woensdag 20 mei 2015

Schone lei

Ze vallen bij bosjes: de plotterblogs. Zo is Waarinholland binnen enkele maanden voor de tweede keer verdwenen en dreigt Martin Vrijland met de ophef van zijn twee blogs omdat er blijkbaar geen geld meer is voor de hosting.

Het doek valt ook - definitief - voor Anarchiel. Zijn naamgever kondigde een dezer dagen aan dat over twee weken de stekker er uit gaat. 'Toen ik als punkpuber begon met het strijden voor een betere wereld voor alle levende wezens op deze prachtige planeet, had ik nooit kunnen bevroeden waar ik tegenaan zou lopen.'

Kortom, Anarchiel is er nu 'klaar mee'. Hij wil, net 40 geworden, nu eindelijk eens met het echte leven te beginnen. En zijn verleden als anarchist zit zijn toekomst in de weg.

Maar laten we eerlijk zijn: Anarchiel werd nog voornamelijk gevuld door een halve zuipschuit die meende dat zijn brein wordt gemanipuleerd en eindeloze verhandelingen over de symboliek rond 9/11, die als Anarchiel niet had ingegrepen waarschijnlijk tot in 2020 een vervolg hadden gekregen.

Anarchiel - de samensteller was ooit stergitarist bij symfohardrockers Within Temptation - was een beetje de koffieshop van het web. Zo beschreef Anarchiel aanvankelijk uitgebreid zijn ervaringen met Ayahuasca, een drug die 'overweldigend betoverende en emotionele visioenen en visualisaties moet garanderen'. Met kotspartijen en al. Anarchiel organiseerde ook nog twee Vrijheidsparades. Een soort circus Jeroen Bosch van alternatief Nederland in een lange wietwolk.

En Anarchiel haatte dit 'landverradersblog' zo enorm dat wie vanuit Barracuda naar zijn site wilde gaan, enige tijd werd omgeleid naar een foto waarop kat met aluhoedje was te zien. En nadat Barracuda toevallig zijn echte naam ontdekte meende Anarchiel dat hij met hulp van zijn oplettende achterban zijn virtuele luis in de pels ook wel uit zijn tent kon lokken. En wel om 'eindelijk eens een gesprek op een normaal niveau kan plaatsvinden met deze mijnheer.'  Barracuda stond vergeefs klaar met haaienkoekjes.

'Spider de hele zooi of haal de pagina’s eruit die u graag bewaart', adviseert Anarchiel zijn verzameling dopeheads, maar met een aanloop van nog geen vijftig bezoekers per dag heeft Anarchiel nu wel bewezen dat het archief geen enkele waarde meer heeft. De schrijver van de onvolprezen prachtserie over 9/11 zag de bui als eerste hangen: die wist niet hoe snel hij zijn levenswerk als Pdf beschikbaar moest stellen.

76 opmerkingen:

  1. Hier volgt een opmerkelijk barracuda-gedrag van een gedeclasseerde hoogleraar

    Gerechtelijke procedure

    Rond november 2010 had ik een rechtszaak aangespannen tegen UvA hoogleraar in Surinaamse oewweetjes, Michiel van Kempen waar ikzelf wegens griep in persoon niet aanwezig kon zijn.Hierdoor heb ik de ter zitting aangebrachte beweringen door Van Kempen ook niet kunnen weerleggen dan wel logenstraffen . Mijn advocaat had zich helaas niet goed voorbereid omdat hij er terecht op rekende dat ik zelf met tegenbewijzen zou komen. Het hoger beroep leverde eveneens niets op omdat ik aanwijzingen had dat mijn advocaat met Van Kempen collaboreerde en had tegen de advocaat een klacht ingediend bij de orde van advocaten.
    Sindsdien loopt Van kempen overal als een schooljochie te kladden dat ik op de rechtszaak verscheen en mij tot twee keer toe zou hebben vergist in de titel van mijn proefschrift . Het feit dat Van Kempen zich kan verlagen tot zulk een lamentabele leugen siert hem als hoogleraar helemaal niet. In een interview aan het Surinaamse blad Parbode verklaarde Van Kempen dat ik volgens hem nooit een proefschrift zou hebben geschreven ondanks het feit dat hij in het bezit was van een verklaring van de universiteit te Wageningen waarin een lovend oordeel werd gegeven over de kwaliteit van mijn proefschrift en dito van de universiteit te Leuven. Bij de diplomabank van DUO te Groningen kan men zien dat ik aan de universiteit te Wageningen ben afgestudeerd terwijl ik ook nog een academische graad heb in sociologie. Overigens: aan de universiteit te Twente ( vakgroep toegepaste communicatiewetenschappen) had ik in januari 2011 de eerste hand gelegd aan mijn tweede dissertatie over de vrijheid van meningsuiting. Van Kempen kwam dit te weten en gebruikte zijn hoogleraarschap om promotor Menno De Jong te benaderen met het verzoek mij niet te begeleiden omdat ik niet over enige academische vooropleiding zou beschikken. Hiervoor had Het Parool op aandringen van Van Kempen er zelf ook gewag van gemaakt zonder een voorafgaand onderzoek. Van Kempen verzwijgt tegenover de buitenwereld dat hijzelf aan zijn zestien promovendi gekomen is middels telefonische werving. Niemand hoefde hem op te zoeken middels een promotievoorstel dat later op merites zou moeten worden beoordeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tikkeltje off-topic, of heb je een uitlaatklep nodig:

      http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=375925.0;wap2

      http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/4017638/2015/05/12/Hoogleraar-klaagt-dichter-aan-wegens-pestacties.dhtml?cw_agreed=1

      In 2010 stapte Gangadin naar de rechter om genoegdoening te eisen. Hij zou bij het vinden van een baan grote hinder ondervinden van de beschuldigingen. De rechtbank in Breda stelde echter Van Kempen in het gelijk, onder meer omdat de door Gangadin aangedragen afwijzingen op sollicitaties bleken te zijn vervalst. Het vonnis werd een jaar later in hoger beroep bekrachtigd, en twee jaar geleden trok het hof in Den Bosch dezelfde conclusie.

      Van Kempen: 'Gangadin is indertijd veroordeeld tot het betalen van sommen die inmiddels enorm zijn opgelopen, maar hij heeft nooit een cent betaald. Erger nog: hij gaat nog altijd door met zijn pestacties. Hij schrijft brieven aan alle denkbare instanties, hij verstuurt valse mails onder mijn mailadres. Vorige maand stond er nog een stuk op de website van Televizier, zogenaamd van mijn hand. Het houdt nooit op. Daarom heb ik ook aangifte gedaan.'

      Gangadin, onlangs nog actief als columnist voor de website The Post Online, was niet bereikbaar voor een reactie..

      Oh ja, 'letterkundige': alinea's maken een lap tekst veel prettiger te lezen, en begrijpelijker ook.

      Verwijderen
  2. Jeetje Barra, je maakt er wel een potje van zo met je tedere afscheid... Beetje jammer.

    - Sterbassist. Gitarist, knul. Gitarist. Die fout heb je nou al een aantal keer gemaakt en geloof mij, dat komt je journalistieke imago niet echt ten goede.

    - Ik word 1 juni 2015 pas 40. Dat schrijf ik ook heel duidelijk. Wederom iets dat je journalistieke oog schijnaar gemist heeft.

    - Ik haat helemaal niets. En dat heb ik volgens mij ook al een keer of honderd uitgelegd. Ik word absoluut droevig van heel veel dingen maar haten is totaal nutteloos. Zoals ik in stapels artikelen uit den doeken gedaan heb. Ik geloof in liefde, wist je nog? Een fenomeen dat jou overduidelijk onbekend is, maar sommige mensen hebben er wel iets mee. Ik behoor tot die categorie.

    - "nog geen vijftig bezoekers per dag". Helaas, knul. Als je iets meer journalistieke moeite had gedaan en op de extragratis statslink geklikt had, dan had je kunnen zien dat het gestoordegekkieblog nog steeds tussen de 700 a 800 unieke bezoeken per dag telt.

    Verder wil ik je bedanken voor het scherp houden van de alternatieve nieuwscommunity en wens ik je enorm veel succes met je leven, hoe intens triest, leeg en volledig op afgunst c.q. haat gebaseerd dat ook moge zijn. Het is maar waar je gelukkig van wordt.

    Dan rest mij nog je heel veel plezier te wensen bij het verder vernederen en beschimpen van mensen die wél een hart bezitten. En een afsluitende tip: als je de volgende keer iemand probeert lekker een trap na te geven, doe dat dan iets meer onderbouwd en tik je artikel niet terwijl je jezelf gillend van blijdschap zit af te trekken.

    Kusjes en vaarwel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geloven in liefde is een mooi goed, maar desondanks was de haat te proeven in je reacties op dit blog, Anarchiel.
      Ook andere vaste bezoekers van Anarchiel die ik op andere pagina's trof hadden bijzonder veel haat in zich. Geen prettige personen om discussie mee te voeren.

      Verwijderen
    2. Beste Truth Hurts,

      Ik weet niet hoe jouw smaakpapillen werken, maar ik heb nooit haat gespuid via mijn gekkieblog. Sterker nog (zie de afbeelding die je Heiland boven dit artikel hanteert): ik ben van de "make love not war"-insteek. En dat ook immer geweest. Ik werd zeker regelmatig boos/woedend, maar dat is heel wat anders dan haat.

      Dat jij je eigen gevoelens projecteert op mijn persoontje, dat is natuurlijk je goed recht. Dat jouw leven wel van haat en afgunst een mekaar hangt, dat verbaast mij gezien je verblijf in dit aquarium absoluut niet. Maar ga dus niet zeggen dat "de haat te proeven was", want dat is jouw specifieke interpretatie c.q. mening.

      En als andere mensen zich op mijn ex-blog wel hatelijk gedragen, dan heeft dat geen zak met mij te maken. Dus dat vrijelijk associëren van je raakt kant noch wal. Wel precies waar je Grote Voorbeeld ook enorm bedreven in is. Toevallig zeg...

      Kortom, toettoet, boingboing en ook de lieve groetjes aan Truth Hurts.

      Vaarwel!

      Verwijderen
    3. 1 juni? Dat is dus binnen twee weken, dan ben je praktisch 40.

      Verwijderen
    4. Unieke bezoeken per dag? Hahaha. Je bedoelt pageviews. Die kunnen nog steeds worden gegenereerd door circa vijftig bezoekers.

      Verwijderen
    5. 700 á 800 unieke bezoekers? Dan ben je zelfs niet eens populair bij forum spambots. Geeft voor de rest niets maar ga niet zo lopen huilebalken @anarchiel

      Verwijderen
    6. @John: Over twee weken inderdaad. Praktisch dus inderdaad. Maar ik ben dus nog geen veertig. Barracuda mierenneukt altijd over alles dus dat doe ik bij dezen ook een keertje. Kinderachtig he?

      En nee, geen pageviews. Als iemand die sinds 1995 in de webhosting zit, denk ik dat ik wel weet waar ik het over heb. Maar hey, jij bent een Barracuda-bezoeker dus jij weet weer beter wat mensen precies vinden, toch? Ik pak vast een nieuwe luier. Gaat lekker vandaag.

      En Johan: nope, geen spambots. Maar dat kan ik je wel vertellen, als Barracuda-bezoeker weet jij natuurlijk ook beter wat er zich precies op mijn servers en in mijn hoofd afspeelt. Dus ik roep vast maar wat. En huilebalken? Volgens mij deed ik daar deze keer juist niet aan. Ik verbeterde Barracuda die deze keer (en het is niet de eerste keer) de plank nogal missloeg door foutieve informatie te verstrekken. Dat lijkt mij geen huilebalken maar mijn journalistieke plicht.

      Toppers zijn jullie, allemaal! Lieve groetjes en tonnen aan handkusjes voor deze fantastische mensen met het hart op de juiste plaats.

      Verwijderen
    7. Ik koester geen enkele illusie te weten wat er zich precies in jouw bovenkamer afspeelt @anarchiel
      Echter, als ik zie hoe je je hier manifesteert kan ik met wat boerenmensenkennis wel inschatten dat jij dat ook niet helemaal rationeel kunt duiden en verder nogal naïef bent.
      Daar is op zich dan ook weer niet zo heel veel mis mee maar dat je roze zelfbeeld steevast leidt tot generaliserend neerbuigend te spreken dat de rest van de buitenwereld zo liefdeloos is, is zo dodelijk vermoeiend.
      Je denkt dat je hart openstaat maar de realiteit is dat je in een heel klein schulpje zit. En dat kan/zal best uit zelfbescherming zijn.
      Wat zit er in jouw rugzakje?

      Verwijderen
    8. Anarchiel, ik verbaas me er elke keer weer over dat ik je zo makkelijk op de kast kan jagen. Met helemaal niks ook nog. Je bent inderdaad zowat veertig, op een paar dagen na, zeur daar dan niet over. De 50 bezoekers zijn gemeld door een van de beheerders van het blog. De stats geven zelf 'bezoeken', geen 'unieke bezoeken'. Gewoon impressies dus. En anders overtuig je ons maar eens met een fatsoenlijke Google Analytics statistiek. Basgitarist veranderd in tubaspeler. Tot slot: beloof je ons dat je nu echt wegblijft en niet eindeloos blijft janken via een reeks misklukte blogs en Twitter accounts. Lijkt me voor de rest van je kostbare leven namelijk tijdsverspilling.

      Verwijderen
    9. Tja, Anarchiel: je reactie druipt er gewoon vanaf. Je probeert wel een facade van liefde er omheen te bouwen, maar die is zo flinterdun dat er eenvoudig doorheen is te prikken.
      Je noemt het woede, maar het gaat wel een stukje verder dan dat.
      Wellicht dat je blog om die reden bedenkelijke types aan trekt. Als het inderdaad allemaal gewoon liefde en geweldloosheid was, dan hadden die lieden zich niet bij je thuis gevoeld.

      Verwijderen
    10. Ha Barra,

      Ik beloof je: dit is het allerlaatste bericht dat je ooit van me zult ontvangen. Waar ik me dan weer over verbaas is dat jij elke stap die ik zet, meteen moet ridiculiseren en toelichten. Je maakt je vreselijk druk over helemaal niks want als ik me goed herinnerde ging jij er vanuit dat Anarchiel.com enkele jaren geleden al onderuit gegaan zou zijn. Maar wat schetst mijn verbazing: gekke oom Barra moet weer effe sneren. Best vermoeiend.

      Wat die stats betreft, heb je wel vertrouwen in AWStats? Zie dan hier: http://anarchiel.com/plesk-stat/webstat/ (staat ook gewoon bij de andere stats gelinkt trouwens) Ik voel me nu een beetje alsof ik me tegen complotters moet verdedigen, als ik heel eerlijk ben. Ben ik echt zo ongeloofwaardig?

      En ik beloof je bij dezen dus stellig dat ik wegblijf van dit thuishonk van wegkijkers, goedgelovigen en mentaal gesloopte medelanders. Dat je blij en gelukkig moge worden van je intens zielige hobby met je nog veel laffere NSB-gedrag.

      En dat de mensheid deze planeet spoedig gaat verlaten (lees: uitsterft). Met totaal verdwaalde flapdrollen zoals jij (en daar lopen er helaas nogal wat van rond) wordt het natuurlijk helemaal niks met de menselijke diersoort.

      Kusjes.

      Gadverdamme... Wat. Een. Kutwereld.

      Verwijderen
    11. Tja, waar je je al druk om maakt, anarchiel...

      Verwijderen
  3. Anarchiel sluiten die behaarde strontaap site. Het lijkt er wel een bejaarden bingo man.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *proest*

      En dan geeft Barra af op de bezoekers van mijn ex-blog... Kijk deze topper dan! Wat een hoogvlieger! Wat een intelligentie! Wat een onderbouwing! Wat een hoogstaande reactie!

      *weer schone luier aantrekken is*

      Verwijderen
    2. Die 'topper' is onmiskenbaar de zwakbegaafde nieuwsbreker alex. No worries, is voor eind van de middag weer verwijderd. Denk ik.

      Verwijderen
  4. De 'plotterblogs' zullen steeds minder noodzakelijk zijn omdat het gemeengoed aan het worden is. Zo werden de mensen die zich verzette tegen de invasie van A'stan, Irak en Libië afgedaan als complotters en Amerika-haters. Tegenwoordig is het heel normaal wanneer gezegd wordt dat het geweld van moslims in het westen onze eigen schuld is vanwege onder andere de invasies van A'stan, Irak en Libië. Sterker nog, dat is politiek correct. Zelfs IS is de schuld van het westen, en anders is het wel een zionistisch complot. En vooral wanneer dat vanuit de islamitische hoek geroepen wordt zijn de zogenoemde anti-complotters muisstil, want anders zouden ze wel eens politiek incorrect kunnen zijn, of heel snel eindigen met een tuintje op hun buik, en zo belangrijk vinden ze hun "strijd' dan ook weer niet. Maar gelukkig hebben/hadden ze Anarchiel nog, en anders Micha Kat. Lekker veilig en dicht bij huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En als je het over 'toppers' hebt @anarchiel. Hier heb je er nog één. Maar waarom zou dat aan Barra liggen?

      Verwijderen
    2. Ik vind jou ook een 'topper'.

      Verwijderen
    3. Neen, de plotterblogs hadden nooit een noodzaak en gemeengoed is het al helemaal niet, behalve in een paar achtergebleven redneck gebieden in de VS. De reden dat complotterblogs uitsterven is allereerst hun gebrek aan inhoudelijke kwaliteit en in de tweede plaats zit zeker de Nederlandse complotsfeer volkomen opgesloten in wat verhaaltjes die werkelijk niemand nog wat boeien: een moordzaak uit 1999, een gepensioneerde ambtenaar, na een jaar of veertien is iedereen ook wel uitgekeken op 9/11; dat wordt dan aangevuld met persoonlijke rancune van plotgekkies en wat random wanen.

      Gaat 'm natuurlijk nooit worden.

      En nee, mensen van linkse signatuur die zich verzetten tegen de inval in Irak vormen een heel andere groep mensen. Plottertjes hebben een andere signatuur, waar veel eerder persoonlijke rancune met jodenhaat, homohaat en misogynie vermengd wordt. Je moet niet gratis mee proberen te liften met mensen die oprecht geëngageerd zijn.

      Verwijderen
    4. Exact, en dan ben je de zionistische complotten nog vergeten. Dat, en wat jij aanhaalt, wordt zeer breed gedragen in de islamitische gemeenschap maar daar hoor ik je/jullie niet over. Jullie hebben het liever jaar in jaar uit over ene Micha Kat.

      Verwijderen
    5. Ehh sorry hoor, maar zo af en toe opinieer ik best over de Islam. Zo was ik erg overstuur over Charlie Hebdo, waarin een vriend van mijn partner om het leven kwam, die overigens over erotiek tekende en geen enkele interesse had in religie. In reactie op dit stuk werd ik zelfs uitgemaakt voor "Islamofoob". Het is zeker niet zo dat ik zo politiek-correct ben dat ik het onderwerp vermijd, of eenzijdig belicht.

      Ik ben niet zo zeer bezig met complotgekkies ook al kwamen die de laatste jaren veel bovendrijven, maar vind het vooral de moeite waard om over een groep mensen te gaan schrijven, als ze vanuit hun "idealen" de bereidheid hebben anderen te beschadigen. Dus ja, wat een Syriëganger drijft vind ik buitengewoon interessant en volg ik graag. Maar samenzweringstheorieën die alleen maar dom geleuter zijn boeien me niet, dat moeten mensen verder zelf weten. Dus als een islamgekkie islamachtige wanen heeft maar daar verder niemand leed mee berokkent vind ik het prima.

      Verwijderen
    6. Mja, geendank: complotdenken is geen gemeengoed geworden. Mensen die zich verzetten tegen welke invasie dan ook: dat zijn geen complotdenkers.
      Wat wel complotdenkers zijn hebben we in het verleden al uitgebreid uitgelegd. Ook de constatering dat we medeschuldig zijn aan de problematiek in islamitische landen, dat is geen complotdenken. Het is pas complotdenken als je roept dat wat in het middenoosten gebeurd van a tot z is uitgedacht door een geheime (bij voorkeur zionistische) elite die op die manier een wereldregering wil installeren.
      Dat radicale moslims dol zijn op zionistische complotten: klopt. Barracuda behandelt dat niet en dat moet hij verder weten. Het is zijn blog en hij bepaalt welke onderwerpen hij interessant vnidt. Ook dat hebben we al eens besproken.
      Als je mijn mening vraagt: islamisten die complotdenken zijn ook kwalijk en mogelijk zelfs gevaarlijker dan die ene 911truther die denkt dat de twin towers met mininukes zijn neergehaald.
      Wat dit alles met politiek correctheid te maken heeft weet ik niet. Ik heb geen enkele behoefte om me politiek correct te gedragen, zeker niet via een nickname op een anoniem blog.
      Maar dat heb je de afgelopen dagen zelf wel ondervonden.

      Verwijderen
    7. Dat jij denkt te kunnen bepalen wie wel of geen "complotdenkers" zijn getuigt van een narcistische zelfoverschatting. Het feit is dat jij mensen te pas en te onpas voor complotters uitmaakt bij gebrek aan argumenten wat voorkomt uit het feit dat jij ook niet de waarheid kent aangaande bijvoorbeeld de dood van Osama en de aanslag van 911. Daarom bevat jouw reactie geen enkele inhoud en waarde. Btw, zwaar misselijk van je dat je op het vorige draadje alsnog begon na te trappen nadat je beverig je handje had uitgestoken, die ik nog aanpakte ook met m'n naïeve kop. En baggercuda sloot direct het draadje want die voelde de bui al hangen.

      Verwijderen
    8. Het Nederlands Psychoanalytisch Genootschap zal het vast oneens zijn met de stelling dat praktiserende bergbeklimmers hooghartig zijn, oftewel estafettelopers last zouden hebben van achtervolgingswaanzin. Non info, kortom uit de klei getrokken klepkolderdiagnostiek.

      Verwijderen
    9. En types als jij last hebben van 'complotdenkers'.

      Verwijderen
    10. Loading.......3% Completed

      ■■■■□□□□□□□

      Verder kom ik niet, weet nl. niet wat een anti-complotter of complotdenker is.Zijn er ook duurzame complotters? Bestaan ercomplotzangers. Een complot is een samenzweringstheorie, hetgeen in sommige gevallen zeer schadelijk gevolgen veroorzaakt. Oplichters haken daar graag op in

      Verwijderen
    11. Tja, geendank: veel geschreeuw, weinig wol.
      Zelf heb je he took over complotdenkers en anti-complotdenkers.
      Wat een complotdenker is, is niet iets dat ik bepaal, maar wat algemeen met die term bedoeld wordt.
      complotdenken staat gewoon in de vandale.

      verder slaat je reactie vooral op jou, waarbij jij voor anderen gaat bepalen wat ze wel of niet weten.

      Tot slot heb je zelf al toegegeven dat je constatering over de waarheid van generlei waarde is, dus daar kun je ook best over ophouden..

      Verwijderen
    12. En baggercuda sloot direct het draadje

      Geweldig, dat was pas een dag of 2 later :o)

      Maar je hebt een probleem met de waarheid, zoveel heb je inmiddels wel erkend...

      Verwijderen
    13. "Ik ben niet zo zeer bezig met complotgekkies ook al kwamen die de laatste jaren veel bovendrijven, maar vind het vooral de moeite waard om over een groep mensen te gaan schrijven, als ze vanuit hun "idealen" de bereidheid hebben anderen te beschadigen."

      Zoals Soldaten? Of Politieagenten? Of Politici? Marketeers? Bankiers? Dat soort mensen zeg maar?

      Verwijderen
    14. @(sommigen) doet de waarheid pijn;

      'Geweldig, dat was pas een dag of 2 later :o)'

      En dit noem je twee dagen later:

      "truth hurts19 mei 2015 21:01
      @geendank: zoals je zelf toegeeft kun je niet aantonen dat niemand op dit blog de waarheid kent inzake de betreffende onderwerpen."

      "Barracuda19 mei 2015 21:54
      'Manmanman, de intelligentie druipt er weer vanaf ... hulde !'
      Daarom maak ik er nu een einde aan. Draadje gaat dicht."

      Het was een uur later, net voordat ik m'n reactie wilde plaatsen want ik had je ervan langs geven. En nu bewijs je WEER wat voor een doorzichtige leugenaar je bent.

      Verwijderen
    15. Lauk geprobeerd geendank, maar eenieder kan zien dat de oeverloze discussie al zo'n twee dagen bezig was en zeker 100 extra comments van alleen jou en mij opleverde voordat barracuda de stekker er uit trok..

      Maar zoals een goed complotter betaamt citeer je out-of-context zodat het in je straatje past...



      Verwijderen
    16. Je stak beverig je handje uit:

      ""truth hurts19 mei 2015 19:01
      Hoezo zou mij dat dwars zitten?
      Ik geef enkel aan dat die constatering geen enkele waarde heeft omdat je hem niet kunt aantonen, iets dat je zelf al hebt toegegeven.

      Als je wilt kunnen we het daarbij laten""

      En dat aanbod nam ik aan met het volgende:

      ""geendank19 mei 2015 19:45
      Ik heb nooit beweerd dat mijn constatering wel of geen waarde zou hebben (wat dat ook mag inhouden), ik heb enkel een constatering gedaan, that's it.

      Geen van de 'complotters' en geen van de 'anti-complotters' hier kennen de waarheid aangaande de moord op Osama en de aanslag van 911. Ik heb niet bewezen dat de mensen van de genoemde groepen de waarheid niet kennen, dat is niet te bewijzen. Jij hebt niet bewezen dat mijn constatering onjuist is, wat wel te bewijzen zou zijn, maar tot nu toe niet gebeurd is.

      En daar waren dan 207 reacties voor nodig met van alles en nog wat. Maar ja, het was wel weer leerzaam.""

      Om daarna een link die verwijst naar de psychiater voor m'n kiezen te krijgen waar jij enthousiast applaudisserend op reageerde, om daarna nog meer te gaan natrappen:

      ""truth hurts19 mei 2015 21:01
      @geendank: zoals je zelf toegeeft kun je niet aantonen dat niemand op dit blog de waarheid kent inzake de betreffende onderwerpen.

      Dus met andere woorden, je constatering heeft geen enkele waarde.

      Dat je krampachtig met allerlei omwegen er toch waarde aan wilt geven en daardoor deze discussie laat oplopen tot meer dan 200 reacties: tja, dat is geen verrassing. Al bij debacles uit het verleden met Stubblebine, The Onion en Prince bleek al dat het een halszaak voor je is.""

      En dat nadat je aanbood te stoppen, en toen sloot het draadje.

      Je bent een smerig mannetje die de waarheid aangaande de dood van Osama en die van de aanslag van 911 niet kent. Steek die maar je zak en sodemieter op, vals kreng.

      Verwijderen
    17. Oh ja baggercuda, sluit het draadje maar weer want geheid dat hij gaat reageren hierop, en ik weer daarop, etc.. of wacht tot na zijn reactie? Je kan me ook een ban geven.

      Verwijderen
    18. @geendrank
      Probeer eens een hulplijn.

      Verwijderen
    19. Heb je die kakkerlak ook weer.... het licht gaat uit en als 'n raket schiet ie onder de koelkast vandaan om in de keuken te schijten.

      En deze mensen nemen zichzelf zwaar serieus en wijzen constant naar anderen. Ongelofelijk.

      Verwijderen
    20. @Geenbank
      En dat is dus jouw waarheid?

      Verwijderen
    21. @geen: hij krijgt zijn zin niet , dus slaat hij op tilt...

      Tja, het is zijn eigen schuld, hij gaat zelf niet met open vizier de discussie in.

      Verwijderen
    22. Hij/zij lijkt bezeten van Dianetics, zoals er wel meer voorbij komen op blogs.

      Verwijderen
    23. Ja, dankzij hoogvliegers als @geendank en @patatjekapsalon kunnen we hier de boel eigenlijk wel opdoeken.
      Ik ga morgen op het Binnenhof staan met een spandoek "Weg met Demmink" en een spandoek "Osama Bin Laden for president"

      Verwijderen
    24. >> hij krijgt zijn zin niet <<

      Die begrijp ik niet, kan je uitleggen wat je daarmee bedoelt? Voor de goede orde; jij reageert, en reageerde, op mij, ik niet op jou. Jij had blijkbaar je zinnen ergens op gezet.

      Verwijderen
    25. Je krijgt je zin niet, geendank.
      Met als gevolg dat je op tilt slaat.

      simpel als wat, ook voor jou.

      Verwijderen
    26. Totdat je weer beverig aanbiedt de "discussie" te stoppen > Als je wilt kunnen we het daarbij laten < en wanneer ik dat aanbod geaccepteerd heb ga je doodleuk verder en doe je zoals gewoonlijk of je neus bloedt met dat ongelofelijke bord voor je kop. Daarmee heb je onomstotelijk aangetoond hoe vals je bent, de schaamte voorbij. En tevens is duidelijk waar jij je zinnen op gezet hebt, het gaat jou niet om de discussie maar om het laatste woord. En om voor mij onduidelijke redenen ben je zwaar geobsedeerd door mij, wanneer ik hier weer eens verschijn na jaren zit jij binnen no-time op m'n lip en haal je zaken aan van minstens vijf jaar gelden, die ik allang vergeten was maar bij jou blijkbaar op je ziel gebrand staan. Goh, wat zal jij een inhoudsloos bestaan hebben, net zoals je "discussies".

      Verwijderen
    27. @geendank:

      ga vooral door jezelf op anderen te spiegelen :o)

      Verwijderen
    28. Blijf jij maar lekker in je ontkenningsfase zitten en je eigen valsheid en tekortkomingen op anderen projecteren.

      > Als je wilt kunnen we het daarbij laten <

      En toen dat aanbod aangenomen werd ging je toch gewoon door, hoe vals kan je zijn, de schaamte voorbij, totaal geen eigenwaarde.

      Verwijderen
    29. Je verzint je eigen waarheid, geendank.
      Helaas voor je kan eenieder de discussie teruglezen en dat constateren.

      Verwijderen
  5. Ze stoppen niet allemaal, er komen ook nieuwe. Ik kreeg een mail dat grenswetenschap.nl nu fronza.nl is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fronza is niet zo erg, er zitten ook 'normale' stukjes tussen ipv dat zweefgezwalk van die aluhoedhippies

      Verwijderen
    2. Dat is dus geen nieuwe site, maar een oude in een ander jasje ;)

      Verwijderen
  6. Alsof er een markt voor opgeleukte koeienflatsen zou bestaan , het is niks en gaat ook nooit wat worden. Het stinkt een uur in de wind, je verliest al je intimi, je geld, adverteerders kijken je raar aan, en fetejistische imago kleeft als shit. Maar het mag allemaal in dit mooie land.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. YES!!! Eindelijk schot in de zaak! Next: Niburu.com/Ninefornews.nl/Vitalifeiten.nl/Worldunity.net en last but not least dat baggerblogje van Anton Teuben...

    Maar het begin is er!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. off topic

    Dankbaar fantaseert nu, dat hij Demmink bij de ballen heeft. Iets met fietsbanden of zo.
    Demmink zelf zit aan zijn dagelijkse cappuccino con latte op de Piazza San Marco, en heeft nog nooit van Dankbaar gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij zal heus wel over Dankbaar hebben gehoord, maar zit nu onverstoorbaar aan de prosecco neem ik aan. Dankbaar zelf vraagt aan zijn lezers of het mogelijk is, het boek thuis bij Dankbaar af te halen. Het scheelt n.l. in de verzendkosten.
    Yep, ja dan heb je echt iets bij de ballen. Alleen het probleem is dat Wim nog geen deuk in een pakkie boter slaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL.
      Hij is zijn zolder aan het uitmesten.
      Als je het boek bij hem thuis ophaalt, krijg je er een winkeldochter ter waarde van 20$ bij cadeau: http://www.jfkmurdersolved.com/buy1.htm

      Verwijderen
    2. Krijgt ie dus wel mooi tienduizend mensen over de vloer. Het wordt druk in Overveen. Moet ie daar geen vergunning voor aanvragen?
      ^^

      Overigens: als ie het gewoon bij 100 pagina's had gehouden had het door de brievenbus gepast. Maar ja, met zoooooveel bewijzen voor een cover up heb je die 500 pagina's wel nodig. ;)

      Verwijderen
    3. Ze gaan als warme broodjes de deur uit, de boeken van Wim. In rijen staan ze voor de deur in Aerdenhout. Althans daar droomt Wim over, maar hij kan het niet aan de straatstenen slijten zelfs met de winkeldochters erbij.

      Natuurlijk is zoals bij de complotterds gewoon om justitie de schuld te geven, corrupt en zo. Intussen heeft Mauritz ondanks zijn stoere praat, ook nada verkocht. Micha blijft in Dublin, Ben v/d Brink in de petoet en Dankbaar heeft flink in moeten leveren, omdat hij met Mauritz in zee ging.
      En toch dan nog opscheppen dat je Demmink bij de ballen hebt.

      Misschien moeten Kat, Dankbaar, Mauritz en consorten zich maar opgeven bij Utupia, kunnen ze hun wanen kwijt, boek verkoopt en zelfs ik ga dan voor de t.v. zitten.

      Verwijderen


    4. Ach, Wim heeft ongeveer 10 Jehova getuigen die onmiddellijk zijn boekje kopen als hij een komma heeft veranderd.

      Verwijderen
    5. Met die 10 win je echt de oorlog. *not*.

      Verwijderen
    6. Als je de recente -van rap oplopende frustraties uitpuilende- (re)acties van de steeds zwaarder overspannen wordende Dankbaar ziet/leest dan zit hij volgens mij niet ver meer van het punt dat hij óf het 8 uur journaal ala Tarik Z. gaat proberen te gijzelen óf bij DWDD óf bij Pauw vanuit het publiek om aandacht gaat zitten schreeuwen.
      Wat een volslagen idioot is die kerel. Daar wil je toch niet mee onder 1 dak wonen?

      Verwijderen
    7. Dankbaar verwijst naar de 2 van Putten, dus is dit volgens de speurneus impliciet dat de bekentenis van Jasper S. ook is afgedwongen. En/of bestaat dus niet, alsof een bekentenis vrij van leugens moet zijn. Hij kan toch de mededader zijn die verdere evt. (eer)wraak wil vermijden?

      Verwijderen
    8. In de wondere wereld van de complotterd is alles mogelijk. Het valt me nog mee dat hij Lucia de Berk en Kees Borsboom er niet heeft bij gehaald. Zeker justitie valt best wat te verwijten, maar de zaak Vaatstra heeft veel geld, veel personeel en veel hoofdbrekens bij justitie bezorgd.

      Verwijderen
    9. Het valt me nog mee dat hij Lucia de Berk en Kees Borsboom er niet heeft bij gehaald.

      "Wij hoeven niet in herinnering te roepen de cases als De Puttense Moordzaak, Lucia de Berk, Ina Post, en de aanvankelijk veroordeelde in de Schiedammer Parkmoord, waarvoor in alle gevallen lange tijd een juridische waarheid gold doch waarvan de werkelijke waarheid thans geheel anders is gebleken."

      Verwijderen
    10. "We hoeven maar te denken aan Cees Borsboom van de Schiedammer Parkmoord, of Ina Post, Lucia de Berk, de Twee van Putten, en zo kan ik nog wel even doorgaan."

      En zo kan je inderdaad nog wel even doorgaan met wat geGoogle

      Verwijderen
    11. De halve waarheid is soms erger dan de hele leugen lijkt hier het geval. Dankbaar zou uit respect voor Marianne een korte biografie incl. haar toenmalig gezinssituatie op zijn site kunnen plaatsen. Al is het maar om de oeverloze complexe opsomming te onderbreken. Marianne een meisje dat niet wist hoe ze veilig thuis moest komen.

      Verwijderen
    12. Hoe is het eigenlijk met mevrouw Wimp ?

      Kzou helemaal koekiewaus worden zo'n geobsedeerde frusti ...

      Verwijderen
    13. Die is momenteel verdiept in een zeer exclusief boekwerk, en heeft nog vele uren aan filmpjes te verwerken. Tis in de uitverkoop.

      Verwijderen
    14. En Hans Mauritz? Die heeft de presentatie van zijn liefdesverklaring aan Peter R, die eind deze maand zou plaatsvinden, zojuist weer eens uitgesteld. Je verwacht het niet...

      Verwijderen
    15. inderdaad Peter,
      Hij heeft er niet eens een nieuw nieuwsitem aan gewijd, maar in zijn oude nieuwsitem hierover de datum aangepast.

      Totaalloser.

      Verwijderen
  10. Het podium van wie is de grootste en meest gestoorde idioot van NL is dan wel onbedreigd permanent bezet door Johan Oldenkamp, Micha Kat en Wim Dankbaar maar er is momenteel een bikkelharde strijd tussen Kat en Dankbaar gaande wie er op de hoogste trede mag staan.
    Ze gaan werkelijk helemaal door het lint die 2. Is het zware psychose seizoen begonnen ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankbaar gaat inderdaad niet goed nu.
      Het punt is gekomen dat het bij Dankbaar niet bij woorden blijft, maar dat ie ook een daad /daden gaat stellen. Dan denk ik bij Dankbaar niet meteen aan het ergste, maar bijvoorbeeld aan:

      -1- Graffiti spuiten op de voordeur van een (oud-)politicus;
      -2- Toenmalige getuigen hinderlijk volgen;
      -3- Bij openbare gelegenheden (bijv de Parade?) met een sandwichbord de boek aan de man brengen.

      Hij moet wel. Het enige "podium" wat ie heeft is zijn RIK. En wat ie daar schrijft genereert niet of nauwelijks spin in andere media.

      Inmiddels heeft ie iedere ""hoofdrolspeler"" van destijds al (hinderlijk) gemaild. Tussen dubbele haakjes uiteraard, Demmink is geen hoofdrolspeler.

      Peter R / Demmink die kunnen wel tegen een stootje en zullen hooguit meesmuilend lachen als Dankbaar met een sandwichbord en een roeptoeter heen en weer loopt voor hun huis om zijn boek aan te prijzen.

      Het wordt wat anders als ie bijvoorbeeld probeert om in contact te komen met familie van Jasper, terwijl dit niet gewaardeerd wordt. Ooit heeft ie de identiteit van de dochter van Jasper S. onthuld. Zo laag bij de grond. Dat zie ik hem zo weer doen, als het met de publiciteit niet snel genoeg gaat....

      Verwijderen
    2. @Mark,

      dat punt is nog niet gekomen en dat komt ook niet.

      Er komt wel een soort moment, dat de markt verzadigd is, zeg maar bij pakweg duizend boeken, en de verkoop zo'n beetje stagneert. Wim zal om te beginnen nog een hele poos voor zichzelf ontkennen, dat het boek niet loopt.

      Daarna doet hij gewoon niets, net als met zijn Kennedy-boeken.
      Het gratis uitdelen in Oudwoude destijds was een uitje, georganiseerd door de familie Mauritz.

      Wat Wim wel blijft doen, is het doodmartelen van Maaike, en ook het gezin van Jasper S. zal het nog flink voor de kiezen gaan krijgen.

      Op straat rond gaan lopen zie ik hem niet (meer) doen; hij weet, dat hij door 9 van de 10 mensen voor gek wordt versleten, en dat is niet goed voor zijn Ego.

      Verwijderen
    3. Blijft wel raar hoe mensen vast zitten in hun eigen waanzin en niet doorhebben wat de hun omgeving aan doen.

      Verwijderen
    4. @truth,

      in het geval van Dankbaar dient het zogenaamd een Hoger Doel: het redden van de rechtsstaat of zoiets. Dan moet/mag je nou eenmaal slachtoffers maken.
      Al blijft het wat mij betreft de vraag, wat er eerder was, het hogere doel, od Dankbaars obsessie voor het treiteren van vrouwen, die niets terug kunnen doen.

      Verwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen