dinsdag 2 augustus 2011

Duns Ouray financiert terreur

Volkert van der Graaf. Mohammed Bouyeri. De RaRa terroristen. De Ziedende Bintjes. Dierenrechten-activisten. De Kraakbeweging. Willem Duyvedak. Kedichem 1984. Allemaal Breivikjes en allemaal betaald door de PvdA. Aldus Duns Ouray, dat frisgeboende jongensgezicht van Het Vrije Volk (wedden dat die foto tien jaar oud is?)

Duns heeft het een beetje moeilijk. Net als Geert momenteel. Huilie-huilie. Mede vanwege opruiende islambash-sites is er namelijk een sfeer ontstaan waarin een krankjoreme Noor het volstrekt vanzelfsprekend vond om lachend een politiepak aan te trekken en met een muziekje op een hele reeks linkse jongeren neer te maaien omdat het islamknuffelaars waren. Bedrijfsongelukje.

Om de aandacht daarvan af te leiden heeft Duns bedacht dat Nederland de afgelopen halve eeuw een behoorlijk dosis politieke terreur heeft gehad. De slachtoffers waren niet alleen Pim Fortuyn en Theo van Gogh, maar ook: de Shell, pelsfokkers, de SHV, vastgoedbeleggers, landbouwers, boeren, politici als Kosto en allerlei ondernemers. Komt allemaal door de PvdA. Natuurlijk niet direct, maar wel altijd indirect via uitkeringen, subsidies en gratis kraak-woningen. De PvdA-activisten hadden volgens Duns dezelfde rol die de Sturm Abteilung voor Hitler vervulde. Ze intimideerden politieke tegenstanders. En als er eentje te groot werd (Fortuyn, Van Gogh), legden ze hem om.

Nou, Dunnemans, we gaan dat eens lekker debunken. Het merendeel van de genoemde terroristen pleegde de 'aanslagen' in periodes dat links helemaal niet aan de macht was: Van Agt III, Lubbers I, Lubbers II, Balkenende 1 t/m 3. De inkomsten van de door Volkert van der Graaf opgerichte milieubeweging VMO bestonden vooral uit gewonnen procedures bij de Raad van State, en in mindere mate uit subsidies, maar Volkert pleegde natuurlijk geen moord uit naam van VMO, en het politieke discours over Fortuyn was vergeleken met de oorlogsretoriek van Wilders ronduit mild. Verder is Volkert ongeveer het enige echte voorbeeld dat Duns kan bedenken. Want de relatie tussen linkse partijen en Bouyeri of de ondergronds opererende antimilitaristische groep Onkruit van Duyvendak sleept hij er echt met de haren bij.

Het grappige is: Als Duns zo consequent wil doorredeneren komt hij uiteindelijk bij zichzelf uit. Als belastingbetaler financierde hij immers onder rechtse kabinetten Volkert van der Graaf, Mohammed Bouyeri, de RaRa terroristen, de Ziedende Bintjes, dierenrechten-activisten, de kraakbeweging, Willem Duyvedak en Kedichem 1984. Ja, jullie leest het goed: Duns betaalde het terreur en legde Pim om.

18 opmerkingen:

  1. Ik heb zijn gelijkaardig gedebiliseerde achtergrond maar eens even opgediept. En ik kan je alvast wel vermelden dat die verdacht veel naar éèn bepaalde richting uitwijst...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan wel raden wat je daarmee bedoelt, Adamas. Ga ergens anders spelen.

    On topic: Ivo Renkema (Duns Ouray) kletst uiteraard uit zijn nek, maar in tegenstelling tot de dorpsgek Frikschoten weet hij wel beter. De PVV-stemmers - in wiens hoofd het al net zo'n warboel is als bij pak 'm beet Jeroen en Adamas - vréten deze conspiratieve kolder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeg 'pyt';
    Ben je soms bang dat ik je uitgediepte AKA in combinatie met je ip-gegevens hier uitgebreid zal exposeren of zo? Wees maar niet bang hoor verklede schaap in... tja wat eigenLIJK? Nee heurrr 'pytje' de crypto-spooky, voor die onverholen jodenstreken moeten wij tegenwoordig toch met z'n allen bij dat grote voorbeeld van jou zijn? Hij had het er laatst geloof ik nog over. Namelijk dat hij door zo'n boos gevaarlijk thaise pooier bijna een jongetjesbordeel werd ingetrokken, en dat zijn cocky begeleidster hem zogenaamd uit die benarde situatie moest redden. Hahaha... pedocratisch verhullender kan gewoon bijna niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, Adamas, inderdaad werkelijk verschrikkelijk wat Peter Breedveld heeft gedaan. Nou, man, poeh. Zomaar het ip-adres van een stompzinnige trol die je constant probeert te jennen publiceren. Geen medelijden mee, die flapdrol heeft er zelf om gevraagd. Trouwens, iedere trol met hersens weet dat je een proxy moet gebruiken wanneer je je trolhobby gaat beoefenen.

    Niet dat hij nou dreigmailtjes van de FN-bezoekers hoeft te verwachten, hoor. Dat soort gedrag kunnen we met een gerust hart overlaten aan de HVV-, Artikel 7, GeenStijl en Amsterdam Post bezoekers.

    Dat jvandenheuvel - die ik verder een prima kerel vind - daar op Krapuul een itempje aan meent te moeten wijden, zal wel te wijten zijn aan een aanvaring die hij in het verleden met Breedveld heeft gehad. Met de onderlinge vetes tussen bloggers bemoei ik me verder niet, dat zoeken ze maar uit.

    Mijn uitgediepte(?) AKA mag je trouwens rustig publiceren, Adamas, schattig antisemitisch trolletje van me. Ik post hier onder deze naam omdat dit de naam van mijn Google-account is en ik te lui ben dat te veranderen.

    Kusje,

    Pyt van der Galiën

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Adamas de Poepzuivere!

    Wat ben je toch ongelofeLIJK idiJOOD, filosemietje met je cryptobazen, 'gewoon' weer eens 'lekker' in opdracht alles opfokken!

    En hier is mijn
    ONDERZOEKS MATERIAAL:

    * Steek je kop maar lekker in het zand...
    * Nog meer bewijs kerel hier pak aan!
    * Gehersenspoelde useful-idiot! (zie 1e comment)

    Ik ga je natuurlijk niet vertellen wat er coherent of logisch is aan mijn getoeter en het verband van die linkjes met elkaar of met het topic, maar als iemand daar vragen over stelt roep ik graag dat die persoon zich weer eens vreseLIJK klem heeft gezet!

    En oh ja, volgens mij ben je deze persoon van het viva forum, maar ik ga je natuurlijk ook weer niet vertellen waar dat op slaat want ik roep gewoon maar wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. T-doggystile kan er 'gewoon' nog niet over uit dat ik hem, het of haar gisteren finaal klem heb gezet met zijn eigen filosemietische bagger. Daarom gaat hij, zij of het maar 'gewoon' op de schuimbekkende toer? Je doet maar heurrr doggystylende pretslet hahaha. Wel een naar verbrande caramel ruftende op zijn hondjes deze keer weer overigens. Dat betekent bij zijn soort meesal wel dat ik gaandeweg resultaat sorteer, volgens mijn sterk ontwikkelde jodenwijsheid hier opgadaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iemand die begrijpt waar Adamas het over heeft? Ik snap er niks van, maar dat zal wel een gevolg zijn van mijn filosemitisme en/of mijn status van FN-poster.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Netjes TimDog, heel netjes. En Pvg, zoals gewoonlijk begrijp ik maar de helft van wat de anti-demonisch gedreven crypto-filosemiet met verzuurd konterfeitsel uitkraamt.

    Vooral deze zin
    "Wel een naar verbrande caramel ruftende op zijn hondjes deze keer weer overigens."

    Zeg gedebiliseerde crypto-woord-pyromaan, kun je die zin even nader toelichten?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @dagverdegatver:
    Haal die grote gok maar weer eens uit je stinkende anus, zodat je mischien wel wat meer binnen mijn realistische kaders wakker kan worden? Zo goed? En wie ga je nu bellen brrrullende idijood? Die ronny van je schijnt je al tijden uit zijn bestand (wegens chazarische tribe-verraad) geschapt te hebben dus... Wie wilde je nou weer op de fiets vanuit moskou op mij af sturen fledder de vlegel?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Adamas:

    "T-doggystile kan er 'gewoon' nog niet over uit dat ik hem, het of haar gisteren finaal klem heb gezet met zijn eigen filosemietische bagger."

    Tuurlijk Adamas. "Finaal klemgezet". Leuk dat je daarmee aantoont dat je niet eens het niveau van een parodie kan ontstijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeg voorgeprogrammeerde joden-basher met achtervolginswaanzin. Waarom zou ik iemand op je af te sturen? Ik ga er namelijk vanuit dat jij jezelf dagelijks geselt, niet vanuit religieuze overwegingen maar enkel om de filosemitische-energie met een anti-demonisch geladen hoenderknuppeltje uit je mombakkes weg te slaan. Toch? Zo is het toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé wat vervelend nou. Heb ik mij vandaag hier weer eens in een hinderlaag laten lokken van offtopic gelul door al die kakelende 'debunk' toetsenborden commanda'tjes van je? Sorry moderator want dat zal mij in de toekomst hier absoluut nooit meer overkomen. Da's hierbij alvast op schrift verzekerd en daardoor contractueel geldig! (dit is welgemeend en dus geen rectale veren stekerij!) Mijn aandacht in de toekomst kan namelijk slechts nog maar liggen in het alvast daadwerkelijk (onlife dus!) verdelgen van de synagoge van lucifer, zodat wanneer de Vredesvorst bij Zijn wederkomst al dat parasiterende demonentuig van mij overneemt, HIJ dat karwei tot in den eeuwigheid geheiligd en daardoor de wijnpers betredend, zonder nog al te veel problemen bloeddorstig kan/zal afmaken. Waardoor het paradijs dan eindelijk pas weer aan haar vervolmaking kan beginnen. Ik heb ge/voor-zegd amen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. "Heb ik mij vandaag hier weer eens in een hinderlaag laten lokken van offtopic gelul"

    Koning Offtopic Inhoudsloos Los Zand van Gezwam tot Zwetser heeft gesproken hoor. Het recept heet overigens "koekje van eigen deeg" Adamas. Ik ben wel blij dat je hier op schrift hebt vastgelegd dat je voortaan alleen nog maar 'onlife' je volslagen idiote gezwets kwijt wilt. Ik wens je veel succes *ahum* en en ik zal je missen *kuch*.

    Veel plezier verder hé, met 'onlife' het 'verdelgen van de synagoge' enzo. Je gaat je gang maar. Bedenk je alleen wel: de grens ligt bij geweld.
    Doeidoei!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, Adamass heeft zijn afscheid al minstens een dozijn keren aangekondigt. Die zien we hier nog deze week terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is dit soms een religieuze oorlog waarin je knel zit? Het bevechten van Lucifer ter voorbereiding van Zijn terugkomst en het Paradijs?

    Je hebt je hier behoorlijk blootgegeven en hiermee begrijp ik direct dat jouw zogenaamd "atheistisch" en enkel op "synthetische criminaliteit" gerichte haat tegenover joden in werkelijheid een diepere achtergrond heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het probleem met jou soort van intellectfluwelen is dus dat ondanks al hun inhousloze dikdoenerij zij nooit hebben kunnen lezen 'pyt'. Waar the hell staat in mijn 'proclamatie' dat ik zoals in jouw natte dromen uitgeschreeuwd hier nooit weer met mijn zeer verhelderende zaken tussen jullie gekakel in kom informeren? Maar goed waar het filosemitische 'hart' vol van is, daar stroomt de bere-put bakkes inderdaad stinkend van over...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Verrek, Adamas, voor de eerste keer begrijp ik wat je zegt!

    Het is trouwens gewoon Pyt, hoor, Adamas. De aanhalingstekens kun je wel weglaten.

    Ik reageerde trouwens op Tim, niet op jouw. Tim dacht dat je ons in de steek zou laten. Ik wist wel dat we op jouw konden blijven rekenen, al had ik niet verwacht dat je nog vandaag een comeback zou maken.

    Anyway: hoe amusant ik de dialogen met jouw ook vind, laten we voor de verandering eens on-topic blijven. Wat vind jij eigenlijk van Duns Ouray, Adamas?

    BeantwoordenVerwijderen