maandag 14 mei 2012

Apocalyps

Eindetijdgelovers: inpakken en wegwezen! De oudste Maya kalender die ooit is gevonden loopt nog zeker 7.000 jaar door in de toekomst en eindigt dus niet in 2012. Kortom: Alex Nieuwsbreker kan nog minstens 7000 jaar einde-der-tijden berichten plaatsen. Van Xander tot Weeswaakzaam: wat gaat het saai worden dit jaar. Geen Bijbelse apocalyps. Geen UFO's die op 21 december dopeheads in het Franse bergdorpje Bugarach gaan opstralen.Geen Ark van Noach.

Hoewel, het is wel erg verdacht dat luttele maanden voor het einde der tijden plotseling een nieuwe kalender opduikt - een vondst van eens in de 500 jaar ook nog - die de tijd 7000 jaar verzet. Helemaal mooi is dat wetenschapper Anthony Aveni er nog grapjes over maakt ook. 'Na 129.999 kilometer volgt gewoon 130.000. De auto is een stapje dichter bij de schroothoop, maar de Maya-kalender begint gewoon opnieuw.'

Gaan wij dat pikken, eindetijders? Natuurlijk niet, desnoods organiseren we op 21 december onze eigen apocalyps met de ventilator op acht, de subwoofer helemaal open en wat overgebleven vuurwerk.

Trouwens, de eerste deniers zijn alweer opgestaan. Apocalyps-auteur en 2012-voorspeller Patrick Geryl laat zich evenmin foppen: het einde van de aarde wordt nog voor het einde van dit jaar ingeluid. 'Dit bewijst juist dat het einde nabij is. Ik ben al dertien jaar aan het rekenen. Die wetenschappers weten niet wat ik weet.'

Geryl heeft zonnevlammen voorspeld die ook echt allemaal verschenen. 'In december komt de grootste. Stelt u zich eens voor: tienduizend keer Tsjernobyl. Het energienet gaat het begeven - en wij waarschijnlijk ook. Moet u dit eigenlijk wel publiceren? De mensen kunnen in paniek raken.'

87 opmerkingen:

  1. Of ik een complotter ben of niet, dat is aan een ieder om daarover te beslissen. Vaak gebeurd het op deze site dat gebeurtenissen gebagetaliseerd worden maar in dit geval, die van Geryl met z'n zonnevlammen, kon hij weleens gelijk hebben. Om even in de spiriklets verder te gaan, in de bijbel kun je namelijk al over zonnevlammen lezen...

    http://jeejee1970.blogspot.com/2012/01/zonnevlammen-bijbelstijl-something-is.html

    Tja, en die dingen zien we nu allemaal gebeuren. En Geryl is hier al een possje meebezig...maar dat wordt helaas gezien als complottaal... Afijn, voor een ieder om daar zelf over te oordelen, tenminste wanneer je dat wilt...

    Gr. Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeroen,

    Zie je nou wel dat je een complottertje bent? En nog een christencomplotter ook, zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Jeroen Pleket:

    ... Misschien moet je je bronmateriaal eens wat zorgvuldiger onder de loep nemen.

    Waar gaat het in de bijbel over zonnestralen volgens de schrijver?

    "Wanneer het signaal gegeven wordt, de aartsengel zijn stem verheft en de bazuin van God weerklinkt, zal de Heer zelf uit de hemel neerdalen."

    En vervolgens moet ik er een filmpje bij kijken en dan zou me een lichtje gaan branden...
    Relibabbels? Absoluut! Maar heeft dit stukje het over zonnestralen? Ach, met evenveel waarschijnlijkheid wordt in dat stukje navelpluis van Kabouter Plop beschreven.

    "Ik bedoel, ik begon met iets over de Onbevlekte Ontvangenis en kwam terecht bij zonnevlammen... In de tussentijd zal je misschien wel bevat hebben waar ik heen wil."

    Hij komt terecht bij zonnevlammen via hersenkronkels die hij nauwelijks uitlegt, en niet via een logisch doordacht en volgbaar redenatieproces. Enneh... weten waar hij heen wil? Nee, echt geen idee... Ik weet alleen dat de auteur ziet wat hij ziet omdat hij gelooft wat hij gelooft, en niet andersom.

    Wel boeiend vond ik het stukje van Carol Rosin. Tja, die plannen van <a href="http://www.fas.org/spp/military/docops/usspac/visbook.pdf>space command vision 2020</a>, "to weaponise space and cyberspace" zijn ook best wel krankzinnig, onethisch (to deny others the use of space) en verder ook nog eens extreem kostbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan aan mij liggen, maar vroege kalenders lijken mij actueler als een oude.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer ik kon niet wachten tot de zweefkeesjes die eind van het jaar zouden komen melden dat het een "spirituele ommezwaai" is geworden waar je "voor open moet staan".

    Dat allemaal ondersteund door willekeurige dingen die dan in het nieuws zijn...

    Ah well, wie weet komen er toch nog een paar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De moderator van Klokkenluideronline moet heel erg dom zijn: "Ik ben ook erg benieuwd naar artikelen van KO, Aart Liberty, en die man van de website hetzuur.nl over de massa slachtingen in de arabische landen, om aan te tonen dat niet alleen kinderverkrachting hoogtij viert, maar mede dat het brute oorlogsmidadigers zijn, dat zien we wel eens over het hoofd."

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En wat moeten alle einde-der-tijden gelovigen in 2013? Zal wel een kleine geestelijke aanpassing vergen... misschien het best verwoord door Herman van Veen in de bom valt nooit.

    "(...) nu is tot onze grote schrik
    de hele wereld kerngezond.
    Met het nu uit zijn met die kater?
    Moeten wij denken over later?
    Acht, dat gezeur van "Het heeft geen zin"
    daar trapt geen schoolmeester meer in."

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Tim Dog

    Bronmateriaal? Haha, je bedoeld daarmee de leugens die ons dagelijks worden wijsgemaakt? Grappig om je de term relibabbels te lezen tijdens jouw uitleg... ben jij religieus misschien? Afijn, wat bronmateriaal betreft... misschien zou je iets meer moeten lezen dan alleen dat ene verhaaltje maar dan nog, moet je allemaal zelf weten natuurlijk. Je zult het ongetwijfeld voor jezelf heel veel beter weten dan wie dan ook... maar wat dat bronmateriaal betreft, daar moet je misschien ook eens overnadenken!
    Groeten!

    @John,

    Jouw kan ik niks kwalijk nemen jij reageert alleen maar op het voor geprogrammeerde en da's niet veel!

    @Elen
    Jouw verwachtingen van de alternatieve wereld zijn best wel hooggespannen lees ik uit je woorden! Ben benieuwd wat jij van hun verwacht voor volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @jeroen

    Het zal wel aan mijn frequentie liggen, maar wat heeft een 'aartsengel die zijn stem verheft' met een zonnevlam te maken? Aartsengelen worden juist gerelateerd aan de 7 planeten, en dus niet aan de Zon.

    En dan de 'bazuin van God' vertalen naar oplichtende geladen deeltjes? Deep dude, deep...

    Dan zijn er wel 'betere' passages te vinden in de Bijbel om zonnevlammen te verklaren. De zon die zwart wordt, de hemel die rood kleurt, etc.

    Dat zijn zelfs verschijnselen die we kennen, en kunnen relateren aan zonnestormen. Denk bijv aan het Zuiderlicht, dat vaak rood kleurt.

    Dus volgens mij moet je zelf nog een beter nadenken, want op deze manier zitten we straks allemaal te trippen op het idee dat er elfjes meereizen op de regendruppels die de planten hun bloemetjes aannaaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Jeroen Pleket:

    Ik heb een (relatief strenge) Christelijke opvoeding gehad, maar ja, you reach the age of reason, en tja, dan kunnen erfzonde, onbevlekte ontvangenis, wederopstanding en Sinterklaas bij het oud vuil wat mij betreft.

    Of Jezus als persoon daar ook bij kan is me minder duidelijk... Soort Gandhi van zijn tijd, een rebel die streed tegen Romeinse overheersing of bestond hij in het geheel niet? De bijbel geeft nauwelijks historische context mee aan het verhaal (behalve dan een aantal fictieve gebeurtenissen zoals de kindermoord door Herodes), en andere bronnen zijn voor een man van zijn (vermeende) daden en statuur uitzonderlijk zeldzaam gebleken.

    Afijn, religieus kun je me dus niet echt noemen. Hoe zit dat met jou eigenlijk? Je reactie vond ik wel zo gepikeerd qua toon dat het er een beetje op lijkt dat ik 'iets' heb beledigd waar je blijkbaar (in meerdere of mindere mate) in gelooft. Dat je verder beledigd raakt zonder inhoudelijke toevoegingen of tegenargumenten te doen doet me verder ook vermoeden dat je iemand bent die liever gelooft dan zelf kritisch na te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Ziva

    Heb je er weleens bij stilgestaan dat het om de volgorde gaat en niet om wat de karakters vanuit de religie's betekenen? Onze voorvaderen hadden geen religie, die kwam pas nadat de kerk ons de bijbel schonk in 325 na Chr. Toen moest men gaan geloven in één God, verplicht. Een god die helemaal verzonnen is door mensen. Onze voorvaderen daarentegen, zij hebben hele andere dingen meegemaakt dan de kerk erover uitlegt.... Maar goed voordat je dat onderscheidt ziet ben je al een heleboel indoctrinatie en algemene bullshit ontstegen...
    Je naam suggereert een heledere zienswijze maar waar die echt gebleven is...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Jeroen

    onze voorvaderen hadden geen religie, die kwam pas nadat de kerk ons de bijbel schonk in 325 na Chr. Toen moest men gaan geloven in één God, verplicht.

    Geen idee waar je dit nu weer vandaan haalt, maar ik zou me bronnen nog eens goed checken, want dit is klinkklare onzin.

    Natuurlijk bestond er wel religie voor die tijd, en niet zo zuinig ook. Hele steden werden opgericht ten faveure van 1 god. Denk aan Heliopolis in het oude Egypte.

    Of wat dacht je van Odin? De god van de opperste macht en wijsheid. Weda in Friesland. Woensdag in je agenda.

    En het Christendom bestond ook al voor 325 nChr. Herinner je Nero nog, die Christenen graag als lantaarnpaal aanstelde?

    Het Jodendom is ook al een stukje ouder, en behoorlijk monotheistisch.

    Het oude Perzie kent ook een oude traditie van een monotheistische cultuur, en alweer ver voor het jaar 325.

    Dus wat probeer je nu precies te zeggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Jeroen:

    "Onze voorvaderen hadden geen religie, die kwam pas nadat de kerk ons de bijbel schonk in 325 na Chr."

    ??? In wat voor tijd, plaats en context denk je dat het Christendom is ontstaan? Tuurlijk waren onze voorvaderen religieus!! Heel de oudheid was religieus tenslotte. Religie kwam pas na 325???? .... Waar haal je het vandaan?

    "Een god die helemaal verzonnen is door mensen."

    No shit Sherlock! Of moet ik je Captain Obvious noemen.

    "Onze voorvaderen daarentegen, zij hebben hele andere dingen meegemaakt dan de kerk erover uitlegt.."

    Nou, verras me nu dan ook maar eens met die informatie in plaats van zo ontzettend vaag te blijven.
    1. Over welke voorvaderen (welk tijdsvlak en plaats) heb je het, en
    2. wat hebben ze allemaal meegemaakt en
    3. hoe heeft de kerk het dan allemaal uitgelegd, en
    4. waarom heeft de kerk dat gedaan en als uitsmijter,
    5. wat is jouw mening daarover?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. God heeft nooit bestaan, anders had hij de vele overige goden niet nodig gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sommige mensen proberen zelfs hun deurklink te intimideren, blijft grappig maar toch sneu, nietwaar pieketje Jeroen?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Internet drastisch sanctioneren, crisis met vlag en wimpel opgelost, al die verdomde vrijheid kan de mensheid nog lang niet aan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wel een vage dude, die Apocalyps-auteur en 2012-voorspeller Patrick Geryl.

    "Ik ben al dertien jaar aan het rekenen. Die wetenschappers weten niet wat ik weet."

    ... 13 jaar op een rekenmachientje rammelen? Lijkt me foutgevoelige bezigheid... als je al weet welke cijfers en datasets je wilt meenemen met welke formules om welk doel te bereiken.

    "De eerste belangrijke zonnevlam ontstond vorige week. Geryl: 'Dus dat klopt al. Aanstaand weekend vindt de tweede plaats. Als u daarover hoort, weet u dat mijn voorspellingen kloppen.' "

    Ja, met zonnevlekken voorspellen is ook de (reguliere) wetenschap bezig... ze zijn er zelfs heel goed in geworden, althans... 2 dagen van tevoren. En voor de rest? Zijn er wat cyclische bewegingen en enigszins reguliere intervallen merkbaar. Geryl doet alsof hij een of andere mystieke voorspellende gave heeft door zonnevlekken te voorspellen en inmiddels meer weet over het 'einde van de wereld' dan de Maya's en de wetenschap 'omdat hij al 13 jaar aan het rekenen is'....

    ... Ik ben nog net niet geheel overtuigd door de man.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoog in de gordijnen klimmende googlelaars, stijf van de stress, verloren in een blijf maar eindeloos zoeken-machinatie, vinden nooit iets. Deze leesblinde mensen willen met hun ontbrekende zelfkennis, de wetenschap uitdragen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Er zijn voldoende aanwijzingen zoals het solar maximum in 2013, of de 11-jaar cyclus van het flippen van de zon-polen, om aan te nemen dat we nog een paar serieuze zonnevlammen voor de kiezen krijgen tegen het einde van het jaar.

    Dat het magnetisch veld van de aarde daarbij ook vol in beweging is, en minder krachtig lijkt verhoogt de kans dat we ook daadwerkelijk wat merken van die zonnevlammen.

    En ja, dat kan een heleboel stukmaken, en zelfs ons DNA aantasten of veranderen. Maar te voorspellen is dat niet of nauwelijks, en al helemaal niet aan de hand van een Maya kalender of een bijbelse passage anders dan begrijpen wat het betekent als er staat 'als een dief in de nacht'.

    Maw, onverwacht, en niet voorspeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pipernus is vele malen groter dan de aarde, en staat dichter bij de zon. Zodoende zal de zwaartekracht het stof laten opwaaien, met alle gevolgen van dien. De keerkring zal zich 2 graden nominaal verdraaien waar ze veel last mee krijgen. Er is maar weinig voor nodig om de zonnevlam in de pan te laten staan, maar waar vuur is, is rook. Die zien we dan ook weer schijnen, tevens gaat hij ook nog eens voor niets op.100% zekers staat allemaal op google, zonneklaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @ Ziva:

    "Maw, onverwacht, en niet voorspeld."

    Ha ja, maar lieden als Geryl zullen toch echt wat anders beweren. Een beetje zoals Char of Derek Ogilvie hun eigen gelijk overal bewezen zien (of dat beweren).
    "ik zie een 8 voor me... heb je iets met het getal 8? Staat het ergens voor?...... In je familie misschien? Of je kennissenkring? ......".

    "Euh nou, euh, een paar weken geleden is geloof ik een nichtje van een vriendin van me 8 geworden ..."

    "Zie je wel! Tis toch ongelofelijk".

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo allo ow ow ow,

    Allereerst beste mensen, ja, ik ben een NEWBIE..wat betreft reageren dan.
    Ben wel eens eerder hier voorbij gelopen, maar als ik dan wat reacties las dacht ik nog niet klaar en verstandig genoeg te zijn om überhaubt te reageren.
    Maar nu ik zo een aantal onderwerpen EN reacties van sommige mensen wat beter heb gelezen, dacht ik ...stap er maar eens op af..

    Wat leuk trouwens, een site gericht op het nieuws van de alternatieve media.
    Een media die volgens de mensen hier vol staat met onzin..
    Eerlijkheidhalve moet ik bekennen, veel is onzin, maar dat weer tegenover de main stream media gezet, waar naar mijn idee alleen maar onzin wordt verteld, valt het toch wel mee, en als je ontwikkelde hersens hebt, zelf nadenkt en niemand napraat, dan zelfs kan de alternatieve wereld je voorzien van interessanter materiaal dan main stream.

    Maar zelfs op deze site staat onzin...althans, ik las de info door voor de newbies, en las ergens een opmerking over chemtrails.
    En dat dat dan concentratie strepen zouden zijn.?!?
    Ik ken concentratie kampen, en ik ken condensatie strepen, maar dat er concentratiestrepen achter een vliegtuig hangen? Nee, daar had ik nog niet van gehoord.
    Maar misschien bedoelt de schrijver dat in de condensatiestrepen achter de vliegtuigen een concentratie aan stoffen zit die er niet in horen? Het zou zo maar kunnen natuurlijk.

    Zo, ik ben binnen, en als ik weer behoefte heb, zal ik weer wat schrijven.
    groeten,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Teveel snert eten kan ook behoorlijke chemtrails opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Erka,

    Als de schrijver Barra is, denk ik niet dat hij met concentratiestrepen bedoelt dat er een concentratie aan stoffen zit in condensatiestrepen die er niet thuis horen... Barra is wars van complotten tenslotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Als Barracuda 'concentratiestrepen' dan bedoelt hij ook 'concentratiestrepen' Tim Dog.

    Barracuda is nog een van de weinige echte journalisten in het land, en beschikt over bronnen die heel goed zijn ingevoerd bij de inlichtingendiensten, justitie, de NWO, de MSM, de Aldi en de AH.

    Het zal mij niet verbazen dat er een 'mediastilte' ligt over 'concentratiestrepen', maar dat Barracuda toch de klok over dit fenomeen wilde luiden.

    Met de kans dat hij straks in een caravan moet slapen, of een cel moet delen met Micha Kat en zijn pillendoos.

    Barracuda. Wat een held!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Condens is een opgewaaid stofdeeltje verpakt in water. Eerste les natuurkunde. Chemtrails zijn lariekul klunswetenschap. Geet motor, met baksteen in de tank, is zuiniger dan zonder baksteen, vanwege ioniserende plasmaboog zelfde leerschool. Klol wil het eeuwige leven voor klokkenluiders, omdat ze per definitie helden zijn, ik val dus mooi buiten dat narrenschip.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. @ Ziva:

    Ja, je hebt gelijk... Onze inspirator en rationeel + spiritueel leidsman maakt geen fouten. Het is overigens jammer dat Barra's uiterlijke kenmerken (ongetwijfeld hetzelfde toonbeeld van perfectie als Zijn schrijven en Zijn denken) in nevelen gehuld blijven, anders konden we hem ook een eretitel toeschrijven zoals Grote Blonde Leider of iets dergelijks.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. @Erka
    Mensen die een ban krijgen bij de normale media, krijgen dat ook bij de alternatieve media.

    Je hebt je geprofileerd als deskundige op het gebied van vliegtuigstrepen. Fijn.

    Gisteren of eergisteren waren die op het journaal want de weerdame besteedde er aandacht aan, dus genegeerd worden ze niet. Ik weet niet of het NOS of RTL4 was, want NOS heeft degelijk nieuws en RTL4 nieuws brengt deskundigen in die bevriend zijn met de redactieassistente, zoals ik uit eerste hand vernam van een deskundige (die geen deskundige was).

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @tim

    Barra is wars van ?
    Grappig dat hij niet in complotjes geloofd.
    Maar hij heeft dus wel aanhangers lees ik, Tim, ziva, jullie twijfelen dus niet bij de inbreng van Barra..
    Barra rules!? Waar ken ik dat van.
    Ben ik net hier en het voelt nu al dat zelfs barra een complottertje is.

    @geen

    chemtrails zijn lariekoek....klunswetenschap?

    Je bedoelt te zeggen....Dat wat er allemaal over die chemtrails wordt geschreven is onzin...dat kan..
    Maar ze zijn er wel, die trails..en dat ze de atmosfeer veranderen dat is 100% te zien...
    En dat weer geen ,kan ik jou laten zien..dus, niet meteen de wijsgeer uithangen als je het niet bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. @persvoorlichter..


    Heb ik mij geprofileerd als...oja? waar dan.
    Als ik lees persvoorlichter, lees ik wat er staat, en er staat concentratiestrepen. of niet?

    Was op het journaal idd, dat ze vertellen dat het uitwaaiende vliegtuigstrepen zijn...dat bedoel je toch, en dat deze sluierbewolking veroorzaken ....dat vertelden ze toch..en dat hogere luchtlagen meer vocht bevatten. Weet je ...dat klopt ook wat ze zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik word er atijd gelukkig van als ik die contrails zie. Dan schijnt tenminste de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @erka Je bedoelt te zeggen

    Ga jij eens even je mond spoelen via gepurificeerde luchtinhalers.

    Maak altijd nog zelf mijn bedoeling leesvoer en achtergrond uit. Kult-rails ,met en een dansje rondom een oude eik desnoods. Voor roter fader blogjes moet je in Hannover zijn. Wijsneus.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. @geen,

    Is geen niet hetzelfde als niks?
    En jij wilt mij iets laten doen?


    Eigenlijk reageer ik op niks...

    Maar jawel, je bent slim...sorry..maar je vergeet wel te vertellen dat in een tank met een steen ook minder brandstof kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. @Erka

    Als je met steen en dus minder brandstof voldoende extra zuinig kan verbranden is het dus toch maar mooi winst.

    Maar vraag idd Geen maar hoe dat zit. Die kan nl heel goed rekensommetjes bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @erka
    Voorlezers uit eigen werk, die kennen we. Dat is de niet begrijpende lezer. Sluierwolk? Ik zag laatst een enorme donderwolk, nergens een vliegtuig te zien. Niks is iets anders als geen. Is piemeltje rozenwater , ook niets anders. Chemtrails, geet motor enz bestaan tussen bepaalde oren. Sommige sturen zelfs een naaktfoto((jaja je leest het goed) een naaktfoto potjandorie, om meer gegevens te ontfutselen. Vraag maar aan Ziva. (:-0)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Sturen? @Geen.

    Ik heb niets gestuurd, maar dat kwam omdat je een beetje verlegen werd van de vraag hoe je me dan op die foto wilde zien, en dus niet meer kon beslissen.

    En dat op jouw leeftijd. Wie had dat gedacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. @geen
    Heb ik nu het niveau zo laten dalen?
    offe, is dat standaard hier?

    Kijk es naar mijn logootje,
    pak eens twee spijkers, en stop die in de plus en de min in de muur vlak bij je..

    Wellicht krijgen we dan contact.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. @ Erka:

    "Tim, ziva, jullie twijfelen dus niet bij de inbreng van Barra.."

    Nee Erka, het enige waar ik echt aan twijfel zijn mijn eigen twijfels. En daar is Barra natuurlijk veel te verheven voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. @ziva
    Eerst met kleren aan daarna beslis ik meestal of de rest de moeite waard zou kunnen zijn. Kwestie van ervaring, en met minder geen genoegen uiteraard, keuze genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. @ Geen:

    Ha, wauw! Wat een veroveraar ben jij! Veel ervaring zoals je zelf al stelt, geraffineerd en toch dominant, want jij bent diegene die beslist "of de rest de moeite waard zou kunnen zijn" en die met 'minder geen genoegen neemt'.

    Ja, als je presentatie op dit blog een kleine indicatie is van hoe jij je in het 'echte' leven presenteert weet ik zeker dat ze voor je in de rij staan Geen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. @geen

    hmm, okay.

    Hoeveel kleren aan? Moet ik zitten, staan, liggen, bukken? Van achteren, van voren, van de zijkant...?

    BeantwoordenVerwijderen
  42. @erka
    1 spijker is voldoende, stopcontact is namelijk wisselstroom, accustroom is gelijkstroom +/-, zoals bij een batterij van een dildo
    Die je ergens in mag steken.

    @tim dog
    Ik heb inderdaad niks te klagen, nog vragen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. @ziva
    Het is de toon die de muziek maakt, en had gisteren nog een opstandig moment, kan weer even voort. Heb geduld, zelfs jij krijgt ooit de kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. @geen,

    1 is voldoende ja, maar niet om met mij contact te krijgen. :)

    je schrijft iets verderop omhoog:
    Condens is een opgewaaid stofdeeltje verpakt in water. Eerste les natuurkunde.

    leg me eens uit hoe je dan condensatieSTREPEN maakt.
    En als je dat hier op aard lukt, hoe doe je dat dan in de lucht?

    BeantwoordenVerwijderen
  45. @erka
    Een vliegtuig vliegt van links naar rechts, of andersom als het goed is, krijg je dus jawel: strepen

    Dampende paarden vertonen vertikale opstijgende strepen, chemtrails stofdeeltjes met een deel h2o. Fluitende ketels idem dito. Allemaal condens.
    Spaceshuttle heeft geen condensspoor, te weinig stofdeeltjes in de ruimte.
    Chemtrail is marketingjargon van hardleerse complotfiguren. Luchtverontreiniging/condens bestaat al miljoenen jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. @geen,

    maar waarom lossen die dan zo langzaam en moeilijk op in de lucht?
    Ah, ik weet het, op 30.000voet is het zo koud, dat die condens, .....ijs wordt?
    Dat is dus wat we zien, ijs in de lucht..
    En als dat ijs langzaam naar beneden zakt, en in een wolk terecht komt, dan zal dat waarschijnlijk hagel maken...toch?

    ooo, ik snap het nu..
    bedankt voor je wijsheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Een vliegtuig vliegt van achter naar voren @Geen. Van links naar rechts komt niet voor bij een condens trekkend vliegtuig.

    En een fluitketel blaast stoom. Dat is een andere vorm van water, en heeft niets met contrails te maken. Wanneer stoom condenseert wordt het weer water. Als dat hoog in de lucht gebeurt onder bepaalde temperaturen dan kan dat weer condensstrepen veroorzaken, wat meer op ijs, weer een andere vorm van water, lijkt dan op stoom.

    Ontdooit dat ijs dan weer, dan is het weer water, en zie je het niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Aanvulling.

    Het water in de lucht maakt de condensstreep, niet het water (stoom) uit het vliegtuig.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Spaceshuttle heeft geen condensspoor, te weinig stofdeeltjes in de ruimte

    Nee, te weinig water in de ruimte. De stofdeeltjes nodig voor de condensstreep komen uit de motoren. Het water uit de omgeving plakt aan die stofdeeltjes en vormt kristallen die we zien als condensstrepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Er komt geen stoom/water uit een vliegtuig @ziva, er komt alleen warmte met verbrandingsresten uit een vliegtuig, inclusief naverbranding, afhankelijk van de luchtvochtigheid en stofdeeltjes uitgedrukt in ppm krijgt het slechts een visueel effect van een witte kleur.

    Rest is baarlijke nonsens, overigens kan je de mensheid makkelijk "besproeien" zonder ook maar enige waarneming vanaf de grond. Uit zijn verband gerukte kennis dus. Ik kom jouw boiler desnoods bij jou thuis repareren, na het zien van jouw foto danwel, als ik daar zin van krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Is het hier een contact site?
    maar zonder webcam mogelijkheden?
    wat een gemiste kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  52. @Geen

    Er komt geen stoom/water uit een vliegtuig @ziva

    Nee precies, dat is wat ik dus zei. Maar jij niet met je opmerking: Spaceshuttle heeft geen condensspoor, te weinig stofdeeltjes in de ruimte

    afhankelijk van de luchtvochtigheid en stofdeeltjes uitgedrukt in ppm krijgt het slechts een visueel effect van een witte kleur.

    Inderdaad, werkt ongeveer hetzelfde als met een wolk. Meer water = meer wit. Meer andere deeltjes = meer niet wit. En dan nog wat hoogte annex temperatuur.

    Natuurlijk kan je mensen makkelijk besproeien zonder dat ze het zien. Ga laag genoeg vliegen, vernevel je plas gif onvoldoende zodat het 'bevriest' en je laat iedereen 'koekoek' zeggen.

    De voormalige burgemeester van Moskou liet ieder jaar op de verjaardag van zijn vrouw op die manier de zon schijnen boven de stad. Geen contrail te zien. Wel een blauwe lucht en zon.

    Vwb de foto.
    Zeg nou eerst maar wat je wil zien, dan komt die foto vanzelf. Ik heb naar 'toon' op mijn camera gekeken, en dat staat niet in het menu. En voor zo'n kritisch man als jij ga ik niet improviseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. @Erka

    Al onze webcams zijn aangesloten op het systeem van de AIVD dat de stream rechtstreeks bij de Koningin op haar laptop patched. Mag dus alleen voor landsbelang gebruikt worden en niet voor onderlinge geiligheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Had David Icke dan toch gelijk?

    Beroemd chemicus PhD Ronald Breslow heeft zojuist een document vrijgegeven, waarin hij het bestaan ​​van oude geavanceerde Reptielen beschavingen toegeeft, uitgebracht in de Journal of American Chemical Society.

    http://youtu.be/VRcBnkJwJ0s

    BeantwoordenVerwijderen
  55. @ziva geo engineering is weer van een geheel andere orde. Hier is het de vraag of het ecologische gevolgen heeft, los van de gebruikte anorganische chemie. En zo ontstaan de losgeslagen complotten en angstaanvallen waarbij allerlei aspecten als rauwe eieren door de koekenpan schuiven.
    @erka
    Groeiend contacten, niks mis mee, of moet dat ook via jouw stopcontact?

    @aminius
    Neen Icke is gek als een deur, Oglivie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. @Geen

    Echt heer geen. Je doet je een stuk beter voor dan je bent. Hoe kan je geoengineering projecten nou los zien van "de vraag of het ecologische gevolgen heeft'.

    Dat is nou juist de (terechte) kritiek op geoengineering.

    En dan 'anorganische chemie' in de beker chemtrailen. Er is al sprake van anorganische chemie zodra jij je scooter opstart.

    Dus wat probeer je nu met je 'klepel-zoekende' wijsheid over te brengen?

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Haha@ziva
    En weer speelt jouw minderwaardigheidscomplex de hoofdrol, je moest eens weten! Ik heb mijn klepel bewijsbaar goed op orde, voor mijn insiders dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. @geen

    In alles wat je over me zou kunnen zeggen is 'minderwaardigheidscomplex, wel het laatste.

    Ik ben vrij zeker van mezelf, en 'een meid die op haar toekomst is voorbereidt'.

    Jouw technische kennis is ondermaats voor iemand die zegt in de industriele sector ondernemer te zijn.

    Je maakt de ene na de andere 'domme' maar vooral onnodige en jezelf tegensprekende fout.

    Ik schat je in op 2 jaar natuurkunde Mavo/Havo niveau. Verder kom je echt niet.

    Maar daag me uit. Ik hou wel van ongelijk krijgen door dominante mannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Dit soort verassingen krijg je als je je 'gek' laat maken door crypto's die pas bij een real-life ontmoeting met hun ware mentaliteit uit de kast 'moeten' springen. Wie de schoen past enz...

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik leg nooit verantwoording af aan slimme webdame(s). Voor de rest magere kwalificaties, weinig juist dus. Ambities , achtergrond van geen belang, hooguit voor inventariserende frequent meebloggende ambtenaren. Niet voor drukke ondernemende meiden met zakelijke verplichtingen, en personeel met een waslijst van dagelijkse vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ach kom op @geen, wat een drogreden geef je weer.

    Inderdaad een diploma zegt me niet zoveel, maar juist door mijn werk kan ik vrij snel inschatten wat voor niveau iemand beheerst. En jij slaagt niet voor 'natuurkundig inzicht', wat vreemd is voor een industrieel ondernemer.

    Maar goed, voor dat je weer gaat schelden en schuimen.

    Hier is een foto, met kleren.. Anders krijg ik weer te horen dat ik niet durf te leveren.

    En een Adamas, niet voor jouw favorites. Ik draai me pas om wanneer je weer lief doet ;-)

    Z

    BeantwoordenVerwijderen
  62. @ziva
    Lijkt me een hele mooie die dame op die foto. Maar wat kan ik ermee? Zelfs met een mavo niveau begrijpen ze het hier niet. Zal wel aan mij liggen, maar ook ecologisch is nergens geen verband te zien. Doe eens rondvraag bij jouw personeel, die kijken vast mee. Ik zie overigens wel synthetische energetische chemie in die foto terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ecologisch is nergens een verband te zien..


    lol, leg uit

    'synthetische energetische chemie' mag daarna

    BeantwoordenVerwijderen
  64. @ziva nog even en ik moet mijn cv overleggen hier, moet niet gekker worden op die blogs. Lekker gek ben je, zegt mijn vrouw ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Lekker gek ben je, zegt mijn vrouw ook.

    Ja dat zeggen er wel meer, maar ik houd iig mijn woord.

    'Truth or Dare" is niet een spelletje dat je lichtzinnig met me kan spelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. @ziva gezien jouw grote inschattings vermogen en ervaring, gaarne een duiding over bepaalde lengtes van lichaamsdelen. Zeg ik je eerlijk of het klopt, mijn vrouw kijkt over de schouder mee, of ik de waarheid neertik. Maar beloof wel dat het onder ons blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Sorry Geen, maar als ik aan een man denk vraag ik me nooit af hoe groot hij geschapen is.

    Dus zeg het maar, want die van jou is vast heel groot, en super ervaren...

    BeantwoordenVerwijderen
  68. @ziva
    De laatste escortdame die dit van mij wilde weten, is uit haar vak gestapt. Ze schrok zo dat ze nu bij Unox rookworsten verpakt. Heeft nog wel een trauma overgehouden betreffende mijn reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Aan de omvang van je tietjes kan ik alvast wel zien dat je in aanmerking zou kunnen komen voor het besturen van een jetfighter. Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik toch wel meer in dat hoofd van je ginterreseerd ben. Wat je trouwens altijd best wel consekwent weet weg te snijden Ziva. Waarom is mij vooralsnog een raadsel want als je bedoelingen zijn om een haring met een spiering te kunnen vangen, dan zal je in bepaalde segmenten van het internet met deze toegepaste modus-operandus echt niet ver komen dunkt mij. Maar goed ik zal in het vervolg wat minder uitgesproken naar je toe zijn. En nee niet voor geuploade plaatjes in welke stand dan ook Ziva. Ik ben meer het type van in de praktijk voelen, ruiken en proeven waarmee ik te maken heb. En zoals je wel merkt aan mijn 'entousiasme' voor je uitgeworpwn aas, zit dat voorlopig wel senang hier in huize diamantina...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. @adamas
    Op zoek naar het snelle geld, doet ieder geloof rare dingen. Maar zelfs gesjeesden kunnen de beentjes spreiden, daar is weinig pilotentalent voor nodig. Volgens sukkels wel, maar ik heb gelukkig geen enkele binding met idioten.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. @ Geen:

    Uit je discussie over leidinggeven is wel gebleken dat je echt geen enkel verstand hebt van management of zelfs van mensen uberhaupt. Je komt niet verder dan wat dogmatische dooddoeners, wat voor mij duidelijk maakt dat je nowhere near a decision-making level bent. Hooguit lager management van een productieketen waar je inderdaad lekker agentje kan spelen, maar eigenlijk vermoed ik nog een stapje lager.

    Uiteindelijk scherm je hier je eigen onkunde af als het te heet wordt onder je voeten met enorm flauwe zouteloze puberale geintjes zoals:

    "Ik heb mijn klepel bewijsbaar goed op orde, voor mijn insiders dan"... pfff...
    "jij niet, travestiet omdat het rijmt"
    "De laatste escortdame schrok zo dat ze nu bij Unox rookworsten verpakt."

    ... En dat is dan het overgebleven niveau van meneer de volwassen ondernemer?

    "Volgens sukkels wel, maar ik heb gelukkig geen enkele binding met idioten."

    Jawel, een hele sterke binding zelfs... je bent er een.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. @tim dog
    Tegen wie heb je het,waar gaat het over?

    BeantwoordenVerwijderen
  73. @ geen:

    Herken je je eigen quotes niet meer? Dan zou het toch niet heel moeilijk moeten wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. @tim dog
    Ik snap werkelijk niet tegen wie jij het hebt, bedoel je iemand anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  75. @ Geen:

    Citeerde ik je eigen quotes en loop je nu de vermoorde onschuld uit te hangen ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  76. wat bedoel je de hele tijd met "geen"?

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik heb helemaal geen nickname, slaat namelijk nergens op, meeste suggereren daarmee "iemand" te zijn, die ze ook niet zijn. Ik niet, en ik ga ook niet naar de kark. Wie is "geen"? "Geen" zit dus tussen jouw oren.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Jeetje, wat spitsvondig en diep. *gaap*

    BeantwoordenVerwijderen
  79. ... ik ga er ook niet meer op reageren... echt, te triest gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Sterkte, en vooral volhouden. Ik hoop dat jouw herstel spoedig zal inzetten. Ga anders een avondje stappen of koop een bloemetje voor jezelf. Wil ook wel eens helpen. Anders vaarwel, je deed nogwel zo goed je best.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Grappig. Als Ziva 'geen' als 'geen' quote reageert 'het' wel op 'geen' en als Tim Dog aangeeft op 'geen' te reageren zit 'het' ineens tussen de oren.

    'geen' moet inderdaad wel een enorme lul hebben. Je gaat er al snel en gemakkelijk op staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hahaha! Die vond ik nou weer wel scherp Loena.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Mensen, mensen richt een "geenpraatgoep" op. Maak die loenatik voorzitter, en woordvoerder. Tim Dog en Loenatik, slachtofferhulp wil jullie vast wel bijstaan. Je kan niet alles hebben mensen, het is niet anders. Leer hiermee te leven. Accepteer het, laat een ander in zijn waarde. Doe het, je krijgt geen spijt. En pas op, voordat je het weet ben je net zoals de nickname aangeeft, dan is er geen redding meer mogelijk,triest. Ik bedoel het zo goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hoor ik daar nu weer wat rammelen of zit 'het' slechts tussen mijn oren?

    BeantwoordenVerwijderen
  85. 'Het' tussen mijn oren vraagt ineens om in waarde gelaten te worden, terwijl 'het' eerder aangaf niemand te zijn... En da's mooi, want dan hoef ik ook niemand in waarde te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Loena tik, wat je hoort zit ook tussen jouw oren gezien jouw nickname. Niemand hoort gerammel, maar nogmaals , probeer met Tim Dog een vorm van samenwerking aan te gaan. @mad dog coalition of zoiets. Verder zal ik voortaan zwijgen over lengtematen, blijven bij sommige slapeloosheid en frustraties veroorzaken (haha). Ik ga maar eens mijn jacht opzoeken , als het toegestaan is tenminste.
    Probeer anders de rijdende rechter, ook een mogelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Tja tim dog hoort stemmetjes, en luna tik heeft rammelgeluiden in zijn hoofd, ver heen dus, komt dit ooit nog goed?

    BeantwoordenVerwijderen