Extra

woensdag 24 oktober 2012

Thruther Girl



Na Roseanne Barr en Charlie Sheen hebben we er weer een bc'er - bekende complotter - bij. Met MTV stoeipoes Tila Tequila, opgegroeid in Texas, maar van Vietnamese afkomst, gaat het al een tijdje slecht. Eerder dit jaar werd zij opgenomen een ontwenningskliniek, vanwege een drugsverslaving en psychische problemen. Ze was graatmager na een hevige medicijnverslaving.

De stormen in haar hoofd zijn kennelijk nog niet opgetrokken, want de laatste tijd verschijnen er allerlei video's waarin zij beweert dat een CIA-agenten worden betaald om zogeheten haatsites (tegen haar) op te richten en te onderhouden. Van daaruit worden de drones en spambots aangestuurd waarmee overal op het internet wordt gereageerd onder artikelen of op online fora. Drones? Op internet?

Op haar Facebookpagina sprak ze over drie door mensen gemaakte 'Greys' (zeg maar Marsmannetjes) die op haar af waren gestuurd om haar bang te maken omdat ze de 'Illuminati ontmaskert'. O ja, en reptielen hebben haar aan een breinmachine gebonden. Allemaal weer gefundenes Fressen voor de Niburu- en Olympic Zion-gekkies.

Maar we begrijpen het wel: Tina is de natte droom van puberende complottertjes. Per slot van rekening zijn Truther Girls doorgaans brildragend en nogal dominant, dan vel grijs en eigenwijs, maar Tila heeft echte boobies, is geil, petit & mesjokke. Kortom: het soort vrouwen dat vonkende kortsluiting veroorzaakt in het puberbrein en zwellingen elders in het lichaam. Zo'n vrouw moet, volgens de onnavolgbare logica van de complotter, wel een insider zijn in de wereld van de loemenati. Barra concludeert: ook in de waarheid (truth, spreek uit: troedth) draait het nog altijd gewoon om de looks.

125 opmerkingen:

  1. Nou, ik zie haar altijd nog liever dan die opgezwollen kop van Alex - "There's a war on for your mind!" - Jones

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persoonlijk vind ik het altijd wel een mooi spel. De complotters willen niets weten van de MSM of nog erger de MTV/Hollywood Satanisten. Maar zodra er ook maar een schijn van aandacht in die vijandige hoek aan ze wordt besteed dan staan ze allemaal te kirren van geluk.

    Nog beter wanneer er 'eentje van hunnie' overloopt. Dan is het helemaal waar, meteen ;-)

    Same with Zionists, Jews, or mind controlled illuminati als dit losgeslagen dingetje, Charlie Sheen, of - primeur - Donald Trump.

    Zo vermoeiend; verachten wat je graag wil hebben. En lullig ook. Kijk naar Micha Kat, die heeft er een heel vermoeiende criminele carriere mee opgebouwd. Levert geen cent op, maar zo belangrijk voor morgen. LoL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Nou, ik zie haar altijd nog liever dan die opgezwollen kop van Alex"

    Van anti-complotters zoals de anonieme mongool baggercuda krijg je er nooit één te zien, en dat is maar goed ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @geendank

    Jij vond het verder wel een pakkend en alarmerend verhaal dat Tila te berde bracht?

    LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vraag mij af wat de definitie van MSM is. Nieuws is m.i. authentiek, en heeft geen eigenaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @geen

    Goeie vraag man. Godverdomme wat raak je daar de kern van de zaak

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja @geen, ik vind het ook een beetje een ongecontroleerd leeglopend ballonnetje dat je hier wegschiet.

    Het rammelt weer van alle kanten, het één heeft niets met het ander te maken, of sluit het één of ander niet uit, en je stelling is zelfs onder de maat.

    Moeten we je nu echt ook hier in 190 reactie's uit gaan leggen hoe het dan wel zit? Of ga je nu eindelijk eens niet voor je beurt praten, en eerst een boek lezen, of wat verder google induiken dan de borsten van Tatjana?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ziva
    "Moeten we je nu echt ook hier in 190 reactie's uit gaan leggen hoe het dan wel zit?

    Wie is "we"? Versterking aangerukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @geen

    Hier zijn alvast 2 leestips die je zullen helpen om niet alleen te begrijpen wat Mainstream Media is, en waarom nieuws niet bijvoorbaat authentiek is.

    Propaganda van Edward Bernays uit 1928. Een must read

    En "what makes mainstream media mainstream" van Noam Chomsky. Nice to read

    Essentiële kost voor een man zoals jij. Oók wanneer je alleen maar de berichten leest over het eendjesvoerprogramma in je plaatselijke sufferdje, en je van mening bent dat dit net zo authentiek is als het nieuws over je buurman's gebroken been na hij over een driewieler struikelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @geen

    Wie is "we"? Versterking aangerukt?

    *zucht* Lees het 190-draadje nog eens door. Zie je daar 190 reactie's van Ziva? Nee he?! Maar zie je daar soms onvermoeibare pogingen om die synapsen van je te kickstarten, en je wat bij te brengen, van meerdere personen? Ja, nou je het zegt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maarruh, @geen, wat vind je eigenlijk van de borsten van Tila? Prikkelen ze je?

    Zijn ze authentiek? Mainstream? Nieuws? Of heb je andere overwegingen om niet in haar (borsten) geïnteresseerd te zijn?

    Ik bedoel we kunnen ook via Tila je vraag en stelling behandelen. Het maakt mij iig niet uit. Waar jij je lekker en veilig bij voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ziva
    Ik vroeg iets simpels. Verder beschik ik nog over wat niet technische contacten , bij het ANP ,Volkskrant, en De Telegraaf,Wegener. Dus mocht ik ooit zo dom zijn om journalistje te willen spelen dan heb ik mijn paraat. bronnen. Roep maar dat het niet waar is. Ken trouwens een grote investeerder die zijn buik vol heeft na een journalistiek avontuur. Nieuws ligt te grabbel en te gooi tegenwoordig, vandaar mijn vraag over MSM.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziva, heb jij mooiere borsten dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @geen

    Oohhh... nou da's easy.

    Mainstream media (sometimes referred to by the acronym MSM) are those media disseminated via the largest distribution channels, which therefore represent what the majority of media consumers are likely to encounter. The term also denotes those media generally reflective of the prevailing currents of thought, influence, or activity

    En binnen de waanbeelden van de Micha Katjes en overige Otrivin-junkies:

    This concentration of media ownership has raised concerns of a homogenization of viewpoints presented to news consumers. Consequently, the term mainstream media has been widely used in conversation and the blogosphere, often in oppositional, pejorative, or dismissive senses, in discussion of the mass media and media bias.

    Maar goed, ik heb dan ook Wikipedia in mijn Internetpakket.

    Wel een advies; ga voor je journalistische ambitie's niet te rade bij de netwerkbeheerder van de Telegraaf, Wegener of een andere uitgever. Dat zijn nou niet echt experts. Beter lees het boek van Bernays. Heb je meer aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ziva
    Die tietenvragen van jouw zijde gaarne zelf oplossen, bel anders je huisarts. Verder zullen de landelijke krantenmerken zich gaan verbinden aan de digitale lokale portals, journalisten gaan zware tijden tegemoet. Internet weet je wel? Wakker blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @geen

    tssk @geen, niet mij nu het borstenverhaal van Tatjana in de schoot leggen. Dat was jouw opmerkelijke verspringing in een 'discussie'. Je schaamt je er nu misschien een beetje voor, da's niet erg, maar het niet afwimpelen op mij, daar ben je een te grote jongen voor.

    Verder zullen de landelijke krantenmerken zich gaan verbinden aan de digitale lokale portals, journalisten gaan zware tijden tegemoet. Internet weet je wel?

    Jeetje man, wat ben jij ver vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Geen

    De massa media lijdt niet onder de zogenaamde Alternatieve Media, beiden bestaan naast elkaar, maar delen in sommige opzichten zelfs fondsen. Ben even de naam kwijt van de journalist die hierover eens schreef, volgens mij in het AD of zo -

    @ Ziva - als ze zo prikkelend zijn als sommige van je antwoorden mag Tina voor eeuwig thuisblijven met de gordijnen dicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @ziva
    Wil er maar van af zijn van die Tatjana schoonheid. Dat meidje maakt me eerder misselijk , aangezien ik zelf 2 mooie dochters heb. Triest.

    Wiki weet aan te geven hoe het zou zijn, maar is kennelijk geen inspiratiebron om de huidige print uit de misere te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. @geen

    Kijk, dit is een strategische en ultra slimme zet van de BBC. Een iphone app die field-reporters rechtstreeks toegang geeft tot het BBC systeem; lees - in potentie - direct toegang tot een live uitzending.

    Het strategisch slimme zit 'm dan vooral in de mogelijkheid om iedereen terstond en ter plekke tot 'live reporter' te verklaren. De BBC hoeft alleen maar een app download linkje te sturen, en de 'live reporter' is on air.

    Dat is waar we naar toe gaan in de journalistiek. Niet dat old skool internet denken waar jij mee aankomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik denk niet old skool, ik verneem old skool.(Bij oa genoemde dinonamen) Niemand weet op dit moment waar MSM naar toe gaat. Ik denk wel te weten , dat we binnenkort a3 printers over ons heen gaan krijgen, om thuis de tabloids te kunnen printen.


    BeantwoordenVerwijderen
  21. @geen

    Wiki weet aan te geven hoe het zou zijn, maar is kennelijk geen inspiratiebron om de huidige print uit de misere te krijgen.

    Tuurlijk wel. Je moet jezelf alleen een beetje losweken van het navelstaren, en dan komt de inspiratiebron vanzelf voorbij gescrolled.

    Wat dacht je van: Crowd-sourcing, en Crowd-funding om mee te beginnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @geen

    A3 printers? 3D printers bedoel je waarschijnlijk.

    Tja, wie zal het zeggen? Jij niet, ben ik bang, want eerder stelde ik je al de vraag wat de next industrial revolution was, dat een paradigm shift van mass production naar high customized production zou betekenen. Je brabbelde er maar weer snel over heen, maar als je zo into 3D printing zou zijn geweest had je dat niet gedaan. Dan had je heel hard geroepen; dat is 3D printing.

    En had je als bijkomend voordeel mij voor de eerste keer met positieve verbazing naar je reactie laten lezen.

    Dus nee, @geen, ook met je visie op 3D printing ga je geen indruk maken.

    Hier koop dit rapport; Wohlers Report 2012. Boordevol echt handige weetjes over de ontwikkeling van de 3D print markt. Kost je 500 dollar US, maar voor een succesvol ondernemer zoals jij is dat uiteraard peanuts.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @Geen @Ziva

    Ik vraag me af wat jullie specialiteiten zijn. Ziva, waar leidt jij uit af dat Geen een ondernemer is? Geen, misschien is het mij ontgaan maar wat is het precies wat je aan het doen bent? Als ik vragen mag tenminste. Ik lees in Ziva's antwoorden dat er een behoorlijke kennis aanwezig is, dus werd ik nieuwsgierig naar wat jullie precies ondernemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn mening dan hè...

    Ik vind het onderscheid tussen de Main Stream en alternatieve media vooral over broodnijd van die "alternatieve" media gaan. Het is een frame zonder enige toegevoegde waarde, verduidelijkt niets.

    Waar het vooral om gaat, is dat er met de opkomst van het internet nieuwe vormen van journalistiek aan het ontstaan zijn en die komen overal op, dat laat zich helemaal niet vangen in dit kunstmatige onderscheid tussen verschillende publicaties.

    Als een goede journalist zijn eigen blog opzet en daar zijn stukjes op plaatst is hij "alternatief" en als hij vervolgens ingehuurd wordt door een krant mainstream, terwijl hij precies dezelfde stukjes blijft schrijven? Raarrr...

    Het relevante onderscheid is het soort journalistiek dat bedreven wordt: data journalistiek, burgerjournalistiek met de BBC appjes die Ziva noemde, een veel subjectievere toonzetting waarin de mening van de journalist doorklinkt, noem maar op.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @ Jeroen

    Het is natuurlijk wel zo dat een journalist die voor de mainstream werkt, om dat woord dan maar weer eens te gebruiken, te maken heeft met de raad van hoofdredacteuren. Iedere krant heeft er een, en zij bepalen toch voor een groot deel wat gewenst is of niet. Al te veel overheidskritiek bijvoorbeeld kan de subsidie in gevaar brengen waar de grote dagbladen vaak mee doorspekt zijn. Alternatief kent dat gegeven niet, maar daar staat tegenover dat er in die vrijheid ook dingen beweerd worden die een totaal eigen leven gaan leiden en niets te maken hebben met nieuws, maar eerder leiden tot een soort van geloofsovertuiging of, zoals ik dat wel eens bespeurd heb onder de kat aanhangers bijvoorbeeld, een soort fundamentalisme. Tenminste, dat is mijn mening dan he, want tegelijkertijd leven we allemaal ook nog eens in onze eigen waarheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @Jeroen

    Ja precies, en niet dat portal denken van @geen. Daarbij mainstream is vooral een bereik kwestie, en daaruit vloeiende 'autoriteit' of vermogen tot agenda setting, conversation steering.

    De uitdaging ligt hem dus voor de uitgevers in het vermogen bereik te halen uit zaken als crowd-sourcing (het BBC appje), faciliteren van 'burgerjournalistiek' al dan niet gefilterd, en het loslaten van het credo 'duiding' als 'identiteit'.

    @jeroen

    @geen is een succesvolle technisch ondernemer, met een briljante oplossing voor het internet, die we allemaal nog niet mogen weten. Hush, hush, enzo. Tenminste dat zegt hij zelf. Lees een paar draadjes op deze site, en @geen's briljante denken is je onmiddellijk duidelijk. Begin hier; Tatjana's borsten.

    Ikzelf ben volgens de één een Mossad-agente (waar natuurlijk), volgens de ander best lief, een ander, met name @geen vindt me te jong om tegen hem te praten, en in werkelijkheid bemoei ik me dagelijks met de wonderen van het menselijke brein voor commerciële doeleinden zoals; profiling, product development, packaging, casting, of food engineering.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. @ziva
    Vertel ook even over jouw blote kont technieken, om webrukkers aan te trekken , wel eerlijk blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. @Ziva

    Ik heb je raad opgevolgd en ben gaande weg Tatjana's Borsten uit het oog verloren doordat deze alras werden vervangen door de duizelingwekkende hoeveelheden windmolens in de onmetelijke uitgestrektheid van de Sahara waarmee @geen op de proppen kwam.
    Ik was er zelfs even van doorgedraaid omdat ik besefte dat zelfs de schrijver van ‘Daar bij die Molen’ voor eeuwig zoekende zou zijn naar het onderwerp.
    Maar Profiling en Product Devolepment, doe je dat voor jezelf? En lijkt mij een hele moeilijke opgave gegeven de huidige ecomoische omstandigheden, al voeg ik eraan toe dat verslechterde economische omstandigheden weer buitenkansen bieden voor een ander. Dus, hoe doe je dit in de praktijk? En waar komt dan ook de veronderstelling vandaan dat je in foto's handeld of voor camera's verschijnt, zoals ik ergens ook heb gelezen hier? Gewoon pure curiousity!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @ Geen, wat doe jij eigenlijk precies als ik het mag vragen, ook puur uit nieuwsgierigheid en grappen moeten kunnen (wat windmolens betreft). Ik las namelijk een tijd geleden dat het olietekort bijvoorbeeld moeilijk uit te leggen is in een wereld van ‘plastic’. Hoe zie jij dit soort dingen? Er was een tijd geleden een heel gedoe over het gegeven dat Japan bijvoorbeeld in werkelijkheid grote hoeveelheden terug zou winnen uit plastic dat voor wegwerp bestemd is (bekers, borden, verpakkingen, vuilniszakken, dat soort zaken) - 1 kilo plastic was 1 liter olie. Hoe kijk jij daar tegen aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. @Gerard

    Iedere krant heeft er een, en zij bepalen toch voor een groot deel wat gewenst is of niet.

    Hebben alternatieve media dan geen hoofd- en eindredacteur, een blad (of site) formule, zulk soort dingen?

    Al te veel overheidskritiek bijvoorbeeld kan de subsidie in gevaar brengen waar de grote dagbladen vaak mee doorspekt zijn.

    Denk je dat serieus? Zou je daar een paar voorbeelden van kunnen geven?

    Alternatief kent dat gegeven niet, maar daar staat tegenover dat er in die vrijheid ook dingen beweerd worden die een totaal eigen leven gaan leiden en niets te maken hebben met nieuws, maar eerder leiden tot een soort van geloofsovertuiging

    Bedoel je dan alleen de complotterpublicaties met "alternatieve" media?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @gerard
    Ke, iemand met raakvlakken. Eindelijk! Ik heb het hier te doen met 2 ict teerhartige allesweters, die niet beseffen dat breedspraak, en wollige oninvesteerbare prietpraat gelijk staat aan de toegevoegde waarde dataverstokende randomzet.

    Een kraker oliefracties , polymeren etc. te laten produceren om ze vervolgens te verbranden is ecologisch en economisch zelfmoord.
    Soort propaganda energie. Ik ben overigens 30 jaar werkzaam geweest in de machinebouw. Wil daar morgen wel op verder gaan.

    @jeroen
    Elke journalist moet eerst al dan niet op de knieen bij zijn baas, om zijn werkje in print te kunnen zien, dat is de praktijk.

    NB
    Wat is jouw achtergrond?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. @ Jeroen

    Ik heb een korte tijd gewerkt als journalist voor de stadsredactie van Tubantia - in die tijd was er nog geen raad van redacteuren, alleen de hoofdredacteur. Al lang nadat ik weg was, ik werkte er maar vijf maanden en deed verslag over de kosten van straatmeubilair, het reilen en zeilen in de jongerencentrum ATTACK en dergelijke, werd de raad ingesteld, ergens 2000, 2001. Met een collega ben ik nog bevriend en die vertelde me dat het hierdoor een zooitje geworden was, in die zin van de werkgelegenheidsrapporten bijvoorbeeld. Die kwamen van het CWI en gesubsieerde banen telde je niet bij de werkenden omdat ze onder de Melkert vielen (niet mochten concurreren met ‘echte beroepen’.) Toen de Raad werd ingesteld ineens wel, om de cijfers op te poetsen en om Gemeente Enschede financieel gezond te doen schijnen - een leugen eigenlijk. Alternatieve Media, waaronder Kat, Jones, de meer gevestigde dus, zijn vaak gebaseerd op stichtingen met gedeelde fondsen. Volgens mij, en ik kan mij vergissen, bepaald de schrijver op die site wat hij schrijft, dus niet echt via een screening zoals de Raad.
    Je vraagt ook of ik dit bedoel met betrekking tot complottheorieen. Ik vind eigenlijk het hele woord geen bestaansrecht hebben, als ik zo eerlijk mag zijn. Ten eerste is een complot een erkend gegeven binnen het wezen van strafrecht (samenspannen of zweren tegen de staat, of samenspannen of zweren teneinde de sociale dienst te flessen, ik noem maar iets.) Vooral samenspannen gebeurd op ieder denkbaar niveau - de overheid spant ten alle tijde samen om het ambtelijk apparaat te laten lopen - ambtenaren spannen samen, (werken) samen. En Theorie - dat is het eerste waar een rechercheur aan bouwt als hij een verband legt tussen hetgeen waarover hij op dat moment beschikt. Dus het woord zelf mag ik niet zo, omdat ze aan iets dat dagelijks zinvol wordt ingezet een vreemde smaak geeft.
    Wat betreft je vraag over de subsidies van de grote dagbladen. Die zijn een gegeven. Het overgrote deel van reclames in kranten wordt gevormd door postbus 51, CWI, Banenmarkten, Gemeentelijke aankondigingen, Burgerzaken, etc. Kranten zijn heel bang om die inkomsten kwijt te raken. Dit heeft niets met complottheorie te maken, meer met zakendoen in het algemeen. Als jij veel geld verdiend aan een bedrijf, wil je die gewoon niet graag als klant kwijt. Zoiets, zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. @geen

    Volgens mij is dat niet waar en kan je makkelijk stukjes publiceren. Elke particulier heeft een wereldwijd bereik.

    Maar ehh.. ik schreef toch al eens wat over m'n achtergrond? Welke achtergrond wil je weten? Mijn studies? Professionele ontwikkeling? Spirituele pad?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @ Jeroen - Vergeet niet dat de meeste ‘kant en klare‘ artikelen aangeleverd worden door persbureaus. Dan heb ik het niet over de gewone verslaggeving maar over het feit dat op 11 september (het meest bekende voorbeeld) alle kranten bijna gelijktijdig dezelfde foto's en berichten drukten - Grote zaken bijvoorbeeld, zoals rampen, invasie, oorlogen, lijken in kranten allemaal op elkaar, ongeacht de verschillen in kranten. Dus, in dat opzicht, kan de alternatieve media soms zaken kwijt die echt niet door de raad van redacteuren komen. En soms is dat maar goed ook, gelet op de bewoordingen en suggestieven van Kat bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. @jeroen
    Nee , was meer richting @gerard die ook mooi weergeeft waar spanningsvelden ontstaan als de schoorsteen moet blijven roken.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. @Gerard
    "Dus, in dat opzicht, kan de alternatieve media soms zaken kwijt die echt niet door de raad van redacteuren komen. En soms is dat maar goed ook, gelet op de bewoordingen en suggestieven van Kat bijvoorbeeld"

    Hoe bedoel je dat?
    Is dat vanuit de gedachte dat het goed is dat er een bepaalde mate van vrijheid van meningsuiting dient te zijn? Of vind jij dat micha kat 'goed werk' verricht en -even los van de tenenkrommende hysterie en paranoia waarmee hij zaken te berde brengt- werkelijk zinnige dingen te melden heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik zat (op ad interim basis) geregeld aan de andere kant van het bureau, zo stuurde ik een tijdje de communicatieafdeling van de gemeente Deventer aan (digitaal & telefonie althans). Er is wel invloed op sommige media, met name die helemaal afgefinancierd werden door de gemeente, zoals het lokale tv station en het huis-aan-huisblaadje. Die probeerde ik gewoon in gemeentelijke doelstellingen te passen. Maar daar hoort Tubantia niet echt bij, dat is natuurlijk een zelfstandige krant.

    Je hebt als overheid de wettelijke verplichting om bijvoorbeeld openbare kennisgevingen en verordeningen te plaatsen, daar heb je natuurlijk je eigen mediamix voor nodig die je zelf betaalt of subsidieert. Maar dat betekent niet dat je gaat over de content van de journalistieke producten natuurlijk, ik had eerlijk gezegd vaak gewild dat dit anders lag.

    Zo was er redelijk wat negatieve berichtgeving van Tubantia over de voetbalrellen in Deventer, of een plotseling opstappende wethouder. Dan worden die kennisgevingen heus niet aan een andere publicatie gegund ofzo.

    Wat voorlichting en citymarketing betreft pas je gewoon de normale communicatie- en PR technieken toe die je ook namens een bedrijf zou inzetten. Reclames kan en mag je intrekken natuurlijk, maar dat mogen bedrijven toch ook? Ik vind dat een legitiem drukmiddel.

    werd de raad ingesteld, ergens 2000, 2001. Met een collega ben ik nog bevriend en die vertelde me dat het hierdoor een zooitje geworden was

    Hoe democratisch ik verder ook ben, om van je redactie een Poolse landdag te maken werkt niet. Je hebt gewoon een stevige hoofdredacteur nodig.

    Je vraagt ook of ik dit bedoel met betrekking tot complottheorieen. Ik vind eigenlijk het hele woord geen bestaansrecht hebben, als ik zo eerlijk mag zijn. Ten eerste is een complot een erkend gegeven binnen het wezen van strafrecht (samenspannen of zweren tegen de staat, of samenspannen of zweren teneinde de sociale dienst te flessen, ik noem maar iets.) Vooral samenspannen gebeurd op ieder denkbaar niveau

    Maar dat ben ik helemaal niet met je oneens! Al eerder linkte ik naar een artikel dat ik vertaalde op mijn eigen site. Daar schreef ik o.m.:

    Assange’s model om de samenzwering te verbeelden is dus allerminst het cliché dat mensen in gedachten hebben als ze iemand voor ‘samenzweringstheoreticus’ uitmaken. Uiteindelijk zijn de meeste “samenzweringen” waar we mee bekend zijn louter op fantasie gebaseerd en omdat de “Elders of Zion” of de SPECTRE organisatie uit James Bond nooit bestonden, wordt iedereen die gebruik maakt van dit concept bij voorbaat al gediskwalificeerd. Maar Assange’s beeld van een samenzwering is behoorlijk banaal; het is simpelweg een netwerk van mensen die onderling afstemmen om hun samenwerking voor buitenstaanders te verbergen, een autoriteit die voorkomt dat zijn activiteiten zichtbaar genoeg worden om een tegenreactie te provoceren. Het kan iets dramatisch zijn als een losse coalitie van samenzweerders die samenwerken om een oorlog tegen Irak te beginnen, of simpelweg de banale, alledaagse misleidingen en samenzweringen van normale diplomatieke procedures.

    Ik had het trouwens ook niet over complottheorieën, maar complottermedia. daarmee bedoel ik sites die aandacht geven aan op fantasie gebaseerde stierepoep.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Vergeet overigens niet dat overheden misschien wel (beperkt) invloed kunnen uitoefenen op sommige media, maar dat ze dat doen op basis van een democratisch besluitvormingsproces. Zo voerde ik dan weer het beleid uit zoals de gemeenteraad het voor ogen zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. @jeroen
    (digitaal & telefonie althans)

    Waarom beperk je jouw referentiekader niet to the point? Allemaal leuk al die moralistische meningen van jou en alleman, maar voor niks gaat de zon op. Als je verantwoordelijk bent voor kostenplaatjes, bestaansrecht en salarissen, is een opinie slechts "input" voor een mogelijk continue verbeteringsproces, die de prijs/kwaliteitsverhouding moeten ophogen. Dat heeft niets te maken met een crimineel klol concept waarbij men voor eigen rechter speelt, en daarom staatgevaarlijk kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. @geen

    Ik kan er geen samenhangende mening in ontdekken. LOL@

    Waarom beperk je jouw referentiekader niet to the point?

    Wat een wartaal weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Connecting the dots.

    Het technisch tekenen nivo van #geen

    Ergens heb ik ook wel weer met hem te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. @jeroen
    Ontzettende faalhans, wat een laf kansloos mannetje ben jij, gedverderrie. Ga met @ziva dromen over stokoude 3d print technologie, knurft. Werkeloze van de toekomst om meerdere redenen.

    In jouw stijl:
    Ik woonde ooit(rond 1970) 2 jaar in Deventer, Wezenlandflat 11 hoog ook lekker belangrijk zeg, ging uit de grote broek en met een @ziva troela een lijntje inhaleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. @loena tik
    Kan jij ook nog iets anders dan aan lager wal staan en leven?

    BeantwoordenVerwijderen
  45. 3 onderknuppels in de aanval met holle retoriek, 2012 een hele prestatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Haha, het ligt aan iedereen behalve @geen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lijntje inhaleren?
    Uitleg inhaleren: inademen van (geneeskrachtige) damp of vernevelde vloeistof (spray).

    Daar is het dus al misgegaan. In 1970. Lijntjes moet je gewoon snuiven.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. @jeroen
    De kraan gaat gewoon dicht, ook voor de laatste haha. Belspel en gelegenheids ict monteurtjes is huillie , huillie mark my words.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. @loena tik
    Jouw zelfverklaarde wijze geesteskennis en voorlichting, godverdulleme daar zit de wereld om verlegen, ik niet en de rest ook niet ben ik bang.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. @loena tikkie
    Meten is weten! Onprettig snuiven of niet!

    Gevolgen zijn onder andere toename van de hartslag, stimulerend, temperatuurstijging, overmoed enz. Veel mensen weten cocaïne-gebruik in hun leven in te passen zonder in de problemen te raken. Cocaïne wordt in het uitgaanscircuit meestal via de neus geïnhaleerd. Je kan het echter ook spuiten, roken,

    coke inhaleren of kauwen op de cocabladeren. Cocaïne is alleen geestelijk verslavend.

    Een gram cocaïne kost in Nederland ongeveer 50 euro. De kwaliteit is erg verschillend, vaak is de cocaïne versneden. In 2006 was de gemiddelde hoeveelheid aangetroffen cocaïne 53%.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Precies @geen
    De wereld zal altijd om mensen met gezond verstand verlegen blijven. Jij -en de rest van de gekken- inderdaad niet.
    En hoewel 'de gekken' in aantal talrijk zijn -getuige het feit dat barracuda er vrijwel dagelijks een snedig stukje mondsnoerende logica over kan optekenen- voorzie ik op korte termijn niet dat 'de gekken' de meerderheid bemachtigen.
    Sterker, de eindtijd 2012 is vooral van toepassing op de gekken zelf. Oldenkamp (graaft zijn eigen (financiële) graf dieper en dieper), niburu (vandaag executieverkoop belastingdienst) en argusoog waar ze gierend uit de bocht aan het vliegen zijn (en zeevat door zijn werkgever op nonactief is gezet). Not to mention onze kale gek.
    Ze hadden het zichzelf allemaal wat anders voorgesteld, het magische 2012. En jij had je waarschijnlijk je hele leven anders voorgesteld, getuige je semi-dadaïstische onbegrijpelijke 'bijdragen' hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. @loena tik
    Ik zie mijzelf als wereldverbeteraar, goed gezien, jij en anderen ook mag ik hopen. Maar als je 0 tot 30 technische tekening specs per dag in meer dan 30 jaar achter de rug hebt, met allerlei settings van mensen, wie ben jij dan om zoiets te demoniseren? @ziva omschreef iets als briljant idee op het gebied van internet. Dat is letterlijk waar, nooit mijn eigen woorden geweest,eigendunk stinkt nl. wel de woorden van de investeerders. The fuck met de maai en drugs en verslavingscultuur in nederland. Dit blog is momenteel mijn uitlaapklep, slordig af en toe, maar bijzaak voor mijn hoofdzakelijke battle.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. @jeroen
    Ach menneke, je wilt mensen met een coke en drank verslaving bestickeren? Ga in de leer bij een gnostic standwerker, niksnut.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. @geen

    Loena Tik schreef niet dat je een wereldverbeteraar zou zijn, maar een gek, een gestoorde idioot. Dat ben je ook nog eens op een vervelende manier. Daarnaast is "slordigheid" weer wat anders dan jouw gestoorde gedrag. Een mens kan natuurlijk een spelfout maken, maar jouw uitspraken zijn echt verward en gefragmenteerd. Dat is iets heel anders

    BeantwoordenVerwijderen
  56. @jeroen
    Mijn laatste bijdrage aan jouw buurvrouwactivisme: ga eens een of ander vak beheersen. Doe je voordeel met dit goedbedoelde advies!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. @geen
    "Dit blog is momenteel mijn uitlaapklep"

    En je volgende uitlaadklep is op zondagochtend vroeg een bomgordel omdoen en je op de Antwerpse Vogeltjesmarkt opblazen?

    Wat is je hoofdzakelijke battle?

    BeantwoordenVerwijderen
  58. @geen

    @ziva omschreef iets als briljant idee op het gebied van internet.

    Je denkt serieus dat ze je idee "briljant" vond? Of zou ze het misschien ironisch bedoeld kunnen hebben, omdat het best wel een slecht plan is?

    Dat is letterlijk waar, nooit mijn eigen woorden geweest,eigendunk stinkt nl. wel de woorden van de investeerders.

    Oh jee, maar nu schreef je het per ongeluk toch. Want om nou te zeggen dat Ziva het letterlijk meende, nou nee. Weg investeerders. Oh wacht, die waren er nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. @ziva
    Doe jezelf een lol, met suiker en boter ben je met jouw neurotische vrindje plat op het gezicht gegaan. Binnenkort geen tijd meer voor dit vruchteloze en paranoide theekrans geleuter. Is jullie nachtmerrie vertrokken. Loense tik moest ook maar eens een frisse neus gaan halen. Knettergek zou p.r.de vries zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ==
    Gerard Van der Poel zei...
    @Geen
    De massa media lijdt /
    ==

    Stijger! Of steiger, weet ik het. Anyway, de taalnazi in mij staat nu op.

    De massamedia lijden, dus, moet het zijn. Eg wel! Geloof mij maar.

    (Voor Harmsen de taalkluns: zie http://apps.nrc.nl/stijlboek/steiger-stijger en http://www.encyclo.nl/begrip/steiger en kijk eens in een woordenboek.)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ziva maakt gewag van "een paradigm shift".

    Hè, bah, wat gebruik jij vieze woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Doe jezelf een lol, met suiker en boter ben je met jouw neurotische vrindje plat op het gezicht gegaan.

    Zou je daar een paar voorbeelden van kunnen geven? Volgens mij ging jij juist op je gezicht toen je met de raarste stellingen, vrije associaties en wartaal aan kwam zetten. Je werd daar op aangesproken en dat beantwoordde je dan weer met agressie. Toen dat ook weinig effect bleek te hebben, ging je je weer achter psychotische wartaal verschuilen.

    dus waar zag je Ziva of dat "neurotische vriendje" precies op hun gezicht gaan? Wat ontging me?

    Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Maar je slaagt er dus niet in om wat voorbeeldjes te geven van hoe Ziva en dat neurotische vriendje op hun gezicht gingen?

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Dan kunnen we tenminste allemaal nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. @geen

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar 'we' op ons bek zijn gegaan. Overigens doe ik mezelf al een lol door op jou te reageren, en te genieten hoe je jezelf elke keer weer ophangt aan je eigen onkunde en gebrek aan beheersing.

    Je hebt inmiddels zoveel nonsens uitgekraamd, en deze met zo weinig steekhoudende argumenten onderbouwd, dat je volstrekt ongeloofwaardig bent geworden.

    Persoonlijk zou ik dat van mezelf niet kunnen uitstaan. Daar ben ik te trots voor, maar voor jou is dat kennelijk geen enkel probleem, terwijl je toch zo'n macho brombeer bent.

    Het blijft fascinerend om te zien hoe het zelfbeeld bij mensen hopeloos verwrongen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. "Jij vond het verder wel een pakkend en alarmerend verhaal dat Tila te berde bracht?"

    Ik heb er niet naar gekeken, waarom kijken jullie er eigenlijk naar?? Omdat jullie geen leven hebben!!

    Weet je wat, ik zal er naar kijken en vertellen wat ik ervan vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. @geen

    Robert Engel is ook al zo'n mongool die net als jou op geen enkele wijze in staat is om een inhoudelijke argumentatie te voeren en uit arren moede maar houdinkjes aan gaat nemen.

    Heel triomfantelijk gaat hij het over reacties van hem hebben die nog niet eens door de moderatie van Frontaalnaakt heenkwamen en de valse indruk van een "overwinning" claimen, terwijl je overal kleine bloedige stukjes Robert Engel op de interwebs terug kan vinden. Een erger zwaktebod bestaat natuurlijk niet.

    Bovendien lijkt hij nou ook al te denken dat ik die "sherlock" ben met wie hij op FN in discussie was (hoezo paranoia?), terwijl dat dus niet zo is. Dat is dus in principe laster en smaad, terwijl ik verder geen enkele "beef" heb met die jongen. Hij interesseert me nog niet eens een beetje.

    @geen: misschien is de ineffectiviteit van je "strategie" wat duidelijker als je iemand anders dan jezelf diezelfde fouten ziet maken. Leer van de afgang van Robert Engel.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. @ziva
    Ach toch, tip 1 goed lezen , in je kop rammen, 24/7 toepassen, en jullie kans op resultaat zal minstens met 1% toenemen , al heb ik er een hard hoofd in.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Het filmpje duurt 28 minuten, sorry daar heb ik geen tijd voor, dat laat ik maar aan werkloze complot geobsedeerde nietsnutters als jullie over.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. @geen

    Welke tip 1?

    En hoe kan je er nu 'een hard hoofd' inhebben, wanneer je stelt dat de kans op resultaat minstens met 1% stijgt. Door dat minstens is die 1% zeker namelijk.

    Dus hoe kan je nu van mij verlangen dat ik je advies opvolg, terwijl je zelf niet begrijpt wat je nu eigenlijk zegt.

    Dat wekt geen vertrouwen @geen.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. @ziva
    Jouw grote vriend weet welke tip, die hij niet wil aanvaarden. In feite zeg ik dat jullie nutteloos opereren.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. @geen

    Sorry, als je daar mij mee bedoelt, ik heb ook geen idee over welke tip je het hebt. Is waarschijnlijk ergens in mijn bullshit filter blijven hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. @geen

    In feite zeg ik dat jullie nutteloos opereren

    Het nut van een operatie is niet altijd door directe resultaten te meten @geen. Er is ook zoiets als een indirect resultaat.

    In ons geval zou dat kunnen zijn dat we toekomstige lezers die voor het eerst met je kronkelgedachten worden geconfronteerd een historisch inzicht geven in je psyche, en deze lezers zo helpen je reactie op de juiste waarde in te schatten.

    Een indirect, maar zeer nuttig resultaat zou ik denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Grote blonde pruiken profiling, natte droom voor wie, voor wat? Hoeveel tijd kost het, wat is de financiele opbrengst. ICT bubbel gekleuter, dingen die we al weten. Tip 1 niet lezen en toepassen. Undsoweiter.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. @Geen

    Dit begrijp ik niet helemaal. Eerst vertel je dat Ziva met haar kont voor een webcam draait voor viruele genieters (helemaal niets mis mee overigens) want een mooie vrouw mag wat mij betreft altijd gezien worden, en nu ga je met haar in discussie. Ik wilde van Ziva alleen weten wat ze deed omdat ze zo gevat is en inhoudelijk over nogal wat kennis beschikt. Mocht Ziva het leuk of geil vinden, om dat ernaast te doen, wat is daar dan mis mee? EN hoe kan het eigenlijk dat mensen die daar altijd zo belerend tegenover staan met zoveel zijn, dat de virtuele sexindustrie helemaal niet zou kunnen bestaan, maar desondanks groter is dan hun pik wordt wanneer ze heimelijk toch kijken? Dus, ik snap niet waarom je Ziva enerzijds afschilderd als een virtueel leeghoofdig orgasme, anderszijds met haar in discussie wilt!
    @ Ziva, niet veroordelend bedoeld dame, helemaal niet zelfs, als het al waar is dan doe je het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. dingen die we al weten

    Naar welke "we" verwijs je precies?

    BeantwoordenVerwijderen
  77. @geen

    Wat precies begrijp jij niet aan mijn vragen dat je er geen antwoord op geeft?

    Nogmaals.
    1. Waarom is dit blog momenteel je uitlaadklep?
    2. Waarom heb je überhaupt een uitlaadklep nodig?
    3. Wat word je volgende uitlaadklep?
    4. Wat is je hoofdzakelijke battle?

    Staat naar mijn bescheiden mening geen woord Zuidkoreaans in wat je eventueel niet zou kunnen vatten.

    Kom op. Laat zien dat je door kennis en ervaring het werk- en denkniveau van een mulo klant bent ontstegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. De "we" staat voor degene die boter bij de vis wil zien. En tip 1 niet laat verslonzen.

    @gerard
    Vertrouwen komt te voet en gaat te paard, om maar even stichtelijk over te komen tbv mijn eenparig gestuurde profiling account. Wat kan het allemaal rotten, mee eens.

    @loena tok
    Waar stelde jij eerder die oratorische vragen?

    Wel veul hoor 4 mensen tegelijk beantwoorden, ken net.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. De "we" staat voor degene die boter bij de vis wil zien.

    Ga je nou de ene onbestemdheid naar de andere vaagheid laten verwijzen? Wat een leegte.

    En tip 1 niet laat verslonzen.

    Ik heb serieus geen idee wat die tip nou was. Als jij het niet de moeite vindt om die even opnieuw weer te geven, vind ik het verder ook niet de moeite om na te kijken. Dat spreekt vanzelf.

    Overigens ben ik er ook wel benieuwd naar wat nou precies je "battle" is en waarom je dit blog als je uitlaatklep ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. @ Geen, dat snap ik maar ik probeer het te begrijpen. Je zegt dat Ziva zich profleert met blonde pruik en natte dromen aan bied voor cash. Waar is dat profiel dan? Kijk dat je wat zegt is een ding, maar dan moet je het ook laten zien - anders grenst het aan smaad en laster. Jij zegt dus dat dat haar profiel is, maar laat het daar dan weer bij, dus waarom zeg je dit dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  81. @loena tik
    Vraag 1 en 2: ter lering en vermaak, naast een onderschat project waar ik binnenkort graag vanaf wil zijn, wat ik je nu nog niet ga vertellen. Sliep uit!( Vraag 3 en 4.) At your service

    @ziva
    Room for error baantjes, goed op blijven letten, en dat je daar niet in moet investeren is wat ik zeg. Crisis weet je. Das war einmal.

    @gerard
    Beste kerel, je hebt iets gemist. Kan je niks aan doen, grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. @Gerard

    LoL, het wordt steeds bonter ;-)

    De 'grote blonde pruik' bij @geen is een verwijzing naar zichzelf, en volgens mij beweert hij ook nergens dat ik voor cash een webcam profiel heb - met of zonder blonde pruik.

    Volgens mij gaat je fantasie een beetje met je aan de haal.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. @jeroen
    Jouw directieve linkjes lees ik niet meer, heb geen zin om monnik te worden. Succes met je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. @ Geen, wat heb ik gemist dan? Aanvankelijk dacht ik nog, gebaseerd op de antwoorden van Ziva, hier toch de nodige kennis te horen - of zij wel of niet cammodel is, of op een andere manier gelieerd is aan erotic entertainment, is niet van belang. Maar jij vertelde het me, en nu stel je dat ik wat gemist heb. Wat heb ik dan precies gemist kerel?

    BeantwoordenVerwijderen
  85. @ Ziva, dat mailde hij me! Maar mij maakt dat ook allemaal niet uit hoor, vraag me alleen af wat het ertoe zou doen ookal was je de godin van de pornoindustrie zelf.
    Hij stelt het hier ook op de pagina hoor, comments verder naar boven: geen zei...
    @ziva
    Vertel ook even over jouw blote kont technieken, om webrukkers aan te trekken , wel eerlijk blijven.
    Dat is wat hij stelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. @gerard

    LoL. Nou ik werk niet in de erotic entertainment, en ben ook geen webcam-girl.

    Maar ik heb hier weleens een foto gepubliceerd die wat uitdagender is dan wanneer je me tegen zou komen in een witte jas, of een uniform. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. @ Ziva,

    Aha, nou, waarom hij dit dan stelt weet ik ook niet. En uitdagende foto's zijn altijd goed, vooral nadat je zelf gesteld hebt dat je lekkerder bent dan Truther Tia!
    Lol, dus ben ik eruit!
    Uniformen en witte jassen zijn ook yummi overigens, haha.
    Dan snap ik het nu een beetje!
    Thanks -
    By the way, where is that photo???? Haha, of is dat ook een complot?

    BeantwoordenVerwijderen
  89. @ziva haha profiling
    Een upload van een foto , profiling en hup voordat je het weet krijg je een direct mail, job reqruitment wegens herstart Yap Yum. Wat bedoelde ik destijds Ziva? En zoek tip 1 op.
    Maar je bent daarin wel eerlijk moet ik zeggen, maar de reactie van @gerard is toch een mooie aanvulling hierop.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. @geen

    Jij bent m.i. niet ver meer verwijderd van het punt waarop je gaat beweren het mobiele nummer van Obama 24/7 te kunnen bellen voor advies om je 'levenswerk' af te kunnen maken.
    Ook al zal ik enerzijds niet ontkennen e.e.a. zeer vermakelijk te vinden is het anderzijds vanuit menselijk mededogen triest iemand in totale geestelijke verwarring en armoedige holhoofdigheid vast te zien lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. @loena ik tik

    Ik leef met je mee, veel sterkte. Hij hield van bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. "pakkend en alarmerend verhaal dat Tila te berde bracht"

    Tilaa (sic, met twee a's, Fins, hoewel Nederlands) is trouwens een prima hoster, althans VPS'en en cloudverhuurder. Had ik dat al gezegd?

    BeantwoordenVerwijderen
  93. ===
    1. Waarom is dit blog momenteel je uitlaadklep?
    ===

    Geinige woordspelling, had ik zelf wel verzonnen hebben willen hebben!

    ===
    2. Waarom heb je überhaupt een uitlaadklep nodig?
    ===

    Om uit te laden, uiteraart!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. @geen

    naast een onderschat project waar ik binnenkort graag vanaf wil zijn, wat ik je nu nog niet ga vertellen. Sliep uit!

    Oei, nu maak je me toch wel erg nieuwsgierig. Een project dat door jou is onderschat moet haast wel van een ongekende complexiteit zijn.

    Kan je niet één klein tipje van de sluier vrijgeven? Dan weten we straks als het op de voorpagina's van de media wordt uitgemeten meteen dat jij het bent die ons het wonder heeft gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Bij sommige verhuisbussen zit de uitlaadklep vlak boven de uitlaat, dus als je dan de motor aanlaadt terwijl je uit zit te rusten van het verhuizen en even een patatje eet, zit je in de stank en het fijnstof! Dus af die moter!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. 26 oktober 2012 12:23

    De echte Ziva is trouwens Uruguyaans (of wat was het) maar _speelt_ een Israëlische. Chileens, dat was het, Coté de Pablo heet ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. > De 'grote blonde pruik' bij @geen is een verwijzing naar zichzelf,

    O ik dach Wilders!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. זִיוָה is een Hebreeuwse voornaam en betekent ongeveer hetzelfde als זֹהַר.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. @ziva
    Ons kent ons, en eens en nooit weer. Maar ja wie weet?

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Dit >http://en.wikipedia.org/wiki/Živa_(goddess)< heeft er vast niks mee te maken. En de zee ook niet, http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziva .

    Het Hebreeuwse alfabet kan ik nog steeds niet zelf maar uitspellend lezen, zoals het Arabische wel, het is meer ontcijferen. Alle letters lijken op elkaar, ik kan ze niet onthouden. http://www.omniglot.com/writing/hebrew.htm maar weer een erbij pakken dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ziiwah, die eerste, en staat er in het tweede geval dan Zohar?

    Ja dus, klopt qua betekenis: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zohar

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Tip: waar mijn zinnen ongebrijpelijk lijken: hier en daar een s erachter plakkens, dat helpts.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. @ Ziva en Ruud

    http://www.last.fm/music/Cote+de+Pablo/+images/54382845

    Als dit Ziva is dan is ze ....

    Woooooooowwwwww en mmmmmmmmmmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Dat rare geflirt toch altijd! Hou het zakelijk, heren.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. @ruud
    Dat rare universtitaire gepoch, kan Tip 1 niet eens vinden. Hoe wil je dan modified profiling verkopen? Als een uitlaatklep van en voor de next, als gehaaide hardleerse generation complotters? Tip 1 zeg ik je.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. kan Tip 1 niet eens vinden.

    Niemand die zich voor je tips interesseert. Jijzelf ook niet, anders had je 'm wel even opnieuw weergegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wie is "niemand" ? Een travestiet met internetaansluiting ook?
    Ot morn

    BeantwoordenVerwijderen
  108. @ Ruud Harmsen
    lol

    Uitlaadklep of uitlaatklep?
    Dacht dat ik letterlijk @geen citeerde edoch zie(t) ik nu pas dat @geen 26 oktober 2012 00:52 zelfs 'uitlaapklep' wist te fabriceren.
    En die 'p' zit -op mijn toetsenbord althans- niet eens in de buurt van een 'd' of 't'.
    Wellicht had @geen zijn toetsenbord net even ondersteboven toen hij die 'd' dacht te tiepen?

    BeantwoordenVerwijderen
  109. @geen

    Bedoel je daar nou mee te zeggen dat ik eigenlijk Ziva ben, of bedoel je het wat algemener, dat travestieten in jouw ogen "niemand" zijn?

    Weet je trouwens waarom we in Venray boeren in elkaar gingen schoppen? Omdat wij een best wel vrouwelijke homojongen bij ons in de groep hadden, die door de inboorlingen van zijn fiets geduwd werd, in elkaar geslagen, bespuugd en uitgescholden. Want domme boeren hebben natuurlijk een grafhekel aan homo's en travo's.

    De les die ik uit die tijd heb geleerd, is dat een dialoog met een domme boer geen enkele zin heeft. Als je op een redelijke manier tegen ze zegt dat je het niet zo leuk vindt dat ze homo's mishandelen, word je gewoon uitgelachen. Die moet je gewoon met vier man tegelijk net zo lang voor de bek stompen tot hij niks meer kan zeggen en vervolgens als aanschouwelijk voorbeeld bloedend op straat laten liggen.

    In feite is dat de enige taal die de boertjes verstaan, los van dat bizarre, naar landverraad klinkende grensstreek koeterwaals.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. @ruud
    "zelfs 'uitlaapklep' wist te fabriceren." 27 oktober 2012 02:18


    Je doet me denken aan Drs. P. Harmsen , die werkt aan een Hierna maalse leerstoel tikfouten.


    @Jeroen
    Tip 1, blijven zoeken en niet zo fantaseren, waren geen echte boertjes, die trekken namelijk een koe om als het moet. Waren kleine jongetjes, die je makkelijk kon pakken, met ook nog 4 man.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. @geen

    Dat rare universtitaire gepoch, kan Tip 1 niet eens vinden.

    Oh, maar ik kon die tip wel vinden. Ik deed er niets mee om je een verdere afgang te besparen, want los dat het een stomme tip is, ben je met name zelf niet in staat om je eigen tip te volgen.

    Dat vreet weer een heel stuk fundament onder je geloofwaardigheid weg. En er was al niet meer zo heel veel van over.

    Hier is je Tip 1:

    Projecteer en schijt uitjes , Jeroen all over the place. Je moet eens leren om je gemak te behouden, tip 1.

    Tja..dus, okay..goeie..

    BeantwoordenVerwijderen
  112. @geen

    Ik denk dat je best wel moet uitkijken met de Lady boys. Je weet niet eens wat er nou precies gebeurde als je weer bijkomt.

    Maar ehh... Dat waren absoluut boertjes ja, uit Horst Sevenum en America. Kwamen met de carnaval op de tractor naar school, boerenbruiloften, dat werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. @ziva

    "Ik deed er niets mee"

    "ben je met name zelf niet in staat om je eigen tip te volgen"


    Je hebt hier weer de diepgang van van een lekke balsahouten kano, onverschillige haarkloverij, en oppervlakkige complottersretoriek. Je kan beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. @ziva

    Aha! Bedankt dat je die tip opzocht. Nu begrijp ik waarom ik 'm direct weer vergat.

    je gemak behouden is nog niet eens normaal Nederlands.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. @jeroen

    @ziva heeft je weer eens geholpen, en snapt wat dus samenwerking is. Tip 1 is dus moeizaam gevonden. Ontkennende fase kan beginnen.

    Nu Tip 2 zelf zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. @jeroen

    One Flew Over the Cuckoo's Nest , klol, daar kan jij jouw eitjes kwijt , bij mij niet, dus succes ermee.


    http://www.tong-il.nl/verslagen/frans6edan.html

    BeantwoordenVerwijderen
  117. @geen


    Dus je komt met allemaal bespottelijke en gebrekkig geformuleerde tips aanzetten waar je telkens weer naar verwijst, maar iemand anders moet zijn "ei kwijt"? LOL.

    Hoe komt het toch dat de kritiek die je op anderen hebt telkens weer alleen op jezelf betrekking heeft? Neem nou je scheldpartij op Ziva hierboven. Je schreef:

    "de diepgang van van een lekke balsahouten kano, onverschillige haarkloverij, en oppervlakkige complottersretoriek"

    Terwijl je dan zelf zit te schelden op "universitair geschoolden" en de voorkeur geeft aan Tatjana, qua diepgang en reaguurders ervan beschuldigt dezelfde persoon onder een andere nick te zijn, wat complottersretoriek betreft.

    Dat van die "onverschillige haarkloverij" vind ik trouwens weer wel herkenbaar, maar laat me verder koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. @jeroen @jabir
    Wie je ook bent, als je hulp zoekt geef het ergens aan, en bekkijk of het helpt. Ik kan je niet helpen, succes met je identiteiten. Geluk ermee gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Niet dat ik wat tegen limburgers heb, maar wel de extreme uitwassen ervan.

    BeantwoordenVerwijderen