zaterdag 24 maart 2012

Muiterij op de bounty (2)


Als zoutzakken zitten ze er bij: de overgebleven kern van Niburu, enige tijd virtueel gegijzeld door twee ex-medewekers die menen dat zij aanspraak kunnen maken op de site. De verwijten gaan over en weer: Niburu.nl jat artikelen van Niburu.co en Niburu.co ondertekent stukken met de naam van een medewerker van Niburu.nl.

Intussen komt er steeds meer vuile was naar buiten: 'Niburu.nl .. tja, ook ik heb er gewerkt en ben er weggegaan. En wel om de reden dat Anton Teuben een kei is in het verslijten van redacties. In 2008 schopte hij zijn voltallige redactie op straat. Inmiddels heeft Anton zo'n 4 redacties versleten. Niburu.nl had in 2008 een mooie sprong kunnen maken naar een professionelere look. Een professioneler ingerichte organisatie. Alles lag al in plannen klaar. Het moest alleen uitgevoerd worden. Maar in die plannen zou Anton Teuben meer afstand moeten nemen. Dat wil hij niet. Maar hij eist wel het uiterste van mensen (zonder hen daarvoor te belonen).'

17 opmerkingen:

  1. Al is de leugen nog zo snel...

    Het grappige is dat je kunt pretenderen bezieling te hebben waarmee je de zaakjes poogt aan te pakken. Maar tja, zonder bezieling is het lijden, en dat er amper echte bezieling aanwezig is bij Niburu. Is het voor hun ook niet gewoon een centen business? Of leven ze van lucht bij Niburu?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voel mij bijna 'verplicht' te verklikken dat JE Arminius hier nog vreemd gaat ook Ziva. En aan Jeroen P(auw!?) wordt hier door een insider zelf het antwoord op zijn 1e comment gegeven.

    "Ik vind het goed dat Niburu er is. Het is een soort rots in de branding voor me. Ik vond dat er altijd al dingen waren die me dwarszaten. Niburu health vind ik veel te duur, de artikelen kloppen vaak niet als je verder gaat zoeken. Daarom vind ik het goed dat er mensen zijn die de boel effe overhoop hebben gegooid. Ik moest gniffelen toen ik hoorde dat ze alle inkomstenbronnen op de site hadden stilgelegd. Het zijn geldzuigers waar je alleen terecht kan als je met je portemonnee zwaait. Dan ben je hun vriend. Alles bij health is veel te duur. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen. Wijsheid en levenservaring kun je niet kopen. Blijven hangen in zweverigheid is gewoon vluchtgedrag."

    Voor de rest is die 'tijs' niet bijster snugger lijkt me...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Telecom\providers\ zijn liefhebbers van deze (giga)omzetgenererende data en verkeersfantasten.
    Feitelijk verspreiden complotters leugens en bedrog, daarmee maken ze zichzelf tot ordinaire platte criminelen die maling aan een ander hebben. Complotters zijn dus gewoon ordinaire leugenaars, het is niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waarom maakt deze Niburu-sekte zoveel tamtam, als in 2012 hun ondergang gaat plaatsvinden. Knurften die van elkaar niet meer weten wat ze bij elkaar gelogen hebben, komisch stelletje oplichters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeff en Alexandra vormen samen met goldkaart de motor van niburu. Samen met goldkaart droegen ze zorg voor het financieel en technisch reilen en zeilen van Niburu.nl. jeff stond aan het roer en maakte het beleid. De andere Kapitein op het schip was uiteraard Anton Teuben en waar Jeff achterstevoren boog om zaken geregeld te krijgen en stabiliteit en continuïteit te waarborgen gooide Anton telkens roet in het eten door beloftes te maken die onmogelijk gerealiseerd konden worden, zaken in gang te zetten die gewoon financieel niet konden.

    Het resultaat was rode cijfers. Samen met goldkaart(hoofdsponsor) zijn Jeff en crew toen orde op zaken gaan stellen. Dat is het punt waarop ik ook in de picture kwam toen goldkaart mij contacteerde en voorstelde de strijdbijl te begraven. Aangezien die acties volledig transparant zijn verlopen op mijn en dit forum met als resultaat het herrezen niburu archief denk ik niet dat ik dat hoef toe te lichten, anders dan opmerken dat deze "verzoening" oprecht is/was en wat mij betreft de strijdbijl begraven blijft.

    Daar eindigt dan ook mijn stukje in het verhaal.

    wat er verder gebeurde en ik langs de zijlijn heb zien gebeuren:

    Het stellen van orde op zaken stuitte blijkbaar op grote weerstand bij Anton en een paar dagen geleden barstte die bom. Hierop heeft Anton teruggegrepen op de oude host van Niburu Flexweb en op dat account wat nog gewoon bestond een kopie van Niburu neergezet en de domeinnaam Niburu.nl daar naartoe verwezen. Echter mist Anton de technische kennis om ook het forum over te zetten en ipv dit te regelen heeft hij het op de nieuwe host gewoon gedropt. Er staat geen forum meer op Niburu.nl.

    Niburu.co
    Jeff en de zijnen hebben dit aan zien komen niet in de laatste plaatst omdat ze Anton al jaren kennen. Om die reden hebben ze ook Niburu.co geregistreerd, om zeker te gaan dat de opnieuw opgebouwde content op de site en het forum te waarborgen. Dat is ook gebeurd en alles staat er ook nog gewoon terwijl er op de .nl van alles ontbreekt.

    Dat Anton Teuben de bedenker en oprichter is van Niburu, daar kan niemand omheen en dat is iets waar we hem ook nog alle dagen dankbaar voor mogen zijn ongeacht of je het nu hebt over niburu.nl, niburu.co of zelfs niburu.tv want zonder zijn initiële visie was er helemaal nooit een Niburu geweest.

    Feit is wel dat hij zijn eigen geesteskind in de jaren daar na willens en wetens de grond in heeft gerund met alle gevolgen, splitsingen en breuken van dien. En dat is Waar Jeff, Alexandra en ook goldkaart met aanhang in het spel komen want zij willen een stabiel Niburu neerzetten wat er ook over jaren nog staat. dat gaat niet met Anton Teuben die als een olifant in de porseleinkast alles weer stuk maakt wat zij zorgvuldig hebben opgebouwd.

    http://niburu.tv/forum/showthread.php?tid=5495

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Arminius mooet je kijken wat je ziet als je die laatste link van je (24 maart 20012 14:33) in een zoekfunctie naar keuze invoert! Mijn virusscanner vloog van de stres zowat door het dak van mijn toer-camper (op weg naar Montenegro met alles erop en eraan...) heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit toch saai allemaal zeg, hemeltjelief. Kunnen we niet een beetje ruzie maken met elkaar? Pyt, Ziva?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar heb je die koortslip aka mindfever ook weer, spuit 11 geeft zaterdagmiddagmodder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik trakteer. Voor afhaalplek gelieve bij Barracuda je wensen te kennen geven:

    "De nieuwe wereld dialoog, een avond waar positief en constructief met de beschikbare kennis van mensen als Sandra Reemer, Johan Oldenkamp, Peter Toonen, Coen Vermeeren een gesprek word aangegaan om de nieuwe wereld te 'bespreken'. Wat kunnen we verwachten van deze tijd? Wat gebeurt er allemaal in de wereld? Hoe staat het er nu met onze planeet voor? Wat kunnen we doen om bij te dragen aan een betere wereld? Deze vragen en meer zullen besproken worden door de aanwezige leden en gasten."
    Data:
    Woensdag 28 maart
    Birkstraat 136
    3768HM Soest
    Niburu forum café

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @adamas sinds jij jouw Jodenriedeltjes achterwege laat, lees ik je bijdrages met meer genoegen.
    Niburu neuzelaars, met persconferenties, zonder pers. Bijeenkomsten in hogere intergallactische ernstige sferen, zelfverklaarde Oldekampjes met zijn klonen, en mindfever die om ruzie vraagt, maar eigenlijk ook weer niet. Dat maakt blogs toch vermakelijk,niet waar?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze figuren, van Micha Kat tot Oldekamp, Teuben etc., ze hebben 1 grote overeenkomst: Geldclaims via de Brugmansmethode, met de vrijheid van leugensuiting hoog in het vaandel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wat jij van mijn judeo-afkeer vindt laat mij hoegenaamd helemaal koud GEEN-brain! Sterker nog het zou mij pas gaan benauwen als jij van de opgedane jodenwijsheid (Zoals Ziva dat mij dat net iets te gretig/vaak doet trouwens! Maar ja; die heeft dan ook hele andere bedoelingtjes met mij he?) hier voor mij de rode loper zou uitleggen. En op een steenworp bij de locatie Niburu vandaan heb ik ooit nog eens bij een eco-boer het binnentelen van groene pretgewassen mogen opdoen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @adamas
    Je gaat de mensheid toch niet wijsmaken dat twee vechtende partijen het geloof en of nationaliter een achterban zouden hebben? Leer eerst even wat macht is, google on.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @adamas
    Vanwaar jouw enorme ongezonde,buitenproportionele en panische angstaanvallen voor Ziva? Dat is wat iedereen hier met enige brain waarneemt. Obstipatie vanwege onweerstaanbare zelf genuttigde junkmedia, al bloggende tijdens het stoelegaan? Dat is het, nb zit je nog steeds vast? 0_0

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat wat jij voor 'angst' aanziet is het slechts willen duiden dat ik door de moorddadige intenties van haar tribe in de loop der tijd meer dan jodenwijs ben geworden GEEN. Bovendien kan ik nergens in welke van mijn welgemeende uitingen naar Ziva toe welke spoor angst dan ook bespeuren. Wat jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @adamas
    Noem mij een misdaad, en ik zoek een willekeurig geloof en of nationaliteit, zoals je wilt. Tribes komen doorgaans niet als individu, die angst spat uit jouw ondergrondse comments. Hij is nie bang, welneu , Adamas ziet alleen moar tribes is een beutje kwoad. Met de platte pet in zijn achterzak, dat is ook wel weur. Ga eens onder de mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Geen
    Daar heb je die koortslip aka mindfever ook weer, spuit 11 geeft zaterdagmiddagmodder.

    Ahhh... wat schattig.

    BeantwoordenVerwijderen