Extra

donderdag 23 juli 2009

Zweefkees

Een van de mooiste opmerkingen in een discussie over Nederland politiestaat bij NuJIJ is dat als je "Anarchiel z'n website wilt lezen, je wel eerst je IP-adres laten zien". Anarchiel waarschuwt ons namelijk bijna dagelijks voor de naderende Big Brother-staat, of voor de onderhuidse chip. Toegegeven: de toon van de site ademt redelijkheid, maar de argumenten slaan doorgaans nergens op.

Zo mag er een hoop niet van Anarchiel.com. Rekeningrijden bijvoorbeeld. "Deze vorm van belasting heffen over gereden kilometers biedt onze overheid namelijk een schat aan informatie. Om te kunnen bepalen hoeveel iemand heeft gereden, moeten dergelijke gegevens opgeslagen worden".

Zucht. Het doel van rekening rijden is niet het opslaan of volgen van informatie, maar het beteugelen van de almaar toenemende files in het land en daarvoor is nu eenmaal een technische infrastructuur vereist. Bovendien komt er straks een meer eerlijke belastingheffing gebaseerd op het aantal gereden kilometers. Nu kun je over het nut van dit alles discussiëren, maar Big Brother is toch echt niet het uitgangspunt.

Maar ja, Anarchiel droomt ook van een samenleving waarin mensen zonder macht of autoriteit leven, waarbij de vraag wat er moet gebeuren als iemand zich niet aan deze uitgangspunten houdt, gemakshalve buiten beschouwing wordt gelaten. Immers, de illusie is altijd mooier dan de werkelijkheid.

Is het trouwens toeval dat Anarchiel.com de sfeer ademt van de vroege jaren zeventig, de tijd van de waterpijpen, haarbanden, druipdia's, psychofarma en love-inners? De tijd ook dat de politie nog als pigs werd aangeduid? Regelmatig lezen we over Anarchiel's curieuze hobby's en die liggen vrijwel hoofdzakelijk op het gebied van de psychedelische drugs.

Zo beschrijft Anarchiel uitgebreid zijn ervaring met Ayahuasca, een drug die overweldigend betoverende en emotionele visioenen en visualisaties moet garanderen: "Even bekroop mij nog een ongemakkelijk gevoel toen de vrouw van de genezer kleine plastic emmertjes neerzette bij een ieder die op de grond lag. Da’s niet helemaal waar je op dat moment aan wilt denken, maar liever “safe than sorry”, natuurlijk." "Kambo-sessies kenmerken zich door het toedienen van zweet van een zeer specifieke kikker via kleine wondjes die in de huid gemaakt zijn. Door dit zweet raakt de gebruiker in een soort trance die meestal gepaard gaat met – ik hoop dat u niet zat te eten of dat net wilde gaan doen – werkelijk hele extreme kotspartijen." "Terwijl ik daar op een laag bankje - luisterend naar de zeer intense muziek die de genezer en zijn vrouw maakten - zat te kijken naar mensen om me heen die met emmertjes voor zich hun hele maaginhoud verticaal lanceerden, viel mij iets op. Iedereen die er was hielp elkaar. Tot in het kleinste detail. Complete onbekenden die elkaar ondersteunen en bepaalde resten van gezichten van Kambo-genieters afvegen."

Oftewel: Anarchiel is gewoon een experimenterende zweefkees, die bang is dat zijn perverse speeltjes door minister Klink worden afgenomen. Geen grotere angst dan de cannabnis sniffende Airwolf boven je tuin, de "uiterst kansloze en vernederende creatie van hoogstwaarschijnlijk wederom de Christentak van onze dictators/politici-boevenbende".

Van drugs kun je trouwens behoorlijk paranoia raken. We hebben het niet eens zelf verzonnen: "Het lijkt alsof iedereen je in de gaten houdt. Je voelt je nergens meer veilig en ziet overal politie."

155 opmerkingen:

  1. ik mis de "mondsnoerende logica" in je speculatieve beweringen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel een treffende reactie op nuij:

    Mooi zeg, dat internet. Vrijplaats voor doemdenkers, complotters, aluhoedjes et cetera. Mensen die vroeger op een straathoek stonden te schreeuwen over hoe alles kapot ging, de dorpsgek van weleer.. Tegenwoordig zitten ze op internet hun waanbeelden te verkondigen.

    Zoveel frustraties en dan de onwil of onmogelijkheid om op een normale manier in discussie te treden met anderen onder het mom van; je snapt het toch niet. Ga toch eens bij jezelf te rade waarom 99% van de mensen je niet begrijpt en kom alstublieft tot de conclusie dat je gewoonweg brabbelt en onzin predikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel heel makkelijk om Anarchiel als zwevende paranoïde hippie af te schilderen. Ik lees anarchiel.com regelmatig, en soms staat er inderdaad grote onzin. Maar regelmatig word je ook aan het denken gezet, en dat is volgens mij zijn bedoeling. Of hij zijn ideeën vanzelf opdoet, of door het roken van een joint, of door het nuttigen van wat (vreemd genoeg wel legale) alcohol, zal mij verder worst wezen.

    Wat betreft de privacybescherming (die volgens Anarchiel in het geding is bij rekeningrijden) heeft-ie natuurlijk best een punt. Er zijn volgens mij veel eenvoudiger methoden te verzinnen om autogebruik per kilometer te belasten dan een ingewikkeld electronisch systeem, wat inderdaad ongewenst heel veel persoonlijke informatie zal bevatten. En jij geeft weliswaar aan dat het doel niet is om die gegevens te verzamelen, maar het gebeurt wel, en als de mogelijkheid er is, zal bv. de AIVD daar in gepaste gevallen gebruik van willen maken.

    Zonder verder die discussie hier over te willen doen, is het daarbij ook zo, dat de overheid niet zo'n goede track record heeft als het gaat over grote IT-projecten...

    Maar goed, terug on topic: ik denk dat Anarchiel af en toe best interessante artikelen heeft. Gebruik de site dus om eens een andere visie op de dingen mee te krijgen, en uiteraard moet je er vervolgens mee doen wat je zelf wil. Anarchiel zou volgens mij niet anders willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahahah!

    Rekening rijden is om ERLIJK BELASTING TE HEFFEN?

    Rijden per kilometer?

    De vervuiler betaald?

    Hoe groter de auto, hoe hoger de belastin?

    WAT IS BENZINE ACCIJNS DAN??

    Dat is toch al betalen per kilometer sukkel!

    Of vind je het eerlijker dat alleen mensen moeten betalen die naar hun werk rijden?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ipv,

    De A9 breder te maken, moeten we nu geld betalen, zodat de Overheid kan zien waar je rijdt!

    haha!

    Het zelfde geldt voor de OV-chipkaart!...ook een track en trace systeem!

    Hoe dom kun je zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit noemt Billy debunken:

    Ja maar, rekeningrijden is geen tracjk en trace systeem, het is om files te bestrijden hahahahahah!

    Dat is nou debunken? Je praat gewoon Camile Eurlings na, en je kan jezelf debunker noemen?

    Wat een grap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zucht. Het doel van rekening rijden is niet het opslaan of volgen van informatie, maar het beteugelen van de almaar toenemende files in het land en daarvoor is nu eenmaal een technische infrastructuur vereist. Bovendien komt er straks een meer eerlijke belastingheffing gebaseerd op het aantal gereden kilometers. Nu kun je over het nut van dit alles discussiëren, maar Big Brother is toch echt niet het uitgangspunt.

    Zucht.

    Hitler vertelde het volk in '33 ook niet openlijk dat er een klein decennium later vernietigingskampen voor Joden werden opgezet. Dat was destijds ook niet het uitgangspunt.

    Terugkijkend op de geschiedenis zou je kunnen stellen dat het jammer is dat er toen niet wat kritischer naar de plannen van Hitler gekeken werd.

    Maar voor kritisch kijken heb je fantasie nodig. Het gebeurt regelmatig dat een bepaalde technologie op ten duur voor andere doeleinden gebruikt wordt dan het "uitgangspunt". Dat soort ontwikkelingen zijn binnen het technologische domein zelfs schering en inslag.

    Maar goed, Barakoedah luistert liever braaf naar het officiële uitgangspunt en snoert zichzelf vervolgens de gebleekte hersenen. "Mondsnoerende logistiek" noemt hij dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We hebben volgend jaar een tekort van 50 miljard, en Balkie praat over het organiseren van de Olympische occult spelen! We voeren oorlog in Afganistan vanwege Tim Osman eehhh Osmama Binladen!

    En nu moeten we een gigantisch track en trace systeem bouwen van ons belastinggeld!

    We gaan nieuwe speeltjes kopen voor Jack de Vries! (Ps JSF is een waardeloos, verouderd gedrocht, dat wordt verslagen in zijn eerste dog-fight)

    IPV banen te creeeren door oudjes met pensoien te laten gaan, worden ze nu juist gedwongen langer hun baan te bezetten, ondertussen halen we nog wat Polen binnen, en geven we landbouwsubsidie aan de Engelse koningin!

    Hahaha! We betalen woekerprijzen voor ons EIGEN gas!

    Nederland is REDDELOOS VERLOREN! Volgend jaar zijn we failliet! De staatschuld is tijdens Wouter B met iets van 80 miljard toegenomen, volgens jaar komt daar 50 miljard bij! (de meest gunstige raming).

    Allemaal het werk van de puppetmasters van de trollen hier!

    Ik heb het nog niet eens gehad over over de derivaathandel, de 24 Biljoen die kwijt is in de VS, de instortende commerciële vastgoedmarkt, of de gedoemde creditkaartmarkt

    OF DE AANVAL OP IRAN!

    Maarnee hoor, wij zijn gek, niets aan de hand! ALLEMAAL ZWEEFKEZEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Billy billy billy.

    Wat een ongelofelijk mooi staaltje domdenken zet jij hier weg.

    Camile Eurlings nabrabbelen en met dat geniale inzicht mensen die met alternatieve uitleg komen de mond snoeren.

    Haha wat ben jij een grap.

    Jij verkondigd waarschijnlijk ook nog steeds dat Saddam massavernietigingswapens heeft? Dat was immers destijds het uitgangspunt van die hele oorlog.

    Toch?

    Billy billy billy toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "Heb je gisteren teveel gezopen? Ikke njet begrijpen...

    23 juli 2009 9:36
    "

    Nee, maar begrijp je de vraag niet dus?

    Wat is benzineaccijns betalen dan? DAN BETAAL JJE TOCH AL PER KILOMETER?

    De a9 is laatst grondig aangepakt, maar denk nou niet dat ze de hoofdader van NoordHolland van 2 naar 4 baan maken! Met ELKE dag een file tot gevolg! Kwart voor zeven begint de file! Stipt...

    Denkt je dat die mensen voor hun LOL in de rij gaan staan elke dag?

    En dat gaat opgelost worden als ik OOK NOG EENS MOET BETALEN VOOR DEZE ELLENDE?

    Jij hebt zeker grappenpap geggeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Billy Barakoedah!

    Het scheelt niet veel of ik ga me irriteren aan die ongelofelijke debiliteit die jij in dit stukje ten toon spreid. Wie kletst er nou Camile Eurlings na zonder ook maar één kritische vraag te stellen?

    Billy dus.

    Ik wist trouwens niet dat je verliefd op hem was.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tot in het kleinste detail. Complete onbekenden die elkaar ondersteunen en bepaalde resten van gezichten van Kambo-genieters afvegen. (/quoyte)

    zo zie je maar dat het 'liefdes gehalte' van de 'zweefkezen' zoals jij ze noemt een pak hoger ligt dan uw begrip over 'liefde en verdraagzaamheid'.

    Bent u dan vrij van drugs? Alcohol, farmacologische drug, pijnstillers of dergelijks? Zielig blogje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. "Het is wel heel makkelijk om Anarchiel als zwevende paranoïde hippie af te schilderen."

    Mwa, dat is toch een beetje de overheersende sfeer daar en reden waarom ik die Anarchiel niet serieus neem.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maar deze onzin durven de trollen zelfs niet te verdedigen! Waar zijn ze ook?.

    Tja, die negeren je massaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. "Mwa, dat is toch een beetje de overheersende sfeer daar en reden waarom ik die Anarchiel niet serieus neem."

    Wie neemt jou en die trollen-vrienden van serieus dan?

    WHoehoehahahahah! gègègè, wohahaha....hahaha...stoppen nu!, ik krijg pijn in mijn buik!

    Bas, John, Krek of toch Rogier?

    Ik ruik alleen de geur van zuur bier.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @Trutje

    Negeren, of was je uitgeluld?

    Kan je nou al je eigen theorie uitleggen, of moet ik eerts het Nist rapport lezen, voordat je uit gaat leggen wat de dragende delen onder WTC7 deed bezwijken?

    Hahaha...DWAAS!

    Maarrre, als je Camile napraat, dan heb je iets gedebunked toch?

    ps, je ging me toch negeren? Waarom heb je alweer gereageerd dan?

    hahahah! Jij snapt jezelf nog niet eens, laat staan het NIST-rapport!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. "Tja, die negeren je massaal..."

    Jij en je twee vrienden zijn de enige die dit verdedigen!

    Negeren betekend dat ik je blog overneem! Trouwens....je mag het houden, wat een SCHIJTBLOG!

    Veel plezier, ik bedacht nu opeens dat je zonde van mijn tijd bent!

    Ga jij lekker Camile Eurlings napraten ofzo! Toedeloe!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. "Hitler vertelde het volk in '33 ook niet openlijk dat er een klein decennium later vernietigingskampen voor Joden werden opgezet. Dat was destijds ook niet het uitgangspunt."

    Ja hoor, daar heb je weer iemand die met Hitler komt aanzetten. Je kunt er de klok op gelijk zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. "Terugkijkend op de geschiedenis zou je kunnen stellen dat het jammer is dat er toen niet wat kritischer naar de plannen van Hitler gekeken werd."

    Precies, wat het Ministerie van Verkeer gaat ons ongetwijfeld vergassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. "Veel plezier, ik bedacht nu opeens dat je zonde van mijn tijd bent!"

    En dat was Tamso nummer zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij komt daar overigens wel erg laat achter :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is wel heel makkelijk om Anarchiel als zwevende paranoïde hippie af te schilderen. Ik lees anarchiel.com regelmatig, en soms staat er inderdaad grote onzin. Maar regelmatig word je ook aan het denken gezet, en dat is volgens mij zijn bedoeling..

    Op zich is dat het mooie van blogs: het zet mensen aan het denken.
    Ik denk dat als anarchiel iets meer met beide benen op de grond staat hij een veel breder publiek aan het denken kan zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WTC7 the smoking gun up your ass23 juli 2009 om 10:46

    "Ik denk dat als anarchiel iets meer met beide benen op de grond staat hij een veel breder publiek aan het denken kan zetten."

    Net als dit blog zeker?

    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    ahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah
    hahahahahahahahahahahahahahahah!

    en nog eens ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je was toch weg, anoniem? Ook verslaafd aan dit blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Anarchiel.com: Website met eigen artikelen onderbouwt met voetnoten die bedoelt zijn om mensen te laten nadenken..

    Barracuda.blogspot: Andere bloggers systematisch wegzetten als paranoide/alu-hoedjes.

    Wat is nou triester?

    Btw: na alle informatie toch nog het rekeningrijden verdedigen. Heb je een plaat voor je kop ?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. WTC7 teh smoking gun up your ass23 juli 2009 om 11:01

    Ik zit ff naar huffschmid te luisteren dat ene ano plaatste, ondertussen lach ik jullie nog even uit...

    Ps Huffscmid heeft voor 90 % gelijk, alleen zijn het geen zionist-jew, maar occult-mystery-religion-wanker!

    Hier vallen bv ook Jezuïten, vrijmetselaars en het Vaticaan onder. Extreme islam is hun bedenksel!

    Maar negeer dit maar, praat jij Eurlings maar na, dan verdiep ik me nog wat in alternatieve blikken, een ondertussen snoer ik je nog even de mond, zometeen ga ik echt weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WTC& the smoking gun up your ass23 juli 2009 om 11:08

    Reageer dus maar even niet trolletjes!

    Anders moeten ik mijn smoking gun pakken!

    Mijn mondsnoer-wapen!

    Ik zeg ZWIJG! of ik blaf je overhoop met mondsnoerende logica, stelletje Camile-knuffelaars!

    Of zal ik zeggen, Herr ballin-knuffelaars, ofwel ....VRIENDJE!!!

    hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het viel mij al sterk op waarom barrak-jewda zo rap deze plaat op/voor zijn kop/blog wegveegde... Of is het dan toch een billy-maat van camiel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou vooruit voor jullie dan:

    http://www.youtube.com/watch?v=5vbXZwoehtw

    Og ga je Camile weer napraten?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ok, spel je het als Camiel!

    weet ik dat ook weer, maar lekker boeien ook die spelvouten, het is toch MIJN blog...hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De Nieuwe Wereld Orde, een geheime organisatie die via het oude Soemerië buitenaardse wortels heeft en die zich altijd heeft gemanifesteerd via organisaties als het Vaticaan, de Tempeliers en de Rozekruisers om achter de schermen de touwtjes in handen te krijgen, heeft zich de laatste eeuw speciaal doen gelden en zet nu stappen naar een allesvernietigend Armageddon in 2012. De komende oorlog in Iran is van dat Armageddon slechts een voorproefje. Bush was slechts een Reptielachtige, Obama is de Antichrist.
    Deze multidemensionele wezens voeden zich met angst en angst is wat zij zaaien. wij vergeten daardoor dat we zélf wezens zijn van licht en voorbestemd om tot de Oorsprong terug te keren.

    Bovenstaand stukje (slecht- want tijdgebrek.) proza komt linea recta uit de keiharde duim van Piet Graniet.

    En toch vindt hij zelfs dat (hoewel zelf verzonnen) realistischer dan de kop-in-het-zand-en-er-is-niets-aan-de-hand-anders-schreven-ze-het-wel-in-de-krantschrijfseltjes van Barracuda.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Typisch iets voor dit blog om het eventuele drugsgebruik van Anarchiel erbij te halen in de hoop hem zodoende in een kwaad daglicht te zetten terwijl hun licht in het duister en hun grote vriend en leider George Bush junior zwaar aan de drank en de coke heeft gezeten ( de ideale combinatie voor zware paranoia cq psychose ), Clinton jointjes gerookt heeft, maar oh ja dat had hij niet geinhaleerd netzoals hij ook geen sex had gehad met die dame.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. "Anarchiel.com: Website met eigen artikelen onderbouwt met voetnoten die bedoelt zijn om mensen te laten nadenken.."

    Voetnoten zijn niet wat de toon van een artikel bepaalt, dat is de interpretatie van die informatie. Waar Anarchiel.com erg goed in is is informatie uit zijn context halen en die in een andere context plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow! Een dedicated stukje van Barracuda/Billy. *trots* Ik had alvast mijn bouwhelm en beveiligende bril opgezet maar die konden (helaas...) vrij snel alweer af.

    Een Zweefkees... Tja, die ken ik ja. Vroeger zat ik in het andere kamp - het jouwe -, de Zweefkeeshaters. Maar daar kreeg ik uiteindelijk zelfmoordneigingen van en leverde me absoluut geen inzicht in mijn leventje op.

    Dat doen psychedelische drugs daarentegen wel en daarom ben ik er zo'n fan van. En tja, drugs die al duizenden jaren genuttigd worden om inzichten te verkrijgen of om mensen te genezen van kwalen, die mag je inderdaad best zweefkeestroep noemen. Waar het precies op slaat ontgaat mij dan wel, maar goed, doe wat je wilt. Ik ga morgen in ieder geval weer heerlijk aan Nature's DMT.

    Doe je zelf wel eens psychedelische drugs Barra? Of vernauw jij je perceptie liever met zoiets als alcohol? Dat werkt uitstekend als je niet verder wilt kijken dan de gefabriceerde maatschappij lang is. Mocht je eens een keer een zweefteef/kees-sessie willen meemaken, stuur me even een mailtje of laat een commentaar achter op onze hippiesite. Dan regel ik wat voor je. Is leuk hoor!

    En dan een laatste vraag: zou ik dit stuk integraal over mogen nemen op Anarchiel.com? Ik wil mensen natuurlijk wel gewaarschuwd hebben tegen eventueel ver gezocht hippie/zweefkees-geouwehoer. Daar hebben we tenslotte helemaal niets aan! *kuch*

    Laat je even weten of ik toestemming heb?

    Keep it up!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. "Of vernauw jij je perceptie liever met zoiets als alcohol?"

    Heb je je wel eens verdiept in de vernauwende (medische) gevolgen van drugsgebruik, Anarchiel? Ken je de relatie tussen hasjiesj en afsterven hersencellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Bovendien denk ik ook nog eens dat barack samen met zijn anderhalve debunker zo monarchistisch als een busje vol met trollen is...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. @ John

    Ja, die verhaaltjes ken ik ja. Ik blow nu zo'n kleine twintig jaar en alhoewel jullie vast zullen zeggen "kijk maar hoe erg die jongen zijn hersenen verneukt heeft, zijn site zegt genoeg" moet ik eerlijk gezegd bekennen dat mijn brein er volgens mij alleen maar van opgeknapt is. Dus tja, praat de medici vooral na hoor, dat is zoals het werkt op dit blog.

    Maar mijn over twintig jaar heen vergaarde empirische bewijsvoering heeft mij hele andere dingen doen concluderen. Dus tja. Wat mij betreft compleet gelul dus. Aan alcohol heb je alleen wat als je dingen wilt vergeten en je werkelijkheid wilt vernauwen. THC heeft heel andere effecten. Je kent de bizarre hoeveelheid positieve medische effecten van THC ook John? Oftewel: lees eens wat verder en stop met klakkeloos herhalen. Lees eens zoiets bijvoorbeeld: http://www.anarchiel.com/library/read/marihuana_mythen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Obama heeft ook drugs gebruikt dus waar hebben jullie het in godsnaam over.

    De laatste drie presidenten van de VS hebben iig drugs gebruikt m.a.w. hoe dik hebben ze die boter op jullie hoofden gesmeerd ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. "De laatste drie presidenten van de VS hebben iig drugs gebruikt m.a.w. hoe dik hebben ze die boter op jullie hoofden gesmeerd ?!"

    Vanwaar toch die obsessie voor Amerika? Geen onderwerp of men begint weer over de VS. Over andere landen hoor je bijna nooit iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. " Over andere landen hoor je bijna nooit iets. "

    Zo zeg, wat voor drugs heb jij gebruikt ?

    Ik zou er iig direct mee stoppen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. "Maar mijn over twintig jaar heen vergaarde empirische bewijsvoering heeft mij hele andere dingen doen concluderen."

    je kunt niet op jezelf,in je eentje empirisch onderzoek verrichten, anarchiel, daarvoor moet je eerst zoveel blowen dat je zo schizofreen wordt, dat je een complete testgroep wordt (inclusief controlegroep). tegen die tijd kun je je hypothese ('blowen is onschadelijk') bij voorbaat verwerpen.
    ***********************************

    >ceterum censeo barracudam esse edendam<

    BeantwoordenVerwijderen
  42. "Terugkijkend op de geschiedenis zou je kunnen stellen dat het jammer is dat er toen niet wat kritischer naar de plannen van Hitler gekeken werd."

    Precies, wat het Ministerie van Verkeer gaat ons ongetwijfeld vergassen.



    Oh god, Sjons begrijpt natuurlijk de grote lijnen niet. Zodra er een vergelijking met Hitler gemaakt worden kan Sjonsie alleen maar rechtstreekse vergelijkingen maken.
    Straks gaat hij nog zeggen dat de vergelijking niet klopt omdat Camile Eurling - het lieverdje van Barrakoedah - niet dezelfde snor als Hitler heeft en ook nooit kunstschilder is geweest.

    Als lieden als Sjonnie met dit soort argumenten komen kan je ze echt niet meer serieus nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. @Pietje

    je kunt niet op jezelf,in je eentje empirisch onderzoek verrichten

    Wat is emperisch onderzoek dan volgens jou, ouwe slimmert?

    BeantwoordenVerwijderen
  44. "Als lieden als Sjonnie met dit soort argumenten komen kan je ze echt niet meer serieus nemen."

    Net zomin als we jou serieus moeten nemen. Je moet eens opletten hoeveel complotters elke keer weer met Hitler en de NSB aan komen zetten. Verder gaat het referentiekader kennelijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dus eeuuhh Ron laten we het dan ook nooit meer over de holocaust hebben en laten we de dodenherdenking en bevrijdingsdag dan ook maar afschaffen.
    Dan hoeven we ook niet ieder jaar naar de woorden te luisteren 'dit nooit meer'!!

    Zijn jullie het hier niet mee eens dan vergrijpen jullie je weer aan de selectieve verontwaardiging, en dat zal beslist niet de eerste keer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. @anoniem

    je hebt gelijk, natuurlijk kun je het best alleen, alleen is een testgroep van één persoon misschien niet statistisch significant. slecht geformuleerd, ik weet het. en misschien klopt het helemaal niet. weet ik het. ik ben maar een trol :-) en nog complotter ook, dus wat weet ik nou.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. "Dus eeuuhh Ron laten we het dan ook nooit meer over de holocaust hebben en laten we de dodenherdenking en bevrijdingsdag dan ook maar afschaffen."

    Tuuurlijk, joh. Gooi het maar weer over die boeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Net zomin als we jou serieus moeten nemen. Je moet eens opletten hoeveel complotters elke keer weer met Hitler en de NSB aan komen zetten. Verder gaat het referentiekader kennelijk niet.

    Wat een onzin. Ik gebruikte de vergelijking enkel om aan te geven dat de mooie praatje van Camile Eurlings over de bedoeling niet zo heel veel hoeven te zeggen over waar de technologie uiteindelijk voor gebruikt gaat worden.

    Er waren hier mensen - zoals Barrakoedah - die dat niet begrepen. Om op hun niveau te blijven haalde ik - destijds - grote man met de kleine snor er even bij.

    Maar goed, in plaats van over Hitler te blijven zemelen zou je het ook over de inhoudelijke argumenten kunnen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ""Dus eeuuhh Ron laten we het dan ook nooit meer over de holocaust hebben en laten we de dodenherdenking en bevrijdingsdag dan ook maar afschaffen."

    Tuuurlijk, joh. Gooi het maar weer over die boeg."

    Over welke boeg gooi jij het dan? "De ik zeg niets maar heb alleen maar commentaar"-boeg?

    Of de "ik praat Camiel Eurlings na"-boeg?

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zijn jullie het hier niet mee eens dan vergrijpen jullie je weer aan de selectieve verontwaardiging, en dat zal beslist niet de eerste keer zijn

    Die kereltjes hier zijn zo selectief als wat. Kunnen alleen maar zeuren over kleine dingetjes die ze er uit pikken, maar de grote lijnen van een argument weigeren ze te zien.

    Maar laten we het nogmaals proberen. Billy, kom er maar in met je favoriete quote van Camile.

    Zucht. Het doel van rekening rijden is niet het opslaan of volgen van informatie, maar het beteugelen van de almaar toenemende files in het land en daarvoor is nu eenmaal een technische infrastructuur vereist.

    Waar het mij om gaat is dat de technische infrastructuur voor hele andere - en privacy gevoelige - zaken gebruikt kan worden dan Camile Eurlings ons voorhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Nee jij gooit het over die boeg als die periode aangehaald wordt wanneer het jou niet uitkomt, dan kom je met dat soort opmerkingen, en het slaat nergens op want we mogen de holocaust niet vergeten omdat we ervan moeten leren, toch ?!
    Maar laten we dan het hele plaatje onthouden zodat we het beter kunnen begrijpen zodat we er daadwerkelijk wat van kunnen leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. "maar het beteugelen van de almaar toenemende files in het land en daarvoor is nu eenmaal een technische infrastructuur vereist."

    Waarom dan? Omdat Camiel het zegt?
    Waarom wil Camiel weten waar en wanneer ik rij? Waarom bouwt hij niet gewoon nieuwe wegen erbij?

    Of is asfalt slecht voor het milieu? (hahaha!, groenlinks logica: in de file staan is groener dan gewoon door kunnen rijden!)


    Of praat je liever over het feit dat je een NSB-er bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. "Maar laten we dan het hele plaatje onthouden zodat we het beter kunnen begrijpen zodat we er daadwerkelijk wat van kunnen leren."

    Hoezo? het maakt toch niet uit wie Hitler gefinancierd heeft? Heeft Camiel hier al iets over gezegt? Het maakt toch niet uit dat er nooit een gaskamer heeft gestaan in Auswitch? Wat ken jou het verrotten! Wat kan jou het verrrotten dat miljoenen toeristen elk jaar wordt wijsgemaakt dat zij in de echte gaskamer hebben gestaan terwijl het een replica is?

    Zolang jij maar kan zeuren dat we jodenhaters zijn toch?

    Stel je voor....wat zal Camiel hier wel niet van denken?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Je bedoelt Camile?

    Die vent is zo stom dat hij zijn eigen naam - Camile - niet eens kan schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  55. "Die vent is zo stom dat hij zijn eigen naam - Camile - niet eens kan schrijven"

    Dat dacht ik ook, maar ano2 kwam met Camiel!

    Kan me ook echt geen reet schelen: wat een waardeloze flapdrol is dat ventje toch!

    hier:

    "Camiel Eurlings (Verkeer) krijgt om “medische redenen” een speciale behandeling, geen invalidewagentje maar een verlengde Audi A8 vanwege zijn lengte. Yep, de youngster is 1,92 meter lang en zou niet lekker kunnen zitten in de kleinere A6 van zijn voorgangster Karla Peijs…"

    Meneer eist een verlengde Audi A8, omdat hij 1,92 m is! Hahaha!

    Maar Camiel verdient het natuurlijk, aangezien hij met GEWELDIGE oplossingen komt, zoals een miljardeninvestering om te kunnen zien waar wij in de file staan, en of we wel naar ons werk gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Trouwens, beginnen ze hier over drugsgebruik bla bla maar ik lees net dat in Oakland wiet gelegaliseerd wordt, uitgerekend in de VS !!
    En wat denk je, hier in Nederland wordt het opeens ook overwogen met Oakland als voorbeeld, tis toch niet te geloven, wat een schaapland is Nederland toch.

    Eerst ben je zwaar crimineel, en in de VS was/is het nog erger, maar opeens kan het wanneer het water aan de lippen staat bij de overheden en de belastingcenten de redding kunnen zijn, maar wanneer bij iemand/een individu het water aan de lippen staat en die persoon om die reden een paar plantjes op zolder heeft staan dan is het een crimineel die aangepakt moet worden !!

    Is het jullie niet opgevallen, de overheid is een gokbaas, de overheid is een pooier, de overheid is/wordt een drugsbaas, de overheid perst het volk allang af dmv bv belastingen.

    Op deze manier blijft er niets meer over voor de criminelen want ondertussen wordt alles ingepikt door de overheid, en dan is het dus legaal.
    Dit is ook een manier om de criminaliteit te "bestrijden" en dan hebben ze misschien wat meer tijd over om het echte kwaad aan te pakken nl de "complotdenkers" .. hahahaha .. wat een waanzinwereld is het toch waarin we leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. "Op deze manier blijft er niets meer over voor de criminelen want ondertussen wordt alles ingepikt door de overheid, en dan is het dus legaal.
    Dit is ook een manier om de criminaliteit te "bestrijden" en dan hebben ze misschien wat meer tijd over om het echte kwaad aan te pakken nl de "complotdenkers" .. hahahaha .. wat een waanzinwereld is het toch waarin we leven."

    Kinderen worden op onze kosten aan de speed gezet (Ritalin) of aan de prozac achtige hersenbeschadigers!

    Coke wordt uiteraard gewoon door de overheid naar binnn gebracht! Of zijn we de IRT affaire al vergeten, en de drug aan boort van Orions?

    Wanneer heeft men ook een major-drugs-importeur aangehouden? NOOIT! Alleen de kleine smokkelaar, met bolletjes in zijn reet wordt gepakt! Ook de opium teelt is met 95 % toegenomen sinds dat wij daar vrede en veiliheid zitten!

    Nee, joh, jij bent gek! Een zwever! Mena-airport heeft nooit bestaan joh!

    Luister nou maa gewoon naar wat Camiel te zeggen heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Is de mond van de debunkers al gesnoerd, of voelt Billy zich nog geroepen om Camiel Eurlings na te praten?

    BeantwoordenVerwijderen
  59. antagoornieter23 juli 2009 om 16:14

    "of voelt Billy zich nog geroepen om Camiel Eurlings na te praten?"

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Is het linken naar een pagina weer het napraten van een politicus? Jullie leren het ook nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Goed om te zien dat de laatste debunkers zelfs op hun eigen terrein verslagen worden!

    Wat een slappe hap!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Haha, Billy:

    Leg uit dan!

    Waarom zou rekeningrijden de enige oplossing zijn?

    Vind je het niet toevallig dat de overheid als bijkomend voordeel heeft dat je ten alle tijden gelocaliseerd kan worden in je auto?

    Wat vertelt jou mondsnoerende logica daarover?

    Toeval? geluk bij een ongeluk?

    BeantwoordenVerwijderen
  63. @Michiel:

    Dat is de barracuda die denkt dat hij een haai is!

    Zelfs DAT begrijpt hij niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oh Billy toch....

    Is het linken naar een pagina weer het napraten van een politicus? Jullie leren het ook nooit.

    Niet zozeer het linken naar een pagina is napraten, maar zeggen:

    Het doel van rekening rijden is niet het opslaan of volgen van informatie, maar het beteugelen van de almaar toenemende files in het land en daarvoor is nu eenmaal een technische infrastructuur vereist.

    Je voegt er nou eenmaal weinig mee toe als je anderen "onderuit probeert te halen" met de argumenten van Camile himself.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. "Waarom zou rekeningrijden de enige oplossing zijn?"

    Waar wordt het tegendeel dan beweerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Billy Blaatstra van 911-complotdenkers!

    hahaha!

    Hij verdedigt de officiële theorie (WTC7), maar weet niet eens wat erin staat!

    Of moet ik eerst het NIST rapport lezen om te kunnen concluderen dat je betaald wordt om desinfo te verspreiden?

    BeantwoordenVerwijderen
  67. "Je voegt er nou eenmaal weinig mee toe als je anderen "onderuit probeert te halen" met de argumenten van Camile himself"

    Wie zegt dat ik andere onderuit probeer te halen met argumenten van Camile? Er staat: doel is....etc. Dat doel is niet door mij geformuleerd. Begrijpend lezen is te moeilijk voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. "Waar wordt het tegendeel dan beweerd?"

    Tja, waarom moeten we anders miljarden investeren?

    Leg eens uit! Waarom is het belachelijk om te denken dat rekeningrijden de zoveelste ontwikkeling is in hun global-surveillance-network?

    En kom nou niet met "Omdat Camiel zegt dat het goed is!"...

    BeantwoordenVerwijderen
  69. 'Wie zegt dat ik andere onderuit probeer te halen met argumenten van Camile? '

    Wie zegt dat NIET??

    Eerst probeer je hem weg te zetten als maffe-junk! Daarna probeer je zijn boodschap onderuit te halen, door Camiel na te praten!

    Beide gevallen zijn goedkope truukjes om de boodschapper aan te vallen als het nieuws je niet aanstaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. "Leg eens uit! Waarom is het belachelijk om te denken dat rekeningrijden de zoveelste ontwikkeling is in hun global-surveillance-network?"

    Je bent een repeterende breuk. De vraag was: WAAR wordt het tegendeel beweerd in het stukje hierboven. Als je met alle gewend een discussie met jezelf wil aangaan, moet je dat vooral doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. "Eerst probeer je hem weg te zetten als maffe-junk! Daarna probeer je zijn boodschap onderuit te halen, door Camiel na te praten!"

    Zelfs de volgorde haal je doorelkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. "Als je met alle gewend een discussie met jezelf wil aangaan, moet je dat vooral doen."

    Waar heb jij het over? Praat je tegen jezelf? Of gaat Bas je nu helpen? Of Ron?

    Blaatvis beweert dat Zweefkees onzin praat, en komt vervolgens met de officiële uitleg van Camiel!

    Mijn vraag is:

    Noem jij dit debunken, en krijg je werkelijk geld voor die onzin die je continu hier plaatst?

    BeantwoordenVerwijderen
  73. "hun global-surveillance-network"

    Zo'n gedachte kan alleen maar ontstaan in de kop van een complotgek. Hahahahahaha... Jullie complottertjes zijn zo komisch hahahaha....

    BeantwoordenVerwijderen
  74. "Zo'n gedachte kan alleen maar ontstaan in de kop van een complotgek. Hahahahahaha... Jullie complottertjes zijn zo komisch hahahaha...."

    Briljante bijdrage man! Je argumnetatie is echt enorm sterk!

    Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Probeer eens wat nieuws Billy!

    En gedraag je eens normaal!

    Dat zal helaas wel nooit gebeuren

    Of pasen en Pinksteren vallen op 1 dag..

    Vraag je zelf af of je goed bezig bent!

    Rare vent die je bent!

    Is dat teveel gevraagd?

    En hou eens op met je spelletjes!

    Nu lijkt me een mooi moment!

    De waarheid zal overwinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. "Je voegt er nou eenmaal weinig mee toe als je anderen "onderuit probeert te halen" met de argumenten van Camile himself"

    Wie zegt dat ik andere onderuit probeer te halen met argumenten van Camile? Er staat: doel is....etc. Dat doel is niet door mij geformuleerd. Begrijpend lezen is te moeilijk voor je.


    Je artikel ging toch over zweefkezen? Dat was eigenlijk een beetje bedoeld om de zweefkees anarchiel onderuit te halen dacht ik te kunnen opmaken uit de tekst.

    Dat blijkt nu niet het geval. Wat is dan je doel met het stukje? Camile napraten? Je bent hier enkel om propagande te voeren voor de doelen van verkeer en waterstaat?

    Dat had ik inderdaad verkeerd begrepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Verbazend hoeveel reacties hier bestaan uit onsamenhangend geroep dat je geen gelijk hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Verbazend hoeveel reacties hier bestaan uit onsamenhangend geroep dat je geen gelijk hebt...

    Als ik in discussie ga probeer ik de "waarheid" te zoeken. Ik zie het niet als een kinderachtig spelletje over wie er gelijk heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. oh anarchiel doet wel vaker openbaringen over zijn drugsgebruik. En doet het ook overkomen in sommige gevallen alsof hij trendsetter is met een voor hem nieuwe drug.

    Zo opent hij ook een keer over salvia met de woorden:

    "Voor menigeen zal deze naam waarschijnlijk nieuw zijn en dus geef ik een korte introductie"

    Dan denk ik anarchieltje, je bent gewoon een nieuwkomer. Anarchieltje zegt al 20 jaar blower te zijn. Dan moet je minimaal toch 34 a 35 zijn. Anarchieltje is aan een late ontdekkingsreis begonnen. Salvia is al gedurende zeer lange tijd bekend bij de gemiddelde (hard)drugsgebruiker


    Ik wil anarchiel aanraden om een keer een pil of acht xtc te nemen, mdma poeder, 2 gram coke en drank. Gegerandeerd uit je bol inclusief forse hallucinaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Silly the Twid23 juli 2009 om 20:31

    Tjonge wat een langdradige en nietszeggende draad zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. coke en xtc gaan niet samen, dat weet elke part-ganger!

    Coke heft de xtc op!

    Coke en drank is een heerlijke combinatie om finaal aan verslaafd te raken! DONT DO IT!!!

    Xtc is de idelae drug!: niet verslavend, goedkoop en ideaal resultaat. Minpunt: 1 a 2 dagen bijkomen.

    Weed is een gift van moeder natuur! Dat is altijd goed! Op deze drugs valt heel goed te functioneren! Mits niet gerookt in de ochtend! Weed is een wonderplant, en daarom de grote vijand van de illuminati!

    Alles wordt uit de kast gehaald om te voorkomen dat men zich te buiten gaat aan dit wondergras! Dit alles terwijl met de massa volstopt met chemische drugs als prozac en ritalin! Betaald van belastingcenten uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Maar welke drugs raad zweefkees eigelijk aan??

    Heb wel eens paddo's gedaan, was erg appart. Maar wat is die spychydelische superdrug dan?

    Geen LSD toch hoop ik? Die shit schijnt erg te lang te duren...

    BeantwoordenVerwijderen
  83. "coke en xtx gaan niet samen, dat weet elke partyganger"


    "coke heft de xtc op"

    "Xtc is de idelae drug!: niet verslavend"


    wat een groot mogelijke onzin

    zweefkees raadt natuurlijk dmt aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Beste Barracuda

    Jouw oordeel heb ik dus echt nodig. Meer als geestelijk masturberen is het niet. Zielig en dom.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. "zweefkees raadt natuurlijk dmt aan."

    Nooit van gehoord en dat in 15 jaar housen!

    Heb ff opgezocht, moet zeggen klinkt interresant. Alleen duidelijk geen partydrug..

    BeantwoordenVerwijderen
  86. "Briljante bijdrage man! Je argumnetatie is echt enorm sterk!"

    Een complotter die het heeft over argumentatie. Dat is een schoolvoorbeeld van een contradictio in terminis.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Noem jij dit debunken.

    Vanwaar die debunkobsessie, anoniempje?

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Blaatvis die praat over mondsnoerende logica=
    "contradictio in terminis."

    Avé Ceasar!

    Maar een trol is anoniem gegaan?

    Bent gij dat o sjonie? zing een liedje voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. "Vanwaar die debunkobsessie, anoniempje?"

    Huh? wat bedoel je?

    Waarom zouden we anders betaald worden? Gewoon brood op de plank!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Waar zit Blaatvis ook?

    Waarom zou je een blog runnen als je er zelf nooit bent?

    Of zou hij nu bij zijn Balkenende-altaartje aan het bidden zijn tot lucifer?

    BeantwoordenVerwijderen
  91. "15 jaar housen"

    Oh jij behoort tot die tmf-gabbers die de hardcore om zeep hebben geholpen

    BeantwoordenVerwijderen
  92. "Oh jij behoort tot die tmf-gabbers die de hardcore om zeep hebben geholpen"

    Nee stumpsel, ik heb het over Hemkade Energyhallen, en Sporthallenzuid. Zaterdag zit ik op Pleasure Island, sliep uit!

    Maar wie bent gij dan wel ofwijze Ano? Of ben je weer spelletjes aan het spelen, Trutmuts?

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Nee stumpsel, ik heb het over Hemkade Energyhallen, en Sporthallenzuid. Zaterdag zit ik op Pleasure Island, sliep uit!

    Maar wie bent gij dan wel ofwijze Ano? Of ben je weer spelletjes aan het spelen, Trutmuts?

    Ja en? energiehallen, sporthallenzuid waren er al eerder als (2009-15=1994). En hemkade: Je bedoelt dat slappe aftreksel van de elementenstraat.

    Maar 1994 inderdaad wel TMF-gabber

    BeantwoordenVerwijderen
  94. 1994=tmf gabbers???

    Hahaha, toen ik kaal ging, dacht iedereen nog dat het nazi was!

    Wat lul je nou?? In Amsterdan en omstreken was alleen Multigrove eerder toen bestonden kale koppen nog niet! Dus doe nou maar niet zo wijs!

    Ik had een Aussie voordat het gabber werd!

    Maar Oo-wijze ano, was jij dus die hardcore-dude van de Multigrove? of ben je echt een grondlegger, en liet je jezelf nemen op Bronksi Beat?

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Dat jullie gabbers geweest zijn zegt al genoeg.

    Gegroet, hippie

    BeantwoordenVerwijderen
  96. "ik had een aussie voordat het gabber werd"

    juist ja jij behoorde tot dat zooitje wat aan gabber een slechte naam gaf.
    En ik ben nooit kaal geweest. In de multi waar dus hardcore werd gedraaid liep 99% er niet kaal bij.

    En er was alleen multigroove? Nee hoor: wij gingen als er een hellraiser was geweest altijd afteren in de multi. En multi is gesloten in 1993 (ook was er nog luna in sloterdijk en palace in zaandam maar dat weet jij uiteraard niet als tmf-gabber)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. @truth
    Barracuda zet de anonieme-mode aan en dan krijg je dit soort discussies als resultaat. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. zelfs over gabber/hardcore is deze troofer een hoop onzin aan het verkopen. Dat kan ook niet anders want oznin verkopen zit gebakken in die hersenen

    BeantwoordenVerwijderen
  99. "De trots erover, zegt nog meer"

    Gast, deze tijd was 10 x heftiger als de hele hippie tijd bij elkaar!

    Jij hebt dit gemist!

    Ik zeg jammer joh! Het wordt nooit meer zoals toen!

    Ik keek laats de beelden van Hellraiser vs Thunderdome: hahahaha! verry funny:

    http://www.youtube.com/watch?v=q1i9xUH-bLQ&hl=nl

    TMF gabbers?? whatever, muddafukka!

    Dit was revolutionaire shit, net als het gevacht tegen de nwo en hun desinfo-trollen, très bizar...

    BeantwoordenVerwijderen
  100. ja ga stoer verwijzen naar 1995 thunderdome-hellraiser toen de hardcore al naar de knoppen was geholpen door die tmf-gabbers

    BeantwoordenVerwijderen
  101. "En er was alleen multigroove? Nee hoor: wij gingen als er een hellraiser was geweest altijd afteren in de multi. En multi is gesloten in 1993 (ook was er nog luna in sloterdijk en palace in zaandam maar dat weet jij uiteraard niet als tmf-gabber)"

    Ja DUsssss? Gabber een slechte naam? hahahahah!

    Wat lul je nou kneus? Zou je nog in je aussie willen lopen dan?

    Als je het over housen heb, heb je het over gabbers. Lekker belangrijk dat er een paar kneuzen als jezelf rondlopen die denken dat ze het uitgevonden hebben!! Ik beweer dat niet! Ik heb alleen een hoop lol gehad, maar ik ben blij voor jou dat jij nóg meer lol hebt gehad ZWABBER!!!!! hahaha, zwabber piet, de house-inventor!

    Heidie-fucking-Ho!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Maar wat is jou stoerste feest dan, zwabber-ano?

    BeantwoordenVerwijderen
  103. tsja geen woorden meer en dan ga je maar schelden he tmf-gabbertje. Troofer eigen is dat. Afkomst verlochent zich niet.

    Je moet niet zoveel pillen slikken. Slikze op pleasure island

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Mijn beste feest was DEZE:

    http://video.google.nl/videoplay?docid=-1344552963226490563&ei=P-RoSvGYNZSo-Aaiz-1c&q=dance+valley+2005&hl=nl

    Fuck it dat dit commercieel is, pannekoek! Dit is echt 1 van de beste dj-sets allertijde!!!!

    Zo als toen in 2005, wordt het nooit meer! jalousy is a muddafukka!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. het gaat hier niet om wie het stoerste feest is geweest. Het gaat er om dat je ook op dit gebied een hoop kwatsch staat te verkondigen. Daar gaat het om

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Schelden? Jij wil mij toch klein krijgen? Jij gunt me mijn gabbertijd niet toch?

    Ik heb het verpest voor jou: boehoe, snik snik,

    Ik geef jou juist iets positiefs! Een link naar de beste set OOIT! Geen dank hoor....

    http://video.google.nl/videoplay?docid=-1344552963226490563&ei=P-RoSvGYNZSo-Aaiz-1c&q=dance+valley+2005&hl=nl

    Denk positief, anonieme-trol, je krijgt wat je oogst! Ik kreeg vandaan 2 maanden doorbetaalde vakantie!

    hahaha...sluiten dus maar dit Blog! GabberPiet is coming!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. "kwatsch"

    Nu noe je me weer een leugenaar! Zie je nou wat ik bedoel?


    Waar praat ik "kwatsch" volgens jou, o heilige-houskoning!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. beeeeeh beeehh

    "Ik kreeg vandaag twee maanden doorbetaalde vakantie"

    Ja moest je er uit, kreeg je een oprotpremie.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. mooi om te zien hoe dat gabber dus toch de hersenen aantast.

    Hippie

    P.s. waren er ook geen hippies in de gabber? Staat me zo iets van bij. Was wel gezellig fuifen op dat nummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. "beeeeeh beeehh

    "Ik kreeg vandaag twee maanden doorbetaalde vakantie"

    Ja moest je er uit, kreeg je een oprotpremie."

    EXACT wat ik bedoel! Je bent een hater! Ik heb het over VAKANTIE, en geen ontslag! haha!

    Maar zou je nu aan willen wijzen, waar ik kwatch praat betreft gabbers en zwabbers? Of zit het je toch dwars dat je slechts een zwabber was en er nooit echt bijhoorde! haha! mocht het niet van je mamma?

    BeantwoordenVerwijderen
  111. "mooi om te zien hoe dat gabber dus toch de hersenen aantast."

    Ik weet dat jij een harde plasser krijgt van andermans ellende, maar ik zou je toch willen verzoeken gewoon met argumenten te komen. Voorlopig loop jij achter Camiel Eurlings aan, en heb ik een vrije geest!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. oh je bedoelt "i wanna be a hippy". Dat nummer waar elke echt hardcore liefhebber zich voor schaamde

    BeantwoordenVerwijderen
  113. "oh je bedoelt "i wanna be a hippy". Dat nummer waar elke echt hardcore liefhebber zich voor schaamde"

    Niet helemaal waar! Die beat was toch ECHT wel lekker, bovendien was het nummer al veel eerder op plaat, voordat ze er een commercieel nummer van maakte!

    Het ging pas echt fout bij "gabbertje" en happy hardcore...

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ach, dat ja. Wat hebben we daar toch op staan hopsen. Wel lastig, met al die lange bezwete haren, misschien hadden al die anderen het daarom afgeschoren. Raar gezicht was dat, maar blijkbaar wel effectief.

    Groetjes,

    Hippie

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Kijk, Hippies begrijpen het!

    Ik had ook best in de 60 willen leven!

    Make love, Not war!

    Greetzz ex-gabbertje....

    BeantwoordenVerwijderen
  116. kijk weer een blik in de hersenen van de troofer. Zwart wit denken.

    Kaal of heel lang haar.

    Er zit niets tussen

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Is "Troofer" jullie nieuwe woordje?

    Kun je uitleggen wat dit betekend? Ik keek vroeger wel naar Foofer, heeft dat er mee te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  118. "Kaal of heel lang haar.

    Er zit niets tussen"

    Wat ben je toch een zure lul! Tering gast, pis jij elke dag azijn?

    Wordt je nooit moe van jezelf, al die negatieve gedachtes? Of probeer je onze gekwelde geesten te redden van de boze complotten, samen met Blaatvis?

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Troofers zijn waarschijnlijk diegenen met een speen in de mond. Die zou ik wel liefkozend troofer willen noemen. Zij hadden inderdaad minder een zwart wit gedachte, en het halverwege afgeschoren. Stond ook een beetje raar, maar paste wel mooier bij de rest.

    Groetjes

    Hippie

    BeantwoordenVerwijderen
  120. De trollen zijn duidelijk uitgelult!

    Dat zie je nu in de laatste 3 artikelen van Blaatvis!

    De trollen zijn nu zelfs zover, dat ze anoniem moeten reageren om niet gelijk af te gaan!

    Zelfs hun schuilnaam, schaamt zich voor hen en hun negatieve gelul de hele dag, de onzin en de pure leugens!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. en weer schelden. Ja nu vallen de puzzelstukjes in elkaar. Gabber, kaal, aussie, complotter. Dat moet vast zo'n lopendebandmedewerker zijn met een iq van maximaal 80.

    Slaap lekker, kusje

    En niet teveel complotten zoeken vannacht op het www

    BeantwoordenVerwijderen
  122. "Gabber, kaal, aussie, complotter. Dat moet vast zo'n lopendebandmedewerker zijn met een iq van maximaal 80.

    Slaap lekker, kusje

    En niet teveel complotten zoeken vannacht op het"

    Ik moet je helaas telleurstellen. Gabbertje is ingenieur! Jammer joh, en weer was je uitgeluld!

    Ga jij je nou maar lekker aftrekken op je Balkenende-poster, handen boven de dekens! slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Dit soort afzeik blogs gewoon negeren.
    Wat zijn een aantal van jullie een stel afzeikeikels.
    Als ik dit allemaal van jullie lees vind ik NL weer een kutland.Bah.
    Mij zie je hier niet meer.tata.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Inderdaad, de complotdenketjes en zweekkeesjes komen alleen maar met onsamenhangend geblaat. Mooiste is dan nog dat ze proberen te impliceren dat ze een punt gemaakt hebben of een discussie hebben gewonnen...

    Facinerend....

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Barrakoedah is ongetwijfeld ook fan van Blair. Dat is al net zo'n lekkere likkert als Camile, Jan-Peter en Maxime.

    http://www.ft.com/cms/s/0/638214c6-748b-11de-8ad5-00144feabdc0.html?nclick_check=1

    BeantwoordenVerwijderen
  126. @Anoniem

    Je bedoelt: vaccinerend

    Of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Vaccins zijn ook een obsessie van de complottistende complotdenkers :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Vaccins zijn ook een obsessie van de complottistende complotdenkers :o)

    Yep. Zij proberen gelukkig zelf na te denken dan alles te herkouwen van Camile Eurlings - inspirator van Barrakoedah - ons wijs probeert te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Bovenstaande post:

    dan = in plaats van

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Laat maar zitten.

    Vaccins zijn ook een obsessie van de complottistende complotdenkers :o)

    Yep. Zij proberen gelukkig zelf na te denken in plaats van alles te herkouwen wat Camile Eurlings - inspirator van Barrakoedah - ons wijs probeert te maken en dat vervolgens te pas en te onpas op te lepelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  131. A ja, de zelfdenkende complotters, die alles oplepelen wat ze op een willekeurige website zien staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Ik dacht dat het probleem van complotters nou altijd was dat je niet konden denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  133. A ja, de zelfdenkende complotters, die alles oplepelen wat ze op een willekeurige website zien staan.

    Geen enkel verschil met het nabrabbelen van Camile.

    Maar goed, iemand moet overigens wel die website hebben gemaakt - en dus hebben nagedacht.


    Ik dacht dat het probleem van complotters nou altijd was dat je niet konden denken.

    Denk ook vooral zelf niet na, en luister lekker naar meneer Camile Eurlings. Die weet hoe het moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. "Ik moet je helaas telleurstellen. Gabbertje is ingenieur! Jammer joh, en weer was je uitgeluld"

    Complotters liegen alles bij elkaar dus dit zal ook wel gelogen zijn. Bewijs het maar eens. Tot die tijd ben je gewoon een iqloze

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik dacht dat het probleem van complotters nou altijd was dat je niet konden denken..

    Het blijft dan ook bij het proberen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  136. "Denk ook vooral zelf niet na, en luister lekker naar meneer Camile Eurlings. Die weet hoe het moet."

    Omdat we die kul van jou niet slikken, denken we niet na en praten we Eurlings na. Ik zou zeggen: leer eerst eens zijn naam goed te spellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. "Bewijs het maar eens. "

    Is goed, wat is je adres, dan kom ik ff langs met me diploma....

    prffff, wat een wanker....

    Lekker belangrijk ook! onderwijs is mindcontrol! Als ik maar weet wat ik berijkt heb!

    Voorlopig ben jij de zure clown hier die de aandacht niet verdient.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. 12-05-2007
    CBP-voorzitter Jacob Kohnstamm vindt dat de huidige Wet bescherming persoonsgegevens niet meer goed is te handhaven.
    Volgens hem raakt de privacy van de burgers door de snelle technologische ontwikkelingen en het wegvallen van juridische waarborgen in de knel. De zes jaar oude wet gaat ervan uit dat overheid en bedrijven niet méér data verzamelen dan nodig voor hun taakuitoefening. Door internet, koppeling van overheidsbestanden, vervoerssystemen als rekeningrijden en OV-chipkaart, biometrisch paspoort en cameratoezicht komt echter veel meer informatie vrij over burgers dan bij invoering van de wet is voorzien.

    04-02-2008
    Het College bescherming persoonsgegevens (CBP) heeft De Vaste Commissie voor Verkeer en Waterstaat geadviseerd om de privacy van de automobilist te respecteren bij de invoering van het rekeningrijden. Het belangrijkste zorgpunt van het CBP is dat een systeem van rekeningrijden kan leiden tot een gedetailleerd beeld van het reisgedrag van individuele automobilisten, anders gezegd, er bestaat het risico van een 'volgsysteem', waarbij de mobiele burger altijd en overal in beeld is, en dat is volgens het CBP een te ingrijpende inbreuk op de persoonlijke levenssfeer.

    ---------------

    Wanneer rekeningrijden wordt ingevoerd, worden er uiteraard veel reisgegevens geregistreerd. Dat is een inbreuk op de persoonlijke levenssfeer. Zorgvuldigheid mbt tot het omgaan van die gegevens is dan ook zeer belangrijk.
    Daarvoor bestaat o.a. de Wet bescherming persoonsgegevens welke eisen stelt mbt tot verplichtingen van de diverse instanties inzake zorgvuldigheid, veiligheid en transparantie.

    Het rekeningrijden is trouwens al in een Europese richtlijn vastgelegd. Wat wel en niet mag mbt privacy is daarin geregeld. Nederland zal zich aan die richtlijn moeten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. "als ik maar weet wat ik berijkt heb"

    Aan je nederlands valt nog heel veel te sleutelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  140. "Denk ook vooral zelf niet na, en luister lekker naar meneer Camile Eurlings. Die weet hoe het moet."

    Omdat we die kul van jou niet slikken, denken we niet na en praten we Eurlings na. Ik zou zeggen: leer eerst eens zijn naam goed te spellen.


    Om maar even met Billy Barrakoedah te spreken:

    Het doel van rekening rijden is niet het opslaan of volgen van informatie, maar het beteugelen van de almaar toenemende files in het land en daarvoor is nu eenmaal een technische infrastructuur vereist. Bovendien komt er straks een meer eerlijke belastingheffing gebaseerd op het aantal gereden kilometers.

    Noem het wat je wil, maar het vertoont verdacht veel overeenkomst met het nabrabbelen van Camile meneer Eurlings als je het mij vraagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Het rekeningrijden is trouwens al in een Europese richtlijn vastgelegd. Wat wel en niet mag mbt privacy is daarin geregeld. Nederland zal zich aan die richtlijn moeten houden.

    Pfiiieeww. Ik dacht even dat ik zelf moest gaan nadenken. Europa zeg je?

    Ik zeg doen!

    Die gasten in Brussel zijn überslim en doen gegarandeerd wat juist en goed voor ons is.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. " Nederland zal zich aan die richtlijn moeten houden.
    "

    Hoezo?, hebben we geen souvereiniteit dan?

    Of is die inmiddels verkwanseld?

    We haddden toch NEE gezegd tegen de europese grondwet?

    BeantwoordenVerwijderen
  143. "Noem het wat je wil, maar het vertoont verdacht veel overeenkomst met het nabrabbelen van Camile meneer Eurlings als je het mij vraagt."

    Niet nabrabbelen, citeren. Je begrijpt er echt geen hout van.

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Niet nabrabbelen, citeren. Je begrijpt er echt geen hout van.

    Klakkeloos citeren is nog mooier. "Camile Eurlings heeft het gezegd, dus is het zo. Lees het zelf maar."

    Ik mag Hitler er niet bij halen, maar destijds waren er ook mensen die klakkeloos aannamen wat er gezegd werd.

    Dat zijn we blijkbaar nog steeds niet verleerd, ofwel John?

    BeantwoordenVerwijderen
  145. En voor een of andere nepdebunker de open deur intrapt:

    ...Ik mag Hitler er niet bij halen...

    "Waarom doe je dat dan anoniempje?"

    Dat doe ik om het punt duidelijk te maken dat klakkeloos napraten/citeren niet altijd tot goede resultaten leidt.

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Voor iemand die dit beweerd:

    ===============

    Barracuda bestrijdt onzin- en domdenken in de (alternatieve) media met mondsnoerende logica

    ===============

    Bent U toch wel behoorlijk kortzichtig, meneer Barracuda.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. 149 reacties er is heel wat losgemaakt...

    Ik heb geen idee wie anarchiel is maar ik heb van vele artikelen genoten en vond ze meestal erg fascinerend..

    De waarheid is iets wat we zelf bepalen totdat we erdoor tegen de grond worden gesmakt.

    En dat de overheid niet altijd het beste met het volk voor heeft in de vorm van politiek.. Mag duidelijk zijn.

    Wie zo goedgelovig is om te denken dat de politicus waar hun op stemmen het beste met hun voorheeft verdiend alles wat hen toekomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  148. We haddden toch NEE gezegd tegen de europese grondwet?.


    Dus?

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Op zich lachen hoe er met Eurlings geschermd wordt, terwijl het rekeningrijden geeneens zijn idee is....

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Wat een onzin discussie dit zeg.
    AnarChiel wordt zo nu alleen maar populairder want hij heeft al een passend artikel op zijn blog geplaatst.
    Barracuda weet blijkbaar niet dat dit soort acties avenrechts werken.

    Ga je maar concentreren op Crimebron.web-log.nl want daar staat pas échte onzin.
    AnarChiel heeft nog intelligentie in zijn stukken, dat heeft CrimeBron (Harry) nog geeneens.

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Die blaatvis is overal reacties aan het deleten.

    Wat een aap.

    BeantwoordenVerwijderen
  152. ha, ha, dat geloof je toch zelf niet...
    LOL

    BeantwoordenVerwijderen