vrijdag 11 juli 2014

Boos

O jee, Maud is boos. Barracuda heeft in een stukje passanten van de Nieuwe Prinsengracht te Amsterdam aangeraden om een grote boog om haar huis heen te lopen omdat de kans anders groot is dat zij met foto en al als AIVD agent te kakken worden gezet. Smile, you are on Maud Camera. Maud is vooral boos omdat hij haar adres heeft genoemd (staat gewoon op internet).

Maud heeft, naar eigen zeggen, aangifte gedaan onder het motto 'Dat zouden er meer moeten doen'. Barracuda kent de 'aangiftes' van Maud inmiddels. Dat is steevast een door Maud zelf in elkaar geflanst documentje waarop de naam van de verbalisant ontbreekt. 

Natuurlijk slingert Maud zelf de meest vreselijke verdachtmakingen de lucht in, van buren tot leden van het koninklijk huis, of oud collega's van Boer & Croon, alles en iedereen is in haar ogen een cel, een stille of een stalker. Allen zijn betrokken bij grootste misdaden en ze worden dan ook stuk voor stuk op haar blog aan de schandpaal genageld. En dat moet natuurlijk wel allemaal kunnen.

En wat Maud Barracuda verwijt, doet zij zelf volop. Met foto's en adressen en al. Een man die boodschappen haalt bij de Spar wordt weggezet als stalker. Je zal maar zijn vrouw zijn en toevallig op het weblog van Maud belanden ('Wat moet jij met die vrouw, Karel?'). Werknemers van Capgemini zijn voor altijd vereeuwigd. Een kersverse buurman, met adres en foto genoemd, wordt gebombardeerd tot slavendrijver. Stuk voor stuk gevalletjes smaad en laster die een beetje rechter er zo inkopt.

Zelfs Micha Kat, die Maud nog even als haar grote redder zag, 'werkt voor de CIA/AIVD/UN/Mossad (1 v.d. 4) als geheim kruipertje' en is 'van hetzelfde team als Barracuda' (Maud en logica). Niets en miemand houdt Maud blijkbaar nog tegen. De buren niet en Mauds familie ook niet ('20 jaar niet gesproken en dat houden we zo').

En dan durft Maud ook nog dit te schrijven over haar virtuele gestalk: 'Overigens heb ikzelf van niemand ooit een klacht gehad of een verzoek tot aanpassing van mijn publicaties over hen of anderen. Mocht iemand menen onterecht of op onjuiste wijze beschreven te worden door mij, neem gerust contact met me op. Ik zal er altijd serieus naar kijken.' 

Maud, zullen we al die 'slachtoffers' van jou eens op je site wijzen? Of is het dan nog steeds until hell freezes over?

11 opmerkingen:

  1. Beste Barracuda,

    1) Ik sta geen (doods)bedreigingen toe op mijn website, jullie wel.
    2) Ik vermeld geen woonadres van privépersonen (enkel werkadressen van ambtenaren), jullie wel.
    3) Als ik mijn situatie via hetzij normale media, hetzij politie, hetzij advocaten onder de aandacht zou kunnen brengen, dan had ik de huidige aanpak van een eigen blog niet gekozen. Omdat de AIVD zelfs komt opdraven als ik een kennismakingsgesprek met een advocaat of journalist heb, kan ik weinig anders dan zelf mijn bevindingen online plaatsen.

    Ikzelf heb overigens nooit enige reactie mogen ontvangen van mensen die zich onheus beschreven voelen op mijn website. De uitnodiging om dit wel te doen, staat er niet voor niets. Ik sta wel degelijk open voor een eerlijk gesprek of een dergelijk verzoek. Dus als jij contact met hen wilt opnemen om ze op die mogelijkheid te wijzen, prima. De meeste mensen die ik nu noem, heb ikzelf al jaren geleden vriendelijk gecontacteerd met een beleefd verzoek tot gesprek en/of inzage in dossiers (heb je als burger recht op). Helaas zijn al mijn verzoeken genegeerd, hoewel ik in de meeste gevallen recht had op een reactie.

    Heeft google al contact met je opgenomen om de illegale content over mij van de Barracuda website te halen? Dat zou standaard moeten zijn na een klacht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeg Maudje; jij door de GGD als ongeneesbaar uit hun bestanden gewiste wausje... Heb je er weer eens eentje tussen die alles bij elkaar gefantaseerde flapoortjes toegelaten?! Of wilde je hiermee subliminaal suggereren dat mijn persoontje met zijn tong op de schoenen alreeds dichter en closer bij je komt zu stehen? Moet mijn cojones van het schuddenbuiken steeds fanatieker bij elkaar houden Hahaha!!!

      Verwijderen
    2. Mens, laat ik het zo stellen: je bent of zwaar mental of je moet hoognodig worden onderzocht door een Psychiater. Tell you what, waarom kom ik komend weekend niet even nietsvermoedend even langslopen in amsterdam over die mooie grachtengordel van je? Kan ik later even zien voor wat ik wel niet wordt uigemaakt... Spion? Agent? Crimineel? Make your pick!

      Heb ik tenminste weer wat om te lachen.

      But seriously, er is danig wat los in je bovenkamertje! Misschien wat bouten die wat strakker moeten aangedraaid?

      Verwijderen
  2. Dat mens is sociaal maatschappelijk zo incompetent als maar kan. Zie ze dagelijks als zwaar ingesnoerde huppelkutjes totaal in de war dan wel kreunend en steunend van het eigen gelijk stinkend om mij heen dartelen. Schermend met hun zwaar er in geramde 'titels' en daardoor vaak niet eens wetend hoe arrogant afgericht ze met hun ondoordringbare plaat voor de kop bij jan en alleman voor schut gaan. Mevrouw heeft zo goed als half politioneel Nederland stalkend en wel achter zich aan, maar tegelijkertijd is ze niet eens in staat om bij wat onvoorziene pech in het buitenland aan de benodigde middelen voor een ticket te kunnen geraken?! Ja hoor... Het vreemde is inderdaad dat ze daarbij zuigend om wat voor negatieve of positieve feedback dan ook tegen alles en iedereen met naam en toenaam aan schoppen, maar als er dan eens met gedegen repliek om de rekening wordt gevraagd is het zwaar gehavende egootje meteen diep gekwetst waardoor er ineens wel allerlei likkende narren & imbecielen ter 'bevestiging' van het eigen gelijk niet meer weg worden gecensureerd. Het meest stuitende vind ik echter nog de discrepantie waarmee tegen het systeem wordt aangekakt, maar tegelijkertijd wel degelijk bij de minst of geringste tegenstand een beroep daar waar het om de opsluiting van deze of gene gaat wordt gedaan. Martina, Francisca, Macha de poes enz.. Allen kampen ze met dezelfde inconsequente spatjes! Mij niet gezien hoor want voor mijn geldt nog altijd; Give no Quarter ‡ Ask no Quarter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Barracuda,

    Uit onderstaande comments op uw eigen website blijkt dat u op de hoogte was van mijn verzoek bepaalde content over mij van de Barracuda website te halen. Barracuda geeft aan zich te storen aan de beschuldigingen die geuit zijn op mijn website (het is vanuit Barracuda dus een bewuste wraakactie?). Uit de reactie van Adamas daarop blijkt bovendien dat Adamas zelf helemaal niet wil dat ik enige content van mijn website verwijder. Overigens staat er een doodsbedreiging slechts 1 zin boven deze opmerking van Barracuda. Dit is niet normaal.
    ------------------------

    ❤waus♥maud❥raus❣23 juni 2014 18:25
    .....Ja hoor ook jij Maud van een slecht gespeeld dan wel gestoorde waus ligt al een tijdje in de pijpleiding om voor de Nederlandse justitie gelijk je jodenpooier Kat als schatkisten afperster in hechtenis genomen te gaan worden, en als dat niet 'gewoon' wil gaan zoals andere criminelen je voorgingen, zal ook jij gezelfmoord of anderszins binnen een 'onderwereld' liquidatie onder de zoden moeten behoren te eindigen... Haben sie dasss gütt verschzehn?!

    Barracuda23 juni 2014 21:18
    Als Maud nou eens begint met het weghalen van alle loze verdachtmakingen aan het adres van deze of gene....maar dat zie ik helaas niet gebeuren.

    ❤waus♥maud❥raus❣23 juni 2014 22:03
    Voor mij hoeft dat ook nog niet eens moderator. Ik zou volgens velen binnen haar netwerk een steuntrekkende alcoholist zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ten aanzien van 1: wat jij als 'doodsbedreigingen' kenschetst, noem ik brabbeltaal van halve garen. Ik stel voor dat je dat eens wat minder serieus neemt.

    Ten aanzien van 2: lees je eigen site nog maar eens goed over. Kennelijk ben je alweer glad vergeten wat je daar allemaal neerkalkt. Ten aanzien van beeldrecht en privacy ga je dagelijks over de streep, al helemaal in het kader van wat WordPress acceptabel vindt.

    Ten aanzien van 3: wat een onzinnige paranoia weer. Heeft de AIVD een visitekaartje afgegeven? Zo langzamerhand is er een gigantisch leger 'stillen' die zich met Maud bemoeien. Die gewoon iedere dag verder kan bloggen. Hoe komt dat toch?

    Dat mensen niet reageren is simpelweg omdat ze die site van je niet kennen. Dat kunnen we morgen veranderen. Intussen gooi je je eigen glazen nog verder in door iedereen in je directe omgeving te wantrouwen, en potentiële werkgevers een duidelijk signaal mee te geven dat ze deze vrouw nooit meer in dienst moeten nemen. Maar als jij dat nog jaren vol wil houden, be my guest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn echter wel halve garen de laatste paar jaren die hun bedreigingen dus wel doorzetten. Beetje simpel om dat op brabbeltaal te gooien.

      Verwijderen
  5. Barra laat maar, deze lieden hebben een dusdanig groot en megalomaan ego dat zij elke verantwoordelijkheid ontduiken maar eenieder die het ook maar durft om kritiek op hun te hebben moet verantwoordelijkheid tonen. Zie ook een Geert Wilders, hij mag kritiek hebben op iedereen, zelfs al is het ronduit racistisch en schofferend, maar als hij eens ter verantwoording wordt geroepen moet die ander meteen worden ontslagen, op het matje geroepen worden enz. Dus de bekende huilie huilie tactiek. Iedereen is tegen mij en dus mag ik alles.....Dus tja, laat die gasten maar. Enigste goeie hulp voor hun is een goeie psychiater.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maud schrijft in ieder geval begrijpelijk, ontwikkeld en correct Nederlands. Voor het overige is het mij duidelijk dat niet alle draadjes in haar hoofd goed aangesloten zijn, getuige haar absurde associaties. Neemt niet weg dat bepaalde uitlatingen over personen (richting personen) ook op Barracuda beter geweerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het mensen zoals Oortwijn, Robert van Luitgaarden en in het verleden Wim Dankbaar sieren dat ze hier reageren. Het is jammer dat het vooral geflame is en weinig inhoudelijk, maar ze reageren. En dat vind ik toch al wat.

    Maar dat even terzijde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alleen jammer dat die mensen zo snel verdwijnen en niet bepaald inhoudvol maar op de man reageren.

      Verwijderen