maandag 31 maart 2014

Verzoening

De ontmaskering van de controlled opposition is begonnen, schrijft Johan Oldenkamp, die vervolgens oproept tot verzoening. 'Het is toch van den zotte dat we onszelf steeds verder opdelen in groepjes die het in grote lijnen volledig met elkaar eens zijn!'

Maar niet na eerst nog eens flink wat vuile was buiten te hangen, met name over Niburu.nl. Eerst krijgen trouwens Alex Jones (40), David Icke (61) en Micha Kat (50) een veeg uit de pan. Jones omdat zijn informatieoorlogen worden gefinancierd 'door maar liefst 37 Azkenazi’s', en Icke ook al vanwege zijn onhebbelijke geldzucht. De rest van de gecontroleerde 'nepoppositie' die 'heimelijk met Kat samenwerken' komt ook niet verder dan het op de man spelen en het uitkramen van allerlei ongegronde kwalificaties, stelt Oldenkamp vast. 'Ze krijgen betaald om te trollen, en ze zijn een grote schande voor zichzelf en hun familie.'

Barracuda begint nu echt jaloers te worden: hij krijgt geen cent, maar plotters krijgen bakken geld van Azkenazi’s of van de familie Poot.

Maar dan begint Johan (13) over zijn eigen conflicten. Hoe hij elke keer weer lijnrecht tegenover Anton Teuben van Niburu.nl kwam te staan. 'Veel mensen kwamen vol goede moed in aanraking met Anton, en raakten uiteindelijk nog veel verder in de put. We menen dat de mondiale control freaks het probleem zijn, maar doen we het zelf zoveel beter?'

En dan is er nog een man die zichzelf Kraven noemt alias Everzwijn Overdone. Oldenlamp: 'Het verhaal wil dat de partner van deze lafhartige man bepaald niet beter was geworden na een behandeling bij Niburu Health. Vervolgens is hij uit pure wraak een hetze tegen Anton begonnen.' En uitgerekend deze Overdone (weerwoord hier) gaat met Teuben in zee, u weet wel, waar Johan ruzie mee heeft. 

Daar waar mijnheer Overzwijn een verzoenend gebaar maakt, gooit mijnheer Johan nog meer olie op het vuur. Woensdag haalt hij de twee belangrijkste splijtzwammen in zijn radioshow.

Huishoudelijk: dit is het laatste verhaal over complotdenkers. Barracuda gaat iets nieuws beginnen. Morgen starten we een twaalfdelige cursus sokken breien zonder hiel. Be there!

27 opmerkingen:

  1. '* KOMT AAN HET EIND VAN DE DAG ON LINE * ALLE CORRUPTE EN PEDOFIELE CRIMINELEN ZULLEN UITEINDELIJK JANKEND VAN ANGST IN DE REDDINGSSLOEPEN SPRINGEN'

    Is kennelijk weer niks van terechtgekomen, of bedoelde Kat dat filmpje over Claus, waar de illuminatie weer in opduiken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij zo'n tekst denk ik altijd aan Nel Kooijman uit "toen was geluk heel gewoon" (ja dat kijk ik af en toe, de boog kan niet altijd gespannen staan) die tegen haar man nuchter zegt "Alweer?" wanneer hij met grote plannen komt.

      Eigenlijk is Kat net een soort Jaap Kooijman: Denkt (of lijkt) constant te denken dat de grote sprong voorwaarts komt en dat dan de Kóóijmanwind komt. Of in dit geval Het Kááát Bewind.

      Verwijderen
    2. Eigenlijk is Kat net een soort Jaap Kooijman

      Dat wel natuurlijk.... ;-)

      Verwijderen
    3. :D

      Overigens hanteert ook Kat de bekende uitspraak 'je weet wat dit betekent' zij het door direct op te staan woedend te roepen 'D'r uuuuuuit!'. En: Jaap gaat in de aankomende film voor een psychiatrisch onderzoek naar het gekkenhuis.

      Ja, ik denk dat Barra maar eens een post moet wijden aan deze opmerkelijke gelijkenissen. Je zou haast gaan geloven in een complot waarin Kat ooit het personage Kat heeft gecreëerd en trekjes heeft gegeven van onder meer Jaap Kooijman.

      Verwijderen
  2. Spijtig dat hij oproept tot verzoening en samenwerking (want dat is gewoon nodig: Laat men nou eens duidelijk naar buiten treden met zijn allen, en open staan voor kritiek) maar ervoor nog even de vuile was buiten hangt. Niet echt 'vreedzaam' oid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog meer vrede en verzoening bij Martin Vrijland, met name in de comments.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag me alleen af als ik straks naar de breiwinkel ga, welke pennen ik moet nemen. Gaan we ook voor vingerloze handschoenen Barra?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In Tel Aviv is geloof ik precies 1 breiwinkel. En de wol (of volgens mij katoen en goedkoop polyester) wordt vooral gebruikt door het maken/breien van popdingen.

      Nog nooit iemand sokken zien breien. Dus ik kan of een nieuwe markt openen hier dankzij de komende brei-cursus van Barra, of de technieken van Barra gaan gebruiken om wollen voodoo-poppetjes te maken, en daarmee wat complotgekkie's uit hun mentale metastasis prikken.

      Keuzes, keuzes...

      Verwijderen
    2. Bij mijn weten moet je bij sokken breinen kleine naalden nemen en dan in het rond. Wel worden het straks hielloze geitenwollen sokken, wollen of stoffen voo-doo popjes. Discussies over de biobak, wel of geen alcohol. Roken of niet roken, wiet in de yoghurt of in de cake.
      Nog even en we zijn in de commune.

      Verwijderen
    3. Pardon dat moet zijn; sokken breien i.p.v breinen. Freudiaanse slip?

      Verwijderen
    4. @Dorothy

      Zo'n opmerking als "in het rond'. Wat moet ik me daar in vredesnaam bij voorstellen? Daar loopt het bij mij al meteen mis, qua textiele werkvormen. en een beetje voodoopoppetjes verkopen, ik vind het broodroof van alle integere voudon docteurs die nog in leven zijn.

      Verwijderen
    5. Voor de voodoo popjes moet je bij Ziva zijn. Ik vraag me af hoe hielloze geitenwollen sokken onder mijn rokken staan. Van die sokken herinner ik me nog hoe mijn oma ze maakte. Wel, we kunnen nog altijd in de leer gaan bij de integere voudon docteurs, al vind ik het huiveringwekkend.

      Verwijderen
  5. Ik blijf lachen om al die droeftoeters en halve analfabeten die in de nachtelijke uren bij Klokkenluideronline de ene link naar de andere plaatsen en er dan kennelijk van uitgaan dat die allemaal gelezen of bekeken gaan worden. Man, wat een losers.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En nu ze weer op nujij mogen posten zal dat naar ik vrees ook gebeuren, hoewel men ook daar wel aardig klaar is met hun geklets.

      Maareh Barra, in dit jaar getijde heb ik liever wat dunnere sokken. Heb je geen alternatief voor breien? Naaien ofzo?

      Verwijderen
    2. Ja het niveau totaal de weg kwijt is - zeker nu de Vrijland purge plaatsvindt - tot ongekende hoogte gestegen en meestal ernstig grappig. Maar wat die Waterman en vooral KnowTooMuch in hun dronkenschap allemaal voor antisemitische bagger daar in de panelen gooien begint me aardig te irriteren.

      Niet eens zozeer dat messenger, maar vooral richting Micha Kat die dat gif gewoon laat staan, en zijn reageerders niet in de hand houdt.

      En dan heb ik het nog niet over die van Puffelen/Myra die alle contacten met Micha Kat verbrak omdat hij anti-semitische praatjes heeft en de holocaust ontkent. Knap van haar die principes, maar flinterdun, want ze gaat wel gewoon door met vrolijk reageren, en haarzelf tussen deze complete randdebielen mengen.

      Echt compleet gestoord deze scene.

      Verwijderen
    3. Was mij ook al opgevallen. Kennelijk omdat de pool van aanhangers en gelovigen anders te klein wordt.

      Verwijderen
    4. De oorzaak van al dit gedoe is het vastlopen van de Demmink-jacht. Men overschreeuwt elkaar in de meest fantastische verhalen maar zelfs de grootste complotter moet zien dat deze zaak flinterdun is. Er is alleen maar hearsay en de discussie gaat ook alleen maar over de hearsay: sprak Storm de waarheid of pochte ze, reed Mostert wel of niet voor Demmink en is Fred de Brouwer dood of vermoord. Het gaat nergens meer over, in elk geval niet over een beetje concreet bewijs.

      Verwijderen
  6. Alleen maar hearsay?
    Vallen getuigenissen van justitiebeambten en oudbvd medewerkers tegenwoordig ook al onder hearsay?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog veel erger: vaak uit derde hand ook nog. Via via...

      Verwijderen
    2. @Unknown, zoek eerst eens de betekenis op van die term voordat je weer wat kwaakt. De verhoren in Utrecht hebben inderdaad uitsluitend hearsay opgeleverd. Alleen iemand die er geen jota van begrijpt kan op het idee komen dat het beroep (de functie) van de getuigen in dezen relevant is.

      Verwijderen
    3. Behalve, zoals mengelberg terecht opmerkt, het getuigenis van de prostitué die vele jaren later opeens "voelde" dat hij Demmink als klant had gehad. Een getuigenis dat, laten we zeggen, weinig indruk heeft gemaakt.

      Verwijderen
  7. Ja, het betroffen op de keper beschouwd allemaal verhalen van horen zeggen. Er was één getuige die uit directe 'waarneming' over misbruik sprak maar die was indrukwekkend onbetrouwbaar. Het is juridisch lucht en leegte en bovendien in strijd met gezonde logica.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "Pino liegt nah am Meer, der Costa del Sol mit 'dem schönsten ..."

    Zelfs die grote vogel uit Sesamstraat is al niet meer te vertrouwen, tis wat.


    BeantwoordenVerwijderen
  9. "Professing themselves to be wise, they became fools, And changed the glory of the uncorruptible God into an image made like to corruptible man, and to birds, and fourfooted beasts, and creeping things. The Owl and luciferianism."

    *,-`AMEN´

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "Was mij ook al opgevallen. Kennelijk omdat de pool van aanhangers en gelovigen anders te klein wordt. "

    ... schreef de man die zelf consequent de meest walgelijke antisemitische baggercommentaren laat staan. Vermoedelijk omdat er anders soms helemaal niks meer gebeurt op z'n blog.

    En Ziva en Jeroen kwebbelen vrolijk mee, twee mensen die MIJ nota bene jaren geleden verweten me hier niet duidelijk tegen de antisemitische troep uit te hebben gesproken.

    Hoe inconsequent en karakterloos kunnen mensen zijn???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het begint mij hier weer eensch net iets te veel naar verbrande caramel te stinken hahaha...

      Verwijderen
  11. www.rotten.com

    De oudste en goorste baggersite van het web, wat ondernam jij daartegen @Ruud?

    BeantwoordenVerwijderen