Extra

zondag 12 juli 2009

Doodenge baarden


De bomaanslagen in Londen op 7/7 2005, waarbij 56 mensen om het leven kwamen, waren enkele jaren terug aanleiding voor veel bizarre samenzweringstheorieën. Overigens niet toevallig geheel in de nasleep van de theorieën rond 9/11. Ondanks het feit dat er vergeleken met 9/11 veel minder 'aanwijzingen' waren voor een complot, viel er kennelijk genoeg te speculeren.

Nog steeds, want ook Boublog herhaalt weer eens gemakzuchtig wat de samenstelster ooit over dit onderwerp op internet heeft gelezen of gezien. Zo waren de vier daders weliswaar moslims, maar 'bleken (ze) bij leven normale, aardige mensen, dus volstrekt geen streng geschoolde, zwaar Islamitische, doodenge baarden!" En hun zogenaamde handlangers zijn in 2008 gewoon vrijgelaten. O ja, en dan was er zogenaamd een oefening gaande precies op het moment dat de bommen afgingen. Dat kan geen toeval zijn.

Meest extreem is de door complotters bejubelde internetfilm 7/7 Ripple Effect, die suggereert dat de Britse regering achter de aanslagen zat om ervoor te zorgen dat de Britse bevolking achter haar strijd tegen het islamterrorisme zou gaan staan.

Op 30 juni zond de BBC in het kader van de Conspiracy Files een onthullende reportage uit over de samenzweringstheorieën rond 7/7. Daarin wordt zowat met elke theorie korte metten gemaakt. En kijk: De complete serie is (tijdelijk?) bij You Tube te zien.

En eindelijk onthult beveiligingexpert Peter Power nu eens om wat voor oefening het op die dag ging. Dat was met zes (!!!) mensen bij uitgever Reed Elsevier in het hartje van Londen. Anders dan sommige complotters suggereren dus geen echte, maar een papieren oefening. En dat in het besproken scenario toevallig stations van de ondergrondse werden genoemd, was volgens Power een "no brainer" omdat die stations al vaker het mikpunt waren geweest van aanslagen.

En dan was er nog een geheimzinnig busje gesignaleerd in de buurt van de ontplofte dubbeldekker waarop toevallig het woord demolition bleek te staan. De eigenaar legt uit dat het bedrijf in de sloop zit, maar helemaal niks met explosieven doet. Zowel Power als de eigenaar van dit bedrijf blijkt overstelpt met haatmails. Power heeft ze naar de politie doorgestuurd.

Conspiracy Files laat niet alleen zijn licht schijnen over de feiten, maar richt zich ook op figuren achter de complotten, onder wie Nick Kollerstrom, die weer eens niet toevallig een holocaust ontkenner blijkt te zijn, en de geheimzinnige Muad Dib, de maker van 7/7 Ripple Effect. Dib blijkt de in Ierland woonachtige Anthony Hill, een oude hippie die op zijn website beweert dat hij de reïncarnatie van Jezus Christus is. Hill werd in februari gearresteerd, omdat hij DVDs had gestuurd naar een leden van de jury en een rechter.

Peter Neumann op zijn blog FREErad!cals: "In the age of 'old' media, people like Kollerstrom and Hill would have been ignored by the mainstream media. In the age of 'new' media, the internet provides them with a global platform for their ideas – with no journalistic 'middlemen' or quality control to filter out what really belongs into the gutter."

168 opmerkingen:

  1. http://stanvanhoucke.blogspot.com/2009/06/barracuda.html

    Billy, Ik zocht op internet en kwam op de blog van Stan van Houcke.
    Het lijkt net alsof jullie een stel journalisten zijn die elkaar het leven zuur maken, dan wel elkaar lezers bezorgen.LOL.
    Zonder lezers geen journalisten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonder complotten geen lezers van de kranten.
    Zonder complotten geen diagnoses om mensen mee op te sluiten.
    Complottisten houden de wereldeconomie draaiende. LOL. De grootste complottisten zijn de journalisten.
    Murdoch had half belangrijk Engeland laten afluisteren volgens het journaal. De Telegraaf beweert dat de AIVD infiltreerde en de journalisten afluisterde. LOL. Voorpaginanieuws, maar de gewone burger interesseert het niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Houcke een journalist? Die nam zelfs de plofwolkjes van 9/11 nog serieus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog een link http://www.revu.nl/nieuws/2009/07/10/rechts-amerika-heeeeeele-slechte-verliezers/

    (daarin staat dat Murdoch verwikkeld is in een rel over afluisteren).
    Verwikkeld staat met t geschreven in dat artikel en dat maakt een onprofessionele indruk.

    Er staat: "Maar het ultraconservatieve Fox News van eigenaar Rupert Murdoch (nu in een rel verwikkelt over afluisteren) liet vorige week de grootste gek van rechts aan het woord en was het er nog mee eens ook".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "Van Houcke een journalist? Die nam zelfs de plofwolkjes van 9/11 nog serieus!

    12 juli 2009 10:27
    "

    Tja, en jij neemt de vuurvaste bandana en paspoort serieus, wanker!

    Op 7/7 hield men een oefening met ontploffende metrotreinen, op ExACT de zelfde locatie en tijdstip!!

    Kansberekening laat zien dat deze kans 1 op alle zandkorrels in de wereld bedraagt!

    Slachtoffers die dicht bij de bom stonden en het na konden vertellen, zweren dat ze de ontploffing van onderen zagen komen!

    JULLIE HEBBEN HELEMAAL NIETS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "Op 7/7 hield men een oefening met ontploffende metrotreinen, op ExACT de zelfde locatie en tijdstip!!"

    Reportage gezien? Nee, he? Je kakelt weer wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. "Slachtoffers die dicht bij de bom stonden en het na konden vertellen, zweren dat ze de ontploffing van onderen zagen komen!"

    Ook al gedebunked. Ik zou zeggen: kijk eens naar de BBC docu.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog geen enkel goed argument gezien gehoord gelezen die de explosies verklaren en zeker niet die uit de kelder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ' De CIA heeft op last van Dick Cheney acht jaar lang het Amerikaanse Congres verkeerd geinformeerd over hun bezigheden op het gebied van contra-spionage. Dat heeft de direkteur van de CIA Leon Panetta het Congres gemeld. '

    De zoveelste leugen cq complot van dat stelletje tuig die nu naar buiten is gekomen, en let maar op wat er nog meer naar buiten gaat komen met de jaren.

    Maar blijf gerust je handen in het vuur steken voor dat stelletje tuig.
    Over domdenken gesproken !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ""Op 7/7 hield men een oefening met ontploffende metrotreinen, op ExACT de zelfde locatie en tijdstip!!"

    Reportage gezien? Nee, he? Je kakelt weer wat."

    Wat bedoel je? Visor consultant heeft dit 2 keer in de MSM uitgelegt. Ga je dit nu gewoon ontkennen? Erg overtuigend hoor. Wat wil jij nou eigelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. "Ook al gedebunked. Ik zou zeggen: kijk eens naar de BBC docu.

    12 juli 2009 13:22"

    Oja, de BBC? De zelfd BBC die animaties van WTC7 uitzond, zonder wetenschappelijke data, en dit vervolgens presenteert als bewijs?

    Laat maar zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad, laat maar zitten. Feiten interesseren je niks, tenzij ze toevallig je visie bevestigen. De rest wordt op een makkelijke manier afgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waarom wordt er door de zogenaamde debunkers niet gereageerd op datgene wat Leon Panetta over Dick Cheney gezegd heeft ?

    Oh nee, op dit blog worden alleen (nog) niet bewezen complotten "behandeld".

    Nou, op deze manier blijven er wel heel weinig (nog) niet bewezen complotten over .. whoehoehoehoehahahahahahahahahagagagagagegegegegege.. wat een dijenkletser.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach, als er niet stande pede gereageerd wordt op jouw verzoek, is het dus waar. Zoiets weer, anoniem?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoasl ik eerder al vroeg:

    Wat bedoel je? Visor consultant heeft dit 2 keer in de MSM uitgelegt. Ga je dit nu gewoon ontkennen? Erg overtuigend hoor. Wat wil jij nou eigelijk?

    Nogmaals:

    Het bedrijf Visor Consultants heeft toegegeven dat zij op 7/7 een oefening hielden met exact het zelfde scenario als de werkelijke aanslag!

    Ontken jij dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dus het is niet waar Crap ??

    Houd toch op met me, geef gewoon een keer toe dat je een grote fout gemaakt hebt door te denken dat je een zogenaamde debunker moet zijn.

    Want weet je wat ik nu niet van jullie begrijp;

    Al die leugens die verteld zijn door bv Bush Cheney enz, waarom denk je dat ze die leugens verteld hebben ??

    Precies, omdat 'we' de waarheid niet mogen weten om wat voor reden dan ook.

    En wie zijn 'we' ??

    Precies, dat zijn oa jij en ik !!

    Begrijp je een beetje wat ik bedoel ?!

    M.a.w. iemand die jou loopt voor te liegen die ga je verdedigen, en iedereen die tegen je zegt ' Hey gab je wordt voorgelogen ' - een gewaarschuwd mens telt immers voor twee moet je maar denken - die verklaar je voor gek, die zie je als het probleem.

    Dat gaat toch nergens over, je wordt niet alleen in de zeik genomen, je neemt jezelf ook nog een keer in de zeik, en waarom ??

    BeantwoordenVerwijderen
  17. "Wat bedoel je? Visor consultant heeft dit 2 keer in de MSM uitgelegt. Ga je dit nu gewoon ontkennen? Erg overtuigend hoor. Wat wil jij nou eigelijk?"

    Concrete vraag: heb je die BBC documentaire nu gezien of niet? Heb je zijn uitleg begrepen of niet?

    "Het bedrijf Visor Consultants heeft toegegeven dat zij op 7/7 een oefening hielden met exact het zelfde scenario als de werkelijke aanslag!"

    Dat klopt dus niet, zie zijn verklaring. Het gaat om een oefening op papier met zes personen, gewoon een Powerpoint presentatie zonder simulaties, zelfs niet met telefoons. Jij blaast, net als je domme complotvriendjes, de hele zaak weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja of jij probeert het af te zwakken met je achterlijke zogenaamde debunk vriendjes.

    Heel toevallig werd er op 9/11 ook een oefening gehouden met vliegtuigen die gekaapt zouden zijn.

    Maar oh ja, dat zou ook een simulatie geweest zijn.

    Okey dan, dan is het allemaal heel normaal, tuurlijk gappie, en anders gooien we het gewoon onder de noemer 'toeval', wat kan jou het schelen, daar moeten ze het maar me doen ;

    'COINCIDENCE' hahahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. "Concrete vraag: heb je die BBC documentaire nu gezien of niet? Heb je zijn uitleg begrepen of niet? "

    Ja, joh, dat zou ik ook zeggen als ik debunker was!

    Net als Larry Silverstein: we made that decision (to pull) and we watched the building collapse!

    ja, maar blablablabla, pullen doe je met een touw, blabla, hij bedoelde terugtrekken, blablabla...

    Het is duidelijk dat jullie een spelletje spelen. Jullie trachten de waarheid te onderdrukken, maar zien niet dat hier alleen hardcor-truthers komen en desinfotrollen:

    Jullie bereiken niets, maar dan ook helemaal niets!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tja, Ano, Het Pentagon kun je zien als het centrum van de militaire macht. Het Pentagon had geen luchtverdediging, nadat duidelijk was dat er een grootschalige aanval bezig was?

    hahahahaha! het idee alleen al!

    Niemand is gestraft voor het falen van de luchtverdediging! De betrokkenen zijn zelfs veelal gepromoveerd!

    Allen dit is al een bewijs dat het een insiode-job betreft, net als bv

    Gulf of Tonkin incident
    Aanval op de USS-Liberty
    Rijksdagbrand
    Aanval op Polen
    Opertion North Wood.

    Gewoon keiharde bewijzen, toegegeven en gedocumenteerd, maar jullie stakker sluiten je liever aan bij de NSB!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. "Jullie bereiken niets, maar dan ook helemaal niets!"

    En er maar omheen lullen. Heb je die BBC docu gezien? Antwoord: nee. Ga je hem nog zien? Antwoord: nee.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo hebben de zogenaamde debunkers ook de 'magische kogel' van jfk weerlegt cq gedebunkt d.m.v. een computersimulatie waarop "aangetoond" wordt dat het wel mogelijk is dat die kogel al die objecten geraakt zou hebben.

    En dan komen ze hoor die zogenaamde debunkers, haren staart oren en lippen omhoog tanden ontbloot zwaar grommend om zich heen blaffend ;

    ' complotdenkers zijn domdenkers en kompleet gestoord bla bla bla '

    ...... en als je dan vraagt hoe het mogelijk is dat die 'magische kogel' ongeschonden was dan maken ze zichzelf opeens klein en staren fluitend met het verstand op nul en de blik op oneindig voor zich uit, dan zijn ze er effe niet.

    Wat een mafkezen he.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @Ano:

    Lag die magische kogel ook niet op onverklaarbare wijze op de brancard?

    DAAROM!

    False-flag operations staan gewoon in de militaire hand boeken! Kermit Roosevelt gaf toe flase-flags te hebben uitgevoerd in Iran om zo de Sjah te kunnen installeren!

    MI6 leden werden opgepakt door de Irakese politie, verkleed met baarden en wapens om aanslagen mee te plegen!

    Het leger heeft de beste heren met grof geweld bevrijd.

    Maar nee hoor, wij zijn zwaar gestoorde mafkezen omdat we denken dat er in het geheim complotten worden gesmeed door schaduw figuren achter de schermen! Stel je voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. "wij zijn zwaar gestoorde mafkezen"

    Helemaal goed

    BeantwoordenVerwijderen
  25. " Helemaal goed "


    Geniaal gedebunkt.

    Echt waar, ik kan niets anders zeggen, en ik zal het nog een keer zeggen ;

    GENIAAL GEDEBUNKT !!

    Ik sta echt perplex van deze debunk-kunde - als ik zo vrij mag zijn deze term van bewondering te bezigen.

    Ik kan het niet laten want waar het hart van vol is daar loopt de mond van over, ik kan het wel van de daken schreeuwen ;

    G-E-N-I-A-A-L G-E-D-E-B-U-N-K-T !!


    WHOEHOEHAhahagagagagegegegeeeeee..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oja Ano, dat vergat ik:

    De "magische kogel" was bovendien ONBESCHADIGD!

    maar das toeval natuurlijk...de kogel boog zich zelf weer recht door meerdere botsingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. @Ano:

    Hoe voorspelbaar ook die trollekes...Maar is wel duiddelijk dat ze uitgeluld zijn!

    Ze hebben nu werkoverleg, hoe dit aan te pakken.

    check/mate?

    game, set, match?

    Of komt er nog een plaagstootje van Fred...hahaha! Duidelijk de domste van het stel!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zoals gewoonlijk is de anonieme maker en bedenker van deze in geen velde of wege te bekennen om zijn prutswerk te verdedigen. Daar heeft hij zijn trollen voor.

    How obvious..

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja anoniem, het zijn een stelletje vreemde snuiters die zogenaamde debunkers.

    Over de woorden van Leon Panetta hoor je de zogenaamde debunkers niet, dan zitten ze fluitend met hun verstand op nul en hun blik op oneindig voor zich uit te staren, dan zijn ze er effe niet, 'mijn naam is haas'.

    Maar oh wee als je speculeert over een nog niet bewezen complot, dan zijn ze zogenaamd de belichaamde recthvaardigheid, dan eisen ze onomstotelijk bewijs - wetende dat die er (nog) niet is, vandaar 'complottheorie' - om daarna met de haren oren staart lippen omhoog en de tanden ontbloot zwaar grommend om zich heen te blaffen als een valse hond.

    Daarom richten ze zich ook enkel op complottheorieen en niet op bewezen complotten.

    Het enige wat ik daaruit kan concluderen is dat ze niet naief of onwetentend zijn maar dat ze dondersgoed weten hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit en dat ze als gevolg van onverklaarbare hersenkronkels van mening zijn dat de waarheid bedekt moet worden met leugens, voor zover dat nog mogelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Weer een uitstekend stukje Barracuda!!

    Ook leuk te zien dat de complotdenkes alhier over elkaar heen buitelen en op alle manieren proberen te draaien om de documentaire te debunken...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Maar oh wee als je speculeert over een nog niet bewezen complot.

    Tja, je doet meer dan dat: je legt een bewezen complot terzijde en komt dan met een niet bewezen alternatief.
    En als mensen je dan om onderbouwing vragen, dan begin je te razen en te tieren..

    Ik zou verwachten dat als je een bewezen complot terzijde legt en met een alternatief komt, dat je toch tenminste iets aan bewijs moet hebben dat je doet besluiten het in een andere richting te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat nou 'complottheoriën'! Wie nu nog niet weet dat deze zogenaamde doodenge-baarden van de gecontrolleerde 'oppositie' aan dezelfde schaakbord hetzelfde (over onze waardigheid en bloed!) spelletje pervers spelen, heeft of een GI-GAN-TI-SCHE plaat voor zijn moker, oh met de intuitieve dan wel verstandelijke vermogens van deze of gene zit iets onherstelbaars goed fout. Dat zal zo wel met 100% van de 'debunkende' retards hier zijn. (lees onder)

    Medvedev Shows Off Sample Coin of New ‘World Currency’ at G-8:

    Russian President Dmitry Medvedev illustrated his call for a supranational currency to replace the dollar by pulling from his pocket a sample coin of a “united future world currency.” “Here it is,” Medvedev told reporters today in L’Aquila, Italy, after a summit of the Group of Eight nations. “You can see it and touch it.” The coin, which bears the words “unity in diversity,” was minted in Belgium and presented to the heads of G-8 delegations, Medvedev said. The question of a supranational currency “concerns everyone now, even the mints,” Medvedev said. The test coin “means they’re getting ready. I think it’s a good sign that we understand how interdependent we are.” Medvedev has repeatedly called for creating a mix of regional reserve currencies as part of the drive to address the global financial crisis, while questioning the U.S. dollar’s future as a global reserve currency. Russia’s proposals for the G-20 meeting in London in April included the creation of a supranational currency.


    Bron...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. "Zoals gewoonlijk is de anonieme maker en bedenker van deze in geen velde of wege te bekennen om zijn prutswerk te verdedigen. Daar heeft hij zijn trollen voor."

    Inderdaad, daar hoef ik mijn tijd niet mee te verdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. "Wie nu nog niet weet dat deze zogenaamde doodenge-baarden van de gecontrolleerde 'oppositie' aan dezelfde schaakbord hetzelfde (over onze waardigheid en bloed!) spelletje pervers spelen, heeft of een GI-GAN-TI-SCHE plaat voor zijn moker"

    Liever dat dan een volkomen gestoorde joderhater.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. En dan hebben we nog goorlap Micha KAT, de figuur die vroeger te lang in een kerstbal keek, en een trauma heeft opgelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Aangezien jullie toch alleen maar onzin praten, zal ik nu uitleggen wat jullie meesters met jullie van plan zijn:

    Forcibly and unknowingly sterilizing the entire population by adding infertility drugs to the nation’s water and food supply.




    - Legalizing “compulsory abortions,” ie forced abortions carried out against the will of the pregnant women, as is common place in Communist China where women who have already had one child and refuse to abort the second are kidnapped off the street by the authorities before a procedure is carried out to forcibly abort the baby.




    - Babies who are born out of wedlock or to teenage mothers to be forcibly taken away from their mother by the government and put up for adoption. Another proposed measure would force single mothers to demonstrate to the government that they can care for the child, effectively introducing licensing to have children.




    - Implementing a system of “involuntary birth control,” where both men and women would be mandated to have an infertility device implanted into their body at puberty and only have it removed temporarily if they received permission from the government to have a baby.




    - Permanently sterilizing people who the authorities deem have already had too many children or who have contributed to “general social deterioration”.




    - Formally passing a law that criminalizes having more than two children, similar to the one child policy in Communist China.




    - This would all be overseen by a transnational and centralized “planetary regime” that would utilize a “global police force” to enforce the measures outlined above. The “planetary regime” would also have the power to determine population levels for every country in the world.

    Dit mooie stukje tekst is afkomstig uit een boek van Obama;s adviseur:

    John P Holdren: "Population resources and environment", national advisor of the white house!!

    Dit zijn jou meesters van plan, Barracuda. Snap je nu wat voor judas je bent?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Tja anoniempje, zonder bronvermelding is al die tekst gewoon gebakken lucht..

    Kom dus eens met een goede onderbouwing in plaats van wat willekeurige citaten van onbekende oorsprong.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. In 1 week tijd is:

    De wereldmunt gepresenteerd.

    het plan om openbaar de wereldbevolking te reduceren, door in het geheim sterilisatie medicijnen in het water en voedsel te gooien!

    Het klimaat gaat gered worden door barium in de admosfeer te spuiten

    De paus riep natuurlijk weer op tot de nieuwe wereld orde!

    HET ZIJN GEEN COMPLOTTEN MEER MAAR GEWOON OVERHEIDSBELEID!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. "Tja anoniempje, zonder bronvermelding is al die tekst gewoon gebakken lucht.."

    Vriend, ik geef je toch HET BOEK WAAR HET IN STAAT!

    John P Holdren:

    "Population resources and environment"

    Een 20 jaar oud boek waar dde bewuste adviseur uitlegt wat zijn plannen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een 20 jaar oud boek.

    Precies!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De wereldmunt gepresenteerd..

    Cool, gaat die de euro vervangen?


    het plan om openbaar de wereldbevolking te reduceren, door in het geheim sterilisatie medicijnen in het water en voedsel te gooien!.

    Hoe wil je dat dan hebben?


    Het klimaat gaat gered worden door barium in de admosfeer te spuiten.

    Helpt dat?


    De paus riep natuurlijk weer op tot de nieuwe wereld orde!.

    Bevalt de huidige wereldorde je dan zo goed dat je geen nieuwe wilt?

    HET ZIJN GEEN COMPLOTTEN MEER MAAR GEWOON OVERHEIDSBELEID!.

    Tja, valt dus buiten de scope van dit blog.
    Overigens, sinds wanneer is een toespraak van de paus overheidsbeleid?

    BeantwoordenVerwijderen
  42. "truth hurts zei...
    Een 20 jaar oud boek.

    Precies!!"

    PRECIE WAT???

    Waarom denk je dat ze juist DEZE man hebben gekozen als adviseur!

    Heeft hij ooit afstand genomen van dit werk? nee!, hij laat zich juist graag fotograferen met zijn boek!

    Hij is slecht 1 van de vele. Zijn boek volgt de eugenics plannen van bv Project PLanned Parenthood, van Bill Gates, verantwooordelijk voor het 1 kind beleid in China.

    Is nou je enige tegenargument, dat het boek 20 jaar oud is?? hahahahha! wat een clown ben jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dat je niet misselijk wordt van jezelf, vies ventje...

    Neem je spuitje! Gehoorzaam aan je meesters!

    Je krijgt wat je verdient! Een langzame en pijnlijke doood, wetende dat je een verrader bent van je eigen soort. You are going straight 2 hell!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Waarom denk je dat ze juist DEZE man hebben gekozen als adviseur!.

    Om jullie bezig te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zijn boek volgt de eugenics plannen van bv Project PLanned Parenthood, van Bill Gates, verantwooordelijk voor het 1 kind beleid in China..

    Ah, bill gates zit achter het chinese beleid?

    Dat plan is in 1979 ingevoerd, toen Bill nog een broekie was.
    had die beste jongen toen al zo'n grote invloed?

    BeantwoordenVerwijderen
  46. "Het klimaat gaat gered worden door barium in de admosfeer te spuiten.

    Helpt dat?"

    Ben je nu op het punt gekomen dat je dat je het zelfs niet PROBEERT te debunken?

    Dan heb je ook geen functie meer hier. Pak jij maar je koffers en ga maar in je bunker zitten met een ezelshoed op je hoofd...

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Je krijgt wat je verdient! .

    Grappig, ene moment mag je van de anoniempjes een andere mening hebben, ja zelfs geloven dat 911 door 19 terroristen is uitgevoerd.
    Maar op het andere moment dan vinden ze dat je een langzame dood verdiend als je het niet eens bent met hun ideeën...

    Toevalligerwijs komt die schuimbekkerij precies op het moment dat ze geen argumenten meer hebben (wat overigens al heel snel het geval is bij ze....)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ben je nu op het punt gekomen dat je dat je het zelfs niet PROBEERT te debunken?.

    Mja, zo'n loze opmerking uit de chemtrail-complotmania zonder bronvermelding?
    Moet ik daar moeite voor doen?

    Verder wel grappig dat je geeneens antwoord weet op de vraag of bariumsproeien helpt.

    Echt moeite doen hoef ik dus niet, je debunkt jezelf wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. "Ah, bill gates zit achter het chinese beleid?

    Dat plan is in 1979 ingevoerd, toen Bill nog een broekie was.
    had die beste jongen toen al zo'n grote invloed?"

    Hahaha, dat weet ik natuurlijk!

    Project Planned Parenthood was van zijn VADER!

    Billy gebruikt zijn miljarden nu om de derde wereld te vaccineren dmv zijn liefdadigheid foundations.

    Bij 'toeval' worden vrouwen veelal onvruchtbaar, zoals laatst weer werd aangetoond! (zoek maar pannenkoek)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. en uiteraard allemaal beweringen weer zonder bronvermelding..

    Gebakken lucht dus..

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Billy gebruikt zijn miljarden nu om de derde wereld te vaccineren dmv zijn liefdadigheid foundations.

    En als complotdenker zie je daar uiteraard weer een of andere kwade samenzwering achter...

    BeantwoordenVerwijderen
  52. "Verder wel grappig dat je geeneens antwoord weet op de vraag of bariumsproeien helpt."

    Tja, stel je voor dat ik geen antwoord geef op je briljante vragen! Helpt tegen wat? Global Warming Hoax? hahaha! De chemtrail warmen de aarde op sukkel! Bovendien tast barium je afweer en vruchtbaarheid aan!

    Dit lopen jou kinderen ook in te ademen sukkel. Heb je ze al een HPV-shotje gegeven, ouwe weldoener?

    BeantwoordenVerwijderen
  53. "En als complotdenker zie je daar uiteraard weer een of andere kwade samenzwering achter..."

    En jij denk dat het GEEN complot is dat de hele wereld dik geld aan Billy moet betalen, om je computer te laten werken? En nog eens extra moet betalen voor een gejat teksverwerkingsprogramma van 30 jaar oud?

    En als het nou goed werkte..VISTA SUCKS! Hoe is dit mogelijk na 20 jaar ontwikkeling met het grootste budget van allemaal? Waarschijnlijk is het een instabiel k*nkerprogramma omdat er overal achterdeurtjes ingebouwd zijn! Men geeft toe je webcam en microfoon op afstand te kunnen besturen!

    Natuurlijk is dit een complot sukkel! En nu wordt Google de concurrent? Google is opgericht door oa de CIA vrind...track and trace....

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Tja, stel je voor dat ik geen antwoord geef op je briljante vragen! .

    Tja, eerst beweer je dat je al mijn vragen beantwoord.
    Nu blijkt duidelijk dat je gewoon de helft overslaat, zoals ik eerder al aangaf (wat jou weer ziedend maakte)


    De chemtrail warmen de aarde op sukkel!.

    Ah, dus volgens jou zijn chemtrails bedoelt om de aarde op te warmen?
    Tja, zit een grond van waarheid in: vliegtuigdampen zijn inderdaad medeverantwoordelijk voor de opwarming van de aarde.

    Bovendien tast barium je afweer en vruchtbaarheid aan!.

    En dat is het meest effectief als je dat vanuit een vliegtuig de stratosfeer in pompt?
    Leg mij eens uit, hoe kunnen de complotters (dus diegenen die de barium verspreiden) voorkomen dat ze zelf, en/of familieleden/naasten niet last krijgen van een verslechterde afweer en afnemende vruchtbaarheid?

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Het Keizer Wilhelm istituut waar Hitler zijn eugenics ideeën vandaan hield, is betaald door de Rockefeller foundation. Ook Russell is een grote speler binnen eugenics. Jawel de zelfde Russell-familie van Skull and Bones, de opiumdealers....

    Hitler was "man of the year" en stond op de omslag van Time magazine!

    Dit zijn de mensen achter project planned parenthood!

    Vaccineren is hun wapen! In Afrika rennen mensen de bossen in als ze de VN auto's hun dorp inrijden.

    Maar geef jij je dochter maar het experimentele HPV-vaccin hoor. Wat kan je gebeuren?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. En jij denk dat het GEEN complot is dat de hele wereld dik geld aan Billy moet betalen, om je computer te laten werken?

    Nee, dat lijkt me vrij logisch.
    Dat heb je met auteursrecht: als je iets van een ander wilt gebruiken moet je daarvoor de prijs dokken die die ander daarvoor wil hebben.


    En nog eens extra moet betalen voor een gejat teksverwerkingsprogramma van 30 jaar oud?.

    gejat van wie?
    Verder geldt daar hetzelfde: je betaald voor het auteursrecht.
    Wat is daar vreemd aan? Voor wordperfect betaal je net zo goed.


    En als het nou goed werkte...

    Blijkbaar wel, want alternatieven, zoals wordperfect, staroffice, lotus, etc. hebben slechts een marginaal marktaandeel. Iedereen wil MS Office.
    Dan doen ze toch iets goed.
    Of heeft Barium hier iets mee van doen?


    VISTA SUCKS! .

    Draait prima hoor.
    Probleem voor MS is echter dat XP ook prima draait, dus er is weinig animo om over te stappen.
    Dat was wel anders toen XP uitkwam: het dos-gebaseerde windows98/ME was hoognodig aan vervanging toe.

    Hoe is dit mogelijk na 20 jaar ontwikkeling met het grootste budget van allemaal?

    Windows is ouder dan 20 jaar hoor :o)
    Maar noem eens een systeem dat jonger is dan Windows en hetzelfde kan?

    Waarschijnlijk is het een instabiel k*nkerprogramma omdat er overal achterdeurtjes ingebouwd zijn!.

    Die achterdeurtjes maken het instabiel?

    Men geeft toe je webcam en microfoon op afstand te kunnen
    besturen!
    .

    Dat is technisch inderdaad mogelijk.
    Wat is daar mis mee?
    Je kunt al 30 jaar computers van op afstand besturen. Dat kon al met UNIX, voordat Bill ook maar van Internet had gehoord..
    Niet voor niets waarschuwt men dat je je webcam gewoon uit moet zetten als je hem niet gebruikt.

    Natuurlijk is dit een complot sukkel!.

    uiteraard, want we moeten vooral in complotten denken :)
    Vertel: welk kwaad zit er achter de pc-revolutie, waardoor iedere huiskamer 1 of meer pc's heeft en we met zijn allen via internet het ene naar het andere complot kunnen verzinnen?
    Was het niet handiger geweest om een dergelijke informatie-uitwisseling onmogelijk te houden? Het volk kun je immers het beste onder controle houden als je ze dom houdt.
    Tja, met internet lukt dat niet echt lijkt me.
    Iedereen heeft toegang tot elke vorm van informatie die door wie dan ook wordt verspreid.

    En nu wordt Google de concurrent? Google is opgericht door oa de CIA vrind...

    Ah, dus het ene complot volgt het andere complot op :o)

    Ennieweey:

    Heel mooi rookgordijn dit weer.
    Je hebt uitstekend voorkomen dat je antwoord op mijn vragen moest geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hitler was "man of the year" en stond op de omslag van Time magazine!.

    Dus?

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Dit zijn de mensen achter project planned parenthood!.

    Tja, je hebt nog steeds niet aangetoond dat deze Amerikaanse organisatie achter het Chinese 1-kindsbeleid zit.

    Verder verwacht ik niet dat bill gates met VN-wagens achter de afrikaanse bevolking aan zit om ze te vaccineren.
    Jij blijkbaar wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leg mij eens uit, hoe kunnen de complotters (dus diegenen die de barium verspreiden) voorkomen dat ze zelf, en/of familieleden/naasten niet last krijgen van een verslechterde afweer en afnemende vruchtbaarheid?

    Dat kunnen ze dus niet sukkel!

    De occult elite verheerlijkt dood en verderf! Het is een ander ras mensen, Trut Hut...medogeloos, slim, berekenend..

    Zij zitten op hun eigen eiland op dit moment, of ergens op het zuidelijk halfrond in een ommuurde villa met een prive-leger.

    Hoe vaak moet ik je vertellen dat je niet 1 van hun bent! Onderzoek Eric Pianca: die vermoord desnoods zijn eigen gezin (en die van jou) om 'de aarde te redden'....

    Wellicht moet 2/3 van ons verdwijnen volgens hun plannen. Wellicht mogen 500 miljoen overleven (Georgia Guidestons). Wellicht moet 99% verdwijnen!

    Maar doe nou niet zo dom, clown! Ook jou toekomst wordt op dit moment vernietigd, of heb je echt een plek in de bunker naast Bea?

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Grappig, deze tegenstelling:



    --Het klimaat gaat gered worden door barium in de admosfeer te spuiten--

    -- De chemtrail warmen de aarde op sukkel!--

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Zij zitten op hun eigen eiland op dit moment, of ergens op het zuidelijk halfrond in een ommuurde villa met een prive-leger..

    Ah, en dat priveleger heeft vliegtuigen die gewoon ons luchtruim kunnen binnendringen om barium te verspreiden?

    BeantwoordenVerwijderen
  62. "Tja, je hebt nog steeds niet aangetoond dat deze Amerikaanse organisatie achter het Chinese 1-kindsbeleid zit."

    Nee, de hoofddader was Henry Kissinger, tevens de hoofdadviseur van Obama!

    Jezusgristus, wat ben jij dom!

    Maar wat was je vraag precies?, dan zal ik je bevel tot antwoorden opvolgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. "Ah, en dat priveleger heeft vliegtuigen die gewoon ons luchtruim kunnen binnendringen om barium te verspreiden?"

    Nogmaals:

    Jezusgristus, wat ben jij dom...

    Het zijn onze EIGEN vliegtuigen die dat doen! Nu speel je echt kinderachtige spelletjes, trutje. Je niveau is aanzienlijk gedaalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Nee, de hoofddader was Henry Kissinger, tevens de hoofdadviseur van Obama!.

    Dus de Amerikaan Kissinger zit achter het Chinese 1-kindbeleid?

    Het zijn onze EIGEN vliegtuigen die dat doen!.

    Dus een of ander elite groepje dat ergens met een priveleger op een eiland zit kan onze eigen vliegtuigen inzetten om barium boven nederland te verspreiden?

    BeantwoordenVerwijderen
  65. "--Het klimaat gaat gered worden door barium in de admosfeer te spuiten--

    -- De chemtrail warmen de aarde op sukkel!--"

    Ook al weer zo'n kinderlijke reactie...

    Ik zeg toch dat global warming een hoax is! De G8 besloot dat de temp niet meer dat 2 graden mag stijgen! Hoe gaan ze de zon tegen houden dan? En waarom warmen ze de aarde dan juist op?

    snap je het nog?

    Jezusgristus wat ben jij dom...

    Denk je dat mijn woorden verdraaien jou zaak sterker maakt?

    clown!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Jezusgristus, wat ben jij dom!.

    Tja, je bent niet te volgen.
    Eerst zeg je dat bill gates er achter zit, dan blijkt het bill gates sr te zijn van planned parents control, dan steek je een enorme rant af over het bedrijf van zoonlief, en nu heb je het erover dat niet planned parents control erachter zit, maar kissinger?

    En nog steeds duidelijke uitleg hoe een Amerikaan zo'n dergelijk beleid in China kan introduceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik zeg toch dat global warming een hoax is! .

    Tja, wat is dan je probleem?


    De G8 besloot dat de temp niet meer dat 2 graden mag stijgen! Hoe gaan ze de zon tegen houden dan?.

    Toch niet met Barium?
    Ik zou denken dat ze de uitstoot van broeikasgas willen terugbrengen.

    En waarom warmen ze de aarde dan juist op?.

    Warmt de G8 de aarde op door barium te sproeien?
    Ik meende van een elite clubje op een eiland, met priveleger, dat toegang heeft tot onze vliegtuigen om die klus te klaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. "Dus een of ander elite groepje dat ergens met een priveleger op een eiland zit kan onze eigen vliegtuigen inzetten om barium boven nederland te verspreiden?"

    Stil maar snoes...

    Heb je weer wat anders bedacht, op iedere vraag een stomme vraag stellen?

    Leuk hè, met woorden spelen? Ik zij toch altijd al dat dit het oefen terrein is voor desinfotrollen! Hier oefenen zij hun skills.

    Maar je mag weer ff in de stront zakken Trut Hut ik ga wat nuttigs doen. Ga jij maar weer verder, elders discussies te verstoren. DOE EENS WAT VOOR JE GELD! Nu breng je het debunkergilde alleen maar schade toe, met je ongeloofwaardige stront-commentaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Tja, laat ik je opnieuw citeren:

    --Dat kunnen ze niet sukkel!

    De occult elite verheerlijkt dood en verderf! Het is een ander ras mensen, Trut Hut...medogeloos, slim, berekenend..

    Zij zitten op hun eigen eiland op dit moment, of ergens op het zuidelijk halfrond in een ommuurde villa met een prive-leger.
    --.

    Dat was je antwoord op mijn vraag hoe de complotters kunnen voorkomen dat ze zelf, of hun naasten, besmet raken met die barium.

    Vervolgens stel je dat die barium door onze eigen vliegtuigen verspreid wordt.

    Later heb je het weer over de G8.

    Dus dan is mijn vraag, hoe kan een occulte elite groep van een ander ras, ergens op een eiland of in een ommuurde villa, er voor zorgen dat onze vliegtuigen die barium verspreiden boven nederland?

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik zij toch altijd al .

    ik, hij, wij, zij...


    Ennieweey: jij komt met allerlei beweringen, en je draait alle kanten op als ik daar vragen over stel.
    Kan ik het helpen dat je jezelf helemaal vast draait?

    BeantwoordenVerwijderen
  71. "Het volk kun je immers het beste onder controle houden als je ze dom houdt."

    @truth
    Als ik de reacties lees van die verknipte complotters hier, is dat in hun geval prima gelukt :0}

    Vista is onderdeel van een gigantisch complot, Gates is de derde wereld aan het vergiftigen. Geweldig !!

    Werkelijk, zoveel onvoorstelbare onzin als die complotgekken uitbraken is gewoonweg uniek.

    En die truth zit die gasten maar te stangen met zijn 'wereldregering'. LOL

    Al met al een leuke maandagmorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. En die truth zit die gasten maar te stangen met zijn 'wereldregering'. LOL.

    Uiteraard :o)
    Grap is dat de complotters erg serieus op dat antwoord ingingen, terwijl de ironie er vanaf droop..

    BeantwoordenVerwijderen
  73. "Dus dan is mijn vraag, hoe kan een occulte elite groep van een ander ras, ergens op een eiland of in een ommuurde villa, er voor zorgen dat onze vliegtuigen die barium verspreiden boven nederland?"

    ok dan pannekoek, dan gaan we nog 1 keer...

    De piamide is hun symbool. Jij zit onderin de piramide samen met mij.

    Jou meester krijg orders van zijn meerster. Jou meester weet meer dan jij. De meester van jou meester weet weer meer dan jou meester. Uiteindelijk zit (of moet nog komen) er 1 meester aan de top. Deze meester kent het hele plan!

    Ik weet dat dit te moeilijk voor je is, dus ik leg het anders uit:

    Mogelijkheid 1:

    Men stopt het in de vliegtuigbrandstof. De engineer doet gewoon zijn werk en stopt de toevoegingen in de brandstogf niet wetende wat het is.

    Mogelijkheid 2:

    Men zet appart vliegtuigen in. Denk aan de militaire vliegtuigen vanaf bv Schinveld.

    Anyway, het is nu gewoon toegegeven! Men spuit bariumzout in de atmosfeer.punt.

    Jij mag denken dat je de winnende kant hebt gekozen. Dat komt omdat je slecht een heel klein deel van het plan weet. Ook (vooral) jij zal het veld moeten ruimen. De elite wil samensmelten met technologie en voor eeuwig leven en reizen naar de sterren.

    Kijk "Watchmen" daar leggen ze hun volledige plan uit! False Flags for the greater good!!!!!!!!!!!!

    In hun ogen ben jij slechts een vieze made, stom genoeg om zijn eigen soort te verraden, zijn ziel bestemd voor Belzebub! Klaar om zijn eigen kinderen op te offeren aan Moloch....

    BeantwoordenVerwijderen
  74. watchmen?

    http://watchmenmovie.warnerbros.com/dvd/index.html

    BeantwoordenVerwijderen
  75. anoniem 11.31

    Je hebt een hele afdeling aan het lachen gekregen. Fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Kijk "Watchmen" daar leggen ze hun volledige plan uit! False Flags for the greater good!!!!!!!!!!!.

    Dus jouw complotdenken is gebaseerd op een stripverhaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  77. En natuurlijk wordt er door de zogenaamde debukers met geen woord gerept over wat Leon Panetta het Congres verteld heeft.

    Oh, en nu is volgens trut hut 9/11 een bewezen complot.

    Maar ondanks dat trut hut het "bewezen" complot accepteerd is hij geen complotdenker ??
    Leg dat eens uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. @ truth hurts, dat is idd een beetje een probleem van complotters: ze zijn heel erg visueel ingesteld waardoor ze alleen maar info kunnen opnemen uit films/filmjes. Vandaar dat er continu wordt gelinkt naar youtube. Het aardige van film is dat je er enge muziek achter kan zetten, zodat een hek in eens een FEMA detentiekamp lijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. "Liever dat dan een volkomen gestoorde joderhater."


    Weet je wat het met jou is jezze-del? Jij wil telkens van mij bevestigt krijgen dat ik de joden an-zich helemaal niet haat, maar omdat jij met je slachtofferisme daar een natte of hardde van krijgt ga ik dat soort van holohoax-spelletjes met jou he-le-maal niet 'spelen' dellebel! Vind je dat heel erg 'vrind/in'? Daarom raad ik je verder aan om hier maar te gaan studeren. Voorzover je dat kan, mag of wil natuurlijk slachtoffer-monopolist...

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Jahaa wat Leon Panetta het Congres verteld heeft dat is ook alleen op filmpjes te zien, he Bas ?!

    En het is aandoenlijk om te zien hoe de secteleden elkaar door dik en dun steunen, al verkondigt een mede sectelid de ene leugen na de andere, hij moet beschermd worden om zodoende de 'waarheid' boven water te kijgen, jahaaa de 'waarheid' is heel belangrijk voor de zogenaamde debunkers, vandaar al dat liegen bedriegen draaien, nee de 'waarheid' is reuze belangrijk voor de zogenaamde debunker ... pfffhhahahaha .... zo een goeie hadden we nog niet gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Daar hebben we die stumperd weer (Sandolijp), wiens gestoorde kop overloopt van haat en gewelddadige fantasieën.
    Alleen op dit blog mag hij nog tekeer gaan om iedere keer weer te bevestigen wat een krankzinnige hij is.
    Een roep om aandacht van een psychotische geest!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. " Bas zei...
    @ truth hurts, dat is idd een beetje een probleem van complotters: ze zijn heel erg visueel ingesteld waardoor ze alleen maar info kunnen opnemen uit films/filmjes. Vandaar dat er continu wordt gelinkt naar youtube. Het aardige van film is dat je er enge muziek achter kan zetten, zodat een hek in eens een FEMA detentiekamp lijkt.
    "

    Tuurlijk Stumpie! Daarom geef ik je net ook een boektitel met hun plannen:

    "Population resources and environment" bu John Holdren...

    Lees tevens ff "Confessions of a economic hitman", complotten bestaan niet toch?

    De presidenten in Zuid Amerika hebben nou eenmaal meer pech met hun vliegtuigen...

    En het is toeval dat de "school of America" fascisten trained voor militaire overname's...

    Complotten bestaan niet en wij zijn gek (kan je dit gelijk weer herhalen,heb je ook wat)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Maar ondanks dat trut hut het "bewezen" complot accepteerd is hij geen complotdenker ??.

    Een complotdenker denkt in complotten.
    Notie nemen van een bewezen complot betekent niet dat je in complotten aan het denken bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. En natuurlijk wordt er door de zogenaamde debukers met geen woord gerept over wat Leon Panetta het Congres verteld heeft..

    Klopt, want dat valt buiten de scope van dit blog.

    Wel bij de les blijven :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Tuurlijk Stumpie! Daarom geef ik je net ook een boektitel met hun plannen.

    Eigenlijk best aardig van ze dat ze hun plannen gewoon publiceren zodat je er in de boekhandel notie van kunt nemen, vind je niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Een complot is een complot ouwehoer.

    Er staat niet ' het denken in niet bewezen complotten '.

    Jullie zijn exact hetzelfde als creationisten, jullie interpreteren zoals het jullie uitkomt en proberen het als een dogma naar buiten te brengen.

    En geen woord over de woorden van Leon Panetta dat oa Cheney de boel voor acht jaar - de twee termijnen - heeft lopen besodemieteren, maar blijf gerust je handen in het vuur steken voor dat tuig, over domdenken gesproken, de tering.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Een complot is een complot ouwehoer..

    Tja voor een complotdenker is alles een complot :o)
    Zelfs de software op zijn computer.

    Er staat niet ' het denken in niet bewezen complotten '..

    Je snapt nog steeds niet wat 'denken in complotten' precies betekent.

    Jullie zijn exact hetzelfde als creationisten, jullie interpreteren zoals het jullie uitkomt en proberen het als een dogma naar buiten te brengen..

    Nou, ik denk dat eenieder die deze discussie leest tot te conclusie zal komen dat het vooral de anonieme complotdenkers alhier zijn die dat doen.
    En als je ze daar vragen over stelt, dan komen ze volledig in te knoop te zitten..

    En geen woord over de woorden van Leon Panetta dat oa Cheney de boel voor acht jaar - de twee termijnen - heeft lopen besodemieteren.

    Klopt, want dat valt buiten de scope van dit blog.
    Daarvoor moet je op andere blogs zijn.
    Maar daar ben je vast niet meer welkom.


    maar blijf gerust je handen in het vuur steken voor dat tuig.

    Grappig, dus omdat Cheney tuig is mag je hem gewoon willekeurig van vanalles beschuldigen?

    Maar opnieuw komt de aap uit de mouw: het gaat helemaal niet om waarheidsvinding, het gaat erom dat je de overheid, liefst de amerikaanse, ergens de schuld van kunt geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Omdat Cheney zich bewezen schuldig heeft gemaakt aan diverse leugens met verschrikkelijke gevolgen mag ik het beestje niet bij de naam noemen maar moet ik hem blindelings vertrouwen ??
    Jij bent echt in de war, en niet zo een beetje ook.

    En jij begrijpt niet wat de Van Dale met zijn definitie aangaande het woord 'complotdenken' bedoelt, en dan ga je maar weer zielig beginnen over de 'complotdenkers zus en de complotdenkers zo ', want dat is het enige wat je kan, er komt geen zinnig woord uit.

    Je kan bv de woorden van Panetta niet behandelen terwijl het actueel nieuws is, en waarom kan je dat zogenaamd niet behandelen, omdat dit blog daar niet over gaat, dit bog gaat toch over complotten !!!!

    Of kunnen jullie het niet behandelen om dezelfde reden waarom de Donald Duck het niet kan behandelen, jullie houden je niet bezig met de realiteit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. "het gaat erom dat je de overheid, liefst de amerikaanse, ergens de schuld van kunt geven."

    Die gasten zijn werkelijk helemaal gobsedeerd door de VS. Ze staan er mee op en gaan er mee naar bed. De VS, volgens de complotdenkers de bron van al het kwaad in de wereld
    samen met de joden uiteraard.

    Hun 'waarheid' is onaantastbaar.
    Er is alleen 1 probleem. Ze worden overal weggehoond. Niemand buiten hun eigen subcultuur neemt deze lieden ook maar enigszins serieus. Je vraagt je af hoe dat toch komt
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Omdat Cheney zich bewezen schuldig heeft gemaakt aan diverse leugens met verschrikkelijke gevolgen.


    Noem eens zo'n leugen?

    mag ik het beestje niet bij de naam noemen maar moet ik hem blindelings vertrouwen ??.

    Nu doe je net alsof het Cheney was die zei dat 911 door 19 terroristen is uitgevoerd.


    En jij begrijpt niet wat de Van Dale met zijn definitie aangaande het woord 'complotdenken' bedoelt.

    Jawel, dat personen in complotten denken. Wat jij doet dus.
    Of in andere taal: overal een complot in zien.
    En da's nog maar de ene helft van de definitie in de vandale.



    dit bog gaat toch over complotten !!!!.

    Nee, dat is het hele punt: dit blog gaat niet over complotten.


    Of kunnen jullie het niet behandelen om dezelfde reden waarom de Donald Duck het niet kan behandelen, jullie houden je niet bezig met de realiteit !!.

    Inderdaad.
    Het hefet even geduurd, maar je snapt het eindelijk.
    Dit blog bestrijdt onzin- en domdenken in de (alternatieve) media.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Okey, je geeft dus toe dat dit blog gelijk staat aan de Donald Duck, geluukkig het hoogste woord is er eibdelijk uit, toch sportief.

    Dit blog gaat niet over complotten en aanverwante zaken ??

    Een leugen van Cheney, wil je een recente of een oude ??

    Volgens jou is 9/11 een bewezen complot,, dat complot heeft de hele wereld in de greep want de terroristen zitten overal, m.a.w. jij bent een complotenker eerste klas, de terroriusten kunne overla zitten.

    Dat noemen ze t.u.p.g. !!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. "Alleen op dit blog mag hij nog tekeer gaan om iedere keer weer te bevestigen wat een krankzinnige hij is."

    Bewijzen graag dope-head. Toevallig weet ik dat dit soort van insinuaties gelijk staan aan het om informatie 'vissen' zoals dat gemeengoed is op geensteil. Je doorzichtige pogingen om via je 'geslepenheid' aan informatie over de tegenstand die zolangzamerhand tegen jou soort wordt bedreven en georganiseert, is erg doorzichtig en lafhartig te noemen. Wat zou ik jou graag eens op 'neutraal' (doe eens een voorstel cash-teef?) terrein goed onder handen moeten nemen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Buitengewoon grappig om te zien dat het MSN nieuws over Cheney direct wordt aangegrepen door complotters, terwijl de MSN in hun ogen niet te vertrouwen zijn. En het nieuws wordt ook meteen als aanleiding gebruikt om de rest van de meer bizarre complotten te verantwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Oh ja; Cash-hoer hier kan je ook je hart (voor zo ver je die bezit) aan ophalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  95. "Buitengewoon grappig om te zien dat het MSN nieuws over Cheney direct wordt aangegrepen door complotters, terwijl de MSN in hun ogen niet te vertrouwen zijn. En het nieuws wordt ook meteen als aanleiding gebruikt om de rest van de meer bizarre complotten te verantwoorden."

    WAUW! heb je dat zelf bedacht?

    Orgineel man, die debunkers-truuk had ik nog nooit gehoord!, Not..

    Dus als Bea morgen zegt dat ze het leger gaat inzetten op truthers, dan moet ik het negeren, omdat ik eerder heb gezegt dat ze een onbetrouwbare-Bilderberg-nazi-dochter is?

    Sta vroeger op trolletje, als je serieus genomen wilt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. oja, "Rogier",

    Ik heb jou (naam) hier al een tijdje niet meer gehoord. Wat dacht je, ik ga even naar Barracuda voor de laatste info, en debunk gelijk wat complotters?

    sure....

    Erg overtuigend, waar is "Fred"?

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Nee, maar, gelijk in de aanval. Je hebt niet opgelet, ik heb de afgelopen week diverse malen gepost. En kom nu maar eens met argumenten dan met dat ordinaire gescheld.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ze schelden weer .. boehoe snik snik ..

    Rot toch op man met je zielige gedoe, je wilt toch zo graag de "complotdenkers" afzeiken, ga dan niet janken als je met gelijke munt terug betaald wordt, zielepoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Weggejorist. Ik heb geen trek in ordinaire berichten met verwijzingen naar bepaalde lichaamsdelen. Ik zal de rest ook eens nalezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Waarom verwijder je bewijsstukken Billy?

    Kan je de waarheid niet meer aan?

    Erg appart, jij zit hier de hele dag een beetje de moderator te spelen, maar heb niet de behoeft om je eigen prutswerk te verdedigen?

    Zeg eens wat!

    Wat vindt je van het Gulf of Tonkin incident of de aanval op de USS Liberty?

    False flags hebben altijd bestaan, en zijn gewoon gedocumenteerd in vrijgegeven overheids documenten.

    Waarom zouden ze tegenwoordig dergelijk operaties niet uitvoeren Billy?

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Je mag het nog een keer proberen, anoniem, maar zonder lichaamsdelen. De rest haal ik zonder meer weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. En toen was Billy stil...

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Zoek eens op deze site op Tolkin, wie weet kom je nog een stukje tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. "Daar hebben we die stumperd weer (Sandolijp), wiens gestoorde kop overloopt van haat en gewelddadige fantasieën.
    Alleen op dit blog mag hij nog tekeer gaan om iedere keer weer te bevestigen wat een krankzinnige hij is.
    Een roep om aandacht van een psychotische geest!"

    Dus je mag wel iemand een gestoorde psychotsiche jodenhater noemen en een stumper bovendien, maar ik mg niet refereren naar de flamoes van grootmoeder?

    ok, afgesproken! Ik verzin wel wat anders stumperd!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. "Zoek eens op deze site op Tolkin, wie weet kom je nog een stukje tegen."

    En wat mag Tolkin zijn"

    Tree of life Knowledge and Information Centre?

    BeantwoordenVerwijderen
  107. "Dus je mag wel iemand een gestoorde psychotsiche jodenhater noemen en een stumper bovendien, maar ik mg niet refereren naar de flamoes van grootmoeder?"

    Boehoe, Snik Snik...om jou maar even te citeren

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Tonkin, tikfout. Maar je weet best wat ik bedoel. Ik denk alleen niet, te oordelen naar de reacties hierboven, dat je gaat zoeken. Zoals ik ook durf te wedden dat je die BBC docu nog altijd niet gezien hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Dat was ik en ik ben een andere anoniem.

    Maar waar het om gaat is de selectieve verontwaardiging die hier heerst.

    Jullie zijn de boehoe snik snik figuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik neem aan dat jullie diverse docu's niet gezien hebben, zoals bv 'why we fight'.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. "Dus je mag wel iemand een gestoorde psychotsiche jodenhater noemen en een stumper bovendien"

    Er staat:
    "Een roep om aandacht van een psychotische geest!"

    Heb je wel eens al die vreselijk haatdragende stukken gelezen van die Sando?
    Dan vraag je om een dergelijke reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Deze reactie is door de druk doende moderator op last van de AIVD verwijderd13 juli 2009 om 18:38

    Op last van de paus is deze blasfemische reactie van Sandocan helaas verwijderd moeten worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Je mag niet negatief over bv de joden praten volgens de zogenaamde debukers, dan zijn ze zogenaamd opeens weer de "belichaamde rechtvaardigheid".
    Maar je mag volgens de zogenaamde debunkers wel negatief praten over bv de mensen die andere meningen aanhangen dan de consensus ??

    Ik ben er absoluut geen voorstander van om negatief over de joden te spreken of over welke religie of bevolkingsgroep dan ook.
    Daarom ben ik er ook een tegenstander van dat mensen gestimatiseerd en gedemoniseerd worden omdat ze enkel een andere mening dan de consensus zouden hebben.
    En dat gebeurt wel op deze achterlijke hypocriete site.

    De selectieve verontwaardiging viert hoogtij op deze site.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ex-leidinggevende van de Amerikaanse inlichtingendienst General Stubblebine geeft toe dat er geen vliegtuig het pentagon invloog/trof...


    Ps: Let vooral op de comments eronder, want daar vind je zeer interresante voer voor 'onze' deblunders-gilde...

    BeantwoordenVerwijderen
  115. "Je mag niet negatief over bv de joden praten volgens de zogenaamde debukers, dan zijn ze zogenaamd opeens weer de "belichaamde rechtvaardigheid"."

    Dat soort reacties heb ik ook vaak weggehaald, maar ik lees uit tijdgebrek niet elk bericht hier, dan blijft er wel eens wat staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Wat heb je regelmatig weggehaald ??

    De negatieve uitlatingen over de mensen die een andere mening hebben dan de consensus, die door jullie voor het gemak over dezelfde kan gechoren worden als zijnde de "complotdenkers" ??

    Dat lijkt me sterk want anders zou je je eigen blog weg moeten halen !!

    Waarom denk jij te kunnen vertellen hoe iemand zich moet gedragen, en het zelfs censureert als iemand zich negatief uitlaat over een bepaalde bevolkingsgroep terwijl jezelf niets anders doet, hoe is dat te rijmen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Dat jij opmerkingen over complotdenkers (die zelf constant mensen zonder bewijs van allerlei misdrijven beschuldigen) en hun fantasie-complotten gelijkstelt met negationisten en pure jodenhaat, waarbij de joden voor zowat al het kwaad in de wereld verantwoordelijk worden gehouden, zegt al genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Pure jodenhaat ??????

    Als je alleen al kritiek hebt op het beleid van Israel dan word je al voor anti-semiet uitgemaakt.

    En de zogenaamde "complotdenkers" zijn niet allemaal over dezelfde kam te scheren en toch doen jullie het, en waarom, enkel om een deel van de bevolking te stigmatiseren en te demoniseren.

    De zogenaamde "complotdenkers" stigmatiseren en demoniseren niet een deel van de bevolking maar zijn sceptisch over bv de officeele verklaringen van 9/11. En dat is toch heel wat anders.
    En dan kan je zeggen dat ze daarmee bepaalde mensen (onbewezen) van iets verschrikkelijks beschuldigen, maar het is bewezen dat diezelfde mensen zich aan nog veel en veel verschrikkelijkere dingen schuldig gemaakt hebben zoals bv onterechte oorlogen.

    En als je op die manier gaat redeneren zoals jullie doen dan zou je nooit meer iemand is staat van beschuldiging kunnen stellen, en dat is de nattedroom van iedere crimineel, dus ....

    BeantwoordenVerwijderen
  119. "De negatieve uitlatingen over de mensen die een andere mening hebben dan de consensus, die door jullie voor het gemak over dezelfde kan gechoren worden als zijnde de "complotdenkers" ??"

    En dat zegt iemand die de hele dag niks anders doet dan berichten plaatsen, waarbij hem geen strobreed in de weg wordt gelegd. Houd eens op met zeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Houd op met zeuren ??

    Begin een site waar je de werkelijke problemen die de wereld teisteren bespreekt, dan zal je mij niet meer zien, althans niet in deze hoedanigheid.

    Maar zolang jullie een deel van de bevolking blijven stigmatiseren en demoniseren blijf ik jullie bezoeken, en als het jullie niet bevalt dan geef je me toch een ban, opzouten met dat gejank.

    BeantwoordenVerwijderen
  121. En trouwens, Generaal Stubblebine wordt niet gedebunkt, hoe kan dat nou, spreekt hij de waarheid volgens de debunkers ??

    BeantwoordenVerwijderen
  122. "Maar zolang jullie een deel van de bevolking blijven stigmatiseren en demoniseren blijf ik jullie bezoeken, en als het jullie niet bevalt dan geef je me toch een ban, opzouten met dat gejank."

    Een normaal mens gaat wat nuttigs doen met zijn vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. " Een normaal mens gaat wat nuttigs doen met zijn vakantie."

    En dat zeg jij ?!

    Maar dat is precies wat ik jullie al die tijd aan jullie verstand probeer te brengen ;

    Stop met die onzin en ga wat nuttigs doen met je leven.

    Zodat ik kan gaan strijden voor 1 wereldregering, 1 munteenheid enz enz .. hahahahahahaha ....

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Over jodenhaters gesproken:

    De GROOTSTE jodenhater betreffen de zionazi's eh, zionisten!

    Of beter gezegt: het deel van de elite dat doet aan mystery/occult-religion. Rockefeller, Rothschild, Bohemian Grove, Freemasons...

    Zionisten hebbebn de opkomst van Hitler gefinancierd om zo hun plan tot de creatie van Israel uit te voeren. 1 koe in Pallestina is meer waard dan alle joden in Polen, aldus een topzionist!

    Zonder de holocaust geen Israel! Dan zaten de joden (in de jodenbuurt) gewoon waar ze zaten, en hadden ze nooit het land van de Pallies gepikt!

    Echte joden beweren trouwens dat Israel het werk van Lucifer is: Het beloofde land mag pas betreden worden NADAT de messias is wedergekeerd, en dus niet ERVOOR!

    Israel speelt al duizend jaar een rol, waar dacht je dat de vrijmetselaars vandaan komen?: de tempeliers! En wat deden de tempeliers? Juist! Israel bezetten!

    Komop Sando! Zionisme is een latere uitvinding! We hebben het over een religie die terug gaat naar Babylon! Geert is een puppet van de zionisten, maar hoe wordt Bea dan gecontroleerd vanuit Jerusalem? Daar geloof ik dus niets van! Bea is net als de zionazi's slecht een onderdeel van het plan, van de piramide. Rothschild en Rockefeller zijn ook maar puppets! De echte puppetmaster kennen wij niet! Truth is stranger then fiction...

    Het stichten van Israel moet gezien worden als de laatste kruistocht! De tempel van Solomoon zal herreizen volgens de religieuze dwazen! Dat betekend dat de koepel moskee moet verdwijnen, of wel clash of civilisations, WOIII, ordo ab chaos!

    UItkomst:

    1 nieuwe wereld religie bestuurd vanuit de tempel van Babylon, ruled by Lucifer himself!

    1 munt
    1 leger
    1 religie
    1 leider

    1 munt hebbebn we al! we zullen zien of de bijbel gelijk gaat krijgen!

    Maar als je zegt dat het allemaal het werk van de joden is, dan heb je het niet begrepen. Huffschmid is een clown! Hij brengt de truth-movement schade toe....

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ex-leidinggevende van de Amerikaanse inlichtingendienst General Stubblebine geeft toe dat er geen vliegtuig het pentagon invloog/trof....

    Dat geeftie helemaal niet toe :o)

    Mooi voorbeeld van hoe de complotdenkers de boel verdraaien..

    BeantwoordenVerwijderen
  126. 'Het stichten van Israel moet gezien worden als de laatste kruistocht! De tempel van Solomoon zal herreizen volgens de religieuze dwazen! Dat betekend dat de koepel moskee moet verdwijnen, of wel clash of civilisations, WOIII, ordo ab chaos!'

    Alsjeblieft zeg...geloof je dit waanzin verhaal nou werkelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Ik neem aan dat jullie diverse docu's niet gezien hebben, zoals bv 'why we fight'..

    Heb ik laatst op Ned3 gezien.
    Uitstekende documentaire.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. @pow:

    Het is op het moment inderdaad wel erg raak met de complotdenkers: de ene theorie is nog gekker dan de andere die ze hier loslaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. "Alsjeblieft zeg...geloof je dit waanzin verhaal nou werkelijk?"

    Het zijn hun eigen woorden sukkel!

    Op NatGeo laat men doodleuk mensen zien die het plan hebben de tempel te doen herreizen!

    Ze leggen allen nooit uit hoe eerts die tempel verdwijnt!

    Wat ben je toch ook een domme ezel!

    Extremisctische joden hebbeb al eerder geprobeert de koepel moskee op te blazen!

    Wie gaat Israel verdedigen als de VS zometeen failliet is?

    Israel en de joden zijn gedoomed om WEER opgeofferd te worden voor het doel van de illuminati!

    holocaust betekend namelijk letterlijk BRANDOFFER!

    zo! denk daar maar over na!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. En steeds maar roepen dat al dat onheil spoedig staat te gebeuren en er gebeurt maar niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Is het al 2012 dan?

    De wereldmunt hebben we alvast!

    De crash komt in september/oktober/november!

    We gaan zien wie er gelijk krijgt...

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Een leugen van Cheney, wil je een recente of een oude ??

    Met andere woorden, je bent weer aan het draaien?

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Die Generaal Stubblebine zegt letterlijk dat er geen vliegtuig in het pentangon gevlogen is !!
    Ik begrijp niet met wat voor oren er geluisterd wordt door de debunkers want hij zegt het letterlijk, en meer !!

    En een goeie docu he 'why we fight', en wat heb je ervan geleerd ?!

    En een leugen van Cheney ? Een recente of een oude ?
    De leugens die hij het Congres heeft medegedeeld dat is de recente leugen, althans de leugen die recent naar buiten is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Die Generaal Stubblebine zegt letterlijk dat er geen vliegtuig in het pentangon gevlogen is !!.

    Nope dat zegt hij niet
    Dat maak jij ervan.
    Grap is dat je eerder iets anders beweerde.


    En een goeie docu he 'why we fight', en wat heb je ervan geleerd ?!.

    Dat complotdenkers altijd aan het korste eind trekken.

    Je hebt trouwens nog steeds geen leugen van Cheney genoemd.
    Waarom kost je dat zoveel moeite?

    En heb je inmiddels de tijd genomen om de documentaire van de BBC te bekijken?
    Die geeft prachtig weer welke schade de complotdenkers toebrengen aan de hoofdpersonen in hun complotten.
    Maar ach, dat vind je niet erg toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Het is toch niet te geloven, Generaal Stubblebine zegt letterlijk dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen is.
    Nu begrijp ik waarom de debunkers met hun achterlijke verhaaltjes komen, ze zijn horenddoof, want hij zegt letterlijk dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen is, en voor de mensen die twijfelen wie gelijk heeft check het filmpje en dan heb je het antwoord want hij zegt het letterlijk.

    Als je de docu 'why we fight' gezien hebt en je vond het een geweldige docu dan moet je weten dat we non-stop in de zeik genomen worden en dat de "complotdenkers" absoluut niet aan het kortste eind trekken, de zogenaamde debunkers trekken aan het kortste eind, die hebben namelijk geen poot om op te staan zoals gewoonlijk.

    En ik geef toch een leugen van Cheney, ga je weer beginnen met liegen bedriegen en verdraaien, kortom met je list en bedrog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Generaal Stubblebine? Dus al zo'n bejaarde ouwe gek iets zegt is het waar? Sodemieter toch op, man.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Het is toch niet te geloven, Generaal Stubblebine zegt letterlijk dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen is..

    Nee, dat zegtie niet.
    Dat maak jij ervan.
    Jij verdraait zijn mening zodanig door te stellen dat Generaal Stubblebine toegeeft dat er nooit een vliegtuig in het pentagon gevlogen is.
    Tja, dat zegt hij helemaal niet.

    voor de mensen die twijfelen wie gelijk heeft check het filmpje en dan heb je het antwoord .

    Inderdaad, zoek het interview met Stubblebine op en luister naar wat hij zegt en bedoelt.


    Als je de docu 'why we fight' gezien hebt en je vond het een geweldige docu dan moet je weten dat we non-stop in de zeik genomen worden.

    Tja, die docu heb je dus ook niet begrepen.



    En ik geef toch een leugen van Cheney.

    Nope, dat doe je niet.
    Je hebt helemaal geen leugen van Cheney aan het licht gebracht.


    Liegen bedriegen en verdraaien, kortom list en bedrog, dat is precies wat je aan het doen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Generaal Stubblebine? Dus al zo'n bejaarde ouwe gek iets zegt is het waar? .

    Tja, scheldend anoniempje laat heel mooi zien hoe de complotdenkers de boel verdraaien.
    Hij doet nu net alsof Stubblebine een generaal in functie is die inside information heeft en daarmee toegegeven heeft dat er geen vliegtuig het pentagon is binnengevlogen.

    Tja, dat stelt de man helemaal niet.

    En om te voorkomen dat wij dat doorzien hangt scheldend anoniempje rookgordijnen op door jiust ons van list en bedrog te beschuldigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. In de reactie 13 juli 18:57 is het linkje waar het gesrpek met Generaal Stubblebine te zien cq te horen is, en hij zegt letterlijk dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen is, DAT ZEGT HIJ LETTERLIJK !!!!!!

    Alleen achterlijke debunkers zeggen gewoon dat hij dat niet gezegd heeft terwijl hij het letterlijk gezegd heeft !!

    Tsja en met dit soort mongolen die iets ontkennen wat a la minuut te checken is daar valt niets mee te beginnen, die zijn gekker en gestoorder dan woorden kunnen bevatten.

    Net zoals bv dat Panetta het Congres verteld heeft dat Cheney ze acht jaar heeft voorgelogen, maar een debunkers ontkent dat gewoon 'Cheney heeft niet gelogen'.

    Dit is echt niet te geloven, zijn nog te stom om voor de duvel te dansen, wat een mongooltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  140. In de reactie 13 juli 18:57 is het linkje waar het gesrpek met Generaal Stubblebine te zien cq te horen is.

    De eerste verdaaiing:
    Generaal Subblebine is geen generaal, hij ging in 1984 met pensioen.

    en hij zegt letterlijk dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen is, DAT ZEGT HIJ LETTERLIJK !!!!!!.

    Dat is de tweede verdraaiing: Generaal stubblebine stelt dat het naar zijn mening onmogelijk is dat er een vliegtuig door het gat, dat te zien is op de foto's, het pentagon is ingevlogen.

    Wat maak jij ervan?
    General Stubblebine geeft toe dat er geen vliegtuig het pentagon invloog/trof...

    Nee, dat geeft hij helemaal niet toe. Hij geeft gewoon zijn mening. Jij doet alsof hij een feit aan het licht brengt, en door te benadrukken dat hij generaal is wek je de indruk dat hij over informatie beschikt die dat feit onderstrepen.
    Tja, dat is helemaal niet zo.


    Net zoals bv dat Panetta het Congres verteld heeft dat Cheney ze acht jaar heeft voorgelogen.

    Dat stelt Panetta niet.
    Panetta stelt dat Cheney de CIA heeft opgedragen om een bepaald plan dat in ontwikkeling was te verzwijgen voor het congres.
    Dat is iets anders dan voorliegen.

    Dus, tja: kom eens met een leugen van cheney?

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Hier nog wat info over de generaal.
    Bron Wikipedia

    Major General Albert "Bert" N. Stubblebine III was the commanding general of the United States Army Intelligence and Security Command from 1981 to 1984, when he retired from the Army. He is known for his interest in parapsychology and was a supporter of the Stargate Project.

    Stubblebine appeared in the 2006 documentary "One Nation Under Siege"[1] where he states that a Boeing 757 airplane could not have crashed into The Pentagon on September 11, 2001.

    Stubblebine and his wife, psychiatrist Rima E. Laibow, M.D., founded the Natural Solutions Foundation (NSF), "a non-profit corporation devoted to protecting and promoting health freedom". They claim to expose dangerous prescription drugs and vaccines etc. promoted by large pharmaceutical companies, along with food contaminated by drugs. NSF lobbies against Codex Alimentarius and in favour of DSHEA.

    Die Laibow is die vrouw die van leer trekt tegen de Codex Alimentarius.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. " DAT ZEGT HIJ LETTERLIJK !!!!!!""

    Nou, en? Mijn buurman zegt ook van alles. Daarmee heeft hij nog niet gelijk, of wel soms?

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Op zich is het wel lachen met die complotdenkers (oeps, daar komt die term weer, allemaal dekking zoeken :o): er wordt continu gesteld dat we de overheid, main stream media en welke autoriteit dan ook niet kunnen vertrouwen.
    Maar zodra iemand die enigszins met bovenstaande in verband kan worden gebracht iets roept dat het complot ondersteunt, dan wordt het op een zilveren schaaltje gepresenteerd als hard en onomstotelijk bewijs van het complot...

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Okey hij was een Generaal, hij is een ex-Generaal.

    Verder zegt hij letterlijk dat er geen vliegtuig is het pentagon gevlogen is omdat er geen sporen van de vleugels te zien zijn.
    Verder zeg ik niet dat het een vaststaand feit is maar wel dat het een vaststaand feit is dat een (ex)Generaal zegt dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen kan zijn.
    En dat hij dat zegt is tevens het bewijs dat het geen hersenspinsel is van de "comlotdenkers", met jullie tering hetze, vies volk zijn jullie.

    Eerst keihard ontkennen en dan opeens komen met dat hij een ex-Generaal is, alsof dat wat uitmaakt, het is weer de zoveelste spindocter actie, jullie zijn ziek in je hoofd, draaien liegen en bedriegen dat is het enige wat jullie kunnen.

    Cheney heeft d.m.v. de cia het Congres acht jaar lang in de zeik genomen aangaande contra-spionage, sukkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Zo kennen we onze anoniem weer. Gelijk op de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  146. En zo kennen we onze Clash weer, veel geblaat en geen inhoud.

    Caary on..

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Hmm, ons scheldend anoniempje zwicht eindelijk:

    Okey hij was een Generaal, hij is een ex-Generaal..

    Tof van je dat je dat toegeeft.


    Verder zegt hij letterlijk dat er geen vliegtuig is het pentagon gevlogen is omdat er geen sporen van de vleugels te zien zijn..

    Klopt.
    Dus hij baseert zijn mening op enkele foto's die hij gezien heeft.

    Dat is wat anders dan dat jij eerst roepte: dat GENERAAL stubbledine TOEGEEFT dat er geen vliegtuig in het pentagon is gevlogen..

    Wat die foto's betreft: op foto's is duidelijk te zien welke schade de vleugels hebben toegebracht aan het pentagon.
    Die foto's zul je uiteraard niet tegenkomen op complotsites (die van jimm hoffman uitgezonderd, die laat in een artikel zien dat er wel degelijk een vliegtuig het pentagon is binnengevlogen)



    En dat hij dat zegt is tevens het bewijs dat het geen hersenspinsel is van de "comlotdenkers",
    .

    Mja, ex-generaals kunnen niet in complotten denken?
    Verder heb je gelijk: complotdenkers hebben niet het alleenrecht op hersenspinsels.

    Maar dat geeft ze nog niet het recht om statements als die van Stubblebine zodanig te verdraaien alsof iemand van de legertop toegeeft dat er nooit een vliegtuig in het spel is geweest.


    Eerst keihard ontkennen.

    Yup, er moet wat moeite worden gedaan om je in de juiste richting te draaien.
    Overigens was dat ontkennen terecht: deze man heeft nooit toegegeven dat er geen vliegtuig in het spel was. Hij gaf enkel zijn mening.


    en dan opeens komen met dat hij een ex-Generaal is, alsof dat wat uitmaakt.

    In dit geval wel, want jij benadrukt dat hij een generaal is. Oftewel, iemand uit de legertop geeft toe dat er geen vliegtuig in het spel was.
    Puik stukje list en bedrog, alleen in deze speeltuin van de debunkers, zoals complotdenkers (oeps weer die term, kijk uit voor je toetsenbord) het alhier vaak noemen, kun je dat beter niet doen. Die zijn namelijk aardig goed op de hoogte van de feiten en laten zich niet bedotten.
    Tip: doe zulke uitspraken tegen personen die slechter geinformeerd zijn, die geloven vast dat een generaal, iemand van de legertop, toegegeven heeft dat het vliegtuig niet het pentagon is ingevlogen.


    het is weer de zoveelste spindocter actie.

    Goed dat je dat toegeeft.


    Cheney heeft d.m.v. de cia het Congres acht jaar lang in de zeik genomen aangaande contra-spionage.

    Yup, door zaken te verzwijgen.

    Maar daar gaat het niet om, jij zei dat hij liegt.
    Toon dat maar eens aan dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Ooohhh nu geef je het opeens wel toe.

    Rot toch een eind op met je tyfus leugens, gestoord figuur dat je bent.

    Eerst keihard ontkennen en nu moet je toegeven dat hij dat wel degelijk gezegd heeft en dan kom je weer met andere kutsmoezen cq list en bedrog d.m.v. liegen bedriegen en verdraaien.

    Laat je nakijken, jij hebt professionele hulp nodig, ga je schamen gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Tja, schelden is altijd je laatste redmiddel geweest.

    Maar beetje aan de late kant, aangezien je zelf je eigen list en bedrog hebt toegegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Eerst keihard ontkennen, als het eindelijk tot die grijze massa van je doordringt dat het niet te ontkennen is gooi je het over een andere boeg en ga je weer verder met liegen bedrien en draaien, kortom je gaat weer gwoon verder met list en bedrog.

    Dit is toch de komplete waanzin, dit is niet te filmen, dit is met geen pen te beschrijven.
    Trut hut is helemaal de weg kwijt maar dan ook kompleet, trut hut is zwaar door de ratten besnuffeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Even geheugen van anoniempje opfrissen:


    "General Stubblebine geeft toe dat er geen vliegtuig het pentagon invloog/trof..."

    "Generaal Stubblebine wordt niet gedebunkt, hoe kan dat nou, spreekt hij de waarheid volgens de debunkers ??"


    "Okey hij was een Generaal, hij is een ex-Generaal..."


    "Verder zeg ik niet dat het een vaststaand feit is maar wel dat het een vaststaand feit is dat een (ex)Generaal zegt dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen kan zijn.."

    Kijk hoe anoniempje aan het draaien is?

    Eerst wordt keihard gesteld dat generaal stubblebine toegeeft dat er geen vliegtuig in het pentagon invloog.

    En uiteindelijk heeft hij toe dat exgeneraal stubblebine van mening is dat er geen vliegtuig het pentagon ingevlogen kan zijn, omdat het gat naar zijn mening te klein is..


    Knap staaltje list en bedrog van ons anoniempje.
    Maar uiteindelijk is hij toch gezwicht voor de waarheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  152. "Rot toch een eind op met je tyfus leugens, gestoord figuur dat je bent."

    "Laat je nakijken, jij hebt professionele hulp nodig, ga je schamen gek."

    En dit was een reactie op een fatsoenlijk betoog van truth van anoniem.

    Veel geblaat en geen inhoud !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. van anoniem = door anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Het is een feit dat die ex-Generaal zegt dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen kan zijn, ik zeg nergens dat het een feit is dat er geen vliegtuig in het penatagon gevlogen zou zijn, dat maak jij er weer van tyfus hond dat je bent, jj bent degene die ontkende dat die ex-Generaal dat gezegd zou hebben ziek figuur dat je bent.

    Ik ben niet degene die zegt 'Generaal Stubblebine geeft toe dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen is'.
    Dat werd gezegd door degene die het linkje plaatste.

    Maar jij bent de gene die diverse keren ontkende dat Stubblebine gezegd zou hebben dat het geen vleigtuig geweest kan zijn die het pentagon raakte.

    En dat is een regelrechte bewezen luegen van trut hut, dus rot op leugenaar.

    Je gaat natuurlijk zeggen dat je niet weet wie welke anoniem is, dat kan ik wel geloven omdat je daar te stom voor bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  155. En dit was een reactie op een fatsoenlijk betoog van truth van anoniem..

    Laat ik henk westbroek eens citeren:

    "Ik vind wel dat je in dit leven niet dieper kunt vallen dan wanneer je achter het internet gaat zitten en iemand voor rotte vis uitscheld zonder je naam eronder te zetten. Dat soort lafhartige luizen moet uitgeroeid worden. Ik wil mensen recht in de ogen kijken."

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Het is een feit dat die ex-Generaal zegt dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen kan zijn,.

    Klopt, maar zo bracht je het niet, en dat heb ik duidelijk geciteerd.


    Ik ben niet degene die zegt 'Generaal Stubblebine geeft toe dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen is'..

    Gosh, nu verberg je je weer achter je anonieme status?
    Zwak hoor.


    Maar jij bent de gene die diverse keren ontkende dat Stubblebine gezegd zou hebben dat het geen vleigtuig geweest kan zijn die het pentagon raakte..

    Weer een knap staaltje gedraai van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Precies, dat was de reden dat ik een keer met je wilde afspreken zodat we elkaar in ogen kunnen kijken, dat was precies mijn argument, maar jij was degene die dat weigerde, dus wat ben ik blij dat je weer iemand kopieert want je hebt de bel horen luiden maar je hebt geen flauw idee waar de klepel hangt.

    Dit is weer een mooi voorbeeld dat je geen flauw idee hebt waar je het over hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. dat was de reden dat ik een keer met je wilde afspreken zodat we elkaar in ogen kunnen kijken.

    En om mij fysiek geweld aan te doen.

    Tja dat vergeet je nu voor het gemak weer even toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Nee vrind, dat was veel later, ik wilde je oa in levendelijve mijn toen pas aangeschafte Van Dale aan je tonen omdat je met je zieke brein weer niet wilde geloven dat ik de Van Dale aangechaft had.
    En waarom wilde je dat niet geloven ??
    Tsja god zal het weten want hoe kan je in godsnaam bedenken wat er in een zwaar gestoorde brein spookt .. hahahaha .. dat weet niemand, zelfs de persoon in kwestie niet.

    En zolang jij andere kopieert bewijs je dat jij geen inhoud hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Tja, je geeft wederom toe dat je me fysiek geweld aan wilt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Nu wel ja, als je voor me staat dan trek ik zonder twijfel je kop van je romp want ik heb een bloedhekel aan mensen die bewust chronisch liegen bedriegen en verdraaien, ik heb dus een bloedhekel aan de mensen die zich continu vergrijpen aan list en bedrog maar tegelijkertijd naarstig opzoek zijn naar een leugen of een vergissing van de 'tegenpartij' om zodoende met de haren oren staart en lippen omhoog tanden ontbloot zwaar grommend als laffe coyotes om zich heen blaffen als zogenaamd de belichaamde rechtvaardigheid zijnde, de zogenaamde moraalridders om op die leugenachtige manier hun "gelijk" af te dwingen dan wel af te persen.
    Kortom, ik heb een bloedhekel aan valse leugenachtige hypocrieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Grappig dat je dat zegt, gezien het volgende:

    Even geheugen van anoniempje opfrissen:


    "General Stubblebine geeft toe dat er geen vliegtuig het pentagon invloog/trof..."

    "Generaal Stubblebine wordt niet gedebunkt, hoe kan dat nou, spreekt hij de waarheid volgens de debunkers ??"


    "Okey hij was een Generaal, hij is een ex-Generaal..."


    "Verder zeg ik niet dat het een vaststaand feit is maar wel dat het een vaststaand feit is dat een (ex)Generaal zegt dat er geen vliegtuig in het pentagon gevlogen kan zijn.."

    Kijk hoe anoniempje aan het draaien is?

    Eerst wordt keihard gesteld dat generaal stubblebine toegeeft dat er geen vliegtuig in het pentagon invloog.

    En uiteindelijk heeft hij toe dat exgeneraal stubblebine van mening is dat er geen vliegtuig het pentagon ingevlogen kan zijn, omdat het gat naar zijn mening te klein is..


    Knap staaltje list en bedrog van ons anoniempje.

    BeantwoordenVerwijderen
  163. ik heb dus een bloedhekel aan de mensen die zich continu vergrijpen aan list en bedrog maar tegelijkertijd naarstig opzoek zijn naar een leugen of een vergissing van de 'tegenpartij' om zodoende met de haren oren staart en lippen omhoog tanden ontbloot zwaar grommend als laffe coyotes om zich heen blaffen als zogenaamd de belichaamde rechtvaardigheid zijnde, de zogenaamde moraalridders om op die leugenachtige manier hun "gelijk" af te dwingen dan wel af te persen..

    Tja, ik kon dat niet perfecter omschrijven.
    Kun je ons dan verklaren waarom jij je hier dan continu mee bezig houdt?

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Omdat ik een bloedhekel heb aan schofterige types zoals jij.
    In het begin wist ik het niet, maar je had meteen je pijlen op mij gericht door mij voor een "complotdenker" uit te maken, ik probeerde nog even een serieuse discussie aan te gaan en dat bleek absoluut onmogelijk met jou/jullie.
    En toen dacht ik 'je kan het krijgen zoals je het hebben wilt', en hier ben ik, en ik laat je al weken alle hoeken zien, en dat is geen arrogantie maar dat is een feit.
    Dit zou een uitwedstrijd moeten zijn maar ik voel me hier thuis en daarom blijf ik hier nog wel een tijdje, zeker als jullie zo achterlijk blijven doen, dan voel ik me als een vis in het water, en het water = dat zieke gedrag van jullie, dus stop met dat zieke gedrag en ik kom zonder water te zitten en dat vindt deze (roof)vis niet prettig .. hahahahahaha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  165. "ik laat je al weken alle hoeken zien, en dat is geen arrogantie maar dat is een feit."

    Nee, dat is geen feit, maar jouw bevooroordeelde subjectieve mening. Dat heb je jezelf wijsgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Waar is trut hut ??

    Volgens mij zit trut hut in de oplader, zo ouwerwetse weetjewel dus het duurt nog wel effe voordat trut hut weer in "actie" kan komen .. hahahahaha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Shit man, ik mis alle actie!

    Is er wat debuunked, of staat het nog steeds 1023 : 0 voor de truthers?

    BeantwoordenVerwijderen