zaterdag 14 oktober 2023

Droomvakantie

Twee maanden verblijft Wim Dankbaar nu al in Spanje, er stellig van overtuigd dat er een verklaring bestaat die hem vrijpleit van alle veroordelingen en waarmee hij zijn verloren miljoenen weer kan terugvorderen. 

Zo iemand hoort graag wat wat hij wil horen, en dat weet Marcel Vrinssen, de man die Dankbaar heeft wijsgemaakt dat hij die verklaring heeft, maar al te goed. Ook al heeft Vrinssen Dankbaar duidelijk gemaakt dat hij is opgelicht, en maakte Dankbaar tienduizenden euro's aan hem over zonder resultaat, hij weet elke keer weer op de juiste knoppen te drukken. 'De verklaring van Faek bestaat,' kraait Wim. Nou nee, Wim, dat beweert Vrinssen.

Dat die twee elkaar blijven zien komt omdat Dankbaar informatie over zijn dochter op zijn site heeft staan en Vrinssen daar niet van gediend is. En zo kwam het afgelopen week weer tot een confrontatie, waarbij Vrinssen een maat ('Bonkige kerel, kale kop, armen vol tattoos, ik schat zo rond de 50') had meegenomen om Wim te intimideren.

Inmiddels had de onverstoorbare Dankbaar zijn in Spanje aangeschafte laptop uit zijn rugtas gehaald om de bonkige maat een en ander te laten zien. Vrinssen brak op de rand van de tafel de laptop met volle kracht in tweeën en dumpte hem in de vuilcontainer.

Na dit incident posteerde Wim zich voor de ingang van Supermercado Consum, op zo’n 50 meter afstand van de bar waar de twee heren zaten. Maar de bestelde politiepatrouille kwam niet opdagen. Hij moest maar aangifte doen op het bureau.

Iets vertelt Barracuda dat Wim een einde gaat breien aan zijn Spaanse droomvakantie.

4 opmerkingen:

  1. Het hele verhaal bonkige kerel komt vanuit de fantasie van Dankbaar. Ik was er alleen. En zijn laptop is kapot omdat de dwaallamp tegenover me gaat zitten en zegt dat hij een nieuw artikeltje over mijn dochter gaat publiceren. Toen brak spontaan zijn laptop. En dat de politie niet kwam is ook gelul van Dankbaar. Zelfs met 3 auto,s en 2 motoren. Maar toen ze doorhadden dat het weer om Dankbaar draaide, kreeg ik een hand en zijn ze weer aan de koffie gegaan. Verder weet Dankbaar maar al tegoed dat er geen verklaring van Feak bestaat. Hij heeft me betaald om die uit naam van Feak te maken. Gedicteerd door de mafkees zelf. Dat de psychopaat dan 3 minuten later er van overtuigd is dat de verklaring echt bestaat zegt meer over hem dan over mij. De verklaring van Feak heeft nooit bestaan. Enkel in het zieke hoofd van Dankbaar. Dus je kunt wel alles letterlijk van de mafkees overnemen, maar je had ook eens de andere kant van het verhaal kunnen vragen. Hoe dan ook. De volgende keer sla ik hem weer voor zijn inteelt gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er bestaat ook een dergelijke verklaring die Wim, gedeeltelijk, zou vrijpleiten en aantoont dat hij zijn vermogen onterecht verloor. Maar daar wil hij dan weer niet in geloven. Het maakt mij verder niet uit maar het heeft in ieder geval wel een bijzonder apart hoofdstuk voor het JDTV boek opgeleverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vraag Wim even hoe hij het kan betalen die Spanje trip terwijl hij eerder op zijn website om geld vroeg. Ik heb het geprobeerd maar de moderator van zijn site, wie zou het zijn😜, laat mijn vraag niet toe. Rest my case.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wim is op kosten van goedgelovigen die hem op verzoek geld hebben gegeven na een oproep op zijn site op vakantie gegaan. Een vraag aan hem wordt niet beantwoord.

    BeantwoordenVerwijderen