Extra

woensdag 24 februari 2010

9/11 toch complot

"Het gangbare verhaal over de aanslagen van 11 september 2001 lijkt inmiddels toe aan herschrijving. Waar het altijd leek te gaan om een brute aanval van de Amerikaanse regering op haar eigen grondgebied, bekokstoofd door joden en vrijmetselaars, gonst het internet inmiddels van de geruchten over een verrassende alternatieve verklaring. Aanwijzingen in de richting van radicaal-islamitische terroristen stapelen zich op. Hoewel de Amerikaanse regering tot kalmte maant, lijkt volgens ingewijden de ‘coming out’ van het Witte Huis over ‘the real 9/11′ een kwestie van tijd."

Bij De Speld hebben ze zeker gevoel voor humor.

45 opmerkingen:

  1. Hij is leuk!

    Wel vergezocht natuurlijk, die 'Al Qaida' verklaring. Iets te gemakkelijk ook, gezien alle vragen die er over 9/11 te stellen zijn.

    Er zou eens een goed onderzoek moeten komen naar wat er die dag allemaal gebeurd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, zeg, die had ik nog niet eerder gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij staat Bert Bokhoven op de payroll van de Mossad, net zoals ooit Osama Bin Laden op de payroll van de CIA stond. En of hij fel anti-communistisch was is ook nog de vraag, hij heeft louter aan de kant van de USA tegen de communisten gevochten en kreeg daarvoor naar ik aanneem goed betaalt. Osama Bin Laden heeft alle betrokkenheid bij de 9/11 aanslagen altijd ontkend en dit wordt ook niet vermeld bij de FBI lijst van top 10 criminelen. En Shlomo Buchelstein kan wachten tot ie een ons weegt over "een gepeperd excuus", hij moet de Mossad eens bellen.
    Trouwens, Osama Bin Laden is al sedert 13 december 2001 hartstikke dood.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er moet een behoorlijk steekje los zitten bij cryosocioloog Bert Bokhoven gezien een lezing, die hij op 29 oktober 2009 presenteerde op een conferentie in Jerusalem. En dat geeft ook gelijk aan, dat ie blijkbaar een Israël fan is samen met Wilders.
    Lees de waanzin op deze link:
    http://www.speld.nl/2009/10/29/genopauze-voor-het-midden-oosten/
    Het lijkt mij een veel beter idee om in plaats van de Palestijnen, alle joden een 50 jaar in te vriezen. Tenslotte zullen ze in Israël meer vertrouwen hebben in een kok uit eigen keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Osama Bin Laden heeft alle betrokkenheid bij de 9/11 aanslagen altijd ontkend en dit wordt ook niet vermeld bij de FBI lijst van top 10 criminelen..

    beide zijn onjuist:

    1 - "11 Nov 2001 ... OSAMA BIN LADEN has for the first time admitted that his al-Qa'eda group carried out the attacks on the World Trade Centre and the Pentagon"
    link

    Daarnaast laat hij zijn betrokkenheid doorschemeren in diverse videoboodschappen..

    Verder zou een ontkenning weinig zeggen: meeste criminelen ontkennen hun misdaden..

    2 - "Usama bin Ladin is wanted in connection with the September 11, 2001 attacks on the World Trade Center and the Pentagon and for the August 7, 1998 bombings of the United States Embassies in Dar es Salaam, Tanzania and Nairobi, Kenya.
    The individual listed above has been indicted on the following charges:
    Murder of U.S. nationals outside the United States; conspiracy to murder U.S. nationals outside the United States; and attack on a federal facility resulting in death."


    link.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wellicht heb je het niet door aart, maar de speld is een satirische website.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zoals ooit Osama Bin Laden op de payroll van de CIA stond,.

    bin laden, wiens vermogen geschat wordt op 30 miljoen dollar, was in dienst van de cia?

    Waar baseer je dat op?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 1,000 Architects & Engineers Call for New 9/11 Investigation

    Major Press Conference: Feb 19

    Ach Billy, blijf jij maar lekker geloven in de verhaaltjes van daddy Bush. Dat maakt je wereld wel zo gemakkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er zou eens een goed onderzoek moeten komen naar wat er die dag allemaal gebeurd is.

    Natuurlijk zou dat er moeten komen, maar volgens mensen als Billy is dat niet nodig. Die geloven liever dat iedereen met een andere mening dan de overheid een "complotter" is en dat alle complotters dom zijn en onzin vertellen.

    Het is maar net welk wereldbeeld je jezelf wil opleggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 1,000 Architects & Engineers Call for New 9/11 Investigation .

    Yup, het wordt weer een geweldig complotterjaar :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Truth hurts

    Wat ben je toch een enorme klootzak, zoek met Google en vul in FBI list 10 most wanted en je ziet, dat daar geen 9/11 wordt vermeld. En die verklaring van november 11, 2001 komt uit de USA koker. En die video boodschappen zijn toch allemaal fake. Wat ben je een enorme oetlul, Osama Bin Laden is al sinds 13 december 2001 morsdood. En jij gelooft er nog steeds in, geloof je ook nog steeds in Sinterklaas?
    Zie ook deze link: http://www.vaticanassassins.org/?p=3017
    En als De Speld toch een satirische website is, zoals er zovele shit-sites zijn, bijv. Barracuda, waar maken we ons dan druk over? Bovendien weet jij toch alles beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je toch een enorme klootzak.

    Wat is het toch met die complotdenkers en hun gescheld?


    , zoek met Google en vul in FBI list 10 most wanted en je ziet, dat daar geen 9/11 wordt vermeld..

    Niet expliciet nee, maar wordt in feite wel meegenomen in de algemene beschrijving. Daarnaast is de prijs op zijn hoofd op die lijst enorm gestegen na de aanslagen op 911...
    Maar het idee dat hij niet wordt gezocht voor 911 klopt niet.
    Dat is bij deze aangetoond.

    En die verklaring van november 11, 2001 komt uit de USA koker. .

    Uiteraard.
    Dat is een van de regels bij complotdenken: alle informatie die niet in het complot past is feitelijk gegenereerd door het complot zelf.


    En die video boodschappen zijn toch allemaal fake..

    Waarmee je bovenstaande nogmaals bevestigt.

    Rijst de vraag waarom jouw bronnen waarin bin laden de aanslagen zou ontkennen echt zouden zijn, en mijn bronnen waarin hij zijn betrokkenheid onderstreept nep zouden zijn..


    Wat ben je een enorme oetlul.

    En maar weer schelden...

    Osama Bin Laden is al sinds 13 december 2001 morsdood..

    Wie weet.


    En jij gelooft er nog steeds in.


    En als De Speld toch een satirische website is, zoals er zovele shit-sites zijn, bijv. Barracuda, waar maken we ons dan druk over?.

    ik krijg het idee dat jij geen humor hebt.


    Bovendien weet jij toch alles beter..

    net als jij...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een persconferentie om te zeggen dat je in 9 jaar niets concreets boven water hebt gekregen. Is Hans van Willigenburg nog steeds lid?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee, die was er snel af nadat ik Billy tipte over zijn profiel :o)
    toch heeft Hans er meer dan een jaar opgestaan, met als status 'verified'.

    screwloosechange heeft overigens al enkele andere nep-architecten er uit gevist.
    Echt veel controle op de aanmeldingen is er niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waarom is de VS eigenlijk nooit Saoedie Arabie binnegevallen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. "screwloosechange heeft overigens al enkele andere nep-architecten er uit gevist."

    Dat is weer zo'n achterlijke laffe zogenaamde debunk opmerking, want dit impliceert dat echte architecen wel serieus genomen zouden worden, maar dat is absoluut niet het geval als ze kritisch staan tegenover het officieele verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. "Het is maar net welk wereldbeeld je jezelf wil opleggen..."

    En daarom kom je ons weer verblijden met nietszeggende linkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Martijn: En het lijkt erop dat alle mensen die niet van de daken schreeuwen dat 911 een inside job was automatisch alles klakkeloos van de overheid overnemen ook al hoeft dat misschien helemaal niet zo te zijn.

    Maareh, speld is weer fijn :).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is weer zo'n achterlijke laffe zogenaamde debunk opmerking.


    en maar weer schelden...

    want dit impliceert dat echte architecen wel serieus genomen zouden worden.

    tja, ik kan het niet helpen dat die website 'architects and engineers for 911 truth heet' en er waarde aan hecht dat 1000 architecten (dus niet de gewone man zoals jij en ik) een nieuw onderzoek willen.

    Maar dan moeten die 1000 toch wel echt architects en engineers zijn.

    Verder wellicht wel leuk om te denken dat AE911truth ook denkt dat de ramp op haiti door de VS in scene is gezet om op slinkse wijze de recent gevonden olievoorraden (groter dan die van venezuela, aldus ae911truth') te kunnen afpikken..
    (of zoiets)

    Tja, dat moeten we uiteraard serieus nemen, want het zijn architecten die het zeggen en ze zijn kritisch...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waarom is de VS eigenlijk nooit Saoedie Arabie binnegevallen.

    dat hebben ze jaren geleden al gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. "dat hebben ze jaren geleden al gedaan."

    Oh ja, wanneer en waarom dan ?

    En verder is dat geen antwoord op de vraag.

    "Tja, dat moeten we uiteraard serieus nemen, want het zijn architecten die het zeggen en ze zijn kritisch..."

    Jij bent degene die impliceert echte architecten serieus te nemen, en je gaat me niet vertellen dat het alemaal nep archtitecten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh ja, wanneer en waarom dan ?.

    precieze datum weet ik niet, maar er zijn diverse Amerikaanse bases in Saoudi, Amerikaanse woonwijken, etc.

    Ze zijn er dus al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij bent degene die impliceert echte architecten serieus te nemen.

    Architecten hebben niet echt veel kaas gegeven van bouwconstructies. Ik neem ze dus zeer zeker niet serieuzer dan andere non-experts..


    <i. en je gaat me niet vertellen dat het alemaal nep archtitecten zijn.</i..

    Richard Gage is zeer zeker een echte architect, en zo zullen er meer op de site vermeld staan.
    Maar dat doet er niet toe; de claim dat 1000 architecten een nieuw onderzoek willen klopt niet: niet alle 1000 zijn architecten.

    Mocht je willen stellen dat 1000 personen, waaronder architecten, een nieuw onderzoek willen, dan heb je een punt, maar 1000 is dan niet echt veel...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. "Architecten hebben niet echt veel kaas gegeven van bouwconstructies."

    Maar jij natuurlijk wel, mafkees.

    En impliceer dan ook niets, hou dan gewoom een keer je smoel dicht als je niks te verellen hebt.

    "Ze zijn er dus al ;)"

    Dat hoef je mij niet te vertellen maar ik kan me niet herinnerer dat ze daar ooit met een "vredes missie" of met een "wederopbouw missie" of met een "humanitaire missie" of met whatever zijn beziggeweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Maar jij natuurlijk wel,.

    Ik voel me gevleid.


    mafkees.

    en dan toch maar weer schelden...

    En impliceer dan ook niets.

    wat impliceer ik dan?


    hou dan gewoom een keer je smoel dicht.

    die heb ik niet open gehad.
    typen doe je met je vingers, niet met je smoelwerk (tenzij je geen vingers meer hebt...)


    Dat hoef je mij niet te vertellen .

    Wat is het probleem dan?


    maar ik kan me niet herinnerer dat ze daar ooit met een "vredes missie" of met een "wederopbouw missie" of met een "humanitaire missie" of met whatever zijn beziggeweest..

    is dat dan nodig in saoudi arabie?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. "Ik voel me gevleid."

    Dat is heel fijn voor je.

    "en dan toch maar weer schelden..."

    De waarheid doet je dus nog steeds pijn, truth hurts.

    "wat impliceer ik dan?"

    Dat je echte architecten wel serieus neemt.

    "die heb ik niet open gehad.
    typen doe je met je vingers, niet met je smoelwerk (tenzij je geen vingers meer hebt...)"

    Hou toch je smoel dicht.

    "Wat is het probleem dan?"

    Was er een probleem dan ?

    "is dat dan nodig in saoudi arabie?"

    Wat is nodig in saoedi arabie ?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het heeft weinig zin op Barracuda een discussie te starten, omdat die er eenvoudig niet komt. De zich als spreekbuis beschouwende Truth hearts komt niet verder dan het voortdurend herhalen, wat een ander stelt om er vervolgens een nietszeggend antwoord op te geven. Ook op deze reactie zal hij waar een knip en plaksessie toepassen. I rest my case.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat je echte architecten wel serieus neemt..

    Jij neemt nep-architecten serieus?


    Maf :o)

    Ennieweey: je probeert uiteraard de hele discussie om zeep te helpen.

    Dus laat ik het weer even in verband zetten:

    Martijn linkt naar een aankomende persconferentie waarin 1000 architecten en ingenieurs zouden vragen om een nieuw onderzoek.

    John vraagt zich af of Hans van Willegenburg nog als lid op die site staat.

    Ik meld dat hij inmiddels is verwijderd, maar dat er nog wel andere valse aanmeldingen zijn...

    Vervolgens probeer jij net te doen alsof die valse aanmeldingen wel echte personen zijn die een nieuw onderzoek willen.

    Tja, de valse aanmelding van Hand, en die Screwloosechange er uit heeft gevist betreffen helemaal geen personen die lid zijn geworden, een nieuw onderzoek willen, maar geen architect of ingenieur zijn.

    Dus dan kun je je afvragen hoeveel van die 1000 aanmeldingen er over blijft als je ze allen kritich bekijkt.

    Maar uiteraard mag je je dat niet afvragen, want dan slaan onze complotdenkers alhier helemaal op tilt :o)

    BeantwoordenVerwijderen

  29. Truth hearts komt niet verder dan het voortdurend herhalen, wat een ander stelt om er vervolgens een nietszeggend antwoord op te geven
    .

    Laten we eens kijken hoe de laatste reactie van 'hoebedoelje' er uit ziet:

    "Hou toch je smoel dicht.

    "Wat is het probleem dan?"

    Was er een probleem dan ?

    "is dat dan nodig in saoudi arabie?"

    Wat is nodig in saoedi arabie ?
    ".

    i rest my case..

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat jammer nou, plaats ik een nette reactie, word ie door Barracuda verwijderd? Dat is nou echte democratie.
    Net een mooi artikel geplaatst op:
    http://aart-liberty.blogspot.com/

    Allemaal mondsnoerende logica.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat is nou echte democratie..

    Dit blog is niet democratisch hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. "Jij neemt nep-architecten serieus?"

    Jij neemt echte architecten serieus ?

    "Ennieweey: je probeert uiteraard de hele discussie om zeep te helpen."

    Enniwee, jij hebt nooit anders gedaan.

    "Laten we eens kijken hoe de laatste reactie van 'hoebedoelje' er uit ziet:"

    Ik hanteer nu jouw manier van discussieren a la 'wie is jullie?', wat is daar verkeerd aan, dat is toch juist goed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ah, je wordt dus frustie :o)

    Tja, Aart heeft er commentaar op, ik niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  34. "ah, je wordt dus frustie :o)"

    Je raakt zwaar in de war als ik jouw manier van "discussieren" hanteer .. hahahahaha ..schitterend !!

    Nu weet je hoe het is, en ik hou jouw manier van "discussieren" aan want het bevalt me wel, daarvoor dank !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je raakt zwaar in de war.

    uiteraard.
    Ik raak in de war, ben de weg kwijt, etc. etc.
    Niets nieuws onder de zon hier...

    ik hou jouw manier van "discussieren" aan want het bevalt me wel.

    Geen dank.
    Ben benieuwd of Aart daar blij van wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. "Ik raak in de war, ben de weg kwijt, etc. etc.
    Niets nieuws onder de zon hier..."

    Je verrast me positief, wat een zelfkennis heb je opeens, keep up the good work !!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. leuke draaipoging van je, maar ik doelde uiteraard op het feit dat iedereen volgens jou de weg kwijt is als je er in een discussie niet meer uit komt.

    niets nieuws dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. TH: don't feed the troll!!

    Door continu op hem in te gaan voed je hem alleen maar en komt er nog meer onzinnigheid uit hem.

    Negeer hem gewoon, dan druipt hij vanzelf af.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Elke keer als Truth Hurts het zwaar heeft komt @Jasmijn als een duvetltje uit een doodje te voorschijn om de reddende engel uit te hangen, ik heb @Jasmijn dan ook nog nooit op een inhoudelijke reactie kunnen betrappen.

    En @Jasmijn, toen ik laatst aan je vroeg of je een jongetje of een meisje bent waarom antwoordde je alsof je het over een ander had ?

    BeantwoordenVerwijderen
  40. @Jasmijn: je hebt gelijk. Eigenlijk zou ik hem moeten negeren, maar vind het wel leuk om hem te teasen.
    Hij is net een trekpop die uit elkaar spat als je op het juiste knopje weet te drukken.

    Fassbinder heeft ook al aangegeven dat 'hoebedoelje' hier vooral post om te zieken en niet om bij te dragen aan een discussie.

    'hoebedoelje' valt gewoon iedereen aan die tegen hem durft in te gaan. Jij kunt daar over meespreken, maar ook rovers, tom, tim dog, fassbinder, john etc hebben hun portie wel gehad.

    Barracuda gaf enige tijd geleden nog aan dat 'hoebedoelje' mentaal niet in orde is.

    Ik zal daarom je raad opvolgen en hem gewoon de komende tijd weer negeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. "Eigenlijk zou ik hem moeten negeren"

    Maar ja die dwangneurose he !!

    Hahahaha..

    En zoals ik voorspelde, "@Jasmijn" heeft er weer voor gezorgd dat Truth Hurts weer wat kan zeggen, dat had hij héééél hard nodig.

    Das nou toevallig.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. @ Truth hurts

    Weer een teken van zwakte, als je de mening van Burracuda ventileert, dat hoebedoelje mentaal niet in orde zou zijn. Vaak projecteren mensen met dat euvel zo'n gebrek op een ander. Jasmijn begrijpt er ook niet zoveel van, dus vandaar dat ze roept: Don't feed the troll, terwijl ze de troll zelf is. En zeker kan Truth hurts ook bij die categorie worden ingedeeld. Zoek er nog 2 en je kan gaan klaverjassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Weer een teken van zwakte, als je de mening van Burracuda ventileert.

    Mja, waarom mag ik niet aanhalen hoe anderen op hem hebben gereageerc?


    Vaak projecteren mensen met dat euvel zo'n gebrek op een ander..

    Dat klopt: ik ben zeer regelmatig uitgemaakt voor iemand met een verstandelijke handicap door 'hoebedoelje'.


    terwijl ze de troll zelf is. .

    Het is haar enige reactie in deze discussie.
    Dus dat mag je nader uitleggen...


    En zeker kan Truth hurts ook bij die categorie worden ingedeeld. .

    Dan zou je blij moeten zijn dat ik niet langer op hem in ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. "Mja, waarom mag ik niet aanhalen hoe anderen op hem hebben gereageerc?"

    Ik kan me trouwens niet eens herinneren dat Barracuda zoiets gezegd zou hebben.
    En Trtuh Hurts zoekt sowieso altijd wanhopig steun bij anderen, daarom durft Truth Hurts ook nooit op sites zoals bv zapruder te reageren want dan voelt ie zich hopeloos alleen en durft ie niks meer.

    "Dat klopt: ik ben zeer regelmatig uitgemaakt voor iemand met een verstandelijke handicap door 'hoebedoelje'."

    Je kan het krijgen zoals je het hebben wil, het is actie-reactie, maar dat kan je maar niet bergrijpen.

    "Dan zou je blij moeten zijn dat ik niet langer op hem in ga."

    Heb je je dan opnieuw voorgenomen om mij te negeren ?
    Want gisteren heb je voor de zoveelste keer je voornemen om mij te negeren nog geen minuut volgehouden .. whoehoehahahahaha ..

    "Het is haar enige reactie in deze discussie.
    Dus dat mag je nader uitleggen..."

    Hoe kom je er nou bij de het een meisje is ??

    BeantwoordenVerwijderen