donderdag 8 december 2011

De sjaak

Jeroen de Kreek, alias Het Zuur, is de sjaak. De rechtbank in Amsterdam veroordeelde De Kreek vandaag voor het beledigen van Joden tot een taakstraf van 40 uur, 'met bevel, voor het geval dat de verdachte de taakstraf niet naar behoren heeft verricht, dat vervangende hechtenis zal worden toegepast van 20 dagen.'
De officier van justitie had overigens een werkstraf van 100 uren geëist, met een eventuele vervangende hechtenis van 50 dagen, waarvan 40 uren voorwaardelijk, met een proeftijd van 2 jaar.

In het vonnis lezen we dat De Kreek zich - kort gezegd - op het standpunt stelde dat het openbaar ministerie hem vervolgde om oneigenlijke (politieke) redenen en om deze reden niet-ontvankelijk diende te worden verklaard. 'Verdachte zoekt op zijn sites het debat om het publiek bekend te maken met aan terrorisme gerelateerde misdrijven van Nederlandse politici. Het openbaar ministerie laat na om deze misdrijven te vervolgen en neemt daarmee feitelijk deel aan internationale misdrijven. Ten slotte, aldus verdachte, is justitie in shock, ten gevolge waarvan niet wordt opgetreden tegen discriminatie en aanzetten tot haatzaaien tegen nieuwe medelanders, terwijl wel wordt opgetreden tegen de boodschapper van het slechte nieuws over de schuld van de zionisten.'

Volgens de Kreek zelf stonden de lui van het Meldpunt Discriminatie Internet buiten bij de rechtbank. 'Toen ze werden aangesproken op het vervolg, begon een hater van het MDI met schimmel in de baard “oprotten” te bitsen.' De hamvraag is: hoe lang houdt Jeroen de geheelonthouding vol?

78 opmerkingen:

  1. Nu nog even wachten op de "kwalitatief hoogwaardige feedback en inside informatie" van Jeroen zelf.

    Wat ik niét zie is een Jeroen die n.a.v. dit vonnis wat gas terugneemt. Integendeel: op Het Zuur wordt er nog maar een schepje bovenop gegooid. Zo is Jeroen inmiddels van mening dat ook de SS is opgericht door Joden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn god, je zal maar blij en verlost van alle stress in een bejaardentehuis op zoek zijn naar een pakje kaarten, en je krijgt te horen dat Jeroen de Kreek en Micha Kat de komende 5 zaterdagen samen je ontbijt gaan klaarmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Micha is zoals Jeroen van het zelfde laken een pak. Beiden spelen ze al dan niet bewust hun rol in een over het algemeen zeer sluw spelletje. Zowel aan 'dader' als 'slachtoffer' zijde van dit perfide spelletje namelijk, moeten er 'juridische' voorbeelden ontstaan waar in een later stadium al 'hun' onwetende tegenstand zonder argwaan juridisch mee opgehangen kan worden! Deuhhh!? Jeroen leent zich als proffesioneel afgericht jurist uitstekend voor dit doel, en de heer Kat is als gekoosjerde hoernalist wat dat betreft met de zilveren paplepel binnenskamers (in de synagoge!) opgevoed. Kat loopt bovendien ook nog weg met lieden als alex Jones die steeds meer binnen de JWO bekend komen te staan als gecontroleerde waterdragers voor gespleten/gekoosjerde agendas. De Kreek is met zijn 'zionisme' bovendien ook al zo verdacht als een Demmink die zonder gène een kinderdagverblijf van mijn lijf huis uitrent zonder schuchtig om zich heen te willen kijken. Dit is alleen voor ziende blinden dan wel horende doven onbegrijpelijke neerlandistiek bytheway...

    "Ik weet wat ik doe en ik zie wat ik zie. Als ik zie dat het gras groen is zeg ik dat, ook als de hele wereld om me heen schreewt: “Het is rood!” Groet, Micha."

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe het ook zij zijn website is weer illegaal offline gehaald na er over de rechter wat aan het licht kwam.

    Bjurkje
    December 8, 2011 at 5:18 pm

    ALLE bij die rechtzaak betrokken partijen en rechter zijn JOODS Én Je gaat daár dan serious inhoudelijk Je Zaak laten behandelen mét betrekking op joodse belangen?

    Dié hébben omgang mét naftaniel cidi mdi ÓOK nóg eens!
    Noú ál vergeten wié cidi mdi financieert bij wié die alles zo maar binnen lopen …bij elkáár?

    Eis Wraak en Vernietiging uitspraak!

    Eis eerst maar dat het alom door énkel en uitsluitend Autóchtone Mensen Óf DÁN Minsténs NIÉT JODEN wordt behandeld Ván A tot Z ZÓNDER Zélfs een jood óp de gang of in de administratie van Je Zaak!

    DÁT HÉÉT ÁLS ér Nóg Wél een Autóchtoon in Heel die overheid te Vinden is?

    DAT IS Vanwege hun crimineelste rascismen wát dunnetjes geworden!

    Én hoé heet die haatbaard van mdi die je aanhaalt vanwege dát de bezetting van ook mdi zo áls dat klinkt dan vast ook wetsovertredend crimineel rascistisch joods zal zijn en het mischién zo een Baby raperabbi is?

    Wás ´t sinterkláás vanwege die schimmel?

    Joden zo wel in wetgevingen overheden en instanties zijn heel gewend het verdrag van new york zélf mét voeten aan gort te trappen …de wet laten ze enkel vóor hun Slachtoffers gelden! Dat hebben ze daar voor ook gebracht en naast hun kerken op gelegd en is altijd hun monopolie geweest én heeft ze alle eeuwen dóór ook al géén windeieren gelegd mét chronisch beplunderen Van Bevolkingen!

    Zélfs de rechtzaak zélf had dus ook weer een rascistische bezetting!

    Te meer ook om dat Ik in de ten laste gelegde Uitspraken die je deed geen enkel Onware of Onuitlegbare Opmerking tegen kwam en er heel wat Ondersteunende Voorbeelden om kan poneren die het Specifieke Beeld omtrent de joodse cultuur an sich Kunnen Onderschrijven MÉT OLIFÁNTENDROLLEN ZÉLFS.

    Mede DÁT dé Uitspraken geen haatzaaingen zijn geen beledigingen MÁÁR Gevolgen VÁN haatzaaingen en beledigingen misdaden Onmenselijkheden rascismen discriminaties diefstallen berovingen en liederlijkheden die joden zelf deden ÉN DAT tót héden Straffelóós!

    Óók het gejammer van de joodse rechter om joods justitie in zake willekeur is onjuist want justitie kiest wél degelijk haar zaakjes óp raciaal joodsvoordelige basis.
    DÁT IS nu éénmáál al in opeenvolgende gevallen gebeurd!

    Zó Zie Je maar dát je een jood niet bij dit soort zaken moet toelaten want DÁT ZIJN BEWÉZEN RASCISTEN !

    Élke Misdaad van joden laten ze links liggen Óók nog!

    Én ….KWÁM wiesje de lange nog aan bod?

    ÓM maar een Voorbeeld te Noemen Hóór!
    Wiesje mag het Bewézen wél over uitroeien hébben Jij niet van ze.WAÁR ÓM?

    Óók definities die rechter hanteert zijn Fout en zal zijn diploma wél Vals zijn .Is dat Gecontroleerd?

    Het is heel vreemd dat een (supposed?)academicus zulke Fouten maakt! Kan dus ook een fraudufabuleuze patient zijn.
    Maar joods IS dié ZÉKER Dát Bleek!

    EN VÉRRÓT ÉN CORRÚPT Lijkt het ÓÓK AL!
    Zijn motiveringen en uitspraak in Jou ZAAK is ook merkwaardig naast al reeds zijn definities en combineringen er van en ga ik nog verder Bekijken!

    mstsnl.net/rietveld/pdf/rietveld-aan-rechtbank-alkmaar-mr-littooy.pdf
    mstsnl.net/rietveld/rietveld-finale-aangifte.htm

    Staat dé Vraag óver dé Echtheid van zijn academisch diploma Dán Hélemáál Mee Ópen!

    Maar een Raciaal Crimineel samenspan der diverse joodse leden van de diverse eigenlijk onafhankelijke en gescheiden Behóren te zijnde machten als ook belang van deze machten aan én mét burgerpartijen Staat Je Zó Ál Vrij Ál Vast te Mogen Vermoeden.

    Hád Je ook maar wiesje moeten heten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh nee, niet de leestekencomplotter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge. Heeft Adamas een tweelingbroer ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kat krijgt geld voor wat hij schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ geen:

    Leuke stelling, volledig zinloos zonder onderbouwing.

    Ik mis bewijs of een logische redenatie die uitmond in je stelling dat 'Micha kat geld verdient met wat hij schrijft'.
    Je impliceert namelijk dat Micha kat vanuit financieel motief handelt.
    a) door wie word hij dan betaald? (graag ook weer bewijs of logische redenatie)
    b) hoe valt Micha's financiële motief te rijmen met het feit dat hij in een goedkope rukbunker voor een steeds dunner gezaaid en buitensporiger publiek vanuit Laos in het wilde weg zit te tikken, terwijl hij vroeger toch ook journalist voor NRC is geweest en boeken heeft gepubliceerd? Zijn vroegere carrière lijkt mij een stuk veiliger en lucratiever.

    Kortom, kun je onderbouwen wat je schrijft?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @tim dog
    Halve zool die je bent, commandeer jouw hond en blaf zelf zou ik zeggen.
    Kat is gewoon een ordinaire zakkenwasser, zo is het , zo blijft het, zo steek jij dat in jouw hol, gesnope?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @tim dog nog even dit:
    Een zelfverklaarde bipolair totaal gestoorde geldverienende toneelspeler, dat zegt kat notabene over zichzelf,(met ook nog een vriendinnetje) hoeveel onderbouwing wil je nog hebben? Lachen met die timdogs van deze wereld, slaap je nog steeds in je occupytentje?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tim dog denkt dat Kat in Laos zit, hoe naief kan je zijn, ha ha ha!

    Tim dog hield van bloemen. ;«(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Geen,

    Die hautaine agressie van je is echt niets meer dan het blaffen van een in de hoek gedreven hond. En dat is niet TimDoggie in dit geval.

    U heeft geen argumenten, geen!.

    Logica heeft wederom gewonnen. Volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Adamas,

    Mijn hemel ik dat lieden als Alex Jones en Kat toch het tipje van de complot wereld representeerden. Maar uit Adamas zijn woorden kunnen we opmaken er nog een hele onderwereld moet bestaan, die zelfs Jones betrekken bij het NWO/JWO complot. In wat voor uithoek bevind jij je Adamas. Het komt erop neer dat jij dus iedereen wantrouwt en beschuldigd, de overheid, de staat, alle politieke partijen, de joden en zelfs de heftigste complotters. Je bent absoluut een radicaal radicaal complotter.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @mind fever
    Logisch nadenken is U kennelijk niet meegegeven. Ja van figuren als Kat kots ik, so what mag dat niet? Waar staat dat dan? Heeft jouw hersenkoorts jouw zelfstandig nadenken verwoest? Kat is een oplichter, die wikkelen jouw soort om hun vinger met het gemak
    Van een flink wc-bezoek, ha ha, je blijft lachen met die fans van Kat.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mensen die de baarlijke nonsens verhalen van Kat en Jones-figuren overnemen zetten zichzelf ongemerkt te kakken, laat dat nu net de bedoeling zijn! Gutte gut, zelfs dat zien ze niet, wel komisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Luister eens clown. Waarom suggereer je dat ik een Kat fan ben?

    Het is prima dat je van Kat kotst, daar gaat het niet om leeghoofd.
    Het gaat om jouw on onderbouwde argument dat Kat op geld uit is. En zoals Tim Dog uitstekend beargumenteerde is die beschuldiging volkomen absurd, want hij verdiend hier niets aan. Waarom? Omdat het gewoon te belachelijk is. Er is geen markt voor. Geen vraag, snap je?

    Hij leeft waarschijnlijk van de donaties die hij van zijn steeds kleiner wordende publiek ontvangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kijk van Alex Jones zou je kunnen zeggen dat hij enkel op geld uit is, want hij maakt echt miljoenen omzet. Kat is gewoon niet zo vernuftig en slim als Jones.

    Jones zou nooit een fout maken als over een holo-hoax beginnen, want hij weet dat hij daarmee zijn kijkers zal verliezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fever mind
    Ja hoor Kat leeft van de lucht, wel eens iets van Kat Prod te Schiedam vernomen? Kat bulkt van het geld mind you! Dream on, je verdient het.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn nieuwe nick wordt nu al tegen me gebruikt, lol.

    Ik zou zeggen, bewijs het maar. Ik geloof er niks van. Volgens mij betaald zijn vriendin gewoon alles, daar zie ik hem wel voor aan. Een vrouw die zo lang bij zo'n gek blijft moet wel karakterloos zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fevermind
    Ik hoef helemaal niets aan te tonen, waarom zou ik dat moeten doen lullo.
    Dat er heel veel geld van zijn site afdruipt snapt en ziet een blind paard,over logica gesproken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bij sommigen blijft het kloppen als een bus, terwijl het klopt als een zwerende vinger, en sluit als een bus.
    Kat maakt daar opzichtig veel gebruik van, daar is hij net iets te slim voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja dadgadable (jewtube het maar eens) zoals ik alreeds zei en geen mij darin bijvalt, moet jij van blindheid wel een gigantische plaat tussen je niet functionerende oren hebben. Echt kerel jij zal als zometeen de schellen van onze hoofdjes worden afgenomen, van gekkigheid niet meer weten waar je lieden zoals Ziva kan vinden, om ze met die veertjes van je nog meer voor je in te kunnen palmen. Ik weet ondertussen al wel hoe ze net zoals jij onherstelbaar tussen de oren is afgericht, en van haar toekomstig fysieke voorkomen kan ik voorlopig ook niet echt meer warm geraken. Dus be my guest hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Simon is de enige reaguurder bij HetZuur, en hoewel hem al vele malen is verteld dat zijn teksten niet te doorgronden zijn met al die leestekens, schijnt het kwartje nog altijd niet gevallen. Ik heb zijn twee laatste reacties daarom verwijderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja Barracuda da's waar; Volgens mij heb je echter daarbij in je overijverig enthousiasme ook Aart Liberty meegedelete? Hij zei in verdekte termen helemaal achter Jeroen te staan. Kan je ons tevens uitleggen waarom Aart (en wellicht Jeroen ook?) hier niet meer mag commenten? Of bestaan er zaken waar ik helemaal niets mee te maken wil hebben. Dat is natuulijk ook mogelijk en kan daar dan eveneens vrede mee hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat moet ik jewtuben? Mijn eigen nick.? Kerel hoe kom je daar toch aan effe serieus...

    De rest van je tekst is echt weer zo on ontcijferbaar. De schellen van onze hoofdjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @Geen, van jouw soort krijg ik dus hersenkoorts. Ruft lekker verder, ik negeer jou voor vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. @Adamas,

    En waarom probeer je telkens je obsessie voor Ziva via mij te bewerkstelligen. We hebben het allemaal wel door hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fevermind
    Komt het allemaal te dichtbij? Eng he?

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hah, leuk..hier is de vrijdagmiddagborrel.

    Jeroen, Micha Kat, een bekkend Geen, Adamas met zijn wekelijkse maar ditmaal een wel heel onheilspellend ogende Ziva-verbeelding, dadgad in een nieuw Mind Fever pak, en good old Fred de www-topneuroot, en zijn schizofrene toetsenbord. Jammer dat Aart er niet bij kan zijn. Ik sprak nl. laatst een Israelische bankier en die vertelde me een leuke mop.

    @Mind Fever

    Micha Kat's huidige vriendin woont/werkt al meer dan 10 jaar in Laos. Zijn verblijf daar is dus geen toeval. Kat's ex-vrouw was/is ook een stevige dame die ver boven Kat uitstak.

    Kat ambieert Alex Jones' business model, en spiegelt (lees kopieert) zich daarom aan Jones. Helaas mist hij het talent, en vooral het publiek om een dergelijk alternatief mediabedrijf te runnen.

    Kat schrijft echter wel degelijk een aantal stukken betaald, maar het merendeel is louter rancune, of gekopieerd uit de bied van Jones'.

    Maar principieel is Kat zeker niet. Zie zijn Telegraaf correspondent verhaal. Dat speelde lang na Kat was begonnen op de MSM af te geven. Toch liet hij onmiddellijk zijn principe van "ik ben een integere journalist' varen toen hem een 'visitekaartje' van de Telegraaf werd voorgehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sorry hersenkoorts maar onze communicatie betreft Ziva verloopt volgens mij absoluut diametraal. Wat ik slechts wilde zeggen is dat jij van haar radicalisme meer aanneemt omdat je reaguursels naar haar toe af en toe zeker van de 'literaire' kwijl opglinsteren. That's all heurrr! Dus niet zo snel meer op de kast ok? En mijn zogenaamde obsessie voor haar is puur en alleen terug te voeren op dit soort van fratsen. Dus duik maar voor die paranoide koortsaanvallen tussen je oren maar lekker snel tussen de lakens. Ik hoop dat onze communicatie betreft je oogappeltje nu wel enigsins paralel kan verlopen ihv. Alvast bedankt...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. @Adamas

    Wil wel commenten hoor, alleen op jullie bullshit valt niet te reageren. In ieder geval de leeghoofden van Powned hebben op camera laten weten niet op inhoud uit te zijn. Volgens mij is dat nog niet uitgezonden. Twee keer vrijgesproken en niemand die het daarover heeft. Beutje schandalig. Eerste anti-Joodse maatregelen in de Nederlandse rechtspraak nadat de rechtspraak de genocide en het terrorisme en de oorlogsmisdaden van Balkenende & co gedoogt en de hate speech van Wilders tegen Semieten namelijk Islamieten legaliseert. Dat Wilders niet voor antisemiet uitgemaakt wordt en ondertekende wel en dat voorts de Nazicollaboratie van de Zionisten en de leugens over de zes miljoen Joden evident zijn en dat de Joodse advocaat van Wilders die belooft geen oorlogsmisdadigers te verdedigen en het toch doet zegt dat hij vindt dat alleen idioten zijn cliënt Wilders met Hitler vergelijken, is om giftig van te worden.

    Onderzoek wijst uit dat het CIDI en het MDI bedriegers met terroristische oogmerk zijn. Benieuwd hoe lang het MDI blijft jubelen over de pyrrusoverwinning.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ja, Jeroen, hoe zit dat eigenlijk met die aangiften van je? Is daar ooit nog iets uitgekomen? je had destijds een soort van standaard-aangifte en die is volgens mij nog wel door een paar loslopende zappie's ingeleverd.

    Nooit meer iets van gehoord, of ligt dat aan mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. @ Geen:

    Beargumenteren blijkt dus moeilijker dan zomaar iets roepen en ruchtsichlos beledigen.

    Even je reacties op een rijtje:

    "Halve zool die je bent, commandeer jouw hond en blaf zelf zou ik zeggen.
    Kat is gewoon een ordinaire zakkenwasser, zo is het , zo blijft het, zo steek jij dat in jouw hol, gesnope?"


    Inhoudsloos, en ik vroeg juist om inhoud. Ook een leuke toon die je neerzet, siert je echt.

    "Een zelfverklaarde bipolair totaal gestoorde geldverienende toneelspeler, dat zegt kat notabene over zichzelf"

    Mijn mening is ook niet dat Kat niet gek is, ik vermoed alleen dat hij veel te ver van de wereld afstaat om hier financieel een slaatje uit te slaan. Ik heb dus moeite om dat "geldverdienende" serieus te nemen.

    "Tim dog denkt dat Kat in Laos zit, hoe naief kan je zijn, ha ha ha!"

    JA HAHAHA wat dom van mij hè ha ha ha, naïef hè ha ha ha...
    ...
    Goed, volgens HP/deTijd is Kat naar Laos geëmigreerd, en hebben ze in november nog een reactie van hem vernomen vanuit Laos.
    Heb jij recentere informatie die anders doet vermoeden? Ik kan dat gek genoeg nergens tussen je beledigingen door ergens lezen...

    "Ja hoor Kat leeft van de lucht, wel eens iets van Kat Prod te Schiedam vernomen?"

    Nee, en aangezien je niet zegt wat 'Kat Prod te Schiedam' is en hoe Micha hier geld mee verdient (en hoeveel ongeveer) weet ik nu natuurlijk nog steeds niets... Je onderbouwt namelijk niet wat je zegt.

    "Ik hoef helemaal niets aan te tonen, waarom zou ik dat moeten doen lullo."

    Teken van beschaving en intelligentie om iets te onderbouwen (iets aan te tonen) als je iets beweert. Teken van onwetende stompzinnigheid om beweringen de lucht in te gooien, en deze vervolgens ook met enkel lucht te staven.

    "Dat er heel veel geld van zijn site afdruipt snapt en ziet een blind paard,over logica gesproken."

    Dus iedereen met een fatsoenlijk uitziende website is rijk tegenwoordig? Misschien moet ik even bij enkele van mijn vrienden gaan checken of ze geld onder hun kussen hebben liggen, de smiechten.
    Zijn site bevat verder trouwens ook geen bijzondere grafische hoogstandjes (bijv. flash) die zijn site kostbaar zouden kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. @ hetzuur:

    "Onderzoek wijst uit dat het CIDI en het MDI bedriegers met terroristische oogmerk zijn."

    Wauw, echt onderzoek dat uitwijst dat het CIDI/MDI bedriegers zijn, en nog wel met terroristisch oogmerk ook! Nu ben ik benieuwd! Heb jij toevallig een linkje naar dat onderzoek?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. "Dat er heel veel geld van zijn site afdruipt snapt en ziet een blind paard,over logica gesproken."

    Dat zie ik ook niet zo. KLOL is een wordpress site met een standaard wp-theme. Muv de header image is er niets gecustomized. De graphics zijn duidelijk door een amateur gemaakt, en de software is allemaal gratis. Die site kost alleen geld voor de hosting.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. "In ieder geval de leeghoofden van Powned hebben op camera laten weten niet op inhoud uit te zijn."

    Naar aanleiding van dat wat ze tot nu toe van je de lucht hebben ingeslingerd had je dat al lang kunnen weten Jeroen. Dat jij je nog met dat soort van hoernalistiek moet bezighouden heb ik mij inderdaad daarom al lang afgevraagd. Maar dat even terzijde. Goed dat ik je hier toch nog even tref voor wat anders. Leg mij eens uit waarom jij geen verschil kan maken tussen de politieke afdeling van het jodendom in zijn algemeenheid (het zogenaamde zionisme dus), en de tijd ver daarvoor waarin de joden zeker zonder hun politiek gekonkel allover in deze wereld ook al weldegelijk door velen werden uitgekotst? Ze werden toen zelfs zonder hun herzl als joden collectief ook overal uitgetrapt! Je kan dus zeker niet ontkennen dat het jodenvraagstuk dan pas is ontstaan tijdens of na hertzel's poliziek gekonkel bij zijn streven naar een overheersende JWO. Dit meen ik echt serieus Jeroen. Jij hangt TE VEEL shit wat samenhangt met het jodendom in zijn algemeenheid te gemakkelijk alleen aan het 'zionisme'. En daarmee ontken je de moeizame geschiedenis van de joden met de nietjoden naties volgens mij iets TE opzichtig. Leg uuut...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Perdon de Kreek; De zin van hieronder was wegens mijn alfabedebilisme (ik mocht nog nooit een hersenspoelfabriek van binnen zien vandaar!) eigenlijk zo bedoeld:

    Je kan dus zeker niet blijven beweren dat het jodenvraagstuk dan pas is ontstaan tijdens of na hertzel's poliziek gekonkel bij zijn streven naar een overheersende JWO.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. my my Adamas, wat laat jij je nu in je kaarten kijken.

    Jeroen heeft juist altijd beweerd geen hekel te hebben aan Joden, maar zijn weerzin uitsluitend te richten op het zionisme, en dan nog met name op de politieke variant daarvan.

    Ligt daar niet ook de kern van zijn betoog waarin hij zich afvraagt waarom een Wilders niet wordt vervolgd voor het - naar eigen zeggen - hebben van kritiek op een politieke ideologie (de Islam), en Jeroen wel wordt vervolgd voor anti-semitisme wegens het hebben van soortgelijke kritiek op het Zionisme; ook een politieke ideologie?

    Je vraag is dus 'vragen naar de bekende weg'. De Kreek richt zijn pijlen niet op Joden, dus ook niet op de Joden voor de tijd van Herzl c.s., maar op Zionisten.

    Kortom het is jouw masker dat hier valt Adamas, en je probeert manipulatief Jeroen de Kreek in je eigen modderpoel te trekken.

    Geez dat ik als Jood en Zionist nog eens op zou komen voor de Kreek. 2012 wordt een vreemd jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. @Ziva,

    Kat schrijft stukken betaald.. wie betaald die dan?

    Maar inderdaad, Kat spiegelt zich aan Jones. Dat wist ik al. Helaas niet hetzelfde talent en daarnaast is dit de VS ook niet. Jones zou hier bijvoorbeeld niks gedaan krijgen denk ik. Hij moet het echt hebben van de Amerikaanse entertainment cultuur en de algemene schizophrene angst waarmee die mensen daar schijnen te leven. Maar goed, ik ben er zelf ook ingetrapt bij hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. @Adamas,

    ik slechts wilde zeggen is dat jij van haar radicalisme meer aanneemt omdat je reaguursels naar haar toe af en toe zeker van de 'literaire' kwijl opglinsteren. That's all heurrr! Dus niet zo snel meer op de kast ok?

    Zullen we haar dit zelf vragen dan? Ziva ben je hier mee eens?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Kat is gewoon vaak naar de kapper geweest om verhaaltjes op te doen voor zijn site. Deze kale-kopinspiratie is inmiddels zo doorzichtig geworden, dat alleen totaalidioten hier nog kunnen reageren. Overigens dit bewijst tevens dat Joris Demmink zo onschuldig als een lammetje is. Kosten zijn ondergeschikt aan deze loeidure site. De Koefnoen typetjes werken niet voor niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Maar inderdaad, Adamas zijn masker valt behoorlijk weg in zijn laatste comment.

    (oh oh literair kwijlsel)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. @Mind Fever

    De helft van het 'beroemde' boek van Kat - Top Advocatuur is opgekocht door Chipshol c.s. Maar die relatie is inmiddels ernstig in de war. Kat teert nu voornamelijk in op zijn eerdere inkomsten.

    Maar ik begrijp 'Geen' wel. Het is ook verrassend dat zodra Adele van der Plas de Demmink-tapes online zet, Micha in een extra versnelling schiet en komt met titels als "Demmink eet Baby's". Als je de integriteit van de tapes wil schaden, dan is dit wel een manier idd.

    Ik hou het echter op Micha's (gestoorde) persoonlijkheid dat dit gebeurt. Zijn verwrongen zelfbeeld en verlies aan realiteitszin maken hem in zijn jacht op ERKENNING een vervaarlijk ongeleid projectiel. Tel daarbij op dat hij eenzaam in Laos zit, en je krijgt dit soort onvoorstelbaar schadelijke schreeuwen om aandacht.

    He needs help.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Je ruikt weer eens vreselijk naar verbrande caramel mijn 'liefje'. Jeroen weet heel goed dat hij zowel hitler als dat wat de geldwisselaars via hun economische macht in de 2e WO voor elkaar gedaan kregen ALLEEN maar aan het zionisme ophangt. Wat ik nu juist probeer te verduidelijken is dus dat er lang voor herzl's gekonkel de joden zich al onmogelijk opstelden in de gastlanden waarin ze verbleven! En dat ze daardoor wegens parasitisme al eeuwen voor de Kreek's gespletenheid ook over de goy-knie heen werden gelegd. Wereldwijd Ziva, en als ik jou terloops ook in mijn vizier mocht krijgen, ga jij er ook onverbiddelijk op. Want dan ben je nog niet jarig i swear. Heb je dat goed begrepen!? Ik ben tenminste duidelijk in plaats van al dat laffe vlees noch vis geouwehoer. Ja je raad het goed dat ik over mijn nek ga van die gecabaliseerd onderdanige mentaliteit. En nee ik zal nooit uit angst voor dat geteisem (waar jij ook toe behoort zo je wilt!) van mijn hart een moordkuil willen maken. En dat doen Micha, jij en de Kreek dus hier lafhartig weldegelijk. Van jou kan ik mij dat manipulatief gekonkel nog wel enigsins voorstellen, dus sandwich je maar lekker tussen de heren in zou ik je dan ook willen aanraden! Hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zullen we haar dit zelf vragen dan? Ziva ben je hier mee eens?

    Nee, ik moest er hard om lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Waarom zou Kat in Laos zitten? Thailand stuurt hem linea recta(al) retour als justitie dat vraagt, uitleververdrag is niet nodig om hem hier te rijgen. Weet Kat zelf ook, gewoon het rad voor de ogen van de goedgelovige lezer. Klol is een loeidure verzamelplaats van verwarde typetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Adamas

    de onwil of onkunde van Joodse gemeenschappen om zich in 'gastlanden' te laten assimileren en de onderliggende redenen van de pogroms zijn heel goed onderzocht en beschreven, en hebben eigenlijk niets met het zionisme te maken. Ik zeg eigenlijk omdat Herzl's motivatie juist een antwoord was op dit onvermogen, en volgens hem een negatief resultaat van het ontbreken van een eenduidige en vooral trotse identiteit.

    Je verwart dus wederom de beweringen van de Kreek met zijn aversie tegen het Zionisme en vooral dan de schemerige politieke belangen die het Zionisme vlak voor, tijdens en na WW2 hebben overschaduwd.

    Log eens wat minder in op die Hufschmid, en ga eens wat vaker naar de bieb. Het zal je helpen wat rustiger te slapen.

    BTW lijkt me wel spannend bij jou over de knie te liggen. Al zal dat ook wel weer tegenvallen in het echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. @geen

    Man wat een onzin. Je hebt geen idee waar je het over hebt.

    Dat Kat in Laos zit, en waarom hij daar zit is helemaal niet zo'n groot geheim. Dat jij dat echter niet weet maakt je verhaal des te meer ongeloofwaardig.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. "Klol is een loeidure verzamelplaats van verwarde typetjes."

    Bij 'loeiduur' heb ik nogmaals grote vraagtekens. Blijkt nergens uit.

    "Thailand stuurt hem linea recta(al) retour als justitie dat vraagt, uitleververdrag is niet nodig om hem hier te rijgen. Weet Kat zelf ook, gewoon het rad voor de ogen van de goedgelovige lezer."

    Sorry, mis ik hier iets? Vraagt justitie om zijn uitlevering tegenwoordig? Anders zie ik niet in waar je redenatie op slaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. "Thailand stuurt hem linea recta(al) retour als justitie dat vraagt, uitleververdrag is niet nodig om hem hier te rijgen. Weet Kat zelf ook, gewoon het rad voor de ogen van de goedgelovige lezer."

    Thailand stuurt niemand zomaar retour. Aart van Wijngaarden loopt ook nog altijd vrij achter zijn kippetjes aan te rennen, en John Mieremet genoot ook als onbezorgd man van zijn laatste Thaise massage.

    Het stikt in Thailand van de belastingontduikers, schuldvluchtelingen en ander gespuis dat hier in Nederland jaren aan overheidsaandacht bijelkaar gesprokkeld heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. "Het stikt in Thailand van de belastingontduikers, schuldvluchtelingen en ander gespuis dat hier in Nederland jaren aan overheidsaandacht bijelkaar gesprokkeld heeft."

    Mierda! Wat laat jij je ware intenties hiermee onverhuld duidelijk blijken zeg! Het doet mij iig aan die ervan tussen geinfiltreerde joodjes in gojimkleren denken, die op hete zomerdagen met een muffe karnemelklucht hun 'goedbedoelende' raadgevingen bij mij tijdens bezoekuur kwamen uitzuigen. En ook zij d8ten dat ze nog wat voorstelden ook! Bah! Ziva, je sprak net al van mijn op tafel gegooide kaarten, maar ik zal nooit meer zonder wantrouwen nog EEN letter met je kunnen uitwisselen. Je praat als een gepensioeneerde stille in RUSte. (wuink wuink wuink caballeros!)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wijngaarden die is zo fake als maar kan, lokt extremisten. Thailand als vrijhaven is overigens een fabeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Adamas

    LoL, nu ben ik weer een gepensioneerde agent. Man, het leek even alsof je geen last hebt gehad van je gemis aan 'school', maar dat is dus helaas niet het geval.

    Je pakt er die ene zin uit die daar was geplaatst als honeypot voor dat gespuis Aart van Wijngaarden. En dat staat los van het feit dat er geen woord fantasie in staat.

    Keep 'm coming Adamas. Nog een maand schat ik en dan sta je hier met trillende lip te bekennen dat je frustratie's louter voortkomen uit een blauwtje met een Joods meisje ergens in je toch al zo hopeloze jeugd.

    Damn, als die occupy-ers zich werkelijk beseften voor wie ze het allemaal deden, gingen ze spontaan nog vanavond terug naar huis. Alle Zionisten en NWO-ers aan de galg, want nu zijn wij, het kneuzenleger, aan de beurt. Een soort Zimbabwe, maar dan global. Total fail in the making...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. @Geen

    Als dat zo is, dan is Aart wel verdomd slecht in zijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik kan helaas wel bekennen dat er in mijn verleden ooit wel eens een Tamara in mijn leven is geweest, die wegens geperverteerdheid tijdens onze nachtelijke escapades (met name als er veel drank in het spel was) altijd met haar tong tussen mijn kadetjes in eindigde Ziva. Ik verzin dit niet he? Deze vreselijke geschiedenis die ik met mij mee moet torsen vond echter plaats toen ik überhaupt nog nooit van judeostan had gehoord. Mijn jodenwijsheid was toen dus absoluut niet ontwikkeld en daarom wil ik je smeken deze onthullingen tot Barracuda's draadjes beperkt te houden. Zo goed meesteres?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ziva
    Dat kan zo maar kunnen kloppen wat je zegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Total fail in the making...

    Lach maar lekker in je vuistje meidje. De hete kolen stapelen zich toch nog wel verder op. Weet tegelijkertijd ook dat er dan absoluut geen ruimte meer voor quarter of genade zal zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Sportief van de moderator dat hij de behoeftes van 'onze' electronische brievenbusplasser van vannacht uit respect voor zijn kunstzinnigheid weldegelijk heeft laten staan! Ik vind het wel wat hebben al die door elkaar staande lees-tekentjes. Ik wil Simon dan ook vragen wat dat allemaal te betekenen heeft! Is het een vorm van cryptografie waarmee bepaalde milleus hun orders plaatsen dan wel kortsluiten, of moeten wij daar helemaal niets achter zoeken en is het slechts een bevestiging hiervan?

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Uit respect voor zijn kunstzinnigheid? Welnee, omdat ik sliep. En weg is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ach Adamas, je wijst bij alles dat verkeerd is in deze wereld and beyond naar het Joodse volk of Zionisten. Het liefst nog aangevuld met een linkje naar Hufschmid - de man die denkt dat zelfs bomen groeien omdat Zionisten daar het bevel voor hebben gegeven.

    Vervolgens eindig je steevast met dreigementen, je geeft niet een voorbeeld van hoe het dan wel zou moeten volgens jou, je beargumenteert je stelling niet, geeft nooit een antwoord op een vraag, en je laat ook nog eens zien je medestanders zoals Jeroen de Kreek niet te begrijpen.

    Wat wil je nou? Dat ik daar jubelend over ben?

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik vraag mij af wat "simon" tegen de slager zegt als hij een 2 ons leverkaas koopt, en wat hij meekrijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. I am cornholio, bungholio. I need TP for my bunghole. Long live the almighty bungholio. I need rrrrolio for my bungholio. Run as you may, you cannot escape. bungholio!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. LoL @mind fever.

    Die typering is briljant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Nee, nooit zo gevolgd. Ik ben meer van het simpele bugs bunny en varianten

    Too much bad memories met Beavis en Butthead..

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Waarbij deze me aan onze jachthond diamant Adamas moet denken. Happy Go Nutty

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Das alleen maar beter, ontdek je weer wat nieuws. Kijk deze aflevering, je gaat kapot. The Great Cornholio

    Ik heb laatst Never Let Me Go gekeken, halverwege heb ik toch opgegeven. Maar ik zal het een 2e kans geven, het verhaal is niet slecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. hm.. ik las over je laatste zin heen, Slechte herinneringen, hoe dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  68. De lafbek Barracuda verwijdert reacties van Aart Liberty, blijkbaar omdat die Jeroen de Kreek stuurt. Vond het altijd al een shit site, zeker sinds de joodse Ziva daar regelmatig haar haatwaffel opent. Nou, bekijk het maar met die afbraaksite, Barracuda.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Leuk dat je het dopplereffect bij verwijdering van waarnemer hebt gepakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Aart, dat je hier post onder het pseudoniem glommalee weten we allang. Maar je krijgt hier geen podium voor verwijzingen naar die zieke websites van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. @ Aart:

    Ja Aart, ik denk echt dat het Joden zijn die het zonnetje in je hart verduisteren. Als er geen Joden zouden zijn zou die verbitterdheid waar je nu blijk van geeft oplossen als sneeuw van de zon. Die donkere wolken in je hoofd? Weg!

    Je zou weer zien dat gras groen is, je zou de heerlijke geur van bloemen bemerken, vogels horen zingen in het bos... maar ja, dat kan niet he, want er zijn Joden.

    Eigenlijk ben je van binnen een vrolijk, empatisch mens. Je bent warm en meelevend, diep van binnen. Een bloem in de knop die graag wilt ontluiken. Maar dat kan je nu eenmaal niet he, want... tja, Joden.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Weer die viezigheid van Aart verwijderd.

    BeantwoordenVerwijderen