dinsdag 12 mei 2015

Mummie

Niburo.co kan inpakken. Na na twee jaar onderzoek is eindelijk duidelijk wat er te zien is op twee spannende dia's die zijn gemaakt zouden zijn omstreeks 1947 ten tijde van hét UFO verhaal bij uitstek Roswell: geen buitenaards mannetje, zoals altijd werd beweerd, maar een mummie van een twee jaar oud Indiaans jongetje, die sinds 1938 in een museum ligt.

Het Roswell incident staat nog altijd garant voor talloze websites en eindeloze speculaties. Vele jaren na dato besloot een groepje sceptische volgers de krachten te bundelen in de informele ‘Roswell Slides’ Research Group (RSRG) en toen zij uiteindelijk een goede scan van de gewraakte dia’s te pakken kregen, lukte het hun binnen een paar uur om de tekst op het kaartje te ontcijferen met het programma SmartDeblur. Op het bordje dat bij de alien ligt, lijkt het volgende te staan:
MUMMIFIED BODY OF TWO YEAR OLD BOY
At the time of burial the body was clothed in a xxx-xxx cotton
shirt. Burial wrappings consisted of these small cotton blankets.
Loaned by the MR. Xxxxxx, San Francisco, California

Natuurlijk beschuldigden Ufo-gelovigen het team direct van gemeen fotoshoppen, maar nee. Het blijkt inderdaad te gaan om een mummie van een twee jaar oude jongen, die in 1894 gevonden werd in één van de ruïnes in Mesa Verde National Park, bekend om zijn goed bewaarde klifwoningen:

3 opmerkingen:

  1. Wanneer besteed je eens een keer aandacht aan de gekken van Krapuul, Barra? Klik ik daarnet op het linkje rechts op je pagina, zie ik een “artikel” getiteld PVV stelt duizenden euro’s kostende kamervragen om kinderprogramma. Na een schuimbekkende eerste alinea zonder feitelijke inhoud citeert de zwakbegaafde scribent, een zekere Laurent Bruning, een bericht in De Telegraaf volgens hetwelk de PVV kamervragen gaat stellen over een mohammedaanse presentator van een kinderprogramma die de Nederlandse kindjes op de uitroep Allahoe akbar! trakteerde (“Allahoe Akbar” betekent echter helemaal niks engs, aldus Bruning).

    De krapuulachtigen hebben de gewoonte om elk artikel in De Telegraaf dat ze niet bevalt zonder nader onderzoek als leugen te bestempelen. Komt een bericht echter in de kraam te pas, dan is De Telegraaf opeens een betrouwbare bron waaruit onbekommerd geciteerd mag worden. Van wie ken ik die houding toch? O ja, van de Ierse jeugdherbergspecialist.

    Maar nu komt de grap: het Telegraafbericht is niet waar (“gelogen”, zoals Micha en Laurent zouden zeggen). En zo blijft van het “artikel” van Linksche Laurent alleen de schuimbekkende openingsalinea over... Ik heb even een kopietje gemaakt van de pagina, want voor een stalinistische verdwijntruc draaien dat soort types hun hand niet om.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ene Ralph van der Geest kan nog veel beter schuimbekken dan Laurent Bruning:

    Ik heb het al eerder gezegd: eens een nazi-krant, altijd een nazi-krant. Het partijblad van de club van wannabe massamoordenaars en etnisch zuiveraars dat ooit schreef over ‘het joodse vraagstuk’ heeft in het kader van het aanwakkeren van de haat jegens en de zo vurig gewenschte massamoord op islamitische medeburgers iets nieuws ontdekt. Volgens de krant – welke zich beroept op het eencellige stuk drek en vice voorzitter van de Tweede Kamer Martin Bosma – is ‘Allahoe akhbar’ ‘controversieel’ en leidt het roepen ervan tot ‘ophef.’ Ik ga niet linken naar de diarree van het partijblad maar wel naar de uitzending welke aanleiding is voor de nazi’s hun onderbuik maar weer eens leeg te laten lopen.

    Zou “Ralph van der Geest” een pseudoniem zijn van Micha Kat?

    Intussen staat het “artikel” dat Bruning baseerde op een bericht in de nazi-krant nog steeds online. Hoe lang nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah, een naaktfoto van Adamas .....

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.