maandag 13 november 2023

Verdwijntruc

Waar waren we ook maar weer gebleven? Wim Dankbaar, nog altijd driftig op zoek naar een verklaring die niet bestaat, werd door vrind Marcel V. besprenkeld met accuzuur en raakte wederom een tas vol bezittingen kwijt, waaronder een bedrag van 1850 euro cash.

Je zou toch zeggen: einde verhaal. Over en uit. Met gebogen hoofd naar huis. Maar nee, Wim zocht weer contact en zowaar werd ruim anderhalf uur gesproken op het terras van hotel Censal in Villa Joyosa.

'De avond daarvoor hadden wij afgesproken dat ik de sleutels van zijn riante appartement zou krijgen om daar de komende 10 maanden mijn intrek te kunnen nemen. Daar zouden ook al mijn spullen liggen die hij mij nog niet heeft teruggegeven. Alles leek weer koek en ei te kunnen worden tussen ons.'

Kennelijk dacht Marcel V.: hoe kan ik nog paar duizend euro uit die onnozele Dankbaar trekken? Welnu, je zegt dat je de sleutel van het appartement nog even moet halen, uiteraard na een betaling waarmee Wim aarzelend instemde, en dat je zo terugkeert.

En toen volgde de grote verdwijntruc. Marcel ging in rook op en bleef onbereikbaar.

Wel kreeg Wim kort daarop een mail met als tekst: 'Vanmiddag om 12.50u komt je nieuwe vriend voor bij de rechtbank in Alicante om voorlopig voor 3 maanden kost en inwoning te krijgen. Volgende stap zal Wimmie worden. Dag geld, dag spullen en dag Wim.'

Was getekend ene Malikar, waarover een lezer van Wim opmerkte:

Vrinssens typische taalfout staat notabene weer in de ‘Subject’ van de mail: “wim,s spulletjes”, ipv “Wim’s”.
En Wim heeft weer niet door dat het Marcel’s zoveelste alterego is: Anil, Thomas Wuchenauer, Malikatar etc etc.
(Heb je überhaupt Marcel’s vonnis gelezen over hoe ie te werk ging bij de Noorse Broeders?)'
 

Onnozele Wim wil intussen maar wat graag geloven dat Marcel is gearresteerd. 'Dat zou alles verklaren!'

2 opmerkingen:

  1. Barracuda,
    Blijkbaar zijn jullie van mening dat IK het bestaan van de Fake of Feak verklaring heb bedacht. Deze verklaring is bedacht door Dankbaar zelf. Dat hij 2 minuten later overtuigd is van het bestaan ligt niet aan mij maar aan zijn psyche. Ik vind het dan ook niet erg wat hij over mij op zijn site zet. Wel dat hij mijn dochter hierbij betrekt terwijl zij hier niks mee van doen heeft. Ik heb Dankbaar jaren terug al belooft dat ik hem financieel sloop. Voorlopig heb ik woord gehouden. Ook de flat waar hij het steeds over heeft is niet de plek waar ik woon. Dus "verdwijntruc" is gelul. Ik woon in Cala Piteres en dat weet Dankbaar ook. Dus wil je iets op je site plaatsen, begin dan eens met hoe het werkelijk is gegaan. Als iemand een brief stuurt naar de moeder van een vermoord kind, en dat doet uit naam van dat kind, dan doe je iets dat alle vormen van fatsoen voorbij gaat. Het is ziek. Nu noemen jullie mij oplichter. Maar een oplichter besodemieterd nette hardwerkende mensen van hun centen. Ik naai een psychopaat zodat hij eerdaags hier in Spanje in een doos op het strand woont. Wedden dat de familie Vaatstra meer met mij op heeft dan met Dankbaar? Stuur een mail adres en je krijgt het hele verhaal en meer. Ik ben ook niet degene van alle mailtjes en screenshots die hij plaatst uit mijn naam. 60% komt niet eens van mij af. En mijn schrijffouten gebruiken is wel heel gemakkelijk. Zelfs voor Dankbaar.

    BeantwoordenVerwijderen