vrijdag 23 december 2011

Reagoorders

Het Nederlandse volk heeft gesproken: reaguurders verpesten de sfeer op nieuwssites. Al die zuigende onderkruipsels en anonieme losers die de hele dag op menig forum het bloed onder de nagels vandaan treiteren, die ontspoorde droef- en roeptoeters, werkloze rare leestekens spuwende Caps trollen, Micha Katjes en Demminkgekken, sitelezers vinden ze zwaar KUDT. 42 procent vindt reaguurders ‘zeer storend’. De helft van de lezers ergert zich niet aan de reacties, omdat ze makkelijk te negeren zijn.

Nou dat lukte niet meer bij de Nieuwe Reporter, dat een serieus stukje aan het onderzoek wijdde. GeenStijl - van en voor reagoorders - verwees ernaar en vervolgens werd de Arme Reporter onder de voet gelopen door boerende GS-hooligans: Lappen Latijn verschenen onderaan het bericht, net als een oefening afkortingen hoofdletters. De mooiste: 'Lachen man. Zit geen moderator op. HEY GOEDEMORGEN MODERATORT. HEB JIJ EFFE EEN LEUKE DONDERDAGOCHTEND.' 

73 opmerkingen:

  1. Leuk dat je onze e-brievenbusplasser ook even meeneemt Barracuda. Echter als je als moderator Simon even goed bij de kloten beetpakt en alles van hem wat onleesbaar is meteen en consekwent wegwist, dan is hij weldegelijk in staat om zonder al die leestekendiaree van hem te kunnen communiceren! Hier bijv. laat hij dat iig weldegelijk (verkleed als schildwacht) zien! Ik ben er nog niet uit met hem. Ooit begon hij zijn leestekens-racekak bij de Kreek met een moeilijk door te komen verhaal over dat hij als een der uitverkorenen tijdens zijn peutertijd door iedereen van de binnenlands judeo poliziek verkankerde tollenaarsgilde was gemarteld op altaren tijdens overblijfnachtjes oid. WTF het zal toch njet he?! Er staat je dus nog heel wat modereerwerk te wachten, maar dan heb je ook wat hahaha. En of je daar zin in hebt is nog maar de vraag natuurlijk. Schrijven is een moeilijk te beheersen vak en mij past wat dat betreft wel nederigheid. Zijn nieuw opgemaakte site is trouwens stukken beter dan daar waar hij aanvankelijk mee begon zie ik nu pas nav je link. Bovendien becommentarieert hij zijn eigen stukken tenminste wel onder eigen naam, en doet niet zoals op geilstijl alsof er dagelijks zwaar gehersenspoelde loonslaafjes niets anders onder hun raamambtenaar-'werk'-tijd te doen hebben dan op hun hitsige KAK te reaguuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, mooi stukkie Barra

    Tja, wie kaatst, kan de bal verwachten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mooiste is deze: "Ik vind niks, maar wouw tog effe reaguren."

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet voor de grap de leestekenbrij van Fred eens hardop incl klemtoon lezen.

    Alsof je middenin The Exorcist beland bent. Creepy stuff..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, je kunt niet zeggen dat die Simon het niet druk heeft..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aij brákwatéjá ligt de kerst onder dé bóom mét hele whiskeyflessen lithium en drion.Dát wilde Ik niet Sorry breukuláh!

    Héb Mn leven gebeterd en al één leestekentje minder gezet mischien redt je de kerst dan NÓG?

    ÉuHh bRÉék jé NágÉLs niÉt jáÓhW?
    sTááT zÓ LelIJk bIJ jÉ rÓzzÉ rÓkjÉ

    pRéTtiGé kÉRst bTw éN gEuRiG niÉUwjÁaR

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nóg een hoedje vÓÒr je om dé kerst dÓÒr té kÓmen ..Én áLS dÉ dRiÉ gÉrsTkÉéSTén jé HéBbÉn gÉnÓMén vÓLGénd hÁár 1 bÉUtér éN nÚttiG gÉRéhÁBiliTÉerD mÉdémÉnSCh ... mISChiÉn?

    zaplog.nl/zaplog/article/nobelprijswinnaar_stapt_op_wegens_global_warming_fraude

    faqt.nl/recent/huiszoeking-bij-klimaatsceptici/comment-page-1/#comment-32112

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg Simon, geen idee wat je met je linkjes bedoelt, maar dat is al oud nieuws uit september hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Ar WÁÁR ÓM betálen Wé ér DÁN NÚ Nóg áán?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Arminius

    En je snapt de rest van Fred's tekst wel? respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik laat men voor de verandering eens staan. In dit kader is het nu wel een geinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze site genereert behoorlijk wat nieuwe aanhangers naar kardinaal Simonis zijn stek toe! (tot je niet meer kan doorscrollen hahaha...) Ik denk er ook sterk over na mij aan te melden. Om met Aart de reactiepanelen van Simonis te gaan bevolken is volgens mij nog door geen enkele 'truther' gedaan. Ziva kom je ook buiten spelen? Aart, jij en ik; kan je je dat uberhaupt al wel voorstellen? Of wil jij daar nog niet dood gevonden worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. "Echter als je als moderator Simon even goed bij de kloten beetpakt en alles van hem wat onleesbaar is meteen en consekwent wegwist, dan is hij weldegelijk in staat om zonder al die leestekendiaree van hem te kunnen communiceren!"

    En waarom zou iemand die moeite nemen? Als iemand zich niet normaal wil uitdrukken zijn er genoeg mensen die dat wel kunnen, en waar je dus geen moeite hoeft te doen om er een zinnig gesprek mee te voeren. In dit geval zegt de weg van de minste weerstand dat mensen dan geen moeite zullen doen om iemand die met een onleesbare leestekenbrij onzin uitbraakt steeds maar te proberen ontcijferen... gewoon te vermoeiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziva ik geloof er geen bal van dat jij een straaljager pilote bent geweest, echt geen zak geloof ik er van. (out of the blue)

    Deze Russische jonge dame daar in tegen was wel degelijk wat je noemt een oorlogs held(in). 54 confirmed kills!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geniaal trouwens dat de Russen ook vrouwen lieten vechten aan het front, toen al. Zelfs jouw vrije Israël laat dat heute der tag niet toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hm.. volgens mij heb ik dat laatste mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tja, Ziva, zelfverklaard straaljagerpilote, hot chick met kinky fetish, en ze vertelde ons laatst ook nog waar ze haar onderbroekjes had gekocht. Blijkbaar ook enigszins wetenschappelijk onderlegd enzo... Sounds too good to be true?

    P.s. ik koop mijn onderbroeken meestal op de markt. Als Ziva zoiets gaat melden, doe ik het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Tim Dog

    Het was geen 'onderbroekje' zoals je ziet, maar ja, idd soms zijn dingen beter dan je zou bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zeg jongens ik geloof dat ik hier nog de enige MAN (Mind Fever wordt momenteel geloof ik ook wakker wuink wuink wuink?) ben die weet dat Zivas verhaaltjes over neergehaalde Arabieren inderdaad als te rooskleurig van de hand gewezen moeten worden. Echt neem nou maar van mij aan dat die hele mooie vrouwen die in het dagelijkse leven aan elke vinger met 10 kerels dollend kunnen weglopen, zich toch nog geen seconde van de werkelijke aandacht die ze onlife kunnen genereren met wat kwijlende ononiempjes laten bezig, zoet of afhouden? Voorlopig houd ik het ondanks haar vele gedroomde linkjes toch meer op dit soort van werk dat via een wanna-be Ziva haar gebrek aan mannelijke aandacht probeeert te conpenseren. Dus boys laat haar maar lekker het weekend in/uit ***zuchten***. Schrik echter niet als ik zometeen (wegens mijn werkzaamheden in Perzië) al mijn verzamelde kaarten wel op tafel moet gooien. Wees iig gewaarschuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @ Ziva,

    Nope, dat is geen ondergoed. Maar pas je wel goed op jezelf? Als je dat combineert met een kort rokje ligt een blaasontsteking op de luur als je met dit weer naar buiten stapt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is weer zover. De foto's beginnen.Zoals jullie allen weten heb ik daar in het geheel niks op tegen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @Tim Dog

    Ik kan goed op mezelf passen, don't worry

    @Adamas

    Ik weet dat je me gezicht graag wil toevoegen aan die rare database van je, maar dit is *all you get*.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hmm

    mij graag vs mijn gezicht vs me gezicht, maar whatever

    BeantwoordenVerwijderen
  24. @Mind Fever

    Sure ;-)

    Heb je nog steeds verzoekplaatjes? Ik bedoel nu ik je als wallpaper heb op mijn iPad heb je een streepje voor ;-)

    En die gitaarmuziek van vorige week was ook 'okay'. Al moest ik wel even wennen aan de gedachte dat mijn vader dat vooral zeer leuke muziek zou vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik las wallpaper op jouw I-pad? Wat een eer!

    Een verzoekplaatje (wel 100).. Ok. Wat mij wel leuk zou lijken is een foto waarbij je Ziva op je lichaam hebt getekend, zodat we allemaal(zeker Adamas) eens en voor altijd zeker weten dat jij het bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Naar deze kunst kan ik inderdaad positief 'jaloers' kijken. Maar dat is dus omdat hetgeen ik zie ook is wat ik krijg! Ik pas er natuurlijk wel voor om via allerlei virtuele sprookjes, zoals altijd met JIDF valletjes, van een kill/koude kermis thuis te moeten komen. Dus meidje als dat alles is wat ik nog van je krijg, so be it OK? This is at the moment my cop of tea bytheway, instead of a virtual JIDF 'honeypot' from this sharkbasin.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Adamas, heb je weer in mijn kanaal lopen rondsnieken?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mind Fever ik sneak peak nooit kerel. Maar uit hetgeen ik je link kan je al zeer snel zien dat er hier voor poliziek JIDF bijbedoelinkjes een loopje met je wordt genomen! En Arminius bijna! Alleen als je met nep plaatjes morons voor je virtuele plannetjes om je vinger probeert te winden, ben je van de geslepen onmenselijkheid gewoon bijna niet meer uit te beelden! Echt; mijn hierboven gelinkte dataarchief onthulde meer dan 'onze' Ziva mij in haar stoutste dromen nog wel/niet wilde laten zien hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @Mind Fever
    @ Adamas

    Nope, sorry jongens, maar ik ben het Ziva die zich hier het meest blootgeeft.

    Ja, het zal best even wennen zijn voor de mysterieuze Adamas, de flamboyante Mind Fever, de stoicijnse Arminius atl.

    Maar jongens, grow up, MTV bestaat al heel lang.....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. @Ziva. Houd dat in dat mijn speciale verzoekje niet zal worden uitgevoerd?


    @Adamas,

    Neem een cursus computer vaardigheden ofzo. Echt als dat jouw bewijs is, dan begrijp ik waarom je zulke waanzinnige ideeën aanhangt. Kun je niet lezen soms:
    Geen andere formaten van deze afbeelding gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  32. In principe geloof ik wel dat jij het bent op de foto's, want alle foto's die je tot nu toe hebt laten zien zijn van dezelfde persoon, dat is vrij makkelijk te herkennen.

    En sinds zelfs Adamas die alle uithoeken van het internet schijnt te kennen, niet heeft kunnen bewijzen dat je de foto's ergens anders vandaan plukt ben ik geneigd te geloven dat jij het wel bent.

    Dus een hot chick ben je waarschijnlijk wel. Of je echt een straaljager pilote bent/was is nog maar de vraag. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  33. MF-er als dat je enige reactie op mij tip is, dan bevestig jij aan mij hierbij je gedebiliseerde afgerichtheid. OMFG! Natuurlijk wil jij het liefst al mijn kaarten op tafel zien, maar hetgeen ik slechts wil zeggen is dat er via soortgelijke software aan alle geposte fotos van haar op tot aan de bijbehorende url werd gekomen dmv een 5 munuten durende scan! En jij d8 dat ik dat allemaal via jewgle voor iedereen traceerbaar ging doen? DEUHHH! Hoe meer zwakzinnig zeg hahaha. Ga dus maar lekker verder slapen zou ik je willen aanraden. Ondanks dat ze jou flamboyant, mij whatever, en Arminius als stoicijns durft neer te zetten! En dan gaat ze nog arrogant hitsig lopen proclameren dat MTV het framework is waarbinnen zij met jullie hier loopt te spelen/'communiceren'!? Echt mannetje of jij bent nog nooit buiten fort Europa geweest, of jij zal zoals dat met veel van je lotgenoten al gebeurde, nog voor de wederkomst van hun golem ergens in een liftschacht met een binshit handtekening worden aangetroffen. No kidding...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Echt mannetje of jij bent nog nooit buiten fort Europa geweest, of jij zal zoals dat met veel van je lotgenoten al gebeurde, nog voor de wederkomst van hun golem ergens in een liftschacht met een binshit handtekening worden aangetroffen. No kidding...

    Bedoel je hiermee de wijze waarop maffia leden elkaar afmaken? Door de lift-deur open te doen en te hopen dat de onnozele idioot naar binnen stapt en naar beneden stort. Dat zou dan moeten wijzen op mijn Italiaanse afkomst, right?
    Anders weet ik ook niet wat ik van deze zin moet maken. :)

    De maffia is niet alleen heel creatief in het elkaar afmaken. Ze blinken pas uit in het verbergen van hun slachtoffers. De allerleukste is toch wel het verbergen van een lichaam in de kist van een zojuist overledene. Niemand die het door heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ach zia jij bent 'gewoon' een ashkenazische young turk, die inderdaad sins ik je hier al trof via mijn scans tot aan je voordeur getraceerd was/bent. But so what inderdaad!? Jouw rol binnen het jdf waar je zogenaamd niet over mag spreken, kan nooit met welke rol van betekenis te maken habben gehad. Je kennis van welke vliegende kist gaat niet verder dan de poep die uit hun toestel weggeschoten vliegers achterlaten tijdens hun droog-'oefeningen'. Toch? Hahaha wat een lelijke stumperd ben je ook nog eens zeg. Met dat wat jij nu laat zien kan je overigens nog alle kanten op heurrr. Als jij de strijd verder wil verdiepen moet je toch echt wel aan de info komen die ik inmiddels zeker over je heb! En dat is alvast genoeg voor ons om jou als JIDF voetsloofje voor je sefardische pooiers (online voorlopig nog wel) binnen onze radars/kaders te kunnen laten opereren. You're losing...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. @Adamas

    Strijder, ik heb je al veel van mezelf blootgegeven in deze threads. Het is aan jou om dat wel of niet te geloven.

    Ik heb ook al meerdere keren gezegd dat ik *uitsluitend* hier reageer, simpel omdat ik het hier wel 'gezellig' vind.

    Ik heb je ook al honderd keer gezegd dat ik helemaal niets heb met de anti-zionisten/anti-holocaust/anti-jood-en-nog-wat mannekes. That is..zodra ze aan de grens van Israel staan om mijn familie de zee in te duwen schiet ik ze dood.

    Ik heb je ook al meerdere keren laten blijken dat ik best open sta voor een discussie over "Zionisme".

    Ik heb je ook al meerdere keren laten blijken best te willen 'praten" over de Holocaust, terwijl ik ben opgegroeid mer de verhalen van oma's, opa's, tante's, oom's en de rest.

    Ik heb je zelfs laten weten open te staan voor 'de glimlach van het verschil' tussen ons.

    Maar als je blijft dreigen, blijft zoeken naar mijn vernietiging, blijft zuchten onder je wens mij onder je te krijgen, blijft vingeren vanuit je complete zogenaamde onherkenbaarheid, blijft denken dat ik je doe die reality pill niet heb zien slikken en blijft denken dat ik afhankelijk ben van Google.

    Tja, dan doe je toch je eigen ding, maar ik ben bang dat je dan niet verder gaat komen dan het eeuwige domme offensieve gezeur dat je al jaren effectloos hebt losgelaten op de wrede wereld.

    Loser!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. haha nice one!

    Ik vind deze foto-sessies altijd erg vermakelijk. :)

    Nu jij je gezicht getoond hebt, is het mijn beurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. 'beurt', hmm ik krijg altijd een soort van gevoel bij 'beurt'..

    maar ja.. leg uit...je gezicht, en dan...?

    BeantwoordenVerwijderen
  40. beurt', hmm ik krijg altijd een soort van gevoel bij 'beurt'..

    maar ja.. leg uit...je gezicht, en dan...


    Eh... Heb ik soms iets verkeerds gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wist niet dat jij (als de anne frank van Barracuda) al klaar was dan? Sorry maar voor vandaag heb ik iets te diep in het glaasje gekeken om nog helder intellectueel te mogen reageren van mijn eega.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Yeah right... helden...NOT

    mega je mondjes vol over alle mooie dingen op deze aarde. Alle lippen gericht op het kwaad, tuitend naar het gelijk, fluitend naar het onbekende, lachend naar het eigen worteltje, en sprakeloos wanneer je 'het andere dingetje ontmoet"

    God, wat een slap mannetjes ding waren die kruisvaarders denk ik dan. Come and join us; Free the Middle East. You'll love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. @Ziva,

    Heb je het nou tegen mij?

    What did I do wrong!?

    BeantwoordenVerwijderen
  44. @Adamas

    Mbt je uitnodiging om bij Fred te 'socializen'.

    Ik heb al laten weten wat zijn status is. Nee dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. @ Ziva:

    "Come and join us; Free the Middle East. Free the Middle East."

    Euh... 'bevrijd het midden oosten'? Van wie dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  46. hm.. wat wil jij is de vraag. Jij begon hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Kijk/luister Ziva; want door dit soort van diamantjes kan ik nou echt gaan lopen schitteren! Mijn 2011 is hierdoor meer dan goed gemaakt! (sorry van gisterenavond, maat je vroeg er gewoon om...)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Barra, ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om jou [en natuurlijk ook alle bezoekers hier] hele fijne feestdagen toe te wensen

    Keep up the good work!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Over wie o wie hebben wij (ik nooit want als ik hem tegen kom krijgt hij een kusje met mijn loooden tand!) het hier dan wel?:

    "Onlanges was ik bij een supermarkt ver buiten de Randstad, en was blij verrast geen junks bij de deur te zien rondhangen, geen ‘verkoper’ van een Straatkrant, geen wolk van hashdamp bij de ingang, geen mondharmonicabespeler die zijn instrument aan het onderzoeken was, geen hordes scholieren, geen scootertuig dat chips in jassen aan ’t verstoppen was, het personeel sprak verstaanbaar maar wel plaatselijk Nederlands, correcte kalme afhandeling van de statiegeldbon, geen hoofddoekjesbrigade achter de kassa maar blote haren."

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Goeiemorgen allemaal en vrolijk k-k-k-k-kerstfeest!

    k-k-k-k-kankerkerstmis.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. http://debrander.nl/maps/images/incredible-artwork-by-mark-fredrickson01.jpg


    Sucker voor Israëlische schoonheid als ik ben: driewerf dank!

    *trekt een potje Rochefort 10 open en gaat een en ander eens rustig bewonderen*

    BeantwoordenVerwijderen
  52. @Adamas

    Ja, goed verhaal, mooi gebracht ;-) En, al is het een beetje een intellectueel opgelezen spreekbeurt, legt de vinger op de zere plek. Mijn vraag is alleen dan, wat is het Iraanse volk opgeschoten met die zgn 'revolutie' uit de imperialistische klauwen van de "british empire"? Een navelstarend religieus radicaal modern Iran is niet een zegen voor het Iraanse volk, toch?

    Terwijl het land een buitengewoon rijke cultuur kent, en de meest uitdagende wiskundige formules letterlijk in de muren van Isfahan staan gebeiteld. Een erkenning die overigens in de academische wereld zeer gerespecteerd wordt.

    Maar goed, het is - wederom - ook een goed voorbeeld dat je (ons) moet laten realiseren dat het opzij zetten van het een niet een garantie is dat het beter wordt.

    De "KIng of Kings" betaald door The City was onfijn, maar de nieuwe "Ushers of the Mahdi" zijn ronduit storend voor je vrijheid.

    So, okay...je wil de huidige game-play niet meer. Goed, maar wat gaan we dan doen als dat lukt? Wie gaan dan volgens jou in het varkenshok van deze Animal Farm zitten? Wie ga jij dan tegen de muur stukperforeren en waarom dan precies? Op wiens gezag, en op basis van welk inzicht of gelijk? Wiens gelijk? Jouw gelijk? Ons gelijk? Mijn gelijk? Wat verandert er dan precies, anders dan dat mijn 'scene' niet meer aan de touwtjes trekt? Vind je dat jouw 'scene' nu wel even het recht heeft om aan de touwtjes te trekken? Te bepalen wie wel of niet tegen de muur stukgeperforeerd moet worden? Dat je wel mag bepalen wat er wel of niet gebeurt? Wie wel of niet gelijk heeft?

    Wat TF worden we daar dan beter van?

    Revolutie's zijn leuk, maar - sorry dat ik het zeg - ik moet er wel wat aan hebben.

    BTW *no offense*

    BeantwoordenVerwijderen
  53. BTW het is natuurlijk nu een speciaal feestje voor jullie goi.

    Dus hier een kerstgroet van mij:

    "Lo Yisa Goy"

    Zie het als een Joods kerstliedje..


    ILY2

    BeantwoordenVerwijderen
  54. @Ziva

    Iran is inderdaad een tragisch verhaal. Na de revolutie, die an sich zeer bewonderingswaardig is, zijn ze er niet echt op vooruit gegaan. Desondanks is hun haat naar het Westen toe volkomen begrijpelijk. Moet je nagaan wat hun doorstaan hebben.

    Ik denk dat Adamas te makkelijk hun zijde kiest, als verdediger van de slachtoffer.

    Maar laten we eerlijk zijn. Hoe groot is de kans dat alle oorlogspropaganda die we momenteel naar Iran toe zien eigenlijk niet gewoon een soortgelijke scam als toenderijd (1953) is?
    Of net als Iraq...

    De Amerikanen, de Engelsen, het zijn imperialistische monsters wanneer het op internationale politiek aankomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. @Mind Fever

    Well, en dan moet ik Adamas gelijk geven; We let it happen.

    Als ik familie of vrienden spreek in Tel Aviv over een Iraanse oorlog, dan krijg ik steevast te horen dat ze er "maar niet teveel over nadenken". We let it happen dus.
    Terwijl iedereen weet dat je niet in Tel Aviv op een terrasje wil zitten 45 minuten nadat de eerste B2 zijn pay-load op een Iraans heuveltje heeft gedumpt.

    Maar er is hoop, slechts een geringe 50+% van de Israeli vindt het 'OK' om Iran aan te vallen. Dat was vroeger wel anders.

    Ik hoop dat de Maya's gelijk krijgen en 2012 een bijzonder jaar wordt waar we onze wapens neerleggen en een nieuwe wereld beginnen.

    Wherever and who ever we are.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Dat hoop ik ook.

    Maar ik ga er niet vanuit. Ik zie maar weinig samenwerking op internationaal gebied, laat staan oprechte intenties.Oorlog is fun, good for business.

    Daarnaast lijkt de hoeveelheid kanonnen-voer ook constant te blijven, dan wel niet met de dag toe te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een doorzichtig/ruftende kakhuis he Ziva? Onder welke nick houd jij je daar op? Ik bedoel; geilstijl staat binnen bepaalde kringen al lang bekend als het hoeren huis van hitsende pooiers achter de schermen, die via verdeel en heers de gojim allover tegen over elkaar moeten opzetten toch? Het feit alleen al dat jij daar leven begraven gvonden wil worden zegt mij genoeg over je geslepen dienscht intenties die je zogenaamd voor mij in petto zou hebben. Dus vertel mij nu maar gerust onder welke muts jij daar bij geilstijl als gekoosjerde geslependienscht horige actief/werkzaam bent, en je zal van mij hier in de toekomst nooit wierder last/'lust' haben. Busted 'meidje' hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Geen idee wat je bedoelt Adamas. Ik kom nooit in die kroeg.

    Dusss..

    BeantwoordenVerwijderen
  59. ehh het spreekt voor zich dat mijn vorige link en uitgesproken oordeel geen enkele raciale ondertoon heeft. Maar dat hoef ik eigenlijk niet te vertellen toch..? Kanon en mortier voer komt in alle geuren en kleuren. Pas maar op, want straks vliegt Ziva nog even voorbij en dropped argeloos een 1000-pounder over je boshut.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat is trouwens voor een spoor van verwijderde berichten dat je daar achterlaat Ziva?

    Spijt gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Adamas wat heb je dan met kerstmis uitgevoerd? Een aantal hit 'n runs. Dat doe je toch niet!?

    BeantwoordenVerwijderen
  62. man man, wat een achterlijke religie is het toch ook.

    Ga je ook nog demonstreren Ziva?

    BeantwoordenVerwijderen
  63. "Spijt gekregen?"

    Ik denk het niet Mind Fever. Ze toonde alleen wat teveel van haar dunmay-roots (cryptojoden der klein Azië!), en dat kan natuurlijk niet. De reden van haar extremistische filosemitisme is hem dan ook hier in gelegen! Volgende. En deze deed haar trouwens de das om. She's yours...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Adamas probeer je al weer jouw obsessie voor Ziva via mij te bewerkstelligen?

    BeantwoordenVerwijderen