Extra

vrijdag 9 september 2011

Nine Eleven

Een mooie blik in de wereld van Belgische 9/11 complotters, gisteren in het VRT programma Koppen, hier terug te zien. In België is het nog een beetje 2006. We zagen Mark Dermul, een Vlaamse bankbediende, die opbiecht dat 'ik op een bepaald moment enkel nog met 9/11 bezig was. Mijn vrouw en kinderen werden er bijna gek van.' En natuurlijk de knotsgekke oud-burgemeester Peter Vereecke: 'We worden langs alle kanten belogen en gemanipuleerd, daarvan is 9/11 het beste voorbeeld. Ik ben er zeker van dat de aanslagen georkestreerd zijn door de Amerikanen.'

Als tegenwicht werd professor filosofie Johan Braeckman van de Universiteit Gent opgevoerd. 'Vaak begint het met relevante vragen, maar snel komen de absurde, totaal onmogelijke claims. Er zijn er zelfs die beweren dat de Twin Towers verpulverd werden door een nieuw, supergeheim wapen. Of gekker nog: dat de Twin Towers niet geraakt werden door vliegtuigen, maar door holografische projecties.'

Breackman mocht ook aanwezig zijn op een bijeenkomst van Vereecke in het oude gemeentehuis van Ertvelde. Daar viel vooral op dat het merendeel van de aanwezigen vijftig jaar of ouder is. Geen jongere te bespeuren. Het clubje dat Vereecke (55) om zich heen heeft verzameld leek al niet anders samengesteld, inclusief artistiek type met sik.

Even opvallend was dat toen Breackman de zaal vroeg wie het officiële rapport van de 9/11 commissie had gelezen er hooguit vijf hun hand opstaken. Daarmee had hij een voortreffelijk punt gemaakt: geen van de aanwezigen interesseerde zich kennelijk voor argumenten van 'gene zijde'. Wat nog eens goed werd geïllustreerd door de man die beweerde dat de vrijmetselaars, de rozenkruisers en Open Dei allemaal hun aandeel in de aanslagen hadden.

107 opmerkingen:

  1. Even opvallend was dat toen Breackman de zaal vroeg wie het officiële rapport van de 9/11 commissie had gelezen er hooguit vijf hun hand opstaken.

    Ik durf te wedden dat Barra zelf ook geen letter van het rapport heeft gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen wordt knalhard voorgelogen over 9/11

    Wie de expertise van http://www.ae911truth.org niet serieus neemt is een fouter dan fout. Trek je dat maar aan Barracuda, de afrekening komt nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar hebben we Spuit 11 weer met zijn 'afrekening'. Heb je je servers al terug Het Zuur?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We worden langs alle kanten belogen en gemanipuleerd, daarvan is 9/11 het beste voorbeeld. Ik ben er zeker van dat de aanslagen georkestreerd zijn door de Amerikanen.'

    Zo ver wil ik zelf niet gaan, maar men heeft er op zijn minst vooraf kennis van gehad. [En wellicht een handje geholpen] Quid pro quo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, Jeroen komt uit de kast. Na de Machtsübernahme krijgen we bijltjesdag! Dan gaan bij de Joden en hun vriendjes de koppen er af!

    Volgens Jeroen zijn het toch niet meer dan beesten, huichelaars en parasieten! http://hetzuur.blogspot.com/

    Nee, dan de nazi's, die durfden volgens Jeroen pas de waarheid te vertellen in fijne, educatieve films als "Der Ewige Jude"!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou even flink 'abuse' melden bij Blogspot over HetZuur, Blogger heeft in zijn voorwaarden duidelijk iets staan over het haatverwensingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @arminius: tja,daar mag natuurlijk niet over geschreven worden, dat Iran diverse complotten onderschrijft, waaronder het 911-complot.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, het zal wel net zo gaan als met die claims over WMD in Irak, en die claims over baby`s in een couveuse.

    Het klopt van geen kanten, maar daar hoor je later niemand meer over.

    Court Filings Assert Iran Had Link to 9/11 Attacks

    [link 2]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie zijn dermate dom dat het zielig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ""worden langs alle kanten belogen en gemanipuleerd""

    Daar is toch geen speld tussen te krijgen;

    De massa vernietigings wapens die er niet zijn, de mobile labs die er niet zijn, de high-tech bunkers die er niet zijn, de vredesmissies die geen vredesmissies maar vechtmissies bleken te zijn etc etc..

    En het punt is, het enge is; nu deze zaken algemeen erkend worden halen de 'anti-complotters' hun schouders op, maar voordat het algmeen erkend werd en iemand sprak hierover dan werd ie van alle kanten aangevallen door de 'anti-complotters' met;

    'Complotters zus en complotters zo' 'ze hangen een religie aan' 'hebben totaal geen kennis van zaken' 'anti-semieten' 'amerika-haters' 'ze zien ze vliegen' 'paniek zaaiers' enz enz enz enz..

    Maar wanneer uiteindelijk blijkt dat ze het bij het rechte eind hadden dan halen de 'anti-complotters' hun schouders op en doen alsof hun neus bloedt, en gaan desondanks alles op exact dezelfde voet verder met hun hetze, terwijl verontschuldigingen op zijn minst op zijn plaats zouden zijn.

    Dit is dus een reden waarom ik op dit blog reageer, want dit is gewoon scary!!!!

    Ander voorbeeld;

    911 moet door Al-Qaida gepleegd zijn, de kapers zijn geradicalseerd en en geronseld in moskeeen, en iedereen die het anders ziet die krijgt de volle laag, zoals ik eerder vermeldde.


    De mensen die hier vol blijven houden dat Al-Qaida achter de aanslagen zou zitten, maken je nu uit voor racist wanneer je die mensen holbewoners noemt> omdat Rumsfeld had verteld dat de aanslagen vanuit high-tech grotten voorbereid en beraamd zouden zijn.

    M.a.w. ze willen wel dat je met respect over de mensen praat die volgens hun massa moordenaars zijn.

    Hoe gek kan je zijn, wat is hier toch allemaal aan de hand, kan iemand mij dat uitleggen??????

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Arminius

    Er zijn politieke krachten in de VS die maar al te graag een oorlog tegen Iran zouden beginnen, vooral binnen het neocon-spectrum. Mocht die Bachmann onverhoopt presidente van de VS worden, dan is het niet eens uitgesloten dat ze daadwerkelijk een nieuwe oorlog begint. Iemand die de Bijbel letterlijk neemt is tot alles in staat, ook al zou het economische zelfmoord betekenen voor de VS. Vermoedelijk is geen van de andere presidentskandidaten er gek genoeg voor.

    Dat neemt natuurlijk niet weg dat Ahmadinejad en de zijnen al net zo gestoord zijn als de Tea Party.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zelfs het NIST kan geen volledige verklaring geven voor het instorten van de torens.

    "We are unable to provide a full explanation of the total collapse".

    [link 3]

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wees eens eerlijk arminius: heb je die hele brief gelezen, of herhaal je gewoon dat ene citaat dat je op elke modale complotsite kunt terugvinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Blogger p.vander.galien zei...

    Er zijn politieke krachten in de VS die maar al te graag een oorlog tegen Iran zouden beginnen, vooral binnen het neocon-spectrum. Mocht die Bachmann onverhoopt presidente van de VS worden, dan is het niet eens uitgesloten dat ze daadwerkelijk een nieuwe oorlog begint. Iemand die de Bijbel letterlijk neemt is tot alles in staat, ook al zou het economische zelfmoord betekenen voor de VS. Vermoedelijk is geen van de andere presidentskandidaten er gek genoeg voor.

    Zozo, en dat uit jou mond.

    Toen Obama aan de macht kwam dachten veel mensen dat alles anders zou worden [Change] maar er is helemaal geen bal veranderd. Amerika heeft nog steeds de zelfde agressieve buitenlandse politiek. Zit nog steeds in Irak en Afghanistan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @Het Zuur

    Oh ja, Jeroen?

    Op het gevaar af dat ik nu weer bedolven wordt onder uit hun verband gerukte citaten van Theodor Herzl, leg ons eens uit hoe dat zit met die Joodse beesten, huichelaars en parasieten waar jij het op je nieuwe blogje over hebt? Echt heel fijnzinnig, die kwalificatie. Maar net als Aart Liberty ben jij natuurlijk geen antisemiet, hemeltje, nee. Je hebt gewoon een hekel aan zionisten.

    Vertel ons ook eens wat je van "Der Ewige Jude" vindt, Jeroen. Of durf je dat hier niet te herhalen?

    Last but not least: ik ben toch zó benieuwd naar jouw mening over 9/11. Wie zitten er volgens jouw werkelijk achter? Begint dat misschien met een 'j'?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. truth hurts zei...

    wees eens eerlijk arminius: heb je die hele brief gelezen, of herhaal je gewoon dat ene citaat dat je op elke modale complotsite kunt terugvinden?

    Ik heb de hele brief gelezen ja. Het is een nietszeggende brief, op dat ene belangrijke puntje na dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Op het moment dat een leugenaar een toetsenbord ziet begint de grote leugen, logisch hap toe en ze hebben beet.
    Bron : NT 1997 J.Fensmark

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @p.vander.galien

    Alles is al uitgelegd. Je bent al gewaarschuwd. Jij bent ziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ""worden langs alle kanten belogen en gemanipuleerd""

    Daar is toch geen speld tussen te krijgen;"

    Van alle kanten dus, dus ook vanuit de alternatieve media en vanuit de complothoek.


    "De massa vernietigings wapens die er niet zijn, de mobile labs die er niet zijn, de high-tech bunkers die er niet zijn, de vredesmissies die geen vredesmissies maar vechtmissies bleken te zijn etc etc.."

    op 911 gebracht:
    de vliegtuigen zijn hologrammen, het pentagon was een raket, ua93 is geland in pittsburg, de torens zijn opgeblazen met mininukes, zijn verdampt met een ruimtewapen, de instortingen waren sneller dan vrije val, precies in hun voetafdruk, etc. etc..



    "En het punt is, het enge is; nu deze zaken algemeen erkend worden halen de 'anti-complotters' hun schouders op"

    maar voordat het algmeen erkend werd en iemand sprak hierover dan werd ie van alle kanten aangevallen door de 'anti-complotters' met;

    'Complotters zus en complotters zo' "


    Nee hoor, complotter zus en complotter zo gaat over die zaken die ik net aanhaalde.
    Twijfel over de massavernietigingswapens etc was breed aanwezig in de bevolking (en terecht), niet iets dat exclusief vergeven was aan de complotdenkers.

    "Dit is dus een reden waarom ik op dit blog reageer, want dit is gewoon scary!!!!"

    Nou, ik zou zeggen: laat eens een artikel van barracuda zien waarin mensen die niet geloofden dat er massavernietigingswapens waren of die niet geloofden in die high tech al qaeda bunkers belachelijk worden gemaakt.

    kom maar met een link.


    "911 moet door Al-Qaida gepleegd zijn, de kapers zijn geradicalseerd en en geronseld in moskeeen"

    Dat moet niet, maar daar wijst alle bewijs naar toe.

    "De mensen die hier vol blijven houden dat Al-Qaida achter de aanslagen zou zitten, maken je nu uit voor racist wanneer je die mensen holbewoners noemt"

    Logisch, als je zegt dat 911 nooit door 19 holbewoners met baarden kan worden uitgevoerd, dan ben je in mijn ogen een racist.

    " omdat Rumsfeld had verteld dat de aanslagen vanuit high-tech grotten voorbereid en beraamd zouden zijn."

    Ah, dus Rumsfeld beweert dat Al Qaeda een high tech basis in een grot heeft, en dat wordt dan door complotdenkers zodanig verdraaid dat het officiele verhaal 'denkt' dat 911 is uitgevoerd door holbewoners, wat dan belachelijk zou zijn, want hoe kan iemand die in grot woont het machtige VS met succes aanvallen?

    Manipulatie noemen we dat...


    "M.a.w. ze willen wel dat je met respect over de mensen praat die volgens hun massa moordenaars zijn."

    Yup, als je als argument aanhaalt dat arabieren te stom en primitief zijn om de VS te kunnen aanvallen, dan stel je je racistisch op.

    "Hoe gek kan je zijn, wat is hier toch allemaal aan de hand, kan iemand mij dat uitleggen??????"

    Nou, jouw denkvermogen is nogal beperkt.
    Dat bleek onlangs nog toen je een gesprek met mij en vangalien observeerde:
    Jij snapt niet dat een moslim in de VS kan gaan wonen, dat iemand die moslims in de familie heeft al qaeda verantwoordelijk kan houden voor de aanslagen of dat iemand die moslims in de familie heeft pro-israel kan zijn.

    Dat is te verwarrend, te tegenstrijdig, Dat past niet in de versimpeling van de wereld die je kennelijk moet hebben wil je het allemaal nog een beetje kunnen volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En er zijn ook in het officiële rapport genoeg aanwijzingen dat er dingen niet kloppen. Maar dat wordt dan niet uitgezocht.

    Appendix C of the FEMA report describes a steel beam that had been found in the debris
    which had undergone sulphidation. 4 The metal had been thinned to the extent that holes
    appeared. Depending on the proportion of elemental sulphur available this would have required
    a temperature between the eutectic temperature, about 1000o C, and the melting point of steel,
    about 1500o C, far hotter than can be achieved in a fire of office materials and diesel fuel. This
    is an astounding piece of evidence, appearing to contradict the official story, yet again it
    attracted little attention from the media although it came from an official report. No reasonable
    explanation was offered for the presence of substantial amounts of elemental sulphur in the
    steelwork of the building.
    The National Institute of Standards and Technology (NIST) was given the task of properly
    explaining the collapse but has so far not succeeded. Apparently unable to work out how the
    collapse occurred it has let a tender to a private firm to come up with an explanation. 5 Over six
    years have elapsed since the collapse and there is still no solution! Let us see if we can do
    better.

    bron

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @Arminius

    Hoezo: dat uit jouw mond? Veel linkser dan ik ben, kun je niet worden.

    On topic: je hoefde alleen maar naar het stemgedrag van Obama in de Senaat te kijken om te weten dat er helemaal niet zo veel zou veranderen, al was natuurlijk alles beter dan Bush. Het is je overigens wellicht opgevallen dat Obama géén nieuwe oorlog is begonnen?

    Politieke afwegingen worden weliswaar niet altijd uitsluitend op rationele gronden genomen, maar ik betwijfel of enige president daadwerkelijk een nieuwe oorlog zal beginnen. De VS heeft zich al tot de oren in de schulden gestoken om haar huidige oorlogen te kunnen financieren. Een nieuwe oorlog kan ze zich eenvoudig niet veroorloven. De enige uitzondering is mogelijk Bachmann, die is zo gek als een deur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @Jeroen

    Oh, je hebt mij gewaarschuwd, Jeroen? Vertel eens, waarvoor? Wat ga je met mij doen na de Machtsübernahme?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @arminius: heb je zelf appendix C van het FEMA-rapport gelezen?

    Overigens opvallend dat men FEMA op dit gebied steunt: diezelfde FEMA zou namelijk in het complot zitten en was om die reden op 10 september al in NY gearriveerd...

    Dan wat NIST betreft: NIST moest onderzoeken welk aandeel de constructie en de gebruikte materialen hadden in het ontstaan van de instorting.
    Dat hebben ze uitgelegd en staat uitvoerig beschreven in hun 10.000 pagina dikke rapport.

    Dat NIST geen verklaring kan geven voor de totale instorting is logisch: NIST heeft de oorzaak van de instorting onderzocht, niet de instorting zelf.
    Daar een verklaring voor geven terwijl dat niet is onderzocht zou betekenen dat ze zitten te speculeren..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Argh, ergerlijke fout in mijn post van 10.11. "politieke afwegingen" moet natuurlijk "politieke beslissingen" zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. "No reasonable
    explanation was offered for the presence of substantial amounts of elemental sulphur in the
    steelwork of the building."

    Volgens FEMA bevat zure regen voldoende zwavel om de sulfidatie van het staal te verklaren.

    Verder gaan complotdenkers er prat op dat NIST heeft verklaard dat geen van de stalen balken die ze hebben onderzocht heter is geworden dan 250°C.

    Niet heter dan 250°C, dus niet gesmolten...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 26 reacties! Goddomme jullie zijn er vroeg bij zeg. Slapen jullie nooit? Het is alleen dankzij de asbest inspecteur, die wrede man, dat ik even hier het nummer van de dag kom verkondigen. Ik zal jullie wat cultuur bijbrengen. Vandaag is het kei-harde blues. Howlin Wolf Smokestack Lightnin'. Hierna zul je Justin Bieber voorgoed vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Er bestaan geen complotten. die zouden direct uitkomen. Jaja. Deze wel in ieder geval.

    Defector admits to WMD lies that triggered Iraq war

    • Man codenamed Curveball 'invented' tales of bioweapons
    • Iraqi told lies to try to bring down Saddam Hussein regime
    • Fabrications used by US as justification for invasion

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Secreet, mooi woord vind ik dat. Th vies vuil secreet(ik bedoel lieveling) dat je er bent geef nou is antwoord op geendank, dan zijn we er ook vanaf. Deze losgeslagen retorische maniak wil het woordje "Nee" lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat vijf mensen dat rapport gelezen zouden hebben klinkt al complotterig. Enfin, lezenswaard is het rapport niet. Het meeste staat er immers niet in.

    http://www.reuters.com/article/2011/09/08/us-sept11-archive-idUSTRE7872QI20110908 .

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Na de heerlijke huilende blues aangeboden door Dadgad nog een pareltje van Hooker en Wilson.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. @ de Kreek:
    Om lieden als die johnieboy (zijn eerste 2 comments zeggen werkelijk alles over dit gekoosjerde stuk tuig!) met zijn eigen gehersenspoeldheid alle hoeken van de realiteit te kunnen laten zien, heb je absoluut geen kogel of welke ploertendooier dan ook meer nodig hoor. Wat een achterbaks 'pyt' (zijn gecabaliseerde billenmaat) belijdende lapzwans is dit zeg! Hu hu hu...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. We zagen Mark Dermul, een Vlaamse bankbediende, die opbiecht dat 'ik op een bepaald moment enkel nog met 9/11 bezig was. Mijn vrouw en kinderen werden er bijna gek van.'

    Er zijn er hier ook bij die enkel nog maar met complottertjes bezig zijn. Waarschijnlijk hebben hun vrouw en kinderen hun koffers al gepakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Er zijn er zelfs die beweren dat de Twin Towers verpulverd werden door een nieuw, supergeheim wapen.

    Nou, zo superrgeheim is het nu ook weer niet hoor. Maar het is wel een gedegen onderbouwde analyse hoe het gebeurt zou "kunnen" zijn.

    http://www.nuclear-demolition.com/index.html

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Verklaard ook waarom er 2 weken nas de val van de torens nog vloeibaar metaal onder de puinhopen vandaan kwam. En diegene die dit heeft onderbouwd is niet een of andere gestoorde conspiracy freak maar een Russische geleerde. [Dimitri Khalezov] Verklaart ook direct waarom men het daar Ground Zero noemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @Arminius

    Wat betreft Libië heb je natuurlijk gelijk. Dat de Arabische Lente georkestreerd zou zijn door de Amerikanen, is dan weer zo'n onzinnige opmerking waarmee je je volstrekt diskwalificeert. Echt complotterjes: volksopstanden en revoluties bestaan niet, daar zit iets ACHTER, die worden georkestreerd door Duistere Machten.

    Overigens is dát nou precies hetgeen jullie tot zulke clowns maakt die door niemand serieus worden genomen. Niemand denkt dat er geen complotten bestaan, John niet, Truth niet, ik niet. I.t.t. jullie denken wij alleen niét dat álles een complot is. En wij zien echt geen enkele aanwijzing dat Het Grote Wereldomspannende Complot zou bestaan.

    Het is trouwens de ultieme gotspe om vervolgens de onthullingen over de manipulaties voorafgaand aan de inval in Irak te claimen voor het complotterswereldje zoals jij bij herhaling doet.

    Die onthullingen zijn helemaal niet uit die wereld afkomstig. Het waren de linkse media en MSM-journalisten als de onvolprezen Robert Fisk die vanaf het begin hun twijfels hadden, daar onderzoek naar hebben gedaan en de claims van - o.a. - Colin Powell hebben ontmaskerd.

    Jullie hielden je tezelfdertijd bezig met waanzin over 'controlled explosions' en thermiet. Nog nooit is er vanuit de Truth-beweging ook maar iéts onthuld dat de machthebbers in verlegenheid zou kunnen brengen. Integendeel: het enige wat jullie deden was de aandacht afleiden.

    Ik op mijn beurt durf er wat onder te verwedden dat Bush en Cheney maar wat blij met jullie waren. Indien ik Bush was geweest, had ik de CIA de Truthers in het geheim laten financieren.


    "How big a lunatic do you have to be to watch two airliners packed with jetfuel slam into buildings on live tv, igniting a massive inferno that burns for two hours and then think: "well, if you believe THAT was the cause..." Niks aan toe voegen, Bill.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh god, daar hebben we Adamas ook weer. De enige die Jeroen's antisemitisme zelfs nog weet te overtreffen. Toont maar weer eens aan hoe reactionair het complotterswereldje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Yep! To bick to fail :-)

    Hier de video voor de gedesinteresseerde.

    Het bekijken meer dan waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. @Adamas de Jodenhater

    Zeg, Adamas, nu ik je toch hier zie: wat is eigenlijk een 'gecabaliseerde billenmaat'? Hoe ziet trouwens een 'achterbaks 'pyt' belijdende lapzwns' er uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ""Niemand denkt dat er geen complotten bestaan, John niet, Truth niet, ik niet.""

    Noem er eens een paar dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Op jouw linkjes klik ik niet meer, Adamas. Dat vestigt alleen maar de aandacht van de AIVD op me.

    Jammer genoeg had ik je gevraagd je eerdere post te verduidelijken. Ik was even vergeten dat het er dan alleen nóg maar warriger op wordt.

    Maar goed, ik begrijp dat jullie met een antimenselijke samenspanning onderzoekend aan de slag gaan en dat ik dan vanuit mijn leidinggevende positie die gelicht wordt vanuit mijn stam in Israël afdruip. Ah, juist, nu begrijp ik het. Bedankt voor de uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. En op je reactie van 12:27 heb ik nog 'slechts' dit te vermelden met je AIVD gehitsss:

    "Nog afgezien van het feit dat het een kansloos achterhoedegevecht is, is het de standaard reactie van boze ontevreden gelijkhebbende bejaarden op zo'n beetje álles wat nieuw is. De trein maakte het melk van de koeien zuur, het vliegtuig zou de stoomboot nooit overtreffen, de goyim waren al van de wieg tot het graf talmudistisch gehersenspoeld, computers zouden zelfbewust worden en ons allemaal uitroeien en jazzmuziek was enge jodenmuziek waardoor iedereen in een useful-idiot zou veranderen..."

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Niks gehits, Adamas, oude Jodenhater van me. Alle waarschuwingssystemen op mijn pc slaan op rood bij de helft van jouw links. Vooral met de waarschuwing dat dit een bekende haatsite is waarover meerdere klachten zijn ingediend.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Op 10 september 2001 waren de Twin Towers een wat duffe relekwie van de jaren zeventig. Saai en zonder veel karakter op zichzelf, maar allesbepalend in de skyline van New York. Voor een toerist aardig om even naar boven te gaan voor het uitzicht over de Hudson.

    Vanaf de volgende ochtend was Ground Zero het anker van de war on terror. De Amerikanen trokken de wereld mee in een golf van hysterie waarin onder de vlag van de wraak alles mogelijk moest zijn en iedereen mee moest lopen: de invasie van Afganistan en Irak, Guantanamo Bay, geheime kampen, Homeland Security Act, de terreur van de TSA inspecteur die je flesje met water op het vliegveld afpakt, angst voor explosieve schoenen en onderbroeken, een ongebreidelde uitwisseling van reis-, persoons- en bankgegevens aan de VS.
    Grootste slachtoffer

    Het grootste slachtoffer van 9/11 is daarmee de vrijheid. De strijd tegen al-Qaida verwerd tot een diepe mondiale polarisatie tussen het westen en de islamitische wereld, en daarmee een voedingsbodem voor angst in het westen, waar immers ook honderden miljoenen moslims wonen.

    In veel landen bracht dit de gevolgen naar de eigen voordeur. Londen, Spanje, Indonesië, Pakistan en India stonden in brand. Populistische rechts extremisme tiert welig in West Europa, met boegbeelden als Wilders en Hirsi Ali als Nederlandse exportsuccessen. Intussen gaat de Amerikaanse begroting onderuit aan het absurd hoge prijskaartje voor de war on terror en trekt de rest van de wereld mee in de val.

    De aanslagen 10 jaar geleden hebben de wereld definitief veranderd en iedereen op aarde is daardoor geraakt. Wellicht dat deze nuchtere reflectie aanleiding geeft om nu alsnog hard op de rem te trappen... het is nog niet te laat.

    http://nos.nl/artikel/265338-grootste-slachtoffer-is-de-vrijheid.html

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Jullie supremacictische goyim manipularij heeft dezer dagen zijn effect hoe dan ook volstrekt verloren 'pyt' hahaha! Wat dat betreft zou ik mij maar eens goed zorgen gaan maken over hetgeen Jeroen je heeft 'gewaarschuwd', want als de massa's zometeen (a-la de Arabische wereld!) ook hier in dit laag-land de ware uitvretes weten te vinden, zullen ze jou meteen aan mijn groep moeten overdragen. En ik heb het niet zo op de doodstraf 'pytje'! Jij gekoosjerd besneden en daardoor wel laf uitgepoepte aivd bel/rel-nicht hahaha. Kom maar op met jullie nazionistische razzia's...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. p.vander.galien zei...

    Niks gehits, Adamas, oude Jodenhater van me. Alle waarschuwingssystemen op mijn pc slaan op rood bij de helft van jouw links. Vooral met de waarschuwing dat dit een bekende haatsite is waarover meerdere klachten zijn ingediend.

    Jij hebt dan vast en zeker Megaphoon op je pc?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Megaphone_desktop_tool

    The Megaphone desktop tool is a discontinued Windows "action alert" tool developed by Give Israel Your United Support (GIYUS) and distributed by World Union of Jewish Students, World Jewish Congress, The Jewish Agency for Israel, World Zionist Organization, StandWithUs, Hasbara fellowships, HonestReporting, and other pro-Israel public relations organizations. The tool was released in July during the 2006 Lebanon War. By June 2011, the tool became no longer available through the GIYUS website. An RSS newsfeed is available.

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ""Niemand denkt dat er geen complotten bestaan, John niet, Truth niet, ik niet. I.t.t. jullie denken wij alleen niét dat álles een complot is. En wij zien echt geen enkele aanwijzing dat Het Grote Wereldomspannende Complot zou bestaan.""

    Je erkent dat complotten bestaan, maar jullie zien echt geen enkele aanwijzing dat Het Grote Wereldomspannende Complot zou bestaan.

    Nou, dat is mooi dat jullie daar geen enkele aanwijzing voor zien -het is ook prettig dat jij namens jullie kan spreken, btw- maar dat jullie daar geen enkele aanwijzing voor zien wil natuurlijk niet zeggen dat het niet zo is, het is slechts jullie mening.

    Tot zover is het allemaal prachtig en prima, en het is ook prachtig en prima wanneer jullie dmv een discussie aangeven waarom jullie daar geen enkele aanwijzing voor zien. Dat is juist het mooie van het delen van info, misschien leer je wat van elkaar.

    Maar het is natuurlijk compleet van de gekke dat jullie 24/7/52 bezig zijn met het beschimpen, het belachelijk proberen te maken, het proberen monddood te maken etc etc.. van de mensen die een andere mening aanhangen, daardoor diskwalificeren jullie jezelf volledig want dat is gestoord, intolerant, onverdraagzaam, haatzaaiend etc etc.. enkel omdat mensen een andere mening aanhangen.

    ""Niemand denkt dat er geen complotten bestaan, John niet, Truth niet, ik niet.""

    Noem er eens een paar dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heeft Barra het hier wel eens over gehad op dit blogje?

    Moammar Gaddafi's CIA Ties: Documents Suggest Libya And Washington Worked Together

    The revelations provide new details on the West's efforts to turn Libya's mercurial leader from foe to ally and provide an embarrassing example of the U.S. administration's collaboration with authoritarian regimes in the war on terror.

    The documents, among tens of thousands found in an External Security building in Tripoli, show an increasingly warm relationship, with CIA agents proposing to set up a permanent Tripoli office, addressing their Libyan counterparts by their first names and giving them advice. In one memo, a British agent even sends Christmas greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Fassbinder. Wat een heerlijke muziek. Jij weet duidelijk hoe je een vrijdag dient in te richten. Een uitstekend voorbeeld voor de rest van de liederen hier zo verzonken in technische details waarvan je bijna koppijn krijgt moet je dat allemaal bestuderen.

    Mijn respect. Je bent een levensgenieter en zo hoort het.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. @Arminius

    Maak je een geintje of moeten we jouw toevoegen aan de lijst met erkende antisemitische psychopaten waar Adamas, Aart Liberty en Jeroen al op staan?

    @Adamas de Antisemiet

    Weet je, Adamas. Sinds Breivik ben ik geneigd te denken dat extreemdomrechts schorem wel eens héél serieus zou kunnen zijn wanneer ze het hebben over waarschuwingen, afrekeningen en 'overdragen aan mijn groep'.

    Bij Amsterdam Post spreken ze openlijk over een genocide op moslims en jij en Jeroen fantaseren al even openlijk over moord op Joden en 'filosemieten' als Barracuda en ondergetekende. Jij en Jeroen zijn buitengewoon enge kereltjes, Adamas.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. p.vander.galien zei...

    @Arminius

    Maak je een geintje of moeten we jouw toevoegen aan de lijst met erkende antisemitische psychopaten

    Ow dus als ik aan jou vraag of je dat programma op je pc hebt ben ik reeds een antisemiet? het moet niet veel gekker worden met jou he! Nog even en je gaat me voor terrorist uitmaken zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Het feit dat je mij met het dun langs je benen op een hoop durft te gooien met die supremasistische jodenknechtjes van verrot-rechts, verraad al weldegelijk je gecabaliseerde mentaliteit. Zoals de waard is vertrouwt hij tenslotte alleen zijn gasten! Toch 'linkse' 'pytje'-aivd-bell?. Dat je daarbij dan ook meteen antisemitisme gaat lopen kermen is voor mij alleen maar een punt van bevestiging voor mijn altijd hebbende gelijk 'pytje'-aivd-bell hahaha. Bovendien onder mijn lievelings vrouwen bevinden zich ARABISCH-SEMITISCHE schoonheden idijood! Waar raaskal jij nou helemaal over karal? De racekak langs je broekspijpen op deze draad begint mij uit stankoverlast steeds meer tegen te staan. Stront mongool...

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Adamas zal er, na al die jaren dat je hier klaarblijkelijk komt, ooit een keer een punt komen waar je dat masker zal afzetten en dat meelijwekkende toneelstuk zult zien voor wat het is?
    Achter die nauwelijks te ontcijferen woordraadsels van jouw houd zich toch ook een mens schuil? Denk je nooit bij jezelf, nu is het niet grappig meer?
    Je onderhoud met vurige passie een blog waar geen zich hond vertoond en hier begrijpt niemand wat je nou eigenlijk zegt. Voelt U zich onbegrepen in deze wereld?

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mijn god ik kan mezelf hier niet vertonen zonder de zinloosheid van het leven te beseffen. Volgens mij voel ik me net zo onbegrepen. haha. dramatisch. clownesk

    BeantwoordenVerwijderen
  54. ""Volgens mij voel ik me net zo onbegrepen. haha. dramatisch. clownesk""

    Gezien het feit dat jij denkt iedereen vermanend op zijn/haar gedrag te moeten aanspreken, heb ik zo het vermoeden dat je eigenlijk politieagent had willen worden, dat was je grote droom.

    Maar ja, daar moet je minimaal 1.70 lang voor zijn, dus die droom ging niet door, in de verste verte niet :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  55. @Arminius

    Nee, idioot. Jij reageert op mijn post met een verwijzing naar één of ander tooltje uitgegeven door een paar pro-Israël organisaties, suggererend dat ik dat wel geïnstalleerd zal hebben. M.a.w. de links van Adamas naar sites waarbij vergeleken Het Zuur een toonbeeld van gematigdheid is, worden in jouw ogen uitsluitend als antisemitisch bestempeld door tools van de pro-Israël lobby.

    Bovendien had je al eerder aangetoond een racist te zijn. Niet dat ik het nou zo erg vind dat jij jezelf bij elke gelegenheid onmiddellijk ophangt. Dat is het leuke van complottertjes: binnen de kortste keren komt altijd de ware antisemitische aard bovendrijven. Troost je, het overkwam geendank maanden geleden ook al. Die wist ook niet hoe snel hij Jeroen te hulp moest schieten.

    @Adamas de Jodenhater

    Oh, ja, natuurlijk! Jij bent helemaal geen antisemiet! Arabieren zijn immers ook semieten en jij hebt helemaal niks tegen Arabieren, alleen tegen Joden! Man, dat ik dat was vergeten. Voortaan noem ik je gewoon Jodenhater i.p.v. Antisemiet. Kun je daarmee leven, Adamas?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. @Dadgad

    Laat Muddy Waters je troosten met champagne en een goede joint:P http://www.youtube.com/watch?v=oHowqKYSXNI

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ""Troost je, het overkwam geendank maanden geleden ook al. Die wist ook niet hoe snel hij Jeroen te hulp moest schieten.""

    Lul niet zo uit je nek, vertel maar eens waar je op doelt, flapdrol!!

    Oh ja, en ipv van over mij te lullen, geef eens antwoord op mijn vraag;

    ""Niemand denkt dat er geen complotten bestaan, John niet, Truth niet, ik niet.""

    Noem er eens een paar dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. "Gezien het feit dat jij denkt iedereen vermanend op zijn/haar gedrag te moeten aanspreken"

    Heb je het weer over je jezelf vriend? Dit blog is een spiegel voor je he?

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Het enige dát je hier überhaupt kunt doen is elkaar aanspreken op gedrag, mening, overtuigingen etc.

    Volkomen zinloos! haha.

    Meester p. Heerlijke muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik kreeg net een briljante ingeving;

    Overmorgen is het 10 jaar geleden dat de aanslag van 911 plaatsvond, dat is voor mij een mooi moment om definitief te stoppen met de internet "discussies" over dit onderwerp, en de onderwerpen die hier direct en/of indirect verband mee hebben.

    Kortom, na 9-11-2011 zien jullie mij niet meer, ik heb er echt genoeg van want oh oh oh oh wat is het eigenlijk zonde van je tijd en energie, en ik heb ook geen zin meer om een invulling te zijn voor de haatzaaiende mensen met een compleet ledig bestaan. Oké het was leuk, maar aan alles komt een einde, en dat is een mooi tijdstip.

    Nou, is dat mooi of is dat mooi!! Ik kijk er nu al naar uit :o))

    En ik wens de 'anti-complotters' alvast een zalig "debunk" leven toe, gooi je haar los en laat je gaan .. hahaha .. :o)) :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  61. "Zeg, Adamas, nu ik je toch hier zie: wat is eigenlijk een 'gecabaliseerde billenmaat'?"
    Bron.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Goedzo geendank! Ik ben trots op je! Oprecht dan.

    Nu nog zien natuurlijk of je hier weg kunt blijven, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. omg..geendank gaat ons verlaten..hier komen we nooit meer overheen.."grijpt naar de fles jenever". Dit zal bij Truth hard aankomen.

    Ok, genoeg met de schijnheiligheid. Excuseer me even een paar uur, jongens. Ik moet de aankondiging van de Grote Dag van de Afrekening met de Joden/Zionisten (doorstrepen wat je niet wenst) door Adamas de Jodenhater en Jeroen de Antisemiet verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oh, dan nog even dé blues zanger van alle blues zangers. Hoe hij het allemaal verzon begrijp ik niet. Ik hou het op goddelijke interventie.

    Robert Johnson - Sweet Home Chicago

    BeantwoordenVerwijderen
  65. @Dadgad

    Ken je het verhaal dat Robert Johnson op een kruising de duivel had ontmoet en dat die hem in ruil voor zijn ziel gitaarspelen had geleerd? Eikipedia heeft daar een artikel over: http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Johnson

    BeantwoordenVerwijderen
  66. 'Overmorgen is het 10 jaar geleden dat de aanslag van 911 plaatsvond, dat is voor mij een mooi moment om definitief te stoppen met de internet "discussies" over dit onderwerp, en de onderwerpen die hier direct en/of indirect verband mee hebben.'

    Na 9/11 verwacht ik het onderwerp eerlijk gezegd nauwelijks meer terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. ""Nu nog zien natuurlijk of je hier weg kunt blijven, haha!""

    Maak je daar maar geen zorgen over, mij zal je niet meer zien na die datum.

    Oké, woorden zijn woorden, maar de tijd zal het leren.

    En reken maar van yes dat ik me aan m'n woord zal houden want het komt zo langszamerhand echt m'n strot uit, en het is zonde van je tijd en energie.

    En geloof me, de toon van de artikelen en de manier hoe hier over "complotters" gesproken wordt en hoe de "discussie" met de "complotters" aangegaan wordt is LETTERLIJK ziekmakend, voor beide partijen, geloof me maar!!

    Dat maakt voor de vaste 'anti-complotter' hier niet uit want die hebben toch geen leven, die vragen zich af of er leven is vóór de dood.

    Enniewee.. de tijd zal het leren, maar ik kan je nu al vertellen dat je mij hier niet meer zal zien. De gein is er vanaf, en wat ik ook al zei, aan alles komt een einde, dus ook aan dit geleuter, en 9-11-2011 is daar een mooie datum voor.

    En @piemelvoordegladiolen, ik had een vraagje voor je die je ontwijkt, wat ráááárrrr, maar ik ben nog niet weg;

    ""Niemand denkt dat er geen complotten bestaan, John niet, Truth niet, ik niet.""

    Noem er eens een paar dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. ""Na 9/11 verwacht ik het onderwerp eerlijk gezegd nauwelijks meer terug te zien.""

    Kijk 's aan, mijn timing is een aangeboren talent

    BeantwoordenVerwijderen
  69. "Na 9/11 verwacht ik het onderwerp eerlijk gezegd nauwelijks meer terug te zien."
    In principe zag je het de laatste jaren ook al amper meer. O'ja, een paar mensen en her en der een paar postings op nujij maar het is eigenlijk vooral rond 9/11 zelf dat het boeltje weer even oplaait.

    Kan bij de sectie "fake moonlanding", "JFK", "Elvis is alive" enzovoort. Duikt af en toe op maar daar houd het bij op.

    Er stond trouwens een matig artikel in de Spits over het onderwerp complotten. Te weinig nuance en geen compleet beeld. Maar de complotbeweging kan er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. @Adamas de Loepzuivere.

    Hahahaha "gekoosjerd tuig", "gecabaliseerde billenmaat" Grappiger dan Max Tailleur

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Meester. En of ik het verhaal ken :). Zijn leven is een groot mysterie in de muziek wereld. Het enige wat met echt zeker weet is zijn muziek. En ik weet echt niet waar hij het vandaan haalde. Bij een klein aantal nummers hoor je duidelijk de invloed van bijvoorbeeld Skip James, maar dat zijn dan ook meer covers. Maar dat unieke geluid en die unieke zang heeft hij klaarblijkelijk helemaal uit het niets verzonnen. Vandaar ook... - hij moet het van de duivel gekregen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Geendank. Overmorgen wordt het jubileum waar we zullen vieren dat we de dikgedrukte woorden DOORGEDRAAIDE STALKENDE BEROEPSLEUGENAAAR nóóit meer voorbij zullen zien komen. Wat één féést zal het worden!

    TH zal waarschijnlijk een enorm verlies moeten verwerken met een onvoorstelbare depressie als gevolg, maar daar zal hij wel weer uitklimmen.

    En jij? Wat ga jij doen, de Himalaya beklimmen? Dan kun je eenmaal bovenaan de bergtop gekomen voor de allerlaatste keer op volle borst de woorden DOORGEDRAAIDE STALKENDE BEROEPSLEUGENAAR uitschreeuwen. Daarna raak je verlicht en zul je door India trekken als leermeester en Boeddha. De vrouwtjes zullen zich aan je voeten werpen. In het openbaar zul je je natuurlijk als geheelonthouder voordoen. Maar niemand die merkt dat je de dames "kom om 6 naar het bos" toefluistert.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. ""Geendank. Overmorgen wordt het jubileum waar we zullen vieren dat we de dikgedrukte woorden DOORGEDRAAIDE STALKENDE BEROEPSLEUGENAAAR nóóit meer voorbij zullen zien komen. Wat één féést zal het worden!

    TH zal waarschijnlijk een enorm verlies moeten verwerken met een onvoorstelbare depressie als gevolg, maar daar zal hij wel weer uitklimmen.

    En jij? Wat ga jij doen, de Himalaya beklimmen? Dan kun je eenmaal bovenaan de bergtop gekomen voor de allerlaatste keer op volle borst de woorden DOORGEDRAAIDE STALKENDE BEROEPSLEUGENAAR uitschreeuwen. Daarna raak je verlicht en zul je door India trekken als leermeester en Boeddha. De vrouwtjes zullen zich aan je voeten werpen. In het openbaar zul je je natuurlijk als geheelonthouder voordoen. Maar niemand die merkt dat je de dames "kom om 6 naar het bos" toefluistert.""

    Jij geeft een perfect voorbeeld van waarom ik ermee stop, wat een verspilling van tijd en energie.

    Bedankt dat je me er nog even op wijst dat hier de waanzin heerst.

    Ook grappig om te zien dat je nu zelf datgene citeert waar je me denk ik wel een maand lang mee lastiggevallen hebt omdat je het zogenaamd onfatsoelijk zou vinden, en nu citeer jij hetzelf .. hahaha .. en de hele teringzooi bij elkaar liegen en consequent weigeren de verantwoording te nemen is voor jullie soort volk wel fatsoenlijk en heel normaal, want jullie weten niet beter en kunnen niets anders.

    Nogmaals, bedankt dat je me nog even wijst op de waanzin en de hypocrisie die hier heerst, hartelijk dank daarvoor, met die banaan in datgat :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  74. haha! Graag gedaan. Geendank! (geendank)

    Dit is een inderdaad een leeuwenhol van clowneske waanzinnigen. Vermakelijk hier dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Bovendien onder mijn lievelings vrouwen bevinden zich ARABISCH-SEMITISCHE schoonheden idijood!

    Ja jij onderhoudt zeker een harem vol met Arabische jodinnen of niet?. Net als in 8 1/2 geef je ze zeker ook met de zweep ervan langs? En dan kom je na een dag hard strijden tegen demonisch gedreven judeosloofjes(waarom herkent mijn woordenboek dit maar niet?) thuis en lees je je teefjes een van je gebruikelijke wartaal gedichten voor. Wie er het eerst in slaagt het te ontcijferen krijgt dan te eten, terwijl de rest er met de zweep van langs krijgt en zodanig de gaskamer wordt ingedreven.... niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Dadgad, je hebt een zieke geest

    geendank, idd een mooi moment om er mee te stoppen. Ook ik vind het genoeg zo. Ik geef het stokje door.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Uitstekend. Ze gaan er allemaal vandoor. Met de staart tussen de benen! Rauss!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ja, ik denk dat ik zondag maar eens een
    klein feestje ga vieren

    BeantwoordenVerwijderen
  79. @geendank:

    "Jij hebt echt een bord voor je kop"

    Of in andere termen: je kunt geen artikel van Barracuda bedenken die daarover zou zijn gegaan.
    Tja, dat wist ik al vantevoren...

    Uit de lucht gegrepen retoriek dus...

    @dadgad:
    "Th vies vuil secreet(ik bedoel lieveling) dat je er bent geef nou is antwoord op geendank, dan zijn we er ook vanaf. Deze losgeslagen retorische maniak wil het woordje "Nee" lezen. "

    heeft geen enkele zin, want dan gaat hij gewoon naar fase 2.
    Daarvan hebben we een glimp mogen opvangen toen deweb suggereerde dat barracuda loog.
    Toen kreeg opeens barracuda de repeterende vraag.
    Inmiddels zegt hij het zelf zat te zijn, mijn ervaring is dat dat niet lang duurt.
    Die zien we vanzelf weer terug hier...

    En dan begint het spel weer van voren af aan....

    @cRR:
    Uiteraard staat niet alles in het rapport.
    575 kubieke foot aan materiaal: dacht je werkelijk dat ze dat allemaal 1 op 1 in het rapport stoppen?

    @arminius: elke dag zijn er wel ergens oefeningen, dus hoezo toeval?
    Verder blijkt dat je het ene gat niet van het andere kunt onderscheiden, dus...

    @vandergalien:
    "Indien ik Bush was geweest, had ik de CIA de Truthers in het geheim laten financieren. "

    Gaaf, een false flag-operatie binnen de gelederen van de complotdenkers :o)
    Grap is dat enkele zo paranoia zijn dat ze inderdaad denken dat dit het geval is.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Aardig artikel dat vertelt wat Al Qaeda gewonnen heeft met de aanslagen op 911:

    http://www.nrc.nl/nieuws/2011/05/03/vs-deed-precies-wat-bin-laden-wilde-geld-verspillen/

    "Amerika heeft Osama bin Laden in de kaart gespeeld met miljardenverslindende oorlogen en veiligheidsmaatregelen. De kostbare klopjacht op hemzelf past helemaal in de strategie van Al Qaeda: de vijand economisch verlammen."

    BeantwoordenVerwijderen
  81. ""Of in andere termen: je kunt geen artikel van Barracuda bedenken die daarover zou zijn gegaan.
    Tja, dat wist ik al vantevoren...""

    Hou je maar koest doorgedraaide STALKENDE BEROEPSLEUGENAAR, na morgen kan je eindelijk weer op de top van je apenrotsje zitten, dan kan je je wonden gaan likken en nadenken over wat er nu eigenlijk allemaal gebeurd is, en deze zal jij nooit meer vergeten, ongelooflijke creep dat je bent;

    ""@ Truth Hurts, reuze interessant hoor allemaal, maar ik reageer niet op andere blogs, laat staan dat ik daar andere pseudoniemen gebruik.""

    Spreekt Barracuda hier de waarheid??

    BeantwoordenVerwijderen
  82. http://www.nrc.nl/nieuws/2011/05/03/vs-deed-precies-wat-bin-laden-wilde-geld-verspillen/


    En dan te bedenken dat de 'anti-complotters' achter het beleid van Bush stonden, iedereen die niet achter het beleid van Bush stond werd voor rotte vis uitgemaakt, en oh oh oh oh wat voelen ze zichzelf snugger.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Daar gaan we weer:

    @geendank:
    toon eens aan dat bijv. barracuda, vandergalien of ik achter het beleid van Bush staan of stonden..

    BeantwoordenVerwijderen
  84. ""Daar gaan we weer:""

    Precies, daar gaan we weer, doorgedraaide STALKENDE BEROEPSLEUGENAAR!!!!!!

    Jij bent echt zo een ongelooflijke imbeciel dat is met geen woorden uit te drukken, het feit alleen al dat je het presteert om iedere keer met een uitgstreken porum op mij te reageren maar wel consequent deze vraag weigert te beantwoorden terwijl je weet dat ik 'm ga stellen, dat kan je alleen doen wanneer je absoluut geen zelfrespect hebt;

    ""@ Truth Hurts, reuze interessant hoor allemaal, maar ik reageer niet op andere blogs, laat staan dat ik daar andere pseudoniemen gebruik.""

    Spreekt Barracuda hier de waarheid??

    Maar het maakt allemaal niet meer uit, althans het maakt mij niet meer uit want dit is toch m'n voorlaatste dag.

    Dus vertel maar eens achter welke beslissingen je niet stond die Bush genomen heeft naar aanleiding van 911.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ach, je bekende truc: jij beschuldigt me ergens van, en ik moet dan maar jouw huiswerk gaan maken en aantonen dat jouw beschuldiging niet klopt..

    Tja, zo werkt het niet: jij roept dat de anticomplotters achter bush zijn beleid stonden.

    Nou, toon maar aan dan.

    Citeer bijv. eens barracuda, vandergalien of mij waarin een van ons zich achter Bush schaart.
    Immers, je bewering is toch ergens op gebaseerd?
    Of toch niet?

    Tja, ik durf te wedden dat je met geen enkel citaat of met geen enkele link komt...

    Je zwamt maar wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  86. ""jij beschuldigt me ergens van""

    Ik had het over 'anti-complotters', zoals jij het altijd over de 'complotters' hebt.

    Maar dat doet er verder niet toe, je bewijst nu wéér heel mooi wat een leugenachtig en valssecreet je bent!!

    Want er is maar één antwoord mogelijk, en die kan je niet eens vermelden.

    Je zou tegen de beslissing van Bush moeten zijn geweest om a'stan, irak, en delen pakistan aan te vallen.

    Dat waren de beslissingen van Bush (en ik twijfel nu even of onder Bush al delen van pakistan aangevallen werden) naar aanleiding van 911 die de VS zo wat bankroet hebben gemaakt, waar het artikel wat je citeert over gaat.

    Maar dat antwoord geef je niet, daarentegen probeer je wéééér met je smerige kat en muis spelletjes te beginnen, wat je altijd flikt, ongelooflijke teringhond dat je bent, ja ik ben jou echt spuugzat.

    Kijk @datgat, dit is de reden waarom ik die onbeantwoorde vraag bleef herhalen omdat je anders iedere keer, maar dan ook echt iedere keer, geconfronteerd wordt met dat achterlijke geleuter van die imbeciel, het is continu list en bedrog!!!!

    En dan komt het volgende punt, als th echt denkt achter de waarheid te staan, waarom moet die dan altijd liegen, bedriegen en list en bedrog toepassen??

    Dat is niet te rijmen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. @Truth

    Chomsky is er van overtuigd dat er in de VS relatief weinig mensen de straat opgingen tegen de oorlog in Irak mede omdat rond de tijd dat die oorlog op haar hoogtepunt was, ook de Thruth-movement op haar hoogtepunt was.

    In plaats van te protesteren tegen de oorlog, verspilden de Truthers hun energie aan complottheorieën die alleen al qua aannames zó absurd waren dat ze nooit enige kans maakten een aanzienlijk deel van de bevolking te mobiliseren.

    In zijn ogen (en in de mijne) waren de Truthers een godsgeschenk voor Bush en de zijnen. Men kon gewoon een groot deel van de tegenstanders van de regering Bush wegzetten als doorgedraaide complotmalloten.

    Bovendien wist men uiteraard dat er niks te bewijzen viel voor de Truthers en dat de Truthers dús tot in lengte van dagen energie zouden blijven verspillen. Energie die ze ook hadden kunnen gebruiken om zakelijke kritiek op de oorlogen in Irak en Afghanistan uit te oefenen en te proberen daar massaal verzet tegen te mobiliseren.

    Als de Truthers niet bestonden, had Cheney ze uit moeten vinden.

    Het andere grote linkse Amerikaanse icoon - Michael Moore - denkt er overigens precies zo over. Wat een verspilling van tijd en energie.

    Overigens heeft Chomsky nooit beweerd dat de Truthers daadwerkelijk gefinancierd werden door de overheid:P

    BeantwoordenVerwijderen
  88. ""jij beschuldigt me ergens van""

    Ik had het over 'anti-complotters', zoals jij het altijd over de 'complotters' hebt.

    Maar dat doet er verder niet toe, je bewijst nu wéér heel mooi wat een leugenachtig en valssecreet je bent!!

    Want er is maar één antwoord mogelijk, en die kan je niet eens vermelden.

    Je zou tegen de beslissing van Bush moeten zijn geweest om a'stan, irak, en delen pakistan aan te vallen.

    Dat waren de beslissingen van Bush (en ik twijfel nu even of onder Bush al delen van pakistan aangevallen werden) naar aanleiding van 911 die de VS zo wat bankroet hebben gemaakt, waar het artikel wat je citeert over gaat.

    Maar dat antwoord geef je niet, daarentegen probeer je wéééér met je smerige kat en muis spelletjes te beginnen, wat je altijd flikt, ongelooflijke teringhond dat je bent, ja ik ben jou echt spuugzat.

    Kijk @datgat, dit is de reden waarom ik die onbeantwoorde vraag bleef herhalen omdat je anders iedere keer, maar dan ook echt iedere keer, geconfronteerd wordt met dat achterlijke geleuter van die imbeciel, het is continu list en bedrog!!!!

    En dan komt het volgende punt, als th echt denkt achter de waarheid te staan, waarom moet die dan altijd liegen, bedriegen en list en bedrog toepassen??

    Dat is niet te rijmen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. http://www.indymedia.be/index.html%3Fq=node%252F26620.html

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Pvg,

    Dat is erg interessant wat je net zegt. Zo heb ik er nooit over nagedacht. Chomsky heeft toch wel erg scherpe opvattingen altijd, ik heb een aantal interviews met hem gezien. Ik ga maar wat boeken van hem lezen. Heb je een aanrader? Ik ben toch wel erg benieuwd wat zijn anarchosyndicalisme nu precies inhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. ""Men kon gewoon een groot deel van de tegenstanders van de regering Bush wegzetten als doorgedraaide complotmalloten.""

    En al waren het geen doorgedraaide complotmalloten, dan hebben jullie je uiterste best gedaan om iedereen dat te doen geloven!!!!!!

    En wie waren de tegenstanders van Bush? Jij niet??

    Oké, dus jij stond achter de beslissingen van Bush!!

    Het is echt schandalig wat je nu probeert, je probeert de tegenstanders van Bush de daden Bush in de schoenen te schuiven, en dat is te krom voor woorden, het spinnen draait weer op volle toeren, want er is blijkbaar een verandering gaande die niet positief is voor de 'anti-complotter'!!!!!

    Het feit dat je nu de daden van Bush in de schoenen van de tegenstanders van Bush probeert te schuiven is echt te belachelijk voor woorden, maar je geeft wel toe dat de "complotmalloten" de tegenstanders van Bush waren, wat inhoudt dat de 'anti-complotters' geen tegenstanders van Bush waren, maar nu wel de daden van Bush in de schoenen van de tegenstanders van Bush proberen te schuiven!!

    En dat is hééééééééllllll vééééééééllll zeggend!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. @Dadgad

    Je vindt veel interviews met - en artikelen van - Chomsky op zijn site: http://www.chomsky.info/

    De site bevat ook previews van veel van zijn boeken, waaronder "9/11".

    Er is net een nieuw boek van Chomsky verschenen over 9/11, maar dat heb ik nog niet gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. @Dadgad

    Ik heb het al eens eerder gelinkt, maar hier is nogmaals het beroemde/beruchte interview met Chomsky over 9/11: http://www.chomsky.info/

    Link het door naar een Truther en je box wordt bedolven onder de haatmail:P

    Hier drijft hij de spot (op een vrij milde manier, trouwens) met de politieke en wetenschappelijke achtergrond van Truthers: http://www.youtube.com/watch?v=ZrEDo9ChSdQ&feature=related

    Dit is een minder bekend interview, waarin hij nogmaals zijn visie op 9/11 samenzweringstheorieën uiteenzet: http://www.youtube.com/watch?v=-_fFkLcRrBE&feature=related

    Genoeg met de links nu, voordat Arminius mijn links gaat tellen:P

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Hey piemelvoordegladiolen, je blijft maar doorgaan met je hetze, het is echt te ziek voor woorden!!

    ""Hier drijft hij de spot (op een vrij milde manier, trouwens) met de politieke en wetenschappelijke achtergrond van Truthers""

    Dat is te krankzinnig voor woorden!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik heb hier lange tijd geleden al eens betoogd dat complotdenken niet veel met kritisch denken te maken heeft, maar vaak juist de kritische kijk op de samenleving ondergraaft.
    Onzinnige complottheorieën (d.w.z theorieën zonder gedegen onderbouwing) dragen niet bij tot een zinvolle (radicale) kijk op diverse maatschappelijke onderwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. @Fassbinder

    Eens. Ik meen me te herinneren dat Eric Krebbers jaren geleden ook al eens schreef dat complotdenken niet in linkse hoek, maar in rechts-populistische hoek thuishoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. ""dragen niet bij tot een zinvolle (radicale) kijk op diverse maatschappelijke onderwerpen""

    Welke (radicale) kijk heb jij dan bijgedragen op diverse maatschappelijke radicale onderwerpen, wat hebben de anti-complotters uberhaupt bijgedragen behalve het beleid van Bush te steunen en de tegenstanders voor 'complotmalloten' uit te maken??

    Nu wordt geprobeerd om de tegenstanders van Bush de daden van Bush in de schoenen te schuiven.

    En dat is hééééééééllllll vééééééééllll zeggend!!!!!!!!!!!!!!!!


    Buiten het feit dat je er nog weleens compleet naast kan zitten met je 'complotmalloten'.

    En die 'complotmalloten' verzette zich tegen allerlei acties die door de regering Bush werden ondernomen met 911 als excuus, maar werden continu tegengewerkt en voor gek en voor complotmalloten en voor antisemiet en voor amerika-heters etc uitgemaakt. Wat nu als die mensen de zich niet 24/7/52 hadden gericht op de "complotmalloten" maar op de werkelijke problemen en misdaden die gecreerd zijn met 911 als excuus, wat dacht je daarvan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik heb de laatste jaren zelf ook de indruk gekregen dat de zg truthers niet open staan voor een andere mening dan die van hen zelf. Je kunt het vergelijken met een politieagent die er al bij voorbaat van uitgaat dat jij schuldig bent aan een misdrijf, en daar bewijzen voor gaat zoeken, terwijl je onschuldig bent. Men pretendeert een open mind te hebben, maar eigenlijk heeft men dat helemaal niet. Men wil alleen maar bevestigd worden in een overtuiging. Nog afgezien van de idioten die geloven dat er helemaal geen vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen etc. etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. ""Ik heb de laatste jaren zelf ook de indruk gekregen dat de zg truthers niet open staan voor een andere mening dan die van hen zelf.""

    Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt, of wie je uberhaupt met de zg truthers bedoelt, bedoel je daar (ook) jezelf mee??

    Want op mij slaat het namelijk niet, ik heb altijd gezegd niet met zekerheid te kunnen zeggen dat bv 911 een insidejob geweest zou zijn, maar ik acht die kans wel groter. Heb jij een zg anti-truther ooit horen zeggen dat hij/zij niet met zekerheid kan zeggen dat 911 door Al-Qaida gepleegd is?? Nee, dat heb je nog nooit gehoord want als dat gezegd wordt dan hebben ze geen poot om op te staan, en kunnen ze hun hetze wel vergeten. Dus je draait het om gappie, en ik vraag me af waarom, of had je het over jezelf??

    Sterker nog, het wordt me zelfs verweten dat ik niet altijd met zekerheid iets kan bevestigen of ontkennen, en daardoor de eventuele mogelijkheid niet uitsluit, bevestig of ontken.

    Zoals @Fassbiner me net in zijn laatste reactie op het andere draadje dat nog kwalijk nam, ik citeer;

    'zonder zelf een duidelijke mening te geven'.

    Ik geef altijd duidelijk mijn mening, en soms houdt mijn mening in dat ik iets niet met zekerheid kan bevestigen noch ontkennen. En daardoor de eventuele mogelijkheid van bv een complot ook niet kan uitsluiten, want ik weet het niet, en dat trekken ze helemaal niet .. hahaha .. ja ik vind dat echt komisch :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  100. @geendank:

    "Want op mij slaat het namelijk niet, ik heb altijd gezegd niet met zekerheid te kunnen zeggen dat bv 911 een insidejob geweest zou zijn, maar ik acht die kans wel groter. Heb jij een zg anti-truther ooit horen zeggen dat hij/zij niet met zekerheid kan zeggen dat 911 door Al-Qaida gepleegd is?? Nee, dat heb je nog nooit gehoord want als dat gezegd wordt dan hebben ze geen poot om op te staan, en kunnen ze hun hetze wel vergeten. Dus je draait het om gappie"

    Precies, daar draait het om.
    Dus omdat iemand nooit voor 100% kan uitsluiten dat de wtc-torens met een energiestraal vanuit de ruimte zijn verdampt, of zijn opgeblazen middels een nucleaire demolitie mag die persoon dat soort theorieën niet ridicuul vinden.
    Want dan voer je een hetze tegen ze...

    En de grap is dat geendank dat andersom juist wel doet: als iemand er van overtuigd is dat 911 door de 19 kapers is gedaan, dan steekt hij in een tirade los: die persoon is dan anti-islam, wil per definitie dat moslims achter de aanslagen zitten, etc..

    En dat is nogal hypocriet: enerzijds geen moeite hebben met de overtuiging dat Bush met bijv ruimtewapens in de weer is geweest, maar anderszijds wel moeite hebben met de overtuiging dat het terroristen waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. @vandergaliën:

    "In zijn ogen (en in de mijne) waren de Truthers een godsgeschenk voor Bush en de zijnen. Men kon gewoon een groot deel van de tegenstanders van de regering Bush wegzetten als doorgedraaide complotmalloten."

    Klopt helemaal en dat heb ik in het verleden ook enkele malen gesteld.
    Door de waanzin van de complotbeweging wordt eenieder die een kritische mening heeft over 911 al gauw gezien als een complotgek.
    Dat is gewoon compleet verknald.

    probeer bijv. eens met google te zoeken naar serieuze informatie over 911.
    Dat lukt je bijna niet, vrijwel alle zoekresultaten verwijzen naar een of andere complot rond 911..

    BeantwoordenVerwijderen
  102. "Nog afgezien van de idioten die geloven dat er helemaal geen vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen etc. etc."

    of idioten die hetzelfde denken over het pentagon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Die doorgedraaide STALKEDNDE BEROEPSLEUGENAAR sprak mij in he tbegin erop aan dat ik een keer rond 1 uur in de nacht reageerde, daar begon ie over te zeiken bij gebrek aan argumenten. De bekende tactiek die op niets gebaseerd is want hij reageert zelf continu rond dat tijdstip, en later.

    Hij is zo een ongelooflijk vals teringsecreet dat is met geen pen te beschrijven, ik heb zelden zo'n figuur meegemaakt. En vanwege het bord voor z'n kop die dikker is dan de klaagmuur en het totale gebrek aan zelfrespect blijft ie maar doorgaan met z'n list en bedrog alsof er niets gebeurd is, hij is echt voer voor psychiaters.

    ""of idioten""

    Over idioten gesproken;

    '@ Truth Hurts, reuze interessant hoor allemaal, maar ik reageer niet op andere blogs, laat staan dat ik daar andere pseudoniemen gebruik.'



    Jij hebt sowieso niets vertellen want je hebt bewezen een grote leugenaar te zijn en je erkent nooit te zullen toegeven als @barracuda liegt.

    Jij bent letterlijk een creep, het is niet anders.

    En waar zijn je punten waar je het met de beslissingen van Bush oneens was die hij genomen had naar aanleiding van 911??

    Nee, antwoord maar niet, je verkondigt toch enkel leugens, of je zwijgt gewoon als het graf. Ik heb genoeg van je, en ik ben toch pleite na vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen