Extra

donderdag 18 februari 2010

Klacht

Simon Rozendaal kan zijn borst natmaken. Vrijdag jongstleden deed de Elsevier-journalist verslag van het chaotische debat in de Rode Hoed in Amsterdam, waar als onderdeel van het maandelijkse wetenschapscafé Roel Coutinho een lezing hield over de Mexicaanse griep.

In de zaal zaten de antivaxhoaxertjes al klaar om in de aanval te gaan en tijdens het vragen stellen liep het dan ook helemaal uit de hand. Een zootje, noteerde Rozendaal in een mild stukje getiteld Rare mensen, die vaccinsceptici. "In de loop van het debat liepen de emoties zo hoog op (mensen begonnen Coutinho voor leugenaar uit te schelden) dat ik voor zijn veiligheid vreesde. Een grote vent uit het publiek, iemand van de Rode Hoed en ikzelf liepen met hem naar buiten. We waren allemaal een tikje bang dat die malloten een ietwat bleek geworden Coutinho (en dat zegt wat - hij is niet bang uitgevallen) zouden aanvliegen."

En nu zijn de hoaxertjes boos, temeer daar de avond was gesponsord door een farmaceut en werd gepresenteerd door een journalist die al eens een prijs van een farmaceutisch bedrijf had gekregen. Tijd dus voor een heuse klacht van Arend Zeevat bij de Raad voor de Journalistiek. "Het feit dat Rozendaal mensen die over vaccinaties een terechte andere mening hebben en daarbij gebruik maken van hun recht op vrije meningsuiting, toekomstige doden in de schoenen schuift, is werkelijk beneden alle peil. Dit is absoluut een journalist onwaardig. Daarom wil ik hierbij als direct belanghebbende en aanwezige bezoeker van de avond een klacht indienen tegen Simon Rozendaal en zijn publicerende uitgever Elsevier, wegens smaad en laster."

Argusoog-uitbater Zeevat, of Holvat zoals de belendende percelen hem noemen, maakte zich in de garderobe in de Rode Hoed bijzonder boos over het een-tweetje van Roozendaal en Coutinho. Nu is het altijd bewonderenswaardig dat er lieden zijn die zich zorgen maken over de gezondheid van de medemens, maar als je dan na afloop een sigaret staat te paffen (8.33 minuut), blijft er van die barmhartigheid maar weinig over, tenzij Arend gelooft dat sigaretten gezond voor je zijn.

Wat nog best zou kunnen, want Zeevat is met zijn krankzinnige analyses bij Argusoog een regelrecht gevaar voor de mentale gezondheid. Is daar ook een klachtencommissie voor?

76 opmerkingen:

  1. Simon Rozendaal
    Weer zo'n jood, die zijn zakken zit te vullen over de ellende van een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aart Liberty,
    Weer zo'n idioot die in de comments van blogs zijn frustraties van zich af probeert te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat het hoog tijd wordt om dat haatzaaiblogje van Aart te sluiten. Even flink drukken op de knop Misbruik rapporteren (Hate or violence) dan worden ze blij Blogger wel wakker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah joh, laat die vent lekker in zijn eigen sop gaarkoken.

    @Aart: Zo heb je ook mensen die hun zakken vullen met de goedgelovigheid van een ander zoals Alex Jones of een instantie als de kerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe kun je een klacht indienen ik heb er wel zin in .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In ieder geval goed dat hier snel gereageerd wordt op de Aart de idioot.

    @krautsjo: bij het CIDI kan je een klacht indienen. En zoals Rogier schrijft: veel op de Misbruik knop drukken helpt om hem te verwijderen. Je kunt Aart Liberty ook een e-mail sturen: naam en toenaam zijn bekend, evenals zijn gestoorde gedachtegoed, klik maar op z'n naam.

    Maar misschien is Deweb's strategie nog het beste: gewoon in z'n sop gaar laten koken. Hoe minder aandacht, des te kleiner de kans op nog meer van dit krankjorum commentaar.

    Wat een lul die Aart van Wijngaarden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wilde het aantal klootzakken op deze site even inventariseren. Dus zeg wat over joden en de grootste hufters komen bovendrijven. Inmiddels 5 in totaal. Probeer mijn Blog maar te laten blokkeren, zal niet lukken, want Aart heeft altijd gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "of een instantie als de kerk."

    Weleens van een synagoge gehoord ??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aart, heb je iets tegen Joden of tegen Israël?

    Je snapt toch wel het verschil? Uit je stukje (op je blog) krijg ik de indruk dat je geen onderscheid kunt maken.

    Een hekel hebben aan de acties van een land lijkt me in principe legitiem. Een hekel hebben aan Joden, Christenen, Feyenoordfans, Luxemburgers, Volvorijders ed. lijkt me daarentegen nogal onverdraagzaam en ongenuanceerd.

    Je blog maakt sowieso een extreem verzuurde indruk op mij. Je glas is altijd half leeg en dan ook nog eens met azijn.

    Ik drink mijn halfvolle glas altijd met een lekker wijntje, zou je ook eens moeten doen.

    Proost!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Voorzitter

    Ik heb iets tegen Zionistische joden, ongeacht of die nu in Amerika of Israël wonen. Ben door de 2e bank van Israel, de Israël Discount Bank in Jerusalem voor 3.500 dollar opgelicht. Ze weigeren mijn e-mails te beantwoorden en contact is alleen mogelijk via de pagina op hun website. Bovendien is de complete regering van Obama verziekt met Zionistische joden, dus er valt weinig goeds te verwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk, de aap komt zo langzamerhand uit de mouw. Meneer is 'opgelicht', al vermoed ik dat dat wel een bepaalde perceptie zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. " Een hekel hebben aan Joden, Christenen, Feyenoordfans, Luxemburgers, Volvorijders ed. lijkt me daarentegen nogal onverdraagzaam en ongenuanceerd. "

    Het is overduidelijk dat jij nooit in Israel bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ John

    Ik neem aan, dat jij er ook niet vrolijker van wordt, als je wordt opgelicht door een joodse of andere bank. De Israël Discount Bank, nr. 2 van Israël, is in de USA veroordeeld tot betaling van 21 miljoen dollar voor witwas praktijken. Ook in Frankrijk loopt een onderzoek naar deze oplichters. En natuurlijk ben ik nooit in Israël geweest, heb toevallig wel een paar mensen gesproken, die daar op vakantie zijn geweest en die zeiden, we gaan nooit meer daarheen, wat een onvriendelijk volk. Of ben jij een fan van Kissinger, Sharon of Netanyahu, tuig van de richel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met schelden op Joden krijg je je geld niet terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vindt Barracuda een heerlijke website, vooral omdat al mijn favoriete Blog sites in de zijkant staan en de belangrijkste Blog staat bovenaan.
    Maar John, het gaat niet alleen om dat geld, dat komt toch niet meer terug, maar iedereen zal toch een keer doorkrijgen, dat de joden wederom bezig zijn om WO III van de grond te krijgen, waarom is anders Obama (weet je nog, die van die Nobelprijs voor de Vrede) bezig om de spanningen met China en indirect ook Rusland op te voeren. De joden zullen bij W.O. III van een koude kermis thuiskomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit klinkt heel warrig:

    Ben door de 2e bank van Israel, de Israël Discount Bank in Jerusalem voor 3.500 dollar opgelicht. Ze weigeren mijn e-mails te beantwoorden en contact is alleen mogelijk via de pagina op hun website.

    Je wilt beweren dat je geld op een Israelische bank had staan, terwijl die bank alleen bereikbaar is via internet?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @ Truth hearts

    Ik zal je het even uitleggen. Ik nam deel aan een internet opportunity met een bankgarantie, dat als de geprognotiseerde opbrengst niet gehaald zou worden, je de inleg terug zou krijgen. Om te starten maakte ik van mijn bank naar de Israël Discount Bank dus 3.500 euro over. Toen ik 4 weken later constateerde, dat de website was opgezet door oplichters met steun van de Israël Discount Bank, diende ik een klacht in bij de FBI Internet Fraud Section. De site werd binnen 4 maanden na de start van het internet verwijderd. Toen ik op grond van de voorwaarden De Israël Discount Bank verzoch mijn inleg terug te betalen, gaven zij niet meer thuis. En die oplichtingspraktijken hebben ze meerdere malen, onder andere namen, toegepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Truth hurts

    Sorry, 3.500 euro moet natuurlijk 3.500 US Dollar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Maar Aart,

    is het relevant dat je bent opgelicht door Joden? Waren dat trawanten van de Israëlische regering?

    Ik ben ook wel eens opgelicht door een Duitse internetwinkel. Toch heb ik de tegenwoordigheid van geest om niet te gaan roepen dat Duitsers eigenlijk gewoon moffen zijn en dat ze uit zijn op WOIII.

    Je bent een anachronisme. In een andere tijd zou je het ongetwijfeld ver geschopt hebben in de maatschappij omdat toen het anti-Joodse geluid erg in Schwung was. In het hier en nu zul je erg je best moeten doen om niet weggezet te worden als een halve gare antisemiet die kleine incidenten in de persoonlijke levenssfeer niet kan scheiden van het grote politieke toneel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beste Voorzitter

    Ik ben niet opgelicht door een willekeurige website of internetwinkel, maar door de 2e bank van Israël. En mijn afkeer tegen Zionistische joden staat daar helemaal buiten. Zelfs een groot gedeelte van in Israël woonachtige joden moeten niks hebben van die Zionisten. Dat zijn de echte anti semieten. En als je mijn artikel op mijn Blog hebt gelezen over de volgende, mogelijk 3e wereldoorlog, dan kan je geen supporter van Zionisten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @Voorzitter, ik raad je aan een keer naar Israel te gaan als je het zo graag over onverdraagzaamheid wil hebben.

    In Iran woont de grootste joodsegemeenschap van het MO op Isreal na, die joden willen onder geen beding naar Israel verhuizen, ze hebben het al generaties lang zeer naar hun zin is Iran, ze mogen gewoon hun geloof beleiden etc, jij weet echt niet waarover praat, je kukelt klakkeloos propaganda na, je zit vol met pavlov reacties.

    Weet je waarom de joden in Iran niet naar Israel willen verhuizen terwijl het ze is aangeboden ??

    Omdat het geen zionisten zijn, dat zijn letterlijk hun woorden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aart,
    Je hebt dus een hekel aan Zionisten maar niet aan Joden? Toch gebruik je de termen soms door elkaar en soms ook weer niet. Consistentie is niet je grootste talent.

    Het is het koe en rund vraagstuk. Je lijkt het niet werkelijk te begrijpen hoe die dingen van elkaar verschillen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. " Je lijkt het niet werkelijk te begrijpen hoe die dingen van elkaar verschillen. "

    Dat moet jij nodig zeggen, tsjongejongejonge...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoebedoelje,

    een bezoekje aan Israël is alleen al om de schofterige behandeling op het vliegveld door de douanebeambten een beproeving. Maar ben je wel eens in Parijs geweest? Die Parijsenaars kunnen er ook wat van. Toch ga ik elk jaar weer vrolijk op vakantie naar Frankrijk.

    Een jood is geen koe. Een jood is een rund en kan een koe zijn maar dat hoeft niet. Snap je wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @ hoebedoelje
    Je bent blijkbaar een van de weinigen, die begrijpt, hoe het jodendom in elkaar steekt. Ik ben trouwens zelf ook 4 weken door Marokko gereisd en weet, dat er in Meknes een joodse gemeenschap leeft, die in volstrekte harmonie omgaat met de moslims. En zo hoort het ook. En nou moet ik blijkbaar iedere keer gaan uitleggen wat Zionistische joden zijn en welke joden ik nou bedoel. Ik heb trouwens een joodse vriend, die zijn buik volledig vol heeft van Zionistische joden en een zeer traumatische jeugd heeft gehad met de joodse samenleving. Ook De voorzitter schijnt dat niet erg te begrijpen, hij heeft het over de koe en het rund. De laatste soort is blijkbaar op hem van toepassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @Aart Liberty, ik denk dat ze het dondersgoed begrijpen maar ze doen alsof ze het niet begrjpen omdat het niet hun straatje past.
    Het enige waar Barracuda en aanhang mee bezig is is het ongeloofwaardig maken van de zogenaamde complotdenkers -en god mag weten wie dat zijn- dus alles wat door de zogenaamde complotdenkers gezegd wordt moet ontkracht, weerlegd of ontkend worden ook al is het een waarheid als een koe, want als ze toegeven dat de zogenaamde complotdenkers iig op bepaalde punten gelijk hebben dan verstoort dat hun missie.
    Maar als je aan me vraagt waarom ze met een missie denken bezig te zijn dan kan ik je daar geen logisch antwoord op geven want ze snijden uiteindelijk zichzelf in het vlees maar tot die tijd zullen ze zichzelf wel wijsmaken dat ze niet schijten op het bord waarvan ze vreten, of zoiets dergelijks.

    En btw, ik hou me al heel lang me "complottheorieen" bezig maar pas sinds 911 is er een groep mensen opgestaan die het "complotdenken" denken te moeten bestrijden door proberen de waanzin te creeren, ik vind het echt ongelooflijk gezien alle kennis die we zouden moeten hebben, sinds wanneer zijn de machthebbers er voor het proletariaat, dat zou echt wereld nieuws en zelfs schokkend nieuws zijn want dat is nog nooit eerder gebeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Well, the first thing I want to say is…”Mandate my ass!
    Because it seems as though we’ve been convinced that 26% of the registered voters, not even 26% of the American people, but 26% of the registered voters form a mandate – or a landslide. 21% voted for Skippy and 3, 4% voted for somebody else who might have been running.

    But, oh yeah, I remember. In this year that we have now declared the year from Shogun to Reagan, I remember what I said about Reagan…meant it. Acted like an actor…Hollyweird. Acted like a liberal. Acted like General Franco when he acted like governor of California, then he acted like a republican. Then he acted like somebody was going to vote for him for president. And now we act like 26% of the registered voters is actually a mandate. We’re all actors in this I suppose.

    What has happened is that in the last 20 years, America has changed from a producer to a consumer. And all consumers know that when the producer names the tune…the consumer has got to dance. That’s the way it is. We used to be a producer – very inflexible at that, and now we are consumers and, finding it difficult to understand. Natural resources and minerals will change your world. The Arabs used to be in the 3rd World. They have bought the 2nd World and put a firm down payment on the 1st one. Controlling your resources will control your world. This country has been surprised by the way the world looks now. They don’t know if they want to be Matt Dillon or Bob Dylan. They don’t know if they want to be diplomats or continue the same policy - of nuclear nightmare diplomacy. John Foster Dulles ain’t nothing but the name of an airport now.

    The idea concerns the fact that this country wants nostalgia. They want to go back as far as they can – even if it’s only as far as last week. Not to face now or tomorrow, but to face backwards. And yesterday was the day of our cinema heroes riding to the rescue at the last possible moment. The day of the man in the white hat or the man on the white horse - or the man who always came to save America at the last moment – someone always came to save America at the last moment – especially in “B” movies. And when America found itself having a hard time facing the future, they looked for people like John Wayne. But since John Wayne was no longer available, they settled for Ronald Reagan – and it has placed us in a situation that we can only look at – like a “B” movie.

    Come with us back to those inglorious days when heroes weren’t zeros. Before fair was square. When the cavalry came straight away and all-American men were like Hemingway to the days of the wondrous “B” movie. The producer underwritten by all the millionaires necessary will be Casper “The Defensive” Weinberger – no more animated choice is available. The director will be Attila the Haig, running around frantically declaring himself in control and in charge. The ultimate realization of the inmates taking over at the asylum. The screenplay will be adapted from the book called “Voodoo Economics” by George “Papa Doc” Bush. Music by the “Village People” the very military "Macho Man."

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A theme song for saber-rallying and selling wars door-to-door. Remember, we’re looking for the closest thing we can find to John Wayne. Clichés abound like kangaroos – courtesy of some spaced out Marlin Perkins, a Reagan contemporary. Clichés like, “itchy trigger finger” and “tall in the saddle” and “riding off or on into the sunset.” Clichés like, “Get off of my planet by sundown!” More so than clichés like, “he died with his boots on.” Marine tough the man is. Bogart tough the man is. Cagney tough the man is. Hollywood tough the man is. Cheap steak tough. And Bonzo’s substantial. The ultimate in synthetic selling: A Madison Avenue masterpiece – a miracle – a cotton-candy politician…Presto! Macho!

    “Macho, macho man!”

    Put your orders in America. And quick as Kodak your leaders duplicate with the accent being on the dupe - cause all of a sudden we have fallen prey to selective amnesia - remembering what we want to remember and forgetting what we choose to forget. All of a sudden, the man who called for a blood bath on our college campuses is supposed to be Dudley “God-damn” Do-Right?

    “You go give them liberals hell Ronnie.” That was the mandate. To the new “Captain Bly” on the new ship of fools. It was doubtlessly based on his chameleon performance of the past - as a liberal democrat – as the head of the Studio Actor’s Guild. When other celluloid saviors were cringing in terror from McCarthy – Ron stood tall. It goes all the way back from Hollywood to hillbilly. From liberal to libelous, from “Bonzo” to Birch idol…born again. Civil rights, women’s rights, gay rights…it’s all wrong. Call in the cavalry to disrupt this perception of freedom gone wild. God damn it…first one wants freedom, then the whole damn world wants freedom.

    Nostalgia, that’s what we want…the good ol’ days…when we gave’em hell. When the buck stopped somewhere and you could still buy something with it. To a time when movies were in black and white – and so was everything else. Even if we go back to the campaign trail, before six-gun Ron shot off his face and developed hoof-in-mouth. Before the free press went down before full-court press. And were reluctant to review the menu because they knew the only thing available was – Crow.

    Lon Chaney, our man of a thousand faces - no match for Ron. Doug Henning does the make-up - special effects from Grecian Formula 16 and Crazy Glue. Transportation furnished by the David Rockefeller of Remote Control Company. Their slogan is, “Why wait for 1984? You can panic now...and avoid the rush.”

    So much for the good news…

    As Wall Street goes, so goes the nation. And here’s a look at the closing numbers – racism’s up, human rights are down, peace is shaky, war items are hot - the House claims all ties. Jobs are down, money is scarce – and common sense is at an all-time low with heavy trading. Movies were looking better than ever and now no one is looking because, we’re starring in a “B” movie. And we would rather have John Wayne…we would rather have John Wayne.

    "You don’t need to be in no hurry.
    You ain’t never really got to worry.
    And you don’t need to check on how you feel.
    Just keep repeating that none of this is real.
    And if you’re sensing, that something’s wrong,
    Well just remember, that it won’t be too long
    Before the director cuts the scene…"

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze tekst deed mij in mijn tienerjaren de ogen openen.

    Die tekst was geschreven in 1981 nadat Reagan de verkiezingen had gewonnen.

    Vergeet niet dat deze tekst geschreven was in 1981 met nu de wetenschap wat daarna allemaal gebeurd is.

    ' The ultimate realization of the inmates taking over at the asylum. The screenplay will be adapted from the book called “Voodoo Economics” by George “Papa Doc” Bush. '

    En sinds 911 valt dit volgens sommigen onder 'complotdenken', en wie was in de periode van 911 aan het roer in de VS, onder wie begon de kredietcrisis, precies de zoon van George 'Papa Doc' Bush.

    Maar dat is natuurlijk allemaal toeval.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. "Attila the Haig, running around frantically declaring himself in control and in charge "

    Ik hoor net op het nieuws dat deze man vandaag op 85jarige leeftijd is overleden.

    Das nou toevallig.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik hou me al heel lang me "complottheorieen" bezig.


    En het vervolgens vreemd vinden dat je een complotdenker genoemd wordt :o)


    maar pas sinds 911 is er een groep mensen opgestaan die het "complotdenken" denken te moeten bestrijden .

    Dus tot die tijd had je gewoon vrij spel?

    Verder is het gewoon onzin wat je zegt, ook voor 911 waren er mensen die tegen complottheorieen, zoals dat elvis nog leeft, de maanlanding een hoax is, etc. etc in gingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @Aart:

    Je verhaal klinkt nogal warrig:


    Ik nam deel aan een internet opportunity met een bankgarantie, dat als de geprognotiseerde opbrengst niet gehaald zou worden, je de inleg terug zou krijgen..

    ok

    Om te starten maakte ik van mijn bank naar de Israël Discount Bank dus 3.500 euro over. .

    op zich al vreemd, gezien je wantrouwen jegens israel.


    Toen ik 4 weken later constateerde, dat de website was opgezet door oplichters.


    Da's niet zo mooi. Maar het lijkt me dan ook niet zo slim om in zee te gaan met een voor jou onbekende organisatie die alleen via internet is te bereiken.
    Dit soort fraudezaken zijn schering en inslag op internet.


    met steun van de Israël Discount Bank,.

    Waaruit blijkt die steun?

    Toen ik op grond van de voorwaarden De Israël Discount Bank verzoch mijn inleg terug te betalen, gaven zij niet meer thuis..

    Tja, gezien bovenstaande zijn die voorwaarden natuurlijk geen knip voor je neus waard, aangezien het om een oplichtingspraktijk gaat.

    Je kunt dan ook niet van de bank verwachten dat die opdraaien voor het geld dat je kwijt bent geraakt aan die oplichterbende.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. In Iran woont de grootste joodsegemeenschap van het MO op Isreal na, die joden willen onder geen beding naar Israel verhuizen, ze hebben het al generaties lang zeer naar hun zin is Iran, .

    Toch is diezelfde gemeenschap in 30 jaar tijd met meer dan 60% geslonken.
    Dus diegenen die wel willen verhuizen zijn inmiddels zo'n beetje vertrokken...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Aart,

    Ik geloof niet dat je debatten wint door te gaan schelden. Dat doe je wanneer je geen argumenten hebt.

    Ik heb het over koe en rund omdat jij Zionisten en Joden over één kam scheert.

    Dit zei je eerder op deze plek:

    "dat de joden wederom bezig zijn om WO III van de grond te krijgen, waarom is anders Obama (weet je nog, die van die Nobelprijs voor de Vrede) bezig om de spanningen met China en indirect ook Rusland op te voeren. De joden zullen bij W.O. III van een koude kermis thuiskomen."

    Je drukt je dus zeer onzorgvuldig uit want kennelijk bedoel je dus Zionisten. Hiermee scheer je alle Joden over een Zionistische kam.

    Overigens, als er Zionisten had gestaan, zul je nog steeds moeite hebben om niet als verwarde extreem verzuurde antisemitische demente bejaarde te worden beschouwd. Dit geldt niet voor mij trouwens, want schelden is niet netjes. Aart ik vind je niet dement.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @ Voorzitter

    OK, ik zal niet meer schelden, maar je begrijpt toch wel, dat ik in alle gevallen Zionistische joden bedoel, als ik het over joden hebt? Anders wordt ieder artikel zo lang, als ik het voortdurend moet gaan uitleggen. Valt me trouwens op, dat er op deze site enorm veel anonieme reageerders zijn via een niet geactiveerde Blog site. Verder vind ik het heel plezierig, dat je naast de reacties een lijst hebt met Blogs en de laatste artikelen, heel handig voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. "En het vervolgens vreemd vinden dat je een complotdenker genoemd wordt :o)"

    Ik had woord 'complottheorieen' niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet nietszeggend figuur dat je bent want het zijn geen complottheorieen waar ik het over heb, dat proberen jullie ervan te maken.

    "Dus tot die tijd had je gewoon vrij spel?"

    Waar heb je het over ??
    Wat heb jij in godsnaam in je hoofd gehaald, denk je dat je een soort cyber-politieagent bent of zo ??
    En met die opmerking geef je feitelijk aan een poortwachter te zijn maar over welke poort denk je het dan te hebben ??


    Dat je 'Elvis leeft' een complottheorie noemt geeft wel weer aan hoe wanhopig je bent !!

    Jezus zou herrezen zijn, dat moet dan volgens jouw redenatie ook een complottheorie zijn en dan is de bijbel een complotboek die hele volksstammen gehersenspoeld heeft, en ik vind dit eerlijk gezegd helemaal geen verkeerde theorie, dus daarom zal je zeggen dat de bijbel geen complotboek is en dat het herrijzen van Jezus geen complottheorie is, waarom is 'Elvis leeft' dan wel een complottheorie ??




    En verder geef je aan dat je absoluut geen inhoud hebt, nul komma nul.

    Het enige wat je kan en doet is uit reacties stukjes tekst zonder context te citeren om dat dan te "weerleggen" te onkennen whatever, het slaat helemaal nergens op wat je doet.
    Hou ees een betoog, vertel eens hoe de wereld volgens jou in elkaar steekt ipv te propberen een gaatje te schieten in iemsand zijn betoog in de hoop dat daaroor de essentie van het betoog geseponeerd kan worden.

    Maar dat durf je niet, je durft niet hier jouw wereldbeeld te verkondigen als je die uberhsaupt zou hebben, je bent heel laag bij de grond.
    Waarop heb je niet geporbeerd gaten te schieten in de teks die ik aanhaalde ??

    BeantwoordenVerwijderen
  37. @ Truth hurts

    Blijkbaar heb je nimmer met opportunity sites gewerkt, anders zou je weten, dat zo'n site aangeeft waarheen je bij de start moet overmaken. Dus het verhaal is niet warrig, je begrijpt het gewoon niet. En uiteraard had ik op dat moment nog het idee, dat de 2e bank van Israël nog betrouwbaar was. De informatie, dat zij 21 miljoen dollar boete hebben gekregen in de USA voor witwas praktijken vond ik pas veel later. Maar een ieder zal ooit een keer moeten starten als die via het internet wat wil doen. Dus het is een soort leergeld geweest. Daarna ben ik mij eens gaan verdiepen in de Zionistische joden, die zich rond Obama hebben verzameld en dat ziet er niet best uit voor de wereld, W.O. III zal uit hun koker komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Sommigen zijn van mening dat W.O.3 al aan de gang is, dat zou blijken uit bv de war on terror.

    Waarom noemen ze het eigenlijk 'war on terror' en niet 'war against terror'?
    Zo heb je ook 'war on drugs' wat inhoudt dat ze knetterhigh oorlog voeren .. haha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  39. @ hoebedoelje

    Volgens mij kennen ze bij Barracuda helemaal geen Engels, maar zijn ze gewoon in de war.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Er is wel iemand hier op Barracuda die beweert goed in nederlands te zijn, hij/zij klaagt iig iedere keer steen en been over mijn typefouten, dus ik denk dat ik die erin hou .. hahahahahahaha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik had woord 'complottheorieen' niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.

    Yup, want hoe dan ook: je zult nooit toekennen dat het gewoon complottheorieen zijn...
    Dat heeft Fassbinder onlangs al vastgesteld: je durft geen kleur te kiezen.


    nietszeggend figuur dat je bent.

    Kijk, daar gaat het gescheld weer..

    want het zijn geen complottheorieen.

    Waarom noem je het dan 'complottheorieen'?

    Gebruik dan gewoon de werkelijke term die er voor staat.


    "Waar heb je het over ??.

    Nou, pas op 9-11-2001 kwam er een groep die jouw ging bestrijden zeg je..
    Dus tot die tijd kon je je er gewoon mee bezig houden..

    Wat heb jij in godsnaam in je hoofd gehaald, denk je dat je een soort cyber-politieagent bent of zo ??.

    Mja, dat denk jij blijkbaar.
    Jij hebt het over een groep die opstond om zogenaamd de theorieen van jou te bestrijden.

    maar over welke poort denk je het dan te hebben ??.

    Mja, jij vindt dat ik een poortwachter ben, maar je weet niet van welke poort?
    Hoe kom je er dan bij dat ik een poortwachter ben?



    waarom is 'Elvis leeft' dan wel een complottheorie ??.

    Moet ik jou als complotdenker gaan uitleggen welk complot men rond Elvis zijn 'zogenaamde dood' heeft verzonnen?

    Erg geestig :o)

    .
    Hou ees een betoog, vertel eens hoe de wereld volgens jou in elkaar steekt.

    Waarom?
    Ik zie de reactiepagina van dit blog niet als podium om betogen over hoe de wereld in elkaar steekt af te steken.
    Als jij dat wel vindt: be my guest en steek van wal.
    Maar ga niet lopen pruilen als anderen daar op reageren..

    Waarop heb je niet geporbeerd gaten te schieten in de teks die ik aanhaalde
    .


    Echt lachen dit: eerst mij verwijten overal gaten in te schieten, en dan ga je me vervolgens verwijten dat ik geen gaten in jouw citaat schiet?

    Het is ook nooit goed :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Blijkbaar heb je nimmer met opportunity sites gewerkt.

    Klopt, maar wat ik wel weet is dat je bj dit soort internettransacties een aardig risico loopt wat betreft oplichting.

    En daar ben jij inmiddels ook achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. maar zijn ze gewoon in de war..

    Bekend verschijnsel bij complotdenkers: eenieder die een andere mening dan hen heeft is in de war, de weg kwijt, etc. etc.

    Andere meningen worden niet geduld, want de complotdenker kent de enige echte almachtige waarheid...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. " Yup, want hoe dan ook: je zult nooit toekennen dat het gewoon complottheorieen zijn...
    Dat heeft Fassbinder onlangs al vastgesteld: je durft geen kleur te kiezen. "

    Nee, je wilt het in het zwart-wit trekken.
    Bv 911 is sowieso een complot, dus ga heen met je gewauwel.
    En vertel eens, is het herrijzen van Jezus een complot ??
    Ja, moeilijk he dit soort vragen want hoe kan je daar veilig een antwoord op geven ?

    "Kijk, daar gaat het gescheld weer"

    Nee dat is geen schelden, je bent nietszeggend, je vertelt nooit wat, het enige wat je doet is wachten op reacties van de zogenaamde complotters en dan ga je dingen ontkennen of "weerleggen" en als dat niet lukt dan negeer je het gewoon en als je daar op aangesproken wordt dan probeer je jezelf te verschuilen achter een "slimmigheidje" of je gaat gewoon de waanzin erin gooien, maar je zal nooit iets vertellen, daar heb je de capaciteiten niet voor, je bent een nietszeggend figuur.

    "Waarom noem je het dan 'complottheorieen'?"

    Nee, ik noem het geen complottheorieen maar sommigen zoals jij noemen het complottheorieen, maar ik noem het geen complpottheorieen en daarom zette ik het tussen aanhalingstekens.
    Dit is een mooi voorbeeld van jouw manier van "discussieren", totaal nietszeggend, het gaat helemaal nergens over.

    " Nou, pas op 9-11-2001 kwam er een groep die jouw ging bestrijden zeg je.."

    Daar ga je weer met je onzin, wat ben je toch een misselijk figuur, ik heb echt geen goed voor jou over.
    Ik heb voor het eerst de term 'complotter' pas na 911 gehoord, en die term klopt niet eens, maar daar hoor je die zogenaamde neerlandicus niet over, en ik heb zelden zulke nare figuren meegemaakt die om het minste of geringste met de term 'complotter' komen, want ik vind figuren zoals Truth Hurts echt wezels, hij doet me denken aan Woefdram uit de fabeltjeskrant met z'n gekwijl, 'Aheuu hoogpotige genade', zei Woefdram altijd tegen juffrouw ooievaar .. haha ..

    "Mja, dat denk jij blijkbaar.
    Jij hebt het over een groep die opstond om zogenaamd de theorieen van jou te bestrijden."

    Mijn theorieen ??
    Je ziet ze weer vliegen.

    "Hoe kom je er dan bij dat ik een poortwachter ben?"

    Die suggestie wek jezelf door te zeggen dat 'we' tot die tijd vrijspel zouden hebben gehad.

    "Moet ik jou als complotdenker gaan uitleggen welk complot men rond Elvis zijn 'zogenaamde dood' heeft verzonnen?"

    Vertel nou eindelijk eens een keer waarom ik een complotdenker zou zijn want dat heb je nog nooit uitgelegd .. RARA hoe kan dat !!!!

    "Echt lachen dit: eerst mij verwijten overal gaten in te schieten, en dan ga je me vervolgens verwijten dat ik geen gaten in jouw citaat schiet?"

    Kijk, dit is weer een perfect voorbeeld van een "slimmigheidje" die je hanteert, maar het is gewoon een standaard techniek, je bent totaal nietszeggend, je bent een hol vat, en die klinken het hardst.

    Jij bent echt een nitwit, totaal inhoudsloos en te laf om ergens op in te gaan wat je niet kan ontkennen of "weerleggen".

    En vertel eens, waarom heb je zo een probleem met de zogenaamde complotdenkers, ben je op school gepest door de zogenaamde complotdenkers ??

    Nee, wat is er dan gebeurd, gooi het eruit, laat je gaan .. hahahahahahaha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  45. @ hoebedoelje

    Ik hou ermee op te reageren op debiele reacties van Truth hurts, die zich blijkbaar ziet als spreekbuis op deze site. Het is een gegeven, dat andersdenkenden voortdurend worden aangeduid als complotdenkers. Ook voor de mensen, die tegen vaccinaties zijn, is inmiddels al een nieuw woord gevonden, dat zijn de zgn. anti-vaccinatie complotters. En ook die Simon Roozendaal, handlanger van GlaxoSmithKline, die hier zo nodig moet worden beschermd, kan zijn borst nat maken. Het product Avandia van GlaxoSmithKline wordt al gelinkt aan 304 doden in het laatste kwartaal van 2009 in een artikel in de New York Times. Dus Simon Roozendaal is terecht een moordenaar. Of is de New York Times ook een complotter? Truth hurts, geef eens je deskundig commentaar namens spreekbuis van Barracuda.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. @Aart Liberty

    Je moet blijven reageren anders wordt het zo saai hier, hoewel het natuurlijk een doodsteek zou zijn voor deze site als de zogenaamde complotdenkers niet meer reageren want ze hebben zelf totaal niets te vertellen, daarom stel ik nog maar een vraag aan Truth Hurts aka Woefdram;

    Waar bv de leenheren en de slavendrijvers zich mee bezig hielden, waren dat complotten ??

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Nou, die schoft van Simon Rozendaal, kan weer aan de bak. Zijn baas, GlaxoSmithKline heeft in Amerika een slordige 300 doden op hun geweten door een middel tegen diabetes op de markt te brengen. Maar zal Simon zeggen, voor een jood telt alleen het geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. " Yup, want hoe dan ook: je zult nooit toekennen dat het gewoon complottheorieen zijn...
    Dat heeft Fassbinder onlangs al vastgesteld: je durft geen kleur te kiezen. "

    911 is sowieso een complot.

    Klopt.

    dus ga heen met je gewauwel..

    Kijk, weer schelden...

    En vertel eens, is het herrijzen van Jezus een complot ??.

    Nope.
    Waarom zou dat een complot moeten zijn?



    je bent een nietszeggend figuur..

    En het gescheld gaat maar door.
    Je slaagt er gewoon niet in om normaal te discussieren met iemand die een andere mening heeft zonder het op de man te spelen.


    Nee, ik noem het geen complottheorieen.

    Hoe noem jij het dan?


    wat ben je toch een misselijk figuur.

    En daar gaat het gescheld weer...


    Ik heb voor het eerst de term 'complotter' pas na 911 gehoord.

    Dus?


    ik vind figuren zoals Truth Hurts echt wezels.

    En daar gaat het gescheld weer...


    Mijn theorieen ??.

    Ach stom van me: jij hebt immers zelf geen theorieen.
    Dat stelde Fassbinder ook al vast...


    Die suggestie wek jezelf door te zeggen dat 'we' tot die tijd vrijspel zouden hebben gehad..

    Dat zeg je zelf: jij kon tot 911 je ongestoord met complottheorieen bezig houden, totdat rond 9-11-2001 een groep opstond die dat zo nodig moest gaan bestrijden.


    Vertel nou eindelijk eens een keer waarom ik een complotdenker zou zijn.

    Dat heb je zelf net toegegeven.


    Kijk, dit is weer een perfect voorbeeld van een "slimmigheidje" die je hanteert.

    Nee hoor, je spreekt jezelf gewoon zoals gewoonlijk tegen.
    Eers klagen dat ik overal gaten in schiet, en vervolgens klagen dat ik geen gaten in je citaat schiet..
    Beetje tegenstrijdig, niet?


    je bent totaal nietszeggend, je bent een hol vat, en die klinken het hardst..

    En het gescheld gaat maar door..

    Jij bent echt een nitwit, totaal inhoudsloos.

    En maar door..

    en te laf om ergens op in te gaan wat je niet kan ontkennen of "weerleggen"..

    Tja, als iets niet te ontkennen of weerleggen valt, waarom zou ik dat dan moeten doen?
    Dat is de grap met complotdenkers: die denken voornamelijk in tegenstellingen. In jouw beleving moet ik het wel met je oneens zijn, dus alles wat je hier plaatst moet door mij weerlegd worden. Weerleg ik iets, dan klaag je dat ik overal gaten in schiet, weerleg ik iets niet, dan klaag je dat ik te laf ben om het te weerleggen..


    En vertel eens, waarom heb je zo een probleem met de zogenaamde complotdenkers.

    Waarom zou ik een probleem hebben met zogenaamde complotdenkers?
    Ik denk dat het probleem eerder andersom is: complotdenkers denken dat zij als een van de weinige mensen de enige en almachtige waarheid in pacht hebben. Alle anderen zijn makke schapen... Eenieder die het oneens met ze is en er tegen in gaat, die zijn de weg volledig kwijt, sporen niet, hebben een psychische stoornis, etc. etc..
    Jij bent een heel mooi voorbeeld van een complotdenker: je slaagt er amper in om een normale discussie te voeren met iemand die het niet met je eens is. Alleen als de tegenpartij zich nederig in jouw richting op stelt (zoals tim dog deed), dan krabbel je terug in je aanvallen en begin je je enigszins normaal op te stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. En weer valt Aart door de mand:

    voor een jood telt alleen het geld. .

    BeantwoordenVerwijderen
  50. "Klopt."

    Dus wat lul je dan met je 'complotdenkers'.

    "Kijk, weer schelden..."

    Nee, dat is geen schelden, je wauwelt continu.

    "Nope.
    Waarom zou dat een complot moeten zijn?"

    Waarom is 'Elvis leeft' dan wel een complopt volgens jou ?

    "En het gescheld gaat maar door.
    Je slaagt er gewoon niet in om normaal te discussieren met iemand die een andere mening heeft zonder het op de man te spelen."

    Nee, jij draait het om gluipert, dit blog zet de trend maar je gaat janken als bv ik een koekje van eigen deeg geef.
    Zo weiger je maar uit te leggen waarom ik een complotdenker zou zijn terwijl je me daar wel continu voor uitmaakt.

    "Hoe noem jij het dan?"

    Mogelijkheden die zeer serieus genomen moeten worden.

    "En daar gaat het gescheld weer..."

    Nee, je bent een misselijk figuur, op en top !!

    "Dus?"

    Dat dus !!!!

    "En daar gaat het gescheld weer..."

    Nee, je bent een wezel.

    "Ach stom van me: jij hebt immers zelf geen theorieen.
    Dat stelde Fassbinder ook al vast..."

    Waar zijn jouw theorieen dan ????
    En het is treurig om te zie hoe je je steeds angstvallig vastklampt aan een ander.

    "Dat zeg je zelf: jij kon tot 911 je ongestoord met complottheorieen bezig houden"

    Dat is niet wat ik zei, ik zei het volgende:

    'En btw, ik hou me al heel lang me "complottheorieen" bezig maar pas sinds 911 is er een groep mensen opgestaan die het "complotdenken" denken te moeten bestrijden door proberen de waanzin te creeren'

    En daar zeg ik toch echt iets heel anders !!

    "Dat heb je zelf net toegegeven."

    Dat is weer een pure leugen, om kotsmisselijk van te worden, dat Barracuda daar nooit wat van zegt vind ik onbegrijpelijk.

    "Nee hoor, je spreekt jezelf gewoon zoals gewoonlijk tegen.
    Eers klagen dat ik overal gaten in schiet, en vervolgens klagen dat ik geen gaten in je citaat schiet..
    Beetje tegenstrijdig, niet?"

    Nee, dat is een onderdeel van de standaard techniek die je hanteert, als je iets niet kan ontkennen of "weerleggen" dan negeer je het en als je daar op aangesproken wordt dan probeer je je te verschuilen achter ditsoort "slimmigheidjes" !!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. "En het gescheld gaat maar door.."

    Nee, dat is geen schelden, je bent nietszeggend, inhoudsloos, een hol vat, een nitwit etc en daar is je reactie van je weer een perfect voorbeeld van, het gaat echt absoluut nergens over !!

    "Tja, als iets niet te ontkennen of weerleggen valt, waarom zou ik dat dan moeten doen?"

    Dus je bent het eens met de tekst die ik geciteerd heb ????

    "Waarom zou ik een probleem hebben met zogenaamde complotdenkers?"

    Omdat je alleen maar negatief praat over complotdenkers zus en zo.

    "Jij bent een heel mooi voorbeeld van een complotdenker: je slaagt er amper in om een normale discussie te voeren met iemand die het niet met je eens is"

    Kijk, dat bedoel ik, maar als ik vraag waarom ik een complotdenker zou zijn dan geef je geen antwoord, dat heb je in al die tijd nog geen één keer gedaan !!

    "Eenieder die het oneens met ze is en er tegen in gaat, die zijn de weg volledig kwijt, sporen niet, hebben een psychische stoornis, etc. etc.."

    Dan heb jij de artikelen hier nooit gelezen, dit is echt ongelooflijk want op een site zoals bv zapruder wordt nooit een artikel gewijd aan bv Barracuda, het zijn inhoudelijke artikelen en dat staat los van of je het ermee eens bent, maar dit blog gaat prakitisch altijd over personen die niet met de propaganda meeheulen en die worden afgebrand.

    " Alleen als de tegenpartij zich nederig in jouw richting op stelt (zoals tim dog deed)"

    Nee jongen, wat ben jij een zielig figuur, ga je nu @Tim Dog afbranden omdat hij niet met de roedel meeheult !!
    @Tim Dog deed gewoon normaal en dan doe ik ook normaal want het probleem is helemaal niet dat we van mening verschillen maar het gaat erom hoe het gebracht wordt !!

    Jij hebt weer bewezen hoe in de war je bent !!

    En waarom negeer je de vraag of het een complot was waar bv de leenheren en de slavendrijvers zich mee bezig hielden ??

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Nee, dat is geen schelden.

    uiteraard ontken jij dat.
    Je zou een voorbeeld aan Aart kunnen nemen: die geeft tenminste toe dat hij gescholden heeft.


    Waarom is 'Elvis leeft' dan wel een complopt volgens jou ?.

    Dat complot is niet van mij afkomstig, dus dat 'volgens jou' is niet van toepassing.
    Volgens degenen die er wel een complot in zien leeft elvis nog, en is dus zijn dood, lijkschouwing, begravenis, etc in scene gezet.

    Nee, jij draait het om gluipert.

    En maar weer schelden..


    dit blog zet de trend.

    Dat is ook een bekend gegeven bij jou: anderen hebben de schuld, jij draagt geen verantwoordelijkheid voor je doen en laten...

    Mogelijkheden die zeer serieus genomen moeten worden..

    Dus de mogelijkheid dat op 911 geen vliegtuigen in het spel waren, maar hologrammen moet volgens jou zeer serieus worden genomen?

    Maf, eerder stelde je dat mensen die dat denken 'ze zien vliegen' en wilde je niet in gaan om mijn lijst van vragen die uit die hoek afkomstig was..
    Of is de no-plane theorie wel een complottheorie volgens jou?

    je bent een misselijk figuur.

    en maar weer schelden...


    je bent een wezel.


    en het gaat maar door..


    Waar zijn jouw theorieen dan ????.

    Waarom zou ik theorieen moeten hebben?


    'En btw, ik hou me al heel lang me "complottheorieen" bezig.

    en dat kon je dus ongestoord doen..

    maar pas sinds 911 is er een groep mensen opgestaan die het "complotdenken" denken te moeten bestrijden.

    en vanaf dat moment werd je dus gestoord door dit soort blogs..

    Tja, wat zeg ik daar dan verkeerd aan?


    En daar zeg ik toch echt iets heel anders !!


    dat Barracuda daar nooit wat van zegt vind ik onbegrijpelijk..

    En je dacht door hem baggercuda te noemen je sterker staat in je argumentatie om mij aan te pakken?
    Hij weet jou overigens wel te vinden, door tientallen van je berichten te verwijderen.
    Gaat er dan nog geen lampje bij je branden?



    Nee, dat is een onderdeel van de standaard techniek .

    Geweldig: eerst klaag je dat ik overal gaten in schiet, en als ik dat niet doe, dan is dat een standaard-techniek van me..

    Je blijft jezelf tegen spreken...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nee, dat is geen schelden.

    Geweldig, en dan vervolg je met:

    je bent nietszeggend, inhoudsloos, een hol vat, een nitwit etc.

    je kunt kennelijk niet meer anders: schelden is zo gewoon voor je geworden dat je geen normale reactie zonder schelden kunt produceren..


    Dus je bent het eens met de tekst die ik geciteerd heb ????.

    heb ik dat gezegd dan?


    als ik vraag waarom ik een complotdenker zou zijn dan geef je geen antwoord.

    ik heb je net antwoord gegeven.
    Begrijpend lezen is moeilijk voor je, maar dat stelde Rovers ook al vast..


    op een site zoals bv zapruder wordt nooit een artikel gewijd aan bv Barracuda, het zijn inhoudelijke artikelen.

    zapruder slaat zichzelf wel continu tegen het borst dat zij beter zijn dan de main stream media..
    beetje pot verwijt de ketel, dit..


    maar dit blog gaat prakitisch altijd over personen die niet met de propaganda meeheulen .

    Daarmee bevestig je bovenstaande.


    wat ben jij een zielig figuur.

    En maar weer schelden..


    , ga je nu @Tim Dog afbranden omdat hij niet met de roedel meeheult !!.

    Nee hoor, Tim en ik zijn het tot nu toe altijd eens geweest, en waar niet heeft hij mij keurig op mijn fouten gewezen.
    Je zou iets van hem kunnen leren.


    @Tim Dog deed gewoon normaal.

    Yup.


    en dan doe ik ook normaal.

    Nee, je ging weer vol in de aanval toen je het niet met hem eens was.
    Alleen ging Tim daar niet op in, waardoor je op je schreden terug kwam..


    Jij hebt weer bewezen hoe in de war je bent !!.

    Waarmee je weer bevestigt een complotdenker te zijn..



    waarom negeer je de vraag of het een complot was waar bv de leenheren en de slavendrijvers zich mee bezig hielden ?? .

    Doet het er toe of het een complot was of niet?
    Waarom wil je altijd alles in een complot gieten?
    (domme vraag, ik weet het: je doet als complotdenker niet anders natuurlijk :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. "uiteraard ontken jij dat.
    Je zou een voorbeeld aan Aart kunnen nemen: die geeft tenminste toe dat hij gescholden heeft."

    Ik scheld niet, ik spreek de waarheid en dat de waarheid jou pijn doet daar kan ik niets aan doen.

    "Dat complot is niet van mij afkomstig, dus dat 'volgens jou' is niet van toepassing."

    Maar wel lopen mekkeren als ik zeg dat bepaalde theorieen niet mijn theorieen zijn.
    Het zoveelste bewijs van wat voor een ongelooflijke kwijl je bent.
    Waar zijn jouw theorieen ??

    "Dat is ook een bekend gegeven bij jou: anderen hebben de schuld, jij draagt geen verantwoordelijkheid voor je doen en laten..."

    Je draait het weer om !!
    Wat ben je toch een ongelooflijk figuur !!

    "Dus de mogelijkheid dat op 911 geen vliegtuigen in het spel waren, maar hologrammen moet volgens jou zeer serieus worden genomen?"

    Daar ga je weer, ongelooflijke kwijl dat je bent, ik heb het over een lihop of mihop plus dat ik het niet alleen over 911 heb, maar dat wist je wel vies mannetje dat bent.
    Je blijft keer op keer bewijzen wat voor een creep je bent en dan nog durven zeggen dat ik degene ben niet wil discussieeren, het enige wat jij kan is draaien liegen en bedriegen !!

    "Waarom zou ik theorieen moeten hebben?"

    Waarom zou ik dan theorieen moeten hebben ??
    Je blijft maar bezig met draaien vals beschuldigen etc etc..

    "en dat kon je dus ongestoord doen.."

    Dat zeg ik nergens, dat zit in je fantasiehoofd !!

    "en vanaf dat moment werd je dus gestoord door dit soort blogs.."

    Vanaf dat moment werd door een bepaalde groep mensen de waanzin gecreerd, en daar zijn dit blog en jouw reacties een mooi voorbeeld van, het enige waar jullie je mee bezighouden zijn virtuele heksenverbrandingen en list en bedrog.

    "Geweldig: eerst klaag je dat ik overal gaten in schiet, en als ik dat niet doe, dan is dat een standaard-techniek van me.."

    Dus je bent het eens met de tekst die geciteerd heb ??

    Die vraag stelde ik al eerder maar die ontwijk je weer heel "tactisch", netzoals je de vraag heel "tactisch" negeert of bv datgene waar de leenheren en de slavendrijvers zich mee bezig hielden complotten waren ??

    Je blijft msaar bewijzen wat voor een ongelooflijk naar mannetje je bent, maar ik vind dat niet erg.

    Carry on..

    BeantwoordenVerwijderen
  55. ik spreek de waarheid.


    Een uitspraak zoals een goed complotdenker betaamt.


    Maar wel lopen mekkeren als ik zeg dat bepaalde theorieen niet mijn theorieen zijn..

    bepaalde theorieen?
    Dus niet alle theorieen :o)
    Ach, verras ons eens: wat zijn jouw theorieen dan precies?
    Je beschuldigt altijd anderen ervan geen eigen mening te hebben, maar heb je zelf wel een mening?


    ongelooflijke kwijl .

    En maar weer schelden..
    Het is echt een hele opgave voor je om enkele regels tekst zonder gescheld op te pennen...
    ?

    Je draait het weer om .

    Nee hoor, je geeft Barracuda er de schuld van dat jij hier loopt te schelden.
    Alsof zijn gescheld op dit blog jou een vrijbrief geeft om alles en iedereen maar te lopen uitschelden als je je gelijk niet krijgt..


    "Dus de mogelijkheid dat op 911 geen vliegtuigen in het spel waren, maar hologrammen moet volgens jou zeer serieus worden genomen?"

    ongelooflijke kwijl dat je bent.

    En maar weer schelden...

    ik heb het over een lihop of mihop.

    Doet er niet toe waar jij het over hebt.
    complottheorieen bestaan volgens jou niet, alleen serieus te overwegen mogelijkheden.
    Tja, waarom is de no-plane-mogelijkheid dan niet serieus door jou genomen?
    Of is de no-plane wel een complottheorie?
    zo ja, mag barracuda het dan over die theorie hebben van jou?


    vies mannetje

    En het gescheld gaat verder...

    .
    creep

    en verder...

    Waarom zou ik dan theorieen moeten hebben ??.

    Heb je die dan niet?

    oh, wacht even: je noemt ze serieus te overwegen mogelijkheden :o)
    Da's best een creatieve draai om maar onder het woord complottheorie uit te komen.
    Wat is er eigenlijk mis met die term?


    Vanaf dat moment werd door een bepaalde groep mensen de waanzin gecreerd.

    Welke waanzin?
    Door aan te tonen dat de no-plane-theorie nergens op gebaseerd is bijvoorbeeld?


    Dus je bent het eens met de tekst die geciteerd heb ??.

    Heb ik dat gezegd dan?


    zoals je de vraag heel "tactisch" negeert of bv datgene waar de leenheren en de slavendrijvers zich mee bezig hielden complotten waren ??.

    tactisch tussen aanhalingstekens.
    Dus het was niet tactisch?
    Waarom vermeld je die term dan in je betoog?

    Tja, ik vraag me af waarom dat een complot zou moeten zijn.
    Je ziet echt overal een complot in, zelfs in de slavenhandel en het feodale systeem van eeuwen geleden..
    En dan nog ontkennen dat je een complotdenker bent :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. "Een uitspraak zoals een goed complotdenker betaamt."

    Als ik zeg dat ik de waarheid spreek wanneer ik het beestje bij zijn naam noem dan ben ik volgens jou een complotdenker .. hahahaha .. je bewijst voor de zoveeltse keer wat een probleem je met je obsessie hebt, en er komt maar geen einde aan.

    "bepaalde theorieen?
    Dus niet alle theorieen :o)"

    Wat verwijt je me eigenlijk, en waar zijn jouw theorieen met je grote smoel ??

    "En maar weer schelden.."

    Nee, de waarheid doet jou pijn en dat kan je maar niet accepteren.

    "Alsof zijn gescheld op dit blog jou een vrijbrief geeft om alles en iedereen maar te lopen uitschelden als je je gelijk niet krijgt.."

    Oh, dus alleen jullie mogen schelden ??

    "Doet er niet toe waar jij het over hebt."

    En waarom zou het er dan wel toe doen waar jij het over hebt ??
    Als je zo gaat beginnen dan is de theorie dat Al-Qaida achter de aanslag zou zitten ook een complottheorie dus waar heb je het over, waarom wordt die complottheorie hier niet neergesabeld als zijnde een complottheorie ??

    "En het gescheld gaat verder..."

    En de waarheid blijft je maar pijn doen, waarom verander je niet en probeer je een keer normaal te doen als de waarheid jou zo een pijn doet want je vraagt er toch echt zelf om !!

    "Da's best een creatieve draai om maar onder het woord complottheorie uit te komen."

    Jahaa daar heb je dus niet van terug, je vroeg hoe ik het dan noem en dan geef ik antwoord, en wat ga je dan doen, dan ga je weer mekkeren want daar had je niet op gerekend .. hahahahahaha .. wat ben je toch een ongelooflijke loser !!

    "Welke waanzin?"

    Kijk maar naar je reacties !!

    "Heb ik dat gezegd dan?"

    Daar ga je weer voor de zoveelste keer met je "tactiek", het houdt maar niet op, en wat een figuur ben je want je zei dit:

    'Tja, als iets niet te ontkennen of weerleggen valt, waarom zou ik dat dan moeten doen?'

    Waar heb je het hier dan over ??
    Tsjongejongejonge .. je bewijst hier voor de zoveelste maal weer mee wat voor een wezel je bent !!
    Ik scheld niet, je bewijst het iedere keer !!!!

    "Dus het was niet tactisch?
    Waarom vermeld je die term dan in je betoog?"

    Ik zet het tussen aanhalingstekens omdat je het iedere keer flikt dus blijkbaar denk je daarmee slim te zijn maar je laat daarmee zien wat voor een wezel je bent, keer op keer, vandaar dat ik het tussen aanhalingstelens zet !!

    "Je ziet echt overal een complot in, zelfs in de slavenhandel en het feodale systeem van eeuwen geleden.."

    Hoe kom je er nou bij dat ik overal een complot inzie, ik stel juist de vraag, en jouw antwoord bewijst dat JIJ degene bent die ovral een complot inziet !!!!
    Want als dat geen complotten zijn waarom zijn de mensen die van mening zijn dat de elite -of van mijn part de nwo- de massa manipuleert, bedriegt en besteelt dan complotdenkers volgens jou ????

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Als ik zeg dat ik de waarheid spreek wanneer ik het beestje bij zijn naam noem dan ben ik volgens jou een complotdenker .

    Amerikaanse complotdenkers noemen zichzelf 'truthers', die zich bezighouden met 'truthing'.
    Op zich een heel mooie benamind voor complotdenkers, omdat het precies aangeeft wat er onder anderen mis is met de redenatie van complotdenkers.
    Complotdenkers, zoals truthing al aangeeft, denken dat zij de waarheid verkondigen. Met andere woorden: eenieder die anders tegen de zaken aankijkt en dat ventileert, die liegt. Op dit blog hadden we dan ook een anoniempje lopen die continu iedereen voor leugenaar uitmaakte als die anderen hem tegen spraken.
    Jij laat ook heel mooi zien dat je een complotdenker bent: je bent van mening dat je gescheld gerechtvaardigd wordt door het feit dat je de waarheid spreekt..


    waar zijn jouw theorieen met .

    ik ben geen complotdenker, dus verzin geen complottheorieën.


    Oh, dus alleen jullie mogen schelden ??.

    Wie is jullie?


    Als je zo gaat beginnen dan is de theorie dat Al-Qaida achter de aanslag zou zitten ook een complottheorie.

    Nope.


    waarom wordt die complottheorie hier niet neergesabeld als zijnde een complottheorie ??.

    Omdat het geen theorie is.



    Jahaa daar heb je dus niet van terug.

    Nou, ik vind het wel lachen dat je continu benamingen tussen aanhalingstekens plaatst: 'complotters', 'debunkers', 'moslims', 'complottheorieën', etc.


    wat ben je toch een ongelooflijke loser !!.

    Je maakt verbetering: het duurde iets langer in je antwoord voor je begon met schelden..
    Maar het is er nu toch..


    Ik zet het tussen aanhalingstekens omdat....

    je weet het eigenlijk zelf niet....


    Want als dat geen complotten zijn waarom zijn de mensen die van mening zijn dat de elite -of van mijn part de nwo- de massa manipuleert, bedriegt en besteelt dan complotdenkers volgens jou ????.

    ik heb nooit gezegd dat mensen die van mening zijn dat de elite de boel besteelt en zo complotdenkers zijn.
    Hoe kom je daar nu weer bij?
    Ik begrijp dat de Vandale-website te gevaarlijk voor je is om die te bezoeken, maar ik zou toch nog eens het woord complot en complotdenken aldaar opzoeken.
    Ik krijg het idee dat je de betekenis ervan niet kent, of niet langer kent..

    BeantwoordenVerwijderen
  58. "Amerikaanse complotdenkers "

    Je blijft in je wanhoop er maar valles bijhalen.
    En ik noem jou geen leugenaar vanwege de theorieren die je aanhangt maar vawegen je leugenachtige manier van "discussieren" en dat is een heel groot verschil !!

    "ik ben geen complotdenker, dus verzin geen complottheorieën."

    Maar kukelt wel klakkeloos de compltheorieen van je broodheren na aangaande bv 911.

    "Wie is jullie?"

    Wordt jij niet kotsmisselijk van jezelf !!

    "Nope"

    En daarvoor erkende je dat het een complot was.
    Wat een figuur ben jij.

    "Omdat het geen theorie is"

    Dat dachten ze ook van de puttense moordzaak.

    "ik heb nooit gezegd dat mensen die van mening zijn dat de elite de boel besteelt en zo complotdenkers zijn."

    Dus de nwo is geen complot ?

    Ik vind jou echt een verschrikkelijke kwijl, je probeert gladder dan een paling in een emmer snot te zijn, maar zelfs daar ben je te stom voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. En ik noem jou geen leugenaar vanwege de...

    Precies!
    jij spreekt de waarheid, ik ga daar tegenin, dus ik lieg.
    Zo simpel ligt het..



    Maar kukelt wel klakkeloos de compltheorieen van je broodheren na .

    Mijn broodheren?
    En welke complottheorieën bedoel je dan?
    Overigens grappig om te zien dat je nu opeens geen aanhalingstekens gebruikt :o)
    Waarmee mijn eerste stuk in deze reactie maar weer eens bevestigd wordt..


    Wordt jij niet kotsmisselijk van jezelf !!.

    nee hoor, ik houd enkel van duidelijkheid.

    En daarvoor erkende je dat het een complot was.

    De wederopstanding van Jezus?
    Ik zie daar geen complot in. Jij wel?
    De vergelijking met Elvis loopt bovendien nogal mank.
    .

    Dus de nwo is geen complot ?.

    Er zijn verschillende complotten waarin men het over een NWO heeft, maar die heb jij hier niet genoemd...


    Ik vind jou echt een verschrikkelijke kwijl.

    Ik dacht al, wanneer ga je nu eens schelden?

    BeantwoordenVerwijderen
  60. "Er zijn verschillende complotten waarin men het over een NWO heeft, maar die heb jij hier niet genoemd..."

    Over welke complotten heb je het dan ?

    En over die aanhalingstekens, ziek figuur, als ik bv zeg vervang het woord 'complotter' eens voor het woord 'moslim' dan staat het dus niet tussen aanhalingstekens, maar dat wist je dondersgoed, ongelooflijke gluiperd die je bent !!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Over welke complotten heb je het dan ?.

    Deze bijvoorbeeld


    als ik bv zeg vervang het woord 'complotter' eens voor het woord 'moslim' dan staat het dus niet tussen aanhalingstekens.

    kijk eens beter:

    'complotter'
    'moslim'

    ongelooflijke gluiperd die je bent !!.

    en maar schelden...

    Waarom ben je zo kwaad op de wereld?

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Over die theorie had ik het toch, sukkel.

    En als dat een complottheorie is waarom is datgene waar de slavendrijvers en de leenheren zich mee bezig hielden dan geen complotten ??

    "Waarom ben je zo kwaad op de wereld?"

    Ik ben niet kwaad op de wereld maar ik heb echt een bloedhekel aan jou gekregen, zelden zo een naar en leugenachtig figuur als jou meegemaakt, en dan druk ik me hééél zacht uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Over die theorie had ik het toch.

    Hij lijkt er totaal niet op.
    Maar het is dus wel een complottheorie volgens jou?
    Grappig, nu erken je zelf dat er complottheorieen bestaan....

    Aangezien je het als een complottheorie aanduidt, iets wat je beslist niet wilt doen bij de 'complottheorieen' die je zelf aanhangt, ben je het er dan mee eens dat het slechts een theorie is die niet op feiten of bewijs is gebaseerd?


    sukkel.

    En maar weer schelden....

    .
    waarom is datgene waar de slavendrijvers en de leenheren zich mee bezig hielden dan geen complotten.

    oh, daar zal best een complottheorie bij te verzinnen zijn.
    Maar je stelt de vraag aan de verkeerde persoon: ik ben geen complotdenker, dus ik verzin geen complottheorieen.

    Ik ben niet kwaad op de wereld maar.

    Of anders gezegd:

    nee, maar het is wel zo

    zelden zo een naar en leugenachtig figuur als jou meegemaakt.

    uiteraard.
    Daarmee bevestig je weer dat je een complotdenker bent.
    Immers: jij bezit als enige de waarheid, dus is eenieder die een andere visie heeft en die ventileert een leugenaar.
    Daarom is discussieren met complotdenkers bij voorbaat al zinloos...

    en dan druk ik me hééél zacht uit.

    je zult wel moeten, want zodra je je minder zacht uit drukt verwijdert Barraduca je berichten..

    BeantwoordenVerwijderen
  64. "Hij lijkt er totaal niet op."

    Waar lijkt het totaal niet op ?

    "Maar het is dus wel een complottheorie volgens jou?"

    Nee, jij noemt het compottheorieen omdat je een complotdenker bent.

    "Grappig, nu erken je zelf dat er complottheorieen bestaan...."

    Fout, jij noemt het complottheorieen omdat je een complotdenker bent, dat is nu wel bewezen.

    "Aangezien je het als een complottheorie aanduidt"

    Nee, jij duidt het aan als een complottheorie omdat je een complotdenker bent.

    "En maar weer schelden...."

    Nee, de waarheid doet jou pijn, vandaar je nick 'Truth Hurts'.

    "Maar je stelt de vraag aan de verkeerde persoon: ik ben geen complotdenker, dus ik verzin geen complottheorieen."

    Fout, jij bent een complotdenker want je hebt het alleen maar over complotters en complottheorieen.

    "Daarmee bevestig je weer dat je een complotdenker bent."

    Fout, jij bent de complotdenker, je kan het over niets anders hebben.

    "jij bezit als enige de waarheid"

    Eindelijk word je een keer verstandig.

    "Daarom is discussieren met complotdenkers bij voorbaat al zinloos..."

    Je krijgt ook nog zowaar zelfkennis, ben benieuwd hoe lang je dit vasthoudt.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. "Hij lijkt er totaal niet op."

    Waar lijkt het totaal niet op ?.

    op de complottheorie rond de NWO.
    zie mijn link voor meer informatie.


    Nee, jij noemt het compottheorieen omdat je een complotdenker bent..

    juist, en daarom durf je die term niet zonder aanhalingstekens te gebruiken: stel je voor dat mensen gaan denken dat je een complotdenker bent :o)

    Wat is er eigenlijk zo erg aan die term dat je altijd volledig op tilt slaat als iemand die noemt?


    ben benieuwd hoe lang je dit vasthoudt..

    zoals ik eerder al stelde: iemand moet je bezig houden.
    Maar ik merk dat je het zat wordt, want er komt niks zinnigs meer uit je :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. "op de complottheorie rond de NWO.
    zie mijn link voor meer informatie."

    Hoezo lijkt het daar niet ?

    "juist"

    Hou die schuur dan ook van je dicht.

    "Maar ik merk dat je het zat wordt, want er komt niks zinnigs meer uit je :o)"

    In tegendeel, ik begin net warm te draaien en je kan het krijgen zoals je het hebben wilt want daar doen we niet moeilijk over.

    En wanneer ga je die vragen nou eens een keer beantwoorden, of durf je dat niet ?.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoezo lijkt het daar niet ?.

    Rovers merkte het al op, begrijpend lezen is niet voor je weggelegd...

    En wanneer ga je die vragen nou eens een keer beantwoorden.

    'die vragen'?

    nou,nou, het zijn dus een hele reeks vragen :o)

    vat ze eens samen in 1 bericht..

    BeantwoordenVerwijderen
  68. "Rovers merkte het al op, begrijpend lezen is niet voor je weggelegd.."

    Het punt is dat jij jezelf niet begrijpt, dat is het probleem !!

    "nou,nou, het zijn dus een hele reeks vragen :o)"

    Dat komt omdat je continu verzaakt.

    "vat ze eens samen in 1 bericht.."

    Doe lekker zelf je huiswerk, ik blijf niet aan de gang met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. mja, als je ze niet kunt herhalen zijn die vragen kennelijk het antwoorden niet waard.......

    Tja, dan moet je ook niet zeuren als je geen antwoord krijgt :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. " mja, als je ze niet kunt herhalen "

    Ik kan alles herhalen, dat is het punt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. En toch slaag je er niet in.

    Uiteraard moet ik weer je huiswerk doen en op zoek gaan naar mogelijk onbeantwoorde vragen.

    Tja, neem zelf eens de moeite en geef aan welke vragen je graag beantwoord ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. "En toch slaag je er niet in."

    Daar heeft het niets mee te maken.

    "Uiteraard moet ik weer je huiswerk"

    Je loopt altijd te blren dat je niets moet.

    "neem zelf eens de moeite en geef aan welke vragen je graag beantwoord ziet."

    Als je toen geen interessen had om ze te beantwoorden waaronm zou je nu dan opeens wel interesse hebben om ze te beantwoorden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Misschien is mijn humeur nu anders :o)

    Maar als ik ze in het verleden al niet heb beantwoord, en jij vindt het de moeite niet om ze opnieuw te stellen, dan zal het ook wel niet de moeite waard zijn geweest om daar een antwoord op te geven.

    Laat in dat geval maar zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. "Misschien is mijn humeur nu anders :o)"

    Misschien ook niet.

    "Laat in dat geval maar zitten ;)"

    Dat is altijd jouw instelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Tja, jij roept in het wilde weg dat ik je vragen niet beantwoord, en als ik dan vraag welke vragen dat zijn geef je niet thuis..

    Dus eigenlijk bestaan die vragen helemaal niet.

    Je roept maar wat en kunt dat dus niet onderbouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. "Dus eigenlijk bestaan die vragen helemaal niet."

    Keep on dreaming !

    BeantwoordenVerwijderen