maandag 26 juli 2010

Zo pak je Micha Kat aan

18 opmerkingen:

  1. Volgende keer gaat de camera kapot, wedden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dit soort figuren tegenkwam wist ik het wel: gewoon een emmertje water halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEWELDIG !!


    Echt, wat een aansteller die Kat.
    Het hele filmpje druipt van de aandachtvragerij.

    Tja, nu is zijn speeltje stuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hilarisch.

    En dan vooral dat zinnetje "er zijn hier genoeg advocaten, wie wil me helpen deze man aan te klagen".

    Alsof er ook maar één persoon is op die plek behalve zijn helpers die deze clown zou willen helpen. Komop zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog mooier: hij heeft ze eerst uitgescholden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ROTTERDAM - Het Landelijk Parket van het Openbaar Ministerie (OM) is bereid mee te werken aan een aangifte tegen de hoogste ambtelijke baas op het ministerie van Justitie (23 juli 2010 BNDeStem.nl)

    Toch niet zo gek als gedacht, die Micha Kat! We hebben het hier immers over Joris Demmink.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mja, maakt hem dat minder gek dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is niet de verdienste van de biljartbal, hor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Crap
    "Dat is niet de verdienste van de biljartbal, hor"

    Door hem weet ik van de zaak af. Dat is mijns inziens de taak van een journalist. Afkraken en belachelijk maken, dat kunnen we immers allemaal. Vooral zo lekker anoniem.

    En het lijkt me overigens niet uit te sluiten dat de aanhoudende aandacht voor de zaak, wel degelijk een reden is, dat er eindelijk eens iets gebeurt.

    (Wikipedia, Hans Westenberg)Eerder was Westenberg al in opspraak gekomen door publicaties van het weekblad Nieuwe Revu en de publicist Micha Kat. Met behulp van de WOB maakte DE LAATSTE inzichtelijk dat Westenberg tegen Kat procedeerde ten koste van een groot bedrag gemeenschapsgeld.

    @Truth Hurts
    Deze gek doet dus wel degelijk zeer zinnig werk.

    Maar laten we het daar vooral niet over hebben.

    Wat is-tie irritant zeg, meid!! Ja, ooooh, erug he! Ja , nou! Vreseklijk. T zou verboden moeten worden. Emmertje water, tof plan. Of camera slopen. SLOPEN! SLOPEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat voor zinnig werk doet hij dan?

    Zoals gezegd: het in behandeling nemen van deze aangiftes is niet te danken aan Kat.
    Verder lees je erover in het brabants nieuwsblad.

    Je vindt zijn gedrag kennelijk normaal?
    Met megafoon mensen lastig vallen en intimideren?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @sigmund: Of hij nou gelijk heeft of niet, hij heeft geen enkel recht om dit soort acties te voeren.

    Zoals iemand in een reactie op klokkenluideronline schreef bij het 1e filmpje over de zuidas:
    "Ik heb grote bewondering voor je maar aan dit soort filmpjes heb je echt geen zak. Werkt tegen je. Als ik daar had zitten eten had ik m’n volle bord hupsakee op je mooie pak gekwakt. Echt. Ook al sta ik nog zo achter jouw gedachtegoed."

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Overigens doet deze man wel wat ik ook soms zou willen doen wanneer er vlak na de 3e dinsdag weer allemaal mensen massaal lopen te shoppen. Dan denk ik ook "We hebben/krijgen het toch allemaal zo slecht?"

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waarschijnlijk werd die Kat vroeger erg gepest op school.

    pwi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een site met negatief commentaar over Micha Kat.Deze persoon heeft tenminste lef,en weet waar die over praat.Waarschijnlijk zijn de mensen hier die negatief over Micha Kat praten zelf de grootste graaiers.....Declareren mensen Declareren...Ik ben enorm fan van Micha Kat....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben enorm fan van Micha Kat.....

    Dat blijkt :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Komt daar een hele grote Rus of Albanees Micha’s z’n Megafoon
    kapot gooien. Sinds wanneer wordt de Zuid-as ‘beveiligd’
    door de Russische of Albanese Mafia?

    Ik zou zeggen, Hole in one voor Micha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @rmstock:

    Dat is gewoon de uitbater van het etablisement, de heer Houssin Rabbaj.

    BeantwoordenVerwijderen