Extra

woensdag 12 september 2012

Mocienne

Zoals je kleindochters hebt van Eisenhouwer die denken dat zij geronseld zijn voor een geheime Marsoperatie, zo heb je ook vrouwen uit Bilthoven die denken een dochter van Michael Jackson te zijn. Mocienne Elizabeth Petit Jackson zou door Michael Jackson op Haïti verwekt zijn, en daar ter wereld zijn gekomen op 15 november 1978. Naar eigen zeggen zou ze zijn weggemoffeld door Michaels moeder Katherine die haar wijsmaakte dat ze een dochter was van de zus van Diana Ross, Barbara. Bij die kidnap zouden de zeven ontvoerders allemaal zijn geliquideerd. Vandaar die nergens zijn te vinden.

In de zomer van 2010, ruim een jaar na zijn dood, heeft ze in de Verenigde Staten al eens nadere stappen ondernomen om de familierelatie vast te doen stellen, in het bijzonder toestemming gevraagd om een DNA-onderzoek uit te voeren op het stoffelijk overschot van Michael Jackson. 

Haar moeder 'Barbara Ross' liet in 2010 in een reactie aan RTL-Boulevard weten dat het hele verhaal wat haar betreft naar het rijk der fabelen kan. Hoe dan ook, Mocienne was niet blij met alle negatieve publiciteit, en al helemaal niet met het oordeel in Spitsnet van psycholoog Wijnberg die inging op 'mogelijke beweegredenen van betrokkene'. Die lijken het gevolg van 'affectieve verwaarlozing' en 'geschiedenis van emotionele armoede'. 'Het is een hele menselijke eigenschap om je eigen leugens te geloven. Als ik de zonnebril van mijn vrouw kwijtraak en daar een smoes voor verzin, dan ga ik er na tien keer dat verhaal te hebben verteld zelf ook in geloven.'

Mocienne stapte naar de rechter, maar die heeft haar eis tot schadevergoeding verworpen: 'Door een website te openen en te onderhouden waarmee eiseres haar gehele verhaal in de openbaarheid heeft gebracht, heeft zij haar recht om zich te beroepen op bescherming van haar persoonlijke levenssfeer aanzienlijk ingeperkt. Eiseres was geen bekend persoon, maar zij heeft zich daartoe proberen op te werken door via het internet publiekelijk uiting te geven aan haar stellige overtuiging dat zij zeer naaste familie is van de beroemdheid Michael Jackson.'

195 opmerkingen:

  1. Precies. Gisteren werd ik ervan beschuldigd de "privacy" van Micha Kat te schenden door te speculeren over zijn persoonlijkheidsprobelmatiek, maar een exhibitionist als Kat, die zijn hele hebben en houden evengoed als Mocienne in de openbaarheid plaatste, is gewoon "fair game". Het was Kat zelf die het recht op bescherming van zijn persoonlijke levenssfeer inperkte tot het absolute nulpunt.

    Bovendien komt daar bij Kat nog eens bij dat het algemene belang zwaarder weegt dan zijn persoonlijk belang.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mocienne Petit Jackson autobiografie is uit, voor de mensen hier die denken iets over mijn leven en rechtszaken te kunnen zeggen https://store.kobobooks.com/nl-nl/ebook/thriller-betrayal

      https://store.kobobooks.com/nl-nl/ebook/thriller-dark-side-of-the-netherlands
      https://www.youtube.com/watch?v=4Ra7r26F7lo

      Verwijderen
  2. Exact. Bovendien is het ook een beetje meten met twee maten. Want als het profiel een wonderbaarlijk positief beeld zou hebben laten zien, dan was het vele malen dankbaar gekopieerd en bejubeld. Maar nu het beeld minder fraai is, wordt er gehuild en geprutteld over 'privacy'.

    Daarnaast zou ik als ik Kat was mijn tijd besteden om met een woordenboek in de hand de woorden 'geen enkele uitlating over deze rechtszaak' eens goed analyseren op betekenis.

    Ik vermoed dat hij dan niet tot de conclusie komt dat dit dan betekent dat je de schorsingsvoorwaarden letterlijk overneemt uit de processtukken en deze op je site publiceert.

    Nog geen dag op straat, en de zelfdestructie neemt al weer de overhand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oog om oog, jawel ze zijn er nog. Rechter kan altijd later nog. Precies wat Kat zelf ook doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Oog om oog" zou zijn Kat nu te provoceren, waardoor hij in no-time weer in zijn oude toestand vervalt, en hij weer mag uitzien naar zijn wekelijkse onderhoud met de gevangenisdominee.

    Dit is meer een luguber "Kat en Muis"-spelletje. Ik bedoel je eerste artikel na je schorsing de titel "Geen Enkele Uitlating Over Strafzaak" meegeven, en vervolgens het juist over de strafzaak hebben en er zelfs letterlijk uit citeren is wel een heel eigenaardige en uitdagende interpretatie van de realiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ziva
    Klopt als een zwerende vinger, maar wat we lezen is niet wat we weten. Uitspraak van de rechter en zijn geledingen afwachten, dan eventueel flink ageren. Stel dat er sprake is van chantage van Kat, noem maar een hele dwarse straat. Kort dag, vreet bij mij geen brood. Benieuwd hoe dat JD verhaal uitpakt. Holocaust idem. Detail is , dat zijn bruine knar in 2 weken, nu lijkbleek overkomt. Zonnebank afgepakt? Zat hij tussen speedbootvriendjes op Marbella? Vragen mensen, ach ach, gewoon effe afwachten. Boratgehalte neemt rasse schreden toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ziva
    Ik vraag mij dus af , waarom Kat denkt dat hij "vrienden heeft", gezien die mededeling van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een zwerende vinger moet je dringend behandelen @geen anders gaat het echt fout.

    Kat is zo'n zwerende vinger waar zich hele zorgwekkende ontwikkelingen openbaren. Kijk maar eens naar deze video van hem. Vanaf 4:20 mins komen er hele zorgelijke gedachten naar boven, die wanneer die zich vaker voordoen bij hem alle reden geven om onmiddellijk op een paar rode knoppen te drukken.

    Bij een gezond mens vormen zich dit soort fantasieën niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ziva
    Gekeken, voer zelden leesopdrachten uit maar omdat jij het bent.

    Kat is daar een show aan het opvoeren meer niet. Zwarte humor , moet je van houden. Hoeveel miljoenen mensen kijken en praten er niet naar "kettingzaagfilms"? Rambo, schietspellen met het nodige spattige werk? Allemaal naar het pieterbaan?
    Figuren als Kat die bij het slachten van een kip van hun stokkie gaan. De duidelijke artiqulatie van kat geeft tevens aan dat hij niet buiten zinne is. Dat weet ik uit de nodige ervaring, moest jij ook weten. Zorgvuldig via JDTV gemaakte pulp fiction. Goeie smorgens sinterklaas met Hans Teeuwen, is ook niet wettig te beoordelen.

    http://m.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&client=mv-google&v=C1h0sZNKt3o

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het kijken naar 'kettingzaagfilms' of het spelen van bloedige video-games is (psychologisch) heel iets anders dan het zelf hebben van dergelijke gedachten of fantasieën. Dat is nou echt appels met peren vergelijken.

    Neem jezelf wat mij betreft als voorbeeld. Wanneer jij op je verjaardagfeestje een gelijksoortige tirade afsteekt zit je familie- en vriendenkring je waarschijnlijk met stomheid geslagen aan te staren. (tenminste dat mag ik hopen ;-)).

    Dit is geen humor, dit is niet voorbereid, dit is een spontane uiting van het opschuiven in de geweldspiraal, en (!) richting een psychose.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @geen

    De duidelijke artiqulatie van kat geeft tevens aan dat hij niet buiten zinne is.

    Dat is juist de 'scary part'.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ziva
    Inderdaad mijn omgeving zou mij ter plekke flink van repliek dienen. Maar het verwachtingspatroon van Kat hoeft niet wettig te voldoen aan ieder doelgroep die hij bereikt. Persoonlijk val ik in slaap bij een horror film, terwijl jij op de kast zou kunnen vliegen.;-)
    Onder goed voorbereid versta ik, propagandaclipjes van jdtv in combinatie met een
    ingestudeerde donderspeech, voor zijn THC doelgroepje, die de overheid als kop van Jut willen gebruiken. Daar gaan diversen waarschijnlijk flink over de schreef, vermoedelijk ook Kat.
    Gechargeerde manier om bepaalde lieden uit de tent te lokken, goed gelukt. Niks gekte, ben je mal?:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @geen

    Je kan aan de mimiek van Kat zien dat hij de zinnen ter plekke construeert, dus niet 'ingestudeerd heeft'. Wanneer het 'goed' zit in iemands hoofd en deze persoon steekt een soortgelijke rant af, dan zie meestal een contradictie verschijnen. Een spontaan giecheltje bijv. Dat is je brein dat moeite heeft met de zinnen die je zegt, en je van repliek dient.

    Dat is niet wat je waarneemt bij Kat. Integendeel zelfs, je ziet hem verder afglijden en de negatieve emotie toenemen.

    Niet het beeld dat je wil zien wanneer je zoekt naar signalen dat het 'Niks gekte, ben je mal?' gedrag is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ziva
    Kreeg Ooit een mes op mijn strot van een mafkees in een achterbuurt van Barcelona. Keek raar uit zijn ogen die gast. 30 jaar in Venray gewoont, veel open inrichtingen. Op bijna iedere hoek van de straat kwam je patienten tegen. 35 jaar operationeel met mensen als leidingevende. Ook nog wat scholing, en de nodige anektdotes waar ik een boek over kan schrijven.
    Bedenk eens de (voor nu) absurde mogelijkheid dat Kat samen met een Demmink team een groot netwerk aan het oprollen is, kan allemaal. Gewoon rechter afwachten. Trouwens een telefoontje over bepaalde autoklachten naar jouw garage , staan ze dan gelijk met een nieuwe motor klaar? Gewoon wachten op de inventarisatie, met evt. No mercy vonnissen
    Als pieterbaan noozakelijk is moeten artsen dat bepalen, in de juiste volgorde en niet een paar op de kast gejaagde lezers.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als ik naar zijn manier van praten kijk, herken ik eerlijk gezegd een zeer specifiek kenmerk van manische depressie (en ook wel ADHD, maar zeker geen narcisme): pressured speech. Kat is geneigd om zeer snel te gaan praten en nog wel netjes zijn woorden uit te spreken, maar wel aan samenhang te verliezen naarmate zijn monoloog vordert.

    "the ideas and associations are arriving thick and fast and if you're expressing them by talking to someone, the speech tends to be faster than usual, the idea content more dense, the apparent digressions more abundant and noticeable."

    Hij doet bijna niet anders. Overigens is "manic speech" nauwelijks te faken en zeker niet als het aantoonbaar geïmproviseerd werd, want de hersenen van "normale" mensen hebben dat tempo nou eenmaal niet.

    Er wordt ook voor gewaarschuwd, dat bipolairen makkelijk voor narcistisch aangezien kunnen worden. Hier bijvoorbeeld:

    The bipolar's swollen self-esteem, overstated self-confidence, obvious grandiosity, and delusional fantasies are akin to the narcissist's and are the source of the diagnostic confusion. Both types of patients purport to give advice, carry out an assignment, accomplish a mission, or embark on an enterprise for which they are uniquely unqualified and lack the talents, skills, knowledge, or experience required.

    But the bipolar's bombast is far more delusional than the narcissist's. Ideas of reference and magical thinking are common and, in this sense, the bipolar is closer to the schizotypal than to the narcissistic.
    There are other differentiating symptoms:
    Sleep disorders - notably acute insomnia - are common in the manic phase of bipolar and uncommon in narcissism. So is "manic speech" - pressured, uninterruptible, loud, rapid, dramatic (includes singing and humorous asides), sometimes incomprehensible, incoherent, chaotic, and lasts for hours. It reflects the bipolar's inner turmoil and his/her inability to control his/her racing and kaleidoscopic thoughts.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ziva
    Er zijn ook van die joetjoeps waarin Micha uitgeschreven teksten en ticker tapes opleest, met exact hetzelfde cliche gedrag van de thcgestoorde. Ik snap daarom niet de weerstand tegen de wietpas niet/wel aangaande de privacy niet, ze zijn zo herkenbaar als een olifant achter een boom. Kat gebruikt m.i. geen drugs, tegenwoordig ook al getuigen van een sterke rug. Wat kan die Kat gek doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @Jeroen

    Mee eens. In een vorig draadje zei ik daarom al dat het erg moeilijk is om het werkelijke probleem boven water te krijgen, en dat er veelal sprake is van meerdere stoornissen, of lagen door elkaar.

    Echter het gebrek aan empathie, en het snelle wisselen tussen 'fake' en het ware aard van het beestje, zoals fraai te zien in dit chat-bericht, plus de enorme agressie tegen alles en iedereen dat hem 'kwetst' maakt dat ik verder kijk dan de conclusie: bipolair.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @geen

    Waarom schrijf je zoiets als er net geschreven werd dat iets als "manic speech" helemaal niet te improviseren is? Dan kom je met een voorbeeld uit het ongerijmde aanzetten, want natuurlijk zijn veel andere gedragingen (zoals net doen of je heel stoned bent) weer veel makkelijker te improviseren. Maar daar hadden we het niet over.

    Hoe kan je imitaties van "echt" onderscheiden? Iemand die imiteert, zal proberen zijn gedragingen te passen in de vooroordelen die zijn "target audience" heeft over iemand die bijvoorbeeld stoned is. Die gaat dan bijvoorbeeld Koos Koets nadoen en een beetje wazig en nasaal praten. Terwijl iemand die stoned is ondertussen ligt te slapen, of zijn paranoia op het internet voedt met complottheorieën en otrivinetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een door eric donk jdtv gemonteerde joetjoep, waarin micha kat afgeeft op jdtv al zijn niet onverdeelde onbetaalde verslaafde dakloze vriendschappen.
    If you cannot beat them, join them, maar dan weer een foutje bedankt, the good and the bad guy? Multipolaire media u vraagt wij draaien. Over dictie gesproken, old school nlp van de bovenste plank. Overdrijven is een vak. Kom maar op met die voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Interessant wat Ziva en Jeroen schrijven. Ik kan als leek op dit gebied niet meepraten, maar wil wel, wat de filmpjes betreft, een ander perspectief toevoegen.
    Micha Kat heeft, kort door de bocht gezegd, geprobeerd de Nederlandse Alex Jones te worden. Dat was in de eerste plaats een carrière-move, bedoeld om centjes te verdienen. Ziva heeft al eerder belicht dat de drijfveer van KLOL vanaf het begin commercieel was. (Op zichzelf volstrekt respectabel - ook een journalist moet eten.) Kats enthousiasme voor Alex Jones werd zo groot dat hij hem ging imiteren. Hij doorspekte zijn filmpjes en KLOL-artikelen zonder duidelijke reden met Engelse woorden en uitdrukkingen en begon Jonesachtige "woedeuitbarstingen" af te steken. Ook de megafoon-act is een imitatie van Jones (die het zelf van Michael Moore heeft afgekeken). Alex Jones speelt zijn boosheid, dat is duidelijk, en Kat bedoelt het ook als toneel maar laat onwillekeurig meer van zichzelf zien dan de bedoeling was.

    Hier een voorbeeld (vanaf 1:30) van zo'n rant van Alex Jones, waarin hij even heel snel spreekt, met een raar stemmetje, en daarna "woede" acteert. De "gekke" Kat op JDTV is deels Jones-imitatie, is dus mijn stelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @geen

    JDTV heeft niets te maken met die opname. Het was een Argusoog Radio/Klokkenluider OnAir uitzending en in elkaar gejoetjoebt door ons aller LordOneHoop.

    dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Medewerker vroeg mij ooit nuchter met spoed om een snipperdag,wegens overlijden moeder. Kreeg hij. Tijdens zijn afwezigheid werd ik getipt door zijn vorige werkgever. Moeder was al 3 keer eerder overleden. Exit gegeven, nadien nog behoorlijk wat idiote toestanden mee gehad. Gekte kan je niet doseren of timen, wat kat wel doet zoals bij ieder clipje blijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Elk land heeft momenteel dergelijke katvangers, die een aanzuigende werking heeft voor bepaalde lieden. Niet zo moeilijk te begrijpen. De door thc doordrenkte minds herkennen zoiets toch niet. Compleet wereldvreemd en onbetrouwbaar om dit in een tijd van war on terror te ontkennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @geen

    LoL, dat was geen gek, maar een naieve leugenaar ;-)

    @Lezer

    Absoluut. Kat heeft in alles geprobeerd het business model van Alex Jones over te nemen, te kopieren. Zelfs zijn 'titelsong' Uprising van Muse heeft hij van Jones 'geleend'. Slim als een commercieel plannetje wellicht, maar Kat is zich ook gaan identificeren met Jones, en da's nou typisch een gevalletje 'stoornis'.

    Zoals Jeroen hierboven quote:

    Both types of patients purport to give advice, carry out an assignment, accomplish a mission, or embark on an enterprise for which they are uniquely unqualified and lack the talents, skills, knowledge, or experience required.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. @ziva
    Nee, het was een notoire zuiplap alcoholist, die ik een kans gaf.

    Methodische werkwijzes dus, kan ook alleen paralel , anders zakken ze tegelijk door het ijs.

    Niks malloten die voor de joeks jaren lang hun kruid verschieten, houd geen gek langer dan een (financieel)jaar vol, dus een normaal mens alleen met de nodige time-outs. Wat grappig al dat negeren. Kat zal en mot gek zijn, lijkt het steeds meer op. Hebben ze een gek losgelaten, na maanden observatie? Kijk goed om je heen, bel gelijk de burgemeester. Bipolaire Micha wijdbeens on the run.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bij Advocatie:

    Er worden twee getuigen opgeroepen. De eerste is coördinator beveiliging bij Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn. Hij verklaart dat hij een telefoontje kreeg met aan de andere kant iemand die zat te "raaskallen", maar die op een gegeven moment ook zei dat er een bom in het kantoor lag. De getuige identificeerde de beller als Kat, die hij kent van de filmpjes op Klokkenluideronline. Het telefoontje leidt tot de ontruiming van het kantoor. De tweede getuige is journalist Jeroen de Jager van de NOS, die aangifte heeft gedaan tegen Kat wegens smaad, omdat die volgens hem in strijd met de waarheid beweert dat De Jager informatie naar hem gelekt zou hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @john
    Zo te zien mager vooral als kat gaat ontkennen.

    Even wat de megafoon / jones redenering.

    In ned hebben we een formule the Voice inmiddels ook een kopie in de VS.

    Kat leent een formule met megafoon,
    van Jones en zou bipolair zijn? Griezelige mensen die zo denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geen SOPN op deze feestdag voor de democratie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. @ziva
    Ik denk dat we eruit zijn.

    Micha Kat is multipopulair. De een vliegt in de gordijnen van angst, de ander komt niet meer bij van het lachen, en de volgende eet uit zijn hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @geen

    Niemand schreef dat het imiteren van Jones een bewijs van manische depressie is. Dat weet je en toch schrijf je dan zo'n reactie. Opvallend als je bedenkt dat je me er gisteren van beschuldigde je "woorden te verdraaien" Dat deed ik natuurlijk niet, maar jij nu wel.

    Waarom probeer je de discussie te ontregelen? Omdat je het zielug voor Micha vindt, of omdat je vindt dat Micha gelijk heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nee @geen. Berucht is iets andersvdan populair. Kat is een diepgestoorde manipulator die enerzijds een maatschappelijk risico vormt omdat hij lastert, vernielt en valse bommeldingen doet, anderzijds eigenlijk ook, omdat hij een groep van in hoog tempo radicaliserende en uiterst labiele figuren constant zit op te fokken.

    Ik hoop dan ook van harte dat de schending van zijn schorsing vanochtend opgepikt wordt door het OM en hij linea recta naar zijn cel verdwijnt. En van daaruit naar het Pieter Baan, zodat eens goed bekeken kan worden of hij nou narcisme heeft, manisch depressief is, allebei, of het gewoon zit te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat moet ik niet proberen, @geen? Probeer ik in jouw ogen iets als ik aangeef dat hij weer terug naar de gevangenis moet wegens schending van zijn schorsingsvoorwaarden ? Wat heerlijk magisch gedacht van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @jeroen

    Al krijgt hij 500 uur stilstaan als taakstraf in het land van Laaf, ik veroordeel niet, en dokter niet, daar zijn rechters en artsen voor. Voor de rest wens ik je alle succes. Dialogen tussen ons, werken zo niet. Dus ook dat meer niet proberen, bedoelde ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaja, @geen, autoriteit en hiërarchie zijn de hoekstenen van de geordende samenleving... Mooie tijd was dat toch, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. @geen

    Die dialogen werken prima, maar ik kan me van jou uit bekeken ook wel voorstellen dat je ontevreden bent over het effect. Je faalt erin te overtuigen, komt niet weg met vaagheden, oneerlijkheden en spelletjes en ontmaskerde jezelf roemloos als complottertje. Eerst deed je net of je vond dat Micha gestraft moest worden, daarna geef je weer aan dat je blij bent dat hij vrij is en dan ga je ons ineens proberen mee te geven dat er wel eens sprake zou zijn van een geheim politienetwerk rondom Demmink.

    Wellicht niet zo leuk voor jou, maar niet omdat de dialoog niet zou werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @jeroen
    Het laatste woord zal je altijd krijgen, tegen wil en dank desnoods. Maar besef wel dokter muis, dat bij menig lezer of kennissen daarvan een bipolaire afwijkingen een groot dagelijks probleem is.Die zitten niet te wachten op medische goeroes die de halve tijd niet weten waar ze het over hebben. Voor de rest ben je voor mij geen partij, real life waren we snel klaar en waren de verhoudingen snel duidelijk, op de fatsoenlijke manier, dat ook nog wel.Dus kap ik nu met dat slappe gelul van je. Succes verder in je micro wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ziva:
    "Dat is niet wat je waarneemt bij Kat. Integendeel zelfs, je ziet hem verder afglijden en de negatieve emotie toenemen."

    Inderdaad. Ik proef er sadisme uit. Dat met dat beiteltje, twee keer. Walgelijk, zorgelijk en aanstootgevend. Strafbaar ook waarschijnlijk. Dat vond ik ook al toen ik het maanden terug voor het eerst zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig, zoals je jezelf een schouderklopje geeft. Wat heet, @geen, je zou de vloer met me aanvegen in jouw sprookjesreuzenwereldje!!

    Het getuigt overigens op geen enkele wijze van een gebrek aan mededogen met de manisch depressieve medemens om het over het ziektebeeld van Kat te hebben. Wel is het cynisch van jou om te proberen mij daarmee te chanteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. @jeroen
    Hoeveel kwalificaties en diagnoses heb je vandaag kunnen uitdelen? Quotum bereikt? Mooi zo was het nog ergens goed voor. Ga zo naar mijn boot, met mijn grote blonde haardos.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik zal eens aan ome Joris vragen wat het quotum is, geen. Maar meestal hebben we het te druk met andere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jeroen schreef:
    "Als ik naar zijn manier van praten kijk, herken ik eerlijk gezegd een zeer specifiek kenmerk van manische depressie (en ook wel ADHD, maar zeker geen narcisme): pressured speech. Kat is geneigd om zeer snel te gaan praten en nog wel netjes zijn woorden uit te spreken, maar wel aan samenhang te verliezen naarmate zijn monoloog vordert."

    In http://www.youtube.com/watch?v=kAabIQyiFYg
    waar ik hier http://rudhar.com/politics/intnlgov/gotspkat.htm naar verwees (bij "Eerste gotspe"). Vanaf 3:02 dus. Wat vetgedrukt is in mijn transcriptie heeft ook dat snelle, hysterische.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. @jeroen juust
    Ome Joris daar mag Kat even haarfijn over gaan vertellen hoe de doofpot aan zijn bewijs gekomen is, zo niet, dan is het al dan niet bipolaire laster van de hoogste categorie, die m.i. In eerste instantie met tralietherapie te behandelen is. Volgens mij is iedere crimineel in eerste instantie bipolair, tenminste die ik ken(de)wel. First things first bij de rechter. Web diagnoses veegt een ieder zijn reet mee af.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. @ziva @jeroen

    Even helemaal uitkijken,(60sec) vooral dat laatste moment is historisch

    http://m.youtube.com/watch?gl=US&hl=nl&client=mv-rim&v=wlVu7Y5m5JQ

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Waarom ga je nou wartaal praten, @geen? Doofpotten verzamelen geen bewijs en wie nou wie op bipolaire wijze belastert maak je ook niet duidelijk. Daarnaast heb ik nooit aangegeven dat ik tegen detentie van bipolaire criminelen als Micha Kat ben, maar kijkend naar het gevaar van herhaling denk ik dat een goede behandeling toch ook belangrijk is.

    Overigens ben ik de eerste om te onderkennen dat webdiagnoses niet relevant zijn in een rechtbank. Jij bent degene die vanuit je stukje magisch denken telkens weer terugkom op die vermeende impact. Vandaar dan ook mijn pleidooi hem te laten onderzoeken in het PBC.

    Overigens zijn mannelijke criminelen vooral borderliners. Dus je stelling dat iedere crimineel bipolair zou zijn is ook al gelul.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. @jeroen De Demmink Doofpot, boek van Kat, nou ja downloadgeval.

    En weer ga je met suiker en boter erin. Zo simpel redeneer je. Kijk het filmpje, leg je erbij neer, en de groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. @jeroen
    Voor jouw broodnodige rust

    http://www.youtube.com/watch?v=wlVu7Y5m5JQ

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Geen schreef:
    "Elk land heeft momenteel dergelijke katvangers, die een aanzuigende werking heeft voor bepaalde lieden. Niet zo moeilijk te begrijpen. De door thc doordrenkte minds herkennen zoiets toch niet. Compleet wereldvreemd en onbetrouwbaar om dit in een tijd van war on terror te ontkennen."

    Wel een aardige theorie, zou waar kunnen zijn. Als ik het goed begrijp: autoriteiten zetten dergelijke types (acteurs) neer op internet, met als doel subversieve elementen aan te trekken, die dan via hun IP-nummers enz. in de gaten kunnen worden gehouden en onschadelijk gemaakt.

    Maar dan een vraagje: als het zo zit, waarom ben ik dan in de tijd dat ik Kat nog outright steunde (en believe it or not, die tijd is er geweest!), NOOIT lastig gevallen door enig politie/OM/geheime dienst/AIVD-typje? En later toen ik hem ging bekritiseren ook niet. Helemaal nooit dus.

    Ook niet stiekem dat ik gemerkt heb. Mijn site is nooit gehackt. Geen rare auto's in de straat, geen kraakjes op de telefoon, geen zwarte helicopters boven mijn wijk, echt helemaal niks.

    Hoe kan dat? Waarom dan al die moeite inclusief tonnen riskeren aan dwangsommen ivm. Vissers & Moszkowicz?

    Meneer Ockham zegt: niet plausibel.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Geen schreef:
    "Zo te zien mager vooral als kat gaat ontkennen."

    Ja. Alle aanklachten zijn m.i. mager (zelfs die van Gerlof Leistra; wel duidelijk laster, maar misschien komt Micha Kat weg met "ik vertel alleen dat iemand anders het beweerde").

    Alleen die van Vissers & Moszkowicz niet, die ik rijk gedocumenteerd, iedereen heeft het kunnen zien, meervoudige keiharde laster en smaadschrift, bovendien al door de civiele rechter erkend als onrechtmatig.

    Daar helpt geen slimme advocaat tegen, daar gaat hij voor veroordeeld worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. @Ruud Harmsen

    - Chemtrails boven je huis gespot?
    - Plotseling een "t"-je in je document gevonden waarvan je toch zeker dacht te weten dat je het met een "d" had geschreven?
    - Veel Viagra-spam in je mailbox de ochtend nadat je voor het slapen gaan aan sex dacht?
    - Een plotselinge invasie van slakken in je tuin die al je margrietjes opeten?
    - Hevige piep in je linkeroor nadat je het licht in de woonkamer uitdoet?
    - Een spin met een wel heel metaalachtig huidje onder je bed gespot?

    Ik bedoel we zijn de tijd van zwarte helicopters wel voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. En dat (die?) smaadschrift gaat tot op de dag van vandaag door, want hover maar eens met je muis over het portret van Yehudi Moszkowicz op de site klokkenluideronline.nl, en zie wat er dan allemaal voor smerige lasterlijke en beledigende lulpraat verschijnt.

    Over een advocaat nota bene waar Micha Kat GEEN zakelijk conflict mee kan hebben, want deze Moszkowicz is nog nooit zijn advocaat geweest. Diens moeder en kantoorgenoot wel.

    Ik mag toch in het belang van de rechtsstaat hopen dat op zoiets iets meer straf staat dan 2 maanden voorwaardelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik schreef:
    [...] die ik rijk gedocumenteerd [...]

    Oei, wat een narcistische vertikking nou weer! En niet de eerste keer dat ik dat doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. @ruud
    Exact, de ambtenaar komt thuis eet en doet de afwas. Kom nog effe bloggen. He, ene ruud. Een taal en cijfer fanaat, effe doorgeven aan collega van de ultra lingo task force en project cijfers en letters. Team two for twelve afdeldeling fase 4, geurtsema even inseinen. 200 000 ambtenaren, span of control van 1 op 80. Internet is gewoon letterlijk een open boek voor de overheid, net zo als voor de miljoenen burgers. Niks geheimzinnigs aan. In die context Ruud.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. @ruud
    Zeer plausibel dus, zoals 10 december zal blijken, meer dan 6,5 milj. Internetaansluitingen kunnen gewoon zien wat iemand tikt. Echter daar zijn we dan, wie heeft wat wanneer getikt,welke authenticiteit, Welke nick is welke persoon? Non repudiation?Wat is satire wat niet. Vrijheid van meningsuiting, bronbescherming, persvrijheid, godsdienstvrijheid, virtuele artistieke concepten, you name it. Assertieve Kat die Jeroens van deze wereld aanklaagt wegens verregaande inbreuk op de privacy. Demmink doofpot is opeens opsomming en verzameling van inkomende roddels, zegt Kat plots, stichting waarin meerdere mensen actief zijn, onder pseudoniem Kat etc etc etc welcome in the virtual ratworld.

    En ziva grappig he die ouwe kneut filmpjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. @geen

    Ik moet je eerlijk bekennen dat ik helemaal niets weet over Laurel & Hardy, en heel weinig van ze gezien heb.

    Maar toegegeven de "Goodbye" scene was grappig, al heb ik als fanatiek mountain-bike-ster wat problemen met de lol van een lekke band. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. @Ruud Harmsen

    Oei, wat een narcistische vertikking nou weer! En niet de eerste keer dat ik dat doe.

    Geeft niet Ruud. Het bovengemiddelde aantal 'ik'-s in je stukken is al lang geleden opgevallen. Wat geen waarde-oordeel is overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Iemand hier zocht mij als Joden slaafje maar ik moet hem of haar teleurstellen. Maar vader was een Joodse man en 1 van de twaalf de Leef's die WO II hebben overleeft. ja de rest van zijn familie zijn voor zijn ogen vermoord door de Nederlandse politie of op de trein gezet naar Auschwitz en Sobibor.
    Nu pleket of Kersen kom er maar in zou bijna zeggen jullie zijn politie of gestoord maar = allebei het zelfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. @gepke de leef
    Waarom zo ongezellig binnenvallen hier?

    @ruud
    Ik weet dat jouw 1200baud modem en monochroom monitor wat beperkte mogelijkheden geeft qua reactietijd, maar tegen de tijd dat je iemand ooit eens antwoord gaat geven hebben we mindnet verbindingen ben je mooi te laat.





    BeantwoordenVerwijderen
  58. @ziva

    Tja, de NSA.

    Maar Nederland is wereldwijd koploper telefoons afluisteren, hoewel "tappen" van het internet hier nog wat tegenvalt. Ik kreeg onlangs zelf nog een vordering over reaguursels op mijn blog en er moet hier nog veel gebeuren. Rechercheurs spelen het hier helaas nog klaar om met een verkeerde vordering aan het verkeerde loket te komen. Terwijl ze voor heel de USA met 250 man afkunnen, geloof ik zo.

    @geen

    Waarom denk je dat ik inbreek op de privacy van Kat?

    BeantwoordenVerwijderen

  59. Teveel gestoorde lafaard Pleket hier. Sorry mensen ik heb het dus niet zo op land verraders zoals Pleket.
    Hij is van het soort geen opleiding en ambitie dan zit je bij de politie. ( of een simpele NSB er achter het toetsenbord) En dat zijn nu niet mijn vrinden. Fijne avond alle.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. @jeroen
    Die vraag is weer eens zo verschrikkelijk voorbarig kerel, praat eens met anderen hierover. Er staat vluchtig : kan "de jeroens van deze wereld" aanklageen

    Ze kunnen niet heel de usa af met 250 man af, doe maar keer 20 plus indirecten landelijk.

    Koploper afluisteren propageren, is ook alleen al verlagen cq elimineren misdaadcijfers.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ziva, 12 september 2012 19:45:
    > - Chemtrails boven je huis gespot?

    Ja! Eergisteren twee! Ik zei nog tegen mijn vrouw, die ene is gewoon condensatie maar in die andere zit strontium, want die waaiert veel meer uit! (Of minder, dat weet ik niet meer.) Ze keek me wazig aan, gelukkig.

    > - Plotseling een "t"-je in je document gevonden
    > waarvan je toch zeker dacht te weten dat je het
    > met een "d" had geschreven?

    Ja, ook! Maar dan met een v en een w!

    > - Een plotselinge invasie van slakken in je tuin die al
    > je margrietjes opeten?

    Ja, heel veel, en ...

    > - Hevige piep in je linkeroor nadat je het licht
    > in de woonkamer uitdoet?

    ... niet dan, maar wel toen ik die slakken bekeek. Dat was ook eergisteren!

    > Ik bedoel we zijn de tijd van zwarte helicopters wel voorbij.

    O ja. Jij weet dat natuurlijk, gezien je contacten met de Mossad. (;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. De hele lucht zit vandaag dicht met de chemtrails. Er zal wel extra strontium geloosd zijn om de verkiezingsuitslag te beïnvloeden. Althans, dat vertelde ome Joris me. Ik mocht mee op een rondvlucht met zijn sproeivliegtuig als hij me seksueel mocht misbruiken. Wie zou daar nou geen nee tegen zeggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ziva, 12 september 2012 20:33:

    I am the norm aller dingen and the centre of my wirld! Ik ben de weg en het licht, volg mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. 12 september 2012 20:52
    > Ik weet dat jouw 1200baud modem en monochroom monitor [...]

    1) Ik had ca. 1993 al meteen 2400 baud, overgenomen van een collega die eraf wou, voor ik meen 100 gulden.

    2) Ik heb in 1991 kort overwogen een EGA adapter en scherm te nemen, in plaats van VGA. EGA was namelijk digitaal en VGA analoog, dus ouderwets. Monochrome heb ik ook even aan gedacht, maar Hercules was toen net obsolescent, evenals de gewoonte rare Engelse woorden te gebruiken.

    Het werd toch VGA. En 386SX 100 MHz met 100 MB schijf en daarom DOS 4.01 (want 3.2 kon zo'n grote schijf niet aan).

    (Voor jongere lezers: MB, sic, NIET GB.)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. To all interceptors, to all interceptors, heed the call:

    Hier staat een bericht ZONDER spel fouten en zonder los schrijvingen met allemaal lopende zinnen, over en naar aanleiding van de rechtszaak van Micha Kat, in de stijl van Micha Kat en niet die van moderator.

    Hail those who read this, en de factuur voor de tip stuur ik wel na.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Jeroen schreef:
    "Ik kreeg onlangs zelf nog een vordering over reaguursels [...]"

    O, ik vond toevallig gisteren nog een notitie over dat stukje als zijnde "dit nogal domme verhaaltje".

    Sorry en met alle respect, maar dat is mijn mening.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. @Ruud

    Dat is het zeker, een "dom verhaaltje".

    Overigens: ik heb niet de indruk dat het verhaal over die schilderijen van Micha komt. Hij kwam in dit artikel op argusoog al naar voren. Mooie kunst wel. Het doet me een beetje denken aan James Ensor, met die leipe uitdrukkingen enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Jaa hebbes, Deze!

    De "Wijze Rechters" van Ensor.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. @ruud
    K heb moet nog ergens op zolder een Bondwell hebben , met een stapel van werkelijk bijna 1 meter( echt waar )
    Floppen en boekwerken en intstrukties, incl. Wordstar en een tekst to speech met buitenaardse phonetische reptilian stemmetjes. Ik zag het toen al aankomen. Kan ook in de war zijn met een oude Singer. Iets voor jou? Altijd beter dan wat je nu lijkt te hebben.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Jeroen:
    "Overigens: ik heb niet de indruk dat het verhaal over die schilderijen van Micha komt."

    En dit dan? http://www.klokkenluideronline.net/artikel/17200/satan-blijft-zitten-in-torentje

    Het is toch wel vreemd en opvallend. Elke keer als Micha Kat de gevangenis uit mag, kan Moderator opeens lopende volzinnen schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Nouja, Micha kan het natuurlijk best hebben over schilderijen die hij in de rechtbank zag, zolang hij maar niet over de zaken tegen hem begint. Maar het is een nogal armoedige duiding van die schilderijen.

    De reptielen zijn vooral te verklaren uit de egyptologische achtergrond van deze mevrouw, zo zie ik in de schilderijen Typhon en Sobek.

    Als ik die beelden probeer te ontcijferen, kom ik er juist op uit dat ze erg kritisch is over de rechtsspraak en ook de wereldpolitiek. De werkelijke boodschap zou complottertjes zelfs moeten aanspreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Euhh Typhon bedoel ik. Een classicus die het beleg op zijn brood waard is zou dat in een oogopslag moeten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. @jeroen
    Ondanks de enorme hoeveelheid kennis het geconstateerde haantjesgedrag hier, even het volgende. Als ik bij de rechter moet verschijnen, zie ik oa aan het schilderij van de koningin dat ik bij de rechtbank ben. Na de klap met de hamer weet ik dat vrijspraak en mijn grote onschuld vast is komen te staan. De vele geconstateerde handgebaren, zie ik als beroepseigen efficiente communicatie, zolang ik maar geen opgestoken vinger waargenomen heb. Dat is in mijn vakgebied wel anders, hahaha zou ik zeggen. Gevoelige menschen met oa thc in het bloed, vertonen het standaardafwijkings patroon van bijv. Dingen zien die er niet zijn, cq de bipolaire doelgroep van klol. Kat heeft geen aangetoonde verslavingen, ik wil maar weer eens zeggen dat daar weer de simulant of acteur actief is.

    @ruud
    Tijdens mijn geboorte besloot ik mijn ambitie als nerlandicus langs mij af te laten glijden, om later de techniek in te gaan. Tijdens deze moeilijke bevalling merkte ik tevens dat gepast herrietappen ook gunstige bijeffecten kunnen opleveren. Maw met aanvullende opleiding kan het ook helemaal goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. @geen

    Mijn gok is dat een van de gekkies die de zitting van Micha bijwoonden de schilderijen zag, daarover schreef en dat er gelukkig weer wat eindredactie wordt gevoerd sinds Micha terug is. Want analfabetisme dient natuurlijk bestreden te worden.

    Overigens maken de figuren in die schilderijen ook geen vrijmetselaars handgebaren, maar in dat schilderij van Ensor kan je die weer wel terugvinden. De advocaat rechts om precies te zijn.

    Hoe dan ook. Als Micha dit schreef, ligt er bepaald geen carrière als kunstcriticus voor hem in het verschiet,

    BeantwoordenVerwijderen
  75. @Ruud Harmsen

    Mee eens. Die artikelen zijn geschreven door Micha Kat. Niet alleen is het Nederlands weer fatsoenlijk, maar ook de verwijzingen, verbanden, en (creatieve) superlatieven zijn typisch Kat, en ver voorbij het vermogen dat de broertjes 'Moderator' en 'Mind Over Matter' ooit hebben laten zien over te beschikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ongelijksoortigen dus bij elkaar(zooitje in de volksmond), die zich niet eenparig uiten en gedragen(roeptoeren), en JD fabelen oreren op afroep om de grote kale leider gunstig te stemmen(erbij horen kuddegedrag you name it). Effectief leidinggeven , knap om zulks bij elkaar te houden. Heb je aardig wat menselijk inzicht voor nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hebben vast Zeevat achter de hand, die weet vast wel een rationele manier, om de bipolaire medemensch aan het of een lijntje te houden.(Die is leuk al zeg ik het zelf)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Je bent geen groot organisator of mensenkenner als je mensen met elkaar weet te "verbinden" door een gemeenschappelijk object van haat te benoemen. Dan ben je een stuk stront.

    Of hij werkelijk een organisator/ mensenkenner is zou pas blijken als hij ook iets constructiefs deed. Dat heb ik nog niet gezien. Lucht opkloppen kunnen we allemaal wel en je hebt altijd een paar idioten die daar vanwege hun eigen psychische problematiek en gebrek aan opleiding wat in zien.

    Dus wat mij betreft blijft het gewoon een crimineel die eerst achter slot en grendel moet en daarna psychiatrisch behandeld moet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. @Jeroen

    Micha heeft zich in cultuur- kunsthistorische zin zich er wel vaker met wat bombastisch en lui gedrag van afgemaakt.

    In 1998 schreef hij een preek tegen de Gay Parade in het NRC, en citeerde en koppelde hij gretig uit de observatie's van Cyprianus om het hedonisme van de Gay Parade 1-op-1 te koppelen aan de laatste stuiptrekkingen van de huidige samenleving.

    Even voor het gemak vergetend dat bijv. Caligula Cyprianus een paar honderd jaar eerder was voorgegaan in een extreem hedonistisch Rome. Of dat het nog een paar honderd jaar duurde voor de val van het Romeinse Rijk na dat de vrome Cyprianus begon te sputteren.

    Kat is theoretisch onderlegd, belezen, en is rijk aan voorbeelden, maar zijn interpretatie en zijn synergetisch vermogen laat heel veel te wensen over, en heeft alle schijn van: zoals mijn petje staat, waait de wind.

    Kat roept maar wat, fact-checked niets, en blaast dan een ieder in het pedo-kwadrant die er wat van zegt.

    useless dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Caligula, daar noem je wat. Net zoals in de fillum. Mooi plot om een new age web hedonistisch pedo blogconcept op te baseren. Heeft veel weg van die film, die ik natuurlijk niet gezien heb, nee hoor.
    Knap die verbouwing, is over nagedacht,pedo synergie te over.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hij praatte hooguit de onzin die hij hoorde na.

    Ik zeur een beetje natuurlijk, want het maakt ook niet uit en die schrijfstijl is heel herkenbaar van Kat.

    Maar dan nog: hoe kan Micha die schilderijen überhaupt gezien hebben? Ze hingen toch helemaal niet bij hem in de rechtszaal? Als verdachte arriveerde hij in een arrestantenbusje via de *kuch* artiesteningang, werd vervolgens in een cel gezet in afwachting van zijn zitting, om van daaruit direct weer (via dezelfde route) afgevoerd te worden naar het cachot, waar hij de volgende ochtend pas vrijgelaten werd. Hij heeft die schilderijen niet in het echt kunnen zien, tenzij hij er direct na zijn vrijlating direct naar is gaan kijken. Maar dat lijkt me sterk.

    Die schilderijen hangen in publieke ruimtes waar die complottertjes rondfladderden, die het ook direct opviel. Al voor hij (de ochtend erna) vrij was, werd er al melding van gedaan op argusoog.

    Zo hij het al schreef, dan bakte hij dus een tweedehands gerucht op, zonder daar zelfs maar een fantasierijke draai aan te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. geen, 13 september 2012 11:55:
    "Tijdens mijn geboorte besloot ik mijn ambitie als nerlandicus langs mij af te laten glijden, om later de techniek in te gaan."

    Ik heb ook een technische opleiding en heb in de IT gewerkt. Nog in 1994 spelde ik aan toonbaar samen stellingen vaak op z'n Engels, dus los. Omdat Nederlands me eigenlijk geen moer interesseerde en ik Engels als belangrijkste taal voor alles zag. Nu is Nederlands zo'n beetje m'n grootste hobby. Het kan verkeren (maar Cats, Hoofd en Vondel heb ik nog altijd niet gelezen, ga ik niet doen ook).

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Op de site staan bewust alleen maar tweedehandsgeruchten, verzamelde werken van cultuurbarbaar Kat , gek als je dat serieus neemt, weet Kat zelf ook.Een soort new age Cultdichter alla Johny de Selfkicker zonder drugs, onmogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. @Jeroen

    Zo hij het al schreef, dan bakte hij dus een tweedehands gerucht op, zonder daar zelfs maar een fantasierijke draai aan te geven.

    En dat verbaast je?

    BeantwoordenVerwijderen
  86. @ruud
    Moest ooit iets leren over alliteratie en een lyrisch gedicht voordragen over "bruine bonen", rijmen en dichten zonder je schil op te lichten. Ben snel ontsnapt en ten volle de techniek ingedoken, geen centje spijt van gehad.

    @ziva
    Die Caligula (knappe)ontdekking van je, is volgens mij de inspiratie voor de klassieke joderaritus die Kat op zijn site plempt. Voer om de anti semiet te lokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. @ziva

    Het verbaast me niet, maar ik heb er wel verdriet van dat de verhalen van Micha zo schraal zijn. Als je zo goed onderlegd bent op het vlak van mythologie als Kat moet je met een beter verhaal kunnen komen dan het overnemen van de psychose van een mavo klant. Noblesse oblige.

    Eigenlijk ben ik dol op complottheorieën. Het is een van mijn favoriete vormen van fictie, omdat het nog zo verweven is met mondelinge overlevering. Ik vind het leuk om te kijken hoe deze hedendaagse volksvertellingen zich permuteren, vergeleken met de mondeling overgeleverde sprookjes van vroeger.

    Maar bij Kat permuteren de verhalen nog niet eens een beetje. Dat is jammer, gemakzuchtig en saai. Dan blijft alleen nog maar de blinde haat van die mavo klanten over en daar hebben we verder niets aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Kat schrijft:
    http://www.nrc-ombudsman.nl/artikel/1783/nadere-uitleg-gevraagd-over-schorsing.html

    BeantwoordenVerwijderen
  89. De publicatie op "NRC-Ombudsman" van Kats zogenaamde verzoek om uitleg is een keiharde provocatie, een doelbewuste overtreding van een schorsingsvoorwaarde die volstrekt helder is, een kind kan het begrijpen. Kat weet dat de publicatie in strijd is met de schorsingsvoorwaarde. Hij weet dat hij via privékanalen om uitleg had kunnen vragen.
    Ik ben benieuwd of Justitie nu de consequentie uit de door haarzelf opgestelde voorwaarden zal trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. @jeroen
    Wat is er mis met de Mavo klant? Ik ben er zo eentje. Daarna mts en een post hbo, met een waslijst aan avond en weekend studies. Heb universitaire mensen oergelukkig met mij zien werken op mavo functies. Mijn eerste werkgever ooit, onopgeleide analfabeet was uiteindelijk eigenaar van een high tec toeleverbedrijf.
    Doe ook eens een bipolaire lakmoestest op het volk van het boekenbal, kerel je raakt niet uitgetest op sommigen uit dat performance wereldje.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. @geen

    Tja, die plotselinge aanval op de Holocaust van Kat. Geen idee wat daar nou precies gebeurde. Hij beweert daar bij hoog en laag dat hij zich al sinds zijn jeugd afvraagt of de verhalen en de 'feiten' over de Holocaust wel kloppen, maar laat in zijn serie artikelen zien dat hij ze vers gegoogled heeft. Niet echt overtuigend of geloofwaardig dus.

    Daarnaast laat hij zich talrijke keren juist voorstaan op zijn Joods zijn, en schrikt hij niet terug van een (Joodse) Godwin, zoals hier op

    Dus ik neem het allemaal als een korreltje zout wat hij over de Holocaust heeft te melden. Wat speelt is zijn relatie met zijn ouders/familie, denk ik. Hij komt volgens mij uit een traditioneel Joods gezin - zijn moeder heeft nog in Israel gewoond - en er zijn in de familie's van zijn ouders veel leden vermoord in de Nazi-kampen tijdens de oorlog. Dat is niet iets dat ongemerkt aan een na-oorlogs Joods gezin voorbij gaat.

    Zelfs bij mijn ouders die beide van na de oorlog zijn zie ik tot op de dag van vandaag die sporen nog wel opduiken.

    Dus ik denk dat het eerder een vage actie was om met name zijn ouders te kwetsen, zoals hij iedereen wil kwetsen die hem voor de voeten loopt, of hem pijn doet.

    Aan de andere kant kan het gewoon ook oprechte rebellie zijn. Als je in een gezin thuishoort dat maar blijft vasthouden aan die vreselijke tijd dan kan ik me goed voorstellen dat je op een keer denkt; rot op met die verhalen. Zeker als je er niets mee kan.

    Ik bedoel, ik groeide op in Israel, en 'die verhalen' konden bij mij vorm, en vooral nut, krijgen via een gedreven nationalisme; Israel is voor ons, en je kan je maar beter 2 keer bedenken voor je besluit ons dat af te nemen.

    Als je in Rotterdam opgroeit, of elders in Nederland, is dat een beetje kansloos, en waan je je al snel in een slechte film. Als je jong en intelligent bent zoals Kat dan zet je je af tegen dat gemijmer, en wil je voorwaarts, dan wil je die Holocaust last niet meer meezeulen.

    Het is dan het fundament van het gezin dat dit moet kunnen relativeren of opvangen, maar met een manisch depressieve moeder en een zwakke vader wordt dat heel moeilijk. Waarbij je je ook nog eens moet bedenken dat het heel waarschijnlijk is dat Micha vanaf jongs af aan heeft gehoord of zich heeft beseft dat hij eigenlijk een nep-Jood is, want pa had een Joodse moeder, en ma slechts een Joodse vader.

    Er is een hoop vage drama en trauma in dit soort gezinnen @geen. En de kunst van het loslaten is niet iedereen gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. "De publicatie op "NRC-Ombudsman" van Kats zogenaamde verzoek om uitleg is een keiharde provocatie,[...]"

    Inderdaad. Kan niet lang meer duren voor mij weer op een verkeerd adres wordt gearresteerd. Morgenochtend om 5 uur of zo?

    Hij WIL vervolgd worden, want anders kan hij anderen niet de schuld geven. Dus lokt hij uit. Dat is deel van zijn ziekte.

    DAARom ook ging hij alsnog Friso en Gerlof Leistra beschuldigen nadat hij allang had erkend dat die supergetuige onzin uitkraamde.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. [technisch: hoe vaak moet ik eigenlijk nog bewijzen dat ik geen robot ben? kan dat niet voor eens en voor altijd]

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ziva:
    "Tja, die plotselinge aanval op de Holocaust van Kat. Geen idee wat daar nou precies gebeurde."

    Ik wel. Provoceren. Hij moest en zou een strafrechtproces tegen zich krijgen. Eerder werd hij steeds maar genegeerd. Hij wist van ellende niet meer hoe hij het een keer te bont kon maken zodat hij wel aangeklaagd zou worden.

    En het is gelukt: veel mensen vonden dat hij te ver was gegaan en nu is er een waslijst van (gedeeltelijk terechte; dat zal de rechter uitmaken). Zodat hij veroordeeld wordt en weer lekker slachtoffertje spelen.

    Daarom ook belasterde en belastert hij vooral Yehudi Moszkowicz: een Jood die een Jood belastert: extra smeuïg en provocerend. Dus koos hij dat. De persoon Yehudi Moszkowicz interesseert hem daarbij geen moer, want Micha Kat heeft vermoedelijk geen inlevingsvermogen. Hij misbruikt hem alleen voor zijn eigen doeleinden: mensen zo kwaad maken dat hij eindelijk aangepakt wordt, zodat hij de aanpakkers kan beschuldigen van het opbergen van een kritische journalist (want gelogen is, maar als een Canadees het opschrijft voor mensen die het hele verhaal niet kennen, kan het zomaar waar lijken).

    BeantwoordenVerwijderen
  95. (sorry voor alle typo's, waarom heeft deze blogsoftware geen correctiemogelijkheid?)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Okay, lost the link

    Hier is de Joodse Godwin waar ik naar refereerde op 9:20 mins

    BeantwoordenVerwijderen
  97. @geen

    Wat is er mis met de Mavo klant? Ik ben er zo eentje.

    No shit, Sherlock ;-)

    Als inktkoelie schreef ik nog wel handleidingen voor grote systemen (voor developers, beheerders, gebruikers etc) en dan moet je goed bewust zijn van het intellectuele plafond van je doelgroep. Er is een aanzienlijk verschil in vocabulaire, maar ook in analytische vaardigheden.

    Wat ik leerde van die klussen is dat mavo klanten/MBO'ers een zeer beperkt vocabulaire hebben, niet zelf problemen op kunnen lossen en dat je ze dingen letterlijk en in heel kleine stapjes uit moet leggen. Anders gaat het mis.

    HBO'ers kunnen ook niet echt zelfstandig analyseren, maar die kan je wel een toolbox meegeven waarmee ze standaardproblemen kunnen oplossen. Je kan ook wat grotere gedachtenprongen met ze maken en hun woordenschat is iets ruimer.

    Academici kunnen dat allemaal wel.

    Het zal wel niet politiek correct zijn om een mavo klant een mavo klant te noemen, maar ik vind dat misplaatste egalitarisme al jaren een gesel voor de samenleving. Alsof het relevant was wat de LEAO'er Wilders ons de afgelopen jaren te melden had.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. @ziva
    Ik denk te begrijpen wat je zegt. Maar sentimenteel gezien, heeft ieder huisje zijn kruisje. Mijn vrouw, een Amsterdamse, ikzelf, schijnen ook ergens een Joodse bloedlijn te hebben. Maar wie niet?
    Des te meer dat het specifieke Joodse aspect, het anti semitische instrumenteel is gebruikt om zijn cult concept een rebels cachet
    te geven. Het negeren van de schorsingsvoorwaarden dito, is vragen naar de bekende weg, terwijl justitie weet dat zou gebeuren, en Kat geloofwaardiger maakt als neprebel. Stoicijns terugverlangen naar de celdeur? Amme hoela, trapt niemand in, de overspeelde hand van de bedenkers. Een overkilled op hol geslagen manier om Kat te beschermen tegen journalisten en een bedrogen aanhang. De cel als safehouse met solarium.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik schreef:
    "Kan niet lang meer duren voor mij weer op een verkeerd adres wordt gearresteerd."

    Hij dus, niet mij. Weer een narcistisch-freudiaanse vertikking. Vanuit een onbewuste wens zelf door de politie opgehaald te worden, hoewel ik niks misdaan heb? Wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. "want pa had een Joodse moeder, en ma slechts een Joodse vader."

    Net als Yehudi Moskowicz, althans, ook die is alleen in de vaderlijke lijn Joods. Dus eigenlijk niet, volgens de regels. Toeval? Daarom juist en vooral hem te grazen nemen, meer dan mr. Vissers?

    BeantwoordenVerwijderen
  101. > Maar wie niet?

    Ik niet, voorzover ik weet uit op het web staande genealogieën. Alleen maar allemaal Hollandse, Zeeuwse, Brabantse en Gelderse klei.

    BeantwoordenVerwijderen
  102. @Ruud Harmsen

    Een provocatie is altijd een gevolg van iets, of van een motief.

    Het gebrek aan aandacht is bijv. een motief voor provocatie. De persoon wil gewoon gekend worden.

    Mezelf in een slachtoffer-rol positioneren is weer een geheel ander motief, maar waarvoor provocatie zich prima leent.

    De eigen persoonlijkheid gelijkschakelen met de (vermeende) autoriteit van de ander (de naam Moszkowicz bijv) is weer een ander motief waarvoor 'provocatie' een prima instrument is. Alsof je bij die 'autoriteit' arm-over-de-schouder op de foto staat.

    Kortom, provoceren is an sich niet voldoende om het werkelijke motief boven water te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. @jeroen
    Je zou toch iets meegepikt moeten hebben bij je 30 jarige studie over vrijmetselarij. Diegene die ik hierover heb gesproken dragen toch het gelijkwaardigheidsprincipe hoog in het vaandel. Die beredenering over analitisch vermogen is om te janken en te lachen tegelijk, aangezien daaruit zou blijken dat alle oplossingen vanuit de hoogopgeleide brein zou komen.
    Hoeveel voorbeelden over wanhopig mislukte academici wil je lezen, ik ben er groot mee geworden, hoe introverter hoe liever, ik maakte vaak de kachel met ze aan, om het even voor te doen of de schade te beperken. Breek mij de bek niet open.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. @ziva

    Daar zat ik dus ook over na te denken, dat hij het vooral doet om zijn familie verdriet te doen. Dramatisch genoeg zou je hem nog wel kunnen zien als een tweede generatie slachtoffer.

    Ik had die fase ook in mijn late pubertijd en vroege volwassenheid, ging ik smullen van antisemitische citaatjes van Bataille en Celine en dwepen met de nazi Heidegger tijdens het beluisteren van Wagner. Gewoon om m'n ouders te zieken.

    Maar dat een man van die leeftijd nog zulke oprispingen heeft, dat is zorgelijk. Misschien kan het Joods Maatschappelijk Werk hem helpen. Als hij zijn kaarten goed speelt zou hij zelfs nog wel aanspraak kunnen maken op een speciale uitkering voor tweede generatieslachtoffers van de holocaust.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ziva schreef:
    "Hier is de Joodse Godwin waar ik naar refereerde op 9:20 mins."

    Ja. Waarschijnlijk gaat daar die smaadaangifte van agent B. ook over.

    Lijkt ook op die andere rants waar ik over schreef, godwins of gotspes, hoe je het noemen wilt:
    zoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. > Academici kunnen dat allemaal wel.

    Ook niet allemaal hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. @geen

    Ik maak een onderscheid op basis van merites, dat verhoudt zich verder prima met de idee van universele broederschap. Mensen zijn natuurlijk wel gelijkwaardig, maar niet gelijk, de duiding van een mavo klant is op dezelfde manier minder waard dan iemand die wel kan analyseren.

    Ik vind het een misplaatste vorm van politieke correctheid waar onze samenleving niet beter van wordt als je net doet of dat anders ligt.

    Bovendien: als je naar die loges kijkt, vind ik eerlijk gezegd dat de hoeveelheid laag opgeleiden op een hand te tellen is. Er wordt inderdaad in naam gezegd dat iedereen welkom is, maar in de praktijk ligt dat heel anders. Niet omdat die laagopgeleiden geweerd worden (integendeel), maar omdat het ze niet interesseert.

    En dat is natuurlijk ook prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. @geen

    Ach nee, helemaal niet. Kat heeft nooit zo'n punt gemaakt van zijn Joodse roots om er een cult-status aan te geven.

    Hij gebruikt het als ego-stimulant, maar het is niet een rode draad in zijn leven.

    Tja, wanneer hij heimelijk beseft dat hij weer eens te ver gegaan is in zijn ongecontroleerde 'rage', zoals tegen Yehudi, dan plotseling vist hij zijn Joods zijn uit zijn hoed om de boel te relativeren.

    Terecht dat Yehudi daar niet intrapt. Je hoeft de racistische beledigingen van Kat niet te accepteren omdat het toevallig ook een Jood is.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. geen: 13 september 2012 15:30

    Praktische vaardigheid, praktisch inzicht, tact, met mensen om kunnen gaan, leiderschap, mensen kunnen motiveren; dat zijn alemaal heel andere talenten dan intellect, eruditie en analytisch vermogen.

    Allemaal zeker ook belangrijk en waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Die beredenering over analitisch vermogen is om te janken en te lachen tegelijk, aangezien daaruit zou blijken dat alle oplossingen vanuit de hoogopgeleide brein zou komen.

    die redenering is niet om te janken, dat is de manier waarop je teksten schrijft voor verschillende doelgroepen.

    Denk nou even na. Je gaat iemand die stottert toch ook niet het nieuws voor laten lezen? Het is op dezelfde manier ook niet zo goed voor de samenleving om vollidioten macht te geven of hun "analyses" serieus te nemen. Daar gaat het maçonnieke gelijkheidsbeginsel ook helemaal niet over

    Te dom of niet zo je best gedaan op school? Jammer joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. @Jeroen

    Ja precies. Zo werkte het bij mij ook, alleen draaide ik de andere kant op en werd een fanatiek, zeg maar gerust militant, Zionist. Waarschijnlijk omdat mijn ouders relativerend nadenken over de toekomst van Israel. Ik keerde me daartegen door juist heel militant te worden.

    Nu keer ik morgen terug en trek weer een IAF-uniform aan als het nodig is, maar zie ik de toekomst voor Israel in dezelfde lijn als mijn ouders. Je rijpt toch.

    Kat daarentegen heeft nooit kunnen rijpen. Dat is zijn verwijt naar zijn ouders. Er is was geen ontvankelijkheid voor zijn denkwijze. Hij werd miskend. Hij is nog steeds miskend. Hij heeft ooit eens geklaagd dat zijn ouders nooit een letter van zijn werk hebben gelezen, terwijl ze tot de NRC-doelgroep behoren. Micha Kat als miskende zoon werkt zich op tot journalist van de krant die zijn ouders lezen en als autoriteit zien, en dan nog zien ze hem niet staan.

    Of zijn niet in staat om hem daar voldoende erkenning in te geven.

    Niet makkelijk. Maar wel exemplarisch voor de geboorte van het type stoornis waar Kat onder gebukt gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. @jeroen
    Hawkins met zijn letterlijk bijna oneindige vocabulaire en hoogontwikkelde brein, heeft ook niet alle verklaringen rond. One of a kind, maar fysiek anders , bewijst ook niets. We zijn niet gelijksoortig, maar wel gelijkwaardig, probeer ik tenminste zoveel mogelijk toe te passen. Als eenpitter, is het bewezen een zeer bescheiden fenomeen. Denk daar zelf eens aan.

    @ziva
    Die Jodelarij (meer is het m.i. niet)gaat hem volgens mij de das om doen, tenzij het als satire te boek komt. Mede gezien de amateuristische gebruikte en gedateerde en aangevoerde "bewijzen"
    Het JD verhaal is dermate kneuterig, dat het vraagt om lachbuien. De betrokken advocaten zijn wel heel overgevoelig, en kleinzielig, kunnen beter een ander vak kiezen, tuinman of zo. Zoals de gepokt en gemazelde Ankers die van een Kat normaal niet warm of koud zouden worden. Die kennen de ergste soorten.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. @Geen @Jeroen

    Er zijn 2 wetmatigheden waar je altijd tegen aanloopt;

    1. Als je met 1 dommer persoon van doen hebt, kan je die persoon minder dom maken door hem/haar op te leiden. Als je met 100 domme personen te maken hebt kan je enkel ook dom zijn.

    2. Een mens is niet in staat om een hogere intelligentie dan zichzelf te herkennen, omdat je niet in staat bent om buiten je eigen perspectief te toetsen.

    Maw MAVO-klanten zullen nooit inzien waarom een VWO-klant 'intelligenter' is, en zullen altijd vanuit hun perspectief aandragen dat 'omgaan met mensen' ook waardevol is, waarbij de VWO-klant sprakeloos blijft toekijken, want hij/zij weet dat het 'omgaan met mensen' door hem/haarzelf gemanaged is.

    Kortom @geen ik ben het volledig eens met @Jeroen.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. @ruud 15.56
    Dat zeg je goed. Maar van alles een beetje, en meer terzake doende ervaring en toegepaste kennis, is waar de kruks zit. Niet de meerwaardigheid , die blijkt uit scheldende diskwalificatieve(he?) bloggers. Zo dat is eruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. @Geen

    Ach, dat Holocaust gedoe van Kat heeft hij te danken aan Wim Dankbaar, de Koning zonder Koninkrijk, die ook even zijn plasje wilde doen. Sentiment van niet-Joden die even hun al dan niet politiek correcte moment of fame wilden verzilveren. Een soort van Prem nog wat. Je huurt ze in, en op het moment dat ze er dan zijn vraag je jezelf af; waarom zit die mafketel aan tafel?


    Vwb Yehudi vind ik helemaal niet dat hij kleinzerig doet. Integendeel. Yehudi probeert een bedrijf op te bouwen, en plotseling begint een Kat dat bedrijf volkomen in de grond te trappen. Een google search op de naam van het kantoor levert in de eerste pagina alleen maar negatieve onzin van Kat op. Dat is niet alleen schadelijk, dat is dodelijk, en volstrekt onaanvaardbaar als ondernemer.

    Yehudi's reactie, en de felheid waarmee hij optreedt, is de enige juiste. Sterker nog, als ik een advocaat nodig heb, overweeg ik hem. Want als een advocaat niet voor zijn eigen business kan opkomen, hoe kan ik hem dan vertrouwen voor mijn business op te komen?

    Dus, kill him Yehudi, laat maar zien wat je waard bent. En vwb Kat; sorry dude, je kan niet iedereen zomaar kapot trollen. Veel geluk bij de sociale dienst.


    BeantwoordenVerwijderen
  116. Stuif maar eens een kantine in waar 35 hoogbegaafde constructeurs rustig hun broodje eten, terwijl ik al briesende moest vertellen dat een verkeerde warmtecoefficient, een machinelijn cq r&d proefopstelling in de fik liet vliegen. Ik mag hopen dat deze dombos weer meelezen, hele club stond op de plek weer waar ze thuishoorden, waren mij nog dankbaar ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Yehudi zijn grote verdriet kan mij persoonlijk niet boeien. Overacting the act.
    Dankbaar moet gewoon zijn vergunning tonen, anders is hij m.i. strafbaar as hel.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. @geen

    Juist je doorlopende bewijsvoering van viriliteit, leiderschap kwaliteiten, autoriteit acceptatie, en sociale bewogenheid cg mensenkennis is een 'kenteken' van je botweg gezegd 'MAVO-niveau'.

    Bekijk eens een interview met Andre Kuipers en hoor hoe de verhoudingen liggen en zich vooral in de praktijk openbaren binnen een ISS team. Allemaal vreselijk goed opgeleide mensen, maar na 5 minuten ben je er wel uit dat jouw methodiek en ervaring in het soort risicovolle omgevingen als de Ruimte en met het type mens als aanwezig in de ISS zonder meer dodelijk is.

    Verruim je perceptie @geen.

    Er is niets mis met MAVO-klanten, maar don't send them to the Moon.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. @ziva
    Om nog even voor mavo klanten te pleiten. Hoevaak hoger opgeleiden al dan niet intellecten bekant bibberen wegens faalangst en gebrek aan woorden, jegens de mavo klant, weten bijkans alle niveaus die de praktijk werkelijk goed kennen. Acceptatie daar gaat het ook nog eens om, ik noem maar een zijstraat.

    Yehudi en Kat moeten samen naar de kroeg, als ze dat al niet doen. Belachelijk die bedragen, ongeloofwaardig.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ben zelfs in een woonwagen geboren, noem mij mavo klant , no problem. Maar die assiociaties zijn te komisch om niet te reageren. Trouwens veel gewerkt met de Wubbos en Kuipers van deze wereld, hebben ook zo hun beperkingen, maar weten hoe ze de juiste mensen om zich heen moeten vergaren.Precies 1 mavo maakt geen zomer, mavo-exact en de plusvarianten onderschat ze nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  121. @geen

    Sure, dat is een hierarchisch probleem. Niet een intellectueel probleem.

    Toen ik als jong officier binnen stapte in de hangar van mijn unit dachten ook veel onderofficieren - die ook nog eens mijn vader konden zijn - weer zo'n muts.

    Ik had geen last van faalangst, maar ook niet van ongepaste arrogantie, en wist mijn plaats terwijl ik wel de baas was, en dat niet onder stoelen of banken plaatste.

    Nu zo'n negen jaar later, ben ik weer de baas, maar weer de jongste. En speel ik hetzelfde spel.

    Voor mij maakt het niet uit wat je opleiding is, wel welke rol je speelt, en hoe je die vervult. Ik ben me daarentegen heel bewust of ik je niet overvraag, en daar wringt 'm vaak de schoen. MAVO-klanten denken dat ze een ander niveau aankunnen, maar missen dan het vermogen om dat ook daadwerkelijk te verzilveren.

    No hard feelings, maar dan kom je dus bij @Jeroen zijn ervaringen.

    Faalangst en gebrek aan woorden zijn dan irrelevant.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. @ziva
    Maar ik zit niet te wachten op ervaringen die mij niet boeien. Bij de luchtmacht gezeten, veel gesjeesde uit de pilotenopleiding meegemaakt om maar eens iets te noemen. Ik kan zo een tijdje doorgaan incl. een aantal bijna doodervaringen. Niks minderwaardigheidscomplex, is universeel,maar vaak slimme mensen die met de verkeerde dingen bezig zijn, kenniscompensatie is doorgaans een zwaktebod. Ik weet lekker meer dan jij, sliep uit! Ik had met die houding al lang onder de groene zoden gelegen. Hoger opgeleiden aanvullen, iets mooiers
    bestaat er niet. Dat is iets wat van 2 kanten moet komen en heel veel resultaat kan opleveren. Als ik hier zeg dat ik letterlijk wereldberoemd ben, begrijp ik dat je denkt dat ik bluf, toch is het zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ik heb een tegendraadse mening over dat klol gebeuren, oke. Maar noem mij geen complotter, dan gaan juist mijn beschikbare antennes omhoog. Kan je het zelfs niet met de fragmentarische irrationele kennis onderbouwen die terug te vinden is in het grote handboek der psychologie, dat google heet, heb je gewoon pech gehad. Er is geen enkele reden om te denken dat de persoon kat een storing heeft. De rottigheid blijkt na de rechtszaak pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. @geen

    kenniscompensatie is doorgaans een zwaktebod. Ik weet lekker meer dan jij, sliep uit!

    In z'n algemeenheid ben ik dat heus wel met je eens, maar op het moment dat mensen een ideeenstrijd willen aangaan en naar macht en invloed gaan streven met hun inferieure set van "opvattingen" (die dan weer het gevolg zijn van een gebrek aan analytische vaardigheden) ligt dat natuurlijk weer anders. De maatschappelijke schade is te groot.

    Ik heb hier met mijn vriendin trouwens ook meningsverschillen over, die me een enorme kwal vindt met mijn opmerkingen over "misplaatst egalitarisme". Zo laat ik mijn zoontje nooit winnen met schaken. Speel al jaren potjes met hem en tot zijn frustratie sloop ik hem keer op keer. Nu beginnen die rollen zich om te draaien (hij pakt me op mijn agressieve spel met paarden) en begint vaker te winnen. Prachtig natuurlijk.

    Het is niet de bedoeling dat hoogopgeleiden afdalen naar het niveau van laagopgeleiden, maar dat laagopgeleiden proberen zich opwaarts te bewegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. We worden het wel eens, ook met Jeroebn denk.Mijn plekberrie beperkt ook enigszins mijn uitdrukkingsvaardigheid.

    Maar al denkende, heb ik het donkerbruine vermoeden dat de man die zich Kat laat noemen ongrijpbaar is, en 100% vrijuit zal gaan. Zeer kansrijk zelfs afhankelijk van het gewenste resultaat, dat is juist het gekke.Dat wil niet zeggen dat ik mij kan vinden in dat hele klol zooitje.
    Daar probeer ik emotieloos duidelijkheid over te krijgen, met een zeer speciale persoonlijke reden.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. @ziva
    Google eens op de jurische aspecten van co writing, en non-repuduation.
    De spoeling kan wel eens heel dun worden, zoniet katsleeg. No case your honor.Vooral als je bedenkt dat er een stichting in het spel is, met een eventuele opdrachtgever met klant specifieke contractuele verplichtingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  127. @geen

    Reken je rijk. Micha is hoofdelijk aansprakelijk voor alles wat op de sites die hij beheert gepubliceerd wordt, inclusief reaguursels zelfs. Daarnaast zijn citaten en parafraseringen van hem die bijvoorbeeld in andere stukken op andere sites verschijnen ook aan te rekenen, want dat valt onder het begrip "uitspraken" in het schorsingsbeding.

    Kat schond zijn schorsingsbeding nu al twee maal en behoort eigenlijk opgepakt te worden. Het gaat erg tegen mijn rechtsgevoel in dat hij nog vrij rondloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Dat kort geding was ook al zo'n briljante juridische move. Wat een automutilatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. @jeroen
    Emotie bestaat niet in een systeem. Dus je kan de zaal verlaten.:-o

    Google en leer eens schaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Emotie bestaat niet in een systeem

    wow, wow @geen

    Dat is een boude (met een d thx P) uitspraak.

    Weet je zeker dat je je in dit hornet nest wilt begeven met een paar van die psychologische academici? Als MAVO klant?

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik zeg het maar alvast: cocreatie gaat 'm echt niet worden en hoe het nou zit met hoofdelijke aansprakelijkheid op het web zocht ik onlangs nog uit, omdat ik op mijn eigen site ook wat aan de hand heb waarin de vraag van aansprakelijkheid aan de orde is. Je zou je argument ook wat beter uit moeten werken. Wat kreten in de groep gooien en roepen dat we maar moeten googlen is onvoldoende argumentatie. Want dan heb je niet echt duidelijk gemaakt wat je nou eigenlijk wilde zeggen.

    Dat doe je wel vaker hè. Een gebrek aan argumentatie achter vaagheden en poses verhullen. Maar die gaan Micha niet helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  132. No way @geen

    Ik stap niet in jouw wereld.

    Jij bent aan de beurt. Het is jouw zet.

    Paard of Toren?

    Zeg het maar, welke wil je verliezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Okay, @geen

    Ik geef je een haakje. De "samson" strategie. Als je mij aanvalt, vernietig ik alles en iedereen om me heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. @ziva @jeroen
    Hoe is het buiten de zaal? Tijd genoeg om effe google te raadplegen, wat ik jullie verzocht. Kleine moeite toch? Kom maar op dus.

    Nb
    Inderdaad is het shit op die site , laat daar geen misverstand over bestaan. Moet dus iets aan gedaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Waarvoor moet ik Google raadplegen? Je bracht je stelling nog niet eens onder woorden en in zoverre ik kon raden naar je stelling weersprak ik die al.

    BeantwoordenVerwijderen
  136. @jeroen
    Ga even buiten jouw beperkte referentiekadertje(doe ik regelmatig als mavo sukkeltje) en google op non-repudiation oke? En niet zo denigreren , staat slorlig. Overweeg ik daarna of je weer stabiel genoeg bent en de zaal in kan. @ziva is haar diplomas aan het tellen, verliest ze ook van mij, kan me vergissen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Nee geen, ik ben al bekend met die begrippen. De vraag is wat jij ermee wil zeggen en als je ondanks herhaaldelijk aandringen daar niet toe in staat bent, bevestigt dat wel het beeld van een mavopatient ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. @geen

    Je gooit dat non-repudiation principe regelmatig in de pot. Maar echt, denk je nu werkelijk dat ik achterlijk ben?

    Dat heeft er helemaal, maar dan ook helemaal, niets mee te maken. Net als al die andere keren dat je het in de pot gooide wanneer je weer eens volstrekt uitgepraat was.

    Insert disk 2...

    BeantwoordenVerwijderen
  139. @ziva
    Pas op , dadelijk ga je ook nog het gebouw uit.

    Google : tik non repudiaton enter lees en huiver.

    Zo erg moeilijk is dat toch niet voor academici?


    BeantwoordenVerwijderen

  140. @geen

    @ziva
    Pas op , dadelijk ga je ook nog het gebouw uit.


    Ik zal het maar als vaderlijk sentiment beschouwen, maar de laatste die tegen mij zei dat ie me 'een gebouw' zou uitwerken loopt nog steeds op 1 been de fosfor deeltjes uit zijn elleboog te tikken.

    Kortom, dreigen werkt bij mijn 'soort' averechts.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. @ziva
    Jouw "soort" is virtueel fantasierijk, en raakt behoorlijk aan de verliezende hand op die manier. Leren is ook lezen dus tik maar eens de werkelijkheid, en kom uit die volkomen kansloze apatische attitude. Mijn conciërge hr. Flinsenberg verloor deels zijn hand met een fosforbom tijdens de oorlog.(Mavo de Kolk Venray)
    Tik : non repudiation op google

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ja inderdaad, die bedreigingen van je komen ook niet helemaal jofel over, @geen. Nu Ziva, eerder zou je mij van alles aandoen als je IRL tegenover me zou staan, vertel nou gewoon wat je wil zeggen joh! Het zou goed kunnen dat ik het niet met je eens ben of dat het feitelijk onjuist blijkt te zijn, maar als je de moeite neemt het onder woorden te brengen laat ik je heus wel in je waarde en kan ik je wellicht vertellen over mijn ervaringen op dat vlak. Ik heb een internetbedrijf en hakte helaas meer dan eens met dit juridische bijltje.

    Vandaar dat die transformantensekte trouwens probeert reaguurders op mijn blog aan te klagen,terwijl ik letterlijk de inrichting van de slaapkamer van de sekteleider beschreef. Er hangt daar namelijk een meer dan twee meter hoog portret van hemzelf boven zijn bed, terwijl hij een geëxalteerde blik ten hemel werpt.

    Ik kom daar allemaal mee weg. Maar Micha in principe niet, als ik zie wat hij nu allemaal doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. P.S. Micha publiceert ook over het proces als hij zijn correspondentie met de OvJ over de schorsingsvoorwaarden (overigens onder eigen naam) plaatst. Die voorwaarden maken natuurlijk ook deel uit van de zaak, dat is niet een soort afzonderlijk meta niveau waarover je het wel publiekelijk kan hebben ofzo.

    Hij zoekt zijn grenzen op en denkt dat hij "listig" is, terwijl hij de hem gestelde grenzen al lang en breed overschreed.

    BeantwoordenVerwijderen
  144. @jeroen
    Google op : non repudiation

    Verder stop maar met die superlatieve dreigings-adresseringen , dat is net zo naief als een academicus die denkt dat hij kan vliegen. Google op non repudiation is kennelijk het dreigement, heel erg supergrappig.

    Let wel, ik erger mij niet minder aan kutklol dan anderen. Ik lig er echter niet wakker van, gaat verdwijnen, take my words,maar heeft last van allerlei nutteloze site kicks zoals jullie blijken te zijn, inclusief de fosfor dreigementen. Tokkieacademie?

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Haha @geen. Grappig wel. Ik zat nog twee jaar op het Boschveld, eveneens in Venray. Zo zie je maar. Ik heb nog wel mensen van de Kolk in elkaar geschopt (true story), want daar zaten nogal wat boeren uit Horst bij met wie mijn vriendenclubje (hollandse kakkers) dan weer mot kreeg in het Witte Huis. Zit die er nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ziva schreef:
    "Nu keer ik morgen terug en trek weer een IAF-uniform aan als het nodig is, [...]"

    IAF? O ja, http://en.wikipedia.org/wiki/Israeli_Air_Force . Interessant, dat woord halal = space kon wel eens verwant zijn met het bekende Arabische woord halaal.

    Want (heb ik ooit uitgezocht, http://rudhar.com/etymolog/halal.htm), dat betekent via 'dat wat toegestaan is' in de basis losmaken. Vandaar naar 'space' is geen extreme stap.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. @jeroen
    Herdersmat van Kat kon wel eens een triest feit worden, dat is wat ik zeg. Hysterisch gekonkel op de remmende voorsprong ten spijt. Fosforbommen? Blote konten? Get a life!
    By the way Jeroen
    Den Engel, Jerusalem college? ken je dat? Haha, ik was trouwens import.

    BeantwoordenVerwijderen
  148. > Hij werd miskend. Hij is nog steeds miskend.

    Als het waar is. En waar met de juiste interpretatie en context. We hebben het verhaal immers maar van één kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Maar goed, helder. Vijandige domheid, skinheads die moskeeën in de fik steken, Venray is het absolute aarsgat van het toch al niet florissante Noord Limburg. Dat maakt je perspectief wel wat beter inzichtelijk.

    Ontworstelde je je al een beetje aan je milieu, rotten kruuer?

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Ja, ik woonde naast het Jeruzalem, maar dat vonden ze niet streng genoeg voor me, dus daar mocht ik niet heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Ziva:
    "Maw MAVO-klanten zullen nooit inzien waarom een VWO-klant 'intelligenter' is, en zullen altijd vanuit hun perspectief aandragen dat 'omgaan met mensen' ook waardevol is, waarbij de VWO-klant sprakeloos blijft toekijken, want hij/zij weet dat het 'omgaan met mensen' door hem/haarzelf gemanaged is. "

    Hier ben ik het echt HELEMAAL NIET mee eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Jezus Jeroeneke je hebt dus feitelijk als dakdekker op een of ander LOI op een universiteit gezeten. Venray is inderdaad geen plek om te blijven, was ook snel vertrokken daar. Maar dank voor je ontwapenende ontmaskering. Weer een streling van mijn ego. Wat is nu jouw oogst? Weer een dag geleeft zonder enige beredeneerbare bijdrage? Daaag , kom je maar weer melden met iets wat indruk maakt. Daaag, doeidoei, toedeloe , beybey.
    Academicus, nu niet en nooit niet Jeroeneke, maar dat wist ik al, heb ik een speciale neus voor, wat schuift het kerel? Zak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. @ruud
    Mocht je ooit problemen hebben, als ik je kan helpen , overweeg ik het serieus. :-)
    Nb
    Morele travestieten zijn het die mindfuckers, get them ruud, doe ik het ook, maar doe het netjes wettig en langzaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  155. > "Yehudi's reactie, en de felheid waarmee hij optreedt, is de enige juiste. Sterker nog, als ik een advocaat nodig heb, overweeg ik hem."

    Ik ook. Of zijn moeder. Kats schadelijke laster is ironisch genoeg ook prima reclame.

    Schreef ik al eerder over: http://rudhar.com/politics/intnlgov/hndrdznd.htm "[...] wat ik tot het uiterste zal vermijden omdat dat geld kost [...]"

    BeantwoordenVerwijderen
  156. @jeroen
    Jungske je moest eens weten wat ik allemaal studeerde. Maar volgens mij ben je gewoon een kort lontje, met een lulverhaal. Oplichters eigen is het wachten op je volgende slachtoffer,kwestie van tijd. Leer mij mijn pappenheimers kennen. Ken ze in alle vormen en uitingen, no chance no mercy aan mijn adres mister. Ga nooit je moeder nooit iets aandoen, is net zo fatalistisch als jij als de aandachts willy die de ellende opeist. Jij bent behoorlijk geestesziek man, laat je helpen!
    Als ik het kon, zou ik het doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  157. > Veel geluk bij de sociale dienst

    En de schuldsanering. Nog een tonnetje of tweeënhalf te gaan. En helemaal door eigen toedoen uitgelokt, niet de schuld van Westenberg of wie dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Geen poneerde:
    > Dankbaar moet gewoon zijn vergunning tonen, anders is hij m.i. strafbaar as hel.

    Welk wetsartikel?

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Ziva schreef:
    "Juist je doorlopende bewijsvoering van viriliteit, leiderschap kwaliteiten, autoriteit acceptatie, en sociale bewogenheid cg mensenkennis is een 'kenteken' van je botweg gezegd 'MAVO-niveau'. "

    Jouw spelling nu ook. (of mijn HBO-niveau pre-1994, dat kan ook). Los schrijf ziekte.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Het worst case scenario is dat het hierop neer gaat komen bij Micha:

    "Na nog maar vijf maanden in de gevangenis verbleven te hebben had de van haar zuster geïsoleerde Christine een zeer gewelddadige uitbarsting, met verschrikkelijke hallucinaties. Tijdens een andere aanval probeerde ze haar eigen ogen eruit te drukken. Onverrichterzake, maar niet zonder ze te beschadigen. Deze momenten van furieuze toevallen maakten inzet van een dwangbuis noodzakelijk; eerst voerde ze een soort erotische show op en toen verschenen de eerste tekenen van melancholie: depressie, voedsel weigeren, zelfbeschuldigingen, daden van boetedoening die weerzinwekkend van aard waren en daarna belandde ze verschillende keren in een hallucinante redevoering. Christine’s verklaring dat ze zulke toestanden simuleerde kan niet aanvaard worden als de werkelijke sleutel tot haar wezen: deze speelsheid werd vaak vertoond, maar haar gedrag kan daarom niet als minder morbide gezien worden.

    Op 30 september werden de zussen veroordeeld door de jury. Christine, aanhorend dat haar hoofd afgehakt zou worden op het plein in Le Mans, hoorde het nieuws op haar knieën aan."

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Net op mijn 'tweede scherm': Ed Nijpels, ook iemand die door Kat zwaar belasterd is, maar die nog geen aangifte heeft gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  162. @ruud
    Kan ik je nog niet geven, maar google even zelf, het is er. Zit met mijn plekberrie op mijn boot, kan niet op een pc. Je mag niet zomaar zonder vergunning rechercheren, neem even het voortouw.
    Wat een gekkenhuis zijn die blogs, nietwaar ruud? Geef mij die commodore 64 tijd maar terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Ziva:
    "Toen ik als jong officier binnen stapte in de hangar van mijn unit dachten ook veel onderofficieren - die ook nog eens mijn vader konden zijn - weer zo'n muts."

    Toen ik een 23-jarige vaandrig was zei de sergeant-majoor van 20 jaar ouder en met ditto meer ervaring 'u' tegen mij omdat ik formeel hoger in rang was. Ik vond het maar eng. Prima vent overigens. God hebbe zijn ziel, voorzover hij gelovig was (ik niet).

    BeantwoordenVerwijderen
  164. @geen

    Ik kan je met al je redeloze gescheld met geen mogelijkheid meer zien als een gelijkwaardige gesprekspartner. Je hebt ook nog steeds niet uitgelegd wat je nou precies wilde zeggen met cocreatie ofzo. Wel demonstreerde je goed waarom participatie van mavo klanten in een discussie eigenlijk helemaal niet wenselijk is.

    Je lijkt je 's avonds ook wat ontremder te uiten. Komt dat wellicht omdat er dan drank en drugs in het spel zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Nijpels jurk verhaal, de rechter Nijpels en "het volk" hebben wel andere zorgen dan cult en strip verhalende aandachtsfiguren.

    En @JEROEN

    Copy and paste kabouter, weet je al wat non repudiation zegt vanuit google? Yes, dat je gewoon een geconditioneerde lone wolf bent, met selectieve leeshonger.
    Vraag me bijna af of @jeroen met begeleiding leeft, overigens niet erg, maar wel risicovol op het web.

    BeantwoordenVerwijderen
  166. > Hoger opgeleiden aanvullen, iets mooiers bestaat er niet.

    Ja, kan ik me iets bij voorstellen.

    Ik vind mezelf erg intelligent en goed opgeleid, en heb als autodidact ook nog erg veel bijgeleerd.

    Maar ik besef tegelijk dat ik heel veel skills en talenten mis. Dat zouden meer mensen moeten doen. Ken je kracht maar ook je beperkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  167. > Als ik hier zeg dat ik letterlijk wereldberoemd ben, begrijp ik dat je denkt dat ik bluf, toch is het zo.

    Wow! Waarom dan toch anoniem blijven? Kom op, niet zo bescheiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. geen, 13 september 2012 18:49

    Ik ben maar een juridische leek, maar dit lijkt me echt niet steekhoudend. N.B. het civiele proces Vissers&Moszkowicz vs. Kat en Stichting KLOL is al geweest, nu is er strafrecht aan de hand.

    3 jaar onvoorwaardelijk, schat ik minimaal toch wel in. Of één jaar? Maar minder kan haar haast niet, met zoveel aanklachten waarvan minstens 1 100% duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  169. @jeroen
    Geen drank en zeker geen drugs, doe overdags meerdere dingen tussendoor. Als het anders was zou ik liegen, maar verklaar even hoe jij jouw eigen bipolariteit voor in de mond bestorven, denkt te slijten met schizo achtige dialogen,op het web?
    Jochie toch! En kan je gerust stellen, zivas , jeroens , doe
    vooral je best, kan niet wakker liggen van het webdramatisch gekonkel. Maar het is wel triest om te constateren hoe allerlei soorten oplichters te werk gaan.Maar ja om te weten hoe het zit, doe ook ik mijn nodige ding. Zum kotzen moet ik zeggen.

    En @ruud effe geduld maar ben zeker geen blufkont, je hoort van me, belofte, tussen de idioten hier!! Ot morn

    BeantwoordenVerwijderen
  170. > Venray is het absolute

    Betonplaten erheen en opfokbedrijven, dat is mijn herinnering eraan. Ik week ervoor uit naar het midden en my eternal love Unix. Sorry for being cryptic, can't tell you more.

    BeantwoordenVerwijderen
  171. @geen

    Ennieweetjes, als je gevraagd wordt om iets te onderbouwen volgen er al snel scheldpartijen en dreigementen, zonder dat je op een relevante manier wat dan ook onderbouwt.

    Zie nu overigens Maurice de Hond op een, die het heeft over de kloof tussen hoog- en laag opgeleiden en hun stemgedrag. Interessant wel in de context van deze discussie.

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Wat een freaks, ga morgen weer wonen in Venray, als het moet, of voordoet.
    Haha die zogenaamde finexburgers. Venray is carnaval, oorspronkelijk Pentagon, beruchte kermis, Vlaai, Open inrichtingen met landelijke patienten, maasuitzichten, uitgangsleven, multinationals, moderne wijken, 40000 inwoners (die mij bij naam kennen) wat wil je nog meer?






    BeantwoordenVerwijderen
  173. @Ruud 21:46

    Ik heb het "beknopte" (maar desondanks vrij dikke) Hebreeuws etymologisch woordenboek van Ernest Klein (met Engelse uitleg) op mijn harde schijf staan. Het woord komt weliswaar van een wortel chet-lamed-lamed, maar een ander ch-l-l dan de wortel die jij bedoelt en die betekenissen heeft als 'verontreinigen' en 'beginnen'. Het is afgeleid van een wortel chalal in "Post Biblical Hebrew" met de betekenis "to be hollow". (PBH verwijst naar de periode tussen bijbels en middeleeuws Hebreeuws.)
    Ik vond het ook in het Hebreeuws en Aramees woordenboek van Marcus Jastrow, die veel voorbeelden geeft (waaronder wellicht Aramese), en als betekenissen: "cavity, empty space, hollow; throat, inside".
    Het Bijbels Hebreeuws woordenboek van Brown Driver Briggs vermeldt een van deze wortel afgeleid woord (mchilot) met de betekenis "holten": oevimchilot `afar, "en in holen in de grond (lett. het stof)", Jesaja 2, 19.
    Het verwante Arabische woord is volgens Klein "halla, he perforated, pierced".

    (Anders dan dit geleerde betoog zou doen vermoeden, weet ik praktisch niets van deze zaken en kan ik geen koffie in het Hebreeuws bestellen, maar opzoeken kan ik als de beste. Ben bijna net zo'n taalfreak als RH. :D )

    BeantwoordenVerwijderen
  174. @jeroen
    Waarom ga je steeds meer liegen? Crimineeltje in de dop? Zo herkenbaar, en zonder rendement. Ga slapen kerel.

    BeantwoordenVerwijderen
  175. @ziva
    Als jij kinderen onder je hoede hebt, bel ik morgen met tegenzin de kinderbescherming. Waarvan akte.

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Waarover lieg ik, @geen? Dat je een gebrek aan inhoud compenseert met scheldpartijen en dreigementen is hierboven toch gewoon terug te lezen? Er wordt je al een tijdje gevraagd om in je eigen woorden twee begrippen waar je zelf mee aan kwam zetten toe te lichten en te demonstreren hoe die van toepassing zijn op het geval van Micha. Lukt je niet, terwijl dat nou juist een leuke en overzichtelijke exercitie zou zijn om je mondsnoerende analytische vaardigheden mee te demonstreren, zodat we over dat "mavo klant" dingetje heen kunnen stappen.

    Waaruit maak je daarnaast op dat ik een "crimineel in de dop" ben? Granted, ik fantaseer wel eens als ik Breaking Bad kijk en ben geïnteresseerd in de werking van de criminele geest, maar dat heeft er vooral mee te maken dat mijn vader nog werkte als maatschappelijk werker bij de reclassering en me daar verhalen over vertelde. Het heeft iets voyeuristisch, fascineert me.

    BeantwoordenVerwijderen
  177. @jeroen
    Tijdbom, open boek. Kwestie van tijd, en je gaat los. Doe er wat aan, kerel! Diegene die jij denkt te zijn, kan veel leuker zijn dan jij denkt. Fosfor travestieten , you name it, zo gek als een deur, als je wakker bent ga je ze zien. Veel leuker dan jij met je armoedige psycho analyses kan bevroeden. Je hebt overigens mijn dierbare venray onherstelbaar leed toegebracht. Trouwens rare figuren uit Venray, komen ook uit Israel @ziva freak zet haar land ook aardig te kakken, met dat zielige partij vlaggetje tegen Micha Kat.

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Ene Hans Holtrop compromitteert door op KLOL te publiceren en schrijft:

    "Zelfs de vrouwelijke Officier van Justitie bracht naar voren, dat voor dit soort zaken altijd voorwaardelijke gevangenisstraffen worden gegeven."

    Maar niet in het geval van een veelpleger als Micha Kat, mag ik hopen? Die bovendien bewust en opzettelijk dwangsommen heeft genegeerd en doorgegaan is met wat de civiele rechter tot onrechtmatige daden heeft bestempeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  179. > 14 september 2012 00:42

    Ruw materiaal eerst bewerken, voor publicatie, misschien helpt dat? Je realiseren wat de doelgroep weet en begrijpt?

    Ik kan hier echt niks van maken. Voor mij is het wartaal, sorry dat ik het zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Hans Holtrop bij KLOL:
    "Tijdens de zitting van de meervoudige kamer op 10 september was de lange arm van de pedofiele moordenaar Mr. Joris Demmink voelbaar."

    Mensen! Er is alleen één bewering, van een niet erg betrouwbare en geloofwaardige getuige, die beweert dat Demmink _AANWEZIG_ was bij seksueel misbruik van een minderjarige, dat op tragische wijze anatomisch uit de hand liep en door bloedverlies tot overlijden leidde.

    (Kan zoiets überhaupt, medisch gezien? Ik heb er geen verstand van.)

    ALS het al waar is, dan is het, hoe kwalijk ook, geen moord, geen doodslag, hoogstens misschien iemand in hulpeloze toestand achterlaten.

    Hoe onzorgvuldig is iemand bezig die dan Micha Kat nabouwt zonder enige kritische eigen beoordeling, en dan Demmink een moordenaar noemt??

    Dit is echt heel kwalijk. Mr Holtrop, are you reading this? Ik zou het u graag in uw gezicht zeggen, maar ik heb al jaren een ban bij KLOL wegens te lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Ik kwam die Holtrop tegen in de Demmink Doofpot en dacht: nou nou, als het waar is wat die schrijft... Heb hem toen eens gegoogled en het blijkt een aartsquerulant te zijn die overal uit wordt gegooid, het type internetgebruiker waar deze website aan is gewijd. Basishouding moet dus zijn: niet voetstoots aannemen wat hij beweert.

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Haha @ruud
    Denk eens na over dat JD "tapverslag" wat tot op heden een gekleurde versie van een of ander telefoongesprek in een studio de wereld "iets wijsmaakt", met alle media-idioten in het achterhoofd!! Ik snap daar geen fuck van!

    BeantwoordenVerwijderen
  183. "Tijdens de zitting van de meervoudige kamer op 10 september was de lange arm van de pedofiele moordenaar Mr. Joris Demmink voelbaar."

    Zat Demmink Holtor te fisten tijdens de zitting?

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Die fantast heeft zijn naam ook al niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  185. lezer schreef:
    "Het verwante Arabische woord is volgens Klein "halla, he perforated, pierced"."

    Ja, kan ik terugvinden bij Hans Wehr. Ook 'gap, interval', wat past bij 'space'.

    Khalla dan, zou ik het transcriberen. Het Arabisch heeft het verschil tussen Oud-Semitisch kha en Ha behouden, in het Hebreeuws zijn die samengevallen als chet (maar modern weer uitgesproken als khet, net als khaf).

    Daarom komen er zoveel ch-klanken voor in het moderne Hebreeuwse: ze komen etymologisch uit drie bronnen, of in elk geval 2,5 (kaf/khaf).

    BeantwoordenVerwijderen
  186. @ruud
    Is het tjakka, of is het sjakka , tjacca, sjacca, ick kom er niet uit, wat met ik nu roepen?

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Betekent dat? Ik niet ... ..., verder kom ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen