woensdag 25 november 2009

Looney left


De KLM had een primeurtje. Voor het eerst in de geschiedenis heeft een passagiersvliegtuig, mét passagiers aan boord, een vlucht gemaakt op biokerosine. Een demonstratie was het, meer niet, maar geen onbelangrijke: per slot van rekening dienen er alternatieven gezocht te worden voor de brandstoffen die we nu hebben. Milieudefensie is overigens nu al van mening van een dergelijk initiatief de luchtvaart niet duurzaam maakt. "Het energiegebruik en de klimaatimpact van vliegen blijven onverantwoord hoog. De beschikbaarheid en de prijs van plantaardige brandstoffen blijven problematisch."

Zelfs als KLM al naar biokerosine kijkt, zijn ze bij het Vrije Volk klaarwakker. Dan is er immers weer volop aanleiding om in te hakken op de Looney Left. Het zijn het soort stukjes dat je alleen bij het Vrije Volk tegenkomt: geschreven door figuren die hun voornaam niet willen gebruiken ("Mijn naam is H. Numan, wat vindt u van mijn decorum?), gespeend van enige nuance, met d- en t-fouten en curieuze gedachtenkronkels.

Zo suggereer je dat milieuvriendelijke hybride auto's niet kunnen, omdat er lithium batterijen in zitten en de totale wereldproductie 27.400 ton bedraagt (heerlijke Google logica, de economisch winbare reserves bedragen 4,1 miljoen ton). En dat de gloeilamp dankzij groen linkse druk en wat handig gelobby van Philips is VERBOTEN. Waarna nog enkele onjuistheden over LED lampen volgen, want waarom zou je je verdiepen in de materie?

Nee, het is allemaal de schuld van de "bekende worteltjes knabbelaar de vegan streaker die zich regelmatig (...) schuldig maakt aan verstoring van de openbare orde, lokaalvredebreuk, bedreiging, chantage, gekwalificeerde diefstal en mogelijk erger. Die dappere strijder voor cavia en konijn heeft zelf geen dag van zijn leven gewerkt. Hoeft niet, want hij krijgt toch wel een uitkering. Werken? Dat boeit hem niet zo". Vanuit het kraakpand onder het genot van een stevige blow is de hele wereld een roze wolk. "Kernenergie? Nee, dat nooit! Olie? Geen optie! Kolen dan? Dat helemaal niet! Wat blijft er dan over? Ze nemen nog een stevige hijs en komen dan met hun doodgeschopte en inmiddels half verrotte paarden aanzeulen: windmolens, zonne-energie, getijden centrales en kernfusie. Kernfusie wordt pro forma aangedragen omdat zelfs groene gekken weten dat dit de eerstkomende 50 jaar toch niet haalbaar is".

Het ergste is volgens H Numan niet dat er naar dit soort rampzalige gekken geluisterd wordt, maar dat ze serieus genomen worden. Ook de KLM trapt er in, terwijl straks de helft van de mensheid loopt honger te lijden omdat de planten voor het vliegverkeer gebruikt moet worden. Pardon? De KLM vloog op brandstof uit huttentutzaadjes. Niet echt een lekkernij.

Nou mag heer Numan (Hans? Harry?) best inhakken op links, maar zijn stukje is zo hypocriet als de pip. Numan houdt de linkse rakkers voor dat ze energetisch verkeerde keuzen maken, dat de elektrische auto niet echt een alternatief is, en biobrandstof ook niet. Maar wat dan wel, Numan? Daar hoor je hem niet over. Want Numan kan het milieu niks schelen. Hij wil alleen niet geconfronteerd worden met de denkbeelden van links. De windmolen is in zijn ogen slechts een totempaal van de looney left. En die wil Numan niet zien als hij met zijn dikke auto over 's lands wegen scheurt.

69 opmerkingen:

  1. OMFG dit is wel weer heel dom. Lees je toch eens een keer in man. Wat is het doel van deze stukjes? Domheid nog nog meer domheid bestrijden?

    "omdat de planten voor het vliegverkeer gebruikt moet worden. Pardon? De KLM vloog op brandstof uit huttentutzaadjes. Niet echt een lekkernij."

    Het gaat ten koste van kostbare landbouwgrond.

    "Zo suggereer je dat milieuvriendelijke hybride auto's niet kunnen, omdat er lithium batterijen in zitten en de totale wereldproductie 27.400 ton bedraagt"

    De cradle-2-grave belasting op het milieu, bv. gerekend in BTU's los van zo'n hybride hoger. En het afvalprobleem groter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet echt wakker weer, he anoniem?
    Ik bestrijd de argumenten van deze Vrije Volker. Ik zeg nergens dat biokerosine de ultieme oplossing is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem heeft vannacht niet geslapen van de stress, vandaar 8-)

    Zouden die gasten van het Vrije Volk nog wel iets constructiefs kunnen bedenken, of zijn ze altijd alleen maar boos en overal tegen?

    Voor de KLM is het natuurlijk tevens een goede PR stunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "De cradle-2-grave belasting op het milieu, bv. gerekend in BTU's los van zo'n hybride hoger. En het afvalprobleem groter."

    Brabbeltaal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "En die wil Numan niet zien als hij met zijn dikke auto over 's lands wegen scheurt."

    Ik denk het niet. Iemand die met deze mate van wanorde en slechte formulering zijn frustraties uitspuit zal nog wel niet heel veel bereikt hebben. Misschien heeft hij het gevoel dat hij zonder al die 'dure linkse hobbyprojecten' wel een dikke dure bak had kunnen rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "Die dappere strijder voor cavia en konijn heeft zelf geen dag van zijn leven gewerkt. Hoeft niet, want hij krijgt toch wel een uitkering. Werken? Dat boeit hem niet zo""
    Ik ben erg benieuwd hoe dhr./mevr. zo zeker denkt te weten wat hij/zij hier zo stellig beweerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, op zich heeft de Vrije Volker wel gelijk dat de huidige productie van biobrandstof ten koste gaat van de voedselproductie.
    Een van de redenen waarom de voedelprijzen de laatste jaren gestegen zijn en er in ontwikkelingslanden een voedselschaarste heerst is het feit dat landbouwgrond dat eerst werd gebruikt voor het verbouwen van voedsel nu gebruikt wordt voor het verbouwen van biobrandstof.

    Dat maakt overigens niet dat biobrandstof an sich slecht is: je kunt bijv. ook biobrandstof winnen uit plankton.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben erg benieuwd hoe dhr./mevr. zo zeker denkt te weten wat hij/zij hier zo stellig beweerd..

    Volgens de Volkskrant klopt het:

    “Het gaat om Peter Janssen, een 22-jarige hardloper die geen werk heeft. ‘Ik ben tegen het kapitalisme.’

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "Nou, op zich heeft de Vrije Volker wel gelijk dat de huidige productie van biobrandstof ten koste gaat van de voedselproductie."

    Ja dat geloof ik ook wel, biobrandstof lijkt me geen zinvolle aanvulling laat staan alternatief op normale brandstof. Er moet toch echt iets werkbaars en iets anders verzonnen worden om een naderende energiecrisis te voorkomen.
    En die Vegan Streaker is ook wel een beetje zielige prutser. Maar diezelfde argumenten uit een andere mond (dan Vrije Volker) had ik makkelijker geaccepteerd.
    Ik irriteer me namelijk behoorlijk aan die misdeelde, verongelijkte toon die steeds wordt aangeslagen door Vrije Volkers en Wilderianen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. " Zouden die gasten van het Vrijevolk nog wel iets constructiefs kunnen bedenken ?"

    Precies, kunnen jullie niet een keer iets constructiefs bedenken, of kunnen jullie alleen maar zieken cq afzeiken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar loop ik dan het vrije volk af te zeiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voel je je aangesproken ?

    Vreemd, want ik reageerde op een reactie van ene @Rheingold.

    Hahahahahahahahaaaaaa......

    Jahaa, daar sta je dan met al je demobandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voel je je aangesproken ?.

    Tja, ik had ook eerst deze vraag kunnen stellen:

    kunnen jullie niet een keer iets constructiefs bedenken, of kunnen jullie alleen maar zieken cq afzeiken ?.

    Wie is 'jullie'?

    Maar als ik dat doe sla je volledig op tilt.
    (Overigens vinden anderen dat kennelijk zo vermakelijk dat ze die vraag ook aan je zijn begonnen te stellen 8-)


    "Vreemd, want ik reageerde op een reactie van ene @Rheingold."

    Ah, en dat was ik dus niet dit keer?

    Ennieweey, je hebt het over 'jullie', dus doel je op meerdere personen in deze discussie.

    Maar kennelijk was het niet aan mij gericht, en vind je dus dat ik wel constructief heb gereageerd in deze discussie :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jahaa je raakt nu weer zwaar in de stress als een stresskipje zijnde met de bekende woordenwaterval want hoe ga jij je hier nu weer uitlullen, daar ga je weer duizenden woorden en tig dagen aan besteden want er moeten nu snel rookgordijnen opgetrokken worden want dat foutje was niet bedoeling.

    Je kan lullen wat wilt, je kan je weer in allerlei bochten gaan wringen, je kan weer list en bedrog toepassen maar het heeft allemaal geen zin want ik kijk dwars door je heen, en dat komt niet omdat ik een bijzondere gave heb maar omdat jij te doorzichtig bent.

    Als ik het tegen jou over 'jullie' heb dan begrijp je zogenaamd nooit over wie ik het heb, en nu ik het tegen ene @Rheingold over 'jullie' heb en hem citeer kom jij opeens tevoorschijn met 'waar loop ik het Vrije volk dan af te zeiken ?'.

    Als jij het Vrije volk niet loopt af te zeiken en ik heb het niet tegen jou en ik citeer jou niet, hoe kan het dan dat jij je opeens aangesproken voelt ?!!!

    Je moet een keer kappen met je list en bedrog want je bent te stom om voor de duvel te dansen, zielig figuur dat je bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ander 'nieuws':

    Mischa Kat wordt waarschijnlijk voor de rechter gedaagd vanwege het bekladden het 'Nederlandse Hoofdkwartier van de Bilderberg Groep'.

    Hij kijkt er reikhalzend naar uit: het eerste Bilderberg-proces uit de Nederlandse juridische geschiedenis! Beatrix zal als hoofdgetuige worden opgeroepen, dat is een ding wat zeker is!.

    http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/3059/bilderberg-strikes-back.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @anoniempkje:

    Zie je wel, je slaat volledig op tilt als ik 'wie is jullie' vraag :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lul er maar overheen, ik vind het prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Om even terug te komen op de vraag;

    Kunnen jullie met iets constructiefs komen of kunnen jullie enkel zieken cq afzeiken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. "Je kan lullen wat wilt, je kan je weer in allerlei bochten gaan wringen, je kan weer list en bedrog toepassen maar het heeft allemaal geen zin want ik kijk dwars door je heen, en dat komt niet omdat ik een bijzondere gave heb maar omdat jij te doorzichtig bent."

    Heb je niks beters te doen, anoniem?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jullie = aangesproken personen of aangesproken personen en een ander of anderen.

    Om nog even terug te komen op de vraag;

    Kunnen jullie iets constructiefs bedenken of kunnen jullie enkel zieken cq afzeiken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik denk niet dat iemand zich aangesproken voelt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik denk het ook niet, iets constructiefs bedenken is op dit blog vloeken in de kerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kan lullen wat wilt, je kan je weer in allerlei bochten gaan wringen, je kan weer list en bedrog toepassen maar het heeft allemaal geen zin want ik kijk dwars door je heen, en dat komt niet omdat ik een bijzondere gave heb maar omdat jij te doorzichtig bent.

    Wow, zet er een beat onder en je hebt zo'n lekker foute Nederrap-dis. Tip: zorg dat ie half rijmt, en maak een videoclip die je op Youtube gooit. Nodig hiervoor ook wat vriendinnen uit die halfbloot op een Fiat Punto gaan dansen, als vervanging voor het 'lekkere wijven op een limo' cliche. Ik lach wel.

    "Kunnen jullie iets constructiefs bedenken of kunnen jullie enkel zieken cq afzeiken?"

    Het Vrije Volk loopt nu ook niet bepaald over van 'opbouwende kritiek', daar heb ik inderdaad weinig goeds voor over.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Einstürzende Neubauten25 november 2009 om 16:26

    "Kunnen jullie met iets constructiefs komen of kunnen jullie enkel zieken cq afzeiken ?"

    Je bedoelt zo constructief als jij altijd bent.
    Even grossieren: "tyfuslijer, teringlijer, pedofiel, gestoorde, ouwe wijven, zielig figuur, enz."
    "Boehoe hoe huilie huilie whoeehahahaha" en nog meer van dit soort woordkunst.

    Ja van jou erudiete bijdragen hebben de lezers echt genoten.

    Zo constructief is niemand.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik vind het wel grappig, reageer ik een keertje constructief, mag ik me er van anoniempje niet mee bemoeien :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die homo-erotische fantasieën van anoniem ('want hij blijft voorovergebogen staan en houdt met zijn handen zijn billen uitelkaar en smeekt 'neem me neem me') zijn ook bijzonder constructief.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. @ Tim Dog

    Dat had ik er niet eens in gezien, ik hou me daar niet zo mee bezig, maar als je wat flappen op tafel legt dan mag je het zo van me overnemen, en desnoods lever ik wat nieuw materiaal voor je, ik krijg hier genoeg inspiratie.

    @Einsturzende Neubauten, het doet me goed dat je een vaste lezer van mijn materiaal bent, en dat ben je niet zonder reden, he ouwe ;-)


    En trut hu .. eeuuhh .. anoniem, ook jij bedankt voor het feit dat je een vaste lezer bent van mijn materiaal, en ook jij bent dat niet voor niets, met je 'homo-erotische fantasieeen', waar het hart van vol is daar loopt de mond van over he ouwe viespeuk ;-0

    En trut hut is constructief door te vragen 'wie is jullie ?' .... whoehoehahahahahahaaaaaa...

    Wat een pretletters, het is te merken dat Sinterklaas eraan komt .. hahahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En trut hu .. eeuuhh .. anoniem, .

    kiek, ons anoniempje denkt ook hier dat ik degene ben die achter verschillende bijnamen of anonieme berichten zit :o)

    Begint een obsessie van hem te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. waar het hart van vol is daar loopt de mond van over he.

    Ben blij dat je dat zelf toegeeft, anoniempje..

    Je bent dus niet alleen maar homofoob, maar ook nog eens latent homo.
    Die combinatie komt overigens vrij vaak voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh shit ik was trutje hutje vergeten te bedanken als vaste lezer en fan zijnde van mijn indrukwekkende werk.

    Nou bij deze trutje hutje, bedankt !!

    En nee, hou die billetjes van je een keertje bij elkaar, ik weet dat je erom smeekt maar dat is niet mijn ding, en trouwens die biljartkeu is gebroken, je was weer te wild met jezelf .. hahahaha ..

    Ja dan kan je wel weer in tranen uitbarsten maar 'nee' is 'nee', klein stresskipje.

    En btw, heb je al besloten of je het houdt, of laat je het weghalen ?

    Oohh je moet het nog met D.A.F. overleggen, een wijs besluit.


    En oh ja, die vraag stelde ik al een paar dagen geleden maar we kijken niet op een dag meer of minder want ik weet dat je niet snel zo van begrip bent en dat je nogal moeite hebt om de waarheid te vertellen;

    Klopt het dat je onder divrse verschillende nicks en anoniem op dit blog reageert ?

    Ik weet het, truth hurts.

    Want deze vraag nog ouder;

    Is de vraag of het bericht correct is een open vraag ?

    Jahaa ik weet het, je hebt heel veel moeite met simpele vragen.

    Neeee, je hebt geen moeite met simpele vragen, je hebt moeite met de simpele waarheid, dat is jouw probleem; truth hurts.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En wederom bevestig je hoe je door mij geobsedeerd. bent 8-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Was weer een zeer constructieve bijdrage van anoniem om 21.35.
    Typisch agressief complottertje.
    Niveauloos getier en ordinair geschreeuw. Maar helemaal in de ban van Barracuda. Zijn favoriete blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ja, en jullie zijn zwaar fan en bewonderaar van mij want iedereen reageert op mij en niemand reageert nog op de artikelen, ik sta hier in de spotlights en omdat ik mijn fans graag waar voor hun geld wil geven zal ik voor jullie tapdansen, let op het voetenwerk;

    Trrrr .. takataka .. tak tak .. tsssjjjj .. trrrrrr .. takataka .. trrrrrak trrrrak .. tap tak tap tak tap .. trrrrrr tap tap tap .. tappa tappa tappa .. TAP TAP TAP TAP .. TSSSSSJJJJJJJJJJ.. tap tap

    TARÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁAAAAAAAAaaaaaaaa.....

    Zo, debunk dat maar .. hahahahahaaaa...

    En oh trutje hutje, waarom heb je die twee vragen weer niet beantwoord, nou ??

    Heb je moeite met de simpele waarheid ?

    Tsja, veel treffender had jij je nick niet kunnen kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Klopt, wij vermaken ons kostelijk met je.


    Verder slaag je er nog steeds niet in om aan te geven onder welke bijnamen ik dan wel niet in deze en die andere discussie zou hebben gereageerd.

    Je obsessie jegens mij is inmiddels zo groot dat je achter elke reaguurder die tegen je reageert mijn persoon verwacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ja ja deze anonieme complotter schreeuwt letterlijk om aandacht. Daar is iets helemaal mis in de bovenkamer. Best wel droevig.
    Misschien moet truth hurts hem maar eens een discussie laten winnen. Voor het goede doel zal ik maar zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heerlijk zo'n applaus van m'n bewonderaars, dat voelt als een warme deken.

    Hoor ze schreeuwen die fans; 'we want more, we want more', en trutje hutje hoor je het hardste schreeuwen, die kan er maar geen genoeg van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. er is er maar een die schreeuwt op dit blog, en dat is ons arme anoniempje..

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ze blijven applaudiseren, hartverwarmend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wij applaudisseren graag voor clowns...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Vandaar dat je zo hard voor jezelf applaudiseert.

    En er blijven maar nieuwe nicks verschijnen, en ze doen allemaal alsof ze weten waarover ze het hebben, alsof ze hier dag in dag uit reageren.

    Das nou toevallig.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lijkt me toch wel triest om te constateren dat al die fans waarvan je dacht dat ze voor je applaudiseerden uiteindelijk alleen voor zichzelf aan het klappen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Niet als er voor clowns geapplaudiseerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ah, na homo's, joden en ouderen heb je nu dus ook al een hekel aan clowns?

    Elders werd al gesteld dat je iedereen haat, en daar begint het wel op te lijken.

    Vind je vrouwen eigenlijk wel leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dit is het bewijs dat je een negativist bent plus dat je een hele grote frustratie hebt.

    Ik vind clowns juist leuk want ze maken me aan het lachen, dus ik gun ze het applaus.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik vind clowns juist leuk want ze maken me aan het lachen.

    Tja, je vindt sandocan ook leuk..

    Verder wil je dat mensen gaan toegeven dat ze clowns zijn..

    Zegt allemaal weer genoeg dunkt me..

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Het feit dat je op dit draadje over Sandocan begint is het bewijs dat je een clown bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Het feit dat je op dit draadje over Sandocan begint is het bewijs dat je een clown bent..

    Tja, jij ziet wel humor in holocaustontkenners.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik vind clowns juist leuk.

    En je vindt mij een clown.

    Dus je vindt mij leuk :o)

    Tja, toch latent he, ons anoniempje..

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Uitzonderingen bevestigen de regel !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Het is nooit te laat voor de waarheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Inderdaad.

    En je hebt je er lang voor verschuilt, maar de waarheid komt nu eindelijk boven.


    pijnlijk voor je..

    BeantwoordenVerwijderen
  52. En dat is dat jij een clown bent.

    En de enige reden waarom het pijnlijk voor me zou zijn is dat ik moet erkennen dat er crypto-Nazi clowns zijn, en dat vind ik een belediging voor de clowns in het algemeen, dat verdienen ze niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. mja, waarom beledig je clowns als je dat eigenlijk niet wilt?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik beledig geen clowns, dat zit weer in die megalomane schizofrene leugenachtige paddo hoofd van je.

    Wat ik wel doe is de uitzondering die de regel bevestigd de waarheid vertellen, wat jij als een belediging ervaart omdat jij de waarheid niet aankan cq accepteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. altijd heerlijk hoe je je compleet vast zit te draaien :o)

    maar het is duidelijk, behalve joden, zionisten, homo's en ouderen heb je dus ook iets tegen clowns..

    Tja, het is hier al door anderen gezegd: je haat gewoon iedereen, behalve jezelf...

    Waarom ben je eigenlijk zo kwaad op de wereld om je heen?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Zoals gewoonlijk begrijpt de uitzondering die de regel bevestigt niet wat de uitzondering die de regel bevestigt betekent omdat de uitzondering die de regel bevestigt totaal geen benul heeft wat zelfreflectie inhoudt en daar dus ook niet aan doet, m.a.w. de uitzondering die de regel bevestigt kan niet begrijpen dat ik absoluut geen hekel heb aan clowns, sterker nog ik vind ze geweldig, behalve aan de clowns die de uitzondering van de regel bevestigen zoals bv de crypto-Nazi clowns zoals trut hut omdat dat anti-semieten en homo-haters zijn en eigenlijk alles en iedereen haten behalve hunzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ik absoluut geen hekel heb aan clowns, sterker nog ik vind ze geweldig.

    en dus maak je iedereen die je niet bevalt uit voor clown.

    tja, overtuigend hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Een clown is een clown, en ik noem een clown gewoon een clown, of wil jij als clown niet als clown aangesproken worden ?? Dan ben je echt een clown !!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. tja, je benadrukt nu mijn standpunt.

    Wat heb je eigenlijk tegen clowns?

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Jij heb het redeneringsvermogen van een doperwt, dat ik een clown een clown noem wil niet zeggen dat ik wat tegen clowns heb, want een clown is een clown.

    Ik heb alleen wat tegen de clowns die crypto-Nazi's zijn zoals trut hut.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. mja, als ik iets verkeerds zeg (ik niet alleen overigens), dan noem je me een clown.

    oftewel, clowns zijn in jouw ogen personen die iets verkeerds zeggen...

    oftewel, je hebt iets tegen clowns..

    Maar wat dan?
    Wat heeft een clown je ooit misdaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Jij bent echt te stom voor woorden, hoevaak staat in die vorige reacties dat ik clowns juist leuk vind, behalve de clowns die de uizondering van de regel bevestigen, m.a.w. die paar clowns die niet leuk zijn - zoals jij - zijn niet leuk, en clowns die ook nog een keer crypto-Nazi's zijn, zoals jij trut hut, moet ik helemaal niet, maar dat is logisch.

    Begrijp je het nu ??

    Nee natuurlijk begrijp je het niet want je bent ook nog een keer een clown met en heel laag iq.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wow, nu ga je ook nog beweren dat clowns een laag IQ hebben?

    Als je geen hekel hebt aan clowns, waarom benadruk je dan dat personen die niet naar jouw believen reageren clowns zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Jij bent een crypto-Nazi clown met een heel laag iq, -30.

    Gelukkig ben jij de uitzondering die de regel bevestigt.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. oeps, nu heb je ook al hekel aan mensen met een laag iq.

    Dat wordt dus:

    homo's, joden, zionisten, moslims, boeren, ouderen, kleuters, clowns, mensen met laag iq...

    Wat hebben al die mensen jou eigenlijk misdaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Daar kan jij niet over oordelen want daar heb je een veels te laag iq voor, en dat is heel zielig voor je , maar het geluk bij het ongeluk is dat jouw iq zo laag is dat je dat zelf niet kan bevatten dus het ook niet als zodanig ervaart, dat is je mazzel, dat is het geluk bij het ongeluk die zichzelf truth hurts noemt, de ironie .. WHOEHOEHAHAHAhahahahahahahahha...

    BeantwoordenVerwijderen