vrijdag 30 maart 2012

Lage-Landen-Lente

Terwijl in het Catshuis wordt gelijmd en het wachten weer is begonnen, hebben de Niburu's nog altijd geen vrede gesloten. Barracuda-volgers weten het: Na de ultieme breuk vorige week - de vierde fundamentele opsplitsing binnen Niburu in zes jaar tijd - is iedere Niburu nors zijn eigen weg gegaan, elk met sites die nauwelijks van elkaar zijn te onderscheiden. 
 
Niburu.co meldde ons afgelopen week onder meer dat Monsanto onze kinderen wil brainwashen, de CIA mensen via televisie bespioneert en Hep-B Vaccinaties een misdrijf tegen onze baby's is. Niburu.nl rapporteerde over onverklaarbare geometrische patronen in Mexicaanse graanvelden en vertelde ons dat realiteit eigenlijk een ademend wezen is met een oneindig aantal persoonlijke ervaringen. Ja, ook gij, Brutus.

Alleen Niburu.co had als 'sidestream mediaburo' nog de behoefte om een korte toelichting te geven tijdens een persconferentie gistermiddag in, of all places, landelijk gelegen Nieuwland. Kennelijk is daar geen pers geweest (de andere Niburu wilde niet), want we hebben er (nog) niks van meegekregen.

Gelukkig heeft zich al wel een vredesduif gemeld: ons aller Johan Oldenkamp. Die heeft naar eigen zeggen niks met channeling, de specialiteit van de Niburu's, maar vreest een nog verdere opsplitsing van ‘wakkere’ mensen. Zouden alle ‘wakkere’ mensen gezamenlijk hun krachten, energieën en intenties bundelen, dan kan helemaal niemand meer om de Lage-Landen-Lente heen. En Johan ziet Niburu als het vlaggenschip van de bewustwordingsvloot.

En zo ziet u maar weer, al 't goeie komt van Melkunie koeien. Na de executie die nooit geweest is en vermoedelijk wel nooit zal komen, stort Johan zich op mediatie. En het moet gezegd: dat kan hij goed. Alle Bibelebonse mensen die Bibelebonse pap eten waren laatst naar zijn woning in Zeist gekomen om te horen dat Johan ruzie had met de zorgverzekeraar.

7 opmerkingen:

  1. Is het al komkommertijd in barracudacountry? Er staat echt niks in het artikel wat iedereen niet al weet.

    *pleurt nog een visje op de grill*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp dat die LOH gepikeerd over zijn permaban hier door de blogeigenaar tegelijkertijd elders maar zijn ontevredenheid daarover kinderachtig van de daken is beginnen te roeptoeteren? Toen ik mijn nog wat onervarener online leven (tijdens de begindagen van DKNWZ!) begon liep ik daar ook nog al eens tegenaan LOH. Probeer met deze realiteit verder je vrede te ontwikkelen, want in het dagelijkse leven kan je toch ook niet zo maar verwaand stalkend tegen een ieder te keer gaan die niet meer van jou hersenschijterei gediend is? En anders moet ik voor het ergste vrezen als ik onverhoopt toch nog wel eens met je onlive bestaan geconfronteerd zou moeten worden. Get over it en laat anders even je gegevens achter voor een tetè á tetè ontmoeting met de supergetuige van KLOL. Is dat anders wat je verder nog wenst LOH? Was trouwens gisteren nog in de buurt van het Niburu onderkomen en dat is me toch een pand zeg! Althans van buiten ziet het er nogal gewichtig uit. (Vanwege de scheuring meteen maar in geldnood?) Spreek anders daar met Barracuda af! Ik rijd wel. En Johan Oldenkamp was maandag trouwens weer eens als vanouds vaag constructief bezig:

    "We spraken over ons zonnestelsel en alles wat daar bij komt. In het interview is het niet te sprake gekomen, of heel ff vluchtig, maar het is niet mijn idee dat wij alleen fysiek hier gevangen zitten… Wij zitten vooral met onze geest gevangen! In dit soort voertuigen dus. En of ik erg veel moeite wil doen om dit voertuig te redden…" Bron.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inmiddels is er een verklaring van Niburu.co, die heel even te zien was bij Nuburu TV, maar die site is nu 'under construction'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij is LOH niet door Barracuda geblokkeerd.
    Dat schijnt technisch niet mogelijk te zijn bij blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Adamas

    'Ik begrijp dat die LOH...is beginnen te roeptoeteren?'

    Sja wat is wijsheid? Zie nu bij Anarchiel.com. Gewoon weer me accountje terug met alle topics er aan, met de complimenten van de chef. Het is gewoon geweldig weer. Ik leef helemaal op en voel me als de teruggekomen verloren zoon. :) En zonder dat kinderachtige gezeik van me was het toch echt niet zover gekomen hoor. Je kan namelijk alles wel kinderachtig noemen, maar als je een solide punt hebt, dan is daar op den duur gewoon niet aan te ontkomen. Maar dat zal jij niet mee gaan maken, want jij neemt liever het verlies als de man die je denkt te zijn, maar zodoende voor jou geen pizza. Snappie? Jij verliest iets en je raakt het ook kwijt. Misschien niet kinderachtig, maar verder ook niets meer.

    in het ... hersenschijterei gediend is?

    Waar doe ik dat dan hier? Dit is wel een beetje het punt met die geitenbreiers die online willen sparren. Ze zeggen een hoop, maar ze laten nog geen drol zien. Het is voornamelijk alleen maar verzonnen gescheld. Gescheld uit wanhoop. Waarom? Geen idee. Of wel maar laat maar.


    En anders moet ik ... worden.

    Que? Ga je dreigen?


    Get over it

    We sure will. :)


    'en laat anders even je gegevens achter ... van KLOL.'

    Que? klol and me ist kaput gemacht. Wat klets je joh? Misschien dat je vroeger nog wel eens wat online las, maar tegenwoordig ben je aardig in de versukkeling geraakt met je spot on data mining. Tijd voor de vishengel ouwe.


    Is dat anders wat je verder nog wenst LOH?


    Ik kan me niet herinneren ooit het woord tot je gericht te hebben. Het is amazing wat je allemaal over me denkt te weten. En wonderswaardig dat het je zo bezig houd. Maar nee, ik ben tevreden en hoef niks. Maar wel bedankt.


    @truth hurts

    Als dit er staat dan heb je gelijk. Zo niet, ongelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een verbindende trip die alleen op liefdevolle frequenties van chillignsgevoelige HERTSZ ervaren kan worden. Weet je wel? Hahaha moet je die gast op rechts in dit filmpje zien. Gewoonweg moderne variant op die van van Kooten en de Bie toch!? Go go go Nibìróe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O ja; Bovendien hoor ik hier anders hele andere gevolgen die als oorzaak hebben gediend bij de scheuring binnen SOPN moderator!

    BeantwoordenVerwijderen