maandag 30 november 2009

Ei van Columbus


De complotters moeten vorige week flink ziek zijn geweest van de griep. Herstel, van de aanblik van massavaccinaties. Al dat werk voor niks geweest. Toch draaien sommige blogjes nog altijd overuren om te voorkomen dat de Nederlander een prik haalt. "Als het nu eens waar is dat het H1N1-virus al geruime tijd bestaat," begint een artikel bij Argusoog.

Nog altijd denkt een groot aantal complotters dat H1N1 is gefabriceerd om ofwel meer medicijnen te verkopen of om de mensheid te decimeren. Maar wie weet is het wel zo gegaan: "Als het nu eens zo zou zijn dat het H1N1-virus helemaal niet zo nieuw is maar al jàren elk jaar weer terug komt in de vorm van een seizoensgriep. En àls het nu eens zo zou blijken te zijn dat die zogenaamde Mexicaanse griep een doodgewone ordinaire jaarlijkse griep is die ze even lekker hebben opgeklopt om hem tot pandemie te kunnen uitroepen met al het geldelijk gewin voor de farmaceuten en consorten van dien." En: "De kans is naar mijn mening heel groot dat er gewoon in 1976 gebruik gemaakt is van monsters die nog waren bewaard van slachtoffers van 1918. Met andere woorden: sinds 1976 waart dus ook die A/H1N1 uit 1918 rond!!"

Het ei van Columbus. Alleen nu de vraag: hoe ga je dit briljante idee aantonen? Welnu, daar komt het: "Internet gaf mij de antwoorden na urenlang googelen in verschillende landen (UK, Amerika, Canada, Duitsland…)"

Hoed je voor complotters die gaan googelen. Dan lezen ze altijd precies wat ze willen lezen, ook al staat er iets heeeeel anders. De schrijver van het Argusoog-stukje concludeert dat de samenstelling van eerdere vaccins verrassend overeenkomt met de tegenwoordige vaccins, inclusief Thiomersal, Formaldehyde, Polysorbate 80 en zelfs Squaleen MF59. Tja, de mens verschilt in genetisch opzicht ook maar een half procent van de chimpansee, en toch zouden we niet graag een bonobo in de spiegel willen zien. Bovendien gaat dit soort omgekeerd reversed engineering toch echt niet werken zonder dat je iets weet over de verhouding tussen die stoffen. Een beetje griepprik heeft trouwens elk jaar een andere samenstelling.

Maar dat moet je een complotter niet vertellen die net een-Eureka momentje meent te hebben gehad: "Het hele plan is zo ontzettend simpel dat niemand gelooft dat het zo simpel kan zijn. En dat is ook de kracht ervan. We zoeken het allemaal veel te ingewikkeld en zien daarom het meest voor de hand liggende gewoon NIET!. Vanuit mijn opleiding in psychologie kijk ik dus automatisch altijd eerst naar de bekende psychismen achter de dingen en ga dan pas verder denken". Een bedrijfsongelukje, zullen we maar zeggen.

79 opmerkingen:

  1. Wat is een "complotter" eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iemand die een complot vermoedt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'Vanuit mijn opleiding in de psychologie' geeft niet echt gewicht aan een stukje over griepvaccins. Een opleiding in de biologie lijkt me relevanter. Maar ja, wat zeg ik, alsof ik überhaupt ooit geloof als er iets over het cv van een anonieme schrijver staat.

    Wat ik ook leuk vind is dat de schrijver gegoogeld heeft in verschillende landen: UK, Amerika, Canada en Duitsland. Terwijl je dat ook gewoon allemaal vanuit Nederland kan doen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De schrijver van het Argusoog-stukje concludeert dat de samenstelling van eerdere vaccins verrassend overeenkomt met de tegenwoordige vaccins, inclusief Thiomersal, Formaldehyde, Polysorbate 80 en zelfs Squaleen MF59.

    Dat klopt, want dat zijn allemaal hulpstoffen. Een griepvaccin is telkens een ander anti-gen in dezelfde (min of meer) standaardoplossing. Het zou gigantisch helpen als complotters eens een boekje "Immuunsysteem voor dummies" zouden aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zullen de vaccinlovers blij zijn geweest dat de dag na de massa-vaccinatie bekend werd gemaakt dat de M-griep op zijn retour is en niet de dag vóór de massa-vaccinatie, want stel je eens voor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, dat is weer zo'n typische complotdenkeruitspraak...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kan ook gewoon je mond dichthouden als je niets te zeggen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik denk niet dat anoniempje zich daar wat van aantrekt...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniempje had het tegen jou, nitwit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben geen vaccinlover, dus lijkt me sterk dat ik daarmee bedoeld wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ik ben geen complotter cq complotdenker, dus tegen wie heb jij het godsnaam ??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je kwaal erkennen is de eerste stap in het genezingsproces...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En als je geen kwaal hebt valt er ook niets te genezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je zit nog in de ontkenningsfase.

    Is niet zo raar hoor, maar weinig complotdenkers erkennen dat ze aan complotdenken doen.
    Ze hebben het zelf geeneens meer door...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je zo gaat beginnen dan ben jij een vaccinlover, netzo makkelijk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ook weer een typische redenatie van een complotdenker...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als ik een complotter ben dan ben jij oa een vaccinlover.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. als ik dit ben, dan ben jij dat..

    Kinderachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja ik imiteer jou, dus ik laat je in de spiegel kijken, en dan doet de waarheid pijn.

    Jij had je nick niet treffender kunnen kiezen, onbewust heb je toch een beetje zelfkennis, en dat zelfbeeld is niet best .. hahaha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mja, je kunt het niet hebben dat je een complotdenker bent..

    De waarheid is inderdaad hard.
    Vandaar dat je hem probeert te ontvluchten.

    Helaas herinner ik je graag aan de waaheid, vandaar dat truth hurts..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Maar ik ben geen complottertje, je lult zoals gewoonlijk weer een eind in de ruimte.

    En als ik een complotter ben dan jij een vaccinlover.

    Zo kan ik het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Maar ik ben geen complottertje,.

    precies mijn punt: de waarheid is te pijnlijk voor je...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De waarheid dat ik geen complottertje ben doet alles behalve pijn, dat zit weer in dat megalomane schizofrene paranoia paddo hoofd van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. e waarheid dat ik geen complottertje ben doet alles behalve pijn.

    Precies!!

    Omdat de waarheid dat je een complotdenker bent (dat is al meermaals hier bewezen), verzin je je alternatieve waarheid, die minder pijnlijk voor je is.

    Da's ook precies waarom ik mezelf destijds 'truth hurts' genoemd heb, omdat die 911-complotdenkers vaak met een voor hen acceptabelere waarheid op de proppen kwamen, en zich in de VS 'truthers' noemden..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jij kan niet lezen, de waarheid dat ik geen complottertje ben doet alles behalve pijn, m.a.w. de/die waarheid doet geen pijn.

    Je moet die inburgeringscursus nog een keer doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. de waarheid dat ik geen complottertje ben doet alles behalve pijn, m.a.w. de/die waarheid doet geen pijn..

    Precies!!

    Omdat die andere waarheid je pijn doet kom je met deze waarheid aanzetten.

    Wederom bevestig je mijn punt.

    Je bent latent.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Welke andere waarheid ??

    Je bent weer aan het wauwelen met je megalomane schizofrene paranoia leugenachtige paddo hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. je zegt zelf:

    die waarheid doet geen pijn..

    daarmee doel je op die waarheid dat jij geen complotdenker bent.

    dat je het over die hebt geeft aan dat je zelf beseft dat er dus ook nog een andere waarheid is.
    En die waarheid is te pijnlijk voor je, dus verzon je een alternatief.

    truth hurts, zo blijkt maar weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jahaa je hebt je brilletje weer niet op he nitwit, want ik zeg heel nadrukkelijk - 2 december 2009 3:38 - ' m.a.w. de/die waarheid doet geen pijn '.

    Zie je het nu ??

    Ik zal het groter plaatsen voor je;

    m.a.w. DE/DIE WAARHEID doet geen pijn.

    En waarom zei ik nadrukkelijk DE/DIE WAARHEID ??

    Omdat ik dwars door je heen kijk, omdat ik weet wat voor een triest figuur je bent, omdat ik weet hoe zielig je bent, omdat ik weet hoe gestoord je bent, omdat ik weet hoe die megalomane schizofrene paranoia leugenachtige paddo hoofd van je werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. En waarom zei ik nadrukkelijk DE/DIE WAARHEID.

    omdat je zelf schoorvoetend erkend dat jouw waarheid niet DE waarheid is.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De/die waarheid is de/een waarheid, geit.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De/die waarheid is de/een waarheid.

    precies!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Precies, begin je het eindelijk te begrijpen ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. yup, de waarheid is te pijnlijk voor je, dus verzin je een andere waarheid.

    dus toch: truth hurts..

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Barracuda,
    Je begint je topic met het vermoeden dat veel complotters ziek zijn van het aanblik van zoveel mensen in de rij voor het prikje.Je stelling is juist,vooral vanwege het feit dat Nederland achterloopt ten opzichte van de rest van Europa.Nederlanders hebben zich massaal in laten enten ten opzichte van landen als Polen{complotters misschien?}Oostenrijk{zo,n 100000}terwijl ze in buurland Duitsland toch ook maar niet echt warm beginnen te worden om te reageren op de massale mediapropaganda.
    In Nederland heeft de media het dus heel goed gedaan en krijgt een pluimpje van de farmaindustrie.Ook barracuda heeft haar duitje in het zakje gedaan om Nederland slapend te houden met alle kritiek van complottertjes belachelijk te maken.Als beloning mogen de verslaggevers van trouwe knechten als de telegraaf,barracuda na pakjesavond met de stoomboot van Sinterklaas mee naar spanje om een gedegen opleiding te krijgen als zwarte piet!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. In Nederland heeft de media het dus heel goed gedaan en krijgt een pluimpje van de farmaindustrie.

    Mja, wat maakt het de famarindustrie uit of we ons nu wel of niet laten vaccineren? De vaccins zijn besteld en betaald.
    Dus de winst is binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. "Ook barracuda heeft haar duitje in het zakje gedaan om Nederland slapend te houden met alle kritiek van complottertjes belachelijk te maken."

    Alsof heel Nederland bv Anarchiel en Barracuda leest. De doorsnee Nederlander kent deze blogs echt niet.

    Trouwens, wat denk je ervan als mensen zelf nadenken over een bepaald onderwerp, na wel of niet diverse standpunten te hebben gelezen, en vervolgens zelf een mening vormen? Of kunnen ze dat niet volgens jou?

    De complotsites bekritiseren de media, Barracuda bekritiseert de complotsites. Wat is daar mis mee in een vrij land, of is vrijheid van expressie een alleenrecht van complotdenkers (je laatste zin suggereert namelijk wat anders)?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. je laatste zin suggereert namelijk wat anders = je laatste zin suggereert namelijk iets dergelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ja, en jullie accepteren weer geen commentaar op degenen die onvoowaardelijk de overheden en autorteiten verdedigen cq steunen, die proberen jullie direct de kop in te drukken, en lukt dat niet rechtsom dan proberen jullie het linksom, daar zitten jullie niet mee, althans sommige van de zogenaamde debunkers.

    En als nu weer gevraagd gaat worden 'wie is jullie ?' dan is dat een mooi voorbeeld van 'linksom'.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. en jullie accepteren weer geen commentaar op degenen die onvoowaardelijk de overheden en autorteiten verdedigen cq steunen, .

    nee hoor, dat is weer het resultaat van jouw versimpelde kijk op de dingen..

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Waarom reageer je dan ?

    Omdat jij nooit het laatste woord moet hebben ga je zeker beweren .. hahahaha ..

    Laat me toch niet lachen man, verblindekip.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik wijs je gewoon terecht.
    daar kun je uiteraard niet tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hahahaha .. een verblindekip die mij terecht denkt te wijzen, laat me niet lachen, je bent te stom om voor de duvel te dansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ik snap best dat je dat niet kunt hebben..

    Daar hebben complotdenkers vaker last van....

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Je moest eens weten waar verblindekippen last van hebben.

    Affijn dat hoef ik jou niet te vertellen aangezien jij een verblindekip bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. mja, kom je voor zo'n slap antwoord terug op deze reactiepagina?

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Waarom doe jij nog moeite ?

    Tsja, dat zijn van die problemen waar verblindekippen last van hebben .. hahahaha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ik doe geen moeite, ik ontvang jouw reacties automagisch via de e-mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Je vervalt in herhalingen, seniel aan het worden, ouwe .. hahaha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  50. dat je een hekel aan ouderen hebt was al duidelijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Waarom zou ik een hekel aan ouderen hebben ??

    Als je seniel bent dan ben je seniel, daar is niets aan te doen en dat is heel erg jammer.

    Jij bent de waanzin voorbij, jij bent heel ver heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Waarom zou ik een hekel aan ouderen hebben ??.

    geen idee.
    Wellicht om dezelfde reden waarom jij en sandocan een hekel hebben aan zionisten (lees: joden)?

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Dus jij gaat bejaarden met zionisten vergelijken (lees: joden)?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik heb met beide (lees: alledrie) geen enkel probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik dacht al 'waar blijf je' .. hahaha ..

    Typerend dat je geen problemen met de zionisten hebt, helemaal omdat je zo begaan bent *proest* met de Moslims.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik dacht al 'waar blijf je' .. hahaha ...

    Arme jij, urenlang elk kwartier kijken wanneer je idool weer gereageerd heeft..


    Typerend dat je geen problemen met de zionisten hebt, helemaal omdat je zo begaan bent *proest* met de Moslims..

    Tja, dat past niet in jouw zwart-wit-denkpatroon he?

    Wat heb je eigenlijk tegen joden, zionisten, moslims, ouderen en homo's?

    BeantwoordenVerwijderen
  57. De enige waar ik problemen mee heb van dat rijtje zijn de zionisten en de Moslimextremisten.

    Voor de rest ben je weer aan het bloedzuigen want toon eens aan dat ik een hekel aan ouderen homo's en joden zou hebben, maar dat gaat niet gebeuren want het is pure kolder en dus uit jouw welbekende dikke duim gezogen.

    En die beschuldigingen durf je enkel vanachter je pctje te uiten zo laf als je bent, als je een kerel was geweest en je geloofde daadwerkelijk dat ik zo een low life zou zijn die een hekel aan Joden aan ouderen en homo's zou hebben dan had je ingegaan op mijn verzoek om een keer ergens wat af te spreken zodat je het in m'n gezicht kan zeggen, maar zo serieus meen je het ook weer niet, het gaat je enkel om het bloedzuigen want je weet dat het absolute kolder is waarvan je me beschuldigt, vieze tering hond !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. als je een kerel was geweest en je geloofde daadwerkelijk dat ik zo een low life zou zijn die een hekel aan Joden aan ouderen en homo's zou hebben dan had je ingegaan op mijn verzoek om een keer ergens wat af te spreken .

    Mja, lijkt me niet verstandig om iets met een anti-semiet af te spreken.
    Dat soort ongure types zijn nogal onberekenbaar, wat je op dit blog meer dan eens hebt bewezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. toon eens aan dat ik een hekel aan ouderen homo's en joden zou hebben,.

    ouderen: toen je het idee kreeg dat ik een oudere ben lag je in een deuk en kreeg ik het ene vooroordeel over ouderen na het andere naar mijn hoofd gesmeten..
    Tja, als je respect voor ouderen hebt, waarom lig je dan in een deuk als ik een oudere blijk te zijn?

    homo's: continu mensen uitmaken voor vieze nichten en dergelijke, en funzigheden typen die vooral met seksuele handelingen van homofielen te maken hebben (die barracuda bij tientallen heeft mogen verwijderen)

    joden: ik heb al een citaat van je aangehaald, ben niet van plan om meer op te diepen..

    clowns: heb ik geeneens genoemd, maar eenieder die reageert op een manier die jou niet bevalt is een clown.
    En dan vervolgens volhouden dat je geen hekel hebt aan clowns..

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Je bent bang voor anti-semieten ?!

    Ik niet en daarom wil ik met je afspreken zodat jij je niet meer kan verschuilen achter je nick en je pctje met je vieze smerige valse beschuldigingen, jij bent een crypto-Nazi, de ware anti-semiet, jij bent de ware Jodenhater, nu zijn het zogenaamd nog de complottertjes maar uiteindelijk wordt dat woord vervangen door 'Joden'!!!!

    Je viel definitief door de mand door te zeggen 'het is zwart-wit denken om te stellen dat de Nazi's de badguys waren', je was al door de mand gevallen door de Nazi's met hand en tand te verdedigen omdat ze volgens jou de Rijksdag niet op hun geweten zouden hebben, je stak je handen in het vuur voor de Nazi's, vuile vieze smerige crypto-Nazi !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. @truth hurts

    En met zo'n malloot ga jij nog steeds ieder dag in discussie?

    Onbegrijpelijk, wat een tijdverspilling!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Een anonieme reageerder ??

    Ik ga ervan uit dat trut hut je hierover aanspreekt, want anoniem reageren is hier zogenaamd vloeken in de kerk.

    Of is die reactie van trut hut die weer eens anoniem reageert !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. En btw, heb je niet door dat trut hut mij al heel lang negeeert zoals hij beloofd had, en hij had gevraagd of iedereen dat voorbeeld wilde volgen .. whoehoehoehahahahahahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
  64. En met zo'n malloot ga jij nog steeds ieder dag in discussie?

    Onbegrijpelijk, wat een tijdverspilling!
    .
    Ach, er zitten veel dode momenten in het werk dat ik doe, en dan is het wel vermakelijk om met zoiemand te discussieren. Het is net een tol hij draait maar rond en draait maar rond....

    Valt me overigens mee dat hij niet denkt dat ik nu met mezelf aan het praten ben..

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Of is die reactie van trut hut die weer eens anoniem reageert !!!!.

    hmm ik had eerst de volgende reacties ook moeten lezen merk ik..

    ons anoniempje wordt weer paranoia :o)

    maar ja, hij heeft zelf al toegegevn dat hij ook onder verschillende nicks en anoniem reageert.

    Beetje pot verwijt de ketel...

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Je loopt weer te liegen ongelooflijke leugenaar, waar zeg ik dat ik op dit blog onder diverse verschilldende nicks reageer ??

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat ben je toch weer een leugenaar, waar zeg ik dat ik op dit blog onder diverse nicks reageer ?

    BeantwoordenVerwijderen
  68. je wilt beweren dat je nog nooit ergens met verschillende namen, waaronder je echte naam hebt gereageerd?

    Vreemd, zonet beweerde je nog anders en maakte je daar een zoekspelletje van...

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Op bv zapruder kan je niet anoniem reageren, snuggere.

    Maar op dit blog heb ik nooit onder diverse verschilldende nicks gereageerd zoals jij, zo achterbaks ben ik niet, jij wel want jij bent een kwee.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Op bv zapruder kan je niet anoniem reageren...

    Dus reageer je daar onder verschillende nicks inclusief je eigen naam?

    Grappig dat je dan wel in staat bent een nick aan te nemen.


    Maar op dit blog heb ik nooit onder diverse verschilldende nicks gereageerd.

    Tja, dat is niet te controleren natuurlijk..

    overigens wel grappig dat je het achterbaks vindt als ik zou reageren onder verschillende nicks, maar dat je daar niks van gezegd hebt toen anderen toegaven regelmatig van nick te veranderen hier.

    Je bent echt geobsedeerd door mij..

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Iedereen die in dezelfde disucssie van nick verandert of eerst een nick gebruikt en dan opeens anoniem gaat reageren die is niet goed bij zijn hoofd, dus wat is je probleem, Fassbinder zegt wel van nick te veranderen maar niet in dezelfde discussie, en als je goed had opgelet dan had je gezien dat ik me al een keer negatief uitgesproken had over en tegen Fassbinder als Clash ook een nick van hem is, dus je slaat de plank weer kompleet mis met je gemekker zielig vogeltje, want ik heb jou nog nooit een opmerking zien maken tegen zogenaamde mede debunkers die ook anoniem reageren.

    Hiermee laat je zien wat voor een loser en hoe geobserdeerd je bent door mij, want ik hoef maar op een artikel te reageren en jij zit er bovenop en je houdt niet meer op, dus kijk naar jezelf dwaas !!!!

    En ik reageer op zapruder niet onder diverse verschillende nicks, dat zit weer in die paranoia schizofrene leugenachtige paddo hoofd van je.

    En je vindt het grappig dat ik daar wel onder een nick reageer, daar kan je niet anoniem reageren en ik reageer daar niet eens met een nick, sukkel die je bent !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. 'want ik hoef maar op een artikel te reageren...'

    Nou reageer jij ook op elk artikel en op iedereen die daar post en als TH niet snel genoeg reageert begin je om hem te roepen dus....jullie zijn allebei een beetje knetter.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Fassbinder zegt wel van nick te veranderen maar niet in dezelfde discussie.

    Dan heb je niet goed opgelet.

    Fassbinder blijkt onder minimaal 3 nicks te posten alhier.

    Iedereen die in dezelfde disucssie van nick verandert of eerst een nick gebruikt en dan opeens anoniem gaat reageren die is niet goed bij zijn hoofd.

    Waarmee maar weer bevestigd wordt dat juist jij degene bent die hier een probleem van maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  74. jullie zijn allebei een beetje knetter..

    Oeps, nu associeer jij mij ook al met anoniempje.

    En dat wil hij juist koste wat het kost voorkomen..

    Dat worden veel slapeloze nachten voor hem :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ja trut hut, je begint uit de gratie te geraken, en terecht.

    En zie je wel dat je direct door hebt van wie de anonieme reacties zijn, verschrikkelijke komediant !!!!

    En anoniem, kom eens met een voorbeeld waar ik om dat imbecieltje roep !!

    Dat gaat niet gebeuren want het is allemaal kolder, dat is allemaal onzinnig geblaat want kom maar met een voorbeeld, maar dat gaat niet gebeuren want het is uit de dikke duim gezogen.

    En trut hut waarom zeg je er niets van dat die persoon anoniem reageert ??

    BeantwoordenVerwijderen
  76. En zie je wel dat je direct door hebt van wie de anonieme reacties zijn.

    nee hoor, ik heb echt geen idee wie je bent.

    En trut hut waarom zeg je er niets van dat die persoon anoniem reageert ??.

    jij bent degene die problemen maakt van de wijze waarop mensen hier reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Okey, je gaat dus gewoon door met je gelieg en dedraai, je zal wel niets anders kunnen, tragisch !!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Dus je bent wel 'Sander'?

    Grappig, eerst ontkende je dat, en nu stel je dat ik lieg als ik zeg dat ik niet weet wie je bent..

    Over draaien gesproken...

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Jij moet een keer van die paddo's afblijven !!

    BeantwoordenVerwijderen