maandag 9 november 2009

Dode bomen


Wat zijn de populistische alternatieve media toch ingenomen met zichzelf. Laatdunkend laat men zich uit over de main stream en dode bomen-media, die ons natuurlijk permanent aan 'voorliegen' zijn. Vrijdenkers zijn het die onafhankelijk van iedere 'overheidsinvloed' de 'waarheid' openbaren via het medium van vandaag: De elektronische Welle. Maar hoe voorspelbaar is hun woordgebruik. Nagenoeg iedere autoriteit is een 'crimineel', 'misdadiger' of ''fraudeur'. Het volk wordt aan de lopende band 'voorgelogen'. Politieke partijen (vooral linkse) 'ondermijnen' de rechtstaat. Menig onderzoek is 'flut', en alles gaat 'ten onder' of 'stort in'. Dat het effect van dit soort anabole steroïden-taal sneller uitwerkt dan een erectie in een vrieshuis schijnt het gros van dit soort bloggers te ontgaan.

In tegendeel: Tenenkrommende brabbelproza dat door een schoolkrant nog geweigerd zou worden, krijgt ruim baan op internet. Daar heet het RIVM na het incident met drie overleden baby's onder het Reichsvaccinations-Programm (want vergelijkingen met Nazi Duitsland doen het altijd goed bij de achterban) natuurlijk weer 'Rijks Instituut voor Mentaal zwak begaafden'. "Blijkbaar zijn de statistische bureaucraten van mening, dat 5 tot 10 sterfgevallen per jaar ‘normaal’ zijn; het zou me niet verbazen als ze dat door 12 delen zodat de limiet voor sterfgevallen op 0.42 tot 0.84 per maand of zo komt te liggen. Makkelijk om een alarmniveau op hun PC in te kunnen stellen, ja toch?" De auteur kan gelukkig nog rekenen, maar voor de bijvoeglijk naamwoorden is een herscholing op zijn plaats.

Trouwens, bij Het Vrije Volk zagen ze al even scheve planken: "De fraudeurs van de NOS flikken het opnieuw. Al eerder verdoezelden zij de islamitische motieven achter een jihadistische dreig-dvd en de aanslagen in Mumbai. Nu is het voor de derde keer raak." Schijnt dat de NOS het woord 'islamitisch' niet meer durft te gebruiken, een van de gebruikelijke hersenschimmen van Duns en zijn mannen. "De NOS beloont (...) strijdmakker Hasan dan ook door zijn terreurdaad lekker laag te prioriteren, zodat er zo min mogelijk verontwaardiging over kan ontstaan. Het item verschijnt dus pas na het Dronrijpse salpeterwolkje, na het militaire knokpartijtje in Brabant, na de corrupte Rochdale-directeur en - last but not least - na de gestegen CO2-uitstoot van Nederlandse vakantiegangers. Kotst u even mee?" Vrije Volkers kotsen wat af, en vragen zich geen moment af of wij wel mee willen kotsen.

Soms zijn Vrije Volkers absoluut niet meer te volgen. Wellicht omdat alle kabels die voor nog voor enige coherentie zorgen tijdelijk zijn afgekoppeld. Onder de kop Waarom de TROS mocht blijven (in het publieke omroepbestel) volgt een link naar een satirisch filmpje over de TROSLim. Wat nu? Heeft Jaap Jongbloed soms een baard aangemeten of heet Ron Boszhard tegenwoordig Achmed? Is Lucille Werner (Mos)Limgo gaan presenteren? Of is dit een zomaar een lollig Vrije Volk bruggetje naar zomaar een lollig Vrije Volk filmpje over moslims, waarvan Vrije Volkers zeven soorten.... (maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes).

48 opmerkingen:

  1. Maar op het moment dat de "MSM" ineens iets verkondigt wat in bepaalde ogen wel klopt dan kunnen ze niet meer stuk en lijken alle oude bezwaren ineens verdwenen. Dan zijn ze niet meer gecontroleerd door Rockefeller enzovoort.

    Heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier staat nog een aardig artikel over iemand die beweert dat CBS samen met de Amerikaanse overheid propaganda verspreidt t.b.v. politieke doeleinden.

    Aangezien dat soort zaken volgens de Barracuda-doctrine onmogelijk zijn, en mensen die dit beweren per definitie 'complotdenkers' zijn, is het misschien een aardig artikel om op in te gaan ?

    Verhaal over stroomhackers is propaganda
    http://www.security.nl/artikel/31398/1/%22Verhaal_over_stroomhackers_is_propaganda%22.html

    Kunnen we vanmiddag op Barracuda lezen waarom Robert Graham van Errata Security een 'complotdenker' is ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunnen we vanmiddag op Barracuda lezen waarom Robert Graham van Errata Security een 'complotdenker' is ?.

    nou, begin jij maar met uitleggen waarom hij volgens jou een complotdenker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Let op de formulering: iemand die beweert..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Fredje :

    "Let op de formulering: iemand die beweert.."

    Nou, ga daar eens verder op in. Waarom moeten we letten op mijn formulering ?

    @ Truth Hurts :

    "nou, begin jij maar met uitleggen waarom hij volgens jou een complotdenker is."

    Jullie zijn degenen die iedereen die beweert dat sommige media verhalen mogelijk propaganda zijn direkt als complotdenker bestempelen, dus vandaar dat ik deze vraag juist hier aan jullie stel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar heb je shape shifter cq reptiel TRUT HUT weer met zijn "hoogintelligente" vraag die nu echt zwaar afgezaagd en sleets is, maar gewoon nog een keer;

    Jullie = aangesproken personen of aangesproken personen en een ander of anderen.

    Anoniem, ik praat nu misschien voor mijn beurt maar die trut hut is niet goed bij zijn hoofd, iedere keer komt hij weer met die onzin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie zijn degenen die iedereen die beweert dat sommige media verhalen mogelijk propaganda zijn direkt als complotdenker bestempelen.

    mja, dat verzin je te pletter.
    ik zie in het artikel waarnaar gelinkt wordt geen enkele reden waarom de beste man een complotdenker zou moeten zijn.

    Verder begin je paranoia te worden door te denken dat ik achter elk anoniempje dat jij niet bent schuil ga...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waarom moeten we letten op mijn formulering ?.

    het gaat (volgens jij formulering) om speculatie..


    Tja, in een andere discussie ga je vel tekeer tegen mogelijke speculatie in de media, en nu keur je het goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zit tegen de verkeerde te lullen trut hut, ik zeg niet voor niets tegen anoniem dat ik misschien voor mijn beurt praat, en dan ga jij zeggen dat ik paranoia wordt en dat ik denk dat jij achter ieder anoniempje schuil gaat ????

    WHOEHOEHAHAhahahahahahahahahahahahahahaha.........

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "Verder begin je paranoia te worden door te denken dat ik achter elk anoniempje dat jij niet bent schuil ga..."

    Geen idee hoe je daar bijkomt.

    "mja, dat verzin je te pletter.
    ik zie in het artikel waarnaar gelinkt wordt geen enkele reden waarom de beste man een complotdenker zou moeten zijn."

    Dat verzin ik te pletter ?

    Lachwekkende opmerking, immers zijn er tientallen artikelen verschenen op dit blog en voorganger 9/11 complotdenkers waarbij dergelijke suggesties direkt belachelijk werden gemaakt.

    Vandaar dat ik vraag of Barracuda bereid is om ook op dit artikel dieper in te gaan, waarin weer eens iemand beweert dat media & ambtenaren zich schuldig maken aan het verspreiden van propaganda.

    Is dit vraag zo vreemd op Barracuda ? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. immers zijn er tientallen artikelen verschenen op dit blog en voorganger 9/11 complotdenkers waarbij dergelijke suggesties direkt belachelijk werden gemaakt..


    tientallen maar liefst.

    Tja, dan kun je vast met een voorbeeld komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik denk dat jij achter ieder anoniempje schuil gaat ???? .

    nee, dat is jouw zwartwit-redenatie..

    ik snap best dat het allemaal moeilijk voor je is...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk, shape shifter cq reptiel TRUT HUT weer zwaar in de bocht, een mooier voorbeeld kan je niet hebben, wat een dwaas.

    Hoeveel persoonlijkheden heb jij wel niet ??

    Maar het heeft ook voordelen voor trut hut want een schizofreen is nooit alleen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat CBS artikel gaat nergens over, gewoon weer iemand die zonder veel onderbouwing iets roept.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En wat doe jij dan Jos, waar is jouw onderbouwing ?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @ Truth Hurts :

    Ik zal volgende keer wel een artikel over zo'n onderwerp op Zaplog schrijven, en dan netjes wachten op het hit-piece van Barracuda.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het onvoorwaardelijk vertrouwen in de overheden en de autoriteiten staat gelijk aan het onvoorwaardelijk vertrouwen in bv de kerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het lukt jullie nooit om bij de stukjes van Billy te blijven hè?

    Altijd weer ruzie om de details in elkaars reacties, en vervolgens kilometers ver afzinken van het onderwerp.

    Ach, zal wel een indicatie geven van de intelligentie van de sprekers.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. "En wat doe jij dan Jos, waar is jouw onderbouwing ?"

    Waar is de onderbouwing van die man, anoniem? Laten we daar eens mee beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zal volgende keer wel een artikel over zo'n onderwerp op Zaplog schrijven, en dan netjes wachten op het hit-piece van Barracuda..

    goed idee.
    Zorg er voor dat er voldoende onzin in staat om opgemerkt te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Was het maar zo dat jij onzin opmerkt want dan had je je hand in eigen boezem gestoken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voor een complotdenker is alles wat zijn theorie tegenspreekt onzin, dus dat jij vindt dat ik onzin uitkraam zie ik juist als een compliment.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd, alleen ik ben geen complotdenker.

    Daar maak je toch een hele grote denkfout.

    En ik vind het prima dat je me van iets beschuldigt of voor iets uitmaakt maar dan moet je het wel bewijzen en/of aannemelijk maken, kan je het niet bewijzen en/of je hebt geen goede argumenten, dan heb je geen zaak en dan wuif ik het weg als onnozel geblaat in de ruimte .. hahaha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat je een complotdenker bent is al meerdere malen hier aangetoond.
    Dat hoef ik niet nogmaals te herhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is nog nooit aangetoond, je bent weer eens aan het liegen shape shifter cq reptiel TRUT HUT.

    Het is namelijk niet aan te tonen want ik ben geen complotdenker, ik zie niet in alles een complot, dat was laatst in een "discussie" duidelijk, sterker nog ik zag er geen complot in maar jij wel .. hahahahaha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wederom ben je aan het zwartwit-denken.

    Dat is ook zo'n eigenschap die je veel bij complotdenkers ziet...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een typische reactie van shape shifter cq reptiel TRUT HUT als hij weet dat hij kompleet uitgeluld is.

    En hoe komt het dat shape shifter cq reptiel TRUT HUT iedere keer uitgeluld is, heel simpel, omdat hij vastgeroest zit in z'n zwart-wit stramien, hij mist de geestelijke flexibiliteit (en dan druk ik me netjes uit) om de discussie aan te gaan met zijn jongere en een stuk intelligentere 'opponenten' .. whoehoehahahaha ..

    Heb je je kunstgebit wel in ouwe, het is niet best voor je keybord als je daarop kwijlt.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hmm, hier verlies je je geduld ook al..

    Dat kan nog leuk worden.
    Vorige keer bleef je zowaar bijna een week weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heb je je kunstgebit wel in ouwe, het is niet best voor je keybord als je daarop kwijlt..

    hmm, nu ook al bejaarden beledigen...

    triest.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dus je geeft toe dat je bejaard bent !!!!


    WHOEHOEHAHAHAHahahahahahahahahahaha.....

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dus je geeft toe dat je bejaard bent !!!!


    WHOEHOEHAHAHAHahahahahahahahahahah
    .

    Tja, we wisten al dat je antisemitisch en homofoob was, en nu blijkt maar weer dat je ook geen respect hebt voor ouderen in de samenleving...
    Waar zal het eindigen...

    Ik hoop dat je moeder trots op je is.
    Of je oma dat is zal ik maar niet vragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Denk jij nou echt dat ik respect heb voor een criminele of gestoorde bejaarde ??

    Laat me niet lachen dwaas.

    En jij zegt dat ik een anti-semiet ben, mijn moeder was een jodin, en jij bent degene die beweert dat de Nazi's niet de badguys waren, en dat het normaal is dat Von Braun voor de VS aan de slag kon en ook nog een keer een gevierd persoon kon zijn, dat "nunaceerde" jij allemaal wel effetjes, netzo goed als dat je de Nazi's met hand en tand verdedigde, ze zouden volgens jou de Rijksdag niet op hun geweten hebben, jij durft je handen voor de Nazi's in het vuur te steken.

    Het feit dat je met anti-semiet komt geeft blijk van hoe jij in elkaar steekt, maar het maakt me niet uit want ik weet wie het zegt, ik lach je recht uit in je porum, low life !!!!

    En ik ben geen homofoob, 'valsenicht' is gewoon een uitdruking om iemand wat duidelijk te maken, netzoals dat wanneer je iemand een klootzak noemt je het niet over die zak tussen de benen hebt, netzogoed als dat demoniseren niets met demonen te maken heeft.

    Maar goed, van iemand die tig keer vraagt 'wie is jullie ?' kan je niet te veel verwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Denk jij nou echt dat ik respect heb voor een criminele of gestoorde bejaarde ??.

    ik zie niet in waarom je voor hen een uitzondering zou maken..

    En jij zegt dat ik een anti-semiet ben, mijn moeder was een jodin.

    klopt, en dat beweerde je destijds ook toen ik opmerkte dat je je antisemitisch uitgelaten hebt.
    Met andere woorden, je moeder joods noemen is gewoon een excuus om te verhullen dat je een hekel hebt aan joden...

    en jij bent degene die beweert dat de Nazi's niet de badguys waren.

    Nope, dat komt enerzijds doordat je alleen in zwartwit kunt denken en anderzijds doordat je alles in versimpelde vorm voorgeschoteld moet krijgen.
    In alle andere gevallen begrijp je er niks meer van, probeer je het te versimpelen door het zwartwit te maken en kom je tot van die vreemde conclusies zoals hierboven..


    En ik ben geen homofoob.

    je uitleg doet anders vermoeden:

    'valsenicht' is gewoon een uitdruking om iemand wat duidelijk te maken.

    Nee, valse nicht is een scheldwoord jegens homo's.

    Net zoals vuile homo, vieze turk, kutmarrokaan, nikker, etc. etc.
    Als je echt van joodse afkomst was geweest, dan had je dat wel begrepen...

    En daarmee wordt maar weer pijnlijk duidelijk hoever je gaat in je leugens....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Maar goed, van iemand die tig keer vraagt 'wie is jullie ?' kan je niet te veel verwachten..

    Grappig, een paar dagen geleden gaf je nog toe dat ik niet de enige ben die hier die vraag heeft gesteld...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dus als bv een figuur zoals Hitler of Holleeder bejaard zijn dan heb je opeens respect voor ze ?


    Waarom ben ik volgens jou een anti-semiet ?

    En niets gaat jou te ver he, ik zou zeggen dat mijn moder een jodin was - ze leeft niet meer - om te verhullen dan ik een hekel aan joden heb ????
    Waaruit blijkt dat ik een hekel aan joden heb ????

    Jij gaat echt heel ver, maar dat maakt mij niet uit want ik weet wie het zegt, maar ik hoop wel dat Barracuda meeleest want ik ben wel benieuwd hoever hij jou laat gaan.

    Jij verdedigede de Nazi's met hand en tand, of het nou over Von Braun gaat of over de Rijksdag, jij steekt voor de Nazi's je handen in het vuur.

    Enniewee, vertel waaruit blijkt dat ik een hekel aan joden zou hebben, vuile vieze tering Crypto-Nazi dat je bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Waaruit blijkt dat ik een hekel aan joden heb ????.

    Uit een eerdere discussie.

    Verder valt het me op dat je zegt dat je moeder jodin was, maar dat je niet zegt dat je zelf een joodse achtergrond hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jij verdedigede de Nazi's met hand en tand, of het nou over Von Braun gaat of over de Rijksdag, jij steekt voor de Nazi's je handen in het vuur.

    nope, dat maak jij ervan.

    als ik stel dat ik geen aanwijzing zie dat de nazi's de rijksdag hebben aangestoken, dan wil dat niet zeggen dat ik de nazi's verdedig.

    je moet eens proberen om niet in zwartwit te denken en niet telkens alles in 2 kampen proberen te verdelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Als mijn moeder een jodin is dan heb ik vanzelf een joodse achtergrond.

    precies mijn punt..

    Verder ga ik je gescheld hier niet herhalen, je weet zelf we waar ik het over heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gaat weer niet goed met deze discussie, dus weggejorist.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik stel wel even een afkoelperiode in....

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ieder topic wordt binnen de kortste keren weggekaapt en gaat dan alleen nog maar over het geruzie tussen anoniem en Truth.

    De lol is er nu wel vanaf. Ik hoop dat Truth de wijste is en niet meer zal reageren op anoniem.
    Anoniem komt hier alleen maar om ruzie te zoeken en te schelden.
    We weten het nu wel. Niet meer reageren op anoniem is de ergste straf voor hem. Dus laat hem maar aan zijn lot over.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Nee Curve, ik weet dat je het opneemt voor je mede sectelid maar hij is de bloedzuiger die iedere discussie onmogelijk maakt door bv te beginnen met 'wie is jullie ?', en dat tig keer, en dat gaat maar door op die manier.

    Nu ben ik weer een anti-semiet maar er wordt niet verteld waarom.

    Iedereen die hier reageert maar het niet voor 100% met jullie eens is wordt direct uitgemaakt voor een complotdenker, die wordt direct in een hoekje getrapt en niet meer als een volwaardige discussie partner gezien, door jullie, maar jullie hebben ook niet de intentie om te discussieren !!!!

    Zo begint het dus, als daar eens wat aan verandert dan ben je al een heel eind op de goede weg, maar jullie willen geen discussie.
    Dan moeten jullie onderling een blog beginnen en er geen ruchtbaarheid aan geven zodat jullie lekker onder elkaar kunnen afgeven op de "complotdenkers", en god mag weten wie dat zijn.

    En Curve, ik zal aan je wens gehoor geven, ik laat me hier niet meer zien, het is zonde van de tijd en energie, ik had er al veel eerder mee moeten kappen maar ik heb ondertussen zo een grondige hekel aan die shape shifter cq reptiel trut hut gekregen dat ik de drang niet kon onderdrukken om hem duidelijk te maken wat ik van hem vind, hij is levensgevaarlijk, hij is een wezel.

    En geef me voor de zekerheid een ban Baggercuda, dan kan ik ook niet in de verleiding komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. En zo keert de rust weer terug hier.

    Waar komt de term 'weggejorist' eigenlijk vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen