De Schotse uitgeverij Canongate heeft de publicatie van de memoires van Julian Assange tegen diens zin doorgezet. In december 2010 tekende Assange met Canongate en de Amerikaanse uitgeverij Alfred A Knopf een contract ter waarde van naar verluidt 1 miljoen euri voor zijn memoires, die hij zag als een ‘van de verbindende documenten van onze generatie’. 'In dit hoogstpersoonlijke relaas belicht ik onze mondiale strijd om een nieuwe relatie tussen de mensen en hun overheden af te dwingen.'
Toen kwam er een kink in de kabel. Assange wilde zich terugtrekken uit het boek, omdat er zaken in zouden staan die zijn rechtszaak in de VS zouden kunnen schaden. Maar omdat Assange het indertijd uitbetaalde voorschot van bijna zes ton al had opgemaakt aan zijn advocaten, werd het boek alsnog uitgegeven. Het schijnt geen verkoopsucces te zijn en de recensies zijn vernietigend.
Blijkt dat Julian een gevalletje Ivo Niehe is. Niet ‘papa’ of ‘mama’, maar ‘waarom?’ was het eerste woordje dat Assange naar eigen zeggen kon uitbrengen. Julian gelooft verder dat hij het monopolie op rechtvaardigheid heeft en meent dat alle overheden het slechtste met hun onderdanen voorhebben. Recensent Patrick Hayes oordeelde in Spiked: 'The great strength of Assange’s Unauthorised Autobiography is that it reveals for all to see that, far from being a revolutionary saint, Assange is in fact an unremarkable, yet deeply egotistical and apolitical nerd.'
Eentje die graag Zweedse meisjes wilde imponeren, maar wat onvoorzichtig werd zonder of met gescheurd condoom. De afloop is bekend. Sindsdien heeft Wikileaks niks meer van betekenis gelekt en dat zal vermoedelijk ook niet meer gebeuren. Wikileaks wordt hooguit een voetnoot in de internetgeschiedenis, net als op een heel ander terrein Napster of KaZaa. Andere klokkenluidersites zullen opkomen en weer verdwijnen, maar ongetwijfeld zonder een wereldvreemde Australische Narcissus.
Huishoudelijk: Barracuda gaat een weekje kamperen op het Beursplein. We zijn er 24 oktober weer.
Julian Assange: zo snel als zijn ster rees zo snel is hij ook de vergetelheid geraakt. Idem voor Wikileaks
BeantwoordenVerwijderenDe complottertjes hebben hun held weer snel laten vallen. Wat dat betreft zijn ze niet anders dan de door hun verfoeide sheeple. Ondanks dar complottertjes altijd hun mond vol hebben over de non-interesse van sheeple van zaken/mensen die niet in het MSM-nieuws zijn
Je bent er al weer vroeg bij om je poep als een nijlpaard met zijn staart rond te strooien
BeantwoordenVerwijderen"Eentje die graag Zweedse meisjes wilde imponeren, maar wat onvoorzichtig werd zonder of met gescheurd condoom. De afloop is bekend."
Voorlopig is er alleen een aanklacht Barra, en nog geen veroordeling. In dit land is iemand nog steeds onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dus wat probeer je hier nu te insinueren?
Volgens Julian zijn de meeste hoernalisten niet meer als doodgewone ordinaire oorlogsmisdadigers. Daar kan ik mij wel in vinden hahaha!
BeantwoordenVerwijderen"'Als we in rekening nemen dat de oorlogen het gevolg zijn van leugens, verkondigd aan het Britse en Amerikaanse publiek en in heel Europa, vragen we ons af wie de oorlogsmisdadigers zijn. Het zijn niet alleen de leiders, niet alleen de soldaten. Het zijn de journalisten die oorlogsmisdadigers zijn.
Tja, je reacties spreken boekdelen arminius: o wee als Barracuda iets zou insinueren over zijn seksuele escapades, maar Assagne mag met een gerust hart journalisten oorlogsmisdadigers noemen.
BeantwoordenVerwijderenDat zijn het toch ook? als je willens en wetens meehuilt met de vijand? Dan kun je niet zeggen: 'Wir haben es nicht gewusst' Er zijn geen of maar heel weinig integere hoernalisten meer. [Niet v.w.b. de MSM in ieder geval]
BeantwoordenVerwijderengelukkig is Arminius wel integer............
BeantwoordenVerwijderenYep! Klopt. Eerlijkheid duurt het langst namelijk. Ben je nu nog niet op je werk? Je hebt je zeker ziek gemeld he? whoehahaha!
BeantwoordenVerwijderen"He said that I and Private Eye should be ashamed of ourselves for joining in the international conspiracy to smear WikiLeaks," Hislop writes. "The piece was an obvious attempt to deprive him and his organisation of Jewish support and donations, he said angrily, and he knew perfectly well who had written it. He then named a Fleet Street hack who had nothing to do with it."
BeantwoordenVerwijderenEen van de vele (des)informatie-bronnen? En nu niet allemaal tegelijk in jullie tegen-semitische spasmen schieten he? Dat verdooft elke volwassen discussie hieromtrent. Je hoeft tenslotte alleen maar de geldsporen te volgen totdat je altijd weer bij dezelfde belangen uitkomt. Daar kunnen voorlopig nog alleen de kinderen der moeder alle desceptie nog iets aan veranderen. He-laas...
Het ergste is nog dat Arminius van zich zelf vindt dat hij integer is. Hoe dik moet het blok beton dan wel niet zijn? Zeker geen spiegels in huis (die zouden spontaan springen als jij in de spiegel kijkt en uitspreekt dat je integer bent)?
BeantwoordenVerwijderenHeb ik me ziek gemeld? Nee hoor, heb vandaag gewoon een dagje vrij. Overigens ik voel me geen loonslaaf. Ik oefen het vak uit waar ik van houd. Ga elke dag met plezier naar mijn werk tegen een salaris waar ik alles van kan doen (hoef geen bijbaantjes er bij te hebben om rond te komen zoals sommige financieel onafhankelijken plachten te doen). Net zoals jij elke maand met plezier je hand ophoudt voor je uitkering
Hahaha, nog nooit van mijn leven ook maar 1 cent uitkering gekregen lamlul. Dat komt omdat ik 2 klauwen heb waar ik mee werk. Ik hoef mijn hand niet op te houden, en ik ben ook geen loonslaaf die zijn broodheer tevreden moet stellen zoals jij :)
BeantwoordenVerwijderenMaar zoals ik al zij, het is mooi weer, ik ga een beetje onderhoud doen aan MIJN eigen boederijtje :)
Kom je een keer verse eitjes kopen? [lol]
het wordt nu al een boerderijtje
BeantwoordenVerwijderenGewoon een oud rijtjeshuis zal je bedoelen (zeker op een dijk).
Overigens snorretje laten groeien jij en dan ga je wat weg hebben van ene A.H
nworulestheworld, kom je een keer op de koffie lamlul, dan zal ik je een rondleiding geven:)
BeantwoordenVerwijderenWat ben je toch een zielenpoot met een zielig leventje. Heel de dag een beetje te keer gaan tegen complottertjes, heb je dan een leven hahaha!
Maare, genoeg geflamed.
je ging toch onderhoud doen? Of ben je al klaar in dat ene kamertje van 2m2 van je?
BeantwoordenVerwijderenAssange zag de bui al aankomen toen hij afstand nam van de 9/11-truthers en de fringe conspiracy nuts; "ik moet niet in die draaikolk zitten want dan ben ik direct mijn geloofwaardigheid kwijt..."
BeantwoordenVerwijderenMaar het was al te laat. De patriotic potheads voerden hem op als een 'loner met een Calimero complex', en een verrader.
De 'believers' begonnen en masse te rekenen en spitten met Bible Codes en Nostradamus, en zagen duidelijk de opmaat naar de Bijbelse val van Damascus.
De neo-nazi's in al hun gedaantes zagen - uiteraard - duidelijk de werkwijze van de Mossad, en de Zionisten in het algemeen, want waar zijn de kabels over Dubai? De Israelische training van de Taliban? En nog wat van de gebruikelijke uit de anti-semitische koker opgediepte sprookjes.
Wikileaks was gevangen in de maalstroom van de drie voornaamste pijlers in de complotterwereld, en werd door het doorlopende gekibbel binnen en tussen die groepen langzaam vermaald tot een onsmakelijk zandkoekje, en in stukjes geclaimed door de thuisbasis fora van de roeptoetertjes.
Dan verslikt Julian zich ook nog eens in de Zweedse "baas in eigen buik'-mentaliteit, en is het cirkeltje rond.
Behalve dan natuurlijk voor typekes als Arminius en Adamas die nog eindeloos hun eigen wereld beeld proberen te vermengen met die van Wikileaks.
"De Zweedse meisjes waren Mossad agentes, nee CIA, ja dat is toch hetzelfde....blup, blup...prrrrttt"
Of zoals Adamas ook hier weer zo mooi demonstreert met zijn verwijzingen naar de moeder van al het kwaad.
Link 1 zegt dat de Joden Assange tegenwerken, maar Link 3 zegt dat Wikileaks juist een Zionist verzinsel is.
Zo zie je weer; gooi om het even wat in die guppenbak en binnen no-time verhapstukken de guppies het tot een logisch en begrijpelijke maaltijd.
Koddig..
"Dolletjes..." Kan ik nog ergens een zijaanzicht van je opdiepen? Ik krijg je tot nog toe alleen nog maar frontaal. Ik wil je namelijk in deze hall of fame bijvoegen.
BeantwoordenVerwijderenGa je hier door met je aandoenlijke gezeik NWO?
BeantwoordenVerwijderenZal ik ook hier even herhalen voor de lezers die het gemist hebben hoe grandioos jij onderuit bent gegaan?
Aldus. NWO beweerde stellig dat Arminius een werkloze uitkeringstrekker zonder vriendin is die in een achterstandswijk woont.
Wat heeft kunnen blijken(uit betrouwbare bronnen) is dat Arminius in werkelijkheid een vakman is, een eigen huis heeft, getrouwd is en zonder schulden leeft.
Misschien kun je beter verder je mond houden.
Dat geouwehoer tussen Private Eye en Assange geloof ik wel, een uit de hand gelopen ordinaire ruzie die ontaardt in een 'welles-nietes'- spelletje. *gaap*
BeantwoordenVerwijderenVoor de rest eigenlijk wel wat Ziva zegt. Assange heeft altijd geprobeerd afstand te nemen van het complotterswereldje omdat hij ook wel wist dat je geloofwaardigheid naar de kloten is, zodra je met Truthers en andere gekken geassocieerd wordt. Dat is niet altijd gelukt, mede omdat de grens soms erg vaag is.
Ik hoop dat hij weer op weet te krabbelen, de Zweedse dames van zich af weet te schudden (je hoeft niet in een complot te geloven om van mening te zijn dat het een wat malle aanklacht is) en ook een beetje kritisch naar zich zelf gaat kijken. Wanneer je met zóveel mensen ruzie krijgt (waaronder nogal wat voormalige medestanders) dan is het waarschijnlijk wel verstandig je persoonlijk functioneren ook eens onder de loep te nemen.
adamas is het prototype complotter: linkjes plaatsen, kopiepeesten om maar vooral in het grote "jodencomplot" te kunnen blijven geloven. En maar hun "waarheid" spammen op het internet.
BeantwoordenVerwijderenIk ben eigenlijk vrijwel nog nooit een intelligent complotter tegen gekomen. En als ze intelligent zijn, dan zijn ze meestal totaal dolgedraaid door dat prachtige medium "internet" omdat de aangeboden hoeveelheid informatie ze te veel wordt. Is net als met kinderen. Als je die teveel aanbiedt zien ze door de bomen het bos niet meer en draven door
ik denk dat Julian Assange niet goed kon omgaan met alle media-aandacht en de tijdelijke machtspositie die hij had.
BeantwoordenVerwijderenWat de waarheid is omtrent de vermeende verkrachting/aanranding zal altijd een raadsel blijven. Zijn woord tegen het woord van die dames. Ik zie geen enkele reden om Assange eerder te geloven dan de dames en visa versa. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Echter het is wel zo dat je als man zijnde bij vermeende verkachtings/aanrandingszaak altijd met 10-0 achter staat (de media staat er bol van). Dat Assange dat nooit heeft begrepen is te wijten aan zijn naïviteit die klaarblijkelijk erg groot is.
Hoe lang blijf je nog doorgaan met dat geflame nworulestheworld? Als je niks inhoudelijks te melden hebt, kun je beter iets anders gaan doen dan hier rondhangen en mensen die hun verstand gebruiken beledigen.
BeantwoordenVerwijderenMan ik zou me hier niet meer durven te vertonen nadat ik je in het andere topic vol op je bek heb laten gaan :))
Echter het is wel zo dat je als man zijnde bij vermeende verkachtings/aanrandingszaak altijd met 10-0 achter staat (de media staat er bol van). Dat Assange dat nooit heeft begrepen is te wijten aan zijn naïviteit die klaarblijkelijk erg groot is.
BeantwoordenVerwijderenOw, dus je hebt ervaring met het misbruiken van vrouwen? Altijd al gedacht dat je zo`n type bent. Maar geloof me, het duurt niet lang meer, dan gaat dat schorem zoals jij aan de hoogste boom. :))
@arminius
BeantwoordenVerwijderenIk heb je reactie nog niet gelezen op het andere topic. Is het zo hoogstaand dan? Ik ga het meteen lezen.
Je roeptoetert nu weer wat over dat ik moet stoppen met flamen, maar zelf ga je vrolijk door getuige je reactie.
Maar dat heb je zeker niet door met die twee hersencellen van je?
Of heb jij het alleenrecht op flamen?
Ach ach, die nworulestheworld toch :))
BeantwoordenVerwijderen@Arminius
BeantwoordenVerwijderenHoe kan je nou toch tegen mij blaten dat ik moet stoppen met flamen terwijl je zelf doorgaat met je (retorische) vraag over misbruik van vrouwen aan mijn adres.
Je bent echt wel heel dom he.
Overigens word ik niet warm of koud van zulke vragen hoor.
@nworulestheworld
BeantwoordenVerwijderenIk denk inderdaad ook dat de persoonsverheerlijking die hem op een gegeven moment ten deel viel, hem geen goed heeft gedaan.
Jammer, want hij heeft wel degelijk goed werk verricht. Zijn kritiek op de volgzaamheid van de media kan ik voor een groot deel wel volgen, ook al generaliseert hij wel erg.
Kortom, Julian: ga de komende tijd ook eens nadenken over de wijze waarop jij zélf met mensen omgaat:)
Zeg nworulestheworld, de volgende keer spreek je me maar gewoon met U aan en zegt meneer tegen me he! Een klein beetje respect voor een financieel onafhankelijk man als ik Woehahaha! :))
BeantwoordenVerwijderen1 Ding moet ik je overigens wel meegeven. Je hebt mij gisteren behoorlijk op de kast gekregen met je geflame. Ik heb er de halve nacht niet van kunnen slapen, omdat ik moest nadenken hoe ik je van repliek zou gaan dienen. Dat is dasn ook gebeurt in het andere topic Gelukkig kan ik vannacht gewoon weer rustig slapen. :))
BeantwoordenVerwijderenZo, en nu nog even inhoudelijk reageren hier
BeantwoordenVerwijderenJulian Assange is in mijn ogen een ietwat naïef maar integer mens met het hart op de juiste plaats. Je moet het maar durven wat hij heeft gedaan, en wereldwijd met je kop en naam in het nieuws. Die druk houd niemand lang vol.
Ik houd het er op dat hij er privé gewoon ingeluisd is.
***WAARSCHUWING***
BeantwoordenVerwijderenDeze tekst bevat complottheorien,complotdenken tast uw vermogen tot logisch nadenken aan.Heeft u last van complotdenken,maak een aluminiumhoedje,duik onder de tafel en wacht op hulp!Ga vooral niet naar buiten,want daar wacht u een grote boze buitenwereld die alleen maar aan elkaar hangt vancomplotten.Uw hersenen zullen dat niet kunnen verwerken
***EINDE WAARSCHUWING***
ah de complottheorie "hij is er ingeluisd"
Geen enkel bewijs voor maar hij is er ingeluisd. En uiteraard met een hoger doel. Zal vast iets te maken hebben met NWO, Bilderberg en natuurlijk niet in de laatste plaats JODEN.
Ik ben klaar met je, NEXT!
BeantwoordenVerwijderen:)
[Lekker naar buiten]
Sorry Barra mijn excuses voor alle rotzooi hier. Maar er moest ff een en ander worden rechtgezet.
Jammer dat ik niet mag tonen waar de echt hogere machts echelons hier op deze wereld om draaien. En vooral wat er gebeurt als je daar tegen uit de school klapt dan wel met welke vorm van informatie (zowel des. an info.) over exposeert. Vanaf nu ga ik niet meer uitwijden of ik al dan wel of niet gelijk heb. Lieden als jwobestiertdezekloot zijn toch alleen op zoek naar een boxbal waar ze met zoveel als mogelijk opgadane frustraties tegen aan kunnen trappen. Wat de toppic dan ook is of met welke insteek hij daarmee klaar schijnt te moeten komen. (}{) Wat dat betreft kan je bij Kat nog leukere flamedraadjes trekken dan hier. Eens verder daar kijken of ik Kat vandaag nog uit zijn hangmat kan lokken...
BeantwoordenVerwijderenArminius ik was al heel lang klaar met je. Dit is gewoon een beetje spelen. Toch wil ik je nog wat meegeven.
BeantwoordenVerwijderenMijn mening over je meubels en je huis zijn gemeend. Daar komt geen slijmerij bij kijken. Wat jij schijnbaar niet kan is zaken per aspect bekijken. Het is zwartwit bij jou (ook al een complottereigenschap). Zo kan ik een pleurishekel hebben aan je anti-semitische visie maar tegelijkertijd ook vinden dat je mooie meubels maakt. Ik kan de zaken prima scheiden. Ik zou zeggen probeer het ook eens in plaats van dat zwartwit gedrag wat je vertoont.
Maar goed om jou tevreden te houden. Je maakt vreselijk lelijke meubels. Dat dit gelogen is vanuit mijn perspectief maakt niet uit. Ik doe het om jou te pleasen zodat je zwartwit wereldje kan blijven voorbestaan
Goed, accepteer ik. Helaas kan ik niks met jou visie. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar je kunt iemand wel met respect behandelen. Ik zal niet snel op de man spelen, ook daarin ben jij anders als ik. Overigens heb ik alleen een goede verstandhouding met mensen die eerlijk zijn, en niet het ene zeggen, [mooie meubeltjes] maar me vervolgens net zo makkelijk een mes in de rug proberen te steken. Zulks soort mensen hoef ik niet. Ik kan nu eenmaal slecht tegen onrecht.
BeantwoordenVerwijderenEn dat je loopt te zuigen heb ik al een tijdje door hoor. Typisch gedrag van trollen zoals jij.
@Adamas
BeantwoordenVerwijderen"Heb je nog een zij-aangezicht voor me op te diepen"
Vast wel, maar dat moet je zelf maar uitzoeken, want ik heb geen interesse om aan een van je Hufschmid lijstjes toegevoegd te worden.
Ik hou niet zo van lijstjes. Mensen die lijstjes maken hebben vrijwel altijd een dubieuze agenda.>
Dus geef deze keer mijn pijp maar aan Maarten. Maar blijf Alert! Wellicht geef ik je nog eens een hint.
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenVind ook dat je mooie meubels maakt. Wellicht kom ik nog weleens wat bij je kopen.
That is, als je Joods geld accepteert natuurlijk. Ik bedoel je loopt kans dat je een Zionistisch smaakje aan je gemberkoekje ervaart.
Zeg Ziva, je zit toch niet toevallig in de prostitutie he?
BeantwoordenVerwijderen;)
Ziva zei...
BeantwoordenVerwijderen@Arminius
Vind ook dat je mooie meubels maakt. Wellicht kom ik nog weleens wat bij je kopen.
That is, als je Joods geld accepteert natuurlijk. Ik bedoel je loopt kans dat je een Zionistisch smaakje aan je gemberkoekje ervaart.
Met alle plezier Ziva, geld stinkt niet he. Het is slecht een noodzakelijk kwaad helaas. Maar ruilhandel mag ook hoor ;)
@arminius
BeantwoordenVerwijderen"Overigens heb ik alleen een goede verstandhouding met mensen die eerlijk zijn, en niet het ene zeggen, [mooie meubeltjes] maar me vervolgens net zo makkelijk een mes in de rug proberen te steken"
1) ik hoef geen goede verstandhouding te hebben met internetters
2) Dat jij alleen iemand eerlijk vindt als die alles van jou geweldig vindt en geen commentaar/kritiek levert spreekt boekdelen
"En dat je loopt te zuigen heb ik al een tijdje door hoor. Typisch gedrag van trollen zoals jij"
Kijk nou eens naar je eigen gedrag. Je trolt er net zo hard op los
"Ik zal niet zo snel op de man spelen"
Proest, kijk eens naar jezelf
Je kijkt/beschuldigt alleen maar weer (naar) een ander terwijl jezelf exact hetzelfde gedrag vertoont. Ik heb niet de illusie dat je dat ooit gaat inzien. Ik heb heel goed door wat ik aan het doen ben. Dat is het grote verschil, ik ken mezelf. ik weet wat ik doe, jij hebt klaarblijkelijk weinig zelfkennis en hebt klaarblijkelijk niet eens door wat je zelf aan het doen bent.
De vraag is natuurlijk wat erger is. Iemand die het bewust doet of iemand die het niet eens door heeft. Is voor mezelf ook een spiegeltje
Overigens met die wetenschap concludeer ik voorzichtig dat je onbewust anti-semitische denkbeelden hebt en verspreidt en het gewoon niet eens zelf doorhebt. Het perfecte slachtoffer/lid van de anti-semitische beweging.
@ Adamas. Ik heb je gevonden! Buffybut.
BeantwoordenVerwijderen´t is een giga joodse spinactie waar bij aan kant politie en aan kant protesten het zwart ziet van de joden.
Met opvallendheid en uitzonderlijkheid dat van begin af aan aan de kant van protesters er ook veel mediaaparatuur aanwezig is en alles gelijk gefilmd en geknipst wordt wat men dan snel later Wereldwijd kan aanschouwen …vooral hoé de demonstranten traantjes in de oogjes krijgen en huilend ter Aarde storten als echte kleine christusjes.
Dit is dezelfde haast niet te ontcijferen (jodenhatende) wartaal.
Te hopen dan dat dit ook de revolutie voor en van de joden is dan ipv nog eens wat eeuwtjes de woestijnen des doods rondgemend te worden door veelvraten die daar al die tijd Goddeloos en onbarmhartig misbruik van maakten.
BeantwoordenVerwijderenAlhoewél de opzet te vrezen geeft.
Zowieso Adamas hier aan de typ. Buffybut!
WTF? Laat mij a.u.b. bij welke links/rechts polizieke betrokkenheid wilte gij? Zoals ik je al zei ben ik wars van welk politieke spectrum of kleur! Ik weet al langere tijd dat daar aan alle zijden via ophitsense volksmennerij door dezelfde partij parasitair misbruik van wordt gemaakt. Dus wat je met die neo-stalinistische verwijzing insinueert ontgaat mij to-taal. Dat hele assange gebeuren is er een van d.m.v mis, des of wat voor informatie dan ook, zoveel als maar kan in een emmer met verdeel en heers te roeren, todat er stinkende dampen opstijgen waar sommige gekken verrekte goed bij gedijen. Hoe vond je mij vorige link trouwens? Moest ik aan denken toen je gisteren nog vol trots over DRS. Boudineke informeerde...
BeantwoordenVerwijderenBarra, WTF is dit nu toch weer?
BeantwoordenVerwijderenSorry! Mijn vorige reactie was aan onoverwinnelijke ZIVA gericht...
BeantwoordenVerwijderenDeze meneer heeft altijd een zeer scherpe blik moet ik zeggen
BeantwoordenVerwijderen@Adamas
BeantwoordenVerwijderenLoL, arm kind, maar te emotioneel en ze zal daarom ook niet al teveel met mijn mentaliteit te maken willen hebben.
Ik hou meer van dit als je me dan toch in een psychologisch profiel wil duwen.
Vergeet niet: "By way of deception, thou shalt do war."
wtf buffybut, dat is net Chris Crocker die huilt om britney. Is dat een parodie ofzo?
BeantwoordenVerwijderenEven een nummertje tussendoor voor nworulestheworld
BeantwoordenVerwijderenkusje! :)
Ziva zei...
BeantwoordenVerwijderen@Adamas
LOL Kijk, zo kan het ook. Humor is de beste manier om je "vijand' te bestrijden. Klasse!
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenIn de prostitutie?
Nee niet bepaald. Al kan ik me wel als slet gedragen, maar ja, wie niet?
Goed dan zal ik ook maar een tipje van mijn sluier oplichten hahaha. Met name Hoodstuk 4 onthult goed wat jij via die collega over jullie geslepen dienst wilde verduidelijken. Maar nee Ziva; geen enkel respect daarvoor. En dat spijt me dus niet! Nooit...
BeantwoordenVerwijderen@Adamas, hahaha. Moet ik nog op gaan passen ook, heb de link wel aangeklikt dus het staat nu op mijn HD :) Heb `m zelf opgeslagen om later nog eens op mijn gemak te lezen.
BeantwoordenVerwijderen@Ziva Maak me gek, gooi je haar los!
:)
@Adamas
BeantwoordenVerwijderenLoL...maar je maakt het allemaal veels te complex. Je ziet achter alles een complot, want het kan toch niet zo zijn dat op alle sleutelpositie's in de wereld Joden uitblinken? Dat moet haast wel een vooropgezet plan zijn...
Maar nee, Adamas, het is gewoon simpel evolutie.
Joden zijn slimmer en intelligenter dan andere ethnische groepen. Ik heb het niet verzonnen, een paar wetenschappers hebben het bewezen.
Dus hou maar op met al dat gemopper, het is genetisch bepaald, en daar verander je de komende 10.000 jaar niets meer aan.
Wanneer je als dubbeltje wordt geboren word je nooit een Shekel.
@Arminius
Ik zal kijken of ik je een plezier kan doen ;-)
'tis toch wat met die hitsige anti-semietjes hier....
BeantwoordenVerwijderenRaar, Julius Streicher had ook al zo'n obsessie met sex en Joden. Nou ja, die hebben ze uiteindelijk opgehangen...
@Ziva
BeantwoordenVerwijderenDesinformatie van de Mossad, die intelligentie van jullie!
En nou kun je je wel gaan beroepen op Spinoza en Einstein, maar er is al lang aangetoond dat Einstein helemaal niet zo slim was en al zijn ideeën van Ariërs jatte. Kijk maar! http://www.biblebelievers.org.au/einstein.htm
Jij moet nog maar eens in dat gebarsten spiegeltje van je kijken zwevend/narcistische 'dame'. Of ga je me nu ook al de literaire ogen van mijn krabbeltjes krabben? Probeerde ik je naam al met een hoodletter te duiden, kots je me gelijk weer onder met die supremacistische bagger waar jullie soort nou juist zo bekend om is! Nee 'ziva' van mij krijg je geen enkele positief/negatieve aandacht meer. Ik kan best tegen 'humor' hoor 'ziva'. Echter dit bevestigt meteen weer alles wat ik over jullie geslepenheid (wat jij verwart met intelligentie) al eerder liet doorschemeren. Je hebt het bij mij verbruid...
BeantwoordenVerwijderenAww...de reactie van een afgewezen minnaar...Adamas is niet boos, maar bedroefd...
BeantwoordenVerwijderenZiva zei...
BeantwoordenVerwijderen@Adamas
Potverdorie! Zou daar het probleem zitten, het is dus eigenlijk pure afgunst van ons? Of zou je met een hoger IQ ook geslepener kunnen zijn?
;)
Er zijn trouwens wel een 8 tal theorieën waarom Ashkenazim een hoger IQ hebben
People of the Book: In 64 A.D., the high priest Joshua ben Gamla insisted that Jewish fathers educate their sons in the Torah. This demanding edict reduced the Jewish population from 4.5 to 1.2 million, by pushing out the lower IQs.
BeantwoordenVerwijderenEen beetje wat Hitler met zwakzinnigen en geestelijk gestoorden deed zeg maar :)
De in telligentie van jou door sefardisch cabaliserende pooiers geadopteerde barbaren, zit hem vooral in dat waar ze diep van binnen zo vol van zijn dan wel zoals jij arrogant laat zien naar stinken... (kots)
BeantwoordenVerwijderen@Pyt
BeantwoordenVerwijderenTja, het moet haast wel door de Mossad bedacht zijn, want ik heb nou niet echt een groot hoofd.
En aan @Adamas zijn fetish voor neuzen kan ik ook al niet voldoen. Trouwens als de intelligentie in de 'neus' zou zitten dan zou Aart met zijn enorme Brabantse aardappelgok superintelligent moeten zijn, en dat is nou net niet zo gelukt bij Aart; dat intelligent wezen.
Maar zelfs in de link van @Arminius (en die zoekt het echt wel goed uit) staat het in de eerste regel:
Ashkenazi Jews are smart. Shockingly brilliant, in general. Impressively greater in brain power than the bulk of the human population.
Tja @Adamas, dan kan je je wel weer op je ziel gebunkerbusted voelen, maar ik kan er vrij weinig aan doen.
Dus waarom weer meteen zo'n linkje? Of is het de opmaat naar de vraag of je een foto van me mag waar ik langs mijn lippen lik? Zeg dat dan?!
Maar misschien moeten we ook niet over dat soort enge dingen praten, het is wellicht beter het gewoon te houden op tastbare bommen en granaten.
Dus hier, een leuk rapportje voor jou, kan je fijn doorscrollen. Wel eerst je kistjes aantrekken, en je helm opzetten.
Jaja, die reptielen breintjes
BeantwoordenVerwijderenIn decembet weer naar 020 [David Icke]
Sjonge sjonge... Ziva.. wie de fuck ben jij!?
BeantwoordenVerwijderenEnne ADAMAS. Ik weet dat je me zo graag mag.(not) Maar krijg ik geen welverdiend complimentje voor het ontdekken van je KLOL alter ego - Buffybut, dan wel tenminste een bevestigende reactie. Zoiets als jazeker misselijk gedemoniseerd filosemietje, cabaliserende kankerpooier en staatstuig , dat heb je goed geraden. Inderdaad dat ben ik....
Helaas Ziva, ik was je voor!
Oh jongens wat ben ik weer goed vandaag.
@Adamas
BeantwoordenVerwijderenRedelijk onsmakelijk linkje produceer je weer op de vrijdagmiddag.
Geen idee wat je ermee bedoelt. Het is mij nooit overkomen, ben er nooit bij geweest, en heb er ook nooit over gehoord.
Maar los daarvan, wie komen we daar tegen in de comments?
Onze grote vriend Aart van Wijngaarden met zijn "ik ben niet tegen Joden, maar wel tegen Zionistische Joden" masker ontdaan:
Aart van Wijngaarden says:
April 11, 2010 at 2:08 am
I completely agree with Jewhater555, jews are really a cancer, that needs to be destroyed.
Tja Adamas, ik kan net zoals jij ook tegen humor, maar als ik dit soort mensen onder andere omstandigheden in mijn vizier zou krijgen, dan is het wel einde oefening. Dan hoop ik bijna dat jullie 'verzet' de aanval nog vandaag opent.
Lelijke zielloze monstertjes
Nogmaals 'ziva' de synagoge van lucifus heeft zijn knechtjes aan alle kanten van het schaakbord gepositioneerd. Ik ben trouwens wel erg blij dat je mij je ware aard hebt laten zien. Als je kaders bastaan uit hetgeen je hier zo stinkend van valse trots en geslepenheid uitkotst, dan wens ik jullie uitverkorenen der pest nog veel voorspoed, terwijl jullie zometeen om genade nog zullen gaan smeken. Heb dus nog even geduld, want waar jullie al millenia zo verrot om smeken, zal weldra als vanzelf beginnen...
BeantwoordenVerwijderenJezus, Adamas, wat ben je ook een psychopaat. "Jews suck baby penises", hoe gek ben je dan wel niet.
BeantwoordenVerwijderenStraks ga je me nog vertellen dat je echt denkt dat Joden zich met rituele moorden bezig houden. Idioot.
Het gaat er weer ouderwets zonnig aan toe zie ik wel:)
BeantwoordenVerwijderenAch ja, iedereen heeft het wel over die Joden, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes
@Dagdad
BeantwoordenVerwijderenEen leider van het anti-intelligentie verzet die zichzelf
'Buffybut"
noemt op een revolutie-site?
*damn* vind je het gek dat het niet zo wil lukken met de 'overwinning'?
Buffybut. Het klinkt meer als een wietrokende Ko, dan de stoere verzetsheld Adamas. Of is het een gekopieerd Mossad-techniekje Adamas?
Dit is vrij vermoeiend Ziva en Adamas. Hebben jullie godverdomme stront in jullie in ogen?
BeantwoordenVerwijderenGister was jij (ziva) druk in de weer om zijn alter ego op te sporen, zonder succes. Dus hier! Ik heb hem vanochtend ontdekt, probeer al sindsdien dit aan het licht te brengen. Buffybut! ok!?
En nu wil ik erkenning. En ik wil van Adamas horen dat hij helaas toch niet aan zijn belofte - ik zal hier terugkeren als iemand mijn nick op KLOL ondekt - helaas niet kan voldoen. Want.. hij heeft het hier gewoon te naar zijn zin.
@Ziva
BeantwoordenVerwijderenZo ver had ik niet eens gescrolld wegens opkomende braakneigingen, maar je hebt gelijk: daar is Aart.
Niet dat ik ooit geloof hechtte aan Aart's pose van antizionist.
Nog maar eens, mensen, opdat we weer weten met welk soort schorem we te maken hebben:
Aart van Wijngaarden says:
April 11, 2010 at 2:08 am
"I completely agree with Jewhater555, jews are really a cancer, that needs to be destroyed."
En ik zou me maar geen enkele illusie maken over Adamas en Arminius. Het enige verschil is dat Aart zo dom is onder zijn eigen naam te posten.
Nou nou nou nou. Wat dom toch weer van al die hardcore-judaïstjesss vandaag. Ik zei toch al dat als ik hier geraden zou zijn, ik hier nooit weder zou blijven met mijn venijnige festijn? In your wet dreams dus ya all hahaha. Wie de schoen past trekke hen trouwens aan/uit...
BeantwoordenVerwijderenOk Ziva. Je reageerde net toen ik poste.
BeantwoordenVerwijderenDe naam Buffybut doet er niet toe. Het gaat om de schrijfstijl. hier lees maar.
´t is een giga joodse spinactie waar bij aan kant politie en aan kant protesten het zwart ziet van de joden.
Met opvallendheid en uitzonderlijkheid dat van begin af aan aan de kant van protesters er ook veel mediaaparatuur aanwezig is en alles gelijk gefilmd en geknipst wordt wat men dan snel later Wereldwijd kan aanschouwen …vooral hoé de demonstranten traantjes in de oogjes krijgen en huilend ter Aarde storten als echte kleine christusjes.
En meneer kat wil dit paard berijden?
Dan maar hopen dat er wat uit de boom valt.
Te hopen dan dat dit ook de revolutie voor en van de joden is dan ipv nog eens wat eeuwtjes de woestijnen des doods rondgemend te worden door veelvraten die daar al die tijd Goddeloos en onbarmhartig misbruik van maakten.
Alhoewél de opzet te vrezen geeft.
Dit is overduidelijk hem. Het is tegen Kat gericht, anti-semitisch/joods van aard en geschreven in zijn welbekende wartaal.
Even voor de duidelijkheid, ik haat GEEN Joden, ik haat ook geen Zionisten. Ik haat eigenlijk niemand. haat verblind. Door haat kun je niet meer goed denken, dat vertroebeld je blik. Ik heb wel een hekel aan onrecht, uitbuiting, en bepaalde zionistische opvattingen. Ik beschouw mijzelf dus ook niet als een racist. Een ieder is vrij te leven zoals hem goed dunkt, zolang hij daarmee anderen maar geen schade toebrengt. Eigenlijk een heel gewone jongen dus.
BeantwoordenVerwijderenDie linkjes van @Adamas gaan mij ook te ver. [Joden met beesten vergelijken] Maar het gaat me ook te ver om daar nu aangifte van te doen. Iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil vind ik. En bovendien, je hoeft het toch niet te lezen?
Nee nee Adamas. De gene die dat geschreven heeft heeft een identieke geest al jij. Ik acht de kans klein dat dit toeval is. Admit, you're busted.
BeantwoordenVerwijderenIk ken eigenlijk niemand die zo schrijft. Zulke gebroken zinnen die nog net aan elkaar passen zeg maar. Je moet ze vaak 2 maal herlezen om ze heel te houden zeg maar. J.J.Ulysses zou er nog van opkijken.
Wat zeg ik nou net daagGAT! Ik ben een man van mijn woord, dus als je nog even zo doorgaat, dan ben je nog niet via mij jarig. Wannabé-SMsloofje hahaha...
BeantwoordenVerwijderen@Dagdad
BeantwoordenVerwijderenVandaag dacht ik ook aan "Luser" als alter ego van Adamas bij KLOL
@Arminius
I hear you..
hmm Luser had ik ook even in gedachten. Ik hou het op buffybut. Ik denk, weet vrij zeker dat Adamas zit te liegen dat ie barst.
BeantwoordenVerwijderenEn Adamas die bedreigingen van je. Ik lach ze uit. Ik zou zeggen, spoor me maar op met je software. Ik kan niet wachten tot je aan de deur staat.
Njet. Alweer pech...
BeantwoordenVerwijderenKijk, Arminius, weet je wat het is: dat is nou precies wat aart ook gezegd zou hebben. Correctie: het is iets wat Aart al honderd keer gezegd HEEFT: "dat zou me ook te ver gaan".
BeantwoordenVerwijderenDe enige van wie ik dat daadwerkelijk nog geloof ook is Jeroen: in al zijn krankzinnigheid gelooft Jeroen waarschijnlijk oprecht dat hij geen antisemiet, maar een anrizionist is.
Zijn jullie nou echt zo dom of zo? Als ik jullie nou zou zeggen dat ik de moderator daar wel eens kan zijn, geleufen jullie me dan ook meteen? Van die mogelijkheid schrikken jullie toch wel even he?
BeantwoordenVerwijderenAdamas is Buffybut. Dat heeft mijn Derde Oog me onthuld. Klaar.
BeantwoordenVerwijderenIk ga zometeen weer eens lekker anderhalf uur naar mezelf luisteren op Argusoogradio. Daar zal ik trouwens nog veel meer over deze draad uitweiden! Dus inbellen zou ik jullie hierbij willen aanraden...
BeantwoordenVerwijderen@Adamas
BeantwoordenVerwijderenHahaha, sure Micha, zet 'm op vanavond. Chazak we`emats. Je zal het nodig hebben om na al de ellende die je van de week weer over je hebt afgeroepen zonder overslaande stem en hyperventileren door de Skype-lijnen te ranten.
@nworulestheworld
BeantwoordenVerwijderenDan gooi ik ook nog een shekel in de jukebox voor de complotter tracks..
David Rovic - another reichstag fire
"Voormalig lid van de hoofdredactie van De Telegraaf Kees Lunshof was een intimus van Joris Demmink en ze hebben samen kinderen verkracht en zelfs vermoord. Dat blijkt uit ons onderzoek en hebben we ook herhaaldelijk onweersproken gepubliceerd"
BeantwoordenVerwijderenKat gaat weer los. Iemand beschuldigen van moord en verkrachting.
En nog een speciaal trackje voor de complotter. Ook omdat er vandaag veel gesproeid wordt door de NWO
http://youtu.be/F_DLqvnB_7k
Wacht ff beweert hij nou Micha Kat te zijn?
BeantwoordenVerwijderenYup, dat beweert hij...al is dat denk ik een geintje
BeantwoordenVerwijderenAh, ik heb morgen een gezellig uit zo te zien
BeantwoordenVerwijderenHet tijdperk van ongebreideld egoïsme is voorbij! Vanuit de puinhopen van de oude wereldpolitiek verrijst de nieuwe mens. WAVE organiseert daarom op 15 oktober wereldwijd, van New York tot Tokyo, een roep om verandering! Ook Rotterdam doet mee. Maar dan wel op zijn Rotterdams. Op die dag gaan we eens goed naar elkaar luisteren. En dan gaan we natuurlijk aan het werk! Want de toekomst, die is van ons. Occupy Rotterdam is niet politiek gekleurd. Deze WAVE is wars van het oude denken. Echte Rotterdammers komen aan het woord. Ontmoet gelijkgestemden, deel mee in dit cruciale debat. We kijken naar de hele wereld, maar vooral ook naar ons eigen Rotterdam. Samen staan we veel sterker. Kom dus langs en laat je horen.
http://www.meetup.com/occupytogether/
Ook in veel andere plaatsen,zie de link
Mijn hemel. Stel dat het waar zou zijn. Hoe krankzinnig is Kat dan wel niet.
BeantwoordenVerwijderenKat: "Nog geen duizend Alfred Hitchcocks, Agatha Christies en John Grishams kunnen dit allemaal bij elkaar verzinnen maar het probleem bij dit alles is dat het allemaal echt is gebeurd!"
BeantwoordenVerwijderenMan, man...het is niet eens leuk meer om de aftakeling bij Kat te zien. Wanneer hij geen hulp zoekt, komt het echt niet goed met hem.
Is goed ik ga maar even die naar argusoog uitzending luisteren. Ben wel benieuwd nu.
BeantwoordenVerwijderenThanxz voor de tip, zal ook eens luisteren
BeantwoordenVerwijderenZe hebben `m uit de lucht gehaald?
BeantwoordenVerwijderennee helaas, ik kan het niet aanhoren
BeantwoordenVerwijderenThe Coming War With Iran:
BeantwoordenVerwijderen6 Days in Hell!
http://w3.newsmax.com/a/apr07/
Iedereen om mij heen denkt dat het bijna zo ver is. WWIII staat voor de deur.
Dadgad zei...
BeantwoordenVerwijderennee helaas, ik kan het niet aanhoren
ff 1 van de players gebruiken
@Adamas
BeantwoordenVerwijderenHier - omdat het vrijdag is - 'ons' liedje
@Arminius
Hier voor jou, wellicht begrijp je me dan een beetje meer no more.
nee arminius ik bedoel dat ik Kat zijn neurotische gekraai niet kan aanhoren. Die man is ziek.
BeantwoordenVerwijderenZo nu even pauze. Blijf a.u.b. hangen. Ik ben nog geeneens begonnen... Ik wens mij daarbij ook nog niet eens te laten verleiden door de harlot die aan vele wateren is gelegen. Dat leidt alleen maar af. Wie de brah past vulle haar bij. En degene die mij net op mijn uniek intonerende voice discrimineerde, ligt al reeds in de inbox bij ronny N...
BeantwoordenVerwijderenDie Kat gaat in ieder geval de verbanden zien:) Ja dames en heren,
BeantwoordenVerwijderentimes they are a changin
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenIedereen om mij heen denkt dat het bijna zo ver is
yep de oorlogstrommels bulderen weer eens. Vandaar dit linkje naar Adamas eerder vandaag.
Maar hij was/is niet scherp genoeg om er op te reageren. Zijn Zionisme floppie zit in de weg.
Maar als je naar de scenario's kijkt zie je dat de Noordelijke route inmiddels afgesloten is; boze turken enzo.
De zuidelijke route via Saudi Arabia was politiek veels te gevoelig, tot afgelopen week want de stoute Iraanse zelfmoordenaars durfden het zomaar om een aanslag te plannen op een Saudi...
Politiek ligt het scenario weer op tafel. Operationeel? Who knows? Gilad Shalit is vrijgelaten, plus een duizendtal Palestijnen. Meestal is zo'n gevangene ruil ook geen gped teken.
@Ziva De zuidelijke route via Saudi Arabia was politiek veels te gevoelig, tot afgelopen week want de stoute Iraanse zelfmoordenaars durfden het zomaar om een aanslag te plannen op een Saudi...
BeantwoordenVerwijderenYep, helemaal met je eens. Alleen geloof ik niks van de officiële verklaring, maar dat zal mijn conspiracy mind wel weer zijn.
Thanxz voor dat mooie nummer overigens. ;)
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenIk ook niet. Te knullig allemaal, en te politiek te comfortabel.
Nummer is origineel van Daniel Lanois, maar daar is geen Youtube versie van.
oh god WWIII staat weer eens voor de deur. Dat lees ik ook al tientallen jaren. En sinds internet ongeveer elke week.
BeantwoordenVerwijderenAllemaal de bunkers in hoor
@Ziva
BeantwoordenVerwijderenNummer is origineel van Daniel Lanois, maar daar is geen Youtube versie van.
Had ik al gevonden;) Ze zing (ook} over http://nl.wikipedia.org/wiki/Pierre_Trudeau
De officiële verklaring over die vermeende 'aanslag' stinkt inderdaad een uur in de wind.
BeantwoordenVerwijderenBovendien lijdt het aan hetzelfde euvel waar ook de 9/11 complotten aan lijden. In beide gevallen is de vooronderstelling dat de Amerikaanse/Iraanse machthebbers randdebielen zijn. Nou kun je van zowel Cheney als Ahmadinejad veel zeggen, maar debielen zijn het niet.
@Dadgad
Ik ben ook na 10 minuten opgehouden met luisteren. Wat een treurnis. Volstrekt onvoorbereid, vergeet de helft van de tijd dat hij in de microfoon moet spreken en springt van de hak op de tak. Een genante vertoning.
Pyt van der Galiën zei...
BeantwoordenVerwijderenIk ben ook na 10 minuten opgehouden met luisteren. Wat een treurnis. Volstrekt onvoorbereid, vergeet de helft van de tijd dat hij in de microfoon moet spreken en springt van de hak op de tak. Een genante vertoning.
Dat heet spontaniteit. Het is idd. een beetje amateuristisch, dat ben ik met je eens, maar het heeft de toekomst. [internet radio]
Oh, is dat nou spontaniteit. Ik dacht dat het knulligheid was.
BeantwoordenVerwijderenEn dat is dus de toekomst? God sta ons bij.
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenKijk alleen eens naar de militaire activiteiten in Nederland.
In juli werd een gehele groep geleide wapens (patriots) opgepakt en naar Noord-Nederland verplaatst voor een Nato-examen (nato response force test). Dit is dezelfde groep die in de 1e golfoorlog Israel verdedigde tegen Scud aanvallen van Irak.
Cold Igloo 2011
Wat er in het persbericht niet bijstaat is dat een onderdeel van de oefening was het aansluiten op het Amerikaanse AEGIS systeem (bescherming tegen geleide wapens)
Er zijn maar een paar bootjes uitgerust met het AEGIS system, en toevallig ligt er sinds kort eentje in de middellandse zee
Dan is er het plotseling operationeel maken van het NATO raketschild in Turkije.
En dan hebben we nog de prettige toevalligheid van de oefening op Volkel waar NATO vliegtuigen zich vertrouwd maken met het 'loading, unloading and employing of nuclear tactical weapons"
En de gebruikelijke politieke afstemming; US Secretary of Defense Panetta visits Israel
Plus de gevangenen-ruil van deze week, en nog een paar zaken zoals de succesvolle test van het verbeterde Iron Dome system in Israel
Kortom, iedereen is er klaar voor. Alleen het Amerikaanse volk nog, maar dat is 'right on schedule' sinds deze week.
STATEMENT
BeantwoordenVerwijderenWe zijn gewone mensen. We zijn, zoals jij, individuen die elke ochtend opstaan om te studeren, werken of werk zoeken, mensen met familie en vrienden.
Sommigen zien zichzelf als progressief, anderen als conservatief, als gelovig -of niet-, als ideologisch of juist zonder duidelijk omlijnde politieke opvattingen.
We zijn echter allemaal bezorgd vanwege de politieke, economische en sociale toestand om ons heen. We zijn gevangen in het spel van politici, zakenlui en bankiers waarin het gros wordt achtergelaten; achtergelaten zonder stem of uitzicht op fundamentele verbetering.
Gelijkheid, solidariteit, vrijheid, duurzaamheid, ontwikkeling en welvaart en welzijn voor de bevolking hoort het streven van elke ontwikkelde maatschappij te zijn.
Ons monetair, economisch en politiek systeem slagen er niet in deze rechten te doen gelden en zijn in veel gevallen eerder een obstakel in de realisatie er van.
Ons monetaire systeem geeft de bank de mogelijkheid geld uit lucht te maken en uit te lenen tegen rente. De opbouwende rente voor het individu, het midden en kleinbedrijf of de samenleving -in de vorm van overheidsschulden- laat een samenleving achter in exponentiële schuld en concentreert macht op een schaal ongekend in onze geschiedenis. Het maakt de weg vrij voor een onethische graaicultuur van immense proporties.
De rest hier http://kritischestudentenutrecht.wordpress.com/2011/10/02/global-democracy-statement-occupy-den-haag-occupy-brussels/
Gaat gezellig worden morgen
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenVergeet niet dat de vrijlating van Gilad Shalit voor Israeli een enorme happening is, het verbindt het land letterlijk. Politiek gezien is dat voor een oorlog tegen Iran van onschatbare waarde, want vergis je niet; de meeste jonge Israeli's hebben helemaal geen zin in een oorlog met een vergelegen land zoals Iran.
Wel grappig hoe de MSM dat dan verpakt. Ik noem `m gewoon een krijgsgevangene, en geen gijzelaar. En het is ook geen ontvoering maar een gevangenneming :)
BeantwoordenVerwijderen"Gilad Shalit wordt nu vijf jaar gegijzeld door Hamas"
NRC
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenSure, het wordt overal netjes gesponnen volgens het eigen politieke plaatje
Lees maar eens mee bij de Palestijnen:
(het is arabisch dus even een translator gebruiken)
Alles is helemaal okay met Shalit en hij roept op niet meer dienst te nemen in de IDF. Hij is natuurlijk ook heel erg goed behandeld, met elke dag een kopje vers mango sap...
arminius schei toch uit. Morgen in Amsterdam schatten ze drieduizend man. Dat is nog geen 0,02% van de Nederlandse bevolking. En als ze nou nog ergens voor protesteerden dan was het tot daar aan toe. Het is een ratjetoe aan "betogers" waarbij de grote rode draad is dat ze last hebben van de recessie. Want tsja een recessie dat hebben de meeste betogertjes nog nooit meegemaakt. Dat is raar hoor dat iedereen moet inleveren nadat dezelfde betogertjes alleen maar voorspoed hebben gekend.
BeantwoordenVerwijderenDe laatste grote betoging was in 1981 en 1983. En die zette zoden aan de dijk tezamen met de handtekeningenactie. Wij kregen vrij van school om te betogen.
Morgen is gewoon een lachertje. Gaat nergens over alleen maar eigen belang
Goed ik haak af voor vanavond, spelen met mensen die niet zoals Kat het hele lijstje van zijn 'geesten' als de lijst van 'targets' voor morgen zien, terwijl ik tegelijkertijd dat ik dat lees de hinderlijke stem van Zeevat hoor roepen dat het 'de chemtrail dag' van de geschiedenis is vandaag.
BeantwoordenVerwijderenI'm done. Ik ga wijn drinken en sexueel actief zijn.
ja er waren volgens de chemtrailbelievers vandaag veel "gemtrails". Veel gesproeid. Ik woon onder de rook van Schiphol. Overigens de afgelopen mooi weer periode geen "gemtrail" gezien. Maar daar hoor je de conspiracy nutcase scene niet over. Dat is namelijk ongemakkelijk, anderhalve week mooi weer en geen gemtreel gezien. Dat haalt hun nutcase complot onderuit
BeantwoordenVerwijderenNWO,
BeantwoordenVerwijderenWat ben je toch een belabberd figuur. "De betogers morgen protesteren enkel uit eigen belang". Wat voor goedkoop derderangs e-bay argument is dit nu weer dan? Sinds wanneer protesteren mensen niet uit eigenbelang?
Bovendien is de woordkeuze recessie als samenvatting van de situatie momenteel toch wel meest aandoenlijke vorm van bagatellisering dat ik hier heb mogen meemaken.
Nou idd. Wel ff iets meer als een recessie. Maar het duurt echt niet lang meer, dan stort het hele zooitje met een donderend geraas in elkaar. Ik zou maar vast een paar batterijen en een paar goede waterfilters gaan kopen, en flink wat blikken bruine bonen, want dat wordt straks het nieuwe betaalmiddel. We kunnen dan alleen onze reet kunnen afvegen met de eurobiljetten. [of welke andere valuta dan ook]
BeantwoordenVerwijderenTrouwens is het jullie opgevallen hoeveel chemtrails er vandaag weer waren?
BeantwoordenVerwijderenhttp://www.nujij.nl/politiek/nederland-gebukt-onder-dikke-laag-chemtrails.14083201.lynkx
Het is een Amerikaans COMPLOT!!1!!1!1!!1!!1!!1!!!!!1!!
BeantwoordenVerwijderenOverdags strepen, 's nachts sterren. Stars en stripes - snap dat nou!
Wake up sheeple!!!1!1!
@nwo
BeantwoordenVerwijderenEn dat is dus onzin.
1 Er 'moet' niets. Bezuinigingen zijn een politieke keuze waarbij degenen die de financiële crisis veroorzaakt hebben, volledig buiten schot blijven.
2 Waarom zou je niet mogen demonstreren/actievoeren tegen iets wat jouw zelf raakt? Elke verbetering in levensomstandigheden is bevochten door mensen die dat 'voor zichzelf' deden. Bovendien demonstreerden we in de jaren '80 ook voor onszelf. We waren bang dat we een atoombom op ons hoofd zouden krijgen.
3 Alles begint klein. Laat je niet misleiden door de grote hoeveelheid mensen die aan het eind van de jaren '60 op de been was bij Vietnam-demonstraties. Bij de eerste acties waren nauwelijks mensen aanwezig.
Ander voorbeeld: Provo begon met een paar mensen op het Spui.
Ik vind 3000 mensen vrij respectabel voor een eerste demonstratie. Bovendien is volgens Maurice de Hond een meerderheid van de Nederlanders het met de "occupy-beweging" eens.
Zelf heb ik wel wat kritiek, maar ik wens ze alle succes van de wereld. Volgende keer kom ik ook:)
Voor de rest: Got to revolution
@dagdad:
BeantwoordenVerwijderen"Wat heeft kunnen blijken(uit betrouwbare bronnen) is dat Arminius in werkelijkheid een vakman is"
Welk vak oefent hij dan uit?
@arminius:
BeantwoordenVerwijderen"Trouwens is het jullie opgevallen hoeveel chemtrails er vandaag weer waren?"
ik heb er geeneen gezien.
Nog nooit van mijn leven overigens.
Chemtrails bestaan alleen in het hoofd van Niburu-aanhangers en soortgelijke personen.
Al krijg ik dan wel wat twijfels wanneer ik hoor dat ik actie moet voeren met chemtrailbelievers.
BeantwoordenVerwijderen@Truth
Hij is meubelmaker. En eerlijk gezegd een goede ook.
@Truth
BeantwoordenVerwijderenIk zag ook van alles toen ik in de jaren '70 regelmatig rarte pilletrjes slikte. Ging over toen ik ophield met die pilletjes.
Ga je diep schamen RTL
BeantwoordenVerwijderenhebben jullie trouwens die autobiografie van Assange al gelezen?
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/10/03/autobiografie-toont-julian-assange-als-paranoide-doch-nuttige-nerd/
BeantwoordenVerwijderen@Dadgad, jha hoor, TH een gespleten persoonlijkheid, whoehahaha! Ja, verklaard een hoop...:)
BeantwoordenVerwijderenChemtrails? Geen idee. Maar vandaag was de hemel bij mij wel weer is vol met dikke trails die de uren bleven hangen. Maar goed. Whatever.
BeantwoordenVerwijderenHeeft natuurlijk te maken met die demonstraties van morgen. Dat kan je dan direct merken aan de opkomst...
BeantwoordenVerwijderenHet moet niet veel gekker worden. Dat bepaal ik nog altijd zelf. Mijn honden worden NIET gechipt!!
BeantwoordenVerwijderenAlle puppy's aan de chip
Alle pasgeboren honden krijgen vanaf 2012 een chip onder hun vel. Dit heeft het kabinet vandaag besloten om zo misstanden in de handel en fokkerij aan te pakken.
Het gaat om ongeveer 100.000 kleine schattige hondjes per jaar die een chip krijgen. Met de chip kan de herkomst van een hond goed worden bepaald. Daarmee kan worden voorkomen dat de honden worden doorgefokt.
Mensen die een puppy willen kopen moeten volgend jaar goed in de gaten houden of de pup is gechipt en geregistreerd. Een hond zonder chip is in principe illegaal en de eigenaar is dan in overtreding.
Ach ach arminius en dagdad die zijn weer bezig met hun favoriete bezigheid doomdenken en paranoia.
BeantwoordenVerwijderenWeet je wat jullie doen: slaan jullie alvast maar van alles in voor het einde van de westerse samenleving.
We spreken elkaar over twee jaar op deze website en dan zullen we zien dat er niets van jullie paranoide ideeen is terecht gekomen.
Recessie ja Dagdad, Dat jij er graag een depressie van wil maken past precies in het doemdenken wat je doet.
Nwo,
BeantwoordenVerwijderenIk zal jouw scheve denken even recht zetten. Ik ben het volkomen oneens met zowat alles wat Arminius hier zoal beweert. Ik geloof niet in chemtrails. Maar desondanks hingen er nou eenmaal dikke trails in de lucht vandaag, die uren bleven hangen. Zo simpel als wat. Weet ik veel wat het zijn, er zijn teveel theorieën, dat wordt allemaal gespeculeer.
Recessie, depressie.. Er is dus veel meer aan de hand. En als je dit niet begrijpt ben je vermoed ik gewoon infantiel van geest. De financiële sector is losgeslagen, compleet van de baan, buiten alle perken om. Merk je dit soms niet? Het is enkel prijzenswaardig dat men protesteert.
pyt
BeantwoordenVerwijderenIk heb niets met die figuren die morgen gaan protesteren. Ik heb uberhaupt niets met protesteren voor geen enkel doel (en dat wil dus niet zeggen dat ik geen idealen heb). En ja mijn visie op die hele betoging is totaal anders dan die van jou.
Het enige wat die figuren van morgen namelijk in mijn visie willen doen is de boel dusdanig veranderen dat ze uiteindelijk zelf aan de touwtjes trekken. Dan zijn zij opeens de "bankiers van de nieuwe wereld" met ze ik wil de wereld veranderen. Dat dat dan weer ten koste gaat van anderen zal ze worst zijn. Zolang deze figuren zelf niet inzien dat ze al hun hele leven zelf over de ruggen van anderen leven (aziaten/afrikanen etc) vind ik het een grote aanfluiting dit protest. Wnat waar gaat dit nou eigenlijk over. Niet over die mensen in Afrika/Azie die uitgebuit worden door henzelf maar over hun verminderde levensstandaard die nog altijd vele vele malen hoger is dan die mensen uit lagelonenlanden. Oh wat zijn we zielig
Ik heb helemaal niets met mensen die anderen willen opleggen hoe een samenleving er moet uitzien want dat is feitelijk het doel van morgen: een andere wereld conform hun normen.
Ik heb niets met bankiers en ook niet met dat stelletje lutsers die morgen in A'dam en Den Haag staan om hun visie over hoe de wereld er uit moet zien bij een ander door de strot te duwen. Daarom heb ik ook niets met politiek. Je moet toch kneus zijn als je de samenleving naar jouw visie/normen wil inrichten. En dat is exact wat die betogers van morgen ook willen. Hun normen opleggen.
Ik pas daarvoor. Ik bemoei me ook nooit met mijn omgeving. Ik heb prettige buren en genoeg vrienden en ik bemoei met niet met hun levensvisie maar dat moeten ze andersom ook niet doen. Iedereen moet lekker doen wat hij/zij zelf wil en ik ga van de idee uit dat men anderen niet lastig valt met wat iemand doet. Leven en laten leven.
En let maar op mijn woorden. Deze hele occupybeweging sterft een stille dood.
Zelfs al zou deze "revolutie" uiteindelijk slagen er verandert niets op deze wereld. Alleen de naampjes van de "uitbuiters" en "machthebbers" zullen veranderen. Waarschijnlijk zitten er dan een groot aantal namen tussen van de mensen die morgen zogenaamd een hoger doel (het verbeteren van de wereld)hebben en daarvoor betogen.
ja dagdad
BeantwoordenVerwijderenjij hebt door hoe de wereld in elkaar steekt en anderen weer niet. Wat komt me die houding toch bekend voor. Oh wacht dat is de houding van de 13 in een dozijn complotter. Nu weet ik het weer.
En doe alsjeblieft niet of wat er nu allemaal gebeurt allemaal zo bijzonder is. Uitbuiting is van alle tijden, is menseigen. Je roeptoetert van alles over scheve verhoudingen. De feiten spreken tegen je. De welvaart en het geld is beter verdeeld over de mensen dan ooit. Het enige wat dat betekent is dat het vroeger nog erger was. Ga eens met je ouders praten (als je die nog hebt) dan zal je zien dat jij het vele vele malen beter hebt dan je ouders. En dat je ouders het weer vele vele malen beter hadden dan hun ouders. En dan ga je zitten roeptoeteren over een scheve verdeling van het geld en de overige middelen. Hilarisch gewoon
Overigens het feit dat je het alleen maar over geld en financien hebt spreekt ook boekdelen. Doen complotters ook altijd. Geld is niet belangrijk maar ze hebben het altijd maar dan ook altijd over geld.
Ik heb het er nooit over. Niet omdat ik genoeg zou hebben integendeel. Maar het is niet belangrijk, totaal onbelangrijk
En voor wat betreft die zogenaamde strepen. Verdiep je eens in het ontstaan van contrails. Maar dat zal wel teveel moeite zijn.
Nou morgen weer gezond op jochie en ik hoop voor je dat je vannacht weer je dosis doemdenken tot je kan nemen in je slaap.
Kusje hoor. En denk aan mijn tekstjes als je over 20 jaar je realiseert dat er eigenlijk niets veranderd is en dit gewoon niet meer dan een recessie was.
Doei doei
@Nwo
BeantwoordenVerwijderen"jij hebt door hoe de wereld in elkaar steekt en anderen weer niet. Wat komt me die houding toch bekend voor. Oh wacht dat is de houding van de 13 in een dozijn complotter. Nu weet ik het weer."
De enige die een dergelijke houding etaleert ben jij zelf. Zelfs deze post staat er vol van. Gek dat je dit zelf niet ziet.
Je bent een immens verwaande kwast. En het is oh zo makkelijk om daarmee weg te komen in een plek als deze, waar een aantal bezoekers met zulke groteske en absurde ideeën aankomen. Maar mij ontkomt het niet. Jouw gevoel van superioriteit is volkomen vals.
Ik ben vandaag voor Arminius ingesprongen omdat jouw ongelooflijk lafhartige en smerige manier van doen mij ontzettend tegenstond. Nu kun je natuurlijk niet anders dan mij ook een complotter noemen, begrijpelijk hoor :). Je doet maar!
Inhoudelijk reageren op de rest van je post heeft weinig zin. Je legt mij zoveel onzin in de mond, het zou tijdverspilling zijn om dat proberen recht te zetten. Ik zeg, je gelooft maar. Voor nu dan.
@NWORulestheworld
BeantwoordenVerwijderenHet enige wat die figuren van morgen namelijk in mijn visie willen doen is de boel dusdanig veranderen dat ze uiteindelijk zelf aan de touwtjes trekken.
Mee eens, het merendeel wordt gemotiveerd door wraak, en de daaraan gekoppelde haat. Dat blijkt ook deels door het volstrekt ontbreken van een alternatieve visie. Althans ik lees of hoor die nooit.
Ze zijn tegen alles en iedereen, zonder ook maar 1 werkbare oplossing te bieden.
Eric Hoffer schreef er in 1951 al een goed boek over; "The True Believer" waarin hij onderzoekt waarom mensen achter grote stromingen aanlopen. Hoffer keek vooral naar Communisme, Fascisme etc. Maar als je het boek leest begrijp je meteen de motivatie van de hedendaagse complotter; wraak.
Sartre schreef er op zijn manier ook een boekje over: 'Tussen de raderen" (L'engrenage). Ook hier zie je wraak als leitmotiv om te oordelen, al ziet Sartre de corruptie van de macht (uiteraard) meer als iets onvermjdelijks.
In het klein zie je het bij heren zoals Micha Kat. De rode draad in zijn KLOL-site is wraak.
Complottertjes zouden deze twee boeken eens moeten bestellen bij Bol.com, en ze lezen. Wellicht komen ze er dan achter dat de rol die ze spelen wordt gevormd door een sinister fundament, en in zijn geheel niet zo 'verlicht' is als ze zo graag anderen voorhouden.
Tjonge wat ben jij een ziekelijke stalker betreft hen die zich bewust zijn van alle ellende waarmee wij als nietjoden wereld tegenwoordig te maken hebben. Wat nou haat! Dooddoeners al comlpottertjes, nazisme of comunisme zullen daar echt niets aan veranderen 'ziva'. Deze wereld is het zat en daardoor gaan ze op zoek naar de sporen waar deze allende altijd op uitkomt. Dat is verdomd vaak die gekoosjerd hooghartige houding die jij hier zo overvloedig ten toon spreidt. Verder ben jij zelf een hardcore nazionistische judaïst van het eerste uur. Belachelijk toch hoe jullie joden alles en iedereen die jullie pervrsiteiten bij de naam noemen, via allerlei demonisaties en messen in de rug proberen kalt te stelen. Lukt niet meer en is zich wegens zijn vele misbruik absoluut TEGEN jullie zelf (de slachtofferschaps maffia) aan het keren. Ga nog maar lekker nat dromen van jullie volgend militair conflict naast je deur, want deze keer zal het heel anders uitpakken voor de synagoge van lucifer.
BeantwoordenVerwijderenEr wordt wel eens beweerd dat jongeren in deze tijd geen idealen meer hebben, echt niets is minder waar.
BeantwoordenVerwijderenDe domonstratie van vandaag gaat helemaal niet over politiek. Het gaat over gewone mensen, mensen zoals jij en ik. [nworulestheworld uitgezonderd dan]
Een paar citaatjes
We zijn, zoals jij, individuen die elke ochtend opstaan om te studeren, werken of werk zoeken, mensen met familie en vrienden.
Sommigen zien zichzelf als progressief, anderen als conservatief, als gelovig -of niet-, als ideologisch of juist zonder duidelijk omlijnde politieke opvattingen.
We zijn echter allemaal bezorgd vanwege de politieke, economische en sociale toestand om ons heen. We zijn gevangen in het spel van politici, zakenlui en bankiers waarin het gros wordt achtergelaten; achtergelaten zonder stem of uitzicht op fundamentele verbetering.
Gelijkheid, solidariteit, vrijheid, duurzaamheid, ontwikkeling en welvaart en welzijn voor de bevolking hoort het streven van elke ontwikkelde maatschappij te zijn.
De werking van ons huidige economische systeem versterkt vervolgens de ongelijkheid en schaarste. Waar onze kennis in techniek en automatisering ons overvloed en vrijheid kan bieden, laat het ons na in noodzaak en arbeid. Deze kennis bracht ons eerder de vrijheid van handmatig werk, de Industriële Revolutie. De vrijheid in arbeid maakte zo plaats voor de dienstensector. Technologische werkloosheid maakt nu zelfs de banen in de dienstensector in snel tempo overbodig; ze komen niet meer terug. De vruchten van onze kennis en vooruitgang dienen nu slechts enkelen en laat een steeds grotere groep, de 99%, in noodzaak.
We bevinden ons in een systeem gefocust op de accumulatie van geld. Het is een in stand gehouden schaarstemiddel om ons toegang te geven tot de grondstoffen en goederen. Zoals het World Food Programme evenals de Verenigde Naties (middels FPA) erkent is er genoeg voedsel om ons allen te voorzien. Armoede lijkt zo meer te zeggen over de mogelijkheid goederen uit een systeem te onttrekken met behulp van het schaarstegoed geld. In deze zoektocht naar geld creëren we naast armoede een verspilling van grondstoffen en vernietigen een bewoonbare planeet.
We hebben een revolutie nodig die het welzijn van mens, maatschappij en aarde weer bovenaan zet.
We vragen om verdieping en bewustwording. Een begrip dat enkel kan vragen om verandering. Dat begint bij het individu, maar samen vinden we elkaar en maken het verschil. Laten we ons verzamelen en invulling geven aan ideeën voor de dag van morgen.
Het is tijd om samen te komen en onze krachten te bundelen. Het is tijd voor verandering!
Het is tijd om samen toe te werken naar een betere samenleving voor allen.
Een mooi en nobel streven. En ik als ouwe lul zal deze jongeren steunen vanmiddag. Want onze kinderen hebben de toekomst. Als wij het zelf al opgeven, en te blind en afgestompt zijn om te denken dat het toch nooit zal veranderen, wat hebben wij onze jeugd dan nog te bieden?
@Adamas
BeantwoordenVerwijderenTjonge wat ben jij een ziekelijke stalker betreft hen die zich bewust zijn van alle ellende waarmee wij als nietjoden wereld tegenwoordig te maken hebben.
Over slachtofferschap gesproken. Ik zie de tranen in je ogen schieten.
Je geeft met je commentaar precies aan wat ik bedoel Adamas. Je (jullie) zijn ontevreden, onrecht wordt jullie aangedaan. Het is niet eerlijk (verdeeld). Wij willen ook voorin de achtbaan zitten. Wij willen ook belangrijk zijn succesvol zijn, gehoord worden...
Het maakt jullie helemaal niet uit wie er zogenaamd aan de touwtjes trekt. Het gaat erom dat jullie nu aan de touwtjes willen trekken. En omdat doel te bereiken zoek je een slachtoffer, een focuspunt om je onvrede op te botvieren. In dit geval zijn het toevallig Joden (oh nee Zionisten), maar het hadden evengoed Afrikanen kunnen zijn, en in sommige kringen zijn het inmiddels de Moslims.
Het is de frustratie die jullie drijft Adamas, en die frustratie zoekt wraak. Wraak op het erbarmelijke inhoudsloze leven dat je je zelf hebt aangedaan.
Maar vooruit, ik geef je het voordeel van de twijfel, vertel hoe de wereld er wel uit moet zien, leg me uit dat ik het verkeerd zie ipv me weer te bestoken met allerlei haatpraatjes.
Come on...take me to Wonderland
De SP en de FNV hebben hun sympathie uitgesproken. Ruim zes op de tien Nederlanders steunt de Occupy-acties, bleek uit onderzoek van Maurice de Hond. Zestien procent reageert afkeurend. [en daar is Blogger nworulestheworld er dus 1 van]
BeantwoordenVerwijderen"Zestien procent reageert afkeurend. [en daar is Blogger nworulestheworld er dus 1 van]"
BeantwoordenVerwijderenEn dat is zijn goed recht, toch?
Wat chippen van honden betreft, noem eens een argument waarom je daar zo fel tegen zou moeten zijn.
Ik heb momenteel geen zin om een heel verhaal op te hangen. Maar deze over cynische blik op de protestanten is best treurig. Wat is het nou voor argument om te verwachten dat deze betogers een heel plan klaar moeten hebben. Dat hoeft in principe helemaal niet. Het uiten van onvrede is vaak al een puik begin. Het is echt bespottelijk hoe sommige poster opeens verwachten dat de demonstranten als een telepathisch verbonden collectief de straat op zouden moeten.
BeantwoordenVerwijderenDe Nederlandse Occupy-tak vindt dat het tijd is voor verandering. "We zijn voor een andere, eerlijkere samenleving. De macht van de banken en financiële instellingen moet gebroken worden", zegt de groep in een verklaring.
BeantwoordenVerwijderenEn dat vind ik een nobel streven. Niks wraak. Gewoon verandering. Want elk weldenkend mens ziet dat het zo niet door kan gaan. Banken houden hele landen en daarmee hele bevolkingsgroepen in hun greep. Dat kan zo niet langer. Dat heeft niks te maken met Jodenhaat, anti Zionisme of weet ik veel wat. Verandering zal nooit in 1 keer gaan, maar zal geleidelijk moeten gebeuren. Maar men zal ergens moeten beginnen, en dit is een signaal naar de politiek dat het anders moet.
truth hurts zei...
BeantwoordenVerwijderen"Zestien procent reageert afkeurend. [en daar is Blogger nworulestheworld er dus 1 van]"
En dat is zijn goed recht, toch?
Wat chippen van honden betreft, noem eens een argument waarom je daar zo fel tegen zou moeten zijn.
Zeker is dat jou goed recht. Ik maak daar ook geen probleem van. Maar ga niet zitten afgeven op mensen die wel verandering willen.
Ik ben tegen het chippen van honden omdat een opstap is voor het chippen van mensen. En als je daar het gevaar niet van ziet, tja..
Ik ben niet gelovig, maar de schrijvers van de Bijbelverhalen die hebben toch wel een heel vooruitziende blik gehad.
De CEO van Verichip Scott Silverman sprak de waarheid in de volgende uitwisseling met Holt in het NBC- nieuws: Lester Holt: „U hoort de geluiden van mensen die zeggen `Chippen is teveel Big Brother, teveel controle, het wordt eng.' Hoe vindt u dat?“
BeantwoordenVerwijderenScott Silverman: “Die vraag kreeg ik veel twee jaar geleden. Vandaag de dag veel minder. De Procureur Generaal van Mexico en sommige van zijn personeelsleden hebben deze chip om veiligheidsdoeleinden gekregen. Wanneer men het product accepteert gaan de zorgen om privacy vanzelf dalen. De meeste mensen maken zich meer zorgen om het apparaat zelf, dat het in het lichaam zit. Maar net als de pacemaker en andere medische implantaten, zal men uiteindelijk wennen aan het idee. Dit gebeurt niet vandaag, niet morgen, niet over een week of een jaar. Maar over 5 jaar zal het een gewone zaak gevonden worden.”
Silverman openbaart hiermee de strategie dat op lange termijn de geleidelijke normalisatie wordt bereikt van wat eerst , correct, een afschuwelijke poging schijnt te zijn om elk menselijk wezen tot een component in een massieve menselijke machine te verlagen. Niet lang geleden werd een marketing idee geopperd dat mensen zonder chip geen toegang zouden kunnen krijgen tot medische verzorging.
Nee 'difa' ik ga mijn tijd hier niet meer de hele dag met jou ziekelijk narcistische 'spelletjes' verdoen. Bovendien is je gekoosjerde kattengejank niet bepaald mijn voorkeur. Ik wil je alleen nog wel verklappen dat die goy-pittbull (navo e.a. usefulidiots) die jullie uit nazington tegen de Arabische wereld hebben opgehitst, zich zometeen zelf met die Arabische legers gaat keren tegen hun gezamelijke pooier, die altijd zo demonisch zijn voordeel uit goyim bloedorgies heeft weten te halen. Echt jij gaat straks echt niet meer als een strontvlieg boven de de ellende hangen die jullie jezelf altijd op de hals halen, om van de ellende die jullie oorlogshitserij tot nu toe (altijd door nietjoden legers uitgevochten bytheway) heeft opgeleverd te kunnen profiteren. No way het is uit met de pret voor shitraël en dat weet jij heel goed 'schatje'. Anders zou je daar wel watertandend bij die 'vliegende' kachelpijp van je klaar staan. Toch?
BeantwoordenVerwijderenNeem b.v. duurzaam. Als je het 10 jaar geleden over duurzaam produceren had, was je een geiten wollen sokken drager met sandalen. Vandaag de dag gaan bedrijven als Shell en Unilever duurzaam produceren. Het begon met een klein groepje, nu is het main stream.
BeantwoordenVerwijderen@Arminius
BeantwoordenVerwijderenAww...het is me uit het anarcho-communistische hart gegrepen.
Nu nog werken aan "...they express an authentic rage which is not able to transform itself into a positive programme of sociopolitical change. They express a spirit of revolt without revolution."(Slavoj Zizek)
Wat ook mijn voornaamste kritiek is op de meer recente protestbewegingen. Zonder positief politiek programma neigen politieke protestbewegingen er toe dood te bloeden (wat je al ziet gebeuren bij de Spaanse pleinprotesten).
@nwo
Nope, volgens een studie van het CBS uit 2010 nemen ook in Nederland de inkomensverschillen weer toe. Dat is een trend die overigens al in de jaren '80 is ingezet. Zelfs het CDA vindt (op papier) dat die verschillen te groot zijn geworden.
In de VS is dat nog duidelijker Daar dalen de reële lonen (lonen na inflatiecorrectie) al sinds 1964.
Volgens jouw mogen mensen daar dus geen protest tegen aantekenen, want dat is "egoïstisch"?
Uitbuiting is van alle tijden. Klopt. En toen? Verzet tegen uitbuiting ook.
@Ziva
Verdachtmakingen m.b.t. de motieven van de actievoerders zijn toch echt iets anders dan gefundeerde inhoudelijke kritiek. Vooral ook omdat je niet veel verder komt dan het verwijzen naar Sartre om die verdachtmakingen hard te maken. Je realiseert je neem ik aan wel aan wiens kant Sartre gestaan zou hebben?
@Adamas
Gelukkig dat je zelf toegeeft niet tot "links" te behoren, want dan had ik me weer van jouw kunnen distantiëren. Aan het afstand nemen van linkse antisemieten heb ik in het verleden al genoeg energie verspild. Verder ben je natuurlijk een volslagen idioot met je pathologische neiging alles te herleiden tot een Joods complot. Leer eerst eens een samenhangende zin op papier te zetten, zodat we je niet langer hoeven te behandelen als de dorpsidioot.
Met zivasloofjes praat ik al helemaal nooit weder. Wanstaltige 'pyt'-je-aivd-bell-del...
BeantwoordenVerwijderen@Adamas
BeantwoordenVerwijderenJa, ja, ja...dat loop je nou al vanaf minimaal 2007 overal en nergens en in even zoveel gedaantes te roepen, maar je bent tot op de dag van vandaag geen stap verder gekomen.
Je hangt in een herhaling van dagdromen.
En inderdaad Adamas, ik sta niet te trappelen. Ik heb met eigen ogen de verschrikkingen van een bomaanslag gezien, en de angst om een bus in te stappen gevoeld.
Maar weest gerust, zodra haatzaaiers hun roep tot vernietiging van Joden of Israel tot daad voegen, ben ik meer dan gereed om dat emotieloos om zeep te helpen.
@Dadgad
BeantwoordenVerwijderenBen ik TruthHurts?
Yep, momenteel lijd ik nog aan een gespleten persoonlijkheid, maar binnenkort gaan mijn persoonlijkheden samensmelten
Ziva
BeantwoordenVerwijderenHeeft jou liefde voor het Joodse volk jou zo verblind dat je de uitwassen van dat zelfde Joodse volk niet meer ziet? [Of wellicht ben je idd. zelf Joods en zit `m daar de reden] Het is toch een feit dat veel banken en andere financiële instellingen in handen zijn van Joden. Dat kun je toch niet afdoen antisemitisme. Net zoals ik probeer nuance aan te brengen tussen de "gewone Jood" en de Joodse macht, [politieke en militaire invloed] zo zou jij toch ook nuance moeten aanbrengen. Je kunt toch niet alles met de mantel der liefde bedekken?
Neem Israels nederzettingen politiek. Ieder weldenkend mens moet toch met mij eens zijn dat dat zo niet kan. Ik bedoel, zelfs Secretaris-generaal Ban Ki-moon van de Verenigde Naties spreekt zijn bezorgdheid uit.
BeantwoordenVerwijderenBan veroordeelt nieuwe Joodse nederzetting
@Adamas
BeantwoordenVerwijderenHet schiet niet echt op met die samenhangende zinnen. Jij moet de enige mens op aarde zijn die in staat is in twee zinnen zes keer te verzuipen in zijn eigen wartaal.
Verder moet je niet denken dat ik niet in de gaten heb hoe een stuk schorem jij achter al die bombastische waanzin feitelijk bent. Jij bent het type dat in '43 met alle plezier eigenhandig de gaskraan open had gedraaid.
Je genetich gemanipuleerde afkomst der synagoge van je vader lucifer, kan ik altijd weer herkennen aan de wijze waarop jou soort in de vorm van een bepaalde boodschap blijft hangen 'pytje'-aivd-bel-del. Dat komt omdat rattengeteisem als jij allergisch zijn voor hen die zich terecht tegen jullie slecht opgevoerde geslepenheid keren. Ga toch maar lekker als een dol afgerichte HOND achter je eigen staart aankruipen. Jij rasecht minderwaardig onmenselijke idiJOOD!
BeantwoordenVerwijderen@Adamas het Warhoofd
BeantwoordenVerwijderenWhen logic and proportion have fallen sloppy dead
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenIk ben Joods inderdaad, geboren in Israel zelfs.
Maar dat maakt me niet blind. In tegendeel mijn ogen staan wijd open, waardoor het verkapte antisemitisme onmiddellijk opvalt wanneer iemand zegt: Het is toch een feit dat veel banken en andere financiële instellingen in handen zijn van Joden. Dat kun je toch niet afdoen antisemitisme.
Dat kan je dus wel afdoen als antisemitisme Arminius. Banken zijn het nieuwe kwaad vandaag, en de antisemieten hebben daarmee meteen weer een stokje gekaapt om hun jodenhaat gemaskeerd te pushen.
Ook ik vind de macht van de banken niet gezond en volkomen uit de hand gelopen, maar ik koppel daar niet meteen een Joods complot aan. Jij wel, en dat maakt het een stokje om Joden te slaan, niets anders.
De nederzetting-politiek is ook niet de mijne. De kolonisten ook niet. Likud ook niet. Het is een van de obstakels die vrede in de weg staat samen met de weigering van de Palestijnen Israel te erkennen als soevereine staat.
Maar dat is politiek Arminius, en die politiek kan beinvloedt worden zowel aan Israelische als aan Palestijnse kant.
Het is niet hetzelfde als jouw gedachte: "banken zijn stom, dus Joden zijn stom".
@Pyt
BeantwoordenVerwijderenThanks, cool nummer
misschien is dit wel te verdragen voor @Adamas zijn voor Duitse marsmuziek ingeregelde versterker.
Jefferson Airplane! Toch wel een van mijn favoriete bands aller tijden. Hier Jorma Kaukonen samen met Jack - Hesitation Blues
BeantwoordenVerwijderenoh moet ik nog even vermelden dat Jorma en Jack van Jefferson Airplane zijn? Vast niet.
BeantwoordenVerwijderen"I see Judaism as a way of life. Sticking up for the underdog. Being an outsider. A critic of society. The kid on the corner who says the emperor has no clothes on. The Prophet."
BeantwoordenVerwijderenAbbie Hoffman, Yippie, schrijver en revolutionair uit de jaren '60.
Ziva zei...
BeantwoordenVerwijderenOok ik vind de macht van de banken niet gezond en volkomen uit de hand gelopen, maar ik koppel daar niet meteen een Joods complot aan. Jij wel, en dat maakt het een stokje om Joden te slaan, niets anders.
Ik koppel daar helemaal geen Joods complot aan, je moet me geen woorden in de mond leggen. Het enige wat ik doe is constateren dat er wel erg veel mensen van Joodse komaf op hoge posities bij banken zitten. Jij verondersteld ten onrechte dat ik daar een complot achter zie.
Sorry, ik wil hier graag nog eens verder met je over discussiëren, maar ik moet zo direct op weg naar occupy Rotterdam.
Ik heb nog even zie ik, want hier in Rotterdam begint het pas om 14.00 uur
BeantwoordenVerwijderen@Ziva
Er zijn naar mijn mening ook genoeg slechte niet Joodse banken. Ik maak w.d.b. geen onderscheid. Ik zelf zie ook geen Joods complot om de wereld over te nemen ofzo. Wel vind ik de vergaande macht die financiële instellingen op landen en mensen hebben verkeerd. Maar dat geld ook voor de grote bedrijven.
Politici zijn er om het volk te dienen, niet het kapitaal. Miss. ben ik nog eerder socialistisch of van mij part communistisch dan antisemitisch.
"misschien is dit wel te verdragen voor @Adamas zijn voor Duitse marsmuziek ingeregelde versterker."
BeantwoordenVerwijderenNogmaals hitsige harlot die je er bent. Die geslepen poppenkast van je wordt tegenwoordig dagelijks van de daken der judeowijsheid verspreid! Dus wat jij hier alweder mee wil insinueren in mij nu ook weer een volkomen raadsel. Mischien kan ik je zo langzamerhand wel aangeven wegens onterecht hitsige gestalk, zodat ik via het PV meteen kan zien met wie ik hier te maken heb. Al verwacht ik daar n.l. niet veel goeds van hahaha...
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een rekening bij de Triodos Bank. Ik heb dat heel bewust gedaan. En heb er echt niet naar gekeken of dit miss. een Joodse bank zou zijn. :)
BeantwoordenVerwijderen@Arminius
BeantwoordenVerwijderenWat boeit het dat veel Joodse mensen in de top van banken zitten?
Mijn zwager heeft een hoge functie bij een heel grote Nederlandse bank en guess what? Hij is niet-Joods, maar wel een bikkelharde bankier.
Kudo's voor de Triodos bank. Die zijn goed bezig, en daar zitten aardige en fatsoenlijke mensen in de top. Althans die paar die ik er van ken.
@Adamas
Kweil lekker verder neuroot.
Ziva zei...
BeantwoordenVerwijderen@Arminius
Wat boeit het dat veel Joodse mensen in de top van banken zitten?
Hmm, goeie vraag. daar moet ik eens even over nadenken.
Het zou op zich niet hoeven boeien, totdat je het idee krijgt dat men het monopolie op iets heeft, in de vorm van een centrale bank van een land bv. [lees macht over de politiek van een land]
En dit zou dan weer kunnen leiden tot een wereldwijd complot.
Waren marxisten eigenlijk ook antisemieten?
Het tijdperk van de joodse woekeraar
Abram Leon
Hoe het jodendom de geschiedenis kon overleven
Ergens moet die antipathie tegen Joden en Joodse bankiers toch vandaan komen?
Ik hoor dan vaak de kreet, de Joden hebben de rente [woeker] uitgevonden, maar dat is onzin.
BeantwoordenVerwijderenHet is dan ook compleet absurd om, zoals Sombart het doet, te stellen dat de woeker een kenmerk zou zijn van het ‘joodse ras’. De woeker, zoals we eerder hebben gezien, die reeds belangrijk was in de prekapitalistische maatschappij, is bijna even oud als de mensheid zelf, en behoort tot de praktijk van elk ras en van elke natie. Denken we maar aan de alles overheersende rol van de woeker bij de Grieken en de Romeinen.[15]
Te stellen dat de joden aan woeker deden omwille van hun raciale aanleg betekent dat we het uitgangspunt van het probleem omkeren. Niet de ‘aangeboren’ capaciteiten of de ideologie van een bepaalde sociale groep verklaren de sociale positie van die groep, maar integendeel, het is de sociale positie die de capaciteiten en de ideologie verklaart
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenSure, enerzijds gevoed, en anderzijds door het naar binnen gerichte 'cultuurtje' van vroegere Joodse gemeenschappen.
Het is wel grappig om te lezen dat dit soort problemen al in de middeleeuwen speelde:)
BeantwoordenVerwijderenDe feodale samenleving was een maatschappij waarin de kaste primeerde. Men wilde dat elkeen “zijn plaats kende.”[18] Christenen die aan woeker deden werden even goed bestreden en rijke burgers konden evenmin opklimmen tot edelman, en er werd met veel misprijzen neergekeken op een edelman die een beroep uitoefende of handel dreef.
Ik begin echt zeer aan je te twijfelen Arminius. Met 'pyt' en 'ziva' was ik gelukkig al helemaal klaar, maar wat bezielt jou nu zo langzamerhand toch 'kerel'? Ok dacht je dat ik deze feiten weer eens uit mijn duim liep zu zeugen?
BeantwoordenVerwijderenLuister eens @Adamas, je bent een beste man, ik kan soms behoorlijk om je lachen, maar soms ga je in mijn ogen ook echt te ver. Vrijheid van meningsuiting is 1 ding, mensen kwetsen iets heel anders. Ik ga niet blindelings een ideologie volgen omdat andere mensen iets beweren over andere mensen,we hebben kunnen zien waar dat in 40/45 toe heeft geleid, ik probeer het kleine beetje verstand dat ik heb te gebruiken, en vorm mijn eigen mening. Tegenover bijna elk artikel dat jij hier neerzet, kan ik op google een artikel vinden dat jou mening weerlegd. Dus ik ben er nog niet echt uit wat dat Joodse complot betreft. Wel zit er in elke bewering een vorm van waarheid. Net zoals je een Joodse lobby hebt, zijn er ook anti Joodse lobby`s Jou manier van optreden v.w.b. het Jodendom schikt mioj eerder af dan het mij aantrekt.
BeantwoordenVerwijderenShit ik ga met mijn houte kop ergens anders onderwijzen hahaha. Mijn link aan Arminius betreft de triodos bank en Hanneke. Een voor 'ziva' heb ik nog deze pareltjes van onderzoeksjournalistiek. Tjuuuus 'schatje'...
BeantwoordenVerwijderenWat nu weer, is de Triodos bank nu ook al Joods ofzo?
BeantwoordenVerwijderen:) Ik snap verder de connectie Groenteman [Joods] en de Triodosbank niet zo. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Probleem is dat je nergens op het internet onafhankelijk historisch onderzoek hierover vind. Het is of dit of dat. Veel bekvechten, maar weinig concreets.
Neem nu een uitspraak als deze:
Tegenwoordig kennen we Jodenhaat in de vorm van Zions-haat. Hiermee wordt bedoeld het ongefundeerd kritiek leven op de Joodse Staat met als doel de ontkenning van de legitimiteit van die staat. Wanneer dit niet beteugeld wordt kan het tot massa-vernietiging leiden.
Hoezo ongefundeerde Kritiek? Me dunkt dat er nogal wat gefundeerde kritiek is op Israël.
Verder betwijfel of ontken ik ook de LEGITIMITEIT van de staat Israël. Zeggen dat je recht ergens op hebt omdat het 2000 jaar geleden ook zo is geweest is volkomen absurd in mijn ogen. Ik ga ook niet NL claimen omdat mijn voorouders de Germanen hier hebben rondgelopen.
En dan die laatste zin. Steeds maar weer de verwijzing maar die Holocaust. Dat moet een keer voorbij zijn. Er wordt mensen die de oorlog niet eens hebben meegemaakt een collectieve schuld aangepraat.
Zo, en nu moet ik echt weg. Dood aan het kapitaal!! :)
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
BeantwoordenVerwijderen@Arminius
BeantwoordenVerwijderenEr is niets mis met het hebben van kritiek op Israel's politiek. Er is zelfs niets mis met zeggen dat je liever niet had gehad dat de Joodse Staat is gesticht, omdat je de legitimiteit daarvan betwist.
Er is wel wat mis met de legitimiteit te ontkennen, en proberen Israel te vernietigen door of via geweld of via het aanwakkeren van haat tegen het Joodse volk of de staat Israel.
Israel bestaat, en het bestaansrecht zwaar bevochten. Het gaat niet meer weg, nooit. Dat kan je legitiem vinden of niet, so be it.
Dan kan Adamas met zijn halve man en een paardenkop 'verzetsleger' proberen ons de zee in te drijven, of uit onze huizen te sleuren, maar dan komt hij er pijnlijk snel achter dat dat een vrij kansloze zaak is.
Occupy Rotterdam.
BeantwoordenVerwijderenZo, dat viel even tegen. Een uurtje geweest, 100/150 man. Opvallend veel ouderen, verder veel vreemde [linkse] vogels. Kreeg verder de indruk dat ondanks dat het geen politiek gebeuren was, een paar linkse rakkers toch probeerden dit evenement naar zich toe te trekken. [Groen Links/SP] Een paar sprekers, waaronder iemand over de havenstakingen in Rotterdam, iemand uit Syrië die in een wazig verhaal het over de demonstraties in Syrië had [toch weer politiek dus] een spreker die ons voorhield dat we er toch echt ook allemaal zelf verantwoordelijk voor zijn wat er nu gebeurt. [Jarenlang kon het niet op, lenen lenen, betalen, betalen] Daarna muziek. Dit alles ter midden van verbaasde blikken van het winkelend en SMSend publiek op de nabijgelegen Coolsingel. Ik hoop dat er in Den Haag en 020 meer volk op de been was. Heb niet de indruk dat het hier in Rotjeknor echt leeft.
"Dan kan Adamas met zijn halve man en een paardenkop 'verzetsleger' proberen ons de zee in te drijven, of uit onze huizen te sleuren, maar dan komt hij er pijnlijk snel achter dat dat een vrij kansloze zaak is."
BeantwoordenVerwijderenDaar komt dan weer die verongelijkte houding omtrent de energie (karma is a bitch 'ziva'!) die de joden zelf over zich heen uitroepen met hun antimenselijke fratsen overal op deze planeet. Luister 'ziva' ik ben er helemaal niet op uit om wie dan ook op zijn ras, afkomst of welke gronden dan ook te beschadigen. Echter als er altijd wel EEN uitverkorene groepering met een duivelse arrogantie mijn naaste onbeschaamd denkt te moeten uitzuigen zonder daar de gerechtvaardigde konsekwentie voor te moeten dragen, geloof jij zeker nog in een niet bestaand sprookje dat er al van af je wieg is ingestampt 'dame'. Deze wereld is daarvoor gewoon te klein geworden en met een expanderende jodenwijsheid zullen de selectief verontwaardigden gewoon de prijs met rente moeten voldoen! De joden gedragen zich een beetje zoals de bully op het schoolplein die vroeg of laat een gelijkwaaardige tegenstander tegenkomt die hem totaal vloert dan wel ontmaskert. Heb er gewoon vrede mee en aanvaard sportief de gevolgen an jullie onmenselijke fratsen wil je?
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenDat is natuurlijk een beetje het probleem wanneer je acties uit de VS 'copypaste'. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet goed waarom deze acties over zowat heel Nederland verspreid moeten worden, in plaats van geconcentreerd in één stad. Tenzij Rotterdammers principiële bezwaren hebben tegen het bezoeken van Amsterdam, natuurlijk....
Kijk eens aan. Adamas is er helemaal niet op uit iemand vanwege zijn/haar ras te beschadigen, maar voegt er wel onmiddellijk aan toe dat hij een uitzondering maakt voor Joden. Adamasiaanse logica.
@Ziva
BeantwoordenVerwijderenSorry had over je reactie heen gelezen
Er is wel wat mis met de legitimiteit te ontkennen, en proberen Israel te vernietigen door of via geweld of via het aanwakkeren van haat tegen het Joodse volk of de staat Israel.
Van mij hoeft het niet vernietigd te worden. En over de legitimiteit kun je van mening verschillen. [zie de geschiedenis hoe de staat Israel tot stand is gekomen] Het ideaal is gewoon weer terug naar de tijd van voor 4 mei 1948 Toen leefden de Joden en Arabieren daar gewoon vreedzaam samen. Pas na het stichten van de zionistische staat Israël zijn de problemen in het Midden oosten begonnen, dat kun je niet ontkennen. Maar omdat jullie never nooit meer weg gaan zoals jij zegt, is de 2e optie dus een 2 staten oplossing. Een Israëlische en Palestijnse staat. En vrede tussen beide volkeren. Maar of dat er ooit van komt??
Pyt van der Galiën zei...
BeantwoordenVerwijderenTenzij Rotterdammers principiële bezwaren hebben tegen het bezoeken van Amsterdam, natuurlijk....
Deze Rotterdammert wel ja:)
@Adamas
BeantwoordenVerwijderenEchter als er altijd wel EEN uitverkorene groepering met een duivelse arrogantie mijn naaste onbeschaamd denkt te moeten uitzuigen zonder daar de gerechtvaardigde konsekwentie voor te moeten dragen, geloof jij zeker nog in een niet bestaand sprookje dat er al van af je wieg is ingestampt 'dame'.
Kijk, en daarin verschillen jij en ik duidelijk van mening. Ik/Wij wordt ook uitgezogen door NIET Joden.
Dat is het probleem dan ook niet Arminius. Het probleem is weldegelijk dat er achter alle geldmonopolaire pyramidespelen altijd joden van zowel zio, sefardisch dan wel cabalistische snit op beleidsbepalende functies verantwoordelijk zijn voor de moeder aller parasitaire scams op deze planeet. En dat al vanaf de tijd dat er überhaupt geen sprake kon zijn van khazarische hordes, die als voetvolk door de sanhedrin vanuit chazarië naar jeruzalem waren gelokt! Isa sloeg ze al terecht als tollende hoeren met aardse drek als betaalmiddel de tempel uit! Dus wat lul je nou de hele tijd over 'zionisme' man! En ja ook ik heb wel eens een jood met zijn streken terugbetaald, maar dat is op individueel niveau en dus absoluut niet hetgeen waarover wij het in deze draad over hebben! Deuhhh?
BeantwoordenVerwijderenIk vind niet dat je een heel volk moet veroordelen voor een paar Joodse Banksters Hoeveel die lui ook op hun geweten hebben.
BeantwoordenVerwijderenAdamas,
BeantwoordenVerwijderenToch begrijp ik niet zo jouw focus op Joden en Israel. Ik zie voornamelijk gewoon Amerika als de wortel van het kwaad momenteel, alhoewel ik zulke termen liever niet gebruik. Wie is het die non-stop landen binnenvalt, plat bombardeert, leegplunderd enzv....
Alhoewel ik Amerika zeer bewonder om haar constitutie, vindingrijkheid en dergelijke zou het me een plezier doen wanneer iemand dat land volkomen plat zou bombarderen. Dat verwende, achterlijke volk verdiend het eigenlijk niet om zo machtig te zijn. Ze hebben bij mij alle kaarten verspeeld. Wat een hypocriete smeerlapperij.
BeantwoordenVerwijderenKan iemand mij bevestigen of dat verhaal van die Khazars Joden klopt?
BeantwoordenVerwijderenYou will find that approximately 90% of people in the world today who call themselves Jews are actually Khazars, or as they like to be known, Ashkenazi Jews.
The Rothschilds claim that they are Jewish, when in fact they are Khazars.
Oeps, ging blijkbaar iets niet goed. De vraag was, kan iemand mij dat verhaal over die Khazar Joden klopt?
BeantwoordenVerwijderenThe Rothschilds claim that they are Jewish, when in fact they are Khazars. They are from a country called Khazaria, which occupied the land locked between the Black Sea and the Caspian Sea which is now predominantly occupied by Georgia.
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenHet ideaal is gewoon weer terug naar de tijd van voor 4 mei 1948
Never! Next question....
Twee staten?
Ja, dat is zeker een soort van oplossing. Probleem ligt hier alleen niet bij Israel, maar bij de Palestijnen zelf, en de Arabieren. Een Palestijnse Staat erkennen houdt automatisch in dat er ook een Joodse Staat - Israel - wordt erkend. En dat willen de broeders niet. Het is ze al meerdere keren door Israel voorgesteld in de afgelopen decennia, maar altijd geweigerd. Guess why?
Daarnaast moet je niet vergeten dat Palestijnen nergens welkom zijn. Liebermann legde daar nog even briljant zijn vinger op. Hij stelde voor aan Jordanie om de Palestijnse delen incl Gaza als provincie van Jordanie toe te voegen. De Jordaanse Koning viel letterlijk van zijn stoel toen hij het hoorde. Daar had Jordanie absoluut geen zin in. Brr..Palestijnen...Hamas...terroristische fuck-ups wil niemand.
Persoonlijk denk ik dat Israel een seculiere staat moet worden. Ze is er ook rijp voor. De Israelische samenleving is geen homogene Joodse samenleving meer, en in die zin is het Zionisme over zijn houdbaarheidsdatum heen. De consequentie daarvan is het potentieel van een Arabische meerderheid in de regering, en dat is nu - op dit moment - absoluut niet een goed idee.
Ik heb voor mij zelf uitgamaakt dat het pas zin heeft om hier mijn bijdrages nog te leveren als er met kennis van de links hieronder wordt gepraat. Tot die tijd houd ik het maar van een afstand in de gaten. Dit is nog slechts een honderdste % van de materie wat er hierover te bestuderen valt! Kan je nagaan hoelang wij met zijn allen nog hebben. De geldjunkies van deze wereld geven ons echter niet zo lang meer...
BeantwoordenVerwijderenBewuste links:
*) 13e stam
*) The History of the House of Rothschild"
*) Benjamin Freedman
*) Jack Bernstein
*) steinberg
*) rosenthal
@Adamas
BeantwoordenVerwijderenhahaha...een uitnodiging incl chantage van Adamas om mee te springen in zijn rabbit hole..
Kom op jongen, dat kan een aantrekkelijke uitnodiging zijn, maar dan moet je niet hoofdzakelijk met de rabbit hole van Eric Hufschmid aankomen, en als 'controle-linkje' een boek waarbij je al bij het zien van de kaft weet; okay...white power nutcase, sla mij maar over.
Lees eens "Een goede dag om te sterven" van David Danish, een journalist uit Teheran. Hier is een bespreking, lekker simpel van scholieren.com
Geen vrolijk boek, want daar hou je toch niet van, maar wel een verhaal waar verdwaalde lieden zoals jij weer mee terug naar Aarde kunnen navigeren.
Oh, en als BTW....dat geklaag dat je 'ons' niet uit huizen wilt sleuren, of dreigt te vernietigen...ik zou zeggen lees je eigen comments eens terug van de afgelopen jaren. Je doet niet anders dan dreigen dat het einde voor 'ons' in zicht is, en dat jouw groep groeiende is.
Ik zou zeggen...succes!!
Ok. 'ziva''omdat jij met je sadomasochistisch gekoojerde laatste smeekbede mij vooralsnog nog een keer uit mijn tent wist te lokken, vooruit dan maar. Hierna voldoe ik nooit weder aan welke smeekbede (al was het maar om genade) dan ook van jouw kant. Het is maar dat je het weet...
BeantwoordenVerwijderen"...ik zou zeggen lees je eigen comments eens terug van de afgelopen jaren. Je doet niet anders dan dreigen dat het einde voor 'ons' in zicht is, en dat jouw groep groeiende is."
Ik heb in mijn conversaties met iedreen altijd op zijn al dan niet ranzige niveau feed back gegeven 'schatje'! Verwacht jij van mij als eerzuchtige goy nu ook nog eens dat als ik joden van alle snit als oorlogshitsers zie optreden, en daarom als bestierders van alle lobbys op elk gebied (wapens, geld en mensen!) parasiterend over de ruggen van heel veel levens hun zakken zie vullen, dat ik mij dan daartegen als onderdanige hoer naar haar pooier toe van angst met welke menselijkheid dan ook nog passief ga liggen reageren!? Nee 'ziva' jij hebt geen studie meer nodig meidje, jij hebt 'slechts' een goede beurt op aller gebied nodig. Ik mag je die niet geven maar 'pyt' zal je vast nog graag van dienst zijn...
@Adamas
BeantwoordenVerwijderenAch knul, alweer huilen?
Moet je nu vanuit je teelbal moed verzamelen door "Je hebt een goede beurt nodig, maar die mag ik je niet geven"...blah blah...onzekerheid, onzekerheid.
Mannen die in mijn oor grommen dat ze me een goede beurt kunnen geven zijn talrijk, zij die het vervolgens waar maken ernstig ondervertegenwoordigt.
Zo sterk zelfs dat ik iedere man die me belooft me een goede beurt te geven bij voorbaat al uitlach. Het is namelijk vrijwel altijd een soort van mannelijk dominantie probleem. Ik krijg geen overwicht, dus dan ga ik maar lekkerlijk mannelijk dierlijk doen. Kijk eens wat een grote wortel ik heb???!!!!
Ja cool man, heeft ie ook een naam? Ja!!! Pinokkio..
Maar goed, we hadden het niet over je bedprestaties. Die zullen best goed zijn als je tenminste een ventilatortje onder je computertafel hebt gemonteerd.
Je geeft iedereen altijd een evenwichtig repliek, zeg je.
Right, no way 'Bolivariano". Zodra jij Joods Bloed ruikt ga je in vernietigingsmodus. Scan met die uber-software eens je eigen nicks. Ik weet het, het is lastig want je houdt ervan om meerdere nicks in 1 draadje te gebruiken, maar probeer het eens.
Je zal zien. Je komt al jaren met dezelfde subvertednation links, de hufschmid links, en de rest van die white power rommel. Je eigen weblogje is 'dead on arrival' en verder kwalificeer je alles als onderzoeksjournalistiek waar geen normaal mens wijs uit kan worden. Veel ongewenst gespam, maar zodra je Joods Bloed ruikt ga je in: "Het einde is voor jullie in zicht. We zijn het zat, en we komen eraan, en dan kan jullie gespuis zich nergens meer verschuilen".
Adamas... porno tijger van me. Nogmaals succes. Jij en Aart redden het wel saampjes.
LoL, en de groeten aan Chavez
@Arminius
BeantwoordenVerwijderenRE: je puppy chip plan
It's business Arminius, niet NWO. Je credit card op een chippie onder je huid 'vermakkelijken' is (x)-veel van die chippies verkopen.
En ja, je hebt volkomen gelijk. Het wordt verkocht via je huisdier, je auto, je kind, en dan... inderdaad doe je het zelf ook, want handig.
"Brand a disease, sell a cure"
Hier is mijn antwoord: Keep Walking
"I wish to be human, to be able to...." to create.
That's you Arminius, de android heeft het over jou!
Well done!
Ziva,
BeantwoordenVerwijderenJe profielfotos worden steeds erotischer. Nu al weer een nieuwe, black binini, heel mooi. Wat is de boodschap hier. Heeft Adamas toch gelijk?
@Dadgad
BeantwoordenVerwijderenJa, Adamas heeft gelijk, en daar zal ik hem mee vervelen tot hij bij de bank komt smeken om zijn ETA-budget in Shekels om te zetten.
Hij heeft gelijk? Je moet goed genomen worden?
BeantwoordenVerwijderen@Dagdad
BeantwoordenVerwijderenBlack is Blue maar dat terzijde
LoL, ik ben Israeli, we moeten altijd genomen worden, dat is onze cultuur.
Als we niet genomen worden, jagen we, en bombarderen we onschuldige burgers.
Lekh! Brave Heart
haha! Wat kan ik zeggen? Zo te zien zou je daar geen problemen mee moeten hebben. :)
BeantwoordenVerwijderenMisschien kun je wel een date met Adamas regelen. Wie weet help je hem daarmee wel van zijn gekte af.
@Dadgad
BeantwoordenVerwijderenNope, een date tussen mij en Adamas zit er niet in, en dat weet hij.
Adamas is niet wie hij zegt. Hij knuffelt Palestijnen, en met die mietjes doe ik het niet.
ETA Adamas, blijf Alert.