vrijdag 2 juli 2010

Hypnosebox

De tv is een hypnosebox. Een uitgelezen manier om de bevolking achterlijk en onwetend te houden. Wie schrijft dat? Een complotter natuurlijk. Alleen complotters denken in termen van veestapels die 'aan een mentale ketting' moeten worden gehouden. Alleen complotters vergelijken hun medemens met schapen en koeien die niet uit zichzelf kunnen denken. Alleen complotters zijn er stellig van overtuigd dat tv programma's worden uitgezonden met de intentie om de burger bang te maken en te polariseren.

We stellen ons zo voor dat bij de TROS of pakweg VARA de werkweek begint met een plenaire vergadering, waarin bepaald wordt wie er nu weer bang gemaakt moet worden. En dan er dan een Erik Engerd wordt ingehuurd die die ons gaat wijsmaken dat 'iedereen zulke ellendige en zinloze leventjes leidt en dat lijden en onderdukt worden helemaal normaal zijn'. 

'Je laat je via de hypnosebox meeslepen in het WK-gevoel, het leugenachtige verkiezingscircus van de afgelopen tijd of je gaat geheel vrijwillig kopje onder in het kijken naar soaps die alleen maar laten zien hoe het leven er volgens een select gezelschap uit zou moeten zien.' Select gezetschap? Wie? De directie van de publieke omroep soms? RTL4? Of weer iets hoogs of geheimzinnigs?

Maar gelukkig: internet neemt steeds vaker de plaats van tv bij jongeren. 'Internet kan een einde maken aan het oncontroleerbaar hersenspoelen van gehele bevolkingen door een klein en heel erg naar gezelschap.' Weg met dat breindode, volgevreten, haatdragende en puur op materialisme geilende hoopje jammerende ellende.

Inderdaad, wat een verademing is dat internet. Al die YouTube filmpjes van gekken die ons bang willen maken door te beweren dat we in een staat van slaafse achterlijkheid gehouden worden, waardoor er 'eeuwig kassa’s kunnen blijven rinkelen en de dominerende toplaag zoals altijd op hun luie reet kan blijven zitten terwijl het plebs het hele ellendige zooitje draaiende houdt'. Ooit gezien hoe snel een complotfilmpje zich op internet vermenigvuldigt? Sneller dan een fruitvlieg. Daar kan vast niet lang over nagedacht zijn.

Gelukkig komen de schrijvers van zo'n stukje ook altijd weer aanzetten met 'alternatieven'. Zoals een filmpje van een jongen die een deuntje op een magnetron programmeert en op potten en pannen slaat. Of een Jedi zwaardgevecht. En ga ons nou niet vertellen dat dat geen verheffende en bewustmakende televisie is!

75 opmerkingen:

  1. na twee alinea's wist ik al dat het een reactie op een topic van anarchiel. En onderaan wordt dat bevestigd. Zuur zooitje bij anarchiel. Als je toch zo moet leven kan je nooit gelukkig zijn/worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach, ze drinken daar massaal colloidaal zilver, dat volgens het laatste artikel op anarchiel ook helpt tegen fluoride in het drinkwater dat er door de gemene industrie in is gestopt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 99.9999....% van de mensen die trut hut complotters noemt heeft nog nooit één druppel colloidaal zilver tot zich genomen, ze hebben het niet eens in hun handen gehad.

    Tsja, ik heb deze kutsite een paar maanden niet bezocht, ik kom een keertje kijken en ja hoor, trut hut is nog steeds haatzaaiende boodschappen aan het verspreiden, dat hij daarvoor grove leugens en list en bedrog moet toepassen dat deert hem niet want hij weet niet beter, hij kan niets anders, er komt geen zinnig woord uit, het enige wat eruit komt is 'complotters zus en complotters zo', maar als je hem moet geloven dan heeft hij een broertje dood aan stigmatiseren, je mag zelfs niet zeggen dat de Nazi's de badguys waren want volgens trutje hutje waren er ook goede Nazi's, m.a.w. je mag van trutje hutje niet alle Nazi's over dezelfde kam scheren, van onze zogenaamde rechtgeaarde trutje hutje .. hahahaha ..

    Maar de "complotters" zijn een ander verhaal, daar kan hij zijn ongenoegen over blijven uitspreken gepaard met leugens en list en bedrog. Maar hoe is dat dan mogelijk vraag je je af, trutje hutje had toch een broertje dood aan stigmatiseren ?!

    Ik kan het wel uitleggen; de "complotters" zijn de demonen in trutje hutje zijn hoofd waartegen hij strijdt, zoals de Nazi's de demonen in hun hoofd 'joden' noemde, zoals Wilders zijn demonen 'moslims' noemt, noemt trutje hutje de demonen in zijn hoofd 'complotters', en die moeten uitgeroeid worden.

    Trutje hutje bestrijdt waanbeelden, netzoiets als Don Quichot.

    Nou, tot over een paar maanden dan maar weer.

    Btw, als er niet door een "complotter" gereageerd wordt dan wordt er helemaal door niemand gereageerd op dit blog, hebben de 'anti-complotters' niets te vertellen behalve 'complotters zus en zo' ?!

    Tsja, dat is pure ledigheid, alleen de demonen blijven dan over, en die moeten dan "bestreden" worden.

    Ach ja, een schizofreen is nooit alleen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, we wisten dat je niet lang kon wegblijven.
    Wel jammer dat je er niet in slaagt om ook maar 1 zin zonder het woordje 'complotter' samen te stellen.
    Maar liefst 9 x komt die term langs in je reactie.

    Ook jammer dat je er wederom niet in slaagt inhoudelijk te reageren op het artikel van barracuda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zóóóóó, dat is snel .. whoehahahahaha....

    Jij hebt echt géééén leven, je hebt alleen nog die rot demonen :o0

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "Begint het gejank weer?"

    Tsja, wat kan die trut hut janken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Begint het gejank weer?.

    yup, hij is kennelijk niet van zijn obsessie door mij af..

    Gewoon negeren lijkt me het beste...

    Hij heeft toch niks zinvols in te brengen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Trut hut, heb je 's nachts ook last van je demonen, of droom je dan dat je een leven hebt? :0o

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zuur zooitje bij anarchiel. .

    je moet voor de aardigheid eens een ander geluid laten horen op de reactiepaginas.

    Dat verwart de anarchiel-aanhanger: die ziet je meteen aan voor een door de overheid betaalde reaguurder om de meningen van hen te beinvloeden :o)

    speaking of paranoia...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "Zuur zooitje bij anarchiel."

    Het is hier lachen gieren brullen wou je zeggen, het is hier een één paranoia gedoe met 'complottertjes zus en zo'.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. inderdaad, in je eerste reactie op dit artikel had je het maar liefst 9 x over complotter zus en complotter zo..

    Je hebt het kennelijk gemist...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. "Zuur zooitje bij anarchiel."

    Oh, en ditsoort teksten ervaar jij als vrolijk ??;

    'Alleen COMPLOTTERS denken in termen van veestapels die 'aan een mentale ketting' moeten worden gehouden. Alleen COMPLOTTERS vergelijken hun medemens met schapen en koeien die niet uit zichzelf kunnen denken. Alleen COMPLOTTERS zijn er stellig van overtuigd dat tv programma's worden uitgezonden met de intentie om de burger bang te maken en te polariseren'

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeg slimmo, ga je ons nu vertellen dat dat niet zo is?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. "Zeg slimmo, ga je ons nu vertellen dat dat niet zo is?"

    Dat is in dit geval niet de issue, de vraag die gesteld werd is of @nworulestheworld die tekst als vroljk ervaart, zoals je kan lezen, als je kan lezen, snuggere.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jij wilt dus dat wij gaan lachen om de toestanden bij anarchiel.com?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. "jij wilt dus dat wij gaan lachen om de toestanden bij anarchiel.com?"

    Ik had het niet tegen jou, plus dat je anderen aanraadt mij te negeren, waarom doe je het zelf dan niet ??

    Oooohh je dwangneurose ben je weer niet de baas.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. plus dat je anderen aanraadt mij te negeren, waarom doe je het zelf dan niet ??

    Ach, vorige keer heb ik je zover in de hoek weten te drijven dat je in je eigen leugens en bedriegerij begon te verdrinken en je dus maar een tijdje koest ging houden.

    Blijkbaar durf je het nu weer aan, dus wie weet hoe lang je het vol houdt zonder opnieuw te verdrinken in je eigen bedrog...

    Het begint al goed, want ipv te antwoorden ga je meteen in de aanval tegen mij..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had het niet tegen jou dus ik vraag me af tegen wie je het de heletijd hebt, buiten het feit dat je het niet tegen mij kan hebben aangezien je me wéér zou negeren.

    Lastig he zo'n dwangneurose!!

    En btw, ben je net wakker werkschuwtuig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk hoe je jezelf continu tegen spreekt :o)

    Wat moet je dat gemist hebben...

    Maar het liegen is alweer begonnen: je zou hier nooit meer komen.

    En zie daar..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat werkschuwtuig betreft: je hebt zelf ooit toegegeven dat je niet meer dan 20 uur wilt werken.

    over werkschuw gesproken...

    je zit zeker weer op de 20 uur, want je hebt weer tijd genoeg om hier 24/7 te reageren?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je raadt anderen aan mij te negeren maar zelf hou je je daar niet aan, een mooi voorbeeld van jouw schizofrenie.

    Ik heb een tip voor je zodat je een keer geloofwaardig kan worden:

    Practice what you preach!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Practice what you preach zegtie, terwijl hij dat zelf ook niet doet :o)


    Geef het maar toe, je hebt me gemist ;)

    Kijk maar naar bijna al je reacties tot nu toe: ze zijn tegen mij gericht...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb nooit anderen iets aangeraden, zie je het verschil snuggere !!

    Maar ik begin nu te begrijpen waarom je anderen aanraadde mij te negeren, je wilt me alleeen voor jezelf hebben, creep!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach jee, begin je weer rookgordijnen op te werpen?

    Beetje onzinnig, want iedereen weet weet nog wel wat voor een bedrieger je bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nee de "wijze" raad die je anderen dacht te moeten geven daar kan je jezelf niet aan houden, lastig en zeer triest hoor zo'n dwangneurose.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nee het gaat je niet lukken je aan je "wijze" raad te houden die je anderen opdrong, lastig en zeer triest zo'n dwangneurose.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey baggercuda, wat ben je toch een laf ventje, waarom laat je mijn reacties niet staan, jij zoekt toch het conflict !!!!

    Ik vind jou heel eng en héééél gevaarlijk, anonieme lafaard !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Voor hier geldt hetzelfde, ik zie nu dat de reacties niet zichtbaar zijn vanwege een storing, dus ik neem mijn woorden terug aangaande barracuda, mijn excuses.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ach, zo zien we weer je ware aard, hoebedoelje :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Grappig, mijn reactie is wel zichtbaar, maar het gescheld van hoebedoelje niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nee, dat negeren gaat niet gebeuren, ondanks de "wijze" raad aan derden, heel triest.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik scheld niet, ik zeg alleen dat het jammer is dat jij je niet aan je eigen "wijze" raad kan houden die je derden opdringt.

    Weer een typisch voorbeeldje van jouw list en bedrog, leugens en verdraaiingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh ja mijn freactie is nu alweer weg en die van trut hut blijft staan, en hij kan ze wel op z'n e-mail lezen, ooohhh jaaaaa .. hahahahahahahaha ..

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik scheld niet zegtie, terwijl hij barracuda uitmaakt voor een anonieme lafaard die hij heel eng en gevaarlijk vindt...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ja, omdat ik dacht dat mijn reacties weggehaald werden, en dat was ook zo maar later bleek dat het gevolg van een storing te zijn, waardoor ik tot twee keer aantoe mijn woorden heb ingetrokken en mijn excuses aanbood, maar dat vertelde je er niet bij schijnheilig ventje dat je bent.
    En verder, ik schold niet tegen jou, en wat ik tegen barracuda zeg zijn jouw zaken helemaal niet, wie denk je wel niet dat je bent ??
    En het was ook geen schelden, ik gaf mijn mening omdat ik dacht gebanned te worden, maar dat bleek niet het geval te zijn en daarom trok ik mijn woorden terug en bood mijn excuses aan.

    Daar kan jij nog heel veel van leren vies schijnheilg ventje dat je bent.

    En vertel nou eens een keer, waarom raad jij mensen aan mij te negeren terwijl je het zelf niet doet, leg daar eens de mondsnoerende logica van uit, als je kan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Kijk, je gaat gewoon door met schelden:

    vies schijnheilg ventje dat je bent..

    Excuses of niet, je liet maar even mooi je ware aard zien toen je dacht dat barracuda je berichten aan het verwijderen was...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. "En het was ook geen schelden, ik gaf mijn mening omdat ik dacht gebanned te worden."

    Dus dit noem jij gewoon een mening geven:

    "Hey baggercuda, wat ben je toch een laf ventje, waarom laat je mijn reacties niet staan, jij zoekt toch het conflict !!!!

    Ik vind jou heel eng en héééél gevaarlijk, anonieme lafaard !!!!
    "

    Tja, je bevestigt daarmee alleen maar mijn punt...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Als barracuda mij had gebanned dan had ik gelijk gehad want mijn reacties zijn van hetzelfde caliber als de artikelen, als je er niet tegen kan dat de bal terug gekaatst wordt dan moet je niet een blog als deze beginnen.
    Maar ik ik werd niet gebanned en daarom trok ik mijn woorden terug en bood mijn excusus aan.

    En buiten het feit dat de woorden niet eens aan jou gericht waren, als je geen excuses kan aanvaarden terwijl het misverstand overduidelijk is dan ben je echt geen knip voor de neus waard, en dat ben jij ook niet, dat bewijs je keer op keer met je schijnheilige gedrag!!

    En geef eens antwoord op de vraag waarom jij anderen aanraadt mij te negeren terwijl jij je er niet aan houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dus jij wilt beweren dat de reactie


    ""Hey baggercuda, wat ben je toch een laf ventje, waarom laat je mijn reacties niet staan, jij zoekt toch het conflict !!!!

    Ik vind jou heel eng en héééél gevaarlijk, anonieme lafaard !!!!"
    ."

    van hetzelfde kaliber is als de artikelen die barracuda hier schrijft?

    BeantwoordenVerwijderen
  40. als je geen excuses kan aanvaarden .

    de excuses zijn niet aan mij gericht......

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Daar ga je weer met je schijnheilige gedrag, wat jij nu iedere keer citeert dat was een reactie op het geven dat het leek alsof ik gebanned werd, m.a.w. je moet naar de reacties daarvoor kijken, en die waren van hetzelfde caliber of zelfs minder dan de artikelen.
    Maar omdat ik niet gebanned werd heb ik de woorden die je nu iedere keer blijft herhalen -zo zielig als je bent- teruggetrokken en heb mijn excusus aangeboden voor het gegeven dat ik ze uitgesproken heb, plus dat ze niet eens aan jou gericht waren, dus waar bemoei jij je uberhaupt mee!!

    En vertel nou eens, waarom raad jij mensen aan mij te negeren maar doe je hetzelf niet ??

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Op zich wel lachen, een half jaar geleden smeekte je barracuda om je te bannen, later beloof je om hier nooit meer terug te keren en nu je even de schijn had dat barracuda je bij terugkomst alsnog ging bannen sla je op tilt en begint te schelden en tieren, om vervolgens op je schreden terug te komen en wel 2 maal je excuses aan te bieden..

    Om daarna doodleuk te zeggen dat je helemaal niet aan het schelden was.

    Het was maar een mening :o)

    Ennieweey, je liet maar weer eens mooi je ware aard zien.....

    Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. "de excuses zijn niet aan mij gericht......"

    Nee natuurlijk niet snuggere want de woorden die je blijft citeren die waren ook niet aan jou gericht, dus hiermee toon je aan hoe achterlijk je weer bezig bent!!!!

    En vertel eens, waarom raad jij anderen aan mij te negeren terwijl jij me absoluut niet negeert, vertel eens wat daar de mondsnoerende logica van is.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Nee natuurlijk niet.

    en toch wil je dat ik ze aanvaard :o)

    Je raakt alweer aardig verstrikt.

    ook wel leuk hoe je jezelf desperaat probeert te verdedigen.

    beetje onzinnig, want iedereen kan zien hoe je al snel je geduld verloor en in het wilde weg begon met schelden...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. En vertel eens, waarom raad jij anderen aan mij te negeren.

    omdat je op een gegeven moment met dit soort reacties komt:

    Hey baggercuda, wat ben je toch een laf ventje, waarom laat je mijn reacties niet staan, jij zoekt toch het conflict !!!!

    Ik vind jou heel eng en héééél gevaarlijk, anonieme lafaard !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. vertel eens wat daar de mondsnoerende logica van is..

    barracuda doet aan mondsnoerende logica, ik niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jij reageerde alsof de woorden die ik aan barracuda richtte jou persoonlijk troffen -alsof ik het tegen jou had wat absoluut niet het geval was- en als dat het geval is dan moet je ook de excuses persoonlijk nemen, neem je de excuses niet persoonlijk waarom neem je de andere woorden dan wel persoonlijk? Neem je die woorden ook niet persoonlijk waar heb je het dan over ????


    En vertel eens, waarom raad jij mensne aan mij te negeren maar doe je hetzelf niet ??

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jij reageerde alsof de woorden die ik aan barracuda richtte jou persoonlijk troffen.


    even kijken:

    truth hurts zei...
    Ach, zo zien we weer je ware aard, hoebedoelje :o)
    6 juli 2010 10:25


    Leuke draai, hoebedoelje, maar eenieder kan zien dat je enkel rookgordijnen probeert op te werpen...

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Waar heb je het over, waar bemoei jij je mee, denk je dat barracuda hetzelf niet aankan?

    Waarom reageert barracuda niet op mijn woorden denk je, misschien omdat hij zag dat ik mijn excuses aanbood nadat ik doorhad dat het een storing betrof en dat ik niet gebanned werd!!

    Jij bent echt heel zielig.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. denk je dat barracuda hetzelf niet aankan?.

    nee hoor, barracuda maait gewoon tientallen van je berichten weg als hij je zat is (heeftie in het verleden wel eens gedaan).

    ik constateer echter dat je hier nog maar net bent en nu alweer op tilt slaat :o)

    En dat is best vermakelijk.

    Helemaal omdat je nu de ene na de andere poging doet om je laatste tiltslag goed te praten :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Jij weet niet meer wat je zegt, het is echt een wonder dat barracuda jou niet een keer bij je oor pakt vanwege al die kolder die je uitkraamt.

    En vertel nou eens, waarom raad jij mensen aan mij te negeren maar doe je hetzelf niet??

    BeantwoordenVerwijderen
  52. het is echt een wonder dat barracuda jou niet een keer bij je oor pakt vanwege al die kolder die je uitkraamt..

    je weet echt niet meer hoe je het moet zoeken :o)

    eerst scheld en tier je tegen barracuda omdat je denkt dat hij je gebanned heeft (iets dat je enkele maanden geleden nog aan hem gevraagd hebt om te doen) en nu vind je dat barracuda mij moet aanpakken :o)

    Waarom ik adviseer je te negeren?
    Tja, lees deze discussie hier maar eens na: er komt alleen maar onzin en gescheld uit je.
    A waste of time...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Je hebt het blijkbaar niet door maar je bent volledig aan het doordraaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ah, je geeft het op :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. kostelijk, je hebt jezelf weer helemaal vastgezet...

    Dat worden nog leuke weken.

    Ben benieuwd hoe lang het duurt totdat je echt op tilt slaat en weer barracuda smeekt om je te bannen.

    Kan niet lang duren, aangezien je vandaag al over de rooie ging omdat je berichten niet staan bleven...

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Tsja het lukt niet wat je wilt en dan raak je in paniek en draai je door.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Precies!!

    En dan is dit het resultaat:

    Hey baggercuda, wat ben je toch een laf ventje, waarom laat je mijn reacties niet staan, jij zoekt toch het conflict !!!!

    Ik vind jou heel eng en héééél gevaarlijk, anonieme lafaard !!!!
    .

    je kent jezelf wat dat betreft toch aardig goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Het is nu natuurlijk wachten op het moment dat trut hut uit zijn nest komt rollen, hij had het vannacht zwaar maar met een beetje mazzel is ie misschien toch nog voor tienen wakker zodat hij weer aan de strijd voor het laatste woord kan beginnen .. hahahaha ..

    Kijk, wat ik doe is ook bedoeld als een soort vrijwilligers werk, ik breng wat afleding in het leven van trut hut, want ik zag dat de laatste tijd helemaal niemand meer reageerde waardoor trut hut aan het wegkwijnen was. Nu ik reageer zie je ook dat trut hut helemaal opleeft, hij haalt alles uit het verleden erbij, want een verleden is nog enkel wat hij heeft, en er is in die tussentijd helemaal niets gebeurt in trut hut zijn leven, want dit blog is zijn leven, dus het is voor hem als de dag van gister.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. wat ik doe is ook bedoeld als een soort vrijwilligers werk, .

    En dan reageer je zo als vrijwilliger:

    Hey baggercuda, wat ben je toch een laf ventje, waarom laat je mijn reacties niet staan, jij zoekt toch het conflict !!!!

    Ik vind jou heel eng en héééél gevaarlijk, anonieme lafaard !!!!.
    .

    Geef het maar op, je bent al lang door de mand gevallen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ja, twee minuten voor tien, ik had het dus goed voorspeld, maar dat is ook niet zo moeilijk met trut hut, daar kijk je dwarsdoorheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Je zal wel weer rond tienen uit je nest komen rollen, hoe voelt het nou om te parasiteren??

    En dan te bedenken dat jij mij ooit voor een werkloze probeerde uit te maken, dat deed je uit pure wanhoop met als doel op die manier te proberen mij de mond te snoeren, jij bent van het ergste soort!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. En dan te bedenken dat jij mij ooit voor een werkloze probeerde uit te maken.


    grappige opmerking, aangezien je zelf hebt toegegeven niet meer dan 20 u te werken en ook niet meer te willen werken...


    verder is het geweldig om te lezen dat je een hekel hebt aan werkelozen.

    wat moet het dan zwaar voor je zijn dat je zelf niks om handen hebt.

    een hekel aan jezelf hebben...

    lijkt me erg voor je...

    maar 1 lichtpuntje: je kunt je frustratie en woede gelukkig op internet kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Maar nu komt die bal keihard terug in je eigen porem, .

    nee hoor, ten eerste heb ik nooit beweerd dat je werkloos was.

    ten tweede heb je zelf aangegeven slechts in deeltijd te werken en niet volledig aan de bak te willen.

    wat je nu dus doet is je bekende tactiek van rookgordijnen op te werpen..

    wel grappig, je bent nog maar amper terug of het gaat alweer helemaal mis met je....

    BeantwoordenVerwijderen
  64. je bent want je hebt weldegelijk geprobeerd mij als een werkloze in een hoekje te trappen.

    Echt?

    Nou, laat maar eens zien waar ik dat gedaan zou hebben..

    omdat je weer uit je nek aan het lullen was vertelde ik dat ik -toentertijd- niet fulltime werkte..

    Dus kort samengevat:

    volgens jou beweer ik dat je werkloos bent, en om die bewering te pareren geef je toe gedeeltelijk werkloos te zijn...

    Beetje vaag, vind je niet?

    Verder snap ik niet wat je tegen werklozen hebt, waarom hebben die volgens jou geen recht op een eigen mening?

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik heb niets tegen werklozen maar wel tegen mensen die andere mensen buitenspel proberen te zetten door ze te beschuldigen van werkloos te zijn, en helemaal als blijkt dat ze zelf werkloos zijn, zoals jij, en daarom ben jij van het ergste soort!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. k heb niets tegen werklozen.

    Wat is dan het probleem?



    maar wel tegen mensen die andere mensen buitenspel proberen te zetten door ze te beschuldigen van werkloos te zijn.

    Zoals jij dus de hele tijd doet bij mij..


    helemaal als blijkt dat ze zelf werkloos zijn, zoals jij.

    En waar blijkt dat uit?


    Dat is het leuke: je geeft zelf toe niet volledig te werken, dus werkloos te zijn, en dan probeer je mij buiten spel te zetten door mij voor werkloze uit te maken..

    Doet me niks hoor, ik vind werklozen geen werkschuw tuig, zoals jij dat vindt, dus je mag mij best een werkloze noemen.

    Net zoals je mij best een jood mag noemen, of een homofiel, bejaarde, moslim, geestelijk gehandicapte en weet ik wat voor bevolkingsgroepen je probeert te gebruiken om mij te beledigen in je discussies.

    ik heb niets tegen personen uit die groepen, dus voel me niet beledigd...

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oké, dus als iemand 20 uur per week werkt dan is die persoon volgens jou werkloos, en dat noem je zeker mondsnoerende logica.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. dus als iemand 20 uur per week werkt dan is die persoon volgens jou werkloos.

    Die is dan gedeeltelijk werkloos.

    Ga maar na, als jij een 40-urige werkweek hebt en je gaat naar de 20 uur, dan heb je recht op een werkloosheidsuitkering..

    BeantwoordenVerwijderen
  69. En btw, als je in die 20 uur niet genoeg verdient om te voldoen aan het sociaalminimum (70% van het minimumloon) dan krijg je geen werkeloosheidsuitkering -want je werkt- maar een aanvullende uitkering.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Dat ligt eraan wat je verdient..

    nope.


    Ennyweey, het punt is gemaakt: jij werkt zelf niet meer dan 20 uur, terwijl je mij uitmaakt voor werkschuw tuig (ter vergelijking: ik werk 50-60 u per week).

    BeantwoordenVerwijderen
  71. "nope."

    Hoezo 'nope'?



    Ik werk alweer een tijdje langer dan 20 uur per week btw, vandaar dat ik ook bijtijds opsta in tegensteling tot jou, jij komt pas tegen tienen uit je nest rollen, maar jij bent dan ook werkeloos integenstelling tot die 50-60 uur per week wat je beweert, maar dat je een grote leugenaar bent dat heb je onderhand wel bewezen, zeer zeker na die ongelooflijke leugen op het andere draadje, jij bent echt de schaamte voorbij.

    En als ik een zogenaamde anti-complotter zou zijn dan zou ik me echt doodschamen voor jou want dan zou ik voor geen goud met jou geidentificeerd willen worden, en dat barracuda jou niet een keer bij je oor pakt dat zegt wat over barracuda, als barracuda enigszins geloofwaardig zou willen zijn dan had hij jou een keer moeten waarschuwen dat je moet kappen met dat eeuwige gelieg.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik werk alweer een tijdje langer dan 20 uur per week btw.

    yup, tot je grote verdriet...



    vandaar dat ik ook bijtijds opsta .

    en vervolgens tot laat in de ochtend met mij in discussie gaat :o)

    in tegensteling tot jou.

    mja, ik spring niet uit bed meteen achter de pc.
    maar ook al zou ik dat wel doen: hoeveel uur iemand werkt heeft niks te maken met of hij sochtends vroeg begint of niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik wist dat je vroeg of laat zou reageren, nu 7 dagen na de laatste reactie, wat een waanzin is dit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen