dinsdag 9 oktober 2012

Onafhankelijksdag

Zou het besmettelijk zijn? Eerst had drs. professor Johan Oldenkamp al problemen met deurwaarders, aanstaande donderdag om 11 uur is er een executieverkoop van de inboedel van Niburu (de enige echte) te Soest. Het team van Niburu roept zijn aanhang op om te komen kijken om op een rustige, respectvolle en liefdevolle wijze aan te geven dat ‘dit zo niet langer kan’. 
 
Onafhankelijkheidsdag, noemen de Niburu's dat. Want uitleggen hoe de betalingsachterstand is ontstaan en wie daar verantwoordelijk voor is, is er natuurlijk niet bij. Er zijn, zoals u zult begrijpen, instanties die er nog van alles aan willen doen om de activiteiten in Soest bij Niburu te stoppen en de mens dom te houden. 
 
Om te begrijpen wat er speelt, moet je bij de belendende percelen zijn. Daar lezen we dat de Stichting Niburu op omvallen staat. Zo blijken ook de drukkosten van de stickers voor de mislukte campagne voor SOPN nog altijd niet betaald te zijn, maar schijnt er ook een huurachterstand te zijn. Wat betreft de belastingen is het nog even onduidelijk: inhouding van de loonheffingen op het (vrijwillige) personeel soms?

Het zou toch jammer zijn als Niburu nog voor de magische datum van 21 december 2012 ten onder ging. Het einde van de wereld wil je toch nog wel even meemaken. Net als het opstralen naar de reddende UFO's. Maar er is altijd nog een optie voor een tentenkamp. Daar heeft Niburu ruime ervaring mee.

Huishoudelijk: Barracuda slaat een paar daagjes over.

22 opmerkingen:

  1. Publiciteitsstunt dus. Vandaar dat ik gisteren ook al opmerkte dat er deze keer eveneens niets te zien zal zijn. Die lui van urubin kunnen met hun stukje trouwens nauwelijks verhullen van de machtsgeilheid in het vacuum dat Anton met zijn debacle achterlaat te willen springen. Het is alsof jorus de invullling voor zijn vacant vallende functie alleen nog maar door zijn kroonprins Peter Air de vies kan laten organiseren. Wat een rancune zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begint wel wat op te vallen moderator. Telkens als de native vrijgevochten geesten zich waar dan ook ten lande willen verzamelen en daarvan een vooraankondiging doen, gaat jouw stekkie altijd eveneens met een lullige kutsmoes op suart of reces? Volgens mij moet je je gewoon voorbereiden om als 'een der hunnen' voor wie dan ook al dan niet betaald te gaan spioneren. Argusoog, Oldenkampf of die 9/11 bijeenkomst daar toen in Utrecht (want volgens mij liep je daar ook al incognito rond...) weet je nog? Je kan er gewoonweg de klok op gelijk zetten dat jij tijdens dat soort van events plotseling wel heel toevallig voor slecht betaalde en mensverradelijke opdrachten plotseling weer eens de hort op moet. Zal er eens een onderzoeks-team op zetten. Ik bedoel dus eigenlijk waar die langdurige obsessie met deze (ik geef het toe) wat eigenaardige en daardoor antropologisch zeer interresante bevolkingsgroep toch vandaan komt? Gaat volgens mij zeer interresante onderzoeksresultaten opleveren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laatste opmerking (of topic) want ook ik moet er even tussen uit;

    Dat hele medium waar Micha laatst door bevraagd werd checkt zijn items zoals dat bij die echte jannen ook al bleek zeer slecht tot niet. Oudgebakken sensatiedrift dus. Dat malle wijf heeft als onderwijzeres zo een beetje haar hele school al gebiologeerd liggen 'teachen' hahaha... (let op datum van dit filmpje)

    *,-VIND MEER ARTIKELS IN ONS ARCHIEF

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zojuist zijn we bezocht door de Belastingdeurwaarder de heer J.H.F. Haazen van de Belastingdienst Utrecht-Gooi met de mededeling dat de executieverkoop is verplaatst naar 25 oktober.

    Eigenlijk hadden we al het gevoel dat er niemand zou komen opdagen. We hadden met elkaar besloten om hoe dan ook niet meer te betalen aan instellingen die meebetalen om hun medeburgers onwetend te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat die inspecteur na het lezen van deze gekkigheid inderdaad op advies van zijn broodheer eieren voor zijn geld heeft moeten kiezen Arminius. Zo en nu nog even naar Kazachstan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://www.cineversity.tv/c-tv/NL/radio/netherlands/S.O.P.N._aka_SOPN

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beluister vooral het interview met Lucretia Meijer die haar huis en 35.000 euro in rook zag opgaan. Ze is/was wel erg naïef,en daar heeft Teuben handig gebruik van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaha, wat zie ik daar nou op de achtergrond?

    Micha Kat voert zijn hetze dus vanuit Cafe 't Centrum op het Stationsplein in Schiedam. Dat is op vijf minuten lopen van waar ik woon, ik ga er denk ik eens met een cammetje op af.

    Ik vraag me af of die eigenaar wel weet wat voor bagger er op zijn internetverbinding plaatsvindt. Ook wel handig voor het arrestatieteam om te weten waar hij uithangt als hij zijn schorsingsvoorwaarden schendt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MK kan vanaf iedere locatie , via elke verbinding zijn "satirische urgent dingetjes" doen, vooral na tips van snuggere bloggers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn review op de googles van Café-Restaurant 't Centrum:

    "Food: Poor to fair Decor: Poor to fair Service: Excellent

    Blijkbaar heeft dit Schiedamse etablissement een internetverbinding, waar de crimineel Micha Kat vaak achter de laptop te vinden is om zijn paranoide en haatzaaiende theorietjes met de wereld te delen. Zie je een kale man met een bril en een verwilderde blik in de hoek zitten die op luide toon in zijn microfoon schreeuwt, vertrek dan zo snel mogelijk, zet de ramen en deuren wijd open en bel alle hulpdiensten!"

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kat heeft, zo meldt hij nu, zelf met de "andere Joris" gesproken en deze heeft toegegeven wat we inmiddels allemaal al wisten, n.l. dat hij (dus niet Demmink) degene is wiens telefoongesprek met Lothar G in de Netwerkreportage door acteurs werd nagespeeld. Maar Kat wil er niet aan. De man die een en al oor is wanneer zijn zogenaamde "bronnen" (onder wie een volslagen krankzinnige advocate uit Midden-Nederland) dingen zeggen die in zijn kraam te pas komen, weet "zeker" dat de andere Joris liegt en ook in het complot zit. Het potdichte eenpersoonsuniversum van Micha Kat.

    Op KLOL komt een andere constante weer eens duidelijk naar voren: Kats jalousie de métier. De geslaagde journalisten Peter de Vries, Stan de Jong en Koen Voskuil krijgen er stevig van langs. De Vries en De Jong zitten in het Grote Complot, terwijl Voskuil, prominent in het nieuws, het met de kwalificatie "nobody" moet doen:

    Mensen, nu we zover zijn gekomen, moeten we ons niet zand in de ogen laten strooien door mensen als Koen Voskuil, die gewoon niet de guts heeft, ik bedoel, het is gewoon een prima jongen weet je wel, we zagen het ook bij DWDD weet je wel, brave borst, maar wat kan hij nou, hij is in dienst, weet je wel, bij een pervers bedrijf, bij de perverse belangen, hij doet zijn best, maar hij is een volstrekte nobody als het gaat om dit dossier. Mensen: volg Klokkenluideronline, volg onze onthullingen, hè, Joris Demmink, daar is geen twijfel over mogelijk, staat aan het hoofd van een bende moordenaars, snuffmoviemakers, en mensen die mensen vermoorden, kinderen in elkaar hakken, uit Polen, en de kinderen ingevoerd door [...], de pedoprofessor, staat allemaal vast, hè. Joris is gewoon een van de grootste topmensen, internationaal gezien, in de kinderhandel, ter wereld. Hij moet down, mensen, hij moet down. En we moeten ons niet zand in de ogen laten strooien door de mainstream media, want die zijn nooit nooit nooit nooit nooit te vertrouwen ook al doen ze af en toe een leuk stapje, zoals Koentje Voskuil, uiteindelijk zullen ze altijd partij kiezen [met krankzinnig hoog en snel stemmetje:] voor de criminele kinderverkrachters. [/stemmetje] Mensen: be strong, stay here, stay with us, stay on Klokkenluideronline. Joris down.

    The man - ik spreek ook een paar woordjes Engels - can't help himself.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dan heeft hij dus geen Poot meer om op te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 10 jaar de verkeerde laten najagen, met de gekste onzinverhalen. JD en zijn intimi moeten toch ook dubbel gelegen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee andere mogelijke wifi spots in de buurt, die Micha zonder bezwaren mijnerzijds kan gebruiken: die bij het stadhuis op het Stadserf omdat hij dan het makkelijkst getapt kan worden, of die van de drive-in McDonald's in de Spaanse Polder, zodat we van dat figuur in de bebouwde kom geen last hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wees eerlijk. Zonder Micha hadden jullie hier geen leven meer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeroen H. schreef:
    ==
    Micha Kat voert zijn hetze dus vanuit Cafe 't Centrum op het Stationsplein in Schiedam.
    ==

    Niet zo vreemd, daar woont MK namelijk. Zie handelregister.

    ==
    Dat is op vijf minuten lopen van waar ik woon, ik ga er denk ik eens met een cammetje op af.
    ==

    Goh, jij ook al? Wat een stad is dat, hè! Ik ben er ook opgegroeid, in Schiedam, maar wel kilometers verderop, gelukkig. Komt niet veel goed vandaan dus. Man man man.

    't Is allemaal wat. Nou nou nou. Moennie chekker worde, wat jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeroen H. satierde op 11 oktober 2012 om 18:00.

    Mijn commentaar: hoe kritisch ik ook over Micha Kat ben, dit vind ik geen fatsoenlijke manier van werken. Hier sta ik niet achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Ruud

    Ik groeide helemaal niet op in Schiedam.

    Daarnaast boeit het me niet of ik wel fatsoenlijk ben (liever niet), ik wil gewoon niet hebben dat Micha op vijf minuten afstand van mijn huis zijn misdaden zit te plegen. Noem het sociale controle.

    die ondernemer heeft overigens geen idee dat zijn open wifi verbinding hiervoor misbruikt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. http://kraventology.com/galleries/view.php?filename=544aanmaninglucretia.jpg

    http://kraventology.com/galleries/images/277schuldbekentenis_anton.jpg

    ovenstaande is de schuldbekentenis van Anton T aan Lucretia.

    Bron: http://www.cineversity.tv/c-tv/NL/radio/...._aka_SOPN

    Verder wist de heer Baltink me het volgende te melden:
    "ik heb Anton uitgenodigd in de TV studio in Groningen, waarbij ik tevens wat mensen uitnodig uit zijn illustere verleden in Groningen. Daar heb ik geen reactie meer op gehad van Anton."

    Ik ben zwaar teleurgesteld in deze site en de smerige spelletjes die hier gespeeld worden. Bah gadverdamme het is om van te kotsen. 1 grote huichelachtige en leugenachtige bende! En dan te bedenken dat er 13000 in getrapt zijn bij de verkiezingen!

    Fondsen van SOPN zijn gebruikt om schulden van Niburu weg te werken en dan maar weer handje ophouden om de stickers te betalen. En SOPN gaat ook niet om organisatorische redenen op zoek naar een ander pand maar jullie moeten eruit in Soest!

    Niburu = SOPN en het is 1 grote bende! Zum kotzen :evil:

    Ban me maar, voor het posten van de waarheid, het kan me niet langer schelen. Ik kom hier toch niet weer :evil:

    Stelletje oplichters!

    http://urubin.com/forum/showthread.php?tid=8977&page=2

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeroen schreef:
    "Ik groeide helemaal niet op in Schiedam."

    Dat beweerde ik toch ook niet? Ik had het over mezelf. 1957-1967, 2-12.

    Op je eigen connecties ga ik uit privacyoverwegingen niet in, maar dat die er zijn werd me al twee keer duidelijk uit wat je zelf postte.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @Ruud

    je schreef:

    "Ik ben er ook opgegroeid, in Schiedam".

    Wil het woordje "ook" zeggen dat je het alleen maar over jezelf had? Nee hè.

    Wat je met die "connecties" bedoelt is me niet helemaal duidelijk. Welke connecties denk je dat ik heb en waar suggereerde ik die te hebben? Met lokale ondernemers? overheden? Volgens mij valt dat wel tegen.

    BeantwoordenVerwijderen