donderdag 28 maart 2013

Frides

Het Nederlands Dagblad interviewde een dezer dagen afgestudeerd theoloog, luis in de pels en roepende in de woestijn Frides Laméris. Strijderd en vooral heel erg complotter.  Barracuda kende Friedes eigenlijk vooral als de zelfbenoemde belangenbehartiger van draaideurcrimineel Ben van de B., maar uit het interview blijkt weer eens dat complotters nooit in één complot tegelijk geloven.

Want: Frides strooide in 2009 met anderen 'zand in de machine' van de vaccinatiecampagne tegen baarmoederhalskanker. Daarna ‘schakelde hij over’ op straling en was hij actief in de werkgroep Last van de Mast, gericht tegen de plaatsing van UMTS-masten voor mobiele telefonie. Toen hij daarop was uitgekeken stuitte hij (gelukkig) op Ben van de B. En dan zijn er nog de centrale banken en daarboven de Bilderberggroep, en de dynastieën Rockefeller en Rotschild. 'We gaan een stille revolutie organiseren door de waarheid boven tafel te halen. Wij willen een andere samenleving, met morele principes, een menselijker economie.'

Oftewel Frides komt naar u toe deze zomer! Hoewel, toch niet. Want Frides leeft van een uitkering, leeft zuinig en koopt zijn treinkaartjes bij het Kruidvat. En de oorzaak in het geloof in al die complotten ligt misschien in het verleden. Hij heeft de gewone narigheid in een gezin meegemaakt en dat in therapie verwerkt. Tot zijn veertigste leefde hij als een soort monnik. 'Toen zijn mij de ogen geopend en zag ik dat in de samenleving vreemde principes heersten.'

Hij is nu stilte een klokkenluidersgroep van misbruik in de jeugdzorg aan het vormen. Die groep treedt op moment X naar buiten met zodanig sterk materiaal, dat het onderwerp stevig op de kaart wordt gezet. 'Maar we moeten verschrikkelijk voorzichtig zijn, er zitten hele pedonetwerken achter.'

Via Ben ontdekte Frides naar eigen een 'circuit van kindermisbruik in de jeugdzorg'. Dat kan al niet kloppen, want Frides komt nooit zijn huis uit. Daar had moeten staan: 'Ik geloof Ben op zijn bruine ogen.' Maar dat klinkt een beetje lullig.

28 opmerkingen:

  1. Barracuda gaat even met Paasreces. Volgende week terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mijn god. Ergens enorm angstaanjagend. Ergens lachwekkend. Ergens zielig. Ernstig verstoord. Ergens dan ook weer goed dat het er zo dik boven op ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ergens is Frides aandoenlijk. Hij heeft wel het beste in tegenstelling tot Arend Zeevat wel met iedereen voor. Alleen het komt er niet goed uit en hij wed op het verkeerde paard. Ik begrijp best dat de rechter hem aan de kant heeft gezet bij de 'verdediging'van Ben van der Brink, die vond waarschijnlijk dat er al genoeg geschiften waren en dat hij Frides niet als toetje wilde, want als je de site van Frides leest is hij helemaal bekeerd tot het verhaal van Ben en valt goed bedoelt de rechtbank lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Hij heeft wel het beste in tegenstelling tot Arend Zeevat wel met iedereen voor."

    Ik heb even mijn dokterstenue aangeschoten waardoor mijn diagnose voor het moment als wel zeer narcistisch ten aanzien van je geplaagde medemens moet worden vastgesteld DP. Dat je bovendien gespeend zijnde van welke levenservaring of mededogen aan je 'debunkende' toehoorders ter opwekking van een ranzige egosquirt ook nog eens goedkoop probeert aan te smeren!? Potloodventers die op deze infaam/abjecte wijze aan hun gerief over het leed van anderen denken te kunnen geraken willen zo te zien alleen nog maar met hun zelf opgeroepen karma geconfronteerd worden. Eveneens acteer je met dat zelfgenoegzame leedvermaak van je ook nog eens zo hitserig opgewonden doorzichtig, dat mijn beeld van jouw innerlijke beschaving absoluut tot beneden de 0 op het kwik is gedaald. Had dat zwaar gehersenspoelde gedrag gezien haar dubieuze verleden eerder van 'Ziva' verwacht, maar blijkbaar begint haar besmettelijke attitude jou ook al behoorlijk parten te spelen. Echt; mijn spelden-poppen setjes moesten maar weer eens uit de kast gehaald worden. Bah!

    "Laten we deze slepende zaak nu eens en voor altijd settelen. Okay, ik heb een domme fout begaan, door me onder de naam Willmuyn voor psychiater uit te geven en vervolgens een psychiatrische diagnose op u te plakken. Dat had ik niet moeten doen, mijn oprechte excuses daarvoor. Maar laten we wel wezen de enorme hoeveelheid shit die u en uw sitebezoekers op uw site en op andere sites over mij heen hebben gestort, door allerlei tendentieuze suggesties en invullingen te uiten en daarbij ook mijn partner in diskrediet te hebben gebracht, is buitenproportioneel in verhouding tot de schade die uw reputatie zou hebben opgelopen. Want wat is nu werkelijk de door u ervaren reputatieschade? Kunt u mij dat met onweerlegbare bewijzen, die met mijn domme Willemuyn-actie te maken hebben, aantonen? Ik zie deze bewijzen graag tegemoet." Door Arend op 21-09-2012 om 09:22

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeg trouwens Barra, ik hoop wel dat je jouw pennenvruchten loslaat op complotgekkies inzake de zaak Vaatstra m.b.t. de huidige twitterende verslaggevers die allemaal verslag doen van de ervaringen van de enige die dat misdrijf kan navertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Afgezien van wat gepruttel bij Boublog heb ik de indruk dat ze dit onderwerp massaal laten vallen.

      Verwijderen
    2. Inderdaad. Geen woord meer over de zaak Vaatstra nu duidelijk is dat boer Jasper het toch echt deed. Geen van die stalkende gekken vindt het verder de moeite om excuses aan te bieden voor de schade die ze anderen berokkenden; het gestalk, de haat, het racisme, de bizarre verdachtmakingen en alle andere gewetenloze smeerlapperij.

      In plaats van bij zichzelf te rade gaan, springen ze als de parasieten die ze zijn gewoon over op een ander slachtoffer. En als de vader van Anass volledig opgebruikt langs de kant van de weg ligt, laten ze die natuurlijk evengoed totaal stikken. Er moet gewoon een grens getrokken worden. De maatschappelijke en persoonlijke schade is te groot.

      Het is niet genoeg dat klootzakken als Dankbaar en Zeevat stoppen met bloggen. Ik wil een publiek excuus zien, een rectificatie. Het kan niet zo zijn dat dit soort van misdadig gedrag zonder consequenties is. En Micha achter de tralies, dat spreekt vanzelf. Ik wil in een samenleving wonen waarin dit soort sjit hard wordt bestraft.

      Verwijderen
    3. > Geen woord meer over de zaak Vaatstra nu duidelijk is dat boer Jasper het toch echt deed.


      Nee hoor, het bruist en het knispert op Facebook, en Argusoof schijnt er juist vanavond ook weer thema-uitzendingen aan gewijd te hebben.

      Verwijderen
  6. @ Papi, je hebt een smotsig dokterstenue aangetrokken voor mij? Nou dat had je echt niet hoeven doen hoor.

    Frides is theoloog dus dat is andere koek dan Arend Zeevat die wel narcistische trekken heeft, nu we het er toch over hebben. Frides daarentegen is wereldvreemd daarom kan Ben van der Brink hem makkelijk bedonderen.

    Ik geloof best dat Frides het uit Godsdienstig oogpunt het beste met de wereld voor heeft, maar omdat hij zijn huis niet uitkomt en tot zijn 40e sliep is zijn beeld wat vertroebeld zullen we maar zeggen. Ik denk dat hij bedrogen uitkomt wat zijn stille revolutie betreft. Maar ja als je zijn geraaskaal leest over de zaak van der Brink is het niet vreemd dat hij niet serieus genomen wordt.


    Ik heb hier geen leedvermaak over het is een constatering van mensen zoals Frides die ik meegemaakt hebt. Ze bedoelen het allemaal goed, maar bestormen net als Don Quichotte de windmolens en raken vervolgens gefrustreerd omdat ze door hun ellenlange betoog c.q. bezwaarschriften niet meer serieus genomen worden. Het is de praktijk zullen we maar zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. "Het is de praktijk zullen we maar zeggen."

    Vreemde inzichten over de goedertierenheid van je medemens houd jij er op na DP. Alsof dat allemaal vanwege de loslopende retards waarmee deze wereld helaas nog vergeven is op deze zwaar klote wijze zou behoren te eindigen? (Bron overigens) Nee dan heb ik toch echt veel meer moeite met gojim mennende crypto jodinnen als DEZE, die in samenwerking met AJ adepten als DEZE via halve waarheden en hele leugens de goegemeente als halve zolen achter hun eigen voortplantingsorgaan laat aanstrompelen! Heb trouwens van mijn onderzoeksteam ter velde al zeer veel belastende materiaal inclusief beelden van die desinformante van de synagoge van lucifer in handen gespeeld gekregen. Maar goed, mijn exposerende kaarten blijven vooralsnog weldegelijk veilig geborgen op mijn brave inborst liggen. Dit is trouwens de modus-operandus van Kat en al de gecabaliseerde 'vaagheden' die er in de loop der tijd al bliksem afleidend om hem heen zijn waargenomen, en waarover er op deze draad weliswaar grammaticaal wat onvolmaakt technisch eveneens heel scherp gewag van wordt gemaakt. Enne... 'beste' myra; je online bestaan heeft zo langzamerhand zijn langste tijd kwa geloofwaardigheid wel gehad. Of dacht je soms dat mijn school voorbij was gegaan aan het feit dat 'toevallig' op het momént-supreme hier in dit interview met Hörchner ineens zomaar de stoppen zogenaamd op tilt hadden te slaan!? DEUHHH!? Hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hieronder mijn eerder geposte zinsconstructie maar dan wel met de juiste link vooralsnog herplaatst.

    ...en waarover er op deze draad weliswaar grammaticaal wat onvolmaakt technisch eveneens heel scherp gewag van wordt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ papi, ik heb liever vreemde inzichten over de goedertierenheid van de medemens dan de verwarrende brei die jij hier neer plempt. Wat wil je nou? Een aai over je bolletje omdat je zo anti Semitisch bent als de neten of een nood schop omdat je zo anti Semitisch bent als de neten. Als je Frides en zijn kompanen bekijkt dan kun je nou niet zeggen dat ze het wiel hebben uitgevonden.

    In hun gestoordheid buitelen ze over elkaar alleen Frides is de minkukel omdat die vanuit zijn naïviteit het nog goed bedoelt maar geen kritische vragen naar Ben heeft gesteld over zijn losse handjes. En omdat Ben gewelddadig is, hem niet met de feiten heeft geconfronteerd. Dat Ben en zijn echtgenote geen veilige haven aan de lieve dochters kunnen bieden en beter hun leven anders kunnen inrichten willen zij hun lieve dochters ooit weer zien.

    Maar goed dat zijn mijn inzichten en gelukkig schelen die hemelsbreed met de jouwe. Het lijkt me heel heel naar als je elke dag op moet staan met zoveel haat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "Het lijkt me heel heel naar als je elke dag op moet staan met zoveel haat."

    Haat!? Wie heeft het hier nou weer over haat DP? Het enige dat ik probeer te duiden is slechts de overeenkomsten van opereren waarin jouw aangehaalde voorbeelden eveneens blijken te werken. De gevolgtrekkingen van mijn dossiers laten namelijk zeer veel raakvlakken in de manier van handelen/opereren met die van jouw onderzoeksresultaten zien. Als ik dus een bepaalde slag mensachtigen altijd maar weer binnen dezelfde soorten van criminele mensenmennerij actief bezig aantref, dan benoem ik de betrapte snodaards bij hun gerechtvaardigde toenaam dan wel geniepige voorkomen hier op deze prachtige planeet. En hun activiteiten met ons als gehele menselijke familie zijn terminaal kwaadaardig aan het verworden kan ik je wel verklappen! Dus met dat geconditioneerde 'antisemitisme' van je begin ik zo langzamerhand ook wel eens klaar te komen hoor. Want nooit hoor ik al die na papegaaiende gullible zwakzinnigen de redenen voor al dat zogenaamde 'antisemitisme' zelfstandig nadenkend of iig studerend en dus wetend waarover je het hebt onderleggen! Nogmaals DP; ik kan helemaal geen 'antisemiet' zijn want mijn voorkeur voor het vrouwelijke geslacht heeft zich gode zij dank nou net in een 'achterstandswijk' ontwikkeld waarin zich veel Arabisch-Semitische schoonheden bleken te bevinden! Dus kappen met die desinformatieve onzin want je maakt jezelf met die houding vandaag de dag slechts bekend als een zwaar afgerichte sloofje van DIT kaliber. En dat wil je toch niet? Hahaha...

    Ps: (Zal het tot in het diepst van mijn hart respecteren of je zometeen deze post wel of niet doorplaatst moderator!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Papi, Ik heb geen zin in dit gezeik. Daarom dan maar deze:

    In the practice of tolerance, one's enemy is the best teacher.

    Dalai Lama.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. "Daarom dan maar deze:"

    Het aanhalen van fabelachtige spreukjes die door een verdoemd hypocriete allemans-'vrind' alleen nog maar met de mond en nooit meer met het hart kunnen worden beleden, demaskeert iig al wel het niveau waarmee ik dus hier in het vervolg verder nog met je in conclaaf zou willen of 'moeten' gaan DP! Love YOU! Hahaha...

    "Be cautious about coming to conclusions when you hear only one side of a story. Furthermore, keep in mind that conartists often provide us with different sides in order to fool us into thinking that we have heard several different viewpoints. Harold Rosenthal boasted about this trick HERE."

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Papi Cutter, de Dalai Lama was anders ook vriendjes met de occulte nazi Miguel Serrano. Dat zou je toch aan moeten spreken.

      Verwijderen
    2. Digitaal brommers kieken met @papi de schizo, de mafkees die van voren niet weet , dat hij van achteren nog leeft.

      Verwijderen
  13. "Dat zou je toch aan moeten spreken."

    Je raaskalt momenteel al net zo vooringenomen dom als je zwaar afgerichte IDF-tante dat samen met haar eveneens terug kruipende dolly via woorden als "gezeik" moeten doen en zich er daarom wel laf vantussen hebben willen maken!? Waar haal jij trouwens vandaan dat een op supremacistische onmenselijkheden parasiterende 'ideologie' als de nazistische mij aan zou moeten spreken? Ik heb al meerdere keren laten doorschemeren dat mijn jodenwijsheid mij nooit meer kan toelaten om achter hegeliaans dialectische oplichterspraktijken van de geldwisselaarsmaffia te kunnen aankruipen...

    "After World War I, Germany fell into the hands of the German International Bankers. Those bankers bought her and now they own her, lock, stock, and barrel. They have purchased her industries, they have mortgages on her soil, they control her production, they control all her public utilities. The international German bankers have subsidized the present Government of Germany and they have also supplied every dollar of the money Adolph Hitler has used in his lavish campaign to build up a threat to the government of Bruening. When Bruening fails to obey the orders of the German International Bankers, Hitler is brought forth to scare the Germans into submission ...

    Through the Federal Reserve Board over 30 billion of dollars of American money ... has been pumped into Germany ... You have all heard of the spending that has taken place in Germany ... modernistic dwellings, her great planetariums, her gymnasiums, her swimming pools, her fine public highways, her perfect factories. All this was done on our money. All this was given to Germany through the Federal Reserve Board. The Federal Reserve Board ... has pumped so many billions of dollars into Germany that they dare not name the total."

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Papi dank je voor de leuke pagina van de gothic dolls.

    Maar laat ik het over een andere boeg gooien dan maar:
    We all know that light travels faster than sound. That's why certain people appear bright until you hear them speak.”
    ― Albert Einstein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mij betreft ben je gewoon een Nazi papi. Of moet ik nu ineens nuanceverschillen gaan maken tussen de ene en de andere jodenhater? Rot toch op. Serrano was in ieder geval nog intelligent op zijn eigen manier, dus ik zou maar vereerd zijn met de vergelijking.

    Esoterisch Hitlerisme. Hoe kom je d'r op....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @papi

    Hahaha, kom je nou met portugese "we are change" leipjes aanzetten die problemen hebben met Joden? Je bent je er bewust van dat veel Nederlandse Joden Portugees van oorsprong zijn, omdat ze daar uitgemoord werden? Wel eens gehoord van de slachting van Lissabon? De Portugese inquisitie en de Marrano's zeggen je wellicht iets? Op zich vakt er wel wat te vereffenen qua openstaande rekeningen met Portugal, ik bedoel maar.

    Weet je trouwens dat de Joden in de "moneylending business" terechtkwamen vanwege de jodenhaat? Het was ze niet toegestaan om lid te worden van gildes, dus ze konden verder helemaal geen andere beroepen uitoefenen. Maar je kan het nooit goed doen he... als we allemaal succesvolle schoenmakers waren geweest was je ongetwijfeld met een zwakbegaafd verhaal over soldatenlaarzen gekomen.

    Maar goed, die moneylending business ging ons dus vrij goed af qua world domination, maar het is dus nooit goed voor iemand die Joden haat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je ben echt hopeloos verloren 'mijn' steeds aandoenlijker overkomende Dolly P. Pas dus maar op dat ik hier vandaag virtueel spontaan niet steeds meer verkikkerd op je ga raken! Ben echt uiterst dol op napapegaaiende vrouwen. Zijn namelijk erg goed (ervaring binnen mijn wereldwijde business ontlpooiende activiteiten opgedaan btw!) in bepaalde handelingen waar het mannelijk geslacht enorm van gaat egotrippen!

    "When Al Gore was given the Nobel Peace prize in 2007, it should be a warning to you that the Nobel prizes cannot be trusted, either. The people in the Nobel Foundation should be investigated for their connections to the jewish crime network. By following the rats, you can identify lots of others."
    Swindlers List.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tja Papi probeert altijd 'neutraal wakker' over te komen met zijn linkjes en zogenaamde weetjes. Alsof hij met een ruime en open blik de wijde wereld inkijkt. Maar de werkelijkheid is toch wat banaler. Papi heeft het navelstaren eigenhandig een nieuwe invulling gegeven door al bijna 10 jaar dagelijks met dezelfde kleine en enge set van haatlinkjes te komen.

    Als je de reactie's van Papi over de tijd naast of onder elkaar zet dan krijg je een bizar beeld van doorlopende herhalingen en een erg beperkt perspectief. An sich best fascinerend, want ik heb het zelf iig nog nooit zo structureel en langdurig gezien. Normaal gesproken zie je een dergelijke internet-acteur na verloop van tijd verdwijnen, of in ieder geval in positieve of negatieve zin 'bewegen' in zijn argumenten en referentiekader. Maar dat is bij Papi volstrekt niet het geval. Die blijft op alle niveau's hangen in een heel beperkt theater.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Papi heeft het navelstaren eigenhandig een nieuwe invulling gegeven door al bijna 10 jaar dagelijks met dezelfde kleine en enge set van haatlinkjes te komen.

      Tja, het is een beetje cyclisch met papi... eerst zegt hij een tijdje niets omdat hij te dom is om aan de discussie deel te nemen, of er eigenlijk niet met goed fatsoen iets over Joden in te betrekken valt. Als het een tijdje rustiger is gaat hij pseudo informatieve linkjes over joden plaatsen in de hoop dat iemand hapt (ik vind happen vaak leuk), maar als hij daarin een weerwoord krijgt komen de misogyne en homofobe "grapjes" weer. Daarna gaat hij nog even "gezellig" met je doen en houdt hij zich weer een tijdje stil, om na een paar weken weer van voren af aan te beginnen. Eigenlijk is het stomvervelend.

      Verwijderen
  19. "van dat veel Nederlandse Joden Portugees van oorsprong zijn, omdat ze daar uitgemoord werden? "

    Dat niet precies. Ze waren vanaf 1492 verdreven uit Zuid-Spanje (door Los Reyes Católicos, een koningspaar), zijn gevlucht of deporteerd naar Portugal waar ze al snel alleen mochten blijven als ze zogenaamd christelijk werden (Marranos), en uiteindelijk, ca. 100 jaar later, werd het leven in Portugal zo onaangenaam dat ze vluchtten naar Turkije, Marokko (of was dat al eerder?), Engeland, Antwerpen, Amsterdam, Hamburg.

    Zoiets, ik heb misschien een paar details verkeerd onthouden. Het staat allemaal uitgebreid beschreven, o.a. hier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik noemde de slachting van Lissabon in 1506 al.

      Verwijderen
    2. Ja, ik zat weer eens te reageren zonder eerst goed te lezen. Ik neem alles terug.

      Verwijderen
  20. > Eigenlijk is het stomvervelend.

    'Don't feed the trolls', kent u die uitdrukking?

    BeantwoordenVerwijderen