Er lijkt weer van alles aan de hand rond Micha Kat - met nadruk op lijkt - maar het belangrijkste nieuws is de goegemeente ontgaan. Kat heeft zowaar weer een nieuwe website opgetuigd. Olympiczion.nl staat volgens WHOIS in ieder geval op zijn naam, al heeft hij er inhoudelijk vooralsnog geen bemoeienis mee.
Olympiczion? Jawel. De parodie van GeenStijl, maar dan in het echie. 'Project Blubeam is volgens sommigen een hedendaags ‘top secret’ plan dat georkestreerd werd door NASA, dat in vier fasen poogt, om de eerste wereldwijde “valse vlag aanval” te bewerkstelligen die uitgevoerd zal worden met behulp van 3D holografische technologie.'
Dat complotters niks met sport hebben, was bekend. Dat ze niets aan sport doen ook, want de hele dag gekluisterd aan de monitor van de pc. Nee, grote sportevenementen, dat is niet wat het bier zuipende deel van de natie denkt wat het is. Dat is geen balletje trappen op groot groen vlak, rollatorloop, schaakboksen of toiletpot werpen. Dat is iets groters.
De site is dan ook niet voor niets opgedragen aan truther Rik Clay, een Britse zweefkees die in 2008 een einde aan zijn leven maakte, en vooral bekend is geworden omdat hij in het logo van de Olympische Spelen het woord Zion meende te herkennen. O ja, en er was natuurlijk ook nog iets met UFO's.
Voeg daarbij de plannen van het Britse Ministerie van Defensie om tijdens de Olympische Spelen in Londen raketten te plaatsen op enkele appartementsgebouwen, en een scenario van de Rockefeller Foundation (= NWO) waarin 13.000 doden bij de Olympische Spelen van 2012 te betreuren zouden zijn, en de radertjes van complotters draaien weer op volle toeren: 'De olympische spelen (...) is één van de vele gelegenheden voor de onmenselijken om ons te misbruiken en schaden en ons/de mensheid te onteigenen/ontkoppelen van onszelf, onze eigenheid en unieke authenticiteit. Zodat o.a. de New World Order (One World Order) kan plaatsvinden en door kan gaan.'
Hoe dan ook, volgens de doemdenkers staat ons een apolacyptische valse vlag-aanval in de stijl van 9/11 te wachten, waarbij - om maar eens wat te noemen - 'het beeld van God sprekend in alle talen over de gehele wereld aan de hemel zal verschijnen in een gigantische ruimte Show met laser projecties bestaande uit meerdere 3-dimensionale holografische beelden.'
Barracuda stelt voor dat de makers van deze site de gelegenheid krijgen om op de middenstip van de Arena om het een en ander aan Vak F uit te leggen. Het record hardlopen bij mannen staat momenteel nog op naam van de Keniaan Leonard Patrick Komon (10 km: 26,44 minuut).
UPDATE: Kat weer in hechtenis genomen wegens overtreden schorsingsvoorwaarden. KLPD zou de 'anonieme'; teksten door een forensische taalkundige hebben laten analyseren.
Olympiczion? Jawel. De parodie van GeenStijl, maar dan in het echie. 'Project Blubeam is volgens sommigen een hedendaags ‘top secret’ plan dat georkestreerd werd door NASA, dat in vier fasen poogt, om de eerste wereldwijde “valse vlag aanval” te bewerkstelligen die uitgevoerd zal worden met behulp van 3D holografische technologie.'
Dat complotters niks met sport hebben, was bekend. Dat ze niets aan sport doen ook, want de hele dag gekluisterd aan de monitor van de pc. Nee, grote sportevenementen, dat is niet wat het bier zuipende deel van de natie denkt wat het is. Dat is geen balletje trappen op groot groen vlak, rollatorloop, schaakboksen of toiletpot werpen. Dat is iets groters.
De site is dan ook niet voor niets opgedragen aan truther Rik Clay, een Britse zweefkees die in 2008 een einde aan zijn leven maakte, en vooral bekend is geworden omdat hij in het logo van de Olympische Spelen het woord Zion meende te herkennen. O ja, en er was natuurlijk ook nog iets met UFO's.
Voeg daarbij de plannen van het Britse Ministerie van Defensie om tijdens de Olympische Spelen in Londen raketten te plaatsen op enkele appartementsgebouwen, en een scenario van de Rockefeller Foundation (= NWO) waarin 13.000 doden bij de Olympische Spelen van 2012 te betreuren zouden zijn, en de radertjes van complotters draaien weer op volle toeren: 'De olympische spelen (...) is één van de vele gelegenheden voor de onmenselijken om ons te misbruiken en schaden en ons/de mensheid te onteigenen/ontkoppelen van onszelf, onze eigenheid en unieke authenticiteit. Zodat o.a. de New World Order (One World Order) kan plaatsvinden en door kan gaan.'
Hoe dan ook, volgens de doemdenkers staat ons een apolacyptische valse vlag-aanval in de stijl van 9/11 te wachten, waarbij - om maar eens wat te noemen - 'het beeld van God sprekend in alle talen over de gehele wereld aan de hemel zal verschijnen in een gigantische ruimte Show met laser projecties bestaande uit meerdere 3-dimensionale holografische beelden.'
Barracuda stelt voor dat de makers van deze site de gelegenheid krijgen om op de middenstip van de Arena om het een en ander aan Vak F uit te leggen. Het record hardlopen bij mannen staat momenteel nog op naam van de Keniaan Leonard Patrick Komon (10 km: 26,44 minuut).
UPDATE: Kat weer in hechtenis genomen wegens overtreden schorsingsvoorwaarden. KLPD zou de 'anonieme'; teksten door een forensische taalkundige hebben laten analyseren.
Hee Barracuda, probeer je lezers te trekken bij Nu.jij???
BeantwoordenVerwijderenHoezo geen complotter... Hahaha
Hier link
http://www.nujij.nl/internet/site-gewijd-aan-olympische-complotten.17493356.lynkx#axzz1xkO5nii6
'Olympische spelen van 1984 en het voorbereidings UFO ritueel'
BeantwoordenVerwijderenDit is toch niet serieus te nemen?
Deze "KLOL" figuren moeten in ieder geval ver uit de buurt van kleine kinderen gehouden worden.
BeantwoordenVerwijderenJe hoeft natuurlijk geen helderziende te zijn om in het logo het woord zion te herkennen, dat doen zelfs de Iraniërs
BeantwoordenVerwijderenhttp://www.guardian.co.uk/world/2011/feb/28/iran-london-olympics-logo-zion
Wat nou Zion? Iedereen weet dat het logo een gestileerde afbeelding is van Lisa Simpson die een manspersoon pijpt.
BeantwoordenVerwijderen2012 Summer Olympics Logo
Just in: Journalist Micha Kat is gisteren in Schiedam opnieuw aangehouden, omdat hij de door de rechter-commissaris opgelegde schorsingsvoorwaarden heeft geschonden. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie in Den Haag vandaag.
BeantwoordenVerwijderenKat wordt verdacht van bedreiging en werd daarvoor op 25 april op Schiphol aangehouden. Na twee weken voorarrest werd zijn hechtenis geschorst, waardoor hij in de tussentijd op voorwaarden vrij mocht rondlopen. De behandeling van zijn zaak is op 17 juli.
We mogen dus aannemen dat alle bipolaire Micha Katten nu achter slot en grendel zitten.
BeantwoordenVerwijderenVan deze verlichte geesten moeten we het hebben, mensen:
BeantwoordenVerwijderenhttp://www.argusoog.org/micha-kat-vs-joris-demmink/comment-page-1/#comment-68337
Vreest niet, het Einde der Tijden is Nabij. Zo iets.
Ruud
BeantwoordenVerwijderenHeb jij iets tegen deze louis of zo? :-)
Driekwart van wat Rik Clay beweerde is feitelijk onjuist. Wat overblijft is echter reden genoeg om serieus onderzoek te doen naar de werkelijke beweegredenen van de organisatie van de OS. Waaronder het verhaal van het logo.
BeantwoordenVerwijderenHelaas is echte 'ouderwetse' onderzoeksjournalistiek op sterven na dood. Eeuwig zonde.
===
BeantwoordenVerwijderenHeb jij iets tegen deze louis of zo?
===
Niet persoonlijk, en ik ken hem verder ook niet. Wat ik wel tegen hem heb, is dat hij wartaal schrijft waarin het woord 'energie' wordt gebruikt in een betekenis die niet strookt met mijn natuurkundeboekjes van de middelbare school. En dan ben ik geneigd het allemaal niet meer te geloven en het belachelijk te vinden.
Is ook maar een mening natuurlijk, zoals er zo veel zijn.
En als Louis wel gelijk heeft en Lucifer en de Satanisten binnenkort gestopt gaan worden, vind ik het prima. Alleen maakt het voor mij niks uit, want ik geloof in Satan noch God.
BeantwoordenVerwijderenWel of niet stoppen maakt geen verschil, de geschiedenis van de mensheid gaat gewoon door zoals die al 6 miljoen jaar (of 200duizend, afhankelijk wat je nog als 'mens' ziet) aan de gang is.
===
BeantwoordenVerwijderenDe behandeling van zijn zaak is op 17 juli.
===
Begin september, volgens André Vergeer: http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/13413/fukushima-is-een-aanslag-op-uw-leven#comment-76576
Verder vind ik de mededeling van de bekende feitenvreter niet erg helder.
Ik vraag me bijvoorbeeld af: is er dan maar één rechtszaak voor AL die verschillende aangiften die er vermoedelijk zijn? (Welke precies zeggen ze zelf ook niks over, vermoedelijk omdat dan te duidelijk zou worden hoe terecht ze zijn.)
Zou deze recente "arrestatie" niet gewoon een voorgeleiding zijn geweest voor een ANDERE strafzaak, n.a.v. andere aangiften? Uit http://www.argusoog.org/bizarre-ontwikkeling-in-zaak-micha-kat/ zou je wel die indruk kunnen krijgen (met stukje over wat Kats advocaat vertelde; die wist er kennelijk wel van, terwijl het voor Kat zogenaamd als volslagen verrassing kwam).
André Vergeer schreef elders:
BeantwoordenVerwijderen===
Sterker, hij had zijn nieuwe dagvaarding dan ook op dat adres ontvangen!
/===
Welke dagvaarding? Voor welke strafzaak of schorsingskwestie?
En als hij een dagvaarding had ontvangen, waarom was hij dan niet gewoon zelf gegaan naar waar hij verwacht werd? Waarom moest de politie hem ophalen?
Misschien gewoon een gevalltje provoceren, doen of hij van niks wist, niet gaan, en dan moord en brand schreeuwen als de politie hem terecht komt halen?
Ik weet het ook. Er is erg veel onduidelijk in deze kwestie.
Ik weet het ook NIET, dus. Waarom heeft deze geavanceerde blogsoftware geen correctiemogelijkheid?
BeantwoordenVerwijderenKat aangehouden wegens schenden schorsingsvoorwaarden
BeantwoordenVerwijderenPublicist Micha Kat is gisteren in Schiedam opnieuw aangehouden, omdat hij de door de rechter-commissaris opgelegde schorsingsvoorwaarden heeft geschonden. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie in Den Haag vandaag.
Kat wordt verdacht van onder meer bedreiging, en werd daarvoor op 25 april op Schiphol aangehouden. Na twee weken voorarrest werd zijn hechtenis geschorst, waardoor hij in de tussentijd op voorwaarden vrij mocht rondlopen. De behandeling van zijn zaak is op 17 juli aanstaande.
http://www.advocatie.nl/page?1,7895/snelnieuws/kat_aangehouden_wegens_schenden_schorsingsvoorwaarden
Wie schreef wat op KLOL onder de evt. pseudoniem , cq merknaam "Micha Kat"?
BeantwoordenVerwijderenHet verzamelen van sprookjes
Omstreeks 1806 begonnen Jacob Grimm (1785-1863) en zijn broer Wilhelm (1786-1859) sprookjes te verzamelen. Inmiddels is hun verzameling het op één na bekendste boek ter wereld. Na de bijbel is er geen ander boek dat meer gelezen, gedrukt en vertaald is. Er zijn wereldwijd ongeveer 26 miljoen bundels verschenen in meer dan 160 verschillende talen.
De gebroeders Grimm hebben de sprookjes niet uit eigen fantasie geschreven zoals Hans Christian Andersen. Beide broers waren beroemde taalgeleerden en hebben hun wetenschappelijk onderzoek o.a. gericht op de bronnen van de Duitse taal zoals deze nog leefde in de mondelinge overlevering van volkssprookjes en volkssagen. De kunst van het vertellen was toen reeds aan het tanen. Gedurende dertien jaar trokken zij rond en verzamelden de oude sprookjes om deze schat voor het nageslacht te bewaren.
M.a.w. Wie schreef Hans en Grietje? Was het Jacob of Wilhelm? Als kale Kat consequent blijft ontkennen heeft hij een punt. Er bestaat geen forensische software die kan bepalen wie welke toets aanslaat. Een schrijfstijl kan je modereren of afstemmen met meerdere personen. Tijdens de vernielingen met spuitbussen droeg de dader een masker. Blijft weinig over, dat weet de "kale met jurische achterban" van meet af aan. Bipolair? Ammehoela.
BeantwoordenVerwijderen@geen
BeantwoordenVerwijderenBest goed voorbeeld van Jacob of Wilhelm. Maar toch niet helemaal juist. We kunnen nl wel degelijk bepalen wie van de twee welke sprookjes heeft geschreven, en zelfs bepalen of beide aan hetzelfde sprookje hebben gewerkt.
Een schrijfstijl is nl meer uniek dan je zomaar zou denken. Sterker, je kan uit een bepaalde tekst van een auteur zelfs een analyse maken over zijn emotionele staat van dat moment. Uit een reeks kan je een trend opmaken, en je kan met zeer grote nauwkeurigheid uit een tekst een profiel maken van de auteur.
In het geval van Micha Kat is dat zelfs vrij simpel. En dat komt nou juist door zijn persoonlijkheidsstoornis - wat overigens niet een bipolaire stoornis is, maar een NPD. Die stoornis maakt dat Micha bepaalde zaken simpelweg niet 'ziet', of kan 'overdenken'. Er zijn wat 'draadjes' in bepaalde gebieden in zijn hersenen niet aanwezig, zeg maar.
Een schrijfstijl van iemand perfect kopieren is heel, heel erg moeilijk, voornamelijk omdat schrijven ook gedrag gedreven is.
Anyway, ik heb geen tijd en zin om je het allemaal uit te leggen, maar lees dit artikeltje. Gaat over de samenwerking tussen mens en robot, en het ontwikkelen van een algoritme om de robot beter te laten anticiperen op het gedrag van de mens waarvan de robot 'taken' overneemt. In zekere zin dus het kopieren van de 'schrijfstijl'. Alleen dan op een heel erg simpel niveau.
Kortom, Kat is busted. En terecht, want iedere malloot die in zijn schorsing de Officier van Justitie die zijn zaak behandelt gaat bedreigen verdient niets minder.
@Geen
BeantwoordenVerwijderenHier nog een zeer interessant filmpje over taal en perceptie.
In dit geval hoe taal(gebruik) en cultuur je perceptie van kleuren kan beinvloeden.
Het is niet allemaal zwart of wit
Een beetje advocaat beroept zich in eerste instantie op het ontbreken van webjurisprudentie aangaande vrijheid van meningsuiting.
BeantwoordenVerwijderenNext : technische authenticiteit van de webteksten zijn voor geen enkele rechter rationeel te herleiden naar een fysieke identiteit. (Blogwachtwoorden uitlenen is nl. niet verboten.) Die aap gaat uit de mouw komen, wacht maar af.
Kat is reteslim,en verre van gek, the next move is in the make.
Robotica Ziva, ook daar kan ik jouw oortjes wassen.
@geen
BeantwoordenVerwijderenMan, man, bij jou is het altijd parels voor de zwijnen werpen.
Webjurispridentie is er wel degelijk. Vraag maar eens aan jeroen de kreek.
Tekst is wel degelijk naar een 'schrijver' te herleiden. Het medium dat de schrijver hanteert is daar niet zo belangrijk. Je wachtwoord uitlenen bijv is oliedom. "Moderator' in het geval van Kat, kan dan ook best wel op een bezoekje van de KLPD rekenen. Als hij verklaart die stukken te hebben geschreven, soit, maar denk je zelf dat Kat zijn 'team' zo goed onder controle heeft?
Kat is slim, maar ziek. Leg hem maar eens onder een fMRI scanner, en ik wijs je aan waar het mis gaat met deze dappere dodo.
Zivatje
BeantwoordenVerwijderenKale Kat gaat volkomen vrijuit, op wat voldongen lullige feitjes na. De gekke doorgedraaide Kreek heeft zich laten kennen , dat is geen noemenswaardige jurisprudentie. Oliedom zijn is overigens niet altijd strafbaar slimpie. Ziva, die je bent dombo olifantje, zoals bij jou past.
MRI
BeantwoordenVerwijderenVoortschrijdende toegepaste techniek, non destructieve anatomie van de nog levende mens. Dr. Nicolaes en Rembrandt maakte furore , met deze inmiddels achterhaalde wijsneuzerij. Feiten, niet lullen maar poetsen.
Communicatiekunstjes zijn tegenwoordig een koud kunstje geworden voor Jan met de Pet, en de Zivatjes van deze nietszeggende webwereld.
@ Geen:
BeantwoordenVerwijderenWat ben je toch ook een moeilijk figuur. In je eerste comments was je tenminste gewoon te volgen. Je claimde dat Kat vrij zou komen door gebrek aan webjurisprudentie en doordat anonieme teksten niet (juridisch bindend) te herleiden vallen naar Kat.
Beiden werden bestreden, en dan verlies je jezelf weer totaal en vliegt alles wat zin heeft weer de deur uit. Eerst verlies je fatsoen ("dombo olifantje zoals bij je past"?) en vervolgens verlies je ook weer alle ratio en is je verhaal daarmee meteen voor geen meter volgbaar meer.
"MRI
Voortschrijdende toegepaste techniek, non destructieve anatomie (...) met deze inmiddels achterhaalde wijsneuzerij. Feiten, niet lullen maar poetsen."
... Waar slaat dat in vredesnaam op Geen?
Inderdaad als een tang op een varken. Evenals de bewering dat een mri scan een procesgang inhoudelijk zou kunnen beinvloeden. Wishful thinking, klok horen luiden, niet wetende dat zelfs de klepel nog ontbreekt(Ziva). Rationeel gezien gaat de nog steeds hypothetische virtuele "Micha Kat" vrijuit, hetgeen justitie ook weet. Echter is de overkill mogelijk onderdeel van de terugtrekkende beweging van klol, aangezien de huidige aannames
BeantwoordenVerwijderengeen steekhoudende reden voor opsluiting kunnen zijn. Behoudens een bommelding, of andere uitingen en bedreigingen. Overigens was ik ooit betrokken bij R&D MRI projecten. Irritant als nitwits vervolgens gebrekkig voorlezen uit eigen werk.
@ Geen:
BeantwoordenVerwijderen"De bewering dat een mri scan een procesgang inhoudelijk zou kunnen beinvloeden" is helemaal nergens gedaan. Ziva stelde alleen dat Kat ziek is in zijn hoofd, en dat dit op een fMRI-scanner (er is een verschil tussen fMRI en MRI, oh grote kenner!) duidelijk zichtbaar zou zijn.
"(...) de huidige aannames
geen steekhoudende reden voor opsluiting kunnen zijn. Behoudens een bommelding, of andere uitingen en bedreigingen."
Ja hallo! Geen reden tot opsluiting behoudens bommelding en bedreigingen?!
Dat is hetzelfde als zeggen dat er geen enkele reden is om Mohammed B. op te sluiten, behoudens een paar schoten en steken in de borst van Theo van Gogh.
@geen
BeantwoordenVerwijderen1. Ik beweer nergens dat een fMRI scan de procesgang zou kunnen beinvloeden.
2. Als je, zoals je zegt, betrokken bent geweest bij R&D MRI projecten, dan zou je moeten weten dat een MRI-scan weliswaar de anatomie van het brein visualiseert, maar niet in staat is het 'functioneren' van het brein weer te geven. Daarvoor heb je een fMRI scan nodig.
Je leest dus vooral zelf gebrekkig en behoorlijk onwetend voor uit 'eigen werk'.
Wat een nonsens. Mohammed B. Vergelijken met de virtuele wereld, ben je weer van het pad af.
BeantwoordenVerwijderenKlol bestaat voor 99,9% uit projectmatig NLP schrijfwerk, angstzaaien met een overkill van leugens en bedrog. Oude koeien , herkauwen van voldongen feiten und so weiter. Naast de argeloze lezer, bestaat de aanhang van KLOL uit verwarde mensen, al dan niet onder invloed. Dat is mijn uitspraak, en daarmee zult u het moeten doen.:-)
Ziva
BeantwoordenVerwijderenLees jouw werk eens terug.
MRI visualiseert , zonder functionele diagnose. Vervolgens zeg je dat daarvoor juist een MRI scan nodig is, of bedoel jij hersenactiviteiten, met de interpretatie van een arts?
Blijf gewoon uit deze materie, doe ik het ook. Vereist jarenlange studie, communicatiekundigen hebben al genoeg crisisschade aangericht de afgelopen jaren, wijsneus.
@geen
BeantwoordenVerwijderenwat bazel je nou idioot?
En voor jouw informatie, ik ben zeer bekend met deze materie.
Ziva
BeantwoordenVerwijderenBazel jij, of bazel ik? Wie komt met MRI in enige vorm of relatie tot "Leo de Beo" ook hierna "Micha Kat" te benoemen. Ik niet, dus is het (naked) Ziva, die weer eens belletjes blaast. "Kat" doet
overdreven teveel zijn best om werkelijk zo gek te kunnen zijn.
Doktersromannetjes schrijven gaat overigens ook volgens een vooraf bepaalde schrijfstijl, maar dat ontgaat je kennelijk.
Goed, geen, van persoonlijkheidstoornissen heb je dus ook al geen verstand.
BeantwoordenVerwijderenGa lekker je schroefjes en moertjes op volgorde leggen, en probeer niet steeds te bewijzen dat je best wel dingetjes weet.
Ziva
BeantwoordenVerwijderenMaak weer eens een nieuw dansfilmpje op youtube, als bewijs steek je daarbij 2 vingers in je neus. Geloof ik voortaan dat jij "Ziva" bent, oke?
:-) foto mag ook.
@geen
BeantwoordenVerwijderenMoeilijk he, om te aanvaarden dat een vrouw je intellectueel de baas is..
@ Geen:
BeantwoordenVerwijderen"Mohammed B. Vergelijken met de virtuele wereld, ben je weer van het pad af."
Ben je nou echt te dom om de kern van de vergelijking die ik maakte te snappen, of doe je net alsof?
Wat ik bedoelde is natuurlijk dat je bommeldingen en bedreigingen enorm bagatelliseert met je "ach, ze hebben eigenlijk niets wat ze tegen Kat kunnen gebruiken, op wat bommeldingen en bedreigingen na dan."
Verder hebben doktersromannetjes geen vooraf bepaalde schrijfstijl, maar vaste regels en een vooraf bepaald kader. Zoals geen sex op een WC en geen bondage, en het verhaal moet altijd goed aflopen, want het mag niet shockerend of ranzig worden aangezien het doel is gewoon even lekker wegdromen voor Albert Heijn huismammies. Maar dat is niet hetzelfde als een vooraf opgelegde schrijfstijl. Wie zich ervoor zou interesseren zou dus nog steeds bepaalde schrijvers in het genre doktersromannetjes kunnen herkennen.
Dat gaat nooit gebeuren, mind you, hooguit bij een van mijn activiteiten. Haha die Ziva begint nog humor te vertonen, wie had dat nog gedacht in complotwereldjes.
BeantwoordenVerwijderenHet baggetaliseren en toewijzen van bommel-dingen is doorgaans een kwalificatie van paranoide arrogante tikgeiten. Mensen die zich hieraan schuldig maken, zijn rijp voor berechting. Oelewappers snappen dit ook.
BeantwoordenVerwijderenIk ken aardig wat slimme dames die de genoemde schrijfstijl/literatuur verslinden. Heeft totaal niks met Albert H. te maken.
BeantwoordenVerwijderen@ Geen:
BeantwoordenVerwijderenLeuk voor je dat je vrouw doktersromannetjes leest. Ze is vast heel intelligent hoor.
Overigens, "dat gaat nooit gebeuren, mind you" welke sloeg op toegeven dat een vrouw je intellectueel de baas is, daarmee gaat bij mij wel een lampje branden die terug grijpt op mijn studie psychologie. Je vertoont namelijk een paar narcistische trekjes zoals omschreven in de DSM IV.
Onderstaande puntjes vind ik af en toe best wel op je van toepassing.
1. De persoon heeft gevoelens van grootsheid en eigen belangrijkheid (hij overdrijft bijvoorbeeld zijn prestaties, talent, kennis en persoonlijke eigenschappen en eist als superieur beschouwd te worden, ook als zijn prestaties hiertoe geen aanleiding geven).
2. De persoon is geobsedeerd door fantasieën over (..) genialiteit (de cerebrale narcist).
3. Hij of zij kan of wil geen rekening houden met de behoeften of opvattingen van anderen.
4. De persoon gedraagt zich arrogant en voelt zich superieur, hij kan er niet tegen als hij wordt tegengesproken.
Het is me inmiddels wel duidelijk dat je inderdaad totaal niet kan toegeven als je ergens ongelijk over hebt, en dat je verder inderdaad je 'kennis' regelmatig overdrijft. Als iemand je dan tegenspreekt dan moet die persoon maar ophouden met praten, want jij hebt tenslotte toch gelijk ("blijf gewoon uit deze materie, doe ik het ook").
Daarmee bedoel ik overigens niet te beweren dat je een narcist bent, aangezien meerdere mensen aan één of meerdere van de criteria voldoen zonder meteen dat predikaat te verdienen... maar opvallende trekjes vind ik het wel.
Moet opeens aan Chriet Titulaer denken , heimwee naar echte wetenschappers, of zoiet.
BeantwoordenVerwijderenJouw "studie psychologie" , terwijl iedereen zich psycholoog mag noemen, is dat een referentie ? Bestonden er toen ook blogs? Diagnostiek via de digitale koude grond methode. Is daarbij zelfoverschatting ook onderdeel van jouw studie geweest? Ik noem zoiets gewoon hondsbrutaal, waar niemand een boodschap aan heeft. Laat Ziva maar bewijzen dat ze geen ringbaard heeft en sigaren rookt. Stel ik mij anders op. Schizofrene bloggers zijn trouwens vrij simpel te herkennen.
BeantwoordenVerwijderen@ Geen:
BeantwoordenVerwijderen"Jouw "studie psychologie" , terwijl iedereen zich psycholoog mag noemen, is dat een referentie ?"
Nee, ik ben er gewoon in afgestudeerd en één van de vakken was psychopathologie. Dat hoort dus bij mijn algemene kennis, en daar greep ik naar terug.
"Bestonden er toen ook blogs?"
Ja, 2001-2007 bestonden er blogs. Question your honor, relevance?
"Diagnostiek via de digitale koude grond methode."
Ik heb niet doorgestudeerd in psychopathologie of psychotherapie, dus ken alleen de basis.
"Is daarbij zelfoverschatting ook onderdeel van jouw studie geweest?"
Waar doe ik aan zelfoverschatting? Ik denk dat jij degene bent die regelmatig 'kennis' ten toon wilt spreiden over bepaalde onderwerpen waarbij je al snel in het geheel niet veel vanaf blijkt te weten.
"Schizofrene bloggers zijn trouwens vrij simpel te herkennen."
Euh... waar slaat dat dan op? Wie is die 'schizofrene blogger' dan? Ik, ziva, Kat? enneh... waar leid je dat aan af?
Schizofrenie, narcisten, zijn dermate ernstige stoornissen die je niet op elke hoek van de straat tegenkomt. Zoals een "beetje zwanger" niet bestaat, is een psychopaat (1% van de bevolking volgens kenners) dus zeldzaam, ook op blogs. Arrogantie en hoogmoed daarentegen is er voldoende op het web. Oeverloze poep en scheet reacties, met google als spiekbrief zonder enig besef van de inhoud, met lange tenen van hier tot Tokio. Is dat alles zo moeilijk herkenbaar? Voor mij niet, kippetje dus.
BeantwoordenVerwijderen@ Geen:
BeantwoordenVerwijderen"(...)narcisten, zijn dermate ernstige stoornissen die je niet op elke hoek van de straat tegenkomt. Zoals een "beetje zwanger" niet bestaat"
Nee hoor, men maakt vaak onderscheid in licht narcisme, narcisme en een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Waar die grens tussen narcisme en de narcistische persoonlijkheidsstoornis ligt is ook voor hulpverleners voor hulpverleners moeilijk te bepalen. Een licht narcistische inslag heeft vrijwel ieder mens (zelfoverschatting), het wordt pas problematisch als iemands gedrag er te sterk door bepaald wordt en hierdoor problemen met de omgeving ontstaan.
Dus niet noemenswaardig, of van enig belang,onderdeel van de mensheid. Prietpraat, evenals spookbeelden in wolken en logos.
BeantwoordenVerwijderen@ Geen:
BeantwoordenVerwijderenJe kunt ook nooit gewoon inhoudelijk en duidelijk op tegenargumenten reageren hé, dan verlies je jezelf altijd weer in die onbegrijpelijke wartaal-zinnen waar geen touw aan vast te knopen valt. Ik herhaal mezelf weer, maareh, die laatste zin van je... waar slaat dat op?
Ga een hobby zoeken, mafketel.
BeantwoordenVerwijderenZiva beweerde:
BeantwoordenVerwijderen===
En dat komt nou juist door zijn persoonlijkheidsstoornis - wat overigens niet een bipolaire stoornis is, maar een NPD.
/===
Vandaar kom ik te lezen bij:
http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissistic_personality_disorder#Relationship_to_shame
Best plausibel eigenlijk -- ook in toepassing op mezelf.
Ziva:
BeantwoordenVerwijderen===
Een schrijfstijl van iemand perfect kopieren is heel, heel erg moeilijk, voornamelijk omdat schrijven ook gedrag gedreven is.
/===
Dat denk ik ook. Zeker zo moeilijk als stemmen, gedrag, manier van lopen e.d. nadoen. Zat mensen op tv die dat proberen en er vrij goed in zijn, maar een imitatie waardoor mensen zouden denken met de echte persoon te maken te hebben zijn toch zeldzaam. Maar dat komt ook omdat de imitators dat niet nastreven: dan was het namelijk niet grappig meer.
Zo'n nadoen vereist wel dat iemand zelf goed kan schrijven, lijkt mij.
BeantwoordenVerwijderenDus: Micha Kat die Moderator met succes nadoet, dat is nog denkbaar. Maar omgekeerd? Dacht het niet.
Alhoewel, ook het eerste is moeilijk. Alleen al de onderwerpen: satanisme zien in popmuziek of sportmanifestaties: Micha Kat heeft daar gewoon geen voeling mee. Zoiets veinzen is erg moeilijk, lijkt mij.
Dat is zoiets als mij een enthousiast en wervend stukje voor "Holland's next top model" laten schrijven. Dat gaat niet lukken. Ik voel dat enthousiasme gewoon niet, ik hou niet van die wereld, van die stijl. Ik kan dat ook niet faken.
BeantwoordenVerwijderengeen, lees dit (nog) eens http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect
BeantwoordenVerwijderenErg toepasselijk op je opstelling tegenover Ziva, die intelligenter is, meer kennis heeft en beter schrijven kan.
Maar jij bent niet slim genoeg om dat te kunnen zien.
@Ruud Harmsen
BeantwoordenVerwijderenZoiets veinzen is erg moeilijk, lijkt mij.
Dat valt wel mee. Voeling hebben met een onderwerp is niet een vereiste. Professionele copywriters doen niet anders.
Het probleem echter met het 'foutloos' kopieren van een 'schrijfstijl' is het vermogen, of gebrek aan, om het denkproces van de ander over te nemen. Niet alleen het woordgebruik, maar ook de structuur, redenatie, argumentatie, etc van een stuk vormen een directe reflectie van het denkproces van de schrijver.
Wil je dat kopieren dan moet je dus kunnen denken zoals de ander. En dat is erg moeilijk.
Neem bijv. het woord 'thans', dat veelvuldig door Micha Kat wordt gebruikt. Moderator of zijn broertje Mind over Matter gebruiken dat woord nooit. Simpelweg omdat het niet in hun 'systeem' zit. Willen ze Kat geloofwaardig kopieren dan zullen ze dus het woord 'thans' moeten gebruiken. Maar niet alleen het gebruik voedt dan de geloofwaardigheid, maar vooral de positie binnen de context en het ritme van het stuk; oftewel 'natuurlijk gebruik'.
En dat is nogmaals erg lastig.
Een rechter kan hier helemaal niks mee. Een uitspraak richt zich puur op bewijs, t.o.v. strafbare zaken. Copy writing is niet verboden, of aan enige wetgeving gebonden, behoudens auteursrechten. Vormfouten idem dito, niet ter zake doende haarkloverij vanuit het Hollands poldermodel. Kortom maak juridisch hard dat A. Kat is Kat geweest, en tevens auteur.
BeantwoordenVerwijderenB. Zijn de teksten strafbaar?
C. Wie is uiteindelijk verantwoordelijk?
Denk hierbij aan "it was not me", non-repudiation . Een beetje ICT jurist pleit hem vrij aangaande dit aspect.
Dus onmogelijk 100% vast te stellen, zolang Kat(pseudoniem?) consequent blijft ontkennen, en tevens persvrijheid aan strafbare zaken te koppelen. Kortom Kat(pseudoniem?) is niet gek, is superieur in desceptie management, is overigens gewoon aan te leren.
Natuurlijk gaat het om het 'bewijs'. Het is dus de vraag of de forensische experts voldoende aanknopingspunten hebben gevonden om met voldoende zekerheid te zeggen dat Kat de schrijver is, en dan moet de rechter dat ook nog eens voldoende vinden.
BeantwoordenVerwijderenEn dan heb je nog het verschil tussen het forensisch psychologisch bewijs, en het juridisch bewijs. Voor de forensisch psycholoog is 99% voldoende, voor een jurist is die 1% nou juist het bewijs dat het niet onomstotelijk vaststaat.
Andere niet slimme benadering , met de domme groeten aan Ziva,Tim Dog , en Ruud.
BeantwoordenVerwijderenKat heeft dus met een enorme stoornis vandoen , uitgaande van zijn bizarre communicatie. Spitting image, Monty Pyton effect is kennelijk niet aan de orde volgens "slimme unieke mensen". Redigeren van teksten, adviseurs co writers, juridisch advies , broodschrijven
geld bijschrijven, gelikt digitaal suggestief online doofpot nonsens vergeten we maar even.
Dus justitie sluit een deal met een verwarde slimme dwaas? Schorsingsvoorwaarden, welke handhaver durft dit tekstueel vast te leggen? Gaat juist zeer veel spraakmakende vragen opleveren.
Klopt als de zwerende vinger, uitgaande van een hersenloze overheid, valkuil cq misvatting nummer 1
Het vermeende ongeloofwaardige publicatieverbod, kan indirect verwijzen naar voor de hand liggende grove laster smaad etc. vanuit KLOL.
BeantwoordenVerwijderenWelke gestoorde dementerende dombo denkt daar belang bij te hebben? Ik vermoed dat de dader binnenkort op het kerhof ligt, wegens het bereiken van hoge leeftijd.
Sure @geen, een dergelijk scenario is ook denkbaar, maar eerlijk gezegd niet echt realistisch.
BeantwoordenVerwijderenHet gebeurt echter wel, en op verschillende niveau's van complexiteit. Dat model wordt 'crackpot realism' genoemd. Een term voor het eerst gebruikt door de Amerikaanse socioloog C. Wright Mills en beschrijft het construeren van een eigen paranoide werkelijkheid vanuit een realistisch perspectief.
De beste voorbeelden van dit 'crackpot realism' zie je in de US bij bijv Fox News waar de een na de andere vooral militaire 'crackpot' een so-called expert opinion geven, maar er zelden bij vertellen dat ze bijv militair-industriele bedrijven vertegenwoordigen.
Eenzelfde beweging kan idd ook wel mbt Micha Kat aanduiden. Micha Kat's strijd tegen Demmink en het ondermijnen van het vertrouwen in de rechtspraak dient immers het belang van de Chipshol kornuiten, en het is daarnaast geen geheim meer dat Micha Kat door Chipshol betaald wordt/werd. "Crackpot realism' dus.
Echter hoe daar 'bommeldingen' en 'bedreigingen' tussen passen?
Als er bommel-dingen aantoonbaar zijn is het simpel. Maar dat is voorlopig nog suggestief, aannames vanuit een bewezen leugenachtig front. De zakenwereld puilt overigens uit van ingehuurde acteurs van allerlei pluimage. Vooral als de belangen of de binnen te halen buit proportioneel is. Volkomen naief om hieraan voorbij te gaan, waarbij Freudiaanse veroordelingen ondenkbaar zijn. Vooral als Pappenheimer Kat(pseudoniem?) zegt dat hij een ingehuurde betaalde acteur is, daar is hij kennelijk nog steeds meer dan slim genoeg voor, met een gepokte en gemazelde achterban al helemaal. Kreeg hij het niet initieel bipolair Spaans benauwd
BeantwoordenVerwijderenna de "persconferentie" op schiphol toen hij zijn vewarde aanhang in de poopetjes van de oogjes had gekeken? Gewoon gevalletje exit strategie, verbeterde versie?
Ziva, 17 juni 2012 10:22
BeantwoordenVerwijderenJa, helemaal mee eens.
geen, 17 juni 2012 10:40
BeantwoordenVerwijderenU denkt warrig. Regel dat.
Ruud
BeantwoordenVerwijderenJe vertoont veel gelijkenissen(inc. tunnelvisie) met Nand Buyl, zelfs uiterlijk. Jouw Vaatstra desceptie was kennelijk niet voldoende leerzaam. KVK gegevens opvragen, lachwekkende tunnelvisionair, ga eens wat ontspanning zoeken.
Nand Buyl ken ik niet, zou ik moeten opzoeken.
BeantwoordenVerwijderenOp welke "Vaatstra desceptie" (Vaatstra-deceptie? wat is dat?) doelt u? Is mij niets van bekend.
Ik vroeg inderdaad de gegs van de Stichting klokkenluideronline.nl op uit het handelsregister. Nou en? Wat heeft dat met de voorgaande punten van doen?
Dus: nogmaals: u denkt warrig. Doe daar eens iets aan. Order materiaal vooraf, verwerk het punt voor punt tot begrijpelijke mededelingen. Is best vermoeidend, weet ook ik uit ervaring. Maar het moet wel. Anders wordt het niks.
Geachte geen, U vertoont veel gelijkenissen (incl. tunnelvisie) met iemand die vroeger her en der wel eens schreef onder het pseudoniem Siem. Is U haar? Eerlijk zeggen.
BeantwoordenVerwijderenO ja, http://nl.wikipedia.org/wiki/Nand_Buyl . Had ik nooit eerder gezien.
BeantwoordenVerwijderenGoed, ik beken het: hij is mijn vader. Nee, ik ben zijn reïncarnatie.
Siem ken ik niet. Ben ik niet dus, nooit geweest. Axel Nort nam zichzelf ook veel te serieus, vandaar het vergelijk, komisch dus. Verder ben ik stellig en vast van mening dat strafrechterlijk onderzoekswerk via google en wiki informatie gekkenwerk is. Een foute datum,naam plaats etc. en er kan een feitenconstellatie ontstaan waarbij de Efteling plots plaats van misdrijf kan worden. Zou verboden moeten worden, recherche vergunningbeleid beter handhaven of zoiets. Verder constateer ik , dat jouw focus zich richt vanwege het gebrek aan inzicht van het geheel der dingen, tunnelvisie.Dus geen domheid , maar iets wat voor iedere website - bezoeker van toepassing is. Overlaten aan verantwoordelijken, bij kritiek met bewijs en open vizier en gedegen onderzoek op de proppen komen. Dat is nu juist waarom sommige complotters elkaar de hersens willen inslaan. Via internet is dit soort onderzoekswerk complete waanzin, hoe goed de bedoeling ook is.
BeantwoordenVerwijderenWie is Alex Nort nou weer? Bij elke reactie komt er weer een nieuwe mij volslagen onbekende naam uit de lucht vallen.
BeantwoordenVerwijderen[waarom kent dit blog geen blockquote]
Verder constateer ik , dat jouw focus zich richt vanwege het gebrek aan inzicht van het geheel der dingen, tunnelvisie.
[/waarom kent dit blog geen blockquote]
Zeker, daar heb je gelijk. (Weet je wat, ik lul gewoon mee, ook al heb ik geen idee waar het over gaat.)
Alex Nort is een van de karakters die Nand Buyl lange tijd gespeeld heeft.
BeantwoordenVerwijderenAls je de wiki-pagina's die je nota bene zelf quote ook daadwerkelijk zou lezen, dan had je dat geweten.
Tunnelvisie?!
Hmm, zou @geen eindelijk eens gelijk kunnen hebben?
Waar is Adamas eigenlijk gebleven?
BeantwoordenVerwijderenAdamas zit samen met MK op de hei , om nieuwe jodenriedeltjes te bedenken.
BeantwoordenVerwijderen