Barracuda begrijpt plottertjes niet. Googelen kunnen ze, maar op een of andere manier passeren ze altijd sites waar relevante informatie staat. Neem nou JDTV, dat reeds op vrijdag 25 juli het misverstand uitlegde rond de registratie van vlucht MH17. Enkele slimmeriken meenden dat er een andere registratie op het vertrekkende toestel stond dan op het verongelukte toestel, maar het kwam er op neer dat de letters C en D door elkaar zijn gehaald als gevolg van vermoedelijk lichtreflectie. Tal van andere sites hebben dit uitgebreid toegelicht.
Inmiddels zijn we bijna een week verder, maar de Niburoetjes hebben kennelijk dagen zitten suffen, want de hele flauwekul wordt als oude hutspot weer opnieuw opgediend. En opgeklopt.
Plotters zijn immers ware meesters in lui associatiedenken, dus daar komt-ie: 'De foto (van MH17) is namelijk aan Reuters geleverd door de Israëlier Yaron Mofaz die zegt deze foto die middag te hebben genomen op Schiphol. Yaron Mofaz heeft dezelfde achternaam als Shaul Mofaz, de huidige oppositieleider en vroegere Minister van Defensie in Israël. Er doen berichten de ronde dat Yaron zijn zoon is, maar wij hebben daar (nog) geen bevestiging van kunnen vinden.'
En wat doet deze Israëliër Yaron Mofaz (die zomaar eens familie zou kunnen zijn van Shaul) die specifieke middag, daar bij de KLM gate waar ook die andere foto's werden genomen? Even googelen en....tadaaaa: 'De security op Schiphol in handen is van een Israëlisch bedrijf, ICTS. ITCS is opgericht door twee voormalige officieren van de Shin Beit veiligheidsdienst. Dit bedrijf is al meerdere malen in verband gebracht met eerdere False Flag operaties, inclusief de aanslagen op 11 september 2001 in New York. Een dochteronderneming van ITCS was in september 2001 verantwoordelijk voor de passagiers en bagagecontrole op het Logan vliegveld van Boston. Waar vandaan twee van de vier bij de aanslag gebruikte vliegtuigen vertrokken.'
Hier nog even de tussenstand: Israëliër = ITCS = 9/11 = false flag = MH17.
Maar we zijn er nog niet, want: 'En zo komen we weer uit bij Israël, of beter gezegd, de Zionisten. Dezelfde Zionisten die als werktuig van de Jezuïeten ook weer de uiteindelijke touwtjes in handen te hebben in Kiev. De plaats waar de opdracht tot het neerschieten van vlucht MH17 vandaan kwam.'
Het duizelt Barracuda nu al, maar het is meer, er is altijd meer, mensen: 'Wat ook iedereen gemakshalve schijnt te vergeten is dat er ook een duidelijke link is met Israël en het eerder spoorloos verdwenen toestel van Malaysia Airlines, vlucht MH370. Hoe wij eerder beschreven hoe er fraude is gepleegd met persberichten aangaande een identiek Malaysia Airlines toestel in een hangar in Tel Aviv. Een vliegtuig dat tot het laatste schroefje en boutje een tweelingtoestel was van de verdwenen MH370. Een toestel dat volgens kenners in “mint condition” verkeerde (showroom staat), maar dat naar Tel Aviv gebracht zou zijn om gesloopt te worden.'
Barracuda is na deze merry go round van Einstein-achtige proporties mentaal geradbraakt, gevloerd, kapot, murw, op, pompaf, total loss, uitgeput, flabbergasted. Dit bedenk je niet, of....kennelijk toch wel.
Inmiddels zijn we bijna een week verder, maar de Niburoetjes hebben kennelijk dagen zitten suffen, want de hele flauwekul wordt als oude hutspot weer opnieuw opgediend. En opgeklopt.
Plotters zijn immers ware meesters in lui associatiedenken, dus daar komt-ie: 'De foto (van MH17) is namelijk aan Reuters geleverd door de Israëlier Yaron Mofaz die zegt deze foto die middag te hebben genomen op Schiphol. Yaron Mofaz heeft dezelfde achternaam als Shaul Mofaz, de huidige oppositieleider en vroegere Minister van Defensie in Israël. Er doen berichten de ronde dat Yaron zijn zoon is, maar wij hebben daar (nog) geen bevestiging van kunnen vinden.'
En wat doet deze Israëliër Yaron Mofaz (die zomaar eens familie zou kunnen zijn van Shaul) die specifieke middag, daar bij de KLM gate waar ook die andere foto's werden genomen? Even googelen en....tadaaaa: 'De security op Schiphol in handen is van een Israëlisch bedrijf, ICTS. ITCS is opgericht door twee voormalige officieren van de Shin Beit veiligheidsdienst. Dit bedrijf is al meerdere malen in verband gebracht met eerdere False Flag operaties, inclusief de aanslagen op 11 september 2001 in New York. Een dochteronderneming van ITCS was in september 2001 verantwoordelijk voor de passagiers en bagagecontrole op het Logan vliegveld van Boston. Waar vandaan twee van de vier bij de aanslag gebruikte vliegtuigen vertrokken.'
Hier nog even de tussenstand: Israëliër = ITCS = 9/11 = false flag = MH17.
Maar we zijn er nog niet, want: 'En zo komen we weer uit bij Israël, of beter gezegd, de Zionisten. Dezelfde Zionisten die als werktuig van de Jezuïeten ook weer de uiteindelijke touwtjes in handen te hebben in Kiev. De plaats waar de opdracht tot het neerschieten van vlucht MH17 vandaan kwam.'
Het duizelt Barracuda nu al, maar het is meer, er is altijd meer, mensen: 'Wat ook iedereen gemakshalve schijnt te vergeten is dat er ook een duidelijke link is met Israël en het eerder spoorloos verdwenen toestel van Malaysia Airlines, vlucht MH370. Hoe wij eerder beschreven hoe er fraude is gepleegd met persberichten aangaande een identiek Malaysia Airlines toestel in een hangar in Tel Aviv. Een vliegtuig dat tot het laatste schroefje en boutje een tweelingtoestel was van de verdwenen MH370. Een toestel dat volgens kenners in “mint condition” verkeerde (showroom staat), maar dat naar Tel Aviv gebracht zou zijn om gesloopt te worden.'
Barracuda is na deze merry go round van Einstein-achtige proporties mentaal geradbraakt, gevloerd, kapot, murw, op, pompaf, total loss, uitgeput, flabbergasted. Dit bedenk je niet, of....kennelijk toch wel.