Extra

donderdag 26 november 2009

Technofobie

Het Ministerie van Binnenlandse Zaken heeft deze week aangifte gedaan vanwege een folder die zich verzet tegen de centrale database met vingerafdrukken. Niet vanwege de inhoud, maar omdat er een logo is gebruikt dat lijkt op dat van de Rijksoverheid. In de nepfolder adviseert de 'overheid' burgers hun Burger Servicenummer (BSN) op hun linkerarm te tatoeĆ«ren. 

Volgens de actiegroep Het Nieuwe Rijk is de centrale vingerafdrukdatabase van de overheid gevaarlijk: "Het aanleggen van dergelijke databases is een vrijwel onomkeerbaar proces en het is onmogelijk om te zeggen wie hier in de toekomst toegang tot zal hebben." 

 Een actie van een zoveelste complotterbende? Nou nee, eerder een initiatief dat de overdrijving als instrument gebruikt, en niet omdat Marcel Messing weer eens iets over chippen heeft geroepen. Maar natuurlijk werd het onderwerp direct 'gekaapt' door complotters, die er meteen van alles bij slepen (om de redirect te omzeilen: tik in: Anarchiel.com) "Natuurlijk wordt er een link gelegd met de Holocaust, beste onderdrukkers (...). Dat is de hele gedachte erachter (...). En dan noemt een overheid die door middel van onder meer EKD, EPD, GPS kastjes, OV-chipkaart-poortjes, telefoontappen, mobiele telefoon-lokalisering, internetmonitoring en camerabewaking mensen voorziet van een al dan niet digitale tatoeage, deze ludieke actie ook nog eens met strak gezicht "smakeloos". Hallo? Omgekeerde wereld? Ik dacht het wel." En de geijkte media staan natuurlijk weer helemaal aan de kant van de 'politiecriminelen', want journalistiek in de ogen van Anarchiel & Co is kennelijk dat je zelfs dat niet mag melden. 

 En hoe komt het nu dat zo'n Nieuwe Rijk actie wel aandacht trekt, en de Vrijheidsparade en Freedom Not Fear publicitaire mislukkingen waren? Simpelweg omdat de gemiddelde Nederlander feilloos aanvoelt wanneer ze met dwazen te maken hebben. Die zelfs achter de OV chipkaart poortjes een wereldelite vermoeden, of je mobiele telefoon lokalisering willen ontzeggen omdat ze denken dat ze overal continu gevolgd worden. Dat is geen gezonde argwaan meer, maar domme technofobie.

142 opmerkingen:

  1. In de 19e eeuw waren in het Verenigd Koninkrijk de Luddites actief, een groep bezorgde burgers die zich ten doel hadden gesteld de moderne (stoom-) techniek actief te mollen.

    In verband met

    "onder meer EKD, EPD, GPS kastjes, OV-chipkaart-poortjes, telefoontappen, mobiele telefoon-lokalisering, internetmonitoring en camerabewaking"

    voel ik er wel wat voor om deze beweging weer nieuw leven in te blazen. 'De Luddieten, voorbij het ludieke', zoiets.

    Ik hoef je zeker niet te vragen of je meedoet Barracuda?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas als er totale controle is, en de oppositie verdwenen is, dan heeft Barracuda rust.

    Maar;

    ' Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.'



    " Simpelweg omdat de gemiddelde Nederlander blindelings aanvoelt wanneer ze met dwazen te maken hebben."

    Ja, jij hebt het begrepen, daarom heeft bv Wilders zo'n grote aanhang.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Billy,

    Rare berichten uit Duitsland.

    Over de vaccinaties.

    Die waren toch zo geweldig volgens jou?

    Werk aan de winkel lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Die zich ten doel hadden gesteld de moderne (stoom-) techniek actief te mollen"

    Tja, en dat heeft ook enorm geholpen qua voortgang van de maatschappij, nietwaar, Joram? Anders had jij nu niet achter je peeceetje gezeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou wat een geweldige vooruitgang met die klimaatcrisis.

    Of is die klimaatcrisis een hoax, Fred ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat een geweldige vooruitgang met die klimaatcrisis..

    Je zou zelf het goede voorbeeld kunnen geven door te stoppen met energieverkwisting door doelloos op internet te surfen en in het wilde weg te schelden op blogs zoals deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar kom jij vandaan remspoor, heb jij ooit inhoudelijk gereageerd op deze site ?

    Wat kom je doen dan, spaar je adem en wegwezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sinds wanneer bij jij hier de baas, anoniem? Rot zelf even op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Boehoe .. snik .. snik ..

    Sinds wanneer mag ik me niet verweren, want waar bemoeit die bijgoochem zich mee ??

    Ik durf te betwijfelen of dat wat wij als vooruitgand zien ook daadwerkelijk vooruitgang is, en sinds wanneer is dat schelden ??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jongens, ga dat zaplogstukje nou maar even lezen.
    Dan kan je zien dat inmiddels in Duitsland officieel wordt gewaarschuwd tegen de vaccins.
    Iets wat Billy nooit had verwacht, brave Balkende-beffer als hij is.
    Geeft toch maar weer eens aan dat wij hij "complotters" noemt soms verassend vroeg doorhebben hoe het zit.
    Billy niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, hoor, anoniem. Enig idee wat Deutschen Berufsverbands der Umweltmediziner voor een club is? Heb je niet opgezocht, he? Gewoon weer dom nakakelen wat er weer bij Zaplog staat. Als je denkt dat dit een officiele instantie is die heeft gewaarschuw tegen het vaccin moet ik je toch echt teleurstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het leuke van blogs zoals deze is dat ze bestaat vanwege de ander, een eeuwigdurende onafscheidelijke spiegelreflex relatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Complotters zoeken nooit iets op. Ze zoeken alleen naar een bevestiging en zodra het gevonden is, blijven ze het belang daarvan onderstrepen, ook al zitten ze nog zo fout.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou Fred, wat voor club is de DBU dan volgens jou ?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. "Het leuke van blogs zoals deze is dat ze bestaat vanwege de ander, een eeuwigdurende onafscheidelijke spiegelreflex relatie."

    Klopt. Volledige onafhankelijkheid bestaat niet.
    Zonder de media zouden bv Zaplog of Anarchiel niet bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is niet helemaal waar Clash, ook zonder de media zou een site zoals bv zapruder of anarchiel kunnen bestaan, om bv de kredietcrisis te bespreken heb je de media niet nodig.

    En Jez, dan kan je wel weer op de complottertje afgeven, maar als iemand aan de M-griep sterft dan zeggen 'jahaa die griep is gevaarlijk', en tot nu toe zijn in Duitsland 7 mensen door de vaccins gestorven, dus ?!

    En Fred, wat voor club is die DBU volgens jou ?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fred: licht maar toe, die DBU.

    Het lijkt mij een prima organisatie van opleide artsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een alternatief clubje, elektrosmog enzo, daar zeg ik verder niks negatiefs over, maar het is bepaald niet de Duitse Vereniging van Artsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, maar daarmee toon je niet aan dat er wat mis is met die organisatie en dat ze ongelijk zouden hebben.

    Wat ik net al zei, als iemand sterft aan de M-griep dan zeggen we 'jahaa die griep is gevaarlijk', en tot nu toe zijn in Duitsland 7 mensen aan de vaccins gestorven.

    Dus nu wat, als iemand aan de M-griep sterft dan is de M-griep gevaarlijk, maar als iemand aan de vaccins sterft dan zijn de vaccins niet gevaarlijk ?

    Vreemde redenatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. "om bv de kredietcrisis te bespreken heb je de media niet nodig."

    Maar de media berichten hierover, anders zouden de mensen en dus ook Zaplog niet eens weten wat er aan de hand is. Ergens moet voor Zaplog de info vandaan komen, anders kunnen ze niet reageren. Ze beschikken zelf niet over journalisten. Ze geven bij Zaplog commentaar op wat ze lezen in de media.
    Als er geen media zouden zijn weten we eigenlijk nauwelijks nog wat er gebeurt in de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. "Ze geven bij Zaplog commentaar op wat ze lezen in de media."

    Maar de berichten zelf worden niet zelden uit hun context gelicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. "Jongens, ga dat zaplogstukje nou maar even lezen. Dan kan je zien dat inmiddels in Duitsland officieel wordt gewaarschuwd tegen de vaccins. Iets wat Billy nooit had verwacht, brave Balkende-beffer als hij is."

    Wat? Dat er een clubje is dat waarschuwt voor vaccins? Wat is daar bijzonder aan? In Nederland werd de anti vaccin lobby ook aangevoerd door een arts.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lachen, Anarchiel stuurt voortaan elke link vanaf deze site door naar een andere site waar we een kat met een aluhoedje zien. Dus wie Anarchiel wil bezoeken moet het adres maar even handmatig intikken: Anarchiel.com.

    Vrijheid, maar dan ook echt. Maar dan wel je 'vijanden' wegsturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Clash, de media wordt hoofdzakelijk geinformeerd over de crisis, daar heb je geen journalisten voor nodig, en de massamedia krijgt sowieso het grootste deel van hun nieuws regelrecht van de persbureau's.
    En de alternatievemedia is ook media en die kunnen best zonder de massamedia, alleen als de massamedia er niet zou zijn dan is kans groot dat de alternatievemedia de massamedia wordt.

    En dan wat anders, bv zapruder anarchiel klokkenluidersonline enz die belichten maatschappelijke problemen vanuit hun invalshoek en onderbouwen die met argumenten, ze durven een stelling in te nemen, en daar ben je het mee eens of niet, dat doet er verder niet toe, zo werkt het ook met de massamedia.

    En dat ontbreekt hier kompleet, er worden hier geen maatschappelijk problemen besproken vanuit een bepaalde invalshoek, dat ontbreekt hier kompleet, als je vraagt wat jullie standpunt is over bv de Irak oorlog dan wordt er ijskoud gezegd dat hier geen echte problemen besproken worden want daar zouden andere sites voor zijn, dus het enige wat overblijft is op de man spelen en anderen op hun mening afzeiken.


    Wat doet Barracuda, hij zoekt op "complotsites" naar artikelen die hij kan afzeiken, desdnoods naar reacties van individuen die helemaal niets met die sites te maken hebben, en dat is toch wat ze bedoelen met 'cherry picking' ?!

    Het interesseert me niet hoe ze het noemen want ik vind het gewoon de waazin, kom zelf eens met je overtuiging of met je wereldbeeld, dan ga ik daar wel even aan zagen, moet jij opletten want er is niets makkelijker, en daarom beginnen jullie er ook niet aan want dan stel je je kwetsbaar op en dat durven jullie niet, en iedereen die dat wel durft die vallen jullie als hyena's aan.

    Deze reactie zal wel weer in het verkeerde keelgat schieten maar bewijs dan dat ik ongelijk heb en geef bv je mening over de Irak oorlog, geef eens jullie visie op de wereld, wat er fout is en hoe het volgens jullie wel zou moeten enz enz.

    En ga nu niet vragen 'wie is jullie ?'.. hahaha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. "Wat doet Barracuda, hij zoekt op "complotsites" naar artikelen die hij kan afzeiken, desdnoods naar reacties van individuen die helemaal niets met die sites te maken hebben, en dat is toch wat ze bedoelen met 'cherry picking' ?!"

    Nou die reacties zeggen anders alles, hoor. Soort zoekt soort.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die reactie is een mooi voorbeeld van wat ik bedoel, er komt geen zinnig woord uit, er kan alleen maar op de man gespeeld worden, maar owee als het balletje terug gekaatst wordt, want dan gaan ze huilie huilie doen, tsjongejongejonge....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. @Fred
    "Tja, en dat heeft ook enorm geholpen qua voortgang van de maatschappij, nietwaar, Joram? Anders had jij nu niet achter je peeceetje gezeten."

    Ik zat op mn werk toen ik dat schreef, dus dat had ik niet zo'n ramp gevonden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. toegegeven maar die kat met dat aluhoedje is natuurlijk steengoed gevonden van anarchiel.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. en tot nu toe zijn in Duitsland 7 mensen door de vaccins gestorven,

    Hoe kom je daar bij?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. geef eens jullie visie op de wereld, wat er fout is en hoe het volgens jullie wel zou moeten enz enz. .

    Dat valt buiten het bereik van dit blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Boehoe .. snik .. snik ...

    Ach jee, ons anoniempje is huilie huilie aan het doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik durf te betwijfelen of dat wat wij als vooruitgand zien ook daadwerkelijk vooruitgang is, .

    Waarom doe je dan mee met die vooruitgang?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Was hier al een half jaar niet geweest, maar zie dat je nog steeds bezig bent met je zieke heksenjacht op je vrijdenkende medemens, Billy. Je bent dus nog steeds dezelfde loser als voorheen. Hoe lang ben je hier nou al mee bezig? Drie jaar ofzo? Maak dan tenminste je eigen website ofzo en flikker er wat reclame op, dat verdient beter dan die paar grijpstuivers die jouw geheime geldschieter je maandelijks toeschuift.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zolang er nog 'vrijdenkende medemensen' zijn zoals jij die denken dat ik betaald word blijft dit blog bestaan. Jullie zijn namelijk degenen die dit blog in stand houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. De 'vrijdenkende medemens' kan zelf geen kritiek verdragen, merkwaardig.

    De 'vrijdenkende medemens' mag natuurlijk zelf naar believen over alles en iedereen zeggen wat hij maar wil, maar o wee als de 'vrijdenkende medemens' zelf het voorwerp van kritiek wordt, dan laat de 'vrijdenkende medemens' gelijk zien hoe bekrompen hij in werkelijkheid is.

    De 'vrijdenkende medemens' zou het liefst de dictatuur van de 'vrijdenkende medemensen' willen vestigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik kom gewoon op Anarchiel terecht. Jammer, want ik was wel benieuwd naar de foto van Kat. Vond het wel een leuke grap.


    @Fred

    Je hebt op zich gelijk over dat clubje.
    Het geeft wel aan dat er iets meer dan "gek complotgedoe" ten grondslag ligt aan de twijfels over de vaccins.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Maak dan tenminste je eigen website ofzo en flikker er wat reclame op.

    Grappige opmerking gezien het feit dat dit een eigen website met reclame is :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik snap het niet.

    Je heet barracuda, maar hebt een plaatje van een haai. Waarom?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Trutje hutje moet zich er natuurlijk weer mee bemoeien, en natuurlijk weer geen enkele inhoudelijke reactie, hij moet weer op de man spelen, maar wel altijd de verongelijkte persoon uithangen.

    En let op, hij gaat weer met een onzinnige reactie komen die alles behalve inhoudelijk is en dan gaat hij daar weer dagen mee door, en zo helpt hij alle draadjes omzeep maar anoniempje zou het natuurlijk gedaan hebben.

    Wat een vreemd ventje.

    En let vooral op zijn volgende reactie, die is niet inhoudelijk !!!!

    Of er reageert iemand 'anders' niet inhoudelijk op deze reactie, of er reageert iemand 'anders' op deze reactie met een nick die nog niet eerder heeft gereageerd op deze site.

    Hoe dan ook trutje hutje gaat niet inhoudelijk reageren.

    Wedden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. @Anoniem

    Je eigen reactie is nou ook niet bepaald de meest inhoudelijke die ik hier gelezen heb, of wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dan heb je m'n vorige reacties niet gelezen.

    De eerste onzinnige reactie is binnen, precies zoals ik voorspelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. @ Barracuda/Billy the Kid/Zapburu
    ik doelde op de huidige werkgever van jouw 'real life' alter-ego Maarten, niet op je eventuele AIVD-verdiensten uit dit trieste NSB-blog.
    @ trut hurts
    gaan de inkomsten van de reclame op dit weblog naar vriendje Maarten of naar de eigenaar van blogger.com? Vraag het je buddy Maarten, herstel, Billy eens, zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. "Dat valt buiten het bereik van dit blog.."

    Ach gut wat sneu...stel je toch eens voor dat je zelf een visie moet ontwikkelen op de ontwikkelingen in de wereld, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

    Nee het is veeeeeel gemakkelijker om je met non-issues bezig te houden zoals 'de complotters'. ;)

    )

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ach ja, de visie van 'complotters': zogenaamd zelf nadenkende figuren die niks anders doen dan andere sites napraten en er maar van uitgaan dat alles wat naar beweerd wordt klopt. En zodra je daar wat van zegt jou ervan beschuldigen geen 'visie' te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. "ik doelde op de huidige werkgever van jouw 'real life' alter-ego Maarten, niet op je eventuele AIVD-verdiensten uit dit trieste NSB-blog"

    Dus je dacht: Laat ik die oude grammofoon nog eens uit de kast halen. Doe Maarten vooral de groeten van me en vraag eens of hij weet wie er achter dit blog zit. Ik ben ook erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. " Dat valt buiten het bereik van dit blog."

    Nee, dat valt buiten het bereik van jullie intelligentie.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. "Nee, dat valt buiten het bereik van jullie intelligentie."

    Waarom sodemieter je dan niet lekker op naar een blog van jouw niveau?

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Omdat jullie beweren het domdenken te bestrijden maar nog niet doorhebben dat jullie jezelf moeten bestrijden, en daarom doe ik het.

    En btw, een inhoudelijke reactie zit er niet in he ?!

    Precies zoals ik het voorspelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Is it a bird? Is it a plane?

    BeantwoordenVerwijderen
  50. .stel je toch eens voor dat je zelf een visie moet ontwikkelen op de ontwikkelingen in de wereld, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

    Precies!!

    Dot blog gaat over een bepaald onderwerp, en uiteraard moet je daar zoveel mogelijk proberen binnen te blijven.
    Op een blog over punniken ga je ook niet discussiƫren over het ontwikkelen van een visie over de ontwikkelingen in de wereld.

    Verder heeft het geen enkele zin om met complotdenkers over dat soort onderwerpen te discussiƫren.
    Ze doen net alsof ze daarin geĆÆnteresseerd zijn, maar in werkelijkheid zoeken ze gewoon om een legitimatie voor hun complottheorieĆ«n...

    BeantwoordenVerwijderen
  51. gaan de inkomsten van de reclame op dit weblog naar vriendje Maarten of naar de eigenaar van blogger.com.

    Blogger.com plaatst geen adds op de blogs die ze host.

    Dus ik neem aan dat de inkomsten naar Barracuda gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. " Op een blog over punniken ga je ook niet discussieren over het ontwikkelen van een visie over ontwikkelingen in de wereld."

    Wat een achterlijk voorbeeld, het geeft wel weer blijk van je intelligentie, het ene staat totaal los van het andere, ik vraag toch niet of je het op dit blog over punniken wilt hebben, op een blog over punniken zou je het bv wel over breien kunnen hebben.

    Als je constant meningen en visies van anderen loopt af te zeiken dan is het niet zo vreemd dat gevraagd wordt wat jouw meningen en visies over maatschappelijke problemen en gebeurtenissen in de wereld dan zijn.

    Het is niet alleen niet vreemd dat dat gevraagd wordt, nee dat is pure logica want waar heb je het anders over ??

    Precies, je hebt het nergens over want je hebt niets te melden, en als je niets te melden hebt dan moet je je smoel dichthouden want anders kan er alleen maar geblaat uit die strot komen, en dat gebeurt dus ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. op een blog over punniken zou je het bv wel over breien kunnen hebben.
    .

    maar je kunt reaguurders op een punniken-blog niet verwijten dat ze niet ingaan op je berichtjes over breien...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Als je constant meningen en visies van anderen loopt af te zeiken dan is het niet zo vreemd dat gevraagd wordt wat jouw meningen en visies over maatschappelijke problemen en gebeurtenissen in de wereld dan zijn..

    Als je echt geinteresseerd was, dan zou dat inderdaad niet zo vreemd zijn.

    Helaas is al vele malen gebleken dat complotdenkers zoals jij helemaal niet geinterreseerd zijn.
    Die zoeken puur om een legitimatie voor hun complotideeen.

    Tja, dan moet je niet raar staan te kijken als ze op een gegeven moment niemand meer kunnen vinden die hun visie op de wereld met ze wil delen..

    En bovendien stelde je zelf laatst nog: "je hoeft niks"

    Ik hoef dus mijn visie niet met jou te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. punniken volgens Van Dale:

    1.peuteren, pulken
    2.netten breien
    3.een koord vervaardigen met behulp van een klosje of een doorboorde kurk waarin van boven vier spijkertjes zijn geslagen

    synoniem: kurkjebreien

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Liaisons Dangereuses29 november 2009 om 11:31

    'Helaas is al vele malen gebleken dat complotdenkers zoals jij helemaal niet geinterreseerd zijn.
    Die zoeken puur om een legitimatie voor hun complotideeen.'

    Daar komt nog bij dat anoniem twistziek is en er als een verongelijkte puber alleen maar op uit is tegen iedereen tekeer te gaan (hij noemt dat zelf 'kaatsen').

    Hij kan en wil niet anders. Normaal als volwassenen discussiƫren is met hem niet mogelijk. Helaas maar waar.

    Hij denkt zelfs een belangrijke missie te hebben door al zijn tijd te besteden aan 'bestrijding' van dit blogje.

    Ieder diertje zijn pleziertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Er staat op dit moment een bericht op de Telegraafsite 'Bin Laden lag voor het grijpen', en iedere reactie die geplaatst is lacht om dit bericht, ze zeggen allemaal dat het bericht bullshit is want ze hebben Bin Laden nooit op willen pakken - volgens alle reacties op de Telegraaf site !!!! - i.v.m. de wapenindustrie cq oorlogvoeren, het creeren van angst, olie enz enz enz..
    Niemand gelooft nog in de fabel Bin Laden, m.a.w. Bin Laden is een fabel die in stand wordt gehouden voor bepaalde duistere doeleinden, dat is ondertussen de consensus, zoals ik voorspelde.

    Dus laat nu maar eens zien wie hier twistziek is.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. zoals ik voorspelde..

    Toon maar eens aan dat jij dat voorspeld had..

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wie is hier nu twistziek !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. punniken volgens Van Dale:

    1.peuteren, pulken
    2.netten breien
    3.een koord vervaardigen met behulp van een klosje of een doorboorde kurk waarin van boven vier spijkertjes zijn geslagen

    synoniem: kurkjebreien
    .


    Precies!!

    En dan denkt anoniem complottertje dat omdat punniken een vorm van breien is, je gerust vragen over het breien van een kabeltrui op een punniken-blog kunt stellen.
    Om vervolgens tirade na tirade af te steken als de andere reaguurders het liever over punniken hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Whoehoeahahahahahaha.... gaat ie doorzeiken over punniken, ze hebben het opgezocht in de Van Dale .. WHOEHOEHAHAHAhahahahahahaaaaa...

    Wat ben je dan een treurig en twistziek persoon.

    Ik heb nergens gezegd dat punniken hetzelfde is als breien .. Whoeohoehahahahahaha..

    Wat een losers.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Daar komt nog bij dat anoniem twistziek is en er als een verongelijkte puber alleen maar op uit is tegen iedereen tekeer te gaan (hij noemt dat zelf 'kaatsen').
    .

    Dat laat hij wederom heel mooi zien in zijn laatste bericht op dit blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  63. 'ze hebben het opgezocht in de Van Dale '

    Er zijn mensen die moeite hebben met het opzoeken in de Van Dale :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Als je snugger was gweest dan had je 'breien & punniken' gegoogled, dan had je jezelf niet voor de zoveelstekeer kompleet belachelijk gemaakt, kijk bv maar eens naar deze site, en zo zijn er nog tig;

    http://breienhakenbordurenpunniken.hyves.nl/

    Je laat wel weer mooi zien hoe treurig je bent en dat je de plank voor de tig duizendste keer kompleet misslaat, wat tevens aantoont dat je het redeneringsvermogen van een doperwt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. r zijn mensen die moeite hebben met het opzoeken in de Van Dale :o).

    Goed punt!!

    Vandaar dat hij meteen panisch begon te lachen.

    We hebben het immers weer over de 'VanDale'..

    BeantwoordenVerwijderen
  66. http://breienhakenbordurenpunniken.hyves.nl/.

    Precies!!

    Dus in plaats van reaguurders te pesten op een blog dat alleen over punniken gaat kun je ook de moeite nemen om een blog te zoeken dat ook over het breien van kabeltruien gaat..

    Kiek, het is allemaal niet zo moeilijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Als je snugger was gweest dan had je 'breien & punniken' gegoogled.

    In feite ben jij het die niet zo snugger blijkt te zijn.

    In plaats van te googlen naar een site waar je wel kunt discussiƫren over punniken Ʃn breien, ga je op een blog dat het alleen over punniken heeft zaniken dat niemand het over kabeltruien wil hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik toonde aan dat punniken en breien heel goed op dezelfde site passen, en niet punniken en wereldbeschouwingen, twistziek figuurtje.

    Wat ben je toch een loser, echt ongelooflijk, wat sta je weer voor joker !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik toonde aan dat punniken en breien heel goed op dezelfde site passen,.

    En dus ga je lopen zieken tegen de reaguurders op een blog over punniken omdat jij van mening bent dat punniken en breien goed samen kunnen op 1 blog, terwijl de reaguurders van het punniken-blog het liever alleen over punniken hebben?

    Tja, eigenlijk ben jij dan de loser: in plaats van dan gewoon te verkassen naar een site waar je wel over breien Ć©n punniken kunt kletsen ga je zieken op een blog dat alleen over punniken gaat.

    Volgens mij ben je bang dat de reaguurders op de gecombineerde site er achter komen dat je alleen maar kunt punniken en niet kunt breien...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat wil je nou zeggen, dat waar dit blog het over heeft gelijkstaat aan punniken ?

    Zielepoot dat je bent, iedere mening cq visie die jou niet aanstaat die zeik je af en verklaar je tot complotpraat, maar als ik naar jouw mening cq visie vraag dan begin je te janken en te schreeuwen dat je op een site waar ze het enkel over punniken hebben ook niet naar hun wereldbeschouwing gaat vragen.

    Die reactie is het bewijs dat je kompleet de weg kwijt bent, dat gaat nog veel verder dan appels met peren vergelijken, vies vals kereltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Liaisons Dangereuses29 november 2009 om 14:40

    'Volgens mij ben je bang dat de reaguurders op de gecombineerde site er achter komen dat je alleen maar kunt punniken en niet kunt breien...'

    Vermoedelijk wordt hij er daar snel weer afgetrapt. Zo lankmoedig als Barracuda zijn ze nergens.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Liaisons Dangereuses29 november 2009 om 14:43

    'dat je op een site waar ze het enkel over punniken hebben ook niet naar hun wereldbeschouwing gaat vragen.'

    Op een punniken site ga je niet over breien zeuren en natuurlijk ook niet zeuren over bv Irak, tenzij ze daar de wereldkampioenschappen punniken houden

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Kom dan eens met een site waar ze enkel over punniken disucussieeren en waar ze helemaal uit hun dak gaan, moord en brand schreeuwen en beginnen te janken als je over breien begint.

    Stelletje twistzieke figuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Het gaat erom dat je niet moet klagen als je geen respons krijgt of hoogstens negatieve respons zodra je op een punniken site steeds weer begint over breien. Het gaat dus over gedragsregels binnen een bepaalde omgeving.

    Dat twistziek heeft je kennelijk geraakt. Maar zoals je zelf altijd zegt: onvolwassen dat 'wat je zegt ben je zelf'.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. " Het gaat dus over gedragsregels binnen een bepaalde omgeving."

    OkƩ dan zijn we er;

    Dit blog en de zogenaamde debunkers zeiken iedere mening cq visie af wat ze niet aanstaat en bestempelen dat als complotpraat en/of onzin, daar wordt speciaal op allerlei blogs naar gezocht, en er wordt ook nog een keer aan cherry picking gedaan.

    Maar als ik naar jullie mening cq visie vraag dan overtreed ik gedragsregels binnen een bepaalde omgeving ?

    Dit blog gaat alleen maar over meningen cq visies, visies cq meningen vallen binnen deze bepaalde omgeving.

    Dus als ik naar een mening cq visie vraag welke gedragsregels overtreed ik dan ????????

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Onderwerp van dit blog is 'onzin- en domdenken in de (alternatieve) media'

    Dit blog gaat niet over verschillende maatschappijvisies. Als je dat niet begrijpt houdt het op.

    Als je graag over verschillende maatschappijvisies wilt praten moet je ergens anders zijn.

    Maar je blijft maar eisen dat mensen hun visie geven, als ze dat niet doen word je boos. Daarom ben je twistziek. Je zoekt met iedereen constant ruzie. Daar leef je van. Ze moeten zelfs gehoor geven aan jouw eisen. Op iedere post reageer je 7 dagen per week de gehele dag op een meestal agressieve of kleinerende toon.

    Zoiets bizars kom je maar zelden tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wie bepaalt wat onzin- en domdenken is ??

    Jij zeker met je twistzieke hoofd, je kan niet eens normaal antwoord geven op een hele normale vraag.

    Je zeikt iedereen af met een mening cq visie die anders is dan de jouwe, dat vind je normaal en daarmee overtreed je blijkbaar geen gedragsregels, maar als ik aan jou vraag wat jouw mening cq visie is - wat een hele normale en beleefde vraag is - dan overtreed ik volgens jou opeens gedragsregels, welke gedragdregels ????????

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat wil je nou zeggen, dat waar dit blog het over heeft gelijkstaat aan punniken ?.

    Yup, in de zin dat dit blog slechts een bepaald onderwerp beslaat, namelijk het domdenken en zo in de media.

    Jij wilt graag over andere dingen van gedachten wisselen.
    Tja, dan zit je ten eerste op het verkeerde blog, en ten tweede heeft het zowiezo geen zin om met jou over iets anders dan complotdenken te converseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. om dan eens met een site waar ze enkel over punniken disucussieeren en waar ze helemaal uit hun dak gaan, moord en brand schreeuwen en beginnen te janken als je over breien begint..

    Tja, weer draai je de boel om.
    Wij schreeuwen niet moord en brand als jij het over iets anders hebt: jij schreeuwt moord en brand als wij niet in gaan op je pogingen om buiten het onderwerp van dit blog te discussieren.

    Tja, ga maar eens op een punniken-blog moord en brand schreeuwen en iedereen lopen te beledigen als je je zin niet krijgt.
    Wedden dat je er in no-time afgeschopt wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wie bepaalt wat onzin- en domdenken is ??.

    Barracuda

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Veel geblaat zoals gewoonlijk maar niet kunnen vertellen welke gedragsregels ik zou overtreden wanneer ik een hele normale en beleefde vraag stel wat jullie mening cq visie is over datgene waar jullie de mening cq visie van anderen afkraken.

    Barracuda bepaalt niet wat onzin- en domdenken is, het is slechts zijn/jullie mening, meer niet.

    En als jullie te beroerd zijn om jullie mening cq visie te geven over datgene waar jullie de mening cq visie van anderen afzeiken ridiculiseren tot onzin verklaren enz, houd die mening dan lekker voor je want anders ben je zeer hypocriet bezig.

    Als je niet begrijpt wat ik zeg lees het dan nog een keer, begrijp je het dan nog niet, dan zou ik maar heel sterk aan jezelf gaan twijfelen en jezelf afvragen waar je nou eigenlijk mee bezig bent.

    En 'jullie' is in dit geval sowieso barracuda en trut hut, en 'je' is in dit geval trut hut.

    Dit moet ik er helaas bij vertellen want trut hut heeft niet goed opgelet bij de inburgeringscursus.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. maar niet kunnen vertellen welke gedragsregels ik zou overtreden wanneer ik een hele normale en beleefde vraag stel wat jullie mening cq visie is over datgene waar jullie de mening cq visie van anderen afkraken..

    Nou, het probleem zit precies in bovenstaande.

    Jij stelt die vraag helemaal niet op een normale en beleefde wijze.

    Daarnaast heeft het geen enkele zin om met jou over echte serieuze zaken te discusseren.
    Ik heb dat in het verleden wel geprobeerd, maar jij gaat dan vervolgens toch weer tekeer of zoekt in mijn antwoorden een legitimatie voor je complotdenken of het complotdenken van anderen.
    Fassbinder heeft het ook een aantal malen geprobeerd, maar ook hem serveer je meteen af als hij met antwoorden komt die je niet kunt gebruiken om het complotdenken mee te legitimeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Barracuda bepaalt niet wat onzin- en domdenken is.

    Het is zijn blog, hij bepaalt wat hij onzin en domdenken vindt.

    Uiteraard kun je het daarmee oneens zijn, en dat kun je dan vervolgens in de reactiepagina ventileren.

    Alleen komt daar bar weinig van in jouw geval, enige wat je doet is mensen uitschelden, beledigen, eisen bepaalde vragen te beantwoorden, continu zoeken naar een legitimatie voor domdenken, etc. etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. En als jullie te beroerd zijn om jullie mening cq visie te geven over datgene waar jullie de mening cq visie van anderen afzeiken ridiculiseren tot onzin verklaren enz, houd die mening dan lekker voor je want anders ben je zeer hypocriet bezig..

    Dit richt je dus tegen barracuda.
    Tja, die geeft in zijn artikelen heel goed weer wat zijn mening, cq visie is.

    Ik geef ook altijd duidelijk aan waarom ik vind dat een bepaalde visie domdenken is.

    Dat jij dat niet begrijpt: tja, je voelt je niet voor niets aangesproken door de artikelen op dit blog :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Anoniem haalt uit naar iedereen behalve als een holocaust-ontkenner als 'sandocan' alias 'anticrediet' hier post.
    Want dat is dan een strijdmakker tegen dit blog. Over hypocrisie gesproken.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. De welbekenbde woordenwaterval om maar te ontkomen aan de vraag welke gedragsregels ik zou overtreden wanneer ik vraag wat je mening cq visie is over datgene waar jij de mening cq visie van anderen afzeikt, dat is pas gedragsregels overtreden, want dat is heel erg onbehoorlijk, en dan druk ik me hƩƩl zacht uit !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Anoniem haalt uit naar iedereen behalve als een holocaust-ontkenner als 'sandocan' alias 'anticrediet' hier post.
    Want dat is dan een strijdmakker tegen dit blog.
    .

    Precies!!

    Bovendien is het nogal vaag dat als Barracuda tientallen berichten van ons anoniempje heeft moeten verwijderen, hij nog steeds niet begrijpt wat de gedragsregels zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Vertel mij maar welke gedragsregels ik overtreed wanneer ik vraag naar jouw mening cq visie over datgene waar jij de mening cq visie van anderen afzeikt.

    Vertel mij eens welke gedragsregels ik overtreed, vuil huftertje.

    En over die reacties die van mij weggehaald zijn, jij moet weten hoe dat gegaan is omdat jij die reacties zou ontvangen per e-mail.

    Jij bleef mekkeren over het feit dat ik vertelde dat mijn moeder een Jodin was, want je gelooft het niet.
    Toen wilde ik in een reactie het Ć©Ć©n en ander vertellen vanwege dat gemekker cq gezuig van jou maar die reactie werd weggehaald tot mijn grote verbazing want ik zei in die reactie helemaal niets verkeerds, het was een reactie naar aanleiding van jouw gemekker cq gezuig omdat je me zogenaamd niet geloofde dus ik wilde je het ea vertellen maar die reactie werd weggehaald en god mag weten waarom want de reacties waar ik op reageerde die bleven staan, en ja toen ging ik los en hield geen blad voor m'n mond en vroeg tevens om een ban want dat was gewoon de waanzin, zo is het gegaan.

    Je bent weer lekker bezig he vieze bloedzuiger, vieze crypto-Nazi die continu de Nazi's probeert te "nuanceren", ik kijk dwars door je heen smerig ventje.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Dit is wel de meest grappige opmerking van je:

    Vertel mij eens welke gedragsregels ik overtreed, vuil huftertje..

    Nou, hint: die laatste twee woorden overschrijden de gedragsregels zoals ze op bijna elk blog gelden.

    En dan vind je het gek dat niemand serieus met je in gesprek wil gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Jij bleef mekkeren over het feit dat ik vertelde dat mijn moeder een Jodin was, want je gelooft het niet..

    Tja, het is beetje vaag dat je dat zegt.
    Immers: als je moeder Jodin is, dan ben jij Joods.
    Maar dat zeg je niet..

    Waarom eigenlijk niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  91. ja toen ging ik los en hield geen blad voor m'n mond en vroeg tevens om een ban want dat was gewoon de waanzin.

    Tja, en het dan gek vinden dat niemand een serieus gesprek met je wil aanknopen..

    Maar als je geen gedragsregels overtreedt, waarom wil je dan een ban?

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik heb nooit gezegd dat ik geen Jood ben want dat ben ik volgens de Joodse traditie, ik heb wel gezegd dat ik niet religieus ben.
    Dus je loopt weer voor de zoveelste keer uit je nek te lullen, en het houdt maar niet op.

    In de reactie die weggehaald werd ging ik daar uitgebreid op in, en die reactie moet jij gelezen hebben, smerig ventje, smerige crypto-Nazi.

    En je kan maar niet vertellen welke gedragsregels ik overtreed wanneer ik naar je mening cq visie vraag over datgene waar jij de mening cq visie van een ander afzeikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik heb nooit gezegd dat ik geen Jood ben want dat ben ik volgens de Joodse traditie,.

    Klopt.
    Lijkt me erg voor je..

    Vandaar dat je zei dat je moeder jodin was.
    Dan hoef je niet expliciet toe te geven zelf joods te zijn...

    Wellicht kun je me vertellen waarom een anti-zionist best mag twijfelen aan de holocaust, mag denken dat de zionisten achter alle grote gebeurtenissen in de wereld zitten, dat zionisten 911 hebben uitgevoerd..

    BeantwoordenVerwijderen
  94. In de reactie die weggehaald werd ging ik daar uitgebreid op in.

    Ach jee, nu je je niet langer kunt verschuilen achter je anonieme identiteit ga je je verschuilen achter verwijderde berichten?

    Hoe zwak..

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Luister bloedzuiger, ik heb geen Joodse opvoeding gehad, ik ben niet religieus, dus ik voel me geen Jood maar een Nederlander, ik zou niet weten hoe het voelt om een Jood te zijn, netzo goed als dat ik niet weet hoe het voelt om een Moslim of Christen te zijn, vuile vieze gore teringlijer, jij schuwt echt niks.

    Waarom zou je wel mogen geloven dat Moslims achter verschrikkelijke daden zitten en niet zionisten, waarom mag je dat niet geloven, leg mij dat eens uit.

    Leg mij dat eens uit !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Waarom zou je wel mogen geloven dat Moslims achter verschrikkelijke daden zitten en niet zionisten, waarom mag je dat niet geloven, leg mij dat eens uit..

    mag je geloven dat de nederlanders achter de aanslagen zitten?
    Of de ijslanders?
    Wellicht de argentijnen?

    Oftewel, mag je gewoon lukraak een groep personen de schuld geven van een misdaad?

    In jouw visie uiteraard wel, dat is allang gebleken in diverse discussies.

    In mijn visie niet: als je wilt weten wie achter een bepaalde misdaad zit, dan zul je de bewijslast moeten volgen.
    En wijst in de richting van 19 kapers en enkele tientallen handlangers, waarbij momenteel de vermeende bedenker van de aanslagen binnenkort in NY voor de rechter verschijnt.
    Die personen zijn moslim.
    Maar mij hoor je niet zeggen dat 911 door moslims is gepleegd.
    911 is door terroristen uitgevoerd.
    Welke religie ze aanhangen is wat mij betreft niet van belang.


    Om dit terug te brengen naar je nazi-saga:

    Mag je volgens jou zeggen dat de joden de verantwoordelijken zijn van de holocaust?
    In feite wel he?
    Want waarom mag je wel geloven dat de nazis verantwoordelijk zijn en niet de joden? of toch moslims? argentijnen?

    Dat al het bewijs richting de nazi's wijst doet er wat jou betreft niet toe.
    Het is toch nooit voor de 100% aan te tonen dat er geen andere groep dan de nazi's achter de holocaust zatten.
    Dat is in feite jouw visie..

    En als je denkt dat de joden achter de holocaust of 911 zaten, dan verwissel je het woord jood simpelweg door zionist. Immers: als je de joden de schuld geeft ben je anti-semiet. En dat mag niet. Anti-zionist klinkt dan veel beter toch?
    En als het er op aan komt, dan zijn gewoon alle joden zionisten..
    Zo werkt jouw visie.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Jij hebt dus geen flauw idee wat een een Jood of een zionist is, en dan krijg je datsoort onnozel gelul.

    Waarom zouden zionisten geen terroristen kunnen zijn ?

    Sterker nog, een groot deel van de zionisten zijn terroristen, kijk maar wat ze op bezet gebied flikken.

    Vieze crypto-Nazi.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Sterker nog, een groot deel van de zionisten zijn terroristen, kijk maar wat ze op bezet gebied flikken...

    Ga vooral door...

    Het net sluit zich steeds verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Nee, ze zijn goed bezig in Israel.

    Wil je dat zeggen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Nee, ze zijn goed bezig in Israel..

    In Israel wonen alleen zionisten?

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Dat is een stomme zinloze irrelevante vraag, de vraag moet zijn;

    Is Israel een zionistische staat ?

    En het antwoord is; JA !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. dat was de vraag niet.

    de vraag was: wonen in israel alleen zionisten?

    Andere vraag: ben je tegen het bestaan van israel?

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Hoe bedoel je 'wonen in Israel alleen zionisten ?'

    Noem jij Gaza of de Westbank Israel ?

    Ben jij weleens in Israel geweest ?

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Israel zonder bezet gebied.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Noen jij Gaza en de Westbank Israel zonder bezet gebied ?

    Dat begrijp ik niet, want de vraag was of jij Gaza en de Westbank Israel noemt.

    Ooohh je bedoelt of er in Israel zonder de bezette gebieden alleen zionisten wonen ??

    Nee, er wonen in Isreal zonder de bezette gebieden niet alleen zionisten, zo heb je bv niet-zionistische Joden / Joodse families die al in Israel / Palestina woonde voor de invasie van de zionisten, en die willen dat de zionisten weer vertrekken omdat ze voor de zionistische invasie in vrede leefde met de Palestijnen en in vrede leefde in het algemeen.

    Ben je weleens in Israel geweest ?

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Nee, er wonen in Isreal zonder de bezette gebieden niet alleen zionisten, zo heb je bv niet-zionistische Joden / Joodse families die al in Israel / Palestina woonde voor de invasie van de zionisten.

    Dus de joden die vanuit europa naar Israel trokken zijn allemaal zionisten?

    En hun kinderen/kleinkinderen die daar nu geboren zijn ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ben je weleens is Israel geweest ?

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Lastig he? om gewoon vragen te beantwoorden..

    Dus de joden die vanuit europa naar Israel trokken zijn allemaal zionisten?

    En hun kinderen/kleinkinderen die daar nu geboren zijn ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Moet je luisteren sukkeltje, je vroeg aan mij of in Israel zonder de bezette gebieden alleen zionisten wonen, die vraag heb ik uitgebreid en keurig beantwoord, en daarna stelde ik een vraag.

    Jij bent toch zogenaamd van de gedragsregels, als ik jouw vraag beantwoord heb en daarna stel ik een vraag, dan beantwoord je eerst die vraag voordat je verder vragen gaat stellen.

    En als hier iemand is die altijd de vragen ontloopt dan ben jij het, dus waar haal je het vandaan.

    Ik had jouw vraag keurig beantwoord waarna ik jou een simpele vraag stelde, en pas als je die keurig beantwoord hebt dan stel jij de volgende vraag, zo werkt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. die vraag heb ik uitgebreid en keurig beantwoord,.

    tja dan kun je deze vraag bevestigend beantwoorden:

    Zijn alle joden die zich in israel gingen vestigen dan zionisten?

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Preceis wat ik dacht, je hebt geen fluaw idee wat gedragsregels zijn, ook al heb ik het je uitgelegd.

    En verder maakt het me niet zoveel uit dat je niet weet wat gedragsregels zijn, maar ga jij dan niet over gedragsregels beginnen.

    Ik had jouw vraag netjes beantwoord, en dan is het jouw beurt om mijn vraag te beantwoorden, doe je dat niet dan kan je het verder wel vergeten dat ik jouw vraag ga beantwoorden, en als je dat niet begrijpt dan ben je niet goed bij je hoofd, en dat ben je niet, en zo maakt het bewijs het cirkeltje rond, you lose !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. ik ben niet over gedragsregels begonnen.

    beter opletten dus..

    verder bepaald jij de gedragsregels niet, maar barracuda.

    En je hebt zijn gedragsregels meerdere malen geschonden, waarbij je op een gegeven moment zo gek van jezelf werd dat je een ban eiste

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik snap overigens wel dat je hier niet verder op in wilt gaan.

    je ontkenning dat je anti-semiet zou zijn (je bagatalliseert dat door te zeggen dat je anti-zionist bent) begint inmiddels aardig te wankelen..

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Preceis, weer vanalles uit de kast halen om een simpele vraag zoals of je weleens in Isreal bent geweest te ontwijken, blijkbaar maak je mij liever onterecht voor een anti-semiet uit dan dat je op zo een simpele vraag antwoord geeft terwijl ik jouw vraag wel heel keurig beantwoordde, en zo gaat het iedere keer, daar zou @ D.G. Neree een keer notie van moeten nemen want dan praat hij wel heel anders.

    En hiermee laat je voor de zoveelste keer zien wat voor een smerig en vals ventje je bent want leg maar eens uit waarom ik een anti-semiet zou zijn.

    Maar dat ga je niet uitleggen want ik ben geen anti-semiet, je bent gewoon een mafkees.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Grappig, je wilde er toch niet meer op in gaan?

    Of moet je toch nog beter verhullen dat je een antisemiet (pardon, anti-zionist, zo doen ze het bij stormfront kennelijk ook tegenwoordig, schijnt veiliger te zijn??!?) bent?

    Wat ik in israel doe zijn mijn zaken, dat ga ik niet op dit blog ventileren.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Oohh je gaat de boel weer verdaaien, ik vroeg of je weleens in Israel bent geweest, en niet wat je daar gedaan zou hebben mocht je daar ooit geweest zijn want dat interesseert me echt niets.

    En hoe kom je er in godsnaam bij dat ik er niet meer verder op in wilde gaan ??

    Je moet een keer van die paddo's afblijven !!

    En vertel waarom ik een anti-semiet zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  117. En vertel waarom ik een anti-semiet zou zijn..

    ik heb al een voorbeeld aangehaald van een anti-semitisch stukje van je.

    Verder begrijp ik wel dat je jezelf niet anti-semitisch vindt.

    immers: sandocan noemt zichzelf ook geen antisemiet, en vindt dat omdat zijn vriendin arabisch is, en arabieren ook semieten zijn..

    Beetje spelen met woorden om een bepaald gedachtengoed te ontkennen..

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Vier dagen later komt ie nog effe reageren, wat een misselijk figuur ben je.

    En je hebt nooit aangetoond dat ik een anti-semiet zou zijn, dat is absoluut onmogelijk want ik ben geen anti-semiet.

    En wat Sandocan zegt over semieten dat klopt, niet alle semieten zijn joden en niet alle Joden zijn semieten.

    Jij bent echt een heel smerig mannetje, jij bent een crypto-Nazi, de ware Jodenhater, nu zijn het nog zogenaamd de complottertjes maar dat woord zal uiteindelijk vervangen worden voor 'Joden' !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Vier dagen later komt ie nog effe reageren,.

    arme jij, moet je 4 dagen lang elk kwartier kijken of je reactie krijgt.......

    En je hebt nooit aangetoond dat ik een anti-semiet zou zijn.

    je verstopt je zoals verwacht achter je anonieme status.
    Maar je hebt impliciet al aangegeven dat het citaat van me wel degelijk van jou is.
    Je kwam op het verkeerde been te staan doordat ik abusievelijk zei dat het van zapburu afkomstig was.
    En daardoor viel je door de mand.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. En wat Sandocan zegt over semieten dat klopt, niet alle semieten zijn joden en niet alle Joden zijn semieten..

    yup, en net als sandocan was jij op die manier de term anti-semiet van je af.
    Net zoals je deed met de term holocaust, door je af te vragen waarom dat offer betekent en wie dan wel geofferd zijn, door wie etc..

    nu zijn het nog zogenaamd de complottertjes maar dat woord zal uiteindelijk vervangen worden voor 'Joden'.

    Ach, israel blijft nog wel een tijdje bestaan hoor, hoe verdrietig je dat ook maakt.
    Verder zei ik al "scratch a truther and a holocaust denier surfaces". Als je kijkt naar de kopstukken uit de Amerikaanse 911-complotbeweging, daar zitten aardig wat holocaustontkenners tussen..

    Maar ja, je mag best twijfelen aan de holocaust toch?
    Want zeg nu zelf, hoe kunnen ze zo precies weten dat het 6 miljoen joden waren?

    Zo praat je het toch goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Dus die ene reactie komt niet van zapburu ??

    Dus je liep te lullen dat je op zapburu zocht onder 'gaskamers', zoals je zovaak uit je nek lult !!!!

    Ooohhh, je had je vergist, zoals je je continu vergist !!!!!!

    Die reacties zijn niet van mij vuile vieze crypto-Nazi !!!!!!

    En dat semieten niet alleen Joden zijn en dat niet alle Joden semieten zijn dat is een feit, daar kan ik ook niets aan doen, een feit is een feit, en zoals bekend hebben de zogenaamde debukers altijd problemen met feiten, die kunnen ze niet handelen.

    En dat de Jodenmoord tijdens WO2 de holocaust wordt genoemd wat 'offer' betenkent daar kan ik ook niets aan doen, en wie bedenkt zoiets want toen ik dat voor het eerst las kreeg ik spontaan kippevel want wat is dat voor onzin ?!

    Maar goed, jou als crypto-Nazi en de echte Jodenhater maakt dat allemaal niet uit, want zolang ze maar vergast zijn ben jij tevreden, vuile tyfuslijer !!!!

    Ik verberg me door anoniem te reageren ??
    Ik wil met je afsrpeken zodat ik je mijn identiteitspapieren kan laten zien, en zodat je me in mijn ogen kan kijken zodat werkelijk weet wie ik ben, maar dat durf je niet omdat jij een crypto-Nazi bent die zich verschuilt achter zijn nick en zijn pctje, laffe teringhond, maar goed dat doen crypto-Nazi's, met je 'het is zwart-wit denken om te stellen dat de Nazi's de badguys waren', daarmee gaf jij jezelf defintief bloot !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. 'het is zwart-wit denken om te stellen dat de Nazi's de badguys waren',.

    tja, je laat keer op keer zien dat je moeite hebt om tekst te interpreteren.
    Bovenstaande is bijv. niet door mij beweerd.

    Dit lijkt weer een beetje op dat generaal stubblebine debacle: je hebt geen idee waar je het over hebt maar klamt jezelf er volledig aan vast, totdat je op een gegeven moment zo murw bent dat je toch gaat toegeven dat je er naast zat.

    Grap is dan weer dat je vervolgens gaat roepen dat het er allemaal niet toe doet...

    BeantwoordenVerwijderen
  123. En dat de Jodenmoord tijdens WO2 de holocaust wordt genoemd wat 'offer' betenkent daar kan ik ook niets aan doen en wie bedenkt zoiets want toen ik dat voor het eerst las kreeg ik spontaan kippevel want wat is dat voor onzin ?!.

    mja, waarom kom je met zo'n feitje in een discussie over holocaustontkenning?

    Daarnaast, ken je het woord 'slachtoffer' wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  124. En ken jij het woord slachten ?

    En jij hebt niet wekenlang verkondigd op het draadje 'kennisarmoede' dat het zwart-wit denken zou zijn om te stellen dat de Nazi's de baguys waren ?

    Wat ben jij toch een smerig vies ventje, om kotsmisselijk van te worden, dat continue gelieg van je.

    Je moet opzouten met je leugenachtige smoel, vieze crypto-Nazi, je handen in het vuur steken voior de Nazi's omdat ze volgens jouw Jondenhater hoofd de Rijksdag niet op geweten zouden hebben, gadverdamme.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. En jij hebt niet wekenlang verkondigd op het draadje 'kennisarmoede' dat het zwart-wit denken zou zijn om te stellen dat de Nazi's de baguys waren ?.

    Nope, dat is wat jij er van maakt.

    Das een van de fundamentele problemen met je: je kunt nooit iets zuiver brengen zonder het te verdraaien.

    ik heb je gevraagd om eens met nuance te kijken naar je zwartwitbeeld van de geallieerden vs de nazis.

    Grap is dat je na veel getier, gezeik en draaierij daar op een gegeven moment in slaagt door met argumenten te komen dat rijke families in de VS het naxi-regime financieel steunden, dat henri ford zijn gedachtengoed niet veel afweek dan dat van hitler, etc..

    het is dus allemaal niet zo zwartwit als jij het wilt stellen..

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Precies, dat waren ook Nazi's dan wel crypto-Nazi's, en dat verklaart waarom het geen probleem was dat Werner von Braun in de VS aan de slag kon en zelfs een gevierd persoon kon zijn terwijl hij niet alleen een Nazi maar ook nog een keer een SS'er was die het gedachtengoed van de vernietiging van de Joden en dus de holocaust steunde, en tig duizenden levens van Geallieerden op zijn geweten had.

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Wat betekent crypto-nazi? Vraag is serieus bedoeld, ik heb er nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. die het gedachtengoed van de vernietiging van de Joden en dus de holocaust steunde.

    Heb je daar een bron voor?

    Verder wel maf dat iedereen een nazi moet zijn.

    Je bent nogal geobsedeerd door nazis..

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Whatever, het is een feit dat jij geobserdeerd bent door de complotdenkertjes, en je houdt van de Nazi's en de SS'ers.

    Vraagje;

    Wie hadden de holocaust op hun geweten ?

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wie hadden de holocaust op hun geweten ?.

    Dat weet je niet?

    Misschien kun je het je vriend Sandocan vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Waarom ontwijk je altijd vragen ?

    Tsja het was al 2:20 in de nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Waarom ontwijk je altijd vragen ?.


    je hebt zelf duidelijk gezegd dat ik niks hoef.

    Dus ik hoef niet te antwoorden.

    Verder is het wederom vragen naar de bekende weg. Je gebruikt continu vragen als vervanger van argumenten..

    Tja, ik trap niet in die spelletjes, dus ik geef geen antwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Als je niets hoeft wat doe je hier dan ??

    BeantwoordenVerwijderen
  134. tja, iemand moet jou toch bezighouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  135. In de reactie daarvoor zeg je nog dat je niets hoeft, dus wat zit je weer te mekkeren met je schizofrene paranoia leugenachtige paddo hoofd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Wat heb je eigenlijk tegen anarchiel?

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Jij moet een keer van die paddo's afblijven trut hut, jij kan er niet tegen, je gaat uit je nek lullen.

    BeantwoordenVerwijderen