dinsdag 3 maart 2009

Obama fraud (2)



Sinds Bush uit het Witte Huis is, weten de complotdenkers zich geen raad. En al helemaal niet met opvolger Obama. Godzijdank, met wat creatief knip- en plakwerk suggereer je dat Obama niet meer is dan een marionet van de wereldelite, zeker als oud minister van Buitenlandse Zaken onder Nixon Henry Kissinger het woord "Nieuwe wereldorde" weer eens in de mond neemt. En er is altijd wel ergens een gek te vinden die begint over "Marxistisch dictatorschap".

Mooiste onthulling - en reken maar dat de complotters dit gaan uitbuiten - is misschien wel dat Dick Cheney en Obama ergens achterneven van elkaar zijn: "A spokeswoman Lynne Cheney explained to the AP that Obama "is a descendent of Mareen Duvall. This French Huguenot’s son married the granddaughter of a Richard Cheney, who arrived in Maryland in the late 1650’s from England, said Ginny Justice, a spokeswoman for Lynne Cheney." "The Obama campaign’s response? "Every family has a black sheep."

5 opmerkingen:

  1. Als ik honger heb, dan laat ik het nooit thuisbezorgen, maar ga ik altijd afhalen. Zo kan niemand erachter komen waar ik woon.

    Ze luisteren tegenwoordig ook de telefoons af bij de Chinees, de pizzaria ect.

    Ik kijk ook altijd over mijn schouder als ik op staat loop... Of ik niet gevolgd wordt.

    Ben ik nog te volgen, so far?

    Heel verdacht dat alle bijdragen altijd om 6:00 uur stipt worden geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En sinds ik een bonuskaart heb koop ik allerlei zaken die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb. Die ik helemaal niet gebruik, niet opeet.

    Dit doe ik om ze te misleiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Heel verdacht dat alle bijdragen altijd om 6:00 uur stipt worden geplaatst."

    Nou, dat is pas verdacht zeg.
    Nooit met Blogger gewerkt, zeker? Je kunt stukjes op een bepaald tijdstip publiceren. Ik schrijf ze 's avonds en zet ze klaar om 06.00 uur. Of moet het later voor jou worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Je kunt stukjes op een bepaald tijdstip publiceren."

    Dat begrijpen de dombootjes niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik denk niet dat Ozyandias' opmerkingen serieus genomen moeten worden :o)

    BeantwoordenVerwijderen