zaterdag 16 oktober 2010

Inquest

Eindelijk, na jaren vertraging, is in London de 7/7 Inquest van start gegaan, meldt Zapruder op een toon die duidelijk maakt dat we hier absoluut niets van mogen verwachten. Nu had geen mens iets achter de bomaanslagen in Londen op 7 juli 2005 gezocht - de ergste terreuraanslagen in Groot-Brittannië sinds Lockerbie in 1988 - als de aluhoedjes zich niet eerst suf hadden geredeneerd over 9/11. Daarna werd iedere bomaanslag, waar ook ter wereld, in hun ogen automatisch een false flag operatie, zogenaamd uitgevoerd door regeringen met als doel om beperkingsvrijheidsbeperkende wetten in te voeren. Logica van dertigers en veertigers die geestelijk in de korte broek zijn blijven steken.

Hun flinterdunne theorietjes werden zoals te doen gebruikelijk gekenmerkt door alles-is-verdacht-denken en lachopwekkende absurditeiten. Zo vonden complotters het wel erg toevallig dat de aanslagen niet alleen samenvielen met de aanstelling van Gordon Brown als premier van Groot-Brittannië, maar ook met het derde verhoor van Tony Blair door de politie in het zogeheten cash-for-honours schandaal. Eerdere verhoren van de ex-premier vielen ook samen met grootschalige anti-terreur invallen. Je moet er maar opkomen.

'Federale bank VS pleegt vóór 7/7 buitengewone transacties,' beweerde destijds Daanspeak, die kennelijk als enige de logica daarvan begreep. En dan was er nog dat mooie verhaal van een antiterreur-oefening die plaatsvond op vrijwel dezelfde locaties en tijdstippen als die waarop de echte bommen afgingen. Het kostte echt maanden voordat de aluhoedjes eindelijk hadden begrepen dat het om een papieren oefening ging die bovendien wel degelijk in detail verschilde.

Inmiddels zijn nagenoeg alle inconsistenties wel ontkracht, maar als een slecht verliezer komt Zapruder's Donkerdoorn ons doodleuk vertellen dat de nieuwe feitjes 'meer vragen opwerpen dan beantwoorden.' Er zouden nog 'honderden tegenstrijdigheden' zijn overgebleven, met verwijzing naar weer de eerste de beste complotsite waar Barracuda vergeefs zocht naar 'honderden tegenstrijdigheden'.

Dus waar gaat die 7/7 Inquest nu over? Niet over de weerlegging van theorieën van mafkezen op zolderkamers. Wel over de vraag of de hulpdiensten op tijd ter plaatse waren en of de inlichtingendiensten de aanslagen niet hadden kunnen voorkomen. Vragen die veel eerder beantwoord hadden kunnen en moeten worden.

28 opmerkingen:

  1. ' Je moet er maar opkomen '

    Ach, zulke trucs zijn standaard: kijk naar Aspartaam/monsanto Donald Rumsfeld op 10 september toen hij een persconferentie gaf waarop hij te kennen gaf dat het pentagon drie triljard kwijt was. Ook was het niet mogelijk te verklaren waar dat geld naar toe is gegaan.

    Er blijven genoeg dingen over die niet kloppen: als je werkelijk had gelezen, dan zou het gesjoemel met de treintijden of wel spooktreinen (die helemaal niet reden maar wel als 'werkend' te boek stonden in het officiele verhaal), je toch opgevallen moeten zijn.

    Heb je dan niet goed gelezen?
    Of mag je niet te goed lezen?

    Zeg eens, visje, wat is je bedoeling nou eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Essen. Weer in 2006 blijven steken? Niks meer bijgelezen? Beetje het standaardverhaal van jullie complotters. Volgende keer niet van die domme dingen roepen.

    Wat knip- en plakwerk van Screw Loose Change

    This $2.3 trillion story has been debunked so many times, it is not really worth our time. For God's sake, it has been in all 4 versions of Loose Change, including the supposedly undebunkable Loose Change: Final Cut, "fact checked" by David Ray Griffin, and it has been shown to be bogus for well over a year now. In fact the very article by Gerry Gilmore he mentions has been found on 911 Myths for quite some time now.

    Now of course, a normal person might wonder what would have happened if, say, Donald Rumsfeld had been smart enough oh, not to mention the missing $2.3 trillion. And like all Troofer idiots, Albanese appears to think it was really missing. but what Rumsfeld really meant was that the Pentagon's accounting systems were out of date, and so they couldn't account for $2.3 trillion.

    And of course, Albanese ignores the fact that Rumsfeld was far from the first to talk about the $2.3 trillion. Indeed, it had been reported in the news before he even took over as Defense Secretary. For example, in March 2000, when the Democrats were still in charge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tip: kijk ook nog even naar The Conspiracy Files vs Ripple effect, voor die flauwekul over de spooktreinen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poster: Samson
    Commentaar:
    Ben jezelf niet stiekem een pedo
    Ben jezelf niet stiekem een pedo, en voel je je aangevallen, omdat ik laat
    merken dat ik dat niet normaal vind schreef lordwanhoop hier een tijdje
    terug en daarmee was de maat voor mij vol
    niet een beetje vol maar volledig
    niet een beetje misselijk, maar echt kotsmisselijk.
    beetje blinde woede zeg maar, met liefde en zonder wroeging trek ik die
    gozert nog is de kop van zn romp.
    Love is the recognition of the formless in the other
    Zn kop in zn eigen reet douwen zeg maar...
    ik lees zn gezever verder nauwelijks, of ie nou zwaar aan de medicijnen zit
    of weet ik veel ik kan er geen pindakaas van maken...

    ben je niet zelf stiekem pedo... ik kan en wil je werkelijk vermoorden om
    zulks een lage laffe opmerking.
    Als mens besta je niet eens meer loh, laag, wanhoop

    Tegen je zin? Zal wel niet, want dan zou je er niet zo positief over zijn
    stelt lordwanhoop in zijn reactie (achtste en reagerend op de vierde reactie
    die tayelrand plaatste)
    Sindsdien trekt ie al redenerend van alles uit verband, en ik ben
    afgehaakt, kan het ook niet lezen verder, en weet van de 50 reakties erna
    niet wat er staat.
    Misschien kijk ik er eerdaags nog is naar, maar waarschijnlijk niet.
    Lordwanhopigen en ongesgoolden maken me monddood... er valt niet mee te
    redeneren met die gasten...
    En om met hen gelijk gesteld te worden dat vind ik pas echt errug.

    Als je geen notificaties meer voor dit item wilt ontvangen, klik dan op
    onderstaande URL.
    http://www.anarchiel.com/index.php?ACT=2&id=48708

    Groeten!
    Anarchiel.com



    Blogger laat vriendje Samson bezoeker LordOnehoop bedreigen en noemt dan LordOnehoop de schuldige, die smurf is gek geworden. to be continued

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vanmiddag Aangifte tegen Samson EN Anarchiel van Anarchiel.

    Anarchiel probeert de sporen uit te wissen van een doodsbedreiging naar mijn persoontje. De "man"? lol Anarchiel is een een hypocriet, en dekt zijn gevaarlijke agressieve vriendje koste wat kost af.

    Samson bedreigt mij, maar ik word geband daar?? De omgekeerde wereld, maar dat wisten juliie natuurlijk al. Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen en anarchiel is daar gewoon nog niet klaar voor. To be continued

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door LOH/GHL op 17-10-2010 om 14:39 | #49444 - quote dit commentaar

    Samson zegt tegen LordOneHoop


    ik kan en wil je werkelijk vermoorden om
    zulks een lage laffe opmerking.




    De man mag mij bedreigen met de dood, en juist hem word de hand boven het hoofd gehouden. Anarchiel en trawanten, hebben jullie echt zo veel boter op je hoofd dat het je ogen en oren in loopt?

    De potentieele MOORDENAAR Samson blogt nog vrolijk er op los, maar zijn beoogde slachtoffer word geband, hahaha , het moet echt niet veel gekker worden, alhoewel dat kan volgens mij niet eens.

    Aan al die zogenaamd verontwaardigde anarchiel volgelingen, ga eens nadenken, en blijf vooral blind achter die valse nepprofeet aanlopen.

    De reden dat ik geband word is pure angst. Ze weten het niet meer, en gaan het dan op de man en naam spelen, en dan mij , LOH/GHL van kinderachtigheid beschuldigen, muahahha. Word eens wakker. Laat je niet de ogen volstrooien met anarchiel propaganda en leugens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat doen jullie hier in het vijandelijke kamp?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg, ga ff ergens anders lopen flamen

    En ik heb zin om je kop van je romp ter trekken een bedreiging??? Aangifte doen? Gas toch fietsen man, je lijkt wel een klein kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @arminius

    Tuurlijk, wat anders te verwachten van een anarchidioot. Een potentieele moordenaar verdedigen t.o.v. van de bedreigde. Het geeft je geestesgesteldheid goed aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Arminius

    dit is wat Samson zegt:

    "ben je niet zelf stiekem pedo... ik kan en wil je werkelijk vermoorden om
    zulks een lage laffe opmerking.
    Als mens besta je niet eens meer loh, laag, wanhoop

    "

    "ik kan en wil je werkelijk vermoorden"

    Maar jij leest weer niet en ik val je moloch aan, dan kom ik aan je zelfbeeld, ja dat doet pijn he.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is wat ze doen daar bij Anarchiel.

    Je mag praten in de door hem zelf uitgeroepen "echte"v rijheid, maar als je er anders over denkt dan al die volgelingen van die zelf uitgeroepen nepjezus, dan gaan ze je met ze allen flamen en je beledigen. En als je daar dan op reageert dan noemen ze je kinderachtig en gaan ze zelfs schelden. Om vervolgens maar weer je te gaan bannen. Reden: Ze weten het niet meer. Geestelijke armoede.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor geintresseerde: Mijn twitter

    LordOneHoop

    Daar zal ik je op de hoogte houden van de anarchidiote ontwikkelingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als je iemand uitmaakt voor pedo vraag je om een klap op je muil [virtueel]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In die link staat het volgende

    Dank u!

    U ontvangt geen verdere berichten meer.

    Anarchiel.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @Arminius(anarchidiootvolgelingtenkostevan mensenlevens)

    Tuurlijk, als je dat zegt da mag je dood, klinkt zo logisch van uit jouw anarchidiote gedachtengang.

    Wat moet er in vredesnaam met jullie volgzame hersentjes gebeuren voordat je door krijgt in wat voor enge shit je beland bent.

    Het was trouwens niet virtueel, het stond er echt. Binnenkort de imageshck, dan kan je zelf bekijken wat je meester je probeert te onthouden in al zijn voorliegerij. Ik ga er op voorhand niet van uit dat dat je logische gevolgtrekking zal beinvloeden, jij bent al te ver heen, en kan niet meer voor je zelf denken, arm schaap.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. http://img708.imageshack.us/img708/3447/samsondreigtmetevermoor.gif

    BeantwoordenVerwijderen
  17. http://img708.imageshack.us/img708/3447/samsondreigtmetevermoor.gif

    BeantwoordenVerwijderen
  18. http://img708.imageshack.us

    /img708/3447/samsondreigt

    metevermoor.gif

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je begint door te draaien laptopsoftie. Beetje moord en brand schreeuwen als je maandenlang iemand loopt te zieken en dan een klap op je muil krijgt, moet niet gaan huilen.

    Maar ik ga mij hier niet verder mee bemoeien, waar 2 vechten heb 2 schuld, denk daar maar aan. Wees jij dan de wijste en laat het rusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @Arminius,

    De enigste die doordraait ben je zelf mafkees. Bekijk het plaatje en lees eens wat. Als zou ie het doen, dan nog zou je achter je anarcheiltje aan lopen. Volgeling.

    Je hebt waarschijnlijk geen ruggegraat en zodoende moet je wel achter je fuhrer aanlopen.

    Voor jou info, maar je baas anarchiel hebt alle sporen uitgewist, de lafbek, die dronken plaggenhutbewoner uit groningen zat mij op te zoeken hoor. Maar ongetwijfeld in al je onbevooroordeeldheid wil je dat niet weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. "Inderdaad, grenswetenschap heeft anarchiel onthuld.
    Barracuda reageerde alleen maar op die onthulling omdat deze alweer binnen een uur was weggehaald.

    Dus wie heeft er nou zijn bek voorbij geluld.
    En wie heeft er nou wat te verbergen en wilde snel zijn sporen uit wissen.
    Daar schreef in april Barracuda over, maar begrijpend lezen is moeilijk voor sommigen.

    En anarchiel maar beweren dat iedereen allang wist wie hij was.
    Jaja, daarom doet hij nou zo kleinzielig met zijn wedstrijdje wat nergens op gebaseerd is. Immers, Barracuda heeft Anarchiel niet onthuld.
    Barracuda heeft simpel dat van het net gehaald wat anarchiel en zijn snuggere vrinden van grenswetenschap zelf daar neer hebben geplempt.
    Ze moesten zich toch zo nodig op de borst kloppen dat hij ooit in een bepaalde band heeft gespeeld en dan mag Barracuda dat opeens niet herhalen?
    "

    Geeft idd mooi weer hoe het met de hypocrysie gesteld is, daar op de site waar de ECHTE vrijheid is gezeteld. Ze weten niet beter. Zij mogen wel iedereen aanvallen, maar o jee als er eens iets over de anacheiltjes verteld word, dan gaan ze beledigen, dreigen en bannen. En Moordenaars beschermen. En de slachtoffers beschimpen. Dat is het gevolg als je te lang op de wolk zweeft. Anarchiel de quitter. Maakt niks af. Binnenkort gaat ie de K site van hem verkopen, nu ie toch door de mand is gevallen met ze hypocriete smoeltje. Op zo'n meeting een beetje een soort jezus figuur uithangen met ze ongelofelijke peace retoriek, maar IRL dus de charlatan die het op de man en naam speelt. Ik heb me best gedaan en me zelfs ingehouden om zijn tere zieltje te sparen, maar de man is zo gemeen, achterbaks en achter ze ellebogen hebbend,dat wat mij betreft de strijd kan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Anarchiel, je bent een kleuter en je eigen website niet waard. En je kan niet tegen mijn hele logische argumenten op. Dat is je zwakheid en je weet het, daarom ban je mij.

    Echte vrijheid zeg je dan, maar als een van je vriendjes mij met de dood bedreigt , ga je mij er op aanspreken. Als dat jou manier van denken is, dan is alles wat je zegt te wantrouwen.

    Niet dat ik denk dat dat ook maar enig verschil maakt voor je vaste kern lezers, want die volgen je naar de hell. Het maakt ze niet uit. Ze veranderen nvan msm schapen naar anarchiel schapen, maar schapen blijven het.

    Samson zegt tegen LordOneHoop


    ik kan en wil je werkelijk vermoorden om
    zulks een lage laffe opmerking.




    De man mag mij bedreigen met de dood, en juist hem word de hand boven het hoofd gehouden. Anarchiel en trawanten, hebben jullie echt zo veel boter op je hoofd dat het je ogen en oren in loopt?

    De potentieele MOORDENAAR Samson blogt nog vrolijk er op los, maar zijn beoogde slachtoffer word geband, hahaha , het moet echt niet veel gekker worden, alhoewel dat kan volgens mij niet eens.

    Aan al die zogenaamd verontwaardigde anarchiel volgelingen, ga eens nadenken, en blijf vooral blind achter die valse nepprofeet aanlopen.

    De reden dat ik geband word is pure angst. Ze weten het niet meer, en gaan het dan op de man en naam spelen, en dan mij , LOH/GHL van kinderachtigheid beschuldigen, muahahha. Word eens wakker. Laat je niet de ogen volstrooien met anarchiel propaganda en leugens.



    @ Brrr

    Ik heb gezegd dat Samson van het paadje af is, en dat Anarchiel hem niet aanpakt, maar mij op de kleinste dingetjes beledigt. Verdeer heb ik een topic gemaakt er over dat Samson mij met de DOOD bedreigt.

    Dat mag natuurlijk niet in het Anarchiel hemeltje, waar alleen Anarchiel welgevallige de “echte"vrijheid hebben. Als het niet zo zielig was, is er hard om te lachen,

    Ondertussen kan ik niet meer op de normale manier naar anarchiel.com, een raar sooort afbeelding dat ze onderhoud hebben, en moet mijn toevlucht zoeken tot andere mogelijkheden. Dat is de wereld van anarchiel. Hard roepen naar de msm , maar zelf nog veel erger zijn. En dan mij van hypocriet beschuldigen??? Speigeltjes te kort, maar dat zal hij door zijn enorme ego wel niet in willen zien. Ik weet het nu wel Anarchiel, maar ben je gewoon niet stiekem hartstikke jaloers op me en is het allemaal afgunst? Je kan zo mooi schrijven, maar normaal antwoord geven op logische vragen en je weet het niet meer, IQ armoede noem ik dat.
    ============================

    Alles wat ook maar tegen Anarchieltje in gaat word geblocked op de enige website waar de "echte vrijheid"*kuch* Multirofl HEERST. En ik ken ze nu wel ee beetje die vaste kern anarchielen. Dat zijn de meest We are changers. Niet onlogisch dat waarheid omtrent deze kerk niet op anarchiel geplaatst mag worden en word gedownplayed. Zijn ze op zoek naar de echte waarheid bij anarchiel? Wat denkt u zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ONTOPIC :-D!

    Het viel mij inderdaad ook al op op dat op sommige complotsites niet alleen 9/11 in z'n geheel in twijfel wordt getrokken...


    - no-planes-theory
    - alle filmpjes zijn nep
    - alle mensen die daarin te zien zijn acteurs
    - er zijn geen doden gevallen
    - de foto's van de overledenen zijn nep
    - enzovoort



    ...maar ook de bomaanslagen op 7/7.

    Hier bijvoorbeeld:
    7/7 "victim" is still alive??

    Zelfs de zus van het slachtoffer waar ze het in dat topic over hebben, reageert daar ook ( en ook op andere sites, bijvoorbeeld op Youtube ), maar nee, volgens dat kleine groepje 'betweters' is ook zij nep.

    Het lijkt me zó pijnlijk om op die manier op internet geconfronteerd te worden met je overleden dierbaren. Dat een stel mensen op internet die je helemaal niet kent, even voor jou gaat bepalen dat je dierbare helemaal niet overleden is, en dat jij dus ook nep bent en loopt te lullen.

    Ik heb er een keer een discussie over gehad op een Nederlands forum, maar de moderators vonden dat ik me aanstelde en staan het op hun forum dus gewoon toe dat er op die manier over overleden mensen wordt gepraat: Met voor- en achternaam van de overledene en daarbij de nodige uitlach-smilies (van 'kijk die nep zijn') en kotssmilies (van 'walgelijk al die fake-foto's van die nepmensen') en linkjes naar condoleance-sites.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jezus, heeft iemand het hek open gelaten ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. http://www.anarchiel.com/stortplaats/toon/bruin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @Arminius

    "Je begint door te draaien laptopsoftie. Beetje moord en brand schreeuwen als je maandenlang iemand loopt te zieken en dan een klap op je muil krijgt, moet niet gaan huilen."

    Dat zeg je he? En waar is het op gebaseerd flapdrol? Nergens op. Voor jouw informatie, en je schijnt het nodig te hebben, Samson en ik waren op redelijke goede voet en er was nimmer sprake van discussie voordat we elkaar in dit specifieke topic troffen. Dus je bent "opzettelijk" desinformatie aan het uitkramen, in precies dezelfde stijl als dat op Anarchiel.com word gebezigd door de zogenaamde moderators/friends. Jij zit te dichtbij vriend en waarschijnlijk kennen wij elkaar. Ben benieuwd of jij je bekend wil maken, of dat je net zo'n lafbek bent als de rest van dat onbekende zooitje is. Ze komen toch never nooit opdagen als er eens wat voor de vrijheid gedaan moet worden. Het is allemaal slappe hap daar. Geen kloten en lange tenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Over Anarchiel kunnen we kort zijn; hij geld over echte vrijheid maar gunt iemand die anders is en denkt dan hij die vrijheid niet. Geen oprecht type dus.
    Een jongen die schaamteloos allerlei citaten over leren van het leven en spirituele groei copy-paste op zijn site maar niets doet met de levensles die hem nu al 2 jaar achtervolgt; het groeien voorbij zijn eigen superioriteitsdenken.
    Jammer, gemiste kans, maar het leven kennende komt die les vanzelf wel weer voorbij en dan krijgt hij weer de mogelijkheid om te groeien. Het is aan hem, niemand anders kan zijn ogen voor hem openen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. lol @barra jij bent precies als Anarcheil met je censuur. lol jullie zijn allebei zielige smurfjes . Have a ball , muahhahahahha

    sukkel

    BeantwoordenVerwijderen